ООоооо! Това е моята партия! Даже и знам програмата! Тя е с два члена:
1. #КОЙ?
2. #ОСТАВКА!
)))
Наши хора са това! Истински борци срещу мафията, олигархията, статуквото, задкулисието и моделът #КОЙ? Подкрепям! С нетърпение почвам да чакам да свирнат във Фейсбук и да вадим бЕлото пиано ))
[quote#3:"Фьодор Венедиктович Езерский"]С нетърпение почвам да чакам да свирнат във Фейсбук и да вадим бЕлото пиано[/quote]
И непременно Свобода на барикадата, та да си плакнем окото.
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
Истинските протестиращи ( и аз съм сред тях ) не трябва да се опитват да яхват тази пробуда на гражданското общество. Ако е нужна партия - по нормалния път, а не чрез вземане на думата от името на всички протестиращи. Това ще ги / ни опетни , ако тази партия се по*eре.
на 14 юни 987 г. По нареждане на Самуил е убит брат му Арон, обвинен в сътрудничество с византийците.
на 14 юни 1920 г. В Царство България е въведена Трудова повинност.
на 14 юни 1923 г. С убийството на Александър Стамболийски е овладяна въоръжената съпротива на БЗНС срещу Деветоюнския преврат.
На 14 юни 1934 г. В Царство България с наредба-закон са забранени политическите партии.
на 14 юни 1940 г. е окупиран Париж от Германия
на 14 юни 1985 г. е подписано Шенгенското споразумение.
на 14 юни 1995 г. Шамил Басаев, начело на чеченски борци за демокрация, окупира болницата в руския град Будьоновск и взима за заложници над 1000 души.
Освен това
на 14 юни 1946 г. е роден Доналд Тръмп
на 14 юни 1960 г. е роден Крум Савов,
на 14 юни 1966 г. е родена Индира Радич
както и
на 14 юни 1973 г. е родена Цеца Величкович-Ражнатович
Още преди да се гласуват на второ четене поправките в Конституцията, хората от кръга на Костов са били в революционен плам вече. Нали, г-н Стоянов?
От 23.07. 2015 Гост на Шоуто на Слави:
"Представителят на реформаторите разказа, че по-рано днес със свои колеги е имал среща с Лютви Местан, на която те са били излъгани от лидера на ДПС: „Излъга ни право в очите, защото той каза, че е „за“ вотът да стане явен, а днес показа точно обратното“.
Явно все пак Местан не ви е излъгал, защото беше прието вотът да НЕ е таен.
"Попитан какво може да се направи в такава ситуация, Александър Стоянов отговори: „За мен оправия има само, когато се създаде нова политическа алтернатива, която се излъчва от хора от протестите, хора, които да покажат и са доказали, че имат морал и достойнство, и хора, които могат да излязат в парламента, да разговарят с протестиращото множество, ако има такова – могат да отговарят на въпроси, могат да носят отговорност.“
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
Сега да съм сериозен. Пичовете и мацките изтърваха момента. Доста съм приказвал с някои от тях, че преди две години беше момента да направят партия, но те наблегнаха на онова незнайно нещо "Протестна мрежа". Дори като им казвах, че "не са легитимни", защото нямат легитимация, те си знаеха своето.
Сега просто закъсняха
"За да бъдат модерни и „необвързани“ със статуквото, инициаторите не посочиха настояща партия, с която да си партнират на политическия терен. И в програмата им нищо ново. Все неща, които са давани като заявки - изчистване на политиката, институциите и държавната администрация на национално и местно ниво от обвързаностите, борба с корупцията. Познатите обещания за съдебна реформа и липса на каквото и да е вмешателство, създаване на стабилна бизнес среда и не на последно място достигане на добър жизнен стандарт… да видим какво ще бъде началото и колко скоро ще дойде и краят на опитите на протестърите да станат държавници.
Новата партия идва след като от "Протестна мрежа" усетиха сладостта на властта, допирайки се до нея чрез бившия правосъден министър Христо Иванов. Очевидно те вече са в пълна готовност да поемат по пътя на корупционерството с добре научени уроци за схемите по високите етажи на властта. Мълвата около "Протестна мрежа" пък носи, че най-вероятният спонсор на новата партия ще бъде самият Иво Покопиев."
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
Абе.... остави статията. Видях снимката. Радостното е, че Асен Генов узря, че е време за нещо повече от това да се занимава с глупости. Само че ще ми е интересно за какъв електорат ще се борят. То ако е да привлекат пълнежа на ДСБ, току виж успеят, ама дали ще е по джоба на действителните собственици на Икономедия?
Ако никой не слуша гласа на хората, трябва да има инструмент за реализиране на исканията им. Партията, обаче, трябва да има определена визия за това каква е целта и как може да се постигне.
Иначе, по-добре да не опитват. Самодейност не ни трябва.
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
След причиняващото непреодолими позиви за повръщане групово коленичене на герб пред кремъл, огромна част от Българските Граждани на практика НЕ сме представени в Парламента.
Друг е въпросът, че успешна партия реално прилича повече на добре управляван бизнес, отколкото на глупости от сорта 'кой не скача е червен'.
Ако не ходя за гъби, вероятно ше гласувам за атака. Аз знам как да се разправям с агресивни русороби, ама ще е много забавно като погнат настървено страхливите, отчаяно коленичещи на кремъл герберски мишки.
Good times ahead. Blood, violence
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
Да не би да се казва ПУК*?!
Между другото, въпросните умни и красиви, няма ли най-после да попитата #ЗАЩО, вместо кой?!
Има лица които занят отговора, без да са част от задкулисието.
Само дето, тези, където я знаят, не се срамуват от думата „ченге“, а за „умните и красивите“ това е презряна дума!
Пази Боже народ**, неосъзнаващ ползите от разузнаването, особено в организации, в това число и държави, проядени от корупция и безнаказаност!
* Партия на Умните и Красивите
** имах предвид население де, ама „те хората мъ рабраха“
The war has begun! - www.fightcybercrime.net [Код: „Схемите не са това което са!“]
Няма значение кои каква партия ще прави, и няма значение кои ще е в нея, ако ще е и ангели хранители да са в нея, ако ще и аинщаин да е в нея, колкото и интелигентни и компетентни да са хората в тая партия, нямат ли мнозинство в парламента нищо немога да направят, дали хората ще гласуват за тях с мнозинство или не е въпроса, според мен отговора е не.
Тия са зелени,в смисъл неориентирани.Те ако можеха да създадат партия,щеше да го направят и 2013 г.И тогава витаеше подобна идея,мисля че опитаха но не стана.Просто никой не е отишъл на сбирката.Абе истинската опозиция в парламента вече говори за съвсем конкретни детайли по съдебната реформа,тия тепърва общи приказки ще си говориме,насядали в кръг на платното на Орлов мост.А иначе протести трябват.Бих отишъл на протест в името на кауза,а не на партия.някой да ме яха за да се добере до субсидия.
Ох, тъкмо да се заинтиргувам - пък то... все същата протестна мрежа. Огладняха ли? Да не би да са били на обмяна на опит със Светльо Витков? И тия ли да храним със субсидия? Друг вариант е ДСБ да се пробват да се качат на тази каручка за изборите, щото нито едните, нито другите могат самостоятелно.
Ако животът ти поднесе лимон, се огледай на кого да го изцъркаш в очите.
Но така, като гледам, всички писали преди мен са почитатели на парламентарно представените политици.
При все че ако съдя по коментарите в другите теми, това не би трябвало да е така. Може би се дължи на някакво лицемерие на коментиращите, не мога да си го обясня иначе.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
До коментар [#32] от "keen":
Аз ще ти го обясня-дължи се на умората на хората от всякакви политици,дали парламентарно или непарламентарно представени,все тая...просто нееднократно сме виждали какво става с непарламентарно представените политици,като станат парламентарни представени...
Ами според мен това се дължи преди всичко на топлите връзки между всички парламентарно представени партии (между самите партии) от една страна и олигархичната икономическа система от друга. На английски тоя порок се нарича "revolving doors".
Ако окопаването във властта се подлага периодично на профилактика (с нови партии без корен в друга такава), тоя феномен ще поизчезне.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
[quote#32:"keen"]Но така, като гледам, всички писали преди мен са почитатели на парламентарно представените политици.
При все че ако съдя по коментарите в другите теми, това не би трябвало да е така. Може би се дължи на някакво лицемерие на коментиращите, не мога да си го обясня иначе. [/quote]
Шизофрения! В повечето случаи, останалите са наистина просто лицемери, ама не си го признават.
[quote#7:"chicago514"]Целият държавен апарат работи в полза на статуквото,това е абсолютно вярно[/quote]
...и общински апарат. Не само че работят в полза на статуквото, но когато се погледнат в огледалото виждат самото статукво.
Ама и Местан трябва да вземат за член. Щото той свърши всичката работа. Те само крякаха и търкаха паветата. Само не знам що сега се сформират, две години след падането на Орешарски. Да не би той да се връща на власт?
Срещу Орешарски в един момент протестираха десетки хиляди, какво значи част от тях да създадат партия? Да създадем партия на возещите се в градския транспорт или партия на пиещите бира по кръчмите?
Или Протестна мрежа гледа да капитализира нещо?
По добре да я кръстят # Партия на Грантаджиите #тъкмо ще сберат повече електорат . Щото са с десетина повече от протестиращите(некои грантаджии се скатават и не ходят редовно на протести)
Аз протестирам, но не искам да ме правят партиец! Работник съм и такъв искам да си остана, не да ставам политик! Смисълът на протестите е да накарат политиците да си свършат работата. Тази в предизборните им обещания! В този смисъл не искам и оставки. Какво като се смени един с друг? Искам тези, избраните и с мое участие да изпълняват предизборните си обещания! И да не ми разправят, че щом съм гласувал за тях, нямам право на протест! Имам и то до дупка! Защото без натиск политиците(които и да са те) съвсем забравят за какво сме ги избрали!
[quote#47:"tach0"]Смисълът на протестите е да накарат политиците да си свършат работата.[/quote]
Принципно би трябвало да е така. На теория.
На практика обаче нещата са доста по-различни.
Повечето протести са по професионални гилдии и съответно всеки такъв протест дърпа чергата към себе си. При тези протести едни (полицаите) успяват, а други (учители, лекари) не.
Протестите, в които участват привърженици на всякакви политически цветове, се доближават най-много до идеята за "народът иска това". Само дето аз такъв протест май съм виждал само веднъж в живота си. И този протест не постигна почти нищо.
Така че илюзиите са приятно нещо, но все някога истината трябва да се погледне в очите.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
[quote#42:"tmax500"]Не може куцо и кьораво да си мисли, че може да се занимава с политика.
[/quote]
Така е.
Това е занимание само за високоинтелигентни хора, като Бойко Борисов, Волен Сидеров, Делян Пеевски, Михаил Миков и др. подобни.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
[quote#40:"Barurumm"]протестираха десетки хиляди, какво значи част от тях да създадат партия?[/quote]
Ами това е идеята на всяка политическа партия (ако не броим БКП) - част от хората членуват в нея (по свое желание). Останалите сами решават дали да я подкрепят, или да не я подкрепят (освен, както казах, ако не броим БКП, която я подкрепяха 99,9 процента).
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
[quote#38:"Judjuk"]две години след падането на Орешарски. Да не би той да се връща на власт?[/quote]
Ами може би протестът не е бил срещу Орешарски?
Може пък наистина да е бил, както още тогава казваха, за "нови ценности в политиката"?
А тези нови ценности не са антипод само на Орешарски, но също и на няколко други такива...
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
До коментар [#51] от "keen":
"Ами може би протестът не е бил срещу Орешарски?"
Теоритически всичко може. Но като проследим пътя на парите, явно си беше срещу Орешарски, Русия и руските проекти. Пътят на парите е много надеждно доказателство. В този смисъл цитираната група протестъри ми се струва фалшива. Не съм сигурен, разбира се.
[quote#45:"galapagas"]Аз съм в най-голямата партия - партията на негласуващите.[/quote]
Тц. Ти си в партията на безплатните донори, щото твоето негласуване, вдига теглото на гласа на гласувалите... Един вид, вдигаш цените на купените гласове, щото колкото повече не гласуват като тебе, толкова повече си струва, да се купуват гласове. Математика с проценти...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
До коментар [#56] от "gost22":
"Тц. Ти си в партията на безплатните донори, щото твоето негласуване, вдига теглото на гласа на гласувалите..."
Не си съвсем прав, да ти кажа. В момента негласуващите сме 60%.
Огромен потенциал за тези които наистина милеят и искат да направят нещо за народ и държава. Узрелият плод виси и чака избранникът да го откъсне. Ако има способни, интелигентни и борбени политици в тази страна, стимулът е налице. Действайте!
[quote#57:"Judjuk"]Не си съвсем прав, да ти кажа. В момента негласуващите сме 60%.
Огромен потенциал за тези които наистина милеят и искат да направят нещо за народ и държава.[/quote]
При един и същ брой на купения вот (като ресурс и възможност е ограничен), вие негласуващите, му давате два пъти и нещо по-голяма тежест в крайния резултат, като така давате двойна сила на това, срещу което не гласувате... Съвсем обратното на прагматичното и разумното. Не се хаби да ми обясняваш, просто не ви пука достатъчно, че да поне да дадете реален глас против нещото — избирате си една малка партийка и я напомпвате до трета-четвърта сила, като обърквате сметките на останалите играчи. Карай, щом досега не сте схванали как го правят политиците и как да ги надхитрите...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
По добре е да е Обединение на протестиращи и недоволни.Така ще се знае че ако не зачитат общественото мнение то те ще бъдат уволнявани защото за да си вътре в парламента то ти си представител на обществото и то може и има правото да те отзове винаги когато вижда че не защитаваш това за което си там.Същото когато постъпиш някъде на работа и ако не се справяш ти бият шута то да си депутат е същото защото за това получаваш възнаграждение което се взима от данъците на народа.
И да сте 90% то другите които гласуват определят кои печели а гласовете на не гласувалите се разпределя спрямо това колко % са получили от предните 10%.Така че око ГЕРБ е взел 4% от 10% то му се прибавят още 36% от 90% не гласували и в Парламента ще има 40% депутати.Така че ако гласуват масово то парламента ще е по разноцветен и може да почне да работи защото тогава всеки търтеи ще знае че следващия път може и да не е там.
[quote#60:"jza49480915"]И да сте 90% то другите които гласуват определят кои печели[/quote]
Пак не ме разбрахте. Не повече от 10% не гласуват на инат. Останалите негласували търсят своя избранник, който в момента липсва. Това е сигнал към почтени хора с идеи и лидерски качества да запълнят политическата ниша. Защото аз като си нямам приемлив политически субект, пет пари не давам кой и как ми разпределя негласувания глас.
[quote#58:"gost22"]избирате си една малка партийка и я напомпвате до трета-четвърта сила[/quote]
То има много такива, ма са фирмички и си правят маркетинг и реклама. Имам очи, уши и мозък и при поява на подходящия за мене политически субект, ще гласувам, без да ме карат.
"- Основание за тревога е превземането на медиите от тесен кръг с олигархични интереси. Медиите имат силно политическо влияние и затова и политици, и предприемачи са силно мотивирани да ги контролират."
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
boring pumpkin
Рейтинг: 229 НеутралноW T F
Роси
Рейтинг: 7265 НеутралноПолитиката изглежда е най-лесната работа в България,щом всички искат да я практикуват.
Федор Езерский
Рейтинг: 926 ВеселоООоооо! Това е моята партия! Даже и знам програмата! Тя е с два члена:
)))
))
1. #КОЙ?
2. #ОСТАВКА!
Наши хора са това! Истински борци срещу мафията, олигархията, статуквото, задкулисието и моделът #КОЙ? Подкрепям! С нетърпение почвам да чакам да свирнат във Фейсбук и да вадим бЕлото пиано
Freedom of Speech
Рейтинг: 672 ВеселоИнтересно защо не протестират срещу Бойко?
Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.Victor Abrashev
Рейтинг: 262 Неутралнотова би трябвало да е партия,около която трябва да се обединим, а не да стане като повечето малки партии,които остават забравени
Доналд Радев
Рейтинг: 443 Весело[quote#3:"Фьодор Венедиктович Езерский"]С нетърпение почвам да чакам да свирнат във Фейсбук и да вадим бЕлото пиано[/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"И непременно Свобода на барикадата, та да си плакнем окото.
chicago514
Рейтинг: 1274 НеутралноЦелият държавен апарат работи в полза на статуквото,това е абсолютно вярно.
Дундурук
Рейтинг: 395 НеутралноИстинските протестиращи ( и аз съм сред тях ) не трябва да се опитват да яхват тази пробуда на гражданското общество. Ако е нужна партия - по нормалния път, а не чрез вземане на думата от името на всички протестиращи. Това ще ги / ни опетни , ако тази партия се по*eре.
Доналд Радев
Рейтинг: 443 НеутралноА "Ранобудните студенти" дали завършиха вече? Ако са си вдигнали чуковете през някой Терминал, новата партия остава без членска маса...
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Федор Езерский
Рейтинг: 926 ВеселоСамо нЕкои протестни исторИчарски факти:
на 14 юни 987 г. По нареждане на Самуил е убит брат му Арон, обвинен в сътрудничество с византийците.
на 14 юни 1920 г. В Царство България е въведена Трудова повинност.
на 14 юни 1923 г. С убийството на Александър Стамболийски е овладяна въоръжената съпротива на БЗНС срещу Деветоюнския преврат.
На 14 юни 1934 г. В Царство България с наредба-закон са забранени политическите партии.
на 14 юни 1940 г. е окупиран Париж от Германия
на 14 юни 1985 г. е подписано Шенгенското споразумение.
на 14 юни 1995 г. Шамил Басаев, начело на чеченски борци за демокрация, окупира болницата в руския град Будьоновск и взима за заложници над 1000 души.
Освен това
на 14 юни 1946 г. е роден Доналд Тръмп
на 14 юни 1960 г. е роден Крум Савов,
на 14 юни 1966 г. е родена Индира Радич
както и
на 14 юни 1973 г. е родена Цеца Величкович-Ражнатович
Усещам особена карма в името
thepirineagle
Рейтинг: 1016 НеутралноТова просто не звучи сериозно....
ThePirinEaglepro_bono
Рейтинг: 2179 НеутралноПартия #431 ?
hodounski
Рейтинг: 2488 НеутралноНа протеста имаше хора от различни партии.Според мен нямат шанс.Дано го усетят навреме.Силата на протеста беше точно в непартийната му същност.
Реми
Рейтинг: 697 НеутралноОще преди да се гласуват на второ четене поправките в Конституцията, хората от кръга на Костов са били в революционен плам вече. Нали, г-н Стоянов?
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещетоОт 23.07. 2015 Гост на Шоуто на Слави:
"Представителят на реформаторите разказа, че по-рано днес със свои колеги е имал среща с Лютви Местан, на която те са били излъгани от лидера на ДПС: „Излъга ни право в очите, защото той каза, че е „за“ вотът да стане явен, а днес показа точно обратното“.
Явно все пак Местан не ви е излъгал, защото беше прието вотът да НЕ е таен.
"Попитан какво може да се направи в такава ситуация, Александър Стоянов отговори: „За мен оправия има само, когато се създаде нова политическа алтернатива, която се излъчва от хора от протестите, хора, които да покажат и са доказали, че имат морал и достойнство, и хора, които могат да излязат в парламента, да разговарят с протестиращото множество, ако има такова – могат да отговарят на въпроси, могат да носят отговорност.“
futurama
Рейтинг: 277 НеутралноНякой иска да компрометира протеста. Не че сред протестиращите нямаше платени, но те бяха малцинство в пиковите дни.
Федор Езерский
Рейтинг: 926 НеутралноСега да съм сериозен. Пичовете и мацките изтърваха момента. Доста съм приказвал с някои от тях, че преди две години беше момента да направят партия, но те наблегнаха на онова незнайно нещо "Протестна мрежа". Дори като им казвах, че "не са легитимни", защото нямат легитимация, те си знаеха своето.
Сега просто закъсняха
Реми
Рейтинг: 697 ВеселоХахаххаха....
Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещетоhttp://www.bnews.bg/article-149710
"За да бъдат модерни и „необвързани“ със статуквото, инициаторите не посочиха настояща партия, с която да си партнират на политическия терен. И в програмата им нищо ново. Все неща, които са давани като заявки - изчистване на политиката, институциите и държавната администрация на национално и местно ниво от обвързаностите, борба с корупцията. Познатите обещания за съдебна реформа и липса на каквото и да е вмешателство, създаване на стабилна бизнес среда и не на последно място достигане на добър жизнен стандарт… да видим какво ще бъде началото и колко скоро ще дойде и краят на опитите на протестърите да станат държавници.
Новата партия идва след като от "Протестна мрежа" усетиха сладостта на властта, допирайки се до нея чрез бившия правосъден министър Христо Иванов. Очевидно те вече са в пълна готовност да поемат по пътя на корупционерството с добре научени уроци за схемите по високите етажи на властта. Мълвата около "Протестна мрежа" пък носи, че най-вероятният спонсор на новата партия ще бъде самият Иво Покопиев."
carmello
Рейтинг: 1296 НеутралноDEOS не харесаха това....колко партии още ???
Федор Езерский
Рейтинг: 926 НеутралноДо коментар [#17] от "достатъчно":
Абе.... остави статията. Видях снимката. Радостното е, че Асен Генов узря, че е време за нещо повече от това да се занимава с глупости. Само че ще ми е интересно за какъв електорат ще се борят. То ако е да привлекат пълнежа на ДСБ, току виж успеят, ама дали ще е по джоба на действителните собственици на Икономедия?
Boris Popov
Рейтинг: 672 ЛюбопитноА партия на безпартийните няма ли да има скоро?
Boris Popov
Рейтинг: 672 НеутралноИххх..на никой не му се работи в таз наща татковина...друо сий ина партийка да спретне чуек,па ко мой са дубере до ина субсидийка...
Алф
Рейтинг: 1204 НеутралноАко никой не слуша гласа на хората, трябва да има инструмент за реализиране на исканията им. Партията, обаче, трябва да има определена визия за това каква е целта и как може да се постигне.
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.Иначе, по-добре да не опитват. Самодейност не ни трябва.
karabastun
Рейтинг: 2945 ЛюбопитноКой плаща за тази партия ?
[email protected]Syzygy
Рейтинг: 575 ВеселоСлед причиняващото непреодолими позиви за повръщане групово коленичене на герб пред кремъл, огромна част от Българските Граждани на практика НЕ сме представени в Парламента.
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayДруг е въпросът, че успешна партия реално прилича повече на добре управляван бизнес, отколкото на глупости от сорта 'кой не скача е червен'.
Ако не ходя за гъби, вероятно ше гласувам за атака. Аз знам как да се разправям с агресивни русороби, ама ще е много забавно като погнат настървено страхливите, отчаяно коленичещи на кремъл герберски мишки.
Good times ahead. Blood, violence
Злото ченге
Рейтинг: 277 ЛюбопитноДа не би да се казва ПУК*?!
The war has begun! - www.fightcybercrime.net [Код: „Схемите не са това което са!“]Между другото, въпросните умни и красиви, няма ли най-после да попитата #ЗАЩО, вместо кой?!
Има лица които занят отговора, без да са част от задкулисието.
Само дето, тези, където я знаят, не се срамуват от думата „ченге“, а за „умните и красивите“ това е презряна дума!
Пази Боже народ**, неосъзнаващ ползите от разузнаването, особено в организации, в това число и държави, проядени от корупция и безнаказаност!
* Партия на Умните и Красивите
** имах предвид население де, ама „те хората мъ рабраха“
АмброзСП
Рейтинг: 946 Неутрално[quote#8:"Дундурук"]Това ще ги / ни опетни , ако тази партия се по*eре.[/quote]
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТАП!Говоря,пиша и правя това,което искам! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯКоето е сигурно!Ако не сами,
ще и се помогне.
happystory
Рейтинг: 284 НеутралноНяма значение кои каква партия ще прави, и няма значение кои ще е в нея, ако ще е и ангели хранители да са в нея, ако ще и аинщаин да е в нея, колкото и интелигентни и компетентни да са хората в тая партия, нямат ли мнозинство в парламента нищо немога да направят, дали хората ще гласуват за тях с мнозинство или не е въпроса, според мен отговора е не.
leslin
Рейтинг: 588 НеутралноТия са зелени,в смисъл неориентирани.Те ако можеха да създадат партия,щеше да го направят и 2013 г.И тогава витаеше подобна идея,мисля че опитаха но не стана.Просто никой не е отишъл на сбирката.Абе истинската опозиция в парламента вече говори за съвсем конкретни детайли по съдебната реформа,тия тепърва общи приказки ще си говориме,насядали в кръг на платното на Орлов мост.А иначе протести трябват.Бих отишъл на протест в името на кауза,а не на партия.някой да ме яха за да се добере до субсидия.
izabell
Рейтинг: 1358 НеутралноПартия на гаврошовците, без финансиране или като я учредят ще се надяват да влязат в парламента
Драга
Рейтинг: 340 ЛюбопитноОх, тъкмо да се заинтиргувам - пък то... все същата протестна мрежа. Огладняха ли? Да не би да са били на обмяна на опит със Светльо Витков? И тия ли да храним със субсидия? Друг вариант е ДСБ да се пробват да се качат на тази каручка за изборите, щото нито едните, нито другите могат самостоятелно.
Ако животът ти поднесе лимон, се огледай на кого да го изцъркаш в очите.keen
Рейтинг: 1232 НеутралноПожелавам им успех.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...Има много голяма вероятност да гласувам за тях.
keen
Рейтинг: 1232 НеутралноНо така, като гледам, всички писали преди мен са почитатели на парламентарно представените политици.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...При все че ако съдя по коментарите в другите теми, това не би трябвало да е така. Може би се дължи на някакво лицемерие на коментиращите, не мога да си го обясня иначе.
сидер
Рейтинг: 778 Весело,,Подготвя се учредяването на партия на протестиращите,,
Айде рибогъбари, тръгва вашта партия. Приемат са гъбари и рибари с най големата риба и пичурка, мое и монтаж
Boris Popov
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#32] от "keen":
Аз ще ти го обясня-дължи се на умората на хората от всякакви политици,дали парламентарно или непарламентарно представени,все тая...просто нееднократно сме виждали какво става с непарламентарно представените политици,като станат парламентарни представени...
keen
Рейтинг: 1232 НеутралноДо коментар [#34] от "eurogi":
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...Ами според мен това се дължи преди всичко на топлите връзки между всички парламентарно представени партии (между самите партии) от една страна и олигархичната икономическа система от друга. На английски тоя порок се нарича "revolving doors".
Ако окопаването във властта се подлага периодично на профилактика (с нови партии без корен в друга такава), тоя феномен ще поизчезне.
batzdravo
Рейтинг: 2896 Весело[quote#32:"keen"]Но така, като гледам, всички писали преди мен са почитатели на парламентарно представените политици.
, останалите са наистина просто лицемери, ама не си го признават. 


При все че ако съдя по коментарите в другите теми, това не би трябвало да е така. Може би се дължи на някакво лицемерие на коментиращите, не мога да си го обясня иначе. [/quote]
Шизофрения! В повечето случаи
Мърмор
Рейтинг: 1149 Неутрално[quote#7:"chicago514"]Целият държавен апарат работи в полза на статуквото,това е абсолютно вярно[/quote]
...и общински апарат. Не само че работят в полза на статуквото, но когато се погледнат в огледалото виждат самото статукво.
Judjuk
Рейтинг: 2711 НеутралноАма и Местан трябва да вземат за член. Щото той свърши всичката работа. Те само крякаха и търкаха паветата. Само не знам що сега се сформират, две години след падането на Орешарски. Да не би той да се връща на власт?
Judjukgost22
Рейтинг: 1774 Весело[quote#20:"eurogi"]А партия на безпартийните няма ли да има скоро?[/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Ще е най-българската партия — оксиморон още от името...
Barurumm
Рейтинг: 450 НеутралноСрещу Орешарски в един момент протестираха десетки хиляди, какво значи част от тях да създадат партия? Да създадем партия на возещите се в градския транспорт или партия на пиещите бира по кръчмите?
Или Протестна мрежа гледа да капитализира нещо?
boby1945
Рейтинг: 886 ВеселоГолям смях "Партията на протестърите", новост в световната политика.....
определено ще е принос към "хляб и зрелища"....
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Нека се пробват......
tmax500
Рейтинг: 462 НеутралноТова е пълен абсурд. Не може куцо и кьораво да си мисли, че може да се занимава с политика.
Гру
Рейтинг: 229 Весело"14 юни" не ми звучи като най-удачно име на партия, но както се казва по-важно е съдържанието.
Be always at War with your vices, at peace with your neighbors, and let each New Year find you, a better person.tenevski
Рейтинг: 450 ВеселоПо добре да я кръстят # Партия на Грантаджиите #тъкмо ще сберат повече електорат . Щото са с десетина повече от протестиращите(некои грантаджии се скатават и не ходят редовно на протести)
galapagas
Рейтинг: 910 НеутралноАз съм в най-голямата партия - партията на негласуващите.
daam
Рейтинг: 1279 НеутралноСякаш само искат да яхнат обществените настроения. В което няма нищо лошо
tach0
Рейтинг: 229 НеутралноАз протестирам, но не искам да ме правят партиец! Работник съм и такъв искам да си остана, не да ставам политик! Смисълът на протестите е да накарат политиците да си свършат работата. Тази в предизборните им обещания! В този смисъл не искам и оставки. Какво като се смени един с друг? Искам тези, избраните и с мое участие да изпълняват предизборните си обещания! И да не ми разправят, че щом съм гласувал за тях, нямам право на протест! Имам и то до дупка! Защото без натиск политиците(които и да са те) съвсем забравят за какво сме ги избрали!
keen
Рейтинг: 1232 Неутрално[quote#47:"tach0"]Смисълът на протестите е да накарат политиците да си свършат работата.[/quote]
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...Принципно би трябвало да е така. На теория.
На практика обаче нещата са доста по-различни.
Повечето протести са по професионални гилдии и съответно всеки такъв протест дърпа чергата към себе си. При тези протести едни (полицаите) успяват, а други (учители, лекари) не.
Протестите, в които участват привърженици на всякакви политически цветове, се доближават най-много до идеята за "народът иска това". Само дето аз такъв протест май съм виждал само веднъж в живота си. И този протест не постигна почти нищо.
Така че илюзиите са приятно нещо, но все някога истината трябва да се погледне в очите.
keen
Рейтинг: 1232 Неутрално[quote#42:"tmax500"]Не може куцо и кьораво да си мисли, че може да се занимава с политика.
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...[/quote]
Така е.
Това е занимание само за високоинтелигентни хора, като Бойко Борисов, Волен Сидеров, Делян Пеевски, Михаил Миков и др. подобни.
keen
Рейтинг: 1232 Неутрално[quote#40:"Barurumm"]протестираха десетки хиляди, какво значи част от тях да създадат партия?[/quote]
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...Ами това е идеята на всяка политическа партия (ако не броим БКП) - част от хората членуват в нея (по свое желание). Останалите сами решават дали да я подкрепят, или да не я подкрепят (освен, както казах, ако не броим БКП, която я подкрепяха 99,9 процента).
keen
Рейтинг: 1232 Неутрално[quote#38:"Judjuk"]две години след падането на Орешарски. Да не би той да се връща на власт?[/quote]
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...Ами може би протестът не е бил срещу Орешарски?
Може пък наистина да е бил, както още тогава казваха, за "нови ценности в политиката"?
А тези нови ценности не са антипод само на Орешарски, но също и на няколко други такива...
Judjuk
Рейтинг: 2711 НеутралноДо коментар [#51] от "keen":
Judjuk"Ами може би протестът не е бил срещу Орешарски?"
Теоритически всичко може. Но като проследим пътя на парите, явно си беше срещу Орешарски, Русия и руските проекти. Пътят на парите е много надеждно доказателство. В този смисъл цитираната група протестъри ми се струва фалшива. Не съм сигурен, разбира се.
ahasver
Рейтинг: 1016 НеутралноДо коментар [#10] от "Фьодор Венедиктович Езерский":Викаш , да ги запишем и тях при природните бедствия ?
ahasver
Рейтинг: 1016 НеутралноДо коментар [#19] от "Фьодор Венедиктович Езерский":Оооо ! Джобът на Америка за България е бездънен !
ahasver
Рейтинг: 1016 НеутралноДо коментар [#27] от "happystory":Да, но да думкат тенекията и да надуват вувузелите нали могат ?
gost22
Рейтинг: 1774 Весело[quote#45:"galapagas"]Аз съм в най-голямата партия - партията на негласуващите.[/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Тц. Ти си в партията на безплатните донори, щото твоето негласуване, вдига теглото на гласа на гласувалите... Един вид, вдигаш цените на купените гласове, щото колкото повече не гласуват като тебе, толкова повече си струва, да се купуват гласове. Математика с проценти...
Judjuk
Рейтинг: 2711 НеутралноДо коментар [#56] от "gost22":
Judjuk"Тц. Ти си в партията на безплатните донори, щото твоето негласуване, вдига теглото на гласа на гласувалите..."
Не си съвсем прав, да ти кажа. В момента негласуващите сме 60%.
Огромен потенциал за тези които наистина милеят и искат да направят нещо за народ и държава. Узрелият плод виси и чака избранникът да го откъсне. Ако има способни, интелигентни и борбени политици в тази страна, стимулът е налице. Действайте!
gost22
Рейтинг: 1774 Неутрално[quote#57:"Judjuk"]Не си съвсем прав, да ти кажа. В момента негласуващите сме 60%.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Огромен потенциал за тези които наистина милеят и искат да направят нещо за народ и държава.[/quote]
При един и същ брой на купения вот (като ресурс и възможност е ограничен), вие негласуващите, му давате два пъти и нещо по-голяма тежест в крайния резултат, като така давате двойна сила на това, срещу което не гласувате... Съвсем обратното на прагматичното и разумното. Не се хаби да ми обясняваш, просто не ви пука достатъчно, че да поне да дадете реален глас против нещото — избирате си една малка партийка и я напомпвате до трета-четвърта сила, като обърквате сметките на останалите играчи. Карай, щом досега не сте схванали как го правят политиците и как да ги надхитрите...
jza49480915
Рейтинг: 450 НеутралноПо добре е да е Обединение на протестиращи и недоволни.Така ще се знае че ако не зачитат общественото мнение то те ще бъдат уволнявани защото за да си вътре в парламента то ти си представител на обществото и то може и има правото да те отзове винаги когато вижда че не защитаваш това за което си там.Същото когато постъпиш някъде на работа и ако не се справяш ти бият шута то да си депутат е същото защото за това получаваш възнаграждение което се взима от данъците на народа.
jza49480915
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#57] от "Judjuk":
И да сте 90% то другите които гласуват определят кои печели а гласовете на не гласувалите се разпределя спрямо това колко % са получили от предните 10%.Така че око ГЕРБ е взел 4% от 10% то му се прибавят още 36% от 90% не гласували и в Парламента ще има 40% депутати.Така че ако гласуват масово то парламента ще е по разноцветен и може да почне да работи защото тогава всеки търтеи ще знае че следващия път може и да не е там.
Judjuk
Рейтинг: 2711 Неутрално[quote#60:"jza49480915"]И да сте 90% то другите които гласуват определят кои печели[/quote]
JudjukПак не ме разбрахте. Не повече от 10% не гласуват на инат. Останалите негласували търсят своя избранник, който в момента липсва. Това е сигнал към почтени хора с идеи и лидерски качества да запълнят политическата ниша. Защото аз като си нямам приемлив политически субект, пет пари не давам кой и как ми разпределя негласувания глас.
Judjuk
Рейтинг: 2711 Неутрално[quote#58:"gost22"]избирате си една малка партийка и я напомпвате до трета-четвърта сила[/quote]
JudjukТо има много такива, ма са фирмички и си правят маркетинг и реклама. Имам очи, уши и мозък и при поява на подходящия за мене политически субект, ще гласувам, без да ме карат.
keen
Рейтинг: 1232 НеутралноДо коментар [#17] от "достатъчно":
a/2016/03/06/2717761_fondaciia_bertelsman_za_bulga riia_razdeleno_obshtestvo/
Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост..."- Основание за тревога е превземането на медиите от тесен кръг с олигархични интереси. Медиите имат силно политическо влияние и затова и политици, и предприемачи са силно мотивирани да ги контролират."
http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgari