Местата в София с най-много катастрофи през 2015 г. (карта)

През миналата година в София са станали 1 058 тежки катастрофи, при които са загинали 59 души и са били ранени 1 302-ма, показват данни на Столичната дирекция на вътрешните работи (СДВР), предоставени на "Дневник".




Леките катастрофи (тези, при които няма пострадали хора) са 15 396, което е с една повече от предходната година. Столичната полиция отчита намаляване с 18.5% на тежките катастрофи - през 2014 г. те са били 1 299, и съответно намаляване на ранените при тях. Жертвите на пътни произшествия обаче са с двама повече. Сред загиналите в катастрофи през миналата година няма деца.


При представянето на годишния отчет за дейността си за 2015 г. в началото на седмицата от СДВР съобщиха, че пътната полиция е изготвила интерактивни карти с тези места, на които има концентрация на произшествия. Целта е занапред към тези точки да бъдат насочвани повече полицейски патрули като превантивна мярка. Картата, изготвена от "Дневник" по данни на СДВР, показва пътните артерии и кръстовищата с най-голяма концентрация на катастрофи през годината. 


Най-много инциденти по традиция има на най-натоварените булеварди - "Околовръстен път", "Цариградско шосе", "Сливница", "България", "Симеоновско шосе" и др. На Околовръстния път през миналата година са станали 1 001 катастрофи, при които са загинали 11 души, а 54-ма са ранени. Трима души са убити, а 48 са ранени на бул. "Цариградско шосе", където са станали 782 произшествия.


На бул. "Сливница" катастрофите са 690, с двама загинали и 75 ранени. Четирима души са загинали в катастрофи на бул. "Царица Йоанна". През 2015 г. там са станали общо 293 инцидента, а ранените са 23-ма.

Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    Любимото ми кръстовище Околовръстен път - Симеоновско шосе е очаквано в списъка, но защо самото шосе отсъства? Вероятно денонощното задръстване пречи на развитието на опасни скорости.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  2. 2 Профил на Ghost
    Ghost
    Рейтинг: 1032 Любопитно

    Изненадва ме, че Ускорителят за елементарни частици на входа на Люлин, не е включен в класацията...

    Форумът е в будна кома...
  3. 3 Профил на Hafen der Wahrheit
    Hafen der Wahrheit
    Рейтинг: 328 Неутрално

    В София богопомазаните пилоти са най- много като брой, нормално да има много катастрофи. Добре, че Фъндъкова работи по метрото, че без него съвсем я окъсаха софиянци.

    Да направиш добро е толкова лесно- просто се усмихни!
  4. 4 Профил на kaloianski
    kaloianski
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Картата показва почти маршрута на метрото по първата линия Люлин - Младост ... Мантрата, че метрото е облекчило трафика издиша отвсякъде, като всяко просташко заклинание на управляващата банда.
    Особено опасни са новопостроените кръстовища на Симеоновско шосе, накриво разположени и лошо регулирани.
    СДВР освен увеличение на патрулките, които се губят по 2 часа при повикване, нещо към кметицата ще отправи ли?!

  5. 5 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#2] от "Ghost":
    [quote#2:"Ghost"]Ускорителят за елементарни частици на входа на Люлин, не е включен в класацията.[/quote]
    Той е във Вселенската класация за най-малоумни катастрофи. Както и кръстовището на бул. "В. Левски" и ул. "Раковски".

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  6. 6 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 557 Неутрално

    До коментар [#2] от "Ghost":

    Добре че сложиха заграждения към трамвайните линии. Но пък по Царица Йоанна камикадзетата са във вихъра си.

  7. 7 Профил на Ghost
    Ghost
    Рейтинг: 1032 Любопитно

    [quote#6:"gogo2011"]Добре че сложиха заграждения към трамвайните линии.[/quote]

    Да, че много Батмани се правеха на Ватмани...

    Форумът е в будна кома...
  8. 8 Профил на Flat Mars Society
    Flat Mars Society
    Рейтинг: 545 Неутрално

    И без война се избиваме.и това само в София.




    Публикувано през m.dnevnik.bg

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5136 Гневно

    кои идиоти построиха Околовръстното без подлези или надлези за пешеходци !!! От калинки аслани не стават !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    [quote#4:"kaloianski"]Картата показва почти маршрута на метрото по първата линия Люлин - Младост ... Мантрата, че метрото е облекчило трафика издиша отвсякъде, като всяко просташко заклинание на управляващата банда. [/quote]

    През 2010 г. МотМакдоналд им връчи доклад за състоянието на транспорта и още на първа страница пише, че с такъв брой коли развитието е неустойчиво (на народен език: ще се сгромоляса), а паркирането в кварталите с дефицит на места трябва да стане платено.

    Вместо да изпълнят предписанията, гербаджиите си казаха "Уй*ве, вие луди ли сте бе, златна мина държим в ръцете си!". И така си направиха от автоталибаните зависим електорат, нещо като тутунджиите на ДПС. Да паркират по тротоарите и да тровят въздуха на града, за ужас на тънката прослойка, която желае да живее като европейци.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  11. 11 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3773 Неутрално

    Логично най-много жертви има на околовръстното, следвано от Цариградско шосе. С откриването на следващия скоростен участък на Околовръстното ше има още повече ПТП, защото ще се увеличи трафика. Ако от КАТ искат да се насмали броя на тежките ПТП трябва даа започнат да санкционират леките...

    I Want To Believe
  12. 12 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 725 Неутрално

    [quote#4:"kaloianski"]Картата показва почти маршрута на метрото по първата линия Люлин - Младост ... Мантрата, че метрото е облекчило трафика издиша отвсякъде[/quote]
    Картата показва натоварени места, където и 200 линии на метрото няма да пречат на идиоти с автомобили да се блъскат един в друг. Това не се решава като проблем от метрото, а от едни сини таксита.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  13. 13 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#4] от "kaloianski":
    Мантрата, че метрото е облекчило трафика издиша отвсякъде
    ...
    Тук вярно нещо /някой/ издиша ... направо не може да диша, от злоба ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  14. 14 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    Катастрофират ли пилотите на формула едно, а? Катастрофират. И все на скоростните отсечки, както се вижда от картата.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  15. 15 Профил на mrslv
    mrslv
    Рейтинг: 291 Неутрално

    До коментар [#1] от "cinik":

    Това кръстовище - Околовръстен път-Симеоновско шосе, е типичен пример за чиновническото безхаберие. Мога сигурно полвин час да говоря за безумните светофари там. Това кръстовище според мен е регулирано така, че полицаите да си правят експерименти. Там, според мен, разни чиновници си упражняват уменията по статистика. Акъла ми не побира как застрахователите, досега не са надали вой.

  16. 16 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 642 Неутрално

    До коментар [#4] от "kaloianski":

    кретените явно не се возят на метро ...

    Birds of a feather flock together.
  17. 17 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1311 Весело

    [quote#2:"Ghost"]Изненадва ме, че Ускорителят за елементарни частици на входа на Люлин, не е включен в класацията...[/quote]
    Как да не е включен пише си бул."Царица Йоана".

  18. 18 Профил на equity
    equity
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тези проблеми и недоразумения се решават освен с мислене навреме и с упражняването на контрол. Докато тия дето ядат понички, пият кафе и пушат пред Министерството се крият като мишоци зад храстите, на отсечки, на които с години не са ставали катастрофи само и само днес да изкарат 30 лева бонуси дето не им се описват във фиша, докато следят за това дали винетката ми има касов бон и дали си го нося в мен, така все едно аз ги печатам в мазето си, а не в Монетен двор, ще бъде така. Всеки ден минавам по Околовръстен път-Симеоновско шосе и има 50 неща дето са сбъркани изначално там. За безумните нововъзникнали сфетофари няма да коментирам. За липсата на патрулиращи в тия участъци с години полицаи също не ми се говори.
    На 150 места в София може да се сложат по двама полицаи, които да патрулират в натоварените часове, вкючително детски градини и училища, обществени места с висок интензитет на проблемни ситуации и нещата ще се променят. Дори и само да висят както го правят и сега...
    Аз живея в Княжево и от 20 години не съм виждал патрулка да минава ей така, за респект. В центъра пък поне 15 години не съм виждал двойка униформени да се разхождат между хората в нормален ден, без някакво събитие, на патрул и за спокойствие, поне да покажат, че ги има.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  19. 19 Профил на equity
    equity
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тези проблеми и недоразумения се решават освен с мислене навреме и с упражняването на контрол. Докато тия дето ядат понички, пият кафе и пушат пред Министерството се крият като мишоци зад храстите, на отсечки, на които с години не са ставали катастрофи само и само днес да изкарат 30 лева бонуси дето не им се описват във фиша, докато следят за това дали винетката ми има касов бон и дали си го нося в мен, така все едно аз ги печатам в мазето си, а не в Монетен двор, ще бъде така. Всеки ден минавам по Околовръстен път-Симеоновско шосе и има 50 неща дето са сбъркани изначално там. За безумните нововъзникнали сфетофари няма да коментирам. За липсата на патрулиращи в тия участъци с години полицаи също не ми се говори.
    На 150 места в София може да се сложат по двама полицаи, които да патрулират в натоварените часове, вкючително детски градини и училища, обществени места с висок интензитет на проблемни ситуации и нещата ще се променят. Дори и само да висят както го правят и сега...
    Аз живея в Княжево и от 20 години не съм виждал патрулка да минава ей така, за респект. В центъра пък поне 15 години не съм виждал двойка униформени да се разхождат между хората в нормален ден, без някакво събитие, на патрул и за спокойствие, поне да покажат, че ги има.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  20. 20 Профил на equity
    equity
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Извинявам се за двата насложили се еднакви коментара, но не зная как мога да ги изтрия през мобилното приложение.

  21. 21 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Това е вярната посока. Идентифицирането на решаващите 20% от причините, които водят до 80% от проблемите / Принцип на Парето / е само първата стъпка. Тези точки трябва детайлно да бъдат изучени, като се включи и итервюта с грешниците и пострадалите. След като се идентифицират причините и проблемите, те трябва да бъдат решаване. В повечето случаи проблемите са заложени в пътя, в концентрацията на МПС в дадена точка, в организацията на движение, в бавната скорост на предвижване създаваща често задръствания, в идиотски поставени знаци или двусмислено регулиране на движението. Вината на водачите обикновено е най-рядката реална причина. Грешкозащитата или дуракоустойчивостта е термин познат на всички инженери, занимавали се с изграждане и управление на системи. За съжаление юристи и ченгета нямат хабер от това.

  22. 22 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Вината на водачите обикновено е най-рядката реална причина. Грешкозащитата или дуракоустойчивостта е термин познат на всички инженери, занимавали се с изграждане и управление на системи. За съжаление юристи и ченгета нямат хабер от това. Контролът и страха не решават проблеми, а често ги създават.
    Грешките според това кой ги предизвиква биват 3 вида: 1-системни - вградени в проектирането, строителство, организация и управление; 2 случайни; 3-умишлени. Умишлените грешки обикновено са най-малкият процент.

  23. 23 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Законите трябва да се създават така, че да се изграждат системи с отрицателна обратна връзка. Създаването на тези системи прилича на създаването на блок-схема от програмистите и се извършва от инженери, а не от юристи, икономисти, филолози и ченгета. Юристите след това обличат логиката на системата в думи. Всеки закон или наредба трябва да бъдат придружени с такива блок-схеми, които определят логиката на системата и начина на нейното действие.

  24. 24 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Четете и мислете, а не цъкайте просташки минуси. От това никой няма полза.

  25. 25 Профил на russian78
    russian78
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Идентифицирането на проблемните зони и концентрацията на ресурси към тях са стъпки в правилната посока.

    "Squash is a sport that represents the future, not the past." - N Ramachandran (President of WSF)
  26. 26 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    До коментар [#24] от "proizvoditel":

    Не виждам да имаш минуси. Иначе - на доста грешна база си стъпил и цялата ти теза е невярна и неприложима.

    А, да, не знам как реши, че Парето е валиден в случая.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  27. 27 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    До коментар [#4] от "kaloianski":

    Именно. Реално, Герб разполагайки с такова чудесно средство като метрото, не успяха да решат нито един проблем. Нищо в този проект не е като хората.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  28. 28 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 599 Неутрално

    До коментар [#2] от "Ghost":

    Все пак Люлин свети ярко на картата.

  29. 29 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4140 Неутрално

    Според мен трябва да има две карти.1) места, където пешеходци пресичат, нарушавайки закона и някой съсипва живота си, заради тях. Полиция няма, те не се занимават с такива маловажни неща и 2) места, където ПТП-тата са само между автомобили.

    В София някой трябва да изгони с шутове тъпия полицай, който регулира светофара на Ректората, защото се чака по над 10 минути, всеки път.

    Любовта ще спаси света!!!
  30. 30 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1153 Неутрално

    Всичко е в главите ни - ако ще цялата държава да я опашем с магистрали, пак ще има малоумници, които да се трепят и на прав път, без никакви видими причини. И не е нужно да има знаци за скоростта навсякъде, просто трябва да се мисли, когато се седне зад волана. Ама къде ти...

  31. 31 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7877 Неутрално

    Навсякъде се случват катастрофи,зависи кой кара автомобилите.

  32. 32 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    До коментар [#29] от "hope":

    Не е виновна фуражката. Там минава правителствено трасе и непрекъснато има някой държавен хрантутник, заради който кръстовището трябва да се блокира, че да мине необезпокоявано.

    Тука е така - Баце и компания се движат с кортежи, блокират се пътища за тях, следвайки похватите на Тато.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  33. 33 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1640 Неутрално

    България е пълна с малоумници, които се нафяват да дпйде Путин и да ги оправи, вие за няколко малоумника по пътищата сте се захванали. Да се трепят, не ми пука. Само с тях да не трепят невинни хора.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  34. 34 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1749 Неутрално

    Понеже има много негативи срещу метрото, предлагаме да се зарови и да почне да се копа на друго место. Гербаджиите това чекат. Ще разкопаят софето като диви прасета чужди картофи... Гоуем сеир. Толкоз млн. и накрая пак всичко осрано... Верно са най-простата измет, която е управлявала БГ...

  35. 35 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2303 Неутрално

    До коментар [#4] от "kaloianski":

    "Картата показва почти маршрута на метрото по първата линия Люлин - Младост ... "

    Кьорав човек различно вижда. Или не сте гледали картата, или не познавате София, защото картата показва, че най-висока концентрация на ПТП има край мол-овете и големи кръстовища, блокирани с наземни пешеходни патеки. Това измества фокуса от "автоталибаните" към пъплещия кат охлюв консуматор с голи мераци, че булеварда е негов.
    Освен това статистиката е манипулативна - едно е 1001 катастрофи при трафик от 6 млн. автомобили, и друго две катастрофи при трафик от 2000 автомобила в квартална уличка. Сиреч кварталната улица е шест пъти по-опасна от околовръстното.

  36. 36 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    До коментар [#35] от "wanderer":

    Сиреч, нямаш данни за кварталните улички и такива заключения са идиотски.

    Колкото до кръстовищата, мозъко, нали ако метрото си вършеше работата според инвеститорския план, тогава отгоре нямаше да има натоварени кръстовища...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  37. 37 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    До коментар [#23] от "proizvoditel":

    Пътища определено не се проектират нито от полицаи, нито от юристи.
    Кръстовището на Симеоновското и околовръстното е хубав пример как не трябва да се прави. А продължаващата липса на пешеходни естакади над околовръстното е просто потресаваща.

  38. 38 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    До коментар [#36] от "Darth Plagueis":

    Със сигурност метрото е виновно. Не автоталибаните. Или малоумията на общината.

  39. 39 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    До коментар [#38] от "Цецо":

    Малоумията на общината, прекарани през метрото. Така, надявам се е по-ясно. Конкретика нужна ли е?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  40. 40 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    До коментар [#39] от "Darth Plagueis":

    Кое по-точно му е кривото на метрото? И колко пък е съвпадението? Липсва ти основната част. Ма трябва и гледане.
    А основната вина на общината е, че спомага за невероятния трафик. С липсата на детски градини в кварталите и скапано образование. Принуждаващи десетки хиляди хора да се возят с коли.

  41. 41 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    До коментар [#40] от "Цецо":

    Идиотските нови станции с по 4 вагончета, идиотското разписание, което дори в пиковите часове пуска влакчета на 3 минути, при положение, че технологично могат да бъдат на 90 секунди, идиотската таксуваща система на брой качвания, вместо на разстояние, несъществуващите комбинирани карти и неадекватните абонаментни карти, абсолютно неадекватният довеждащ транспорт.

    Стига ли?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  42. 42 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4140 Неутрално

    До коментар [#32] от "Darth Plagueis":

    То е направо непревземаемо, ако идваш от Паметника Левски.
    Предполагам, че си прав, само че не го спират толкова очевадно, просто в посока от Народното събрание тъпунгера полицай не оставя и една кола да чака.

    Любовта ще спаси света!!!
  43. 43 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 642 Неутрално

    До коментар [#35] от "wanderer":

    повечети катасрофи не са заради пешеходци нито са на пАтеки

    Birds of a feather flock together.
  44. 44 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1677 Весело

    До коментар [#41] от "Darth Plagueis":

    Може да добавиш и идиотската спирка на Бизнес парка. Заради която имам съмнение, че интервала може да се намали.

  45. 45 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    До коментар [#43] от "Realistic Cock":

    Факт, но за гербавия автоталибан пешеходецът е основен враг и виновник за нещастния му живот.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  46. 46 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    До коментар [#37] от "Цецо":

    Правилно! Намират се проектантите или строителите и грешките се поправят. Ако обаче въпросните лица продължават да дават същата калпава продукция - се лишават от правоспособност.

  47. 47 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    До коментар [#26] от "Darth Plagueis":

    Купи си очила. А принципа на Парето не се отнася само до парите на хората. Той се използва в много сфери за отделяне на зърното от плявата. Също е и основен инструмент за идентифициране на проблеми. Но ето ти един адрес където един велик човек ще ти обясни това. Работата на Джоран и Деминг превърнаха Япония след войната от изостанала феодална държава в световна икономическа сила. Не случайно и днес дават медал за качество на тяхно име. Човек е много смешен когато се перчи със знания от Wikipedia.

    https://www.youtube.com/watch?v=XeqeAPLTUfg


  48. 48 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    [quote#21:"proizvoditel"]Вината на водачите обикновено е най-рядката реална причина[/quote]
    Само така ще е.В България водачите са еталон за шофиране според закона за движение по пътищата.И ако не са тъпите управници,катаджии и така нататък няма да има нито една катастрофа.
    Само да попитам вие шофьор ли сте?И ако сте шофьор колко километра на година навъртате с автомобил?Аз карам около 20 хиляди километра на година и често ми се случва да се радвам,че съм се прибрал жив заради малоумни шофьори.Редовно ми се случва да набивам спирачки заради насрещно идващ автомобил,който изпреварва и навлиза в моята лента за движение.Да не говорим пък за засичания,тройни изпреварвания и така нататък.Особено ми е любимо,когато на магистрала изпреварвам бавно движещ се камион отзад да почнат да ми бибиткат и присветват с фарове.Не знам какво очакват да направя-не мога да отбия встрани,нито пък да литна.

  49. 49 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1011 Весело

    До коментар [#48] от "mushashi":

    Ами шофьор съм и то от 1984г. 2-3 хиляди километра на месец ги правех още когато бензина беше с талони - 2 пътувания от Варна до София. Аз пътувах поне 4 пъти в месеца. Днес пътувам по-малко, но 2000км. ги правя само из града. Така, че съм виждал какви ли не герои. А съм и бил джигит. Всеки човек в зависимост от характера си и от степента на раздразнение шофира различно. Четох за едно градче мисля беше в САЩ. Премахнали всички знаци, закони и правила за шофиране. Изведнъж се оказало, че катастрофите спрели. Някога питаха професионален шофьор как за 40г. зад волана няма нито една катастрофа. А той отговори - ами никога не си ползвам предимствата.

  50. 50 Профил на True Detective
    True Detective
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#16:"Realistic Cock"]кретените явно не се возят на метро ...
    [/quote]
    ааа возат се возат се. Чат пат като го използвам е пъмно с идиоти подпрени на вратите, въпреки надписите. това е в най-циганската столица в света, столицата на бантустана софия е пълно с кретени -в колите, в метрото, пешаходци- навсякъде. Малкото оцелели нормални хора си търсят друга родина.

  51. 51 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2187 Неутрално

    До коментар [#21] от "proizvoditel":
    [quote#21:"proizvoditel"]Вината на водачите обикновено е най-рядката реална причина. [/quote]

    Грешите, скъпи приятелю. Тя не е най-рядката - тя е единствената!


  52. 52 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2187 Весело

    До коментар [#48] от "mushashi":
    [quote#48:"mushashi"]И ако не са тъпите управници,катаджии и така нататък няма да има нито една катастрофа. [/quote]

    Костов не се споменава - той се подразбира.

  53. 53 Профил на Краси
    Краси
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Направете сравнение между две съседни кръстовища на околовръстното, на Симеоновско шосе и при Драгалевци.
    На едното място има задръствния и катастрофи а на другото не.
    Не знам защо на Симеоновско не се направи кръгово движение, тогава всички тези проблеми нямаше да съществуват.

    Да почистим България от агентурата на руската империя!!!
  54. 54 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    До коментар [#47] от "proizvoditel":

    Знаеш ли, принципът на Парето наистина е нещо, което се учи във въвеждащите обучения по търговия , problem solving, нисш мениджмън, че понякога и в някои първични PM обучения, и наистина е полезен в първата крачка. Но да го даваш като някаква мантра - не, мерси. Той не работи в огромна част от случаите. Не е по темата, за да се задълбочаваме в него.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  55. 55 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    До коментар [#54] от "Darth Plagueis":

    Не смятам да ти обяснявам повече за този инструмент за идентифициране на решаващите няколко причини водещи до основната част от неблагоприятните последици. Дал съм ти адрес. Човекът е подготвил цикъл от 16 лекции, които могат да променят начина, по който подхождаш към всеки проблем. Това няма нищо общо с търговията. Базира се на теория на управление, която се нарича доктрина за човешките отношения. А ние за съжаление още робуваме на Фр. Тейлър - моркова и тоягата. Но това трудно да се каже с няколко думи.

    https://www.youtube.com/watch?v=XeqeAPLTUfg

  56. 56 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    До коментар [#55] от "proizvoditel":

    Радвам се, че не смяташ, щото темата не е малка, и не й е тук мястото.
    Ако случайно си разбрал - твърде добре познавам темата и точно в това си качество те съветвам да не се предоверяваш на въпросния принцип, особено в изкривени среди като нашата.

    И да, напротив, има и мноооого, много общо И с търговията.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  57. 57 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Явно си нямаш и хабер. Но въпросната наука има отношение към безопастността на движение и затова ще ти обясня с прости думи. Според американската наука за управление има 2 основни вида теории за управление на хората. Теория "Х" предполага, че хората са безинициативни, непредприемчиви и за да работят се нуждаят от стимул - морков и принуда - тояга. Теорията е измислена от Фредерик Тейлър и впоследствие доразвивана. Мрежата е пълна с инфо. В България цялото управление все още се базира на тази изостанала управленска теория.

  58. 58 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Втората теория "У" е по-известна като доктрина за човешките отношения. Основоположник е американкия професор по социология от Харвардския университет Елън Мейо. Той приема, че хората не са мързеливи, а са инициативни, предприемчиви, емоционални и тяхната производителност не се влияе само от материални стимули. Но в своята дейност хората допускат грешки. Тези грешки са 3 основни вида - системни /заложени в системата/, умишлени и случайни. Теорията са базира на изучаване на грешките. Използва се огромен инструментариум - статистически методи, мозъчна атака или нейните разновидности, принцип на Парето и т.н. Въвеждат се различни организации на работата стимулиращи отборното състезание. И т.н. и т.н. Дано съм ти бил полезен.

  59. 59 Профил на room101
    room101
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Кръговото на 4-ти км е мястото с най-много катастрофи и показва пълната лудница в градоустройството на София, което граничи с направо криминално поведение от стана на властите.
    Хората, които живеят около това място от години знаят, че това е смъртоносна точка. Освен, че е изначално проектирано опасно, там изградиха и незаконна бензинстоанция, която е просто смърт за пешеходците. Баце направи там зала и ремонтираха всичко и изградиха около кръговото декоративна оградка за милиони, но нито грам не се опитаха да обезопасят. Там трябва да има надлези и светофари. Пълните боклуци са всички от МВР, през Фандъкова, Диков, та чак до Баце.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK