Валери Симеонов към българи в чужбина: Не ни се мотайте в краката

Валери Симеонов

© Анелия Николова

Валери Симеонов



Не ни се мотайте в краката, когато се опитваме да намерим решение на 25-годишни проблеми, сътворени от безродни политици и безродни капризнечещи псевдосънародници." Така лидерът на Патриотичния фронт Валери Симеонов се обръща към българка, живееща в Ню Йорк, която сред активно протестиращите срещу промените в Изборния кодекс, ограничили възможностите за разкриване на секции в чужбина.


Елена Хамбарджиева разказа пред Би Ай телевизия, че веднага след промените в Изборния кодекс няколко българи са се организирали и са излезли на импровизиран протест пред консулството в Ню Йорк. Впоследствие е получила на имейла си писмото, подписано от В. Симеонов (пълният текст долу).


Потърсен от "Дневник" за коментар, лидерът на Патриотичния фронт потвърди, че той е изпратил писмото. Валери Симеонов заяви, че стои зад думите си, не мисли, че тонът му е укорителен и попита защо личната кореспонденция не е неприкосновена.




"Не се отказвам от нито една дума. Аз не мога да позволя една шепа соросоидчета да ми се мотаят в краката, когато се опитваме да решим важни проблеми", заяви Симеонов. Той посочи, че протестират българи в Ню Йорк, където ще има разкрити секции, а не в градове, където на последните избори са гласували едва няколко десетки. Припомни и решението в градовете с над 1 млн. души да може да се разкриват до 50 секции и нарече протестиращите в Ню Йорк българи "хора, обслужващи обща поръчка срещу несъществуващи проблеми".


"Това е зле организирана, глуповата акция за оказване на натиск върху президента", заяви Симеонов на въпрос какво цели въпросната "поръчка". Попитан очаква ли държавният глава да наложи вето върху текстовете, свързани с гласуването на българите зад граница, лидерът на Патриотичния фронт заяви, че "очаквам най-сетне да се покаже като президент на българите, а не като президент на българите в чужбина".


Самата Елена Хамбарджиева коментира пред Би Ай телевизия, че си обяснява решението на депутатите за гласуването в чужбина като "тотален страх на нашите управляващи да не загубят своите позиции в парламента". Според нея промените в Изборния кодекс са направени на базата на неверни факти, които не са аргументирани и липсва логика.


Пълния текст на писмото на Валери Симеонов до българката:


Кой Ви пречи на Вас да гласувате, след като в Ню Йорк има дипломатическо представителство в което можете да го сторите?


Или просто трябва да вдигаме патардия за да сме "по-демократични","по различни"и "по-екзотични" за да ни забележат медиите?


Случайно да сте чували за откритите до момента на приемането на новия ИК 136 секции в Турция,от които влизаха между 60 000 и 100 000 гласа?


Случайно да сте чували,че на последните парламентарни избори в САЩ и Канада гласуваха 8000 българи,а другите 200-300 000 браха гъби?


Случайно да сте чували,че откриването на 1 секция струва на обеднелия и оскотял бг данъкоплатец, а не на Вас, между 8000-12000 евро?


Не сте чували. Вас тези дребнави факти не Ви интересуват.


Но както на Вас никой не Ви пречи да уредите личния си живот както намерите за добре, така не ни се мотайте в краката,когато се опитваме да намерим решение на 25годишни проблеми сътворени от безродни политици,и безродни капризнечещи псевдосънародници.


И накрая- използването на деца за политически цели е забранено!


Валери Симеонов към българи в чужбина: Не ни се мотайте в краката

© Скрийншот


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (386)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 7899 Любопитно

    Този .... , че направи за подигравка думата патриот - направи, ама аз да попитам тази кака от Ню Йорк, ВСИЧКИТЕ СИ писма от имейла си ли публикува ???

    karabastun1@abv.bg
  3. 3 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2999 Неутрално

    Симеонов, я не се мотай в парламента ...

  4. 4 Профил на my_self
    my_self
    Рейтинг: 381 Неутрално

    И Валери е един "мамин убавец" и доморасъл общественик та чак да ти иде да го разцелуваш от кеф...

  5. 5 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1254 Гневно

    това човече с вид на бръснар и с акъл на милиционер ,трябва незабаво да бъде изхвърлено от парламента ,заради арогантното си незачитане правата на българските граждани

  6. 6 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1994 Неутрално

    "соросоидчета"

    ясна работа

  7. 7 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2682 Неутрално

    Не ни се мотайте в краката, когато се опитваме да намерим решение на 25-годишни проблеми сътворени от безродни политици, и безродни капризнечещи псевдосънародници" -Ужас,такива неща си избираме да ни управляват.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4167 Весело

    Другарят Симеонов от Симеоново е прекарал добра школа. Дерзай, другарю, никаква слободия на тези изменници на родината!!!

  10. 10 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Тоя съвсем си е повярвал.

    Обикновен простак.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4294 Любопитно

    ОТКЪДЕ СА МУ ПАРИТЕ

    ЗА ТЕЛЕВИЗИЯ СКАТ

  13. 13 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 645 Неутрално

    На миналите избори от 200-300 000 гласували само осем хиляди.Какво пискат тия още дето плащат данъци на чужди държави ? На всеки един персонална секция по язовирите и къмпингите ли да им отворят ? Браво Валери !

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  14. 14 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 293 Неутрално

    Този незнае значението на фразата „Народен представител”

  15. 15 Профил на Михаил Маринов
    Михаил Маринов
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Наглец.Не мисля, че някой иска да му се мотае в мръсните крака.

    marinov1018
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    Тоя е ненормален.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  18. 18 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Далавери Симеонов тръгна срещу българите в чужбина точно когато активността на тези извън Турция на миналите избори скочи и задмина гласувалите в Турция. Уплаши се беят от сараите и бързо мобилизира т.н. патриотарско крило в собствената си партийна империя да се активира и уж заради турсия вот да блокира гласуването на българите в чужбина. Измамността на това действие се потвърждава от многобройните полагания на т.н. патриотари под Доган. Просто Патритарите заместиха златния пръст на Волен ( един друг известен политизмамник ) да вършат черната работа на Доганци.

  19. 19 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1818 Неутрално

    Този се самозабрави като Сидеров и ще свърши като него.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    Надменният и пренебрежителен тон на Валери Симеонов явно говори, че той е забравил или никога не е знаел, че данъкоплатците/избиратели са тези, които плащат заплата на депутатите, включително и неговата.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  22. 22 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#21] от "Lady Zeppelin":

    Много му дреме на Далаверито и на тези като него за данъкоплатците и за заплатата му. Те надали си я знаят дори. Целта им са обществените пари , които да окраждат докато имат властови позиции а не глупавите заплати. От далвери се става милионер, а от заплати - найнци.

  23. 23 Профил на ekolog
    ekolog
    Рейтинг: 381 Неутрално
  24. 24 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Съдбините на България трябва да се решават само от хора, които живеят в България.

  25. 25 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#12] от "Hawaii":

    Откъдето и на останалата руска пета колона.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на toni99
    toni99
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#2] от "karabastun":

    Що за безмозъчен коментар е това?! Тази "кака" е един от най-ангажираните млади хора, които познавам и внушения, като това в поста ти щеше да е просто неадекватно ако не е злобно! Да се опитваш да неглижираш същественото в случая с персонални нападки не е признак на интелигентност !

  28. 28 Профил на ei
    ei
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Кои ако не българите, които пътуват или живеят в чужбина може по-добре да види къде са проблемите и потенциала на България, сравнена с други държажи. Бългатите в чужбина биха измели всички некадърници от постовете им. Това че някои така наречени политици недоволстват е доказателство, че пътят е правилен.

  29. 29 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#24] от "Sulyo & Pulyo":

    Демек от циганите и политиканите КАкто и от многобройния бг матрял дето го мамят денонощно по медиите.

  30. 30 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2161 Неутрално

    В.С. си заработи искрената и дълбока омраза на всички... е, нека да са мнозинството българи в Америка

    Но от друга страна не може да не му се признае известно право, в крайна сметка за какво "протестират" точно ТЕЗИ? И както винаги да погледнем фактите и то точно за Ню Йорк, в референдума за електронното гласуване за което са толкова мераклии:

    http://www.dnevnik.bg/live/novini_ot_vas/2015/10/25/2636051_referendumut_v_nju_iork/
    [quote#0:"Дневник"]Една от двете избирателни секции, открити в Ню Йорк,в които се гласува за референдума, е в Rego Park в Куинс, другата е Генералното консулство в Манхатън. До 12 часа местно време в Куинс бяха гласували 15 души.[/quote]
    Нещо много сънливи нашенците в Ню Йорк, до обяд само 15 души благоволили да се замъкнат. За гласуване ги няма ама за протести първи.

    http://results.cik.bg/minr2015/tur1/pdf_rf/0029/index.html

    Ето ги и протоколите от двете секции в Ню Йорк - в Куинс общо 102 гласували а в другата секция 232.

    Да припомня цифрите които каза Валери Симеонов, в Турция са по 600-1000 гласа на секция, на места и повече. Ако тези промени удрят те са точно по гласуващите в Турция, те трябва да протестират а не нашите "родолюбци" които ги мързи да се разходят до секциите. Ама не, важното е врява да вдигаме, там сме силни.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  31. 31 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#13] от "kasko":

    "Тези в чужбина" всяка година изпращат близо 1 млр. евро на близките си. Ясно ли ти е каво значи това?!? Съмнявам се, затова обяснявам бавно, защото четеш бавно:
    с тези пари издържаме идиоти като този.

  32. 32 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3713 Неутрално

    [quote#13:"kasko"]Какво пискат тия още дето плащат данъци на чужди държави ? [/quote]
    а какво да кажем за римляните, които изобщо не плащат данъци, но определят кой ще управлява?

  33. 33 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 495 Неутрално

    [quote#21:"Lady Zeppelin"]не е знаел, че данъкоплатците/избиратели са тези, които плащат запла[/quote]
    Нелоша идея.
    Право на глас да има само гражданин на страната, плащащ данъци към хазната. Т.е. хора, с ангажимент и принос към обществото.
    Чудесен способ за спасение от паразити.

  34. 34 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2927 Неутрално

    Интересно какво ли казва по темата Волен Сидеров, най-големият враг на Валери Симеонов?

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 776 Неутрално

    Доста прост човек, че и самозабравил се (повярвал си?) - "Не ни се мотайте в краката" ?! Дали аз мога да кажа така на работодателя си?

  37. 37 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#13] от "kasko":

    я тихо
    да ти кажа ли защо една огромна част от българите в чужбина не гласувате
    примерно миналите избори в атина
    в такъв голям град и при положение че има много българи там държавата ни реши че ще има 2 секции за гласуване само
    никой няма нервите да седи цял ден да се реди в горещото време при положение че имат само 1 ден почивка
    ако не са българите в чужбина една голяма част от българския народ ще кара само на хляб и сол
    тази реформа от една страна добре
    ще премахне повечето секции в турция и гласовете на дпс и дост ще намалеят доста
    не е редно хора дето не знаят и 2 думи на български но имат гражданство да си изразяват гражданските права
    но да се ограничават правата на истинските българи в чужбина да ама не

  38. 38 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3653 Неутрално

    живееща в Ню Йорк, която сред активно протестиращите "
    и
    " няколко българи са се организирали и са излезли на импровизиран протест "
    15 минути "безплатна " слава ...

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  39. 39 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#33] от "Sulyo & Pulyo":

    да разбирам че за вас българите в чужбина нямат никакъв принос към българското общество така ли ?
    ей кога ще дойде ден да ви влезе малко мозък в тия глави не знам
    дай боже да е скоро че инъче ще се затрием като нация заради такива като вас

  40. 40 Профил на happystory
    happystory
    Рейтинг: 678 Неутрално

    Вместо да говори така ядосано и арогантно, да беше обеснил любезно защо тези решения са наи правилни в тази ситуация. Сега си вкара автогол.

  41. 41 Профил на krummm
    krummm
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Патриот ли е... Мани го!

  42. 42 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    [quote#22:"sqrt"]Много му дреме на Далаверито и на тези като него за данъкоплатците и за заплатата му.[/quote]
    До коментар [#22] от "sqrt":
    Интерсува го властта, за да може да си върши далаверите.
    Винаги съм се чудила кой гласува за такива типове като Сидеров и Симеонов.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  43. 43 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 655 Неутрално

    Идеално поведение на един български народен представител към негова сънародничка в чужбина."Безродни псевдонародници" ето това е виждането на този про*так за българите в чужбина. Над 2 милиона българи в чужбина и почти всяко българско семейство има близки..... не го интересува.Така обижда целия народ! Ами те за това избягаха ''от такива патриоти като теб и сие... ''в чужбина бре!

  44. 44 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 512 Весело

    Когато си помислиш, че вече няма какво повече да видиш и чуеш от класиците в парламента, все се намира някой да те изненада

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  45. 45 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Доста несериозно е от страна на лелката да публикува писмото в стил "без коментар". Поне да беше дала някакво мнение с какво от написаното не е съгласна и какво смята тя за скандално. Защото всъщност В.С. не е излъгал в нищо. Има обвинения по адрес на българите в чужбина, които са си основателни. Негова си е работа какви изводи ще направи. Все пак хората са го избрали в парламента именно за това. Лесно може да се обори подхода на В.С. към "проблема" и то само с факти и статистики. Ама това тука е инфантилно цупене и нищо повече...

  46. 46 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3356 Любопитно

    Случайно да сте чували,че на последните парламентарни избори в САЩ и Канада гласуваха 8000 българи,а другите 200-300 000 браха гъби?
    ___________
    И какво сега наградените със стипендия на Сосос в Ню Йорк си протестират въпреки ,че там ще има изборна секция??? Защо ли ?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  47. 47 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    Валери му е лесно. Той на гласове от чужбина не разчита. Той разчита на предградията на окръжните градове и малките населени места . Проста пръчка е тоя "политик".

  48. 48 Профил на ei
    ei
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Проблема с гласовете от Турция е, че ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННИ партии не са премахмати по съдебен път. Ако всички партии бяха български и защитаваха само интереса на българите и културата ни... тогава проблема отпада.

    Началото към промчната е задължителната ЛУСТРЦИЯ.
    Друг път просто НЯМА. Всичко друго е заблуда на народа и печелене на време от управляващите=консумиращите кръвчицата на българина.

  49. 49 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 634 Неутрално

    Костоваците и от чужбина искат да угодят на ДПС.

  50. 50 Профил на shtavesht
    shtavesht
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Симеонов, правите гласуването онлайн възможно (не е 25 годишен, но все пак проблем отдавна) и никой няма да иска да бъдат откривани секции (които сигурно струват пари на държавата и пр). Плаши ли ви потнециалната активност онлайн? Ти може би няма да си в парламента, ако можеше така да се гласува..

  51. 51 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4920 Неутрално

    Къде е Цацаров? Защо вече не се е самосезирал?
    Тоя т.нар. ПАТРЕОТ Симеонов в качеството си на орган на власт и при изпълнение на задълженията си ме лиши от конституционно гарантираното ми право да избирам, което се явява умишлено престъпление по чл.167 и следващи от НК, за което не се налага наказание пробация както на колегата му и бивш съпартиец Сидеров, а лишаване от свобода.
    Освен това на Симеонов следва да му се прикачи и чл.162 от НК за дискриминация и 7-8 години при бай Ставри не му мърдат...
    Да го т@ков@м в патреота!!!

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  52. 52 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#37] от "vesko19":


    [quote#37:"vesko19"]българите в чужбина не гласувате [/quote]

    От тук нататък спирам да чета....В къщи съм , нейде из Бургаските сокаци....


    До коментар [#31] от "tily_lily":


    [quote#31:"tily_lily"]с тези пари издържаме[/quote]

    Сладур/ано , накипри се със чуждите пари да издържаш чуждия човек.....Този човек колкото пари плаща данъци , ако ти ги даде няма да можеш да ги преброиш до Голямата Богородица.И парите им на емигрантите не са насочени към хазната на РБ...

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  53. 53 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1393 Неутрално

    Тотална деградация, на почти цялата ни политическа каста.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  54. 54 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 590 Весело
  55. 55 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1922 Весело

    вай вай... и на този чичо са му оцапале колелата на каретата, м... пардон, "на каруцата" май звучи по-патреотично

  56. 56 Профил на maane
    maane
    Рейтинг: 303 Неутрално

    Значи, тези бг дето си уреждали личния живот в чужбина били
    "соросоидчета"а тея дето се уреждат в БГ кви са!?- ПУТИНУИТЧЕТА !
    ех, варелиии, проз, х проз та НАЙ ! като истински бг у бг, за което и бг е на тоа хал, от таквиа као теП.

  57. 57 Профил на парци
    парци
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Валерка, а кой беше ти бе, нагляр?

  58. 58 Профил на Rim
    Rim
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    "Валери Симеонов към българи в чужбина: Не ни се мотайте в краката..."


    Това е истинското лице на националсоциализма! Тяхната идеология винаги се е основавала на омразата! Омраза и забрани. Омраза към различните, омраза към съседите, омраза към всички, които не мислят като тях! Лицето на техните съмишленици от Герб, напоследък не се различава много от тях... Подобни са както дебелите им вратове така и акъля... Подобни личности водят народите към гибел...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  59. 59 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#32] от "historama":

    Ако въпросният цитат е към мен (съмнявам се , има бутон отговор) мога да ти припомня финала на филма Дунав мост.Митничарят какво каза на римлянина Ачо ,героя на Хр Мутафчиев : И ти къде бе , мангал ? Все някой трябва да остане в тая държава.....

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  60. 60 Профил на doo08488440
    doo08488440
    Рейтинг: 491 Разстроено

    [quote#42:"Lady Zeppelin"]Винаги съм се чудила кой гласува за такива типове като Сидеров и Симеонов. [/quote]
    Снаха ми например, която е рускиня. Инженер, специалност пушки и снаряди.

  61. 61 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4920 Неутрално

    [quote#45:"kykyyy"]Има обвинения по адрес на българите в чужбина, които са си основателни[/quote]
    Ами че тези обвинения с пълна сила и много по-остро важат и за половината избиратели на територията на България, които не са отишли да гласуват, въпреки че секциите са им до седалището и не се налага да се издирват 100 души, които не познаваш в милионния Сан Диего, за да ги накараш да си дадат личните данни, да се подпишат и да хукнеш за своя сметка до посолството....
    п.п. Знаеш ли колко плащат за 16 часа работен ден на член на секционната комисия? Точно колкото е минималната заплата за 1 (един) час. Сума, с която не можеш да си платиш сандвича и лимонадата...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#5] от "Stewie":

    Съгласна. Обаче така ще трябва да изхвърлим всички...

  64. 64 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 1735 Неутрално

    [quote#12:"Hawaii"]ОТКЪДЕ СА МУ ПАРИТЕ

    ЗА ТЕЛЕВИЗИЯ СКАТ[/quote]

    Откъдето са и на другия руски патриот, за тв "алфа".

  65. 65 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 534 Неутрално

    [quote#35:"humann"]

    Тоя па и тоя... Добре, че са българите в чужбина, за да инвестират всяка година в България по над 3 милиарда лв. Тъпан такъв! Българите без значение къде са на планетата - САЩ, Великобритания, Китай или където и да било си имат законното право да упражнят гласа си - мухльо!!! Махай се от парламента и ти не се бутай! [/quote]
    В какво точно ИНВЕСТИРАТ? Грабнал се някой от 20 в САщ, децата му се американчеят, ама той с вота си ще оправял България. "Ще се връщаш ли в България? Не!" Е къде се буташ тогава?

  66. 66 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 534 Неутрално

    До коментар [#64] от "vhv":

    В началото на 90-те Симеонов сам обикаляше апартаментите в Бургас да предлага услугите на "СКАТ", многознайковци.

  67. 67 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3653 Неутрално

    [quote#31:"tily_lily"]"Тези в чужбина" всяка година изпращат близо 1 млр. евро на близките си. Ясно ли ти е каво значи това?!? [/quote]
    пределно ясно . единствено 20% ддс на част от тях в бюджета , друга не малка част в ктб , платени пак работещите тук и мнооого платени от държавата - работещите тук за здравеопазване , образование .. на децата и родителите ви тук .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  68. 68 Профил на tigivi
    tigivi
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Напълно съм съгласен!
    Справедливо е да гласуват само хора, които живеят в България. Аз не мога да разбера защо им е на хората в чужбина да определят живота в България без да понасят последствията от избора си. Всъщност разбирам: те не искат това, защото много малко от тях гласуват. Да се откриват излишни секции в чужбина искат едни българи от България, които искат така да прецакват БСП, но истината е че това е безпринципно и нечестно. Сигурен съм че ако от чужбина идваха повече гласове за БСП например, нямаше да има такъв шум по въпроса. Да си "десен" не е гаранция че си честен и принципен.

  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на ei
    ei
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Всичко се прави като се мисли за гласовете от Турция.
    Разкарайте антиългарските партии, както писах в коментар 48 и проблемът е решен.
    Не премествайте проблема върху българите в останалите държави.
    Тяхното право на глас е безспрорно и гарантирано докато имат български паспорти.

  72. 72 Профил на zcu00469861
    zcu00469861
    Рейтинг: 221 Неутрално

    vsimeonov@skat.bg му е електронната поща. "Дневник" не са го публикували, но кешът на Гугъл е нещо много добро !

  73. 73 Профил на matrix
    matrix
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Искате съседна Турция да влияе на живота ни ли ?

  74. 74 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4747 Неутрално

    Българите в Ню Йорк могат да покажат на Ченгето кой се мотае в краката му! Безнаказаноста на тази шайка ги направи изключителни наглеци!

    klimentm
  75. 75 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 3069 Неутрално

    Хамбарджиева коментира пред Би Ай телевизия, че си обяснява решението на депутатите за гласуването в чужбина като "тотален страх на нашите управляващи да не загубят своите позиции в парламента".
    ---
    Ленчето колко данъци плаща в България и защо се мисли че всеки и е длъжен? Да си дойде в България и да гласува или да отиде в консулството в Ню Йорк!!!

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  76. 76 Профил на ei
    ei
    Рейтинг: 381 Неутрално

    НЕ СЕ ДЕЛЕТЕ НА БЪЛГАРИ В БЪЛГАРИЯ ИЛИ В ЧУЖБИНА.
    ДЕЛЕТЕ СЕ НА БЪЛГАРИ И НЕ-БЪЛГАРИ. Почти всички политици са за съжаление НЕ-Българи. България е КУЛТУРА, а не територия или група индивиди с произволна култура, но с паспорт.

  77. 77 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    Като ви чета коментарите, не мога да не се усмихна сещайки се за един пост на колега от вчера. Циника. Каза че му приличате на кучето, което половин час лае по едни чехли в коридора без да знае защо.
    Симеонов е прав. Е...не се е изказал много деликатно, но пък и тая камания със изсмукани от пръстите протестчета "околосветски" стана доста банална.
    Освен това, проблемът се реши вече. Но, както по-горе цитирах колегата, то кучето си лае ли лае по чехлите в коридора. Навици некакви.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  78. 78 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4747 Неутрално

    До коментар [#72] от "zcu00469861":

    Благодаря много!

    klimentm
  79. 79 Профил на zcu00469861
    zcu00469861
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#75] от "Пешката":

    По твоята логика, социално слабите в България не трябва да имат изборни права, защото не плащат данъци.

  80. 80 Профил на zheravna
    zheravna
    Рейтинг: 381 Неутрално

    В.С. Е прав. Друг е въпроса защо не е по елегантен в израза си.

    Всъщност едно е ясно , няколко неща трябва да се случат:
    - да се гласува само от хора, плащащи данъци в България и ЕС
    ( тези от ЕС да гласуват само за президент и евродепутати)
    - да се въведе образователен ценз за гласувалите - минимум шести клас
    - хора с двойно гражданство да нямат право да гласуват - те са се клели във вярност и на друга държава.
    - следващите 6 месеца МРРБ и общините да направят точна проверка на хората живеещи на територията на България
    - хората, разрешаващи регистрация на ненормален брой хора на един адрес, автоматично да се натоварват с наем от 100 лв. На човекомесец, сума върху която трябва да се начисли данък, внесе данъчна декларация и т.н.
    -

    Очаква минусчетата ви, но все пак я помислете малко поне !

  81. 81 Профил на NicK
    NicK
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#70:"glaxo"]Малки кресливи групи от метросексуални мамини синчета и грозновати моми, дето ядат парите на татковците си по разни второкласни колежи или избиват комплексите си на презрени чужденци в голямата гмеж от латиноси, негри, азиатци сред които прекарват живота си.[/quote] - В едно изречение сте успял да се проявите като расист, сексист и леко ограничен, не се съмнявам, че подкрепяте Валери Симеонов, и това си е ваше конституционно право - малките кресливи групи не искат да ви отнемат правото на глас, но ПФ също така нямат право да отнемат нашето право на глас - така казва конституцията!

    Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!
  82. 82 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 451 Неутрално

    [quote#61:"Депутат 241"]Ами че тези обвинения с пълна сила и много по-остро важат и за половината избиратели на територията на България[/quote]
    Важат разбира се, и още как! Но това не ги прави по-малко основателни. Всички сме виновни за положението. Включително и за В.С. Избрахме си го (и негласуващите също участваха достойно в процеса!) и сега ще има още да си сърбаме попарата.

  83. 83 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Българите в чужбина издържат поне половин българия и са най големият инвеститор. Надявам се това да бъде последният мандат на така наречения „патриот“

  84. 84 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 534 Неутрално

    [quote#79:"zcu00469861"]По твоята логика, социално слабите в България не трябва да имат изборни права, защото не плащат данъци. [/quote]
    Логиката е, че работи за икономиката на чужда държава, но иска да има право да определя съдбата на другите в България, с чийто живот няма много общо.

  85. 85 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 534 Неутрално

    [quote#83:"ck2013"]Българите в чужбина издържат поне половин българия и са най големият инвеститор. [/quote]
    Издържат или инвестират? Последно? И пиши България с Главна буква!!!! Срамота, мама му стара!!!

  86. 86 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1994 Неутрално

    До коментар [#75] от "Пешката":

    Въй, ако данъците са критерий за право на глас тогава отидоха всички пенсионери и брачеди от махалите отидоха. За бай Таню да не говорим.

  87. 87 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 655 Весело

    Този патриот хич го няма .... заяви , че го прави за да ограничи гласуването от Турция...... Но не си дава сметка , че в Турция без съмнение под строй ще подават заявления за гласуване: .... над 100 заявления и градове с над млн. жители....... неизбежно ще направят и строй да гласуват - какво излиза? Българите в Америка ,Европа и сие....ще са ограничени, щото не са организирано стадо ..... гласовете от Турция ще са с още по-голяма тежест. .....пишман патриот !

  88. 88 Профил на Doichin Stefanov
    Doichin Stefanov
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Напълно подкрепям Симеонов. От това писмо по - конкретен отговор здраве му кажи. Оставям на съвестта на безделницата от Ню Йорк (бухаха) публикуването му. Милиардите на българите в чужбина са си за техните близки тук, обществото и България полза от тях няма. Напротив, за това е пълно с деградирали мамини синчета и девойки, тип зеленчук. Амбиции никакви, умения също, само на датата на превода проявяват признаци на живот. Нормално е статията да събира толкова отрицателни коментари, все пак аудиторията тук е 90% емигранти... Затова и рекламите тук са пари на вятъра, мухаха, това беше подличко... Извън тази медия подкрепата за това изказване на Симеонов е огромна. Който го интересува, да погледне какви данъци е платил той и фирмата му и да замълчи.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 90 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 797 Неутрално

    Използвали деца за политически цели? Защо деца? И за какви цели? Какво точно искат неколцината активисти? И кой им дава право да говорят от името на българите в чужбина? Какво означава - българите в чужбина искат неограничени секции навсякъде. Тези хора са 20-30, нека да са сто. Българите в чужбина са поне 2 милиона. В Европа ще се откриват секции неограничено. В САЩ, Канада, Австралия, Турция с градове над 1 милион. Турция? Там ли им е проблемът? От българите в чужбина не гласуват повече от 90 %. Останалите няколко процента са за изселниците в Турция. Гласуващи силом за някого, за когото хал-хабер си нямат. Надежда Нейнски като български посланик яростно нападна парламента ни, че приел въпросните правила. С които се отнема възможност на турските власти да манипулират хората и да ги притесняват, за да гласуват. Точно Валери Симеонов обяви, че ще й поиска оставката. Защото се изяви като представител на държавата Турция в случая. Като какъв ще се изяви президентът?

  91. 91 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    [quote#81:"NicK"] но ПФ също така нямат право да отнемат нашето право на глас - така казва конституцията! [/quote]
    Никой хикого не е лишил от глас. Хайде да бъдем малко по-точни в дефинициите и тълкуването на измененията. Някой си НЕ отива да гласува в рамките на ОСЕМ години нито веднъж. Бива отписан от списъците. Той решава след още четири години все пак да гласува. Отива и се регистрира лично, или чрез пълномощно и пак упражнява правото си на глас. Освен това до 2-3 години ще влезе в действие електронното гласуване и няма да има нужда от тези секции. Та, какъв беше проблема???

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  95. 95 Профил на ikapitan
    ikapitan
    Рейтинг: 584 Неутрално

    освен тогава да приемете и че законите приети от парламента не важат за граждани на Републиката живеещи зад граница. след като нямаме право да гласуваме не виждам с какво право вие ще приемате закони, с които ние да се съобразяваме докато сме зад граница.

  96. 96 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Най-после някой да каже на лигавещите се и не упълномощени от никого няколко човека живеещи в чужбина истината!

  97. 97 Профил на zcu00469861
    zcu00469861
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#70] от "glaxo":

    Именно заради такива като теб, гласовете от чужбина са крайно нужни. За да може министъра на здравеопазването да направи реформа и такива като теб да ги лекуват.

  98. 98 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1994 Неутрално

    [quote#88:"Doichin Stefanov"]Милиардите на българите в чужбина са си за техните близки тук, обществото и България полза от тях няма. [/quote]
    С тия пари се плащат наеми и се купуват продукти и услуги в България. По-просто от това няма как да ти го обясня.

  99. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  100. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK