ГЕРБ смята, че трябва да има задължително гласуване, дори и да не бъде прието на референдума

Председателят на парламентарната правна комисия Данаил Кирилов.

© Надежда Чипева, Капитал

Председателят на парламентарната правна комисия Данаил Кирилов.



Задължителното гласуване ще остане в Изборния кодекс, дори и резултатът от референдума на тв предаването "Шоуто на Слави", на който най-вероятно ще има такъв въпрос, да е "против" въвеждането му. Това се разбира от изказване на шефа на правната комисия Данаил Кирилов (ГЕРБ) пред журналисти в кулоарите на парламента. В четвъртък комисията прие първият текст от промените в Изборния кодекс, с които се въвежда задължително гласуване, което най-вероятно ще бъде стимулирано с томбола.


"Дори и гражданите да не подкрепят задължителното гласуване на референдума, това е основен конституционно-правен принцип и той би следвало да остане в текста на закона", заяви Кирилов и уточвни, че все пак предстои гласуване в пленарната зала.


От думите му се разбира още, че при задължително гласуване вероятно трябва да има и възможност да не се гласува за никого. Данаил Кирилов заяви, че извинителна причина за негласуване са всички причини, които обективно са препятствали избирателя да упражни правото си на глас, като се започне от заболявания, служебна заетост и всички други форми на невъзможност. "Много дискутираме и коментираме дали обстоятелството, че българинът живее в чужбина е извинително обстоятелство. На този етап смятаме да, защото приемаме, че в чужбина е по-трудно да упражни правото си на глас, поне докато не се приложи електронното дистанционно гласуване", заяви Данаил Кирилов.


За въвеждането на томбола сред гласувалите, за да се стимулира избирателната активност, съпредседателят на Патриотичния фронт Валери Симеонов заяви, че така ще бъдат привлечени и стимулирани точно тези колебливи хора, които все пак не са толкова ангажирани с политическия живот и ще ги накараме по този начин да направят това, което са ги накарали да направят в Австрия и много други държави. "Да не забравяме, че томболата е един допълнителен елемент от предизборната кампания, която трябва да се провежда", добави Симеонов.

Коментари (76)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1783 Весело

    Подкрепям задължителното доброволно гласуване, което няма да се санкционира

  2. 2 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2320 Неутрално

    ГЕРБ смята, но аз МИСЛЯ, че трябва да има електронно гласуване и някой се прави на разсеян!

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  3. 3 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8448 Любопитно

    Задължително на този етап гласуваха само ''мъртвите души''от избирателните списъци - не стигат ли ?

    karabastun1@abv.bg
  4. 4 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    Хихи, много е забавно да гледаш как десебариата се мята шизофренично по тоя въпрос. Хем електората им иска да е задължително, хем лидерите им осъзнават (правилно), че това ще ги ликвидира парламентарно

  5. 5 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1286 Неутрално

    Разбрахме го задължителното ви гласуване какво ще бъде - задължително, но без санкции... Пак нещо като нищо.
    ГЕРП да кажат защо заедно с БСП, ДПС и ПФ отхвърлиха активната регистрация на изборите, мъртвите души в списъците ли са им основният електорат!!!??

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  6. 6 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5394 Неутрално

    Аз мисля, че Изборния кодекс ще противоречи на Конституцията на РБългария ако приемат задължително гласуване!

  7. 7 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    ГЕРБ и неговите депутати, нямат никаква представа за какво настояват, защото са третокласни милиционерски кадри на една изкуствена организация, създадена от остатъците на ДС в България!
    Тези хора са приспособенци към едно пост комуно статукво създадено специално за тях и незнаят какво говорят, какво предлагат и защо го предлагат поради едно твърде объркано съзнание поради унаследени предпоставки.

  8. 8 Профил на winston_smith_ii
    winston_smith_ii
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Само така! Браво! Ето как ще изглежда бюлетината за задължително гласуване:
    http://bgswind.comoj.com/Botev.jpg

  9. 9 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    До коментар [#4] от "niakoi_si":

    По настоящи изследвания, ГЕРБ върви надолу от минутата, в която е избран.
    Това е група с низходящ тренд на популярност, заедно с ръководството си.

  10. 10 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2320 Любопитно

    [quote#4:"niakoi_si"]електората им иска [/quote]

    Много пък знаете какво иска електоратът им?
    Не искам задължително, искам електронно и то веднага, а не след години!

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  11. 11 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 468 Неутрално

    Пълни олигофрени!

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  12. 12 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#9] от "convince":

    По настоящи изследвания, ГЕРБ върви надолу от минутата, в която е избран.
    -------------------------------
    Конвинсед ли си, или просто сънуваш с отворени очи?

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  13. 13 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2320 Весело

    [quote#5:"virtual brain"]задължително, но без санкции[/quote]

    малко като "по съвест, но с принуда"...

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  14. 14 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Трябва активна регистрация, за която проф. Константинов бае от години вече...

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  15. 15 Профил на radetzky
    radetzky
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Нищо милицонерско не са забравили мутромилиционерите.

    Завършил с пълно отличие специалната супер-свръх секретна школа по тролене към КГБ, черен пояс 19и дан по ММА специалност супер-ре-контра-квази-дез-информация
  16. 16 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1152 Гневно

    Аман от лаици! Този Данаил Кирилов очевидно не е чел закона за провеждане на рефендум, пък е назначен за шеф на Правната Комисия и ми е тръгнал да пише Изборен Кодекс! Майко мила, какво предна гЪрбава калинка!

    Ето ми аргументите, отдолу - решение, взето на референдум е правнообвързващо за НС, а законите, които му противоречат се отменят в частта, която противоречи на реферндума до отстраняването на тези несъответствия! А дори не съм юрист! Да ги е*а и в законотворците!

    Из ЗПУГДВМС:
    Чл. 9.
    (6) Решението, прието с национален референдум, не подлежи на последващо одобрение от Народното събрание. Народното събрание приема акт, когато това е необходимо за изпълнение на решението.
    (7) Ако в срок до три месеца след обявяване на резултата от референдума Народното събрание не приведе свой акт в съответствие с изразената от гласоподавателите воля, този акт не се прилага в частта, която противоречи на решението на референдума.
    ***
    Чл. 23. (1) Предложението, предмет на референдума, е прието, ако в гласуването са участвали не по-малко от участвалите в последните избори за Народно събрание и ако с "да" са гласували повече от половината от участвалите в референдума избиратели.
    (2) Ако предложението, предмет на референдума, не е прието, национален референдум по същия въпрос може да бъде иницииран не по-рано от две години от датата на произвеждането на референдума.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  17. 17 Профил на jza49480915
    jza49480915
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Специално ГЕРБ няма полза от това но виждайки че народа ще го наложи иска да спечели още гласове като се поставя въпроса че те са тези които искат това да стане а защо не се съгласиха на интернет гласуването с електронни подписи.Това е въпроса защото мнозинството от прогонените българи пи света да могат да гласуват като всички българи в България защото много от тях нямат време да пътуват стотици километри до урните които са направени така че да има малко избиратели.Но аз вярвам че дори това няма да попречи отрочето на столетницата да падне от пиедестала.

  18. 18 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2035 Весело

    съвсем скоро въвеждане на милиционерска диктатура ,и връщане на член първи в конституцията ...в името на стабилноста !

  19. 19 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    До коментар [#9] от "convince":

    Всяка управляваща партия върви надолу. Даже и на любимия ви Костов.

    Тук темата е за задължителното гласуване и на всеки с елементарни познания по математика му е ясно, кой печели от това..

  20. 20 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    До коментар [#17] от "jza49480915":

    Точно ГЕРБ има огромна полза от това и точно затова ще го подкрепи Но ги беше "срам" да си го наложат сами, сега им отвързахте ръцете

  21. 21 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 268 Неутрално

    "Дори и гражданите да не подкрепят задължителното гласуване на референдума, това е основен конституционно-правен принцип и той би следвало да остане в текста на закона"

    Абсолютен кретен! Няма такъв принцип, още по-малко пък конституционен или основен! Казано е много просто: "Изборите, националните и местните референдуми се произвеждат въз основа на общо, равно и пряко избирателно ПРАВО с тайно гласуване." Тоя корифей - шеф на правната комисия - да си беше поне направил труда да прочете Конституцията. Ама тя е 25 страници и явно надхвърля капацитета му.

  22. 22 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1071 Весело

    След няколко години палачинката ще се объне, и българите ще станат фактическо малцинство в собствената си страна! ПРи задължителното гласуване, циганските и турските гласове ще тежат още повече!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  23. 23 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    До коментар [#10] от "etty1":

    Електронно ще има, но не дистанционно Толкоз.

  24. 24 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2035 Неутрално

    [quote#5:"virtual brain"]мъртвите души в списъците ли са им основният електорат!!!?? [/quote]

    ++++без мъртвите души ,кой друг ще гласува за тях ?

  25. 25 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1812 Разстроено

    [quote#0:"Данаил Кирилов "]"Дори и гражданите да не подкрепят задължителното гласуване на референдума, това е основен конституционно-правен принцип и той би следвало да остане в текста на закона"[/quote]

    О, Господи! Основен конституционно-правен принцип? Това?!
    Клета майка България

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  26. 26 Профил на Гошко
    Гошко
    Рейтинг: 413 Весело

    От много години съм фен на задължителното гласуване.
    Партии и партийки като ДПС-то, Местановата турска секта, АБВ-то, АТАКА-та и разни нови мераклии, много трудно ще се появяват в Парламента.

  27. 27 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    Той е Станишев преди 2 години повдигна същия въпрос и малко след това ДПС издърпа черджето на правителството на Орешарски.

  28. 28 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#16] от "majorman":

    А дори не съм юрист! Да ги е*а и в законотворците!
    ----------------

    Не ти трябва да си юрист, просто малко логика.
    Ако не се приеме, че гласуването е задължително, то това не е решение, че е доброволно.
    Поради което доводите ти не са приложими.

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  29. 29 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3603 Неутрално


    Баси нахалните милиционери !
    Значи няма значение, каква е волята на суверена, важно е как ще ни калесват тези 70-80 гербери, обявили се по-високо от народната воля ?!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  30. 30 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4724 Неутрално

    До коментар [#4] от "niakoi_si":
    С подобни изказвания само демонстрираш запалянковщината си, а тя няма място в политиката.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  31. 31 Профил на jza49480915
    jza49480915
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#20] от "niakoi_si":

    Грешиш когато има по голяма маса гласували намалява процента които ще си го разделят.Така че сега сега ГЕРБ има над 16 депутата влезли от квотата на не гласувалите.Другото което е че трябват много парична маса за да спечелят толкова много места и те го знаят много добре но и от тях има които мислят и знаят че е по добре навреме да се оттеглят и да потънат в забрава или да се изнесат в чужбина преди да почне да им се търси съдебна отговорност за милиардите потънали в джобовете им.

  32. 32 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 638 Весело

    Този закон ще си бъде мъртвороден, особено в държава като нашата...

  33. 33 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3603 Неутрално

    До коментар [#11] от "klatikurti":

    " Пълни олигофрени ! "


    Въобще не са олигофрени, а ПРЕСТЪПНИЦИ !!!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  34. 34 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#25:"BG Stability"]О, Господи! Основен конституционно-правен принцип? Това?! [/quote]
    Бездънна простота...Тия тикви перманентно бъркат права със задължения. А ако на референдума мнозинството отхвърли задължителното гласуване и броя на участвалите е достатъчен, то НС е длъжно да приеме волята на суверена. Каквито и глупости да е изгласувало предварително.

  35. 35 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Тези ще надграждат НЕДОНОСЧЕТО мая манолово за да си остане то НЕДОНОСЧЕ но в мъжки род ГЕРБЕР-че.

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  36. 36 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3840 Неутрално

    ... "Дори и гражданите да не подкрепят задължителното гласуване на референдума, това е основен конституционно-правен принцип и той би следвало да остане в текста на закона", заяви Кирилов ...

    Мдаамм ...
    Тук следва да замълчим, да свалим шапки и да сведем глави.
    И горко да се разридаем в шепи ...

    Това е народен избранник, еманация мат'рялска по "основен конституционно правен принцип", да са изразим нАучно като туй ...
    Ама какво друго от мутромилиционери и патриотари, които въжделеят да се възпитава мат'ряла в казармата ...

  37. 37 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3603 Неутрално

    До коментар [#23] от "niakoi_si":

    " Електронно ще има, но не дистанционно ... "


    Тази " мисъл " би ли я доуточнил, че нещо не мога да разбера ? Хем електронно, но не и дистанционно ... ?!?!?!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  38. 38 Профил на goog
    goog
    Рейтинг: 409 Неутрално

    "От думите му се разбира още, че при задължително гласуване вероятно трябва да има и възможност да не се гласува за никого."

    Е нема как иначе - никой не може да ти отнеме човешкото право да не гласуваш - Европейците ще ги осъдат незабавно ако пробват да накарат хората да гласуват за някого.

  39. 39 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Ако единствената "санкция" за негласуващите е неучастие в томбола ....

  40. 40 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2035 Неутрално

    този веднъж го видях да говори по една от българските телевизии ,страшно семпъл човечец ,откъдето и да го погледнеш

  41. 41 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2729 Весело

    До коментар [#7] от "convince":


    [quote#7:"convince"]ГЕРБ и неговите депутати, нямат никаква представа за какво настояват[/quote]
    Става ми смешно като чуя някое комуне да се гърчи и да ми обяснява от какво имам представа или не...свърши се вашта бе, остатъчен продукт...

  42. 42 Профил на az22
    az22
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#14] от "qwertqwert":
    Ако активната регистрация дава възможност да се регистрираш по интернет, тогава съм ЗА. Иначе това ще обслужва само оялата се държавна администрация, дето не могат едни избирателни списъци да актуализират. И като ги знам какви са дебили, много е вероятно да губят времето на хората, карайки ги да се редят на опашки за да се регистрират.

    Конституцията на една държава се основава на морала на своите граждани
  43. 43 Профил на evelin_m
    evelin_m
    Рейтинг: 466 Гневно

    Задължително ГЕРБ, да ми дава по 50лв. на месец ! Стга с тези императиви !

  44. 44 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1066 Неутрално

    [quote#11:"klatikurti"]Пълни олигофрени![/quote]
    [quote#36:"xm..."]...И горко да се разридаем в шепи...[/quote]
    Кратко и ясно. Нямам какво да кажа повече!

  45. 45 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    Трябва образователен ценз, докато няма такъв, нещата няма да се оправят.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  46. 46 Профил на Сотир Методиев Пеевски
    Сотир Методиев Пеевски
    Рейтинг: 528 Гневно

    На тая територия колкото си по-по-най-тъп, по-прост, по-безочлив, толкова по-вероятно е да станеш депутат, че и шеф на правна комисия...Тоя примат какво си мисли, че е?! Ами ако в референдума вземат участие 4 мил. и повече от половината кажат "не" на задължителното гласуване?! Или той вече знае, че няма да има нужната активност и те пак ще правят каквото им е кеф?!

    "ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ЕЛИТ" в БГ - ПРЕСТЪПНИ ГРУПИРОВКИ, МАСКИРАНИ КАТО "ПАРТИИ"
  47. 47 Профил на Гочо Гопин
    Гочо Гопин
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#9] от "convince":

    Точно по тази причина ще направят електронното гласуване - за да могат още по-лесно и невидимо да си гласят крайния резултат.

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    А при появяването на Борисов да удряме ли чело в земята бе,комуняги.

  50. 50 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    ГЕРБ смята, че трябва да има... Щом смятат, значи става въпрос за пари.
    Колко по-добре звучи "ГЕРБ мисли, че...", ама ГЕРБ не мисли.
    Смята!

  51. 51 Профил на topal
    topal
    Рейтинг: 375 Неутрално

    До коментар [#49] от "chicago514":

    Задължително! Министрите само стават прави...

  52. 52 Профил на topal
    topal
    Рейтинг: 375 Неутрално

    Аз недей ела, той пак ела!...

  53. 53 Профил на alray
    alray
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Абе майната им на референдумите, за какво всъщност и тях ги има в закона? В случая одобрявам да има задължително гласуване, но в комбинация с възможност да го направиш онлайн. Когато се възползваш и даваш своя дан на системата, трябва да бъдеш част от нея... Но по-тъпо изказване не бях срещал.. Можеше да го направят преди да се дадат сега едни 10 милиона за референдум... И за каква база вземаме резулатите от него.. Всъщност, работата е ясна, и Станишев по същия начин разчиташе резулатите от референдума за Белене... т.е. правим политика напук на хората! Това да не е Швейцария все пак...

  54. 54 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 783 Неутрално

    А аз смятам, че трябва задължително да изритаме герб, дори и да не го искат.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  55. 55 Профил на Hafen der Wahrheit
    Hafen der Wahrheit
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Чрез задължителното гласуване ще се намали значително влиянието на ДПС. А това, че ДСБ ще остане извън парламента е следствие. Сега се вижда кой с кого е... продължават да се душят като разгонени кучета.

    Да направиш добро е толкова лесно- просто се усмихни!
  56. 56 Профил на Михаил Маринов
    Михаил Маринов
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Къде ви е демокрацията бе ГЕРБ? Гласуването е право, не задължение.

    marinov1018
  57. 57 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 585 Неутрално

    Задължително гласуване в комбинация с онлайн гласуване е гаранция за масови фалшификации. Това е причината за тази настоятелност.

  58. 58 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 806 Неутрално

    само тъпаци смята че задължително гласуване ще подобри нещата. напротив, ще я влошат.
    1. невярната теза за активността - тя е ниска защото много хора от списъците са в ЧУЖБИНА!
    2. освен малка част псевдоинтелектуалци с големи претенции - кои не гласуват? - повечето са безотговорни, лумпени, малограмотни.... отчаяни.... и хора стоящи много далече от политиката! т.е. политически НЕГРАМОТНИ!
    И ЗАЩО ИСКАТЕ ТАКИВА ДА ОПРЕДЕЛЯТ БЪДЕЩЕТО НА СТРАНАТА НИ!
    Хем искат образователен ценз - разумна, но уви - антиконституционна идея и затова неизпълнима! Ама същите искат да задължат неграмотните да гласуват. луди хора!

  59. 59 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9118 Неутрално

    Ще превърнат изборите в новогодишна вечеринка, с томболи и награди.

  60. 60 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    [quote#40:"Stewie"]страшно семпъл човечец ,откъдето и да го погледнеш [/quote]
    Семпъл нали не го отъждествяваш с ограничен. .

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  61. 61 Профил на cdd25567786
    cdd25567786
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#6:"pet_fire"]

    Аз мисля, че Изборния кодекс ще противоречи на Конституцията на РБългария ако приемат задължително гласуване!
    [/quote]
    Разбита се,че ще падне задължителното гласуване в КС,защото протоворечи на конституцията!

  62. 62 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Аз не искам задължително гласуване и смятам, че не е демократично, както и всякакви санкции произхождащи от това. И също, че всякакви томболи и узаконени "стимули" са вредни и нямат нищо общо с осъзнаването на гражданския дълг.
    Изказвания от рода, че ще се приеме въпреки волята на хората при референдум са нагли.
    Макар, до сега, винаги да съм гласувала, точно защото смятах, че е мой граждански дълг. Повтарям: до сега.
    Редно е да се прави периодично активна регистрация, за да се изчистят мъртвите души.

  63. 63 Профил на Anonymous
    Anonymous
    Рейтинг: 357 Неутрално

    Задължителното гласуване или стимулираното с томбола, пари или по друг начин, би дало резултати по целесъобразност (за някои), но е теоретически неправилно. Правилното решение е да се въведе образователен ценз - около 5-ти клас - и максимална възраст за гласуване - около 55-60 г. Това изисква промяна в Конституцията и преподписване на редактирани международни документи или оттегляне на подписите от тях. Но историята изисква това да се направи, защото е изключително важно.
    Вместо образователен ценз, без преподписване на международни документи и промяна на Конституцията, може да се въведе усложнена бюлетина, играеща ролята на тест за интелигентност.

    Маймуните (в буквален смисъл и не само) и неграмотните НЕ ТРЯБВА да гласуват, а не да се търсят начини те да гласуват, но гласът им някак си да се омаловажи. Нещата трябва да се наричат с истинските им имена и това трябва официално да се отрази в системата на гласуване.

  64. 64 Профил на Anonymous
    Anonymous
    Рейтинг: 357 Неутрално

    До коментар [#54] от "Pow":

    Заедно със септичния фронт.

  65. 65 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    До коментар [#7] от "convince":
    „ГЕРБ и неговите депутати, нямат никаква представа за какво настояват, защото са третокласни милиционерски кадри на една изкуствена организация, създадена от остатъците на ДС в България! ”


    Точно! Почти никой от хората, които ще бъдат закарани с остен до урните няма да гласува за Герб, по простата причина, че точно милиционерската партия е тази, която им „губи времето”! Всички останали партии (без етническите) ще увеличат процентите си пропорционално на сегашните им нива! Герб ще падне под 20 %! Поговорката „...с вашите камъни, по вашите глави” ще стане факт! Една от целите на политическата пропаганда ще бъде, да се втълпи на всеки който е против задължителното гласуване, че точно Герб е партията, която го е наложила... Резултатите на милиционерите ще бъдат катастрофални.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  66. 66 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    #КОЙ в ГЕРБ смята така или ББ само смята така!?
    Направиха ли си добре сметката Гражданите за Европейско Развитие на България,защото са тръгнали по път ,който нито е за развитие ,нито е с европейска насока,а още по малко е присъщ за България!
    Да не се детронират сами с гафовете ,които сами си правят и сами си прилагат!

  67. 67 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    До коментар [#31] от "jza49480915":

    Ако вземе та мине, гледай резултата. Пак ще сте изненадани...

  68. 68 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    ...От думите му се разбира още, че при задължително гласуване вероятно трябва да има и възможност да не се гласува за никого...
    Добре ли са тези хора?Ако си задължен да участваш насила в изборите ,но ти позволят да гласуваш за "никого" е същото като да не си длъжен и да не ходиш фиктивно и против волята си до изборните секции!

  69. 69 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    До коментар [#65] от "Rim":

    Ако си вадите хляба с прогнози, ще умрете от глад. Само Кънчо Стойчев може да ви съперничи в некадърността на анализа

  70. 70 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    До коментар [#17] от "jza49480915":
    „Специално ГЕРБ няма полза от това но виждайки че народа ще го наложи иска да спечели още гласове като се поставя въпроса че те са тези които искат това да стане”


    Мисля, че заключението ти е грешно. Защото тези, които не гласуват, на практика са против задължителното гласуване и ще санкционират моментално партията, която ги е завела на сила до урните! Задължителното гласуване занимава основно хората, които се интересуват от политика и ходят редовно да гласуват. Но те всички до един вече имат предпочитания. Тогава от къде ще се вземат допълнителните гласове за милиционерската мафиотска върхушка? Просто няма от къде... Даа, това е положението... ДСБ трябва да бъде ТВЪРДО ПРОТИВ задължителното гласуване, като кажи-речи ежедневно трябва да напомня на хората, че Герб е партията която настоява за това...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  71. 71 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    До коментар [#69] от "niakoi_si":
    „Само Кънчо Стойчев може да ви съперничи в некадърността на анализа...”


    Напиши нещо разумно, на което може да ти се отговори! Иначе излиза, че само се потиш, а файдата е нулева. Защо мислиш, че „анализа” е некадърен? Аргументи...?

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  72. 72 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    До коментар [#66] от "rurade":
    „Направиха ли си добре сметката Гражданите за Европейско Развитие на България,защото са тръгнали по път ,който нито е за развитие ,нито е с европейска насока,а още по малко е присъщ за България! ”


    Никаква сметка не са си направили! Това са общо взето простовати и ограничени хора! Само до няколко дни ще се обърнат на 180 градуса, защото все ще се намери някой да им подскаже, че идеята е тъпа!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  73. 73 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    До коментар [#38] от "goog":
    "От думите му се разбира още, че при задължително гласуване вероятно трябва да има и възможност да не се гласува за никого."


    Това няма да спаси милиционерите от протестния вот срещу тях защото дори да не „гласуват за никой” все пак традиционно негласуващите ще бъдат задължени да отидат до урните...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  74. 74 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    До коментар [#71] от "Rim":

    Аргументите ти ги изложи още при предишния референдум Михаил Константинов. И са чиста математика + статистика + народопсихология.

    Точно поради тези аргументи, ГЕРБ продължава да печели изборите напук на всичките ви прогнози вече 10 години. И напук на вашите аргументи Бибитко е първия министър председател каращ втори мандат.

    Помисли и върху следното - защо Радан Кънев е против задължителния вот? Защото даже и той не е толкова глупав и е наясно какво ще се случи - той самия ви го каза - при задължително гласуване печелят основно ГЕРБ и ДПС! Може би не ви звучи логично, но на много хора и 2+2 им е чудно що прави 4.

  75. 75 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    Но като цяло задължителното гласуване е колосална глупост, която няма да мине през конституционния съд, ако е в ефективна форма.

  76. 76 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    До коментар [#74] от "niakoi_si":
    „при задължително гласуване печелят основно ГЕРБ и ДПС!”


    Герб не може да спечели по никакъв начин! Заради протестният вот на негласуващите, вкарани на сила в секците именно от Герб. Ами тези негласуващи, ако толкова обичат милиционерите защо до сега не са гласували за Герб? Гласовете за двете етнически партии ще останат същите, но процентно ще паднат защото пред урните ще се явят много повече българи! Всички останали български партии включително ДСБ и РБ ще си разпределят пропорционално гласовете на негласуващите! Мишко математичето просто не е отчело (умишлено) протестният вот срещу Герб, защото е назначен на държавната хранилка точно от герб. Това е. Няма друга логика. Няма друга математика.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK