Сега да си припомним кой избра ВСС, главния прокурор и направи тематично мнозинство с дпс, абв, мвро, нфсб, ббц и бдп за осакатяване на съдебната реформа.
герб милицията може да се пребоядисва, но няма как да избяга от комунистическия си генезис
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
Това са пълни щуротии. Едва ли някой ако иска да унищожава нещо, ще го хвърли в кофата пред следствието.
Особено любопитен документ била разпечатката от конкурс за атестация на магистрати - първо, че няма такова животно като конкурс за атестация, второ ако под документи се имат предвид такива неща, е съвсем нормално да се изхвърлят.
Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.
Как някой е разбрал/външен човек/, че ще се изхвърля подобен "боклук"? Минава си начи един клошар и вижда някакви нарязани листове и решава да стане национален герой, брей!
Другият вариант е пак поръчка стил "двете каки".
До боклука ли опряхте ве Протестна мрежа...много евтино.
И не знам дали всъщност който и да е има право да възстановява подобни документи и да ги публикува. Май пак се движим на ръба на закона,а??
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
Тия от следствието май са се уморили да режат с ножици, та направо изхвърлят документи. Един професионален шредер струва около 1200-1500 лв., един обикновен - около 150-200 лв., в зависимост от капацитета за рязана и броя листа.
Публикуването на тези документи направо праща шефа на етичната комисия Ясен Тодоров на съд, за опит да бъде заблудено обществото!
Този същия направо заяви пред Ризова, че тези документи били само боклуци и неважни копия, че там нямало оригинални документи!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Протестна мрежа не се интересува от порядките в държавата, които са нарушавани и се нарушават от всички партии и управляващи, от всички съдебни институции, а води политическа кампания за деммонизирането на ГЕРБ и ББ. И за ангелизиране на Радан Кънев и на ДСБ. Поради което те няма как да бъдат обективни. И затова ни капка доверие нямам на техните политикански критики.
Защото ако не беше така, те щяха да критикуват и други партии, а не само ГЕРБ.
До коментар [#19] от "glog":
Доста смешна логика!
Първо се опитваш да прокараш едно изсмукано из пръстите и недоказуемо твърдение, а после на негова база развиваш нови отново измислени обвинения и заключения!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#21] от "omega":
Само фактът, че в тях има оригинални подписи на отговорни личности в следствието е достатъчен за започване на съдебно разследване!
Пък и нека мине малко време, за да видим как ще се развие случката!
Скоростното притичване на Я.Т. в медиите е много показателно.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#10:"o_sando"]и какво ще да е НЕЩОТО,[/quote]
Всъщност не е нещо, а ВСИЧКО. Популизмът и корупцията, се крепят на парите. Парите на другите.
Затова бой през пръстите и пари САМО СЛЕД РЕАЛНИ РЕФОРМИ.
Без еврофондове, герб отива при бсп и дпс - спихване на балона.
Герб "живее" от фондовете.
До коментар [#22] от "Храбър": ≪Първо се опитваш да прокараш едно изсмукано из пръстите и недоказуемо твърдение, ....≫
Ега ти недоказаното твърдение за неща, от които народът вече е кански пропищял!
Впрочем, защо не ми посочиш поне една партия, която е била идеална по време на своето управление? СДС (старото и новото), респективно ДСБ? НДСВ? И защо те след първото си управление не можаха да се доберат до второ, защото са управлявали много честно ли? Да не би да е защото при Иван Костов (СДС; ДСБ) държавните активи се приватизираха за без пари, но за високи комисионни? А при НДСВ защото цялата висша администрация на държавата беше тотално корумпирана?
До коментар [#6] от "12345": ≪Организацията с неясно финансиране "Протестна мрежа" изпълнява поредната си дезинформационна мисия.≫
Защо финансирането да е неясно, когато на всички и без това всичко им е ясно в това отношение? Е, неофициално, но нали и в обвиненията на ПВ към ГЕРБ и ББ също няма нищо официално? Няма доказателства, а сами хвърляне на недоказани обвинения, нали?
Ако погледнеш, ще видиш, че подписите са върху писма, с които се иска от СДВР информация дали еди кой си е напускал страната. Това не е никакъв документ, дори да го е подписал и папата. Документ, примерно, ще е отговорът на СДВР в тази връзка. Но, дори и да става въпрос за документи, защо този, който хвърли на медиите инфото, за изхвърлените "документи" по делото КТБ не започна разследване, при цялата възможност, която му дава закона?
Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.
До коментар [#26] от "glog":
Писнало ми е да споря с "радиоточки", които са готови да донесат вода от дерета, намиращи се през девет планини в десета!
По-голямата част от писанието ти са опорни точки изработени от ДС.
Колко ти вярват - виж как са те оценили!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#28] от "omega":
Както казах, не бързай!
А иначе, всеки оригинален подпис може да се превърне в начална фаза за манипулации и измами!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#26:"glog"]И защо те след първото си управление не можаха да се доберат до второ, защото са управлявали много честно ли?[/quote]
Това не е много умен довод - съгласи се! Тодор Живков беше на власт повече от 30 години. Защото е управлявал честно ли? Бойко Борисов е втори мандат - защото е управлявал честно ли? БСП са били в управлението на страната през по-голямата част от прехода - защото са управлявали честно ли? НДСВ два пъти беше в управлението - защото управлява честно ли? Или защото всички споменати ловко си служеха с популизма и мазно лъжеха и мажеха само и само да се доберат до властта? И какво направиха с нея? Нищо. Единствено правителството на ОДС (1997-2001) използва властта дадена му от народа за да проведе реформи - неизбежни, но дълго отлагани от всички други правителства заради това че са болезнени (в момента Гърция има същият проблем). Априори е ясно, че който ги проведе ще бъде намразен. Истинският държавник не мисли за спечелването на следващите избори а за бъдещето на следващите поколения.
"В изцяло запазен документ има описи на приложени документи и други материали (флашки, дискове и т.н.) по делото КТБ, за което Цацаров отрече да е изхвърляна, каквато и да е документация."
Дори само заради тази публично изречена лъжа, този ако имаше дори капка достоинство трябва да подаде оставка. Тотално компрометиран субект.
Ето какво има на боклука на столичното следствие:
"Казвам се Бисер Андонов Лазов. Бях дясната ръка на Цветан Василев. Той ми даде възможност от пълен цървул да се превърна в баровец. Аз предадох неговото доверие и сега работя за Пеевски и прокурора Гешев. Гешев ме направи защитен свидетел, за да мога да си крада на спокойствие, а аз му снасям информация. Пеевски ми покрива кражбите, защото му отчислявам по-голямата част от тях. Аз и преди си пооткрадвах доста заедно с Албена Андреева, Теодора Танева, Юлия Илиева, Венета Николова, Емил Галов и Тихомир Иванов. Сега, обаче, имам проблем. Оказа се, че съм заложил на куц кон. Скоро пак ще бъда цървул от с. Ябълково, Кюстендилско. Вероятно и Албена ще ме напусне."
По демократичен път Гордиев възел не може да се разплете! За 26 години все повече се заплита Гордиевият възел на НЕработещата НЕзависима съдебна система/ако някой още не го е забелязал!
А ако някой не знае, Гордиевият възел е РАЗСЕЧЕН, а не разплетен. Нови Красьовци и нови ДПС-та, Пеевски и т.н. само ще го заплитат. Съвсем по демократчино му! Може би робите на демократичата идейка ще го признаят, но след още 2600 години! 26 НЕ им стигат! От целия тоя хаос печели КОЙ? Адвокатите! Един от колегите-адвокат, друг-следовател, трети, съдия, четвърти-прокурор... Плащайки адвокатски хонорар, ти де факто плащаш и за "кошница с плодове"-нал тъй? Туй не са илюминати в анцузи, а илюминати в тоги, брато! Разбираш?
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
Ясен Тодоров, както и човека с СМС-ите са завършили Симеоново. Това обяснява много неща. Докато опрювания Калин Калпакчиев е завършил право в СУ с почти отличен успех. Има запитване до ВСС по реда на ЗДОИ по въпроса за мястото на дипломиране и успеха на всички членове на ВСС. Търсете Дневник, търсете. Поразпитайте насам-натам и ще лъснат много неща.
Григор Лилов (чиито думи обикновено приемам само за сведение по ясни причини) твърди, че фирмата, която България е наела и съответно е изготвила доклада, всъщност не е Аликс Партнърс, а някаква полу фантомна фирма със сложна последователност от регистрации и закривания.
Нищо по този въпрос не видях в Дневник.
[quote#28:"omega"]Но, дори и да става въпрос за документи, защо този, който хвърли на медиите инфото, за изхвърлените "документи" по делото КТБ не започна разследване, при цялата възможност, която му дава закона?[/quote]
Защото следователите нямат правото сами да определят делата, които да разследват. ВЪЗЛАГАТ им ги прокурори, на които пък "случайно" би следвало да им се падат.
Ама тази "случайност", по думите на следователя Б. Атанасов, май е в ръцете на Цацата.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
chicago514
Рейтинг: 1141 НеутралноСтоличното следствие е в боклука.
гарата
Рейтинг: 520 ГневноЕС да се самосезира!
То е ясно че не можем и няма как да си оправим кочината!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4687 Неутралнода дадат материалите на прокурорите от ЕС, които идват и те да отсъдят кое как и при бай Ставри !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Роси
Рейтинг: 7970 НеутралноКога ще дойде помощта от Европейската комисия. Дали ще я дочакаме.
Танас
Рейтинг: 967 НеутралноОнзи Ясно брадясалият нали каза при Цветанка, че верва само на доказателства и факти !
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.ВСС ОСТАВКА !
ЦАЦАРОФФ ОСТАВКА !
Публикувано през m.dnevnik.bg
12345
Рейтинг: 515 НеутралноТази документация показва, че Следствието много старателно работи, описва и т.н. Тоест е добра новина!
Нали няма изгубен самият следствен материал, така че къде е новината?
Организацията с неясно финансиране "Протестна мрежа" изпълнява поредната си дезинформационна мисия.
vassilun
Рейтинг: 5230 Гневно[quote#6:"12345"]Тази документация показва, че Следствието много старателно работи[/quote]
Следствието и прокуратурата работят много добре само за КОЙ и за да "докажат", че в България няма корупция и всичко е ОК!
vhv
Рейтинг: 458 НеутралноСамо спиране на еврофондовете, може да промени нещо в тази държава без реална икономика.
Free person
Рейтинг: 733 НеутралноОмерзена съм от поведението на Ясен Тодоров!
Tonyaxd14700100
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#8] от "vhv":
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. ГрефСамо спиране на еврофондовете, може да промени нещо в тази държава без реална икономика.
================================
... и какво ще да е НЕЩОТО, което...
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 680 НеутралноСега да си припомним кой избра ВСС, главния прокурор и направи тематично мнозинство с дпс, абв, мвро, нфсб, ббц и бдп за осакатяване на съдебната реформа.
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.герб милицията може да се пребоядисва, но няма как да избяга от комунистическия си генезис
omega
Рейтинг: 684 НеутралноТова са пълни щуротии. Едва ли някой ако иска да унищожава нещо, ще го хвърли в кофата пред следствието.
Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.Особено любопитен документ била разпечатката от конкурс за атестация на магистрати - първо, че няма такова животно като конкурс за атестация, второ ако под документи се имат предвид такива неща, е съвсем нормално да се изхвърлят.
Реми
Рейтинг: 695 НеутралноКак някой е разбрал/външен човек/, че ще се изхвърля подобен "боклук"? Минава си начи един клошар и вижда някакви нарязани листове и решава да стане национален герой, брей!
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещетоДругият вариант е пак поръчка стил "двете каки".
До боклука ли опряхте ве Протестна мрежа...много евтино.
И не знам дали всъщност който и да е има право да възстановява подобни документи и да ги публикува. Май пак се движим на ръба на закона,а??
shilliew
Рейтинг: 530 НеутралноТова ЕГН трябваше да го прикриете!
Тия от следствието май са се уморили да режат с ножици, та направо изхвърлят документи. Един професионален шредер струва около 1200-1500 лв., един обикновен - около 150-200 лв., в зависимост от капацитета за рязана и броя листа.
pro_bono
Рейтинг: 1741 НеутралноВ тази държава,ровенето в боклука си заслужава!
rurade
Рейтинг: 233 НеутралноДостоверен източник пожелал анонимност-няма такова нещо в България-всичко се знае на територията!
daam
Рейтинг: 1121 НеутралноСледствието и то като прокуратурата- безобразие след безобразие
Храбър
Рейтинг: 1915 ГневноПубликуването на тези документи направо праща шефа на етичната комисия Ясен Тодоров на съд, за опит да бъде заблудено обществото!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Този същия направо заяви пред Ризова, че тези документи били само боклуци и неважни копия, че там нямало оригинални документи!
glog
Рейтинг: 684 НеутралноПротестна мрежа не се интересува от порядките в държавата, които са нарушавани и се нарушават от всички партии и управляващи, от всички съдебни институции, а води политическа кампания за деммонизирането на ГЕРБ и ББ. И за ангелизиране на Радан Кънев и на ДСБ. Поради което те няма как да бъдат обективни. И затова ни капка доверие нямам на техните политикански критики.
Защото ако не беше така, те щяха да критикуват и други партии, а не само ГЕРБ.
foxa5
Рейтинг: 563 НеутралноДо коментар [#2] от "гарата":
Съдебен борд от Европа веднага.
omega
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#18] от "Храбър":
Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.И кое от публикуваните по-горе са документи?
Храбър
Рейтинг: 1915 ВеселоДо коментар [#19] от "glog":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Доста смешна логика!
Първо се опитваш да прокараш едно изсмукано из пръстите и недоказуемо твърдение, а после на негова база развиваш нови отново измислени обвинения и заключения!
glog
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#13] от "достатъчно": ≪До боклука ли опряхте бе Протестна мрежа...много евтино.≫
Не си прав да ги упрекваш. Какво друго да правят боклукчиите, освен да се ровят в боклука?
Храбър
Рейтинг: 1915 НеутралноДо коментар [#21] от "omega":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Само фактът, че в тях има оригинални подписи на отговорни личности в следствието е достатъчен за започване на съдебно разследване!
Пък и нека мине малко време, за да видим как ще се развие случката!
Скоростното притичване на Я.Т. в медиите е много показателно.
vhv
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#10:"o_sando"]и какво ще да е НЕЩОТО,[/quote]
Всъщност не е нещо, а ВСИЧКО. Популизмът и корупцията, се крепят на парите. Парите на другите.
Затова бой през пръстите и пари САМО СЛЕД РЕАЛНИ РЕФОРМИ.
Без еврофондове, герб отива при бсп и дпс - спихване на балона.
Герб "живее" от фондовете.
glog
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#22] от "Храбър": ≪Първо се опитваш да прокараш едно изсмукано из пръстите и недоказуемо твърдение, ....≫
Ега ти недоказаното твърдение за неща, от които народът вече е кански пропищял!
Впрочем, защо не ми посочиш поне една партия, която е била идеална по време на своето управление? СДС (старото и новото), респективно ДСБ? НДСВ? И защо те след първото си управление не можаха да се доберат до второ, защото са управлявали много честно ли? Да не би да е защото при Иван Костов (СДС; ДСБ) държавните активи се приватизираха за без пари, но за високи комисионни? А при НДСВ защото цялата висша администрация на държавата беше тотално корумпирана?
glog
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#6] от "12345": ≪Организацията с неясно финансиране "Протестна мрежа" изпълнява поредната си дезинформационна мисия.≫
Защо финансирането да е неясно, когато на всички и без това всичко им е ясно в това отношение? Е, неофициално, но нали и в обвиненията на ПВ към ГЕРБ и ББ също няма нищо официално? Няма доказателства, а сами хвърляне на недоказани обвинения, нали?
omega
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#24] от "Храбър":
Хей ръчички, хей ги три, но едната е с пари. Май, че иска да ни купи, по - добре е да я счупим.Ако погледнеш, ще видиш, че подписите са върху писма, с които се иска от СДВР информация дали еди кой си е напускал страната. Това не е никакъв документ, дори да го е подписал и папата. Документ, примерно, ще е отговорът на СДВР в тази връзка. Но, дори и да става въпрос за документи, защо този, който хвърли на медиите инфото, за изхвърлените "документи" по делото КТБ не започна разследване, при цялата възможност, която му дава закона?
Храбър
Рейтинг: 1915 НеутралноДо коментар [#26] от "glog":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Писнало ми е да споря с "радиоточки", които са готови да донесат вода от дерета, намиращи се през девет планини в десета!
По-голямата част от писанието ти са опорни точки изработени от ДС.
Колко ти вярват - виж как са те оценили!
Храбър
Рейтинг: 1915 НеутралноДо коментар [#28] от "omega":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Както казах, не бързай!
А иначе, всеки оригинален подпис може да се превърне в начална фаза за манипулации и измами!
zakary
Рейтинг: 537 Неутрално[quote#26:"glog"]И защо те след първото си управление не можаха да се доберат до второ, защото са управлявали много честно ли?[/quote]
Това не е много умен довод - съгласи се! Тодор Живков беше на власт повече от 30 години. Защото е управлявал честно ли? Бойко Борисов е втори мандат - защото е управлявал честно ли? БСП са били в управлението на страната през по-голямата част от прехода - защото са управлявали честно ли? НДСВ два пъти беше в управлението - защото управлява честно ли? Или защото всички споменати ловко си служеха с популизма и мазно лъжеха и мажеха само и само да се доберат до властта? И какво направиха с нея? Нищо. Единствено правителството на ОДС (1997-2001) използва властта дадена му от народа за да проведе реформи - неизбежни, но дълго отлагани от всички други правителства заради това че са болезнени (в момента Гърция има същият проблем). Априори е ясно, че който ги проведе ще бъде намразен. Истинският държавник не мисли за спечелването на следващите избори а за бъдещето на следващите поколения.
just
Рейтинг: 515 Неутрално"В изцяло запазен документ има описи на приложени документи и други материали (флашки, дискове и т.н.) по делото КТБ, за което Цацаров отрече да е изхвърляна, каквато и да е документация."
Дори само заради тази публично изречена лъжа, този ако имаше дори капка достоинство трябва да подаде оставка. Тотално компрометиран субект.
thepirineagle
Рейтинг: 918 НеутралноСъдебен борд и никакви еврофондове,докато не се проведе съдебна реформа под директен диктат, до последната запетая, от Брюксел.....
ThePirinEagleне на безразличието
Рейтинг: 774 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "Free person":
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешимти пък...тоя е такъв гьон сурат че незнам дали е по нагъл от малката рибка
lefkovitz
Рейтинг: 282 НеутралноЕто какво има на боклука на столичното следствие:
"Казвам се Бисер Андонов Лазов. Бях дясната ръка на Цветан Василев. Той ми даде възможност от пълен цървул да се превърна в баровец. Аз предадох неговото доверие и сега работя за Пеевски и прокурора Гешев. Гешев ме направи защитен свидетел, за да мога да си крада на спокойствие, а аз му снасям информация. Пеевски ми покрива кражбите, защото му отчислявам по-голямата част от тях. Аз и преди си пооткрадвах доста заедно с Албена Андреева, Теодора Танева, Юлия Илиева, Венета Николова, Емил Галов и Тихомир Иванов. Сега, обаче, имам проблем. Оказа се, че съм заложил на куц кон. Скоро пак ще бъда цървул от с. Ябълково, Кюстендилско. Вероятно и Албена ще ме напусне."
джендър NATO generals
Рейтинг: 1038 ВеселоПо демократичен път Гордиев възел не може да се разплете! За 26 години все повече се заплита Гордиевият възел на НЕработещата НЕзависима съдебна система/ако някой още не го е забелязал!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токА ако някой не знае, Гордиевият възел е РАЗСЕЧЕН, а не разплетен. Нови Красьовци и нови ДПС-та, Пеевски и т.н. само ще го заплитат. Съвсем по демократчино му! Може би робите на демократичата идейка ще го признаят, но след още 2600 години! 26 НЕ им стигат! От целия тоя хаос печели КОЙ? Адвокатите! Един от колегите-адвокат, друг-следовател, трети, съдия, четвърти-прокурор... Плащайки адвокатски хонорар, ти де факто плащаш и за "кошница с плодове"-нал тъй? Туй не са илюминати в анцузи, а илюминати в тоги, брато! Разбираш?
save_knforest
Рейтинг: 670 ВеселоЯсен Тодоров, както и човека с СМС-ите са завършили Симеоново. Това обяснява много неща. Докато опрювания Калин Калпакчиев е завършил право в СУ с почти отличен успех. Има запитване до ВСС по реда на ЗДОИ по въпроса за мястото на дипломиране и успеха на всички членове на ВСС. Търсете Дневник, търсете. Поразпитайте насам-натам и ще лъснат много неща.
трафоПОСТ
Рейтинг: 571 НеутралноСтоличното следствие е само едно следствие. Лекувайте причината.
„Ако целенасочено се опитате да се провалите и успеете, какво сте постигнали – успех или провал?“ Иво ИвановМондиана
Рейтинг: 1514 НеутралноГригор Лилов (чиито думи обикновено приемам само за сведение по ясни причини) твърди, че фирмата, която България е наела и съответно е изготвила доклада, всъщност не е Аликс Партнърс, а някаква полу фантомна фирма със сложна последователност от регистрации и закривания.
Нищо по този въпрос не видях в Дневник.
choss
Рейтинг: 627 Неутрално[quote#23:"glog"]Не си прав да ги упрекваш. Какво друго да правят боклукчиите, освен да се ровят в боклука?[/quote]
Очевидно "боклука" си струва да се рециклира!
choss
Рейтинг: 627 Неутрално[quote#25:"vhv"]Всъщност не е нещо, а ВСИЧКО. Популизмът и корупцията, се крепят на парите. Парите на другите. [/quote]
Маргарет Тачър - "Комунизмът свършва когато похарчим и изядем всички чужди пари!"
choss
Рейтинг: 627 Неутрално[quote#28:"omega"]Но, дори и да става въпрос за документи, защо този, който хвърли на медиите инфото, за изхвърлените "документи" по делото КТБ не започна разследване, при цялата възможност, която му дава закона?[/quote]
Защото следователите нямат правото сами да определят делата, които да разследват. ВЪЗЛАГАТ им ги прокурори, на които пък "случайно" би следвало да им се падат.
Ама тази "случайност", по думите на следователя Б. Атанасов, май е в ръцете на Цацата.