Сложете параван със врати който се отварят само когато влака е на перон.
Не е нужно да откриваме топлата вода отново.
Даже височина от 1,5 метра е достатъчна да забави и спре всеки самоубиец.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ами аз изобщо не споря с това. Ако метро станциите се правеха с прегради нямаше да има такива новини. Тогава колкото и да искаш няма как да паднеш на релсите.
[quote#9:"dogwoman"]Не разбирам от устройство на метростанции... не е ли малко трудно навсякъде да се загради? [/quote]
Може да е малко трудно, но го има на много места по света, дори и там, където влакчетата са автономни (без водач). Проблемът е, че този, който е решил да се самоубие, винаги ще намери от къде да скочи!
Не можете да имате допълнителни врати на пероните, тъй като мотрисите ни са различни и на перона вратите се падат на различни места. Освен това и да бяха еднакви, май нямат нужната автоматика за да спират винаги на едно и също място.
Иначе има ли метро, има и такива, дето решават, че като им е гаден живота, трябва да се пречкат и на другите като си прекъсват съществуването.
Няма значение къде спират, може да се сложи елементарно.
Принципно, факт - ако някой реши да прекрати живота си, вероятно ще го направи. Но ако може да не е пред очите на няколко стотин човека, мисля, че ще е по-малко зле, все пак...
Пък такива прегради предотвратяват и инциденти.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Една ограда, по цялата дължина, която се вдига нагоре, след като мотрисата спре. Няма значение дължината и къде точно се падат мотрисите. Височина има, решението се прилага масово, и е евтино, щото има едно управление.
Съгласен?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Аз съм ОК с такъв подход, но е инженерна работа да се прецени колко надеждно е е такова решение от гледна точка на техническа експлоатация - един общ повдигащ механизъм, който при повреда блокира целия перон или пък направо стоварва оградата върху хората.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Не е задължително да блокира цял перон. Напълно логично е да се изпълни в много малки участъчета от оградата, които се вдигат от отделен механизъм. Както и хоризонталния вариант, но в случая се вдигат нагоре. Както казах - лесно и евтино.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Прегради между влакчетата и перона съм виждал само в Санкт Петербург, но ми казаха, че е и заради опаасността да се наводни метрото, то минава под Нева. Ако някой е виждал другаде, да каже. В Лондон и Париж няма прегради.
Според мен е имал "тежка мозъчна контузия" още преди да скочи.
Това са извратени откаченяци! А има толкова много тихи начини за самоубийство, при които няма да пречиш на всички останали.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
Такива съоръжения има например в японските метростанции, по протежение на перона има "мантинела", около 1.5 метра висока, и врати в нея. Мотрисата спира на Т-О-Ч-Н-О определено място, така че вратите на вагоните да застанат срещу вратите в ограждението.
Но за съжаление, и това не спира решилите да се самоубият хора.
>> В Лондон и Париж няма прегради.
В Париж има, по линията по която влака се движи сам. Мисля, че беше линия 1. Вероятно е скъпо да слагат на всякъде, но по тази линия има, защото няма човек който да реагира при екстремна ситуация.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4401 Разстроеносъс герб към гроб !!! Все по-зле за хората !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!sashobal
Рейтинг: 662 НеутралноВ цял свят има такива откачалки.
Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!Костов е виновен
karabastun
Рейтинг: 4203 НеутралноИ да се падне може , и някой да бутне друг може..., а може и да се обезопасят за начало по-натоварените станции.
[email protected]АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#3] от "karabastun":
Доброто е заразноЗаписите показвали, че е скочил сам.
dedoliben
Рейтинг: 2331 ГневноСложете параван със врати който се отварят само когато влака е на перон.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIНе е нужно да откриваме топлата вода отново.
Даже височина от 1,5 метра е достатъчна да забави и спре всеки самоубиец.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
karabastun
Рейтинг: 4203 НеутралноДо коментар [#4] от "dogwoman":
[email protected]Ами аз изобщо не споря с това. Ако метро станциите се правеха с прегради нямаше да има такива новини. Тогава колкото и да искаш няма как да паднеш на релсите.
vassilun
Рейтинг: 4865 Неутрално[quote#5:"dedoliben"]Даже височина от 1,5 метра е достатъчна да забави и спре всеки самоубиец. [/quote]
Добре е да има врати на пероните, но това няма да помогне на човек, който е решил да се самоубие!
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#7] от "karabastun":
Доброто е заразноНе разбирам от устройство на метростанции... не е ли малко трудно навсякъде да се загради?
shileto
Рейтинг: 1054 НеутралноПрещрака ли човек, какво и да заградят ще успее да си посегне
karabastun
Рейтинг: 4203 НеутралноДо коментар [#9] от "dogwoman":
[email protected]Нещо такова покрай влакчето и вратите се отварят и затварят заедно с вратите на вагоните.
http://beijing.roadplanner.ru/tran/trantext1.jpg
vassilun
Рейтинг: 4865 Неутрално[quote#9:"dogwoman"]Не разбирам от устройство на метростанции... не е ли малко трудно навсякъде да се загради? [/quote]
Може да е малко трудно, но го има на много места по света, дори и там, където влакчетата са автономни (без водач). Проблемът е, че този, който е решил да се самоубие, винаги ще намери от къде да скочи!
ivanchoLA
Рейтинг: 1316 ВеселоДо коментар [#11] от "karabastun":
#notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012Те така са на пероните на станциите където стават много самоубийства ...
stupid_american
Рейтинг: 426 НеутралноТва да решиш да се самоубиваш скачайки пред влак и да не умреш си е сериозен карък
"Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :Dthe_axel
Рейтинг: 269 НеутралноПри пристигането на екип от МВР човекът бил все още жив . . .След пристигане на екип от МВР няма гаранция човек да остане жив.
Imaginary Friend
Рейтинг: 683 НеутралноНе можете да имате допълнителни врати на пероните, тъй като мотрисите ни са различни и на перона вратите се падат на различни места. Освен това и да бяха еднакви, май нямат нужната автоматика за да спират винаги на едно и също място.
Не цъкам плюсове и минуси.Иначе има ли метро, има и такива, дето решават, че като им е гаден живота, трябва да се пречкат и на другите като си прекъсват съществуването.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1353 НеутралноДо коментар [#16] от "Imaginary Friend":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНяма значение къде спират, може да се сложи елементарно.
Принципно, факт - ако някой реши да прекрати живота си, вероятно ще го направи. Но ако може да не е пред очите на няколко стотин човека, мисля, че ще е по-малко зле, все пак...
Пък такива прегради предотвратяват и инциденти.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
didko8
Рейтинг: 552 РазстроеноЗащо хората не се самоубиват на места, където няма да навредят на никой друг!
Imaginary Friend
Рейтинг: 683 НеутралноДо коментар [#17] от "Darth Plagueis":
Не цъкам плюсове и минуси.И какво е елементарното ти решение за това, че вратите на старите и новите мотриси се падат на различни места по перона?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1353 НеутралноДо коментар [#20] от "Imaginary Friend":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЕдна ограда, по цялата дължина, която се вдига нагоре, след като мотрисата спре. Няма значение дължината и къде точно се падат мотрисите. Височина има, решението се прилага масово, и е евтино, щото има едно управление.
Съгласен?
toveren
Рейтинг: 233 Неутрално[quote#8:"vassilun"]Добре е да има врати на пероните, но това няма да помогне на човек, който е решил да се самоубие![/quote]
Ще помогне на психиката на онези, които са станали свидетели на опита му за самоубийство.
Imaginary Friend
Рейтинг: 683 НеутралноДо коментар [#21] от "Darth Plagueis":
Не цъкам плюсове и минуси.Аз съм ОК с такъв подход, но е инженерна работа да се прецени колко надеждно е е такова решение от гледна точка на техническа експлоатация - един общ повдигащ механизъм, който при повреда блокира целия перон или пък направо стоварва оградата върху хората.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4401 НеутралноДо коментар [#23] от "Imaginary Friend":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Зависи колко кадърен инженер си. Има и още по-евтини и работещи решения.
Xumpomo name
Рейтинг: 583 НеутралноДо коментар [#11] от "karabastun":
Birds of a feather flock together.вероятно и влакчето трябва да е проектирано подходящо, за да няма голяма пролука. както и да спира прецизно
Darth Plagueis
Рейтинг: 1353 НеутралноДо коментар [#23] от "Imaginary Friend":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе е задължително да блокира цял перон. Напълно логично е да се изпълни в много малки участъчета от оградата, които се вдигат от отделен механизъм. Както и хоризонталния вариант, но в случая се вдигат нагоре. Както казах - лесно и евтино.
aralambi
Рейтинг: 583 НеутралноПрегради между влакчетата и перона съм виждал само в Санкт Петербург, но ми казаха, че е и заради опаасността да се наводни метрото, то минава под Нева. Ако някой е виждал другаде, да каже. В Лондон и Париж няма прегради.
Raegan
Рейтинг: 235 НеутралноНа третия лъч ще се поставят автоматични врати на пероните, а на първите два лъча кога??
keen
Рейтинг: 1601 Неутрално"получил тежка мозъчна контузия"
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...Според мен е имал "тежка мозъчна контузия" още преди да скочи.
Това са извратени откаченяци! А има толкова много тихи начини за самоубийство, при които няма да пречиш на всички останали.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4401 НеутралноДо коментар [#30] от "keen":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Трябва гроб да издадат наръчник за политкоректните самоубийства.
OVI
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#5] от "dedoliben":
Такива съоръжения има например в японските метростанции, по протежение на перона има "мантинела", около 1.5 метра висока, и врати в нея. Мотрисата спира на Т-О-Ч-Н-О определено място, така че вратите на вагоните да застанат срещу вратите в ограждението.
Но за съжаление, и това не спира решилите да се самоубият хора.
mtsvetanov
Рейтинг: 432 Неутрално>> В Лондон и Париж няма прегради.
В Париж има, по линията по която влака се движи сам. Мисля, че беше линия 1. Вероятно е скъпо да слагат на всякъде, но по тази линия има, защото няма човек който да реагира при екстремна ситуация.