Вежди Рашидов: Тютюневият склад в Пловдив трябва да бъде възстановен

Вежди Рашидов

© Анелия Николова

Вежди Рашидов



Министърът на културата Вежди Рашидов заяви, че тютюневият склад на ул. "Одрин" № 8 в Пловдив трябва да бъде възстановен в оригиналния му вид, съобщи пресцентърът на министерството. Вчера за това настоя и камарата на архитектите в Пловдив, след като се разбра, че унищожената сграда всъщност попада в територията на групов паметник на културата.

 
Рашидов днес е разпоредил да се образува производство за налагане на административни санкции на виновните за унищожаването на недвижима културна ценност. "Лицата, които са съборили тютюневия склад, както и тези, които са допуснали това, грубо са нарушили разпоредбите на Закона за културното наследство", се посочва в съобщението от ведомството. Инспекторатът за опазване на културното наследство към министерството има правомощията да разпореди преустановяване на нарушенията, както и възстановяване на съборения паметник на културата в оригиналния му вид.


"Още през януари 2014 г. Министерството на културата е уведомило община Пловдив, че сградата на тютюневия склад попада в защитена територия и всички намеси подлежат на съгласуване по реда на член 84, ал. 1 и 2 на Закона за културното наследство", се казва още в съобщението. През 2014 г. всъщност е презаверено разрешителното за строеж, което фирмата собственик на съборения склад има от 2010 г. До момента община Пловдив се позоваваше на документ, за който казва, че е представен от компанията "Одрин 8" и в който се твърди, че сградата не е паметник на културата. Оказа се, че НИНКН не е давал такова становище.


Зам.-кметът по устройството на територията Димитър Кацарски каза по-рано днес пред "Дневник", че "презаверяването е чисто техническа процедура" и при него не са били изисквани нови удостоверения за статута на сградата от фирмата собственик. От думите и на Кацарски, и на главния архитект на Пловдив Румен Русев се разбра, че общината няма практика да извършва насрещни проверки на представените й документи за статута на сградите.

 
Същевременно Министерството на културата заяви, че ще упражни всичките си правомощия по закон за отстраняване на последствията от посегателството върху културното наследство.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (68)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2406 Весело

    За това ще има грижата, Божо.

  2. 2 Профил на Rock J
    Rock J
    Рейтинг: 316 Весело

    Подир дъжд, качулка. А кой ще плаща не се знае.

    Червеите не се страхуват от орлите.Те се страхуват от кокошките.
  3. 3 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2884 Неутрално

    До коментар [#2] от "Rock J":

    Знае се .Ние с теб и другият мат'рал

  4. 4 Профил на Dark Avenger: който не ме харесва, не е БЪЛГАРИН !
    Dark Avenger: който не ме харесва, не е БЪЛГАРИН !
    Рейтинг: 799 Любопитно

    "Вежди Рашидов: Тютюневият склад в Пловдив трябва да бъде възстановен"

    от Частния собственик ли ?

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  5. 5 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Тези разрушители имат доста сериозен гръб в Пловдив,а общинските "служби" са на властта хора до един,нищо чудно да се отчитат по-горе.Ако има осъдени ще е чудо.

  6. 6 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    Веждичка много хубаво ама тука става дума за пари-кой ще даде парите за възстановяване.Общината ли-да налива пари в чужда сграда,или собственика ,дето иска да я бута и почти я е бутнал.При това парите са доста-горе долу колкото сметките в КТБ.

  7. 7 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8137 Неутрално

    Сега,заради едни мошеници ,ще плащат пак данъкоплатците от Пловдив.

  8. 8 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 572 Весело

    Да бе, когато чумата върне децата......
    Сега ще започнат едни експертизи, едни чудеса.....може ли. не може ли да се възстанови, кой е виновен....докато другата част си падне сама и точка !

  9. 9 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1346 Любопитно

    "През 2014 г. всъщност е презаверено разрешителното за строеж, което фирмата собственик на съборения склад има от 2010 г."

    Дневник, айде да ни кажете имаше ли там в ЗУТ един срок за презаверяване, м?

  10. 10 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Тотев, зам.кмета и главния архитект да взимат мистрията, конеца, тухлите и хоросана и да почват.
    И някой сигурно ще трябва да връща едни пари.

  11. 11 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 213 Неутрално

    А сега с държавните пари
    ще скрием техните следи!

  12. 12 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Съд и при бай Ставри...

  13. 13 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2015 Неутрално

    На това се казва: След дъжд качулка...

  14. 14 Профил на Nina Kercheva
    Nina Kercheva
    Рейтинг: 505 Неутрално

    Някой измисли "тютюнев град"...звучи ужасно, като имам предвид отвратителната миризма,която се носи от тези отдавна изоставени сгради и О !! чудо, някой забеляза че е започнало събаряне,което много отдавна трябваше да се случи !!!! Стига с тези "живи" вериги ,оставете собственика да си свърши работата и вместо порутени съборетини, направи нещо работещо !!!

  15. 15 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 568 Весело

    До коментар [#14] от "florencia":

    Ехааа, представяш ли си ако във Флоренция или Сиена бяха на твоя принцип?

  16. 16 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2015 Неутрално

    Министерството на културата,ако още има такава,да заведе съдебен иск срещу нарушителите и да поиска възстановяване на сградата за тяхна сметка.

  17. 17 Профил на Nina Kercheva
    Nina Kercheva
    Рейтинг: 505 Неутрално

    Във Флоренция НЯМА такива ужаси, има катедрали, има замъци, има "Уфици",там където великия Микеланджело е творил ,не са мислели да отглеждат тютюн,като много важна част от битието....

  18. 18 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2015 Неутрално

    Въпросът ми е : След като тютюневия склад е паметник на културата,защо е приватизиран,а не е останал държавен и кой е виновен за това???

  19. 19 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1346 Весело

    [quote#14:"florencia"]нещо работещо [/quote]
    напълно подкрепям, гилотината ще свърши идеална работа

  20. 20 Профил на Kik
    Kik
    Рейтинг: 418 Неутрално

    възстановен с алуминиева дограма...

  21. 21 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#17] от "florencia":

    Знаеш ли, че Galleria degli Uffizi е имал съвсем друго предназначение когато е бил строен през 16 век? Защо пък Тютюневите складове да не бяха използвани за нещо друго, а не за...тютюн?

  22. 22 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#18] от "aiaks":

    точно този склад е реституиран, а за приватизираните (там са над 40 постройки) - дългия инкасатор, "синдикатите" & ко

  23. 23 Профил на alderweireld
    alderweireld
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#17] от "florencia":

    като изключим, че очевидно си поръчков коментиращ... един любопитен факт - уфици е построен точно, ама точно по времето, когато в европа се появяват първите тютюневи растения.

  24. 24 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    [quote#15:"neznaiko.bg"]Ехааа, представяш ли си ако във Флоренция или Сиена бяха на твоя принцип? [/quote]
    ще те разбере колкото тия от ИДИЛ , дето събаряха, не че има разлика

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  25. 25 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#16] от "aiaks":

    нищо няма да излезе от тая работа, забравете... максимум някоя глоба, всички тези приказки за подновени разрешителни и ала-бала... сметката е ясна

  26. 26 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    ако собственика не може да плати за възстановяване а той няма да плати, като начало държавата(общината) конфискува имота за да си покрие загубите

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  27. 27 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    [quote#18:"aiaks"]Въпросът ми е : След като тютюневия склад е паметник на културата,защо е приватизиран,а не е останал държавен и кой е виновен за това??? [/quote]
    законите са си закони, ако закона се спазва няма никакъв проблем паметника на културата да е частна собственост, ако беше го издупчил вътре и направил хотел и заведения, нямаше да има никакъв проблем, но то от назначени капиталисти акъл да дириш

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  28. 28 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 325 Неутрално

    На бас, че няма да бъде възстановен никога!Прехвърляне на топката и никой не е виновен, а сградата вече я няма.Както винаги у нас!

  29. 29 Профил на s0f1a
    s0f1a
    Рейтинг: 213 Неутрално

    След дъжд качулка! Откакто го съсипапа ше търсят виновници и ще мислят за възстановяване, айде засрамете се вече. Оставки на всички по ред!

  30. 30 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Главния архитекти заместниците му в Пловдив трябва да влезнат в затвора

  31. 31 Профил на it4
    it4
    Рейтинг: 318 Неутрално

    пак далавери, и от собственика , и от някои от службиците из общината, които сега си прехвърлят топката/разни документи/, а кмета сигурно нищо не знае по въпроса...

  32. 32 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 976 Неутрално

    http://podtepeto.com/GRADAT/sobstvenicite-na-tyutyuneviya-sklad-svaliha-proekta-za-60-metrova-sgrada-ot-sajta-si/

    "Собствениците на тютюневия склад на Одрин 8 свалиха
    проекта за 60-метрова сграда от сайта си. Интернет страницата, в която той бе публикуван, бе, забележете, на Проджест груп- същата компания, която искаше да събаря Кино Космос и да вдига паркинг на негово място. Само до преди няколко часа идейният проект за стъкления билдинг беше като черешката в тортата на страницата в мрежата, но от днес по обяд линкът към него дава „Грешка”. В същото време господата Бранеков и Алемано са абсолютно неоткриваеми за любопитните медии, а май и за общината."

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  33. 33 Профил на ana_ni
    ana_ni
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#17] от "florencia":

    ама са забогатели с отглеждане на овце за вълна, четете бе, хора

  34. 34 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Веждичката лесно може да се упражнява в популизъм по темата, защото знае, че от него нищо не зависи. Сградата вече почти я няма и може всеки момент да рухне. На всички е ясно, че никога няма да бъде възстановена.

  35. 35 Профил на GATSBY
    GATSBY
    Рейтинг: 799 Неутрално

    Много интересни неща излизат наяве .... ТОВА "нищ- "оо", което трябва да се построи в последствие трябва да бъде одобрено с ПУП. Интересното е че ПУП-а е ОДОБРЕН от министерствота на КУЛТУРАТА с КОТА КОРНИЗ НАДВИШАВАЩА тази, която е по ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН за ПЛОВДИВ. В София всички Строителни РАЗРЕШЕНИЯ ревизирани от ДАК отпадат ако не ОТГОВОРЯТ на ПРЕДПИСАНИЯТА НА ОБЩИЯ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН за СТОЛИЦАТА.
    В ЗАДАЧАТА СЕ ПИТА КОЙ Е ОДОБРИЛ ПЪРВО ПУП-а. И НА КАКВА ЦЕНА ... само това трябва да стигне на ПРОКУРА ако е ГРАМОТЕН и въобще ако ИСКАТ да БУТНАТ СТРОИТЕЛНОТО РАЗРЕШЕНИЕ да ГО СПРЕ КАТО ПУСНЕ ЖАЛБА пред РДНСК, че Строителното РАЗРЕШЕНИЕ не ОТГОВАРЯ НА ИЗИСКВАНИЯТА НА ОБЩИЯ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН. И за да не сме голословни

    чл. 213 и чл. 215 от ЗУТ дава правомощия на ПРОКУРАТУРАТА да ИСКА обявяването на строителното РАЗРЕШЕНИЕ ЗА НИЩОЖНО.

    А котата КОРНИЗ на това чудовище, което трябва да цъфне там е над 15м. По предписания трябва да е ДО 15м.

    ЕТО ВИ ИЗВАДКА ОТ САЙТА НА ОБЩИНА ПЛОВДИВ от ПРИЛОЖЕНИЕТО ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН И ЗОНАТА В КОЯТО ПОПАДА СГРАДАТА!

    Кажете и кой е бил драскача дето е правил ПУП. И на какво основание е това ДРАСТИЧНО РАЗМИНАВАНЕ с ОБЩИЯ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН.

    КАК ГЛАВНАТА "АРХИШУШУМИГА" е допуснал 2009 или 2010 година подобно разминаване с ОБЩИЯ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН. това не дребно разиманаване с общите показатели на квартала а с цели още 15м. височина. Нали разбира те че натоварването на квартала ще е НЕВЪОБРАЗИМО ...

    Смесена многофункционална зона 2

    ПЛЪТНОСТ НА ЗАСТРОЯВАНЕ 25 до 50

    КИНТ коефициент на интензивност 1,2 до 2,5

    ОЗЕЛЕНЯВАНЕ 30 до 50

    КОТА КОРНИЗ До 15 м

    Зона предимно за обитаване – средно етажно за социална и бизнес инфраструктура до 40 %, обитаване и други функции, като не се допускат обекти с вредни отделяния и влияния. Минимално 50 % озеленяване с висока дървесна растителност.

    Смф2

  36. 36 Профил на morf
    morf
    Рейтинг: 706 Весело

    Милиционер, гербаджия, милиционер, гербаджия, милиционер, гербаджия, това е положението в нашата Татковина. Ще се пошуми ден-два, пък после Бранеков, Алемано и герберите и ченгетата зад тях ще си вдигнат 60 метровата стъклария.

  37. 37 Профил на hahohehi
    hahohehi
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Джасни една водка и не го мисли.

  38. 38 Профил на boras
    boras
    Рейтинг: 256 Неутрално

    Това да го видя, пак няма да го повярвам!

  39. 39 Профил на пилот падналВградината
    пилот падналВградината
    Рейтинг: 213 Неутрално

    "Нашият град (б.а. за Пловдив) трябва да се издигне, трябва да заеме първо място на Балканския полуостров. В него трябва да има най-добри училища, библиотеки, музеи и печатници, и фабрики, и всичко, всичко, каквото има в европейските големи градове. И при това всичко това всичко трябва да бъде българско ..., та един ден, когато нашия народ се освободи - а това време ще дойде - той да стане достойна негова столица.''
    Найден Геров - (1823 - 1900)

    Буквално всичко в тоя живот до една или друга степен бе странно. Просто бе странно по малко по-различен начин, отколкото беше свикнал, което беше странно.
  40. 40 Профил на истинският.груйчо
    истинският.груйчо
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#2] от "Rock J":
    До коментар [#3] от "hodounski":

    Чупи - купи. Трябва да е за сметка на "инвеститора". От нас зависи дали ще е така.

    www.zaednovchas.bg
  41. 41 Профил на morf
    morf
    Рейтинг: 706 Весело

    И като го възстановявате, да не забравите итонг-а и ролетните щори!

  42. 42 Профил на истинският.груйчо
    истинският.груйчо
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#39] от "al_dumm":

    оп, погрешка ти думнах минусче, а исках плюсче

    www.zaednovchas.bg
  43. 43 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Е, да. Сега фирма ще получи едни пари да възстанови събореното. Може да съм пропуснала нещо, но някой каза ли какво ще се строи там? Щом събарят, значи има нужда от терен за строеж.

  44. 44 Профил на GATSBY
    GATSBY
    Рейтинг: 799 Неутрално

    Медийните и пишман архитект ШАШКЪНИ ще опитат да заличат следите като как са прескочили и ГРАДОУСТРОЙСТВЕНИТЕ показатели за ТАЗИ смесена многофункционална зона. Питайте Главния ШАШКЪНИН Румен РУСЕВ.
    Интересн е въпроса като как Заместник Кмета по Строителството като ШЕФ НА РУСЕВ е подписал ЗАПОВЕДТА за ИЗРАБОТВАНЕТО НА ПУП-А. Сега предстои нова серия от АЛАБАЛИЗМИ да изкарат хората от ДЪРТОФЕЛНИЦИ които нещо не разбират от архитектура в МАСОВИ УБИЙЦИ и идиоти.
    Няма да мине номера.

  45. 45 Профил на пилот падналВградината
    пилот падналВградината
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Реакции и загрижени... Полусанитарен ден (табела на магазин)
    Поради ремонт бръснем отзад (надпис на бръснарница)
    Понякога е нужно толкова малко, за да успееш. Добра идея. И подкрепа. (от реклама) и... буташ! Демек: Срещу 5 лева в плик — гарантирана печалба от 60 000 лева. Адрес: ул. "Въдичарска" 2 (обява във в. "Куриер 5"

    Буквално всичко в тоя живот до една или друга степен бе странно. Просто бе странно по малко по-различен начин, отколкото беше свикнал, което беше странно.
  46. 46 Профил на ana_ni
    ana_ni
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#39] от "al_dumm":

    колкото и да да се стараят в разчистването на терени за нови грандомански проекти, вашият град - Пловдив - е бил, е и ще си остане град с неподражаем дух, като никой друг в България.
    няма как да скапат всички стари квартали с уникални улици и сгради, няма как да издигнат в центъра и по тепетата архитектурни недоразумения.Е, ще се пробват тук там, но историческите пластове и терена не позволяват.
    А, най-хубавото е, че Пловдив си запазва голяма част от коренните жители, които си обичат града и пришълците не са толкова агресивни и арогантни, не превъзхождат числено местните за да налагат простотията си, както е в София.

  47. 47 Профил на dorko
    dorko
    Рейтинг: 372 Неутрално

    Да, трябва, а също и да маркират с червена линия откъде започва зида на Вежди.
    Ще го възстановят, да, колкото и затвора в Хасково.

  48. 48 Профил на пилот падналВградината
    пилот падналВградината
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#46] от "ana_ni":

    Щеше ми се, да сте напълно права... Но, уви... И Пловдив вече не е Филибето... Какво ли е останало от думите на Найден Геров (1823 - 1900):
    "Нашият град (б.а. за Пловдив) трябва да се издигне, трябва да заеме първо място на Балканския полуостров. В него трябва да има най-добри училища, библиотеки, музеи и печатници, и фабрики, и всичко, всичко, каквото има в европейските големи градове. И при това всичко това всичко трябва да бъде българско ..., та един ден, когато нашия народ се освободи - а това време ще дойде - той да стане достойна негова столица.''

    Буквално всичко в тоя живот до една или друга степен бе странно. Просто бе странно по малко по-различен начин, отколкото беше свикнал, което беше странно.
  49. 49 Профил на falkoneti
    falkoneti
    Рейтинг: 1277 Неутрално

    Вежди разбира от възстановяване. Той руините в София ги направи чисто нови а си бяха римско време...

  50. 50 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3520 Неутрално

    [quote#14:"florencia"]вместо порутени съборетини, направи нещо работещо !!![/quote]

    Другарю Гергов, Вий ли сте?

    И какво ще заповядате да Ви направим - едно казинце, така? Готически замък? Спа колмплекс? На доброволни начала ли да строим, или ще ни плащате минимална заплата? А материалите ний ли да си носим?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  51. 51 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 259 Весело

    "Рашидов днес е разпоредил да се образува производство за налагане на административни санкции на виновните за унищожаването на недвижима културна ценност."

    ДА ИМ БЪДЕ НАЛОЖЕНА СУРОВАТА САНКЦИЯ "ГЛОБА ОТ 50 ЛЕВА".

  52. 52 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    Подкрепям това мнение на Рашидов. Има законова база за това и закона просто трябва да се приложи.

    Stupid people make me sick
  53. 53 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 308 Неутрално

    До коментар [#35] от "GATSBY":

    абе то самото обявяване на ПУП-а е криминално.щините се купу
    съседите трябва да се уведимят и веднага ще лъсне
    кой е подправял документи в общината.
    този, който обявява ПУП-а, самото длъжностно лице
    е известно или може да стане известно. тези врътки
    ги знае всеки. чиновниците в общините се купуват като
    топъл хляб от мафиотите.

  54. 54 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 308 Неутрално

    До коментар [#50] от "Norman Granz":

    .........Другарю Гергов, Вий ли сте?

    И какво ще заповядате да Ви направим - едно казинце, така? Готически замък? Спа колмплекс?..........
    той е по ветропарковете и голф комплексите.

  55. 55 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1444 Весело

    И Веждицата се намеси

  56. 56 Профил на DoPe
    DoPe
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Тези ид...и не могат да го въстановят постъртно в оригиналният му вид. Даже не могат да срежат подътжащите греди, да не говорим за керемидите, които дори не зная на колко за години. А зидарията е от 2 реда тухли.Тоталани варвари!

  57. 57 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 308 Неутрално

    До коментар [#44] от "GATSBY":

    .........Няма да мине номера...........
    е той петър диков за това си рютръгна с гузно подвите опашка.
    защото лижеше обувките на всякакви мафиоти, а на нормалните
    хора се правеше на велик.
    долен мошеник, алчен меркантил.

  58. 58 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 308 Неутрално

    До коментар [#56] от "DoPe":

    ...........Тези ид...и не могат да го въстановят постъртно в оригиналният му вид............
    може може.
    всичко може.
    вижте в Италия и Франция какво чудеса правят.
    тук тези са мафиоти без какпка родолюбие.

  59. 59 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    Ако държавата или общината могат да задължат някой да похарчи собствените си пари за нещо,което не иска,по начин,който държавата и общината искат,то може да се разшири обхвата на тази практика и в други области.Например,собствениците на парцели,през които ще мине магистрала,да се задължат със специален закон да ги асфалтират и сложат мантинели.

    ЛУСТРАЦИЯ НА ШАЙКАТА
  60. 60 Профил на GATSBY
    GATSBY
    Рейтинг: 799 Неутрално

    Петър Диков е величина в сравнение с този архитект ... мисля че се казва Русев. Но всичко се почнало от ПУП-а.
    Пуска се предложение в което ШУШУМИГАТА архитект наведен на онвеститора и под ДИКТОВКАТА на инвеститора ли ще да е мафиот ли ще да е цървул ли това вечен няма значение, ЗАПОЧВА да твори нещо което на оня му се иска. ТУЙ НЯЩУ се входира в приемната на общината в СОФИЯ е ДАК. ...ДО тук добре.
    Обаче ПРЕДЛОЖЕНИЕТО СЕ ГЛЕДА от отдел ГРАДОУСТРОЙСТВО и КАДАСТЪР. И там трябва да напишат доклад с който да ПОТВЪРДЯТ ДАЛИ ТОВА ПРЕДЛОЖЕНИЕ ОТГОВАРЯ на ОУП “Общия Устройствена ПЛАН" Ако не отговяра се пише ОТКАЗ и КМЕТА не ПОДПИСВА ЗАПОВЕД ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА ПУП. Но ако ОТГОВАРЯ което според ОУП не Е ТАКА кота КОРНИЗ ДО 15м. ПИТА СЕ КАК КМЕТЯ Е ПОДПИСАЛ ЗАПОВЕДТА ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА ПУП и на база на кое СТАНОВИЩЕ и КОЙ СЛУЖИТЕЛ от ОТДЕЛ ГРАДОУСТРОЙСТВО. После се пита в ЗАДАЧАТА АКО ПУП-а е изпратен за съгласуване в ТОГАВАШНИЯ ИНСТИТУТ ПО ПАМЕТНИЦИТЕ НА КУЛТУРАТА как са го СЪГЛАСУВАЛИ с ТАЗИ ВИСОЧИНА И С ТОЗИ ОБЕМ И С ТАЗИ ПРЕЗУМЦИЯ че сградата ще се БУТА. Или ШУШУМИГАТА архитект е ИЗЛЪГАЛ че ще се пази ФАСАДАТА зада мине НОМЕРА. .....МНОГО ВЪПРОСИ се събират по пътя ПО КОЙТО тези ИДИОТИ са си РАЗЧИСТИЛИ ЗАКОНОВИТЕ РАЗПОРЕДБИ ЗАДА стигнат до върховната наглост да заявят че ВСИЧКО Е ЗАКОННО.
    РДНСК само поради факта че КОТАТА КОРНИЗ НЕ ОТГОВАРЯ НА ПОЗВОЛЕНАТА ПО ОУП трябва да обяви СТРОИТЕЛНОТО РАЗРЕШЕНИЕ ЗА НИЩОЖНО. Явно има и хора и в РДНСК!!!
    Добре подредена СХЕМА която в момента се крепи един друг защото БУТНАТ ли някой от тази схема ВСИЧКИ ЩЕ ИЗПОПАДАТ. А автор на подобни простотии явно е архитекта който е ходил и Е ЛЪГАЛ патологично в името на ... това че ИМА И КЛИНИКА в главата му. За финансите да не говорим.

  61. 61 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 431 Неутрално

    какво възтановяване ? забрана за строеж със закон и превръщане на мястото в парк , а може и една паметна плоча за алчноста и държавническото безхаберие , нали бизнес-милиционерите трябва да се запомнят от поколенията

  62. 62 Профил на manfred
    manfred
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Главен Мултак се е загрижил за паметниците ... Добър виц !

  63. 63 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1810 Неутрално

    след дъжд качулка ,стари мулташки номера

  64. 64 Профил на jza49480915
    jza49480915
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Защо трябва бедния народ да плаща за некадърността на кмета които на своя глава и в угода на задкулисието извърши най големия гаф в многовековната история на Пловдив.За този дори затвор е малко и ако жителите не го свалят от поста и прокурора не се само сезира то ще следва че държавата не я чака нищо хубаво в близко бъдеще.

  65. 65 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 901 Весело

    [quote#1:"chicago514"]За това ще има грижата, Божо. [/quote]
    ПРОФЕСОР Божо!

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  66. 66 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 807 Неутрално

    За първи път да чуя нещо смислено от този.

  67. 67 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    Рашидов е купен Идиот !
    Купен от няКой !
    Били уведомили общината още през 2014-та ! Браво !
    Ама разрешението за строеж е от 2010-та !
    Обаче някой има интерес да прилапа въпросния Тютюнев склад и хоп - правим го паметник на културата , няма проблем !
    Тези инвеститори ще ги натиснат , някой ще прилапа склада , хората ще осъдят България в международен съд ( с право ) , а ние дето дращим глупости тука ще платим сметката !

  68. 68 Профил на Mariola Ognyanova
    Mariola Ognyanova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Собственици чийто имоти обявени за паметници на културата бягат като дявол от тамян.Никой не предприема нищо,ремонтите са ужасно скъпи да възстановяваш едно към едно стара сграда.Затова повечето сгради са в такова окаяно състояние.Погледнете ни някои манастири,свещениците с ролекси и Мерцедеси стенописите им се рушат.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK