Четирима охранители са обвинени за побоя на шофьор на Околовръстния път

Скрийншот от разпространеното в социалните мрежи видео от побоя

© Скрийншот от Facebook

Скрийншот от разпространеното в социалните мрежи видео от побоя



Софийската районна прокуратура (СРП) е повдигнала обвинения на четиримата мъже, които нападнаха и биха 30-годишен мъж и приятелката му на Околовръстния път, защото той им свирнал с клаксон.


Четиримата са обвинени за извършено в съучастие хулиганство и причиняване на средна телесна повреда по хулигански подбуди. Те са задържани за до 72 часа с прокурорско нареждане и утре СРП ще внесе искане в съда за налагане на най-тежката мярка за неотклонение "задържане под стража", съобщи прокуратурата.


Нападателите са служители в охранителна фирма. Държавното обвинение не разкрива имената им, а посочва техните инициали - М. М., Х. Х., Г. Б. и А. Г.




До момента е установено, че част от охранители, движещи се с "Ауди" А8, са препречили леко движението на автомобил "Мицубиши" на бития впоследствие мъж. Той подал звуков сигнал, за да предотврати настъпване на пътно транспортно произшествие.


В близост до автомобила "Ауди" се движил и "Крайслер", който, притискайки автомобила на мъжа, го принудил да спре. От крайслера и аудито излезли четирима души, които нанесли побой на шофьора с ръце и с метални палки. Един от нападателите е счупил с палка странично огледало на мицубишито, а друг е нанесъл удари по спътничката на бития шофьор. Нападнатият мъж е с избити предните зъби, има оток, охлузвания и разкъсване на кожата.


Междувременно от държавното обвинение съобщиха, че главният прокурор Сотир Цацаров свиква спешно заседание, за да се вземат мерки за засилен контрол по опазването на обществения ред в страната. На заседанието ще присъстват главният секретар на МВР и директорът на "Охранителна полиция".

Коментари (176)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2554 Неутрално

    #Задействахмесе

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  2. 2 Профил на Бенефициенто Корупционе
    Бенефициенто Корупционе
    Рейтинг: 395 Любопитно

    според БНР, извършителите са охранители на столичен бос от ъндърграунда. КОЙ е той?

  3. 3 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8763 Любопитно

    Освен на охранителите, не трябва ли да се повдигне обвинение и на охранителната фирма и ръководството ?

    karabastun1@abv.bg
  4. 4 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 614 Неутрално

    Видими резултати и стабилност !

    Моралът не е порок!
  5. 5 Профил на Politemoose
    Politemoose
    Рейтинг: 523 Гневно

    Тия четиримата в кауша с поне по 3 години и не условно. А лицензът на охранителната фирма да се отнеме на момента!

  6. 6 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4277 Неутрално

    Големи герои - четирима с метални палки срещу един. Че и жена му ударили. Нека им друснат по 3 години ефективно без право на замяна, да ги видим в затвора какви са герои.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  7. 7 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Бандитска му работа. Случаят май е безспорен, интересно ми е обаче кой е охраняваният и каква ще е присъдата. Или и тук ще гледаме цирка "болничен лист", "съкратено съдебно следствие" (при което присъдата се намалява с 1/3 и в крайна сметка условна присъда...

  8. 8 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2007 Неутрално

    [quote#3:"karabastun"]Освен на охранителите, не трябва ли да се повдигне обвинение и на охранителната фирма и ръководството ?[/quote]


    +++ Направо трябва да й отнемат лиценза.

    The best way to predict the future is to invent it.
  9. 9 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Проверка на оръжията на всички охранители. Повечето от тях са си истински престъпници, които се водят на "работа".

    седеньето го зголемува задникот
  10. 10 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Дайте им имената и покажете снимки! Коя е фирмата? Не ги крийте!

  11. 11 Профил на hahohehi
    hahohehi
    Рейтинг: 341 Неутрално

    Тия като се движат със затъмнените стъкла отвсякъде, което е нарушение, катаджия не ги ли е спирал, проверявал?

  12. 12 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 919 Неутрално

    когато държавата отстъпва, мутрите настъпват.... Станахме бетер Дивият запад

    Pure Chewing Satisfaction
  13. 13 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 890 Гневно

    До коментар [#2] от "Граждани за Европейски Цени на Тока в България":

    Златко Баретата. С особен интерес ще следя внасянето на случая в съда и изхода от делото. Наивна съм, нали?

    https://goo.gl/8NG90J
  14. 14 Профил на today
    today
    Рейтинг: 945 Неутрално

    За такива мутренски изпълнения трябва да има сериозни присъди, а то няма!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  15. 15 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Жалко за битите. Не искам да си представям, какво е да ти избият зъби.
    Онзи ден си позволих да направя забележка на едно гъзарче с мини, че паркира на тротоара в центъра. Добре, че докато излезе ядосан от колата, вече бях на 20-метра, иначе си беше здрав и май боят не ми мърдаше.

    generator
  16. 16 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#10] от "evtimvz":
    Дайте им имената и покажете снимки! Коя е фирмата? Не ги крийте! ............
    .............
    Нали обясних в другата статия, че са телохранители на Таки.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  17. 17 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2378 Весело

    Държавното обвинение не разкрива имената им, а посочва техните инициали - М. М., Х. Х., Г. Б. и А. Г.

    Малката Муха, Хилавият Хуй, Гошо Бичмето и Аньо Гаргата.
    Не се притеснявам, че ще ме хванат защото им пиша имената - едва ли могат да сричат, няма опасност да четат Дневник.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  18. 18 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Тия са много смешни 4 срещу 1

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  19. 19 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#11] от "hahohehi":

    не само колите на мутрите са с изцяло затъмнени странични и задни стъкла.

    вече и колите на кварталните глупаци започнаха да се движат така. защото никой не ги спира, не им спира и колите от движение, нито ги глобява.

    тази пуста "стабилност" ни докара до тук.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  20. 20 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 472 Неутрално

    А може ли да обясните, за повдигнатите обвинения какво предвижда закона? Защото според мен накрая отново след 5 години дела ще се мине максимум с ПРОБАЦИЯ или условно за 6 месеца, с глоба от 500 лв... И после ще се чудим защо такива безобразия продължават...

  21. 21 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    [quote#3:"karabastun"]не трябва ли да се повдигне обвинение и на охранителната фирма и ръководството ? [/quote]

    какво обвинение? наказателноотговорни са само физически лица (т.е не фирми и тн.) и отговорността е лична за конкретно деяние - нито управителите нито друг от ръководството на фирмата са нанасяли побой, а техните охранители.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  22. 22 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 325 Любопитно

    Бъчварова би ли интервю?

  23. 23 Профил на haralampi
    haralampi
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Хубаво е, че има действия на полицията и прокуратурата, но ми изглежда, че ще се раздуха случая за отвличани на вниманието - битовизми вместо реформи на прокуратурата и причините мафиотите и охрнитялитя им да се чувстват безнаказани.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    "Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."
  24. 24 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Охранители с АУДИ 8 - не се движат ..:))
    Коя е мутрата , самозабравила се вътре ??? ЗАЩО не се споменава ???
    Мутантите са го пазели него - с втората кола ...

    BIG AL
  25. 25 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 561 Неутрално

    На бас, че до 72 часа ще са на свобода. Това е само прах в оìте на хората. Толкова ли е трудно директно да им дадат по 1-2 години?!? Ще изкарат виновен другия шофьор, че не е спазил 100 неща и ще му вземат книжката накрая, ще видите!
    Правосъдието в БГ, какво друго да очакваш?!

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  26. 26 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Гледах видеото. Напъва гняв у мен.
    Дано тези австралопитеци бъдат наказани. Но в тази държава.... Още повече гняв ми напира. Жалко за децата ни.

  27. 27 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#18] от "In my world":

    мутрите така работят.
    много срещу един.
    въоръжени срещу голи ръце.
    нереципрочна сила срещу слабост.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  28. 28 Профил на veselakoleda
    veselakoleda
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Цацаров нещо се е активирал, да внимава да не получи инфарк от високо кръвно и свръх тегло. То е ясно, че потърпевшият сам е падал на асфалта и си е счупил зъбите, нали Цаца?...

  29. 29 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    До коментар [#2] от "Граждани за Европейски Цени на Тока в България":

    ТАКИ.
    Или брата на Таки, защото мутрите на Таки в момента пазят и брат му, който живее до Фантастикото на Драгалевци. Близо до инцидента.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  30. 30 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    [quote#5:"Politemoose"]А лицензът на охранителната фирма да се отнеме на момента! [/quote]
    л. 21. (1) Лиценз не се издава, а издаденият се отнема, когато:

    1.търговецът или юридическото лице:

    а) има парични задължения към държавата, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, или задължения към осигурителни фондове, освен ако компетентният орган е допуснал разсрочване или отсрочване на задълженията;

    б) е обявен в несъстоятелност;

    в) осъществява вид охранителна дейност, за която няма лиценз или я осъществява извън територията, за която има лиценз;

    г) предостави на назначените от него охранители огнестрелно оръжие, без те да притежават съответно разрешение за носене и употреба;

    2. едноличният търговец, управителят или членът на управителния орган или неограничено отговорният съдружник в командитно или събирателно дружество:

    а) е осъждан за умишлено престъпление от общ характер;

    б) срещу него е започнато наказателно преследване за умишлено престъпление от общ характер;

    в) страда от психическо заболяване;

    3. (изм. - ДВ, бр. 43 от 2011 г.) ръководителят на охранителната дейност или определените за охранители служители не отговарят на условията по чл. 27, ал. 2.

    (2) (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2011 г.) Издаденият лиценз не се отнема, ако в едномесечен срок търговецът или юридическото лице отстрани допуснатото нарушение на чл. 27, ал. 2.

    (3) При отнемане на лиценза лицата по ал. 1 не могат да кандидатстват за издаване на нов лиценз за срок от една година от отнемането, а при отказ за издаване на лиценз срокът е 6 месеца.

    Не виждам основание за отнемане на лиценз поне няма данни да е налице някоя от предпоставките.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  31. 31 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Със сигурност имат и богато криминално досие. Да видим дали ще се отърват с условна

  32. 32 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Една мутра , еди коя си , си мисли, че на неговата КОЛА - всичко е позволено , като едно време - а май и в сегашно време ...
    Коя е мутрата ???
    Аман И от побелели червени мутри, качили се не на съветски коли , се движат , както си искат ..Онзи ден наругах един белокос , самозабравил се другар ..
    Колко нормални българи си отидоха, а тези ще живеят с костенурките - БКП- другарите , вече 'бизнесмени " ...
    Отападъци , червени ...

    BIG AL
  33. 33 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    До коментар [#24] от "BIG AL":

    Зависи чии охранители.
    Охранителите на Таки имат и Г-класи, и аудита вероятно също.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  34. 34 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    До коментар [#20] от "someeeee":

    от 3 до 10 г. лишаване от свобода. Ако признаят всичко и карат по съкратено съдебно следствие присъдата се намалява с 1/3.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  35. 35 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    До коментар [#2] от "Граждани за Европейски Цени на Тока в България":

    Таки.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  36. 36 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Събираме им го ..натрупваме им го - ПАК ...
    Ще има 'видов ден " ..)
    Много от тези мутри, са вече и от ГЕРБ-а...
    На власт са , аборигените ...

    BIG AL
  37. 37 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2007 Неутрално

    [quote#27:"полувишис"]мутрите така работят.
    много срещу един.
    въоръжени срещу голи ръце.
    нереципрочна сила срещу слабост.[/quote]

    По руски образец. Мутробизнеса знаем откъде дойде

    The best way to predict the future is to invent it.
  38. 38 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 827 Неутрално

    Криминално проявени работят в охранителна фирма и носят огнестрелно оръжие ??!!

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  39. 39 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 671 Неутрално

    цялата бързина на органите е защото има видео. Ако нямаше видео...
    извод - снимайте, сал едни смартфони ни останаха в борбата срещу мутрите.
    той и БМБ затова се задейства, заради видеото от Лондон.

  40. 40 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    [quote#25:"оstavime"]Толкова ли е трудно директно да им дадат по 1-2 години?!? Ще изкарат виновен другия шофьор, че не е спазил 100 неща и ще му вземат книжката накрая, ще видите! [/quote]

    ми да. толкова е трудно щото в тая държава за да ти дадат години трябва да се мине през едно нещо, което се нарича наказателен процес. Който си има стадии и етапи, разписани в един кодекс - така е щото се предполага, че сме правова държава (или поне в това ни убеждават). Ако пострадалият е извършил някакви нарушения на закона за дв.по пътищата това си е негов проблем и подлежи на санкция, но по никакъв начин не касае наказателното преследване срещу обвиняемите.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  41. 41 Профил на Бенефициенто Корупционе
    Бенефициенто Корупционе
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Тези 4-мата хубавци ги пратете в наказателен батальон да се борят с ИДИЛ в Сирия или ИД! На предна линия!

  42. 42 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Доколкото зная, гърчето Таки - с червено , гръцко , комуно потекло, се криеше някъде в Дубай ...
    Пак ли са го оправдали !!???
    Беше 'издирван " от комедийната българска прокуратура ...)

    BIG AL
  43. 43 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    До коментар [#3] от "karabastun":

    Фирмата вероятно е създадена с един едиствен предмет на дейност - охраната на Таки. Ако попиташ защо е трябвало да са фирма, ами за да не плащат ДДС за автомобилите, бухалките и пищовите.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  44. 44 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2007 Неутрално

    [quote#37:"EU defender"]По руски образец. Мутробизнеса знаем откъде дойде[/quote]

    Не знам защо слагате минуси. Гледайте Бумер - това е еманацията на руската мутрафония от 90-те.

    The best way to predict the future is to invent it.
  45. 45 Профил на CIA Germany
    CIA Germany
    Рейтинг: 957 Неутрално

    Животните в зоопарка пак бесуват .

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Hope is the first step on the road to disappointment.
  46. 46 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1145 Неутрално

    До коментар [#30] от "bludniq_sin":

    г) предостави на назначените от него охранители огнестрелно оръжие, без те да притежават съответно разрешение за носене и употреба;


    според теб ако са криминално проявени тия утайки с по няколко висящи дела дали имат право да носят оръжие ?

  47. 47 Профил на Бенефициенто Корупционе
    Бенефициенто Корупционе
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#6] от "Norman Granz":[quote#6:"Norman Granz"]Че и жена му ударили. [/quote] Гледах репортажа, целели са се в капачката на жената, за да я осакатят!


  48. 48 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Тези глупаци изгорЕха. Да гледат другите примати и да решават какво да правят с жалкия си животец.
    Както и предположих – съучастие, хулиганство, средна телесна повреда. Поне 10 хил. лева, поне условна присъда, но дано да е ефективна!

  49. 49 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    [quote#38:"angevins"]Криминално проявени работят в охранителна фирма и носят огнестрелно оръжие ??!! [/quote]

    не е сигурно, че са криминално проявени и може да имат разрешение за носене на оръжие. Малко се прибързва понякога с лепването на "криминално проявен" на всеки. Освен това - криминално проявен не значи "осъждан".

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  50. 50 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Добре е да се върне 'хубавото' време ,
    когато при една блокада на Орлов мост , колата на една такава мутра , която искаше да мине - беше добре наритана от гражданите ...))

    BIG AL
  51. 51 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1899 Неутрално

    До коментар [#44] от "EU defender":

    Минусите ти не са,защото не си прав,даже напротив, абсолютно прав си. Минусите ти са ,защото не пропускаш тема, в която да не засегнеш Русия, а това намирисва на тролене и разваля впечатлението от понякога адекватните ти коментари.

  52. 52 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    [quote#46:"carmello"]според теб ако са криминално проявени тия утайки с по няколко висящи дела дали имат право да носят оръжие ? [/quote]

    "ако са криминално проявени" - първо, това не е сигурно, второ - криминално проявен не значи осъждан и може да са с чисто свидетелство за съдимост, а правото да носят оръжие се издава по определен ред и ако им е издадено такова в нарушение на закона за това не отговаря работодателят а службата (служителите) които са им издали разрешението - служба КОС.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  53. 53 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4277 Неутрално

    [quote#47:"Граждани за Европейски Цени на Тока в България"]Гледах репортажа, целели са се в капачката на жената, за да я осакатят! [/quote]

    Надянам се в ареста да попаднат на себеподобни (да кажем, "охранители" от конкурентна фирма) и да им го изкарат през носа.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  54. 54 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 816 Неутрално

    До коментар [#3] от "karabastun":

    ако се установи че някой им е "заповядал" може, иначе нак. отговорност е лична, трябва хубаво да ги опандизят тея малоумници

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.
  55. 55 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8763 Неутрално

    До коментар [#21] от "bludniq_sin":

    ''отговорността е лична за конкретно деяние - нито управителите нито друг от ръководството на фирмата са нанасяли побой, а техните охранители. ''
    А пък моя служителка като не чукне касов бон например - глобяват и нея и фирмата...Що така ?

    karabastun1@abv.bg
  56. 56 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1899 Разстроено

    До коментар [#48] от "b_d_s":

    Нищо няма да им се случи. В държавата на Бойко, Сотир, Румяна, Меглена, Божидар и т.н. капацитети , " хора" като тези са на върха на пирамидата.

  57. 57 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 812 Неутрално

    До коментар [#30] от "bludniq_sin":

    НАП да направи ревизия на фирмата

  58. 58 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 506 Неутрално

    радвам се, че има реакция, но трябва ли за всеки такъв случай да си викаме телевизия, за да ни обърнат после внимание или можем да разчитаме на Органите?

  59. 59 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1148 Неутрално

    "Охранителна фирма"... айде и на тези като супермаркетите не им пишат имената...

  60. 60 Профил на Боян Цветков
    Боян Цветков
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Вчера видях момчето, което бяха помлели в Токуда. Изроди скапани.

    "You look into the sky and see His arms of love reaching out for you His arms of love and grace and you know you need Him" Kutless - Your Touch
  61. 61 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    До коментар [#42] от "BIG AL":
    Във вестниците пише, че е тик от 15/10/2015 та. Дето се вика няма и половин година. Ама той и дсбарският майор Милен Ганев три години работеше като синдик на Деспред докато беше обявен за национално издирване. Така че тука няма комунета и антикомунета има дрога и пари.

    Подземният бос Христофорос Аманатидис-Таки се завърна тайно в България – разкрива „Уикенд“, като се позовава на свой таен източник. Миналата седмица 39-годишният наследник на империята на ВИС-2 се е прибрал инкогнито в родината – отбелязва изданието. Според информатора на изданието Таки е влязъл съвсем необезпокоявано в България през граничния пункт „Кулата“, макар все още името му да е сред издирваните с червена бюлетина от Интерпол криминални престъпници.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  62. 62 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    [quote#6:"Norman Granz"]Нека им друснат по 3 години ефективно без право на замяна, да ги видим в затвора какви са герои[/quote]
    Според мен това е квалифицирано хулиганство и като се има предвид и средната телесна повреда може и повече,до 5 години ефективно разбира се

  63. 63 Профил на Медунчо
    Медунчо
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#3] от "karabastun":

    Да ако са били на работа, което е трудно доказуемо.

  64. 64 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 1362 Неутрално

    [quote#27:"полувишис"]мутрите така работят.
    много срещу един.
    въоръжени срещу голи ръце.
    нереципрочна сила срещу слабост. [/quote]

    Та какво казваха някои за забраната да се носи огнестрелно оръжие от граждани?

  65. 65 Профил на Philip
    Philip
    Рейтинг: 995 Гневно

    До коментар [#58] от "stan":

    Освен на персоналните си органи, на други не може да разчитаме...

    PHILIP
  66. 66 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 506 Неутрално

    То и Тодор от Враца ,беше започнал скандал след клаксон ,търсейки саморазправа с бокс ,но сега доста медии го изкарват светец.
    Нещо мериме с двоен аршин.Не може за един звуков сигнал (даже и псувня да е имало) да пребиват човек.

  67. 67 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Весело

    До коментар [#51] от "zle_platen_trol":

    Ама много понякога!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  68. 68 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    [quote#55:"karabastun"]А пък моя служителка като не чукне касов бон например - глобяват и нея и фирмата...Що така ? [/quote]

    Щото глобата не е за извършено престъпление за административно нарушение - т.е има разлика между престъпление и административно нарушение. За престъпление може да отговаря само физическо лице (човек)

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  69. 69 Профил на Lumberjack
    Lumberjack
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#21] от "bludniq_sin":

    Охранителите са облечени еднакво, явно е униформа, ползват кола и оборудване на фирмата а и вероятно са по работа.
    Та, напълно основателно е фирмата да понесе отговорност.
    Ако в законодателството няма такъв елемент, то трябва да се приеме....
    Няма държава, организация, или друга институция да е прокопсала чрез анархия.........

    "More Majorum"
  70. 70 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    До коментар [#57] от "J.J.":

    Е да направи - то НАП следва да си ги следи нещата така или иначе. Ревизия има как да се предизвика по различни начини.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  71. 71 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    [quote#69:"Lumberjack"]Та, напълно основателно е фирмата да понесе отговорност.
    Ако в законодателството няма такъв елемент, то трябва да се приеме.... [/quote]

    Има, но отговорността се изразява в това да отговаря за причинените имуществени и неимуществени вреди на пострадалия - т.е може да бъде осъдена от пострадали да му плати обезщетение за причинените му от нейните служители вреди от престъплението. Т.е важно е да се докаже, че престъплението е изъвършено при и по повод изпълнение на служебните им задължения.

    Идеята ми беше, че фирмата не може да отговаря наказателно - нито фирмата нито управителите.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  72. 72 Профил на Lumberjack
    Lumberjack
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#39] от "kr":

    Извинявам се, но какво е бмб и какво видео от Лондон.??

    "More Majorum"
  73. 73 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 878 Неутрално

    [quote#15:"conTXT"]вече бях на 20-метра, иначе си беше здрав и май боят не ми мърдаше.[/quote]

    Заради подобни инциденти аз вече не правя такива забележки. Тъжно, нали?

    Иначе ми се е случвало да изсвиря на таксиджия, който така се престрои в лентата ми, че се наложи рязко да набия спирачки. Онзи продължи да си кара напред, но размаха метална тръба през прозореца си. Какво да си говорим...

  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  75. 75 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 519 Гневно

    В предишната версия пишеше:
    "Четиримата задържани са криминално проявени, уточняват от полицията."
    В тази версия това изречение вече го няма.
    Защо така, бе хора?!
    Някой се уплаши или информацията се "филтрира"?

    Аз, все пак, дали може така, скромничко, да попитам министърката Румяна?
    Румяно, ако са "криминално проявени" защо имат разрешителни за оръжие? Или и това за оръжието вече е "филтрирано"?

    За нищо не ставаш Румяно!!! За ниииищо!

  76. 76 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1349 Гневно

    Тези заслужават да ровисят по няколко години в затвора. Каква пап.ач!

  77. 77 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2223 Любопитно

    оня ден мутрите на Черепа предизвикаха верижна катастрофа в центъра ма др. Цацаров нещо не го чухме да плачка за обществения ред... явно без видео с кръвчица в новините всичко е ок?

  78. 78 Профил на nikivan
    nikivan
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#55] от "karabastun":

    Чл. 49. ЗЗД Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа.

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“
  79. 79 Профил на californication
    californication
    Рейтинг: 298 Гневно

    Съд по бързата процедура и ефективна присъда плюс отнемане на правата за носене на оръжие за тези мутри.

    Men are born to succeed, not to fail!
  80. 80 Профил на bonton
    bonton
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#17] от "dgd":

    Защитени свидетели на прокуратурата.

  81. 81 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2353 Неутрално

    [quote#30:"bludniq_sin"]Не виждам основание за отнемане на лиценз [/quote]
    "или я осъществява извън територията, за която има лиценз"

    Контролът и движението по пътната мрежа е в територията на КАТ, извън територията на охранителната фирма. Спирането на движението, дори само на един автомобил, не е в предмета на охранителната дейност.
    Разбирам, че ще ме обвините в произволно тълкуване на закона, но начинът, по който "умниците" са го записали позволява волни тълкувания - "територия" може да бъде частен имот (охрана на банка), може да бъде предмет на дейност (видеонаблюдение на въздушно пространство). Във всеки случай, "републиканската мрежа" не влиза в "територията" на охранителната фирма.

    По-интересно става, ако са служители на Главна дирекция "Охрана" при Министерството на правосъдието.

  82. 82 Профил на Lumberjack
    Lumberjack
    Рейтинг: 381 Весело

    До коментар [#51] от "zle_platen_trol":

    Нищо. Простено му е.. )

    "More Majorum"
  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  84. 84 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 395 Неутрално

    "М. М., Х. Х., Г. Б. и А. Г."

    Матю Мъзгата, Христо Хашиша, Гошо Борчето и Ачо Грозния?

  85. 85 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    До коментар [#37] от "EU defender":

    Патентовано ли е от руснаците?
    Щото аз знам за такъв подход от първобитни времена, та до днес, навсякъде по земното кълбо.
    В Ню-Йорк при по-стари времена бандите не са ли били на същия принцип? ама там, защото е било в САЩ, са били добри мутри, или? Не злодей, а мъже на честта?

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  86. 86 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Тези "хубавци",сега трябва да ги подведат под отговорност не само за побой ,но и за П Т П и за превишени права и за използване на служебно положение и да им се направят тестове за дрога и от там ,ако има такава да се търси отговорност и от работодателя и накрая да ги осъдят за всичко това на куп!

  87. 87 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 708 Неутрално

    Видими резултати от Бойко и Пеевски и Доган!!Ашкоусум

  88. 88 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1928 Неутрално

    Добре, че имаше клипче. Иначе - нищо...

  89. 89 Профил на Smile
    Smile
    Рейтинг: 573 Неутрално

    За мен тези са си обикновени биячи, а не охранители. Ако наистина са охранители, то това са най-смотаните охранители, които съм виждала. Реагират на минимална провокация първосигнално и оставят (и тримата!) охранявания обект, за да се бият със случайни граждани. През това време някой преспокойно можеше да гръмне охранявания от тях. Винаги съм мислила, че от охранителите се очаква да не влизат в конфликт и да не реагират на провокации, като нищо не може да отклони вниманието им от охранявания и неговата безопасност. Ако на такива пикантропи разчита Таки, значи него просто никой не го е взел на мушка и затова си е жив и здрав.

  90. 90 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1486 Неутрално

    [quote#3:"karabastun"]Освен на охранителите, не трябва ли да се повдигне обвинение и на охранителната фирма и ръководството ?[/quote]
    В някои медии се твърди че "охранителите" са криминално проявени. Ако правилно си спомням, такива не могат да бъдат назначавани за охранители. Което пък превръща охранителната фирма, в криминална групировка или банда...

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  91. 91 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 379 Неутрално

    [quote#7:"Sam Vimes"]кой е охраняваният и каква ще е присъдата[/quote]

    Това е също толков важно, колкото и присъдата за тези "охранители".

  92. 92 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1953 Неутрално

    Нападателите са служители в охранителна фирма. Държавното обвинение не разкрива имената им, а посочва техните инициали - М. М., Х. Х., Г. Б. и А. Г.Имената на бандитите трябва да се знаят.Трябва да има и борса на бандитите в България.Ама правителството и парламента ли да я създадат.

  93. 93 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#56] от "zle_platen_trol":

    тези са дребни риби и ще го отнесат

  94. 94 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    Стабилност, да го ева.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  95. 95 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4277 Неутрално

    [quote#89:"Smile"]През това време някой преспокойно можеше да гръмне охранявания от тях.[/quote]

    А дали той е бил в колата?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  96. 96 Профил на Smile
    Smile
    Рейтинг: 573 Неутрално

    До коментар [#95] от "Norman Granz":

    По-вероятно е бил в Ауди-то, което си е продължило без охрана (или само с в охраната в него). Пак е неадекватно от където и да го погледнеш.

  97. 97
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  98. 98 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    Ако всеки здрав психически човек има право да носи оръжие, такива клоуни дали ще налитат толкова лесно на бой?
    И никой не е спрял да помогне на семейството. Народ от мишки!

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  99. 99 Профил на @finallymartin on twitter
    @finallymartin on twitter
    Рейтинг: 395 Гневно

    Баси държавата. Стабилност.

  100. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK