Решението за цената на билета е политическо, заяви кметът на София

Решението за цената на билета е политическо, заяви кметът на София

© Юлия Лазарова



Каква да е цената на билета за градския транспорт в София е политическо решение и то ще се вземе от Столичния общински съвет. За мен е важно да се знае реалната стойност и тя е 1.60 лева, каза днес по Би Ти Ви кметът на столицата Йорданка Фандъкова.


Тя поясни, че разчетите са коректни, а е важно да се знае реалната цена, защото при по-евтини билети, разликата пак се плаща от столичани чрез данъците. Фандъкова поясни, че със запазването на цените на картите се намалява чувтвително цената на пътуването с тях.


"Така стимулираме редовното ползване на градския транспорт. С месечна карта една пътуване излиза 50 стотинки, а при студентските и пенсионерски превозни документи под 30-40 стотинки", каза още кметът на София.




Борбата срещу незаконните къщи не спирала
Йорданка Фандъкова обяви още, че борбата на общината срещу незаконното застрояване не спира. За момента тя се води с недопускане на регистрацията на нови жители в подобни махали. "Ако те получат регистрация, при премахването на къщите трябва да им се осигури друго жилище а това е скъпо", уточни кметът.


Фандъкова подчерта, че всяка нова постройка, в която няма хора с адресна регистрация, се събаря. Премахването на вече изградените бараки, с регистрирани обитатели обаче било проблемно, заради решения на европейски институции, които го обявяват за незаконно.


Нямало кампания за спиране на обществени поръчки
По повод спрените обществени поръчки от кметството, Йорданка Фандъкова обясни, че не става дума за кампания, а редовно има такива случаи, при открити нередности. Последната спряна поръчка е за косене на зелените площи, като след сигнал са намерени проблеми в условията. "Като се прецизират, ще се обяви нова поръчка, по новия закон", уточни кметът.


Фандъкова повтори, че тази година има повече средства за основни ремонти на вътрешноквартални улици и около 70 подобни ще бъдат реновирани. Започва се в края на април от районите "Овча купел", "Орландовци" и "Надежда".


Заради затворените улици в централните части на града, поради строежа на метрото, сериозни ремонти на основни пътни артерии ще се правят в по-крайните квартали, каза кметът. "Ще се продължи работата по бул. "Витоша", като се стигне до "Южния парк". Ще се сменят трамвайни релси по улица "Козлодуй" в район Сердика. Ще работим също по бул. "Монтевидео" в "Овча купел" и бул. "Владимир Вазов". Ще се изгради пробива, новият участък от ул. "Обиколна" в "Дружба", обобщи Фандъкова.


От рехабилитацията на основните пътни артерии, първа ще започне тази на бул. "Монтевидео". Освен преасфалтиране се предвижда и разширение в зоната около Нов български университет.


За новия завод за боклук на София кметът каза, че той е най-модерният в региона, натоварва се по план, като позволява рециклиране на половината отпадъци и ополозтворяване на общо 80% от тях.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (91)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Данчето пак е ръсила умнотии в национален ефир... Постоянно обяснява някакви глупости, които всеки нормален човек вижда опровергани със собствените си очи.
    Докога бре, Фандъкова, с лакърдиите? М?

  2. 2 Профил на seth
    seth
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Е как ще поевтинява превозът с карта като й се запазва цената? Що за малоумно изказване?
    Също така пенсионери и студенти пътуват за по 3-4 ст. на превоз, а не за по 30-40. Така каза шефчето на ЦГМ.
    И също така защо в София провинциалните студенти ползват преференции, а примерно в Свищов и Благоевград преференции за софийски студенти няма?

  3. 3 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Цената на една стока в пазарна икономика не може да е политическо решение.

  4. 4 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    Политическо ще е, ако беше казала на избирателите си преди изборите, че ще вдигаш цената на билета... и то с повече от 60 на сто!!!!!!!!!!!!

    Ма сте нагли, ма сте гнусни, ма чак не ви е срам...

  5. 5 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2666 Весело

    Сега политиците трябва да надуят още билетчето , за да се увеличи ходенето пеша...и подобри здравословното състояние на софиянци !!!

  6. 6 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    Някой показа ли на Дана какво е свършено срещу 17 милиона около НДК?! Каква нищета и какъв "ремонт" е извършен срещу колосални пари...?!

    Журналистите, де сте бе?

  7. 7 Профил на Михаил Маринов
    Михаил Маринов
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Какъв е проблемът с текущата цена, не мога да разбера.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    marinov1018
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4261 Весело

    "Фандъкова поясни, че със запазването на цените на картите се намалява чувтвително цената на пътуването с тях."
    ..............................................
    Трябва да си пълен некадърник по математика за да направиш подобно изявление!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  10. 10 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 490 Неутрално

    1.60 лв е ок цена за 60 или 90 минутен билет, с право на прекачване. За 1 спирка е абсурден. Нека има 20 минутен за левче и 90 минутен за 2 лв дори, при единични билети. При талон с десет билета - с 20% надолу както е сега , тоест .80 и 1.60

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  11. 11 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    Значи партията, която вдигне цената на билетите, когато спаднаха драстично чените на бензина ще си носи политическата отговорност

  12. 12 Профил на foreverman77
    foreverman77
    Рейтинг: 504 Неутрално
  13. 13 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Абе защо по други градове може да има постоянен контрол в автобусите само в София контрола е някаква рулетка. Не пътувам често но не си спомням след 19:00 някой някога да е проверявал. Също не си спомням и ромлянин с билет - контрольорите просто си ги подминават все едно са призраци.

  14. 14 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1934 Неутрално

    Един автобус едва ли гори повече от 30 на сто нафта, т.е. 52-53 лв. на сто километра. Сто километра на цената на не повече от 35 пътници. Колко е цялата дължина на една линия, колко пътници преминават прес буса по време на един рейс - това всеки може да сметне, да си прецени каква е РЕАЛНАТА цена на услугата и да разбере наглото обирджийство, с надценка и печалби много по-големи и от тези на наркопласьорите!

  15. 15 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 383 Неутрално

    "Тя поясни, че разчетите са коректни, а е важно да се знае реалната цена, защото при по-евтини билети, разликата пак се плаща от столичани чрез данъците. Фандъкова поясни, че със запазването на цените на картите се намалява чувтвително цената на пътуването с тях."
    В Малта, където градския транспорт е само автобусен, картата за един ден за всички линии, струва 1.50 евро/3 бг. лева/, при средна заплата 1400 евро. В София, еднодневната карта за всички линии струва 4лв./2 евро/, при средна заплата 700 - 800 лв./350 - 400 евро/. Всеки сам може да си направи анализ. Както му харесва.

  16. 16 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    Фандъкова, значи ежегодните КРАЖБИ на милиарди от страна на ГЕРБ и ВОЖДА от Банкя са "политическо" решение?

  17. 17 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    ГЕРБ когато и да бъдат изметени и съдени, все ще е късно

  18. 18 Профил на raylight
    raylight
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Решението е икономическо, а реалната цена зависи от оптимизираност на транспортната мрежа, от намаляване на разходите и увеличаване на събираемостта, от диференцирани ставки в зависимост от изминати маршрути, от задоволеност на клиентите

    Истината е висша ценност
  19. 19 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 822 Весело

    Знае си работата Фандъчката! Себестойността на билетчето е 1.60 лева, значи толкова е!! Да се знаем сметките е повече от добре!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  20. 20 Профил на Пльок
    Пльок
    Рейтинг: 367 Любопитно

    Кака Фънди е навързала бисери с малоумни изказвания. Интересно ми е дали е политическо решението в Берлин, където цената е съобразена с реални изчисления и с доходите на хората, или във Велико Търново, където няма как да не те проверят. Тоест 1.60 е съобразена с реалната стойност за превоз на един редовен пътник и двама "роми." Просто го сложете в заглавието.

  21. 21 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 822 Весело

    До коментар [#7] от "Михаил Маринов":

    Не покрева разходите и трябват дотации, това е проблемът!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  22. 22 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Неутрално

    До коментар [#1] от "graham":

    Докогато е на власт

  23. 23 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 822 Весело

    До коментар [#20] от "Пльок":

    Къде сравняваш транспорта във В.Търново с този в София?
    Та В.Търново има население с 30% по малко от това на комплекс Люлин!!! Мащабите са различни, подходите ще са различни....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  24. 24 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 736 Неутрално

    "Последната спряна поръчка е за косене на зелените площи, като след сигнал са намерени проблеми в условията."

    Сега ако Данчето се опитва да ни каже, че не знае "механизма" за писане на поръчки по ЗОП...

    Едва ли София е имала някога кмет, от който да зависи толкова малко.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  25. 25 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Ако при тези цени на горивата цената е 1,60, то преди сигурно е била 3,20.
    От данъците се плащат картите за пенсионери, ученици и др. и това е нормално. Айде не ми говори, че с данъците плащам и единичните билети!

  26. 26 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1202 Неутрално

    Някои софиянци ще трябва да работят само за билетчето си, парното и данъците си!

  27. 27 Профил на Колаборационист
    Колаборационист
    Рейтинг: 871 Любопитно

    Как знае каква е реалната цена ???/
    А не казва дали знае КОЙ плаща билети и кой не ?
    Дайте работа на расате .... по определени лИНИИ....
    Цената на билета си е екстра ! Направете достатъчно допълнителни документи, които да стимулират хората !!!

    Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !
  28. 28 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 433 Любопитно

    "реалната стойност" на какво е 1,60 лв.? На превоз с автобус, с трамвай, с тролейбус или с метро? И за колко време - за 1 спирка с метрото или за 3 спирки за 30 мин. в задръстването с автобуса?

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  29. 29 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2949 Неутрално

    Първо, това сутринта с Фандъкова не беше интервю, а прессъобщение и пропаганда на кмета.
    Общината и ЦГМ трябва да стимулират ползването на градски транспорт изобщо, а не редовното му ползване. Хора, които идват от провинцията защо трябва да си купуват карти?
    В момента също е по-изгодно да се пътува с карти. Хората, които редовно ползват ГТ си купуват карти. Повече стимули не са нужни. Билети ползват хора, които живеят близо до работата си и ходят пеша, които се придвижват с велосипед.
    По-добре е да се промени начина на ползване за билет. За време, за зони или друг по-гъвкав. Карти за две линии, три или четири линии също трябва да има на изгодни цени и без да е задължително да има метро, след като се стремят да има повече прекачвания (което е голям тъпизъм). Билетите трябва да важат и за метрото. Сега важат само месечните карти за всички линии (в това не съм сигурен дори).
    И накрая за да се намали трафика, за да се преместят хората от автомобилите на ГТ е добре цената да остане като сега, а общината да плаща разликата. Изтичници бол. От Данъците за автомобили, от спиране строежа на безумни и ненужни кръстовища на две нива, от такси за паркиране, но те да не се събират от фирмата, която е оператор на ГТ. Защото в момента се ощетява ГТ за да може повече автомобили да спират в центъра. А би трябвало ГТ да спомогне за намаляването им.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  30. 30 Профил на БГА Балкан
    БГА Балкан
    Рейтинг: 594 Неутрално

    "За мен е важно да се знае реалната стойност и тя е 1.60 лева"

    По тази логика преди поевтиняването на горивата (и всички енергийни източници) "реалната" цена на билета е била поне 2.50 лева. А по онова време същата госпожа се кълнеше че 1 лев е реалната цена. Дали някой и вярва?

    О, Музо, възпей оня гибелен гняв на Ахил ..........
  31. 31 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Политическо решение? Безочие! Но мижитурки като Фандъкова няма да го разберат, в мозъците им липсва място за вина. Все пак съм сигурен, че авторите на "политическото решение" трябва да се търсят на друго място, а не в СОС. Някой много здраво и безсрамно започна да пребърква българина. Едно нещо трябва да се напомни на полит-боклуците, а именно, че когато нещата започват с фанфари, обикновено завършват с динамит. Въпросът е, колко е дълъг фитилът на българчетата?

  32. 32 Профил на Колаборационист
    Колаборационист
    Рейтинг: 871 Любопитно

    Назначете контрольори във ВСЕКИ рейс и те сами ще си изработят заплатите !

    Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !
  33. 33 Профил на Дъската ми хлопа
    Дъската ми хлопа
    Рейтинг: 256 Любопитно

    Хм... А за сланината и ракията какво решение беше, че тогава не ни обясниха?

  34. 34 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Тъй ще да е, щом мургавите братя се возят на тумби и никой не смее копче да им каже. Защото от тях зависи да си запазим топлите и доходни места в кметството. Пък и не само там.
    А г-жата кметица нещо напоследък не говори за кучетата.
    А те си лежат и препичат на слънце навсякъде. За радост на софиянци и гости на столицата.
    А иначе продажните ни медии не престават да ни заливат с бълвоча на "управляващите" ни разбойници.

  35. 35 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    До коментар [#2] от "seth":

    Ми щото каката иска хем да вдигне цената на единичния билет, а го оправдава със запазването на цените на картите Но не ѝ се получава.
    А с твърдението, че е политическо решение вече копа дъното по лот 4 на метрото!

  36. 36 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 659 Неутрално

    [quote#2:"seth"]И също така защо в София провинциалните студенти ползват преференции, а примерно в Свищов и Благоевград преференции за софийски студенти няма?
    [/quote]

    Щото транспорта в общините си е уреден на областно/общинско ниво и всеки решава сам за себе си - цени, линии, карти и т.н. Само да ти кажа, че във Варна картата за 1 линия до златни пясъци е 109 лева, със студентска преференция.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  37. 37 Профил на Johnnie
    Johnnie
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#1] от "graham":

    Докато цирозата победи.

    -Тате, какво трябва да продаваш за да си купуваш скъпи коли, яхти, хотели? -Родината, сине, родината...
  38. 38 Профил на Yossarian
    Yossarian
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Прави се същата грешка като с винетките. Цената стои една и съща 10 г. и накрая осъзнаваме, че парите отдавна не стигат и увеличаваме драстично. За тези 10г цените можеха да се увеличават плавно и да са на адекватните нива в момента и без да се създава напрежение. Но когато изкуствено задържаш цените по политически причини (подобно нещо стана и с тока при Орешарски), идва момент в който ще си платиш и цената, пак политически.

  39. 39 Профил на dggm
    dggm
    Рейтинг: 457 Разстроено

    Тъжен съм

    Бус ленти няма, а спирките са паркинги. Автобус с 30 пътника дава предимство на кола с 1.

    Автобусите дублират метрото, вместо да свързват с него.

    Не мога да прекачвам с 1 билет.

    Тротоарите са бутафорни, колкото да има къде да се сложат уличните лампи. С детска количка или багаж по тях не може да се мине, а и те са паркинги.

    Велоалеите също са бутафорни.

    В крайна сметка сме обречени на мръсен въздух, бавен обществен ранспорт без прекачвания и кални ниви-паркинги вместо зелени площи.

    Само с пари не става, трябва и акъл, а той липсва. Кметът Фандъкова да се огледа кои са хората около нея, какво могат (нищо) и да ни е жива и здрава.

    Тъжен съм.

  40. 40 Профил на Teaser
    Teaser
    Рейтинг: 367 Неутрално

    интересно, като реалната цена е 1.50 защо субсидираме картите тогава, защо като в останалите бели държави не се подобри контрола, където пътниците влизат от една врата и показват документа на шофьора..само у нас липсва всякаква организация...за сметка на това краденето е факт: шофьорите гориво, началниците подкупи за поръчки....

  41. 41 Профил на boring pumpkin
    boring pumpkin
    Рейтинг: 216 Неутрално

    дано да ви приседне , ако не - 160 години затвор за СОС

  42. 42 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3384 Неутрално

    За политическото решение Фандъка би трябвало да излети от кметския стол.
    А празните приказки, нищосъдържателното интервю трябва да е срам за всеки, дал гласа си за това нещо.

    Нито един конкретен отговор, фрапиращи глупости и очевидно неразбиране на материята и проблема.

    За съжаление, това не е само в приказките на Йордечка, а и в работата й.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  43. 43 Профил на Kotarak
    Kotarak
    Рейтинг: 772 Неутрално

    Много глупаво изказване. Ако вдигне цените ще докаже че няма воля да промени нещо в транспорта където има проблеми, но те не са причинени от редовните пътници.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  44. 44 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3269 Неутрално

    Ми на, сега 160:6=26,666. 27 пъти поскъпва транспорта от времето на социализма. Наречето го демократични ценности, пазарна икономика, както щете го наричайте, все ми е едно. Аз не си падам по клишетата. И при комунизма не си падах.

  45. 45 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#44] от "Judjuk":

    Хаха, забравил си деноминацията 1000:1 пич. Не че с нея щеше да е по валидна безумната математика на демократичните ценности...

  46. 46 Профил на sylver88
    sylver88
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Нека ЦГМ да каже, според техните разчети колко са гратисчиите и колко губи от тях на година. Да не се окаже, че ефекта от увеличението на билетите ще по-нисък номинално, ако се бяха съсредочили да не борят срещу нередовните пътници. Изобщо не говорим, за това че по-малко хора ще си дупчат билетите след увеличението.
    Така и не видях колко е събираемостта по съставените постановления, защото от 100 лв и на 1000 лв да увеличат, те ако не могат да си събират кел файта.
    Абе цялото ЦГМ една черна дупка, трябва целия Съвет на директорите да се уволни и да се назначат хора от всички групи в СОС, за да може да има малко контрол, че тия гербери прецъфтели.

  47. 47 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#44:"Judjuk"]Ми на, сега 160:6=26,666. 27 пъти поскъпва транспорта от времето на социализма.[/quote]

    То и образованието, и здравеопазването уж бяха безплатни, но безплатен обяд няма. Всички плащахме с всеобща мизерия и живеехме в измислен свят, обграден от бодлива тел.
    Иначе нормално е билетът за еднократно пътуване да е по-скъп, а месечната карта да се изплаща с по-малко от 30 пътувания.

  48. 48 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Допреди това интервю имах доста по-добро мнение за столичния кмет. Значи реалната стойност е 1,60 и било лошо, че данъците дотират билетите. А защо данъците трябва да дотират картите? Кой измисли приказката, че пътуването с карта излиза 50 ст.? Защо трябва да се стимулира редовното ползване на транспорта? Аз, като живея близо до работата си, трябва ли да се возя безсмислено по цял ден с градския транспорт, за да си оправдая картата? Какво политическо има в цената на билета? Нали самата тя направи велоалеи. Кво да правят велосипедистите? Да ползват велоалеите или градския транпорт редовно?

  49. 49 Профил на парци
    парци
    Рейтинг: 213 Неутрално

    "... при по-евтини билети, разликата пак се плаща от столичани чрез данъците..."

    Абе... свърпиха ми епитетите.

    В тая "държава" няма достатъчно ешафоди за всякакви "управляващи". >.<

  50. 50 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3269 Неутрално

    До коментар [#45] от "enterfornone":
    "Хаха, забравил си деноминацията 1000:1"

    Не съм забравил, как се забравя такова нещо. Но нали махнаха трите нули и нещата се върнаха на място. Имам предвид и други цени на стоки и услуги, хляб и мляко 5 пъти, месо - 2 пъти, даже жп билети - 2 пъти. Градският транспорт поставя рекорд и е най-голямото постижение на общинските мафии.

  51. 51 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Много по-умно щеше да е от страна на Пъдпъдъкова и СОС-а да намалят цените на картите и комбинираните билети за работещите и по този начин щяха да увеличат приходите от тях, защото хората, които пътуват с билети, ще си направят сметката и е по-възможно да минат на карти. Сега с по-скъпия билет и малкото, които си дупчат билети ще спрат да го правят. Актовете и без това винаги падат в съда, защото са съставени малоумно. На мен 3 акта са ми правили и трите паднаха в съда, защото са писани нелепо.

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  52. 52 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2193 Неутрално

    Депутатите от ДСБ не трябва да подкрепят дори с 1 стотинка увеличение на билетите за София, в момент, когато цените на горивата се сриват! Предложено на фандъковитв радетели на пеевските „Лафки”. да си го гласуват герберите и дпс! ДСБ - твърдо против! Щом ДСБ е против, герберите увисват като прани гащи.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  53. 53 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5178 Гневно

    ОСТАВКА И ЗАТВОР ЗА ВСИЧКИ КРАДЦИ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  54. 54 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5178 Гневно

    МОЕТО ПОЛИТИЧЕСКО РЕШЕНИЕ Е БОЙКОТ НА ВСЯКА ПО-ВИСОКА ЦЕНА !!! КАПИШ фандъкова ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  55. 55 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    Политиците на ГЕРБ-а и политичките им ,
    ми напомнят жабите .:)))
    .Ако им настъпиш крачето , особено във форума на Дневник ,те веднага започват да ..КРЯКАТ ..))
    Та ,така и с другарката фандъкова :)

    КЪДЕ е моят 'приятел" Цв., бе ???
    В неделя го похвалих , че ВСЕКИ ден трябва да е по ТВ-тата- и радиата ,
    за да потъва ГЕРб-а , по- бързо,
    а ТОЙ , взе , че се скри- изчезна , вече 3 -ти ден !!?? :)))

    BIG AL
  56. 56 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 380 Неутрално

    Годишната карта за софийския ГТ е 600лв. Годишната карта за транспорта във Виена е 350Е (700лв.) Това е най-масово използвания превозен документ там. И виенския транспорт се смята за един от най-добрите и най-бързите на планетата.
    Фандъка нека продължава да бае, че с карта ползването на ГТ излизало евтино. Аз поне вече ще премина напълно на автомобил...

  57. 57 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    Започнаха кръпките по асфалта и в моята маала ...)
    Студен, стар асфалт - за 25 лева , толкова...
    Друга фирма е получила по 85 лева за същата ТАЗИ кръпка ..
    След 6 месеца - пак , и пак , и така ..
    Няма вече бедни гербаджийски фирми в страната и особено в София :)

    BIG AL
  58. 58 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    Имало "нередности" , каза фандъкова ...
    ИМА ПРЕСТЪПЛЕНИЯ , умишлени ,казвам, аз ..)
    Но, кой съм АЗ - пред величието на една учителка по руски , която даже , може, и президент да стане - по липса на друг , в ГЕРБ-а ..>)

    BIG AL
  59. 59 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 728 Неутрално

    [quote#10:"Батков-вън"]Нека има 20 минутен за левче и 90 минутен за 2 лв дори, при единични билети.[/quote]
    Като,знам,как се спазва разписанието от градски транспорт 90 мин, може да не стигнат и за две спирки реален превоз с едно прикачване...Фандъкова вместо да говори за пазарни цени и политически решения да помисли, за по добро качество на услугите на общественият транспорт в София срещу цената, която предлага

  60. 60 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 477 Весело

    До коментар [#14] от "Митев":

    Автобусът гори 30/10 и шофьорът крадне 30/100 - те ти аритметика.

  61. 61 Профил на kki
    kki
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Тези билетчета нека и 10лв. да ги направят, но тогава да има транспорт 24/7, да има винаги място да седнеш, а не разни смръдльовци да си завират опърдяните задници в носа ти, да е точен, да премахнат контрольорите биячи, чалгата и цигарите в кабините, на повишат чистотата, че в момента ако не се измиеш след качване в рейс хепатита ти е сигурен...

  62. 62 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    Гербаджийските мутри още не са разбрали ,
    че да управляваш един град - с над 1 милион граждани -
    НЕ Е в техните умствени възможности :))

    Получаваме метро - с над 80% ДАРЕНИЕ на мангзиите, получваме трамваи и автобуси - с КОЛКО от мангизите на ЕС ??- но , крадливо племе, шайка - искат и да те дерат , допълнително :))
    1.60 лева била цената !!?? Политическата :)
    Верно, съвсем политически една шайка НИ обира ..
    На власт е ..>))
    1.60 лв- за ЕДНА , две спирки ...)

    BIG AL
  63. 63 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Ми противопостави се за какво сте кмет Г-ЖО Фандъкова?

  64. 64 Профил на andrej_lj
    andrej_lj
    Рейтинг: 47 Гневно

    Поредното прикриване на организационна и политическа безотговорност и неспособност с механично покачване на цената на билета. Това е недопустимо заради следните факти:

    - 70 милиона лева годишно губи ЦГМ от гратисчии по данни на дружеството и не прави нищо за да ги налага и събира.
    - не съществува почасов билет за прекачване който да важи 60 или 90 минути! Срамота, всички столици вкл. Белград и Скопие имат такива билете. Ако се покачи цената на билета всяко пътуване с две линии ще струва 3,20 лв.
    - в град с население 1,5 милиона не може да се принудят всички да ползват карти. Има стотици хиляди граждани които пътуват с градския транспорт по 2-3 пъти седмично или по-рядко. На тях карта не им върши работа, защо ЦГМ ги изгонва от градския транспорт? Значи аргументът "ще стимулираме гражданите да ползват карти" не важи!
    - нищо не е направено автобуси, тролейбуси и трамваи да станат по-бързи, редовни и привлекателни: няма отделни БУС ленти, автономни трамвайни коридори, наормални интервали, нощен транспорт, довозващи до метрото линии итн.
    - София е най-хаотичната и замърсена столица в ЕС. С покачването на билета ще увеличим ползвателите на коли, което ще доведе до повече паркирали автомобили по тротоари и градини и по-замърсен въздух.

    Крайно време е Фандъкова да махне този паразит зам. кмет по транспорта Любомир Христов. Той е бивш продавач на автомобили и е представител на автомобилното лоби. От говидни неуморно работи по съсипването на градския транспорт в София. И после Фандъкова ще говори за зелена политика?

  65. 65 Профил на buran
    buran
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#2] от "seth":

    Предполагам има предвид, че при запазване цената на картата и увеличаване цената на билета, цената на картата се "избива" с по-малко на брой пътувания

  66. 66 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Управлението у нас е на ниво квартална бакалия. Няма никакви идеи за развитие - просто нещо се ръси, друго се прави а съвсем трето излиза, а през цялата тази дундурния се краде като за световно.

  67. 67 Профил на wtz53314030
    wtz53314030
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Както пишеше в една книга - много думи и нищо съдържателно. Учителката е почнала да става умел политик. По отношение на картите - дали цената е реална или не, няма как да кажа, но при тези цени и впечатления от градския транспорт ще се пътувам с колата. Почти е същото като цена ако с тези цени трябва да смениш 3 траспорта в едната посока и в другата. Да не говорим за удобство. Ще кажете ми вземи си карта - да ама не сме в соца - да знаеш че ще си тръгнеш в 17 и ще има траспорт. Иначе трябва много неща да се подобрят както е описано малко по-горе - събираемост, да можеш да си купиш и билетче за 30, 60, 90 мин. Автобус 111 е култов има няма Също и зони... Не може било и за 1.60 от младост 4-ри до другия край 22 км. Не излиза сметката. Ама някой трябва да мисли. А .. за ромляните - дето не плащат - качваш се от предна врата с карта или билет. Ако нямаш не се отваря. Просто е.

  68. 68 Профил на idr46470833
    idr46470833
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Много ИНТЕРЕСНО- как цената на нефта пада , а билета в София се увеличава. В чии джоб отиват тези пари?

  69. 69 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    И не критуикувайте другарката фандъкова ..
    Цялата руска диаспора- има такава , ВЕЧЕ над 100 000 са с български лични карти и се МЪЛЧИ по въпроса -
    --ще гласува за ЧЛЕНКАТА на сдружението на русофилите или както там се казват ...
    Скоро във Варна - вече има доста администратори с РУСКИ имена- фамилии , , Бургас , Приморско , Поморие ----ще се СЪОБРАЗЯВАТЕ с руското нашествие по ..земите ни ...
    Скоро ...
    Само Гоце - раздаде над 50 000 български лични карти ..../ /гражданство / ....

    BIG AL
  70. 70 Профил на nicks
    nicks
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Значи реалната цена била 1,60 ама като си с карта реалната цена е 50-60 стотинки. Егати математиката....

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  72. 72 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Ама в тези 1.60 лв са включени и кражбите от СКГТ ...със сигурност. Нещо не ми връзва при тези цени на горивата, цената на картата в София да е съпоставима с карти в други градове с по уреден, по тежка задача и с по-високи заплати.

    Аман от наглеци....то и павлоошу сака да вдига още ползването на пътищата. Явно са решили да ни закрепостяват.

  73. 73 Профил на oanes
    oanes
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Когато всички разходи и здравият разум показват, че цените трябва да се намалят с 30% - за автобусите и повече- излизат с номера политическо решение, защото нямат ценови аргументи.

    оанес
  74. 74 Профил на oanes
    oanes
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Политически удар с икономически средства по беднотията в София. Заможните не ползват градски транспорт, а общинарите са с безплатни карти.

    оанес
  75. 75 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 242 Неутрално

    Защо от това се направи толкова голяма тема като това си е решение на СОС и кмета? София е далеч по-богата от останалата страна и още се плаща евтин билет от 1лв. Искате да стане по-изгодно да се пътува с билетчета отколкото с карти? Къде по света има такова съотношение билет:карта? В Германия един билет е между 2.20 и 2.90 евро, а картата е 50 евро. И билета е за еднократно пътуване!
    Единствената по-добра идея е да се направи например билет за еднократно пътуване и билет за време, който да е 1.50 или дори 2 лева.
    Не знам как да се обясни на масата, че няма как да има напредък без да се взимат и непопулярни мерки.... Искате нещо да става, а всяка промяна се атакува на живот и смърт. Сигурен съм, че 90% от мрънкащите или не ползват градски или са с карти.

  76. 76 Профил на oanes
    oanes
    Рейтинг: 213 Неутрално

    На всякъде по цивилизованият свят градският транспорт се субсидира от дъдржавата, тук се прави чрез икономически необоснован грабеж на най-бедното население.

    оанес
  77. 77 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    До коментар [#75] от "xax":

    "София е далеч по-богата от останалата страна", затова ГЕРБерите най-много КРАДАТ в София

  78. 78 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1506 Неутрално

    Започнаха и от цената на билетите да правят политика.
    Общественият транспорт играе и социална роля, навсякъде е поддържан от общините, Фандъкова откри топлата вода.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  79. 79 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    Ако приложат стандартното си тактика, мароканските скакалци от ГЕРБ пускат цена от 1.60 хората се възмущават излиза Боко на бял Банкянски кон, строява общинарите в 2 редици и казва 1.30-40 лв.
    Матряла въздъхва облекчено и преглъща увеличението от 30-40%, а Боко Банкянский затвърждава образа си на грижовен Бащица

    Обаче, ако ГЕРБерите вече са окрали почти всичко и не е останало много, този вариант може да претърпи известни промени

  80. 80 Профил на seth
    seth
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#65] от "buran":

    Може да сте прав, но на ментова:
    "Фандъкова поясни, че със запазването на цените на картите се намалява чувтвително цената на пътуването с тях."

    ми звучи недвусмислено и доста глуповато изказване.

  81. 81 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#4] от "diegos":

    Избирателите й да са мислили преди да гласуват за Данчето... Чиято работа се изразява в това да ходи по студията да говори за прически и рокли, а като я питат нещо сериозно да говори глупости... (Тя за това и преди избори бяга от дебати като дявол от тамян - не се яви на нито един, нито на сегашните, нито на предишните избори.)
    Между другото трябваше и да я питат защо площадът пред НДК след ремонт за 17.5 млн. лв. прилича отново на кенеф с локви, кал, потрошени плочки и замазки като на циганска къща...

    ПРОСТ НАРОД! ГЕРБАДЖИЙСКО УПРАВЛЕНИЕ! СЛАБА ДЪРЖАВА!

  82. 82 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Весело

    До коментар [#81] от "someeeee":

    А като я питат за поредната издънга на Столична община, само примигва невинно с мигли - аха да се разплаче

  83. 83 Профил на Петко
    Петко
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Реална цена по какъв критерий бе, лельо? Със сигурност от 2009 досега инфлацията е към 10%, не 60%. И това е общата инфлация, а цените на горивата са даже по-ниски от тогава. Следователно ако 1.60 е "реална" цена, значи откакто Фандъкова е кмет, политиката е била да се държи изкуствено ниска. Сега изведнъж с вашето политическо решение сменяте политиката, ама това трябваше да го кажете преди местните избори, та софиянци сами да решат искат ли такава политика.

    Damnant quod non intellegunt.
  84. 84 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2014 Весело

    Решението е икономическо, но политическият имидж на столичният общински съвет ще пострада. Хората в този форум предложиха много по-добри практики - събираемост на първо място, защото има квартали, в които никой не плаща и стотинка, премахване на контрольори, хартиени билети, павильончета и реално намаление за използващите карти, не тези, които държавата подпомага, а редовни карти, защото в момента техните цени са непривлекателни.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  85. 85 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8164 Неутрално

    В България няма нищо икономическо ,всичко е политическо,затова нищо не върви.

  86. 86 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    "разликата пак се плаща от столичани чрез данъците. "

    >>> С 20 лева годишен данък бракма и паркиране по всички тротоари без лев внесено тротоарно право накрая паричките от данъци не стигаааат, хъх-хъъъм.... Хах, каква изненадаааа? Сега смятайте, както винаги правите, с кое от двете ще загубите по-малко гласове на изборите? Сами си го подложихте, защото не слушате по-умните от вас.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  87. 87 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2014 Весело

    Това решение лесно ще стане политическо, ако гражданите решат да действат като такива и бойкотират билетите, трудно ще бъде за глутница кучета да глобят стотина човека в час пик. Доста по-ефективно от блокиране на кръстовище.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  88. 88 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Когато си мутра,
    не заслужваш уважение , боклук си ..
    Когато СЛУЖИШ за ПАРАВАН на мутри -ти си още по- голям ...боклук ..)

    BIG AL
  89. 89 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Всяка цена определена пряко от държавата/обшините е политеческа. Нима може всеки да стане нотариус и да си определя независимо цените, нима такситата нямат минимални и максимални цени или пък гарантираните цени за изкупуване на тока от ВЕИ са определени от търсенето и предлагането... Колкото до тази цена от 1.6 може да е правилна от политическа гледна точка, за да стимулира хората да купуват карти, но на практика е и абдикация от достатъчно чести проверки и събиране на глоби от гратисчии.

  90. 90 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 662 Неутрално

    Никога няма да си дупча билет за 1.60лв. при условията на транспорта в София. Като ме свалят контрольорите защото не съм достатъчно черен ще им кажа, че си тръгвам преди да дойде патрулка. Защото по принцип не съм агресивен.

  91. 91 Профил на Ivan Jontchev
    Ivan Jontchev
    Рейтинг: 226 Неутрално

    Голям политик се изписа тази Фандъкова,нали сте си я избрали,сега ще и кусате чорбата.Гледайте следващия път да я изгоните.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK