Общинарите в София ще гласуват билет от 1.60 лева и глоба от 40 лева

Пред сградата на Столичната община на ул. "Московска" 33 в 9.30 ч. ще се проведе протест срещу увеличението на цената, организиран от БСП.

© Георги Кожухаров

Пред сградата на Столичната община на ул. "Московска" 33 в 9.30 ч. ще се проведе протест срещу увеличението на цената, организиран от БСП.



Столичният общински съвет ще гласува на днешното си редовно заседание увеличение на билета за еднократно пътуване от 1 лев на 1.60 лева, на картата с десет талона от 8 на 12 лева, както и ръст на наказателния билет от 20 на 40 лева и акта от 100 на 200 лева.


В 61-местния съвет ГЕРБ има 30 представители, затова им трябва поне един глас, за да бъде прокарана промяната, инициирана от общинското дружество "Център за градска мобилност", което управлява градския транспорт в София. За да прокарат предложението, им трябва поне още един глас. От Реформаторския блок (11 съветници), БСП (7 съветници), "Група "5" - "Движение 21", "Глас народен" и "Зелените" (5 съветници) и "Сердика" (3 съветници) се обявиха против рязкото увеличение на цената с 60%. От "Патриоти за София" ("Атака" и ВМРО), които имат петима съветници, нямат официална позиция, но се очаква да не дадат подкрепата си.


Възможно е да има отсъстващи съветници, но крайно решение трябва да се вземе поне с 31 гласа.




Междувременно пред сградата на Столичната община на ул. "Московска" 33, където се намира заседателната зала на общинския съвет, от БСП организират протест срещу увеличението на цената на билета. "Ако в зала бъде прието увеличението, ще се обърнем с апел към областния управител на София да упражни правомощията си и да спре това безумие. Ако и това не стане, ще инициираме масово внасяне на жалби в Административния съд. Ще използваме всички законови инструменти, за да се противопоставим на увеличението на цената на билетите", заяви председателят на групата на БСП Калоян Паргов, цитиран от пресцентъра на партията.


Идеята на предложението да бъде стимулирано използването на карти, чиято цена няма да се променя. "Център за градска мобилност" предлага и три вида нови карти. Едната е месечна карта за цялата мрежа на метрото плюс една наземна линия на градския транспорт за 43 лева.


Предлага се въвеждането на тридневна карта за всички линии за 10 лева, с която от общинското дружество се надяват да дадат възможност за по-привлекателен тарифен план.


Третия вид е карта за три дни за всички линии и безплатен вход за културни и исторически обекти, както и за намаления в магазини. В момента се водели разговори с Националния археологически институт с музей при Българската академия на науките (БАН), Софийската градска художествена галерия, Националния военноисторически музей, Националния природонаучен музей и парк-музей "Врана".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    За първи път съм съгласна с протест на БСП.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  2. 2 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1998 Неутрално

    Не съм съгласен,защото фактически повечето от т.н.социално слаби - пенсионери над 65 и особено хора над 68 г.-независимо дали работят или не се возят с карти на смешно ниски цени!
    За мен това е ПРЕДИЗБОРЕН ПОПУЛИЗЪМ,особено ако се вгледаме в трафика в София на леки автомобили с по 1/един/човек в тях!
    1 л.бензин или дизел струва повече от 1 билет от 1.60!
    А мургавиятЕЛЕКТОРАТ ,който се вози гратис трябва най-после да понесе санкции!Както не си взимаме например хляб без пари,така ще трябва да свикнем най-после с факта,че всичко се плаща!
    И тук важи:НА БРАШНОТО ЕВТИНИ - НА ТРИЦИТЕ СКЪПИ!
    Това не е СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА ,а АНАРХИЯ !

  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5427 Гневно

    аз питам кой ще спре кражбите от билетите и защо се продават без да се издава фискален бон. питам и за фалшивите билети.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на 5ar8
    5ar8
    Рейтинг: 225 Неутрално

    ДО КОГА ,ДО КОЛКО.....?

    5ar8
  5. 5 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    НЯМА ДА ПЛАЩАМ МАСРАФА НА ЦИГАНИТЕ!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  6. 6 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 674 Неутрално

    Тъпаци! И кой ще ги събира тези глоби от по 40лв? Колкото в момента събират глобата от 10лв.
    За сравнение примерно в Братислава в автобусите контрольорите ходят по трима и обикновено са млади здрави момчета по 2 метра с татуси. Давам такъв пример понеже е страна със сходна нас съдба.
    И то лев и шейсе на цяло път е съвсем глупост. Аргументи (смислени) липсват за което и да е от предложенията.

  7. 7 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1469 Неутрално

    Важното е да се дере плебса! Това е мото на посткомунистическия ни елит. Която е една от причините за трайна емиграция на млади и кадърни хора.

  8. 8 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2530 Неутрално

    ДСБ и Реформаторският Блок - твърдо против! Герб да си търсят подкрепа от съюзниците-комунисти и дпс,, като компенсация и благодарност за нацвъканите „Лафки” на пеевски по всички кюшета на София.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  9. 9 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2497 Неутрално

    До коментар [#5] от "Thermobee":

    Ромчо си го премсести в другия крачол - дали лев, дали лев и шейсе - той няма да плаща нищо - както винаги. И глоба няма да плаща. А най-интересното е че и вода и ток не плаща - а некъпан и непран ходи - включително и в обществения транспорт.

  10. 10 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2530 Неутрално

    До коментар [#1] от "ПАВЛА":
    „За първи път съм съгласна с протест на БСП...”


    Нищо, което произлиза от партията на „бившите” комунисти не трябва да бъде подкрепяно! Защото там е изворът кален на всичките ни проблеми през годините. Тази партия трябва да изчезне от живота ни, а членовете и симпатизантите и - да са живи и здрави...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  11. 11 Профил на mirolub
    mirolub
    Рейтинг: 5 Неутрално

    По цял свят има различни цени на билета в зависимост от пропътуваното разстояние. Може да е на зони. Една цена за билет, независимо от разстоянието е социалистическо. Не може пътуване от Младост до Люлин да има същата цена като една спирка с трамвая. Мисля че това е важно и може да се направят цени по зони. Може да се вземе опит от която и да е страна от ЕО, напр. Англия.

  12. 12 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    Интересна ще бъде икономическата обосновка за тези 1,60.
    Още по-интересно ще бъде,ако приемат друга цена със същата обосновка

  13. 13 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 327 Неутрално

    До коментар [#2] от "doroteus":

    Да НО 1,6 лева за билет е по-скъпо от 2 литра газ, което за една малка кола са си 20км пробег, което за малка София си е пътуване от край до край!
    Затова очаквай да виждаш повече хора сами в кола, отколкото в градски транспорт, защото с голфа си пеше от люлин ще отиде на работа и ще се върне за 1,6 лева ...

  14. 14 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#0:"ДЗО"] Общинарите ще гласуват билет от 1.60 лева и глоба от 40 лева [/quote]

    общинарите трябва да гласуват и ДЗО / допълнително здравно осигуряване за контрольорите...

    струва ми се , че тепърва ще има бити контрольори..

  15. 15 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1388 Гневно

    Вместо да вземат да си оправят разписанията и да има градски транспорт от 05:00 до 24:00 часа искат вдигане на цената на билета при спадащи цени на горивата. Не може 12 км. градска мрежа да пътуваш 1 час, час и 15 минути - реално 40 - 45 мин. пътуване и близо толкова чакане по спирките понеже някой дето пише разписанието най - вероятно не се е качвал да пътува в градски транспорт. Така е сутрин и вечер когато хората отиват на работа а през деня транспорта е през 5 - 10 мин. когато е пълен с пенсионери / към които нямам нищо лично / .
    Ами обърнете графика за да е удобно на тези които реално плащат картите си с по 50.00 лева всеки месец а не с по 8.
    Тук спитрам, че ще напиша нещо а не съм доктор хонорис кауза

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  16. 16 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 327 Неутрално

    Нормално е да има зони, защото няма място на света където за 1 лев да може да отидеш до летището, навсякъде за това се плаща доста повече ...

    До коментар [#11] от "mirolub":
    Защо всеки дава пример с 1 спирка?
    За 1 спирка не можеш ли да се придвижиш 500 метра ПЕША?

  17. 17 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 575 Неутрално

    В Прага цената на билета е по-висока, но годишните карти са повече от 50% по евтини от тези в София. Въпреки това автобусите им също са нови, повечето трамваи са по-хубави, спирките им са в приличен вид. Затова по-скоро ще повярвам, че Столична община абдикира от провеждането на ефективен контрол и иска да прехвърли собствената си некомпетентност върху ползващите градския транспорт.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  18. 18 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1238 Неутрално

    Преполагам, както досега ще важат билети и глоби за българите, но не и за любимците на БХК -римляни. Ако ги наричаме "египтяни", както в Бившата Югославска република и др. места в Европа, пак ли ще бъде обидно за БХК?

  19. 19 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 4057 Неутрално
  20. 20 Профил на Kotarak
    Kotarak
    Рейтинг: 693 Неутрално

    Пълно безумие. А на фона на това, от РБ предлагат картата да била 365 лв за година. Аз отдавна знам, че когато имаш пари ти е най-евтино, но когато имаш 10 лв за седмицата ти е най-скъпо. И ще го бетонират. Де да можех да отделя 365 лв веднъж годишно и да си свиркам с левче на ден транспорт, но не мога. Ако можех да извадя пари и за саниране, сигурно щеше да ми е и по-евтино топлото. Но пак не мога. Тъй че.... здравей гратис. Ще се върна към детството.

  21. 21 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 674 Гневно

    ОмбудсмаЯ трябва да се сезира. На какво основание увеличават цената ? Горивото ли поскъпна, по-качествена услуга ли предлагат ?

  22. 22 Профил на Никола Николов
    Никола Николов
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Работата ми се намира на точно 5мин. пътуване сутрин (от светофара на Горубляне до The Mall) и 12 на връщане (понеже въртя през 4-ти колометър). Като разход за месец ми излиза най-много 15лв. на газ. Пътуването ми с автобус отнема на отиване 30 мин., а на връщане 45 мин. Картата за всички линии персонализирана е 50лв. На връщане в 204 е наистина приятно с този претъпкан автобус. Просто няма начин да ме накарат да слезна от колата при тези условия.

  23. 23 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2530 Неутрално

    До коментар [#19] от "chicago514":
    „Дебели глави...”


    ...върху дебели вратове! Виж врата на борисов преди 5 години и сега... Растат само на килограми, а акъл - йок...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  24. 24 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 674 Неутрално

    До коментар [#8] от "Rim":

    Всъщност предварителните изявления сочат, че ДСБ и РФ ще гласуват с комунистите и ДПС. Просто за протокола го отбелязвам

  25. 25 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Търси се Юда.


    No Pain No Gain
  26. 26 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1998 Неутрално

    До коментар [#13] от "vtl53383951":

    Нещо математиката ти ,а и екологията ти куца,но не споменаваш колко % коли у нас ,в които се вози по 1 човек към елитните столични квартали,пък и към Люлин Банкя и т.н.нас са МАЛКИ,колко са с газови уредби/освен такситата,които ти редовно позваш и които не отчитат в цените си за пробег на 1 км.това,че са с газови инсталации и не возят от Люлин до Центъра за 2 лв/!
    Не се хващай за частния случай,защото повечето българи правят това и за това сме на този хал!

  27. 27 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#16] от "vtl53383951":

    Аз мога и цяла София за обиколя пеш. И го правя. На ден минимум 15 км.
    Но не всеки е като мен. Има хора, за които дори 100 метра са огромен проблем. За да стигнат до лекар или магазин, те ползват транспорт за една спирка.

    No Pain No Gain
  28. 28 Профил на ДГБ
    ДГБ
    Рейтинг: 236 Неутрално

    Не ги оставяйте да ви излъжат,след няколко месеца ще вдигнат и цената на картите.Не вярвайте на доказани престъпници!

  29. 29 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1998 Неутрално

    До коментар [#5] от "Thermobee":

    И аз не искам да го плащам , но се возя с преференциална карта и за мен това е наистина много тежък/по-скоро политически въпрос,тъй като тези"мургави братя"спадат към т.н.ЕЛЕКТОРАТ !
    А ти също си или с карта,а много често те виждам САМ в колата ти !
    Не пиши наизуст,само за да буниш духовете!

  30. 30 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Прошко се е продал!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  31. 31 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1599 Неутрално

    К'ва обосновка искате бе. Цело метро с чужди пари ви строят. Кой ще ви го поддържа. Аре плащайте си масрафа. Пикливи глезли

  32. 32 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Остава да повишат таксата за паркиране и ако някой не я плати да организират законни ромски бригади, които да я тарашат закриляни от полицията! Не виждам защо след година да не кажат, чакайте бе една карта се покрива от по-малко от 32 билета?! Двай да вдигнем картите да станат пне 70 лева! Неперсоналноите 90 за пенсионери и студенти по 60 лева, за римляните безплатни!

  33. 33 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    "Ако в зала бъде прието увеличението, ще се обърнем с апел към областния управител на София да упражни правомощията си и да спре това безумие. Ако и това не стане, ще инициираме масово внасяне на жалби в Административния съд. Ще използваме всички законови инструменти, за да се противопоставим на увеличението на цената на билетите”, заяви председателят на групата на БСП Калоян Паргов”

    Независимо дали БСП се опитват просто да яхнат вълната, в момента позицията им съвпада с интересите на софиянци, за разлика от тази на онова злокачествено милиционерско формирование!

    I Want To Believe
  34. 34 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5427 Неутрално

    До коментар [#16] от "vtl53383951":

    кажи ми защо не се издава фискален бон при покупка!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  35. 35 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 327 Неутрално

    До коментар [#27] от "tokkay":

    На тези хора им се полага евтина карта за градски транспорт и не купуват билети!

  36. 36 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 327 Неутрално

    До коментар [#26] от "doroteus":
    Ти очакваш да качиш този с S класа на градския транспорт ли?
    Сигурно над 50% от колите в БГ са на газ ...

  37. 37 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1998 Неутрално

    Е и какво от това,многознайко?????

  38. 38 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 327 Неутрално

    До коментар [#37] от "doroteus":

    Какво от кое, незнайко?

  39. 39 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1998 Неутрално

    До коментар [#34] от "КМЕТ В СЯНКА":

    При покупка на какво,КМЕТЕ ????
    Купи си карта и ще ти се издаде!
    Аз правя така !!!

  40. 40 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1318 Неутрално

    До коментар [#34] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Кмете, би трябвало да знаеш, че самият билет ти е и разходен документ и "застрахователна полица".
    При покупка на карта, там вече се издава фискален бон, даже и фактура могат да ти дадат.

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  41. 41 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#35] от "vtl53383951":

    И на какво основание? Нито е пенсионер, нито е инвалид, временно има проблем или все още не е достатъчно за да получи някакви облекчения? Има моменти, особено след някое мачле, когато и аз не мога да се движа нормално и се качвам за една-две спирки. Кой ще ми даде някаква отстъпка, ако не се предвижда такава?

    No Pain No Gain
  42. 42 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 779 Любопитно

    Общо разходи за транспорт и инвестиции годишно за София- 265 млн лв.
    Приходи от билети и карти - 70-75 млн лв.

    Тези, които не използват обществен транспорт дотират возещите се. Дайте да протестираме. Ние сме повече!!!
    На кухите лейки, които се жалват, според опорните точки в листчетата си - да си ги заврат в подгърбието!

  43. 43 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    До коментар [#42] от "Минувач":

    Сметни и данъците на тези 60% софиянци,или поне част от тях и сумата ще излезе и повече от 265 млн.

  44. 44 Профил на MMK
    MMK
    Рейтинг: 502 Любопитно

    Това ще е голям провал и може да доведе до фалит на градския транспорт. Едно отиване и връщане до работа за средно 10-12 км на ден в момент излиза около 1.40 - 1.50 лв с автомобил. При цена за същия маршрут с градски транспорт от около 3.20 лв, не виждам кой нормален (редовно плащаш, а не гратисчия) би се качил на трамвай или автобус. Да не говорим за единствения мотив за увеличението, че цените били такива и не били повишавани от 2008-а !

  45. 45 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1998 Неутрално

    До коментар [#44] от "MMK":

    От бензиностанция на Марешки ли си купуваш бензин,мотопед ли караш или просто мислиш останалите пишещи тук за ПЪЛНИ ИДИОТИ ????
    Не сме!А ако ти е по-евтино,ходи си с кола !

  46. 46 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5427 Гневно

    До коментар [#39] от "doroteus":

    точно за картите ти говоря за еднократно пътуване отворко !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  47. 47 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5427 Гневно

    До коментар [#40] от "Кирето":

    Какъв билет те гони малкия . Спомени от комунизма. И ми кажи къде и в кой закон пише че е разходен документ по ДДС ??? Стига сте лъгали хората !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  48. 48 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5427 Гневно

    Крадците са в ЦГМ , СО и СОС ! Време е Цацаров да ги хване и осъди за назидание и поука на всички. Какво като са гербрерасти ??? НЕДОСЕГАЕМИ ЛИ СА ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  49. 49 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Това значи повече коли.
    Може би и повече велосипеди.

  50. 50 Профил на Медунчо
    Медунчо
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Глоба от 160 лв звучи по-добре. Аз ако пътувам 4 пъти безплатно и ме хванат веднъж – все едно съм си плащал за такси. Трябва глобата да е доста по-висока, за да не си помислят хората да са гратисчии.

  51. 51 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 327 Неутрално


    До коментар [#45] от "doroteus":
    Ти определено си и не е нужно да продължаваш да го доказваш

  52. 52 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7930 Неутрално

    Браво, а в Талин градският транспорт станал безплатен.Но не ги управлява ГЕРБ.

  53. 53 Профил на 2easy
    2easy
    Рейтинг: 442 Любопитно

    Хахаха и "Тема на деня" в това издание е "Свалените карикатури" на фона на горепредставената новина. Това ми прилича на цензура!!! Прикриваме истината, създавайки си нови и по-удобни истини

    Парадоксалните възвишения на човешката мисъл доведоха до леснопредвидими вдлъбнатини в окръжността на ирационалното оригиналничене.
  54. 54 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 977 Неутрално

    [quote#11:"mirolub"]Една цена за билет, независимо от разстоянието е социалистическо. Не може пътуване от Младост до Люлин да има същата цена като една спирка с трамвая.[/quote]

    То за да стане тъй, трябва да има автоматизирана система за чекиране при качване и слизане. Иначе как леля ти Пена контрольорката ще ти контролира кой в каква зона се е качил и слязъл?
    А сега си представи в час пик на спирката на 204 всички качващи се да трябва да се чекират първо... и на слизане пак да се чекират за да им се извади от картата необходимата сума? Че то ще стане такава навалица и блъскане, че тия сега протестиращите ще идат да протестират за връщане на старата система.

  55. 55 Профил на MMK
    MMK
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#45] от "doroteus":

    При 6-7/100 градско каква мислиш е сметката за 10-12 км?

  56. 56 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2497 Весело

    До коментар [#54] от "Камен":

    В Швеция се чекира и не е проблем. Минаваш и слагаш картата - няма бавене. То по твоята логика ако две бабета с проходилки се заклецнат на вратата - дай да забраним и проходилките.

  57. 57 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1998 Неутрално

    До коментар [#55] от "MMK":

    Не знам и не ме интересува!Аз съм с "дядовска" карта!Стар съм!
    А ти си пали колата,щом ти е по-евтино и ПЪЛЕН НАПРЕД !
    Не виждам за какво протестираш?????

  58. 58 Профил на MMK
    MMK
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#57] от "doroteus":

    Съжалявам, не протестирам, а разсъждавам колко е грешен този ценови скок и докъде ще ни доведе. И не мисля някой за идиот изобщо!

  59. 59 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 225 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK