Патриотичният фронт има най-голям интерес да има секции навсякъде, обяви Каракачанов

Патриотичният фронт има най-голям интерес да има секции навсякъде, обяви Каракачанов

© Юлия Лазарова



Ние от ВМРО и Патриотичния фронт имаме най-голям интерес от това, което иска ДПС, секции за гласуване да има навсякъде в чужбина", каза днес по "Нова телевизия" Красимир Каракачанов. Той уточни, че това е така, защото двете организации ще получат сериозна подкрепа от Македония.


Съпредседателят на ПФ нарече порнография текстовете в стария изборен закон, които са позволявали секции за гласуване да бъдат откривани на места като Хаваите и остров Пукет. Според Каракачанов законът е за България и няма как тя да го налага в цял свят.


"Няма как в едно населено място, което на 5000 км от България, да искаш държавата да ти осигури гласуване. Ти живееш в друга държава, по други закони", поясни лидерът на ВМРО.




Той се възмути, че в Турция гласуват 350-400 хиляди души с двойно гражданство, които не говорят български. Красимир Каракачанов смята, че новите текстове дават достатъчно възможности за откриване на места за гласуване в чужбина и извън консулствата и посолствата.


Също по "Нова телевизия" депутатът от Реформаторския блок Настимир Ананиев обяви, че от организацията не са се отменили от обещанието си да защитят изборните права на българите в чужбина. "За да минат дадени текстове, е нужно по-голямо мнозинство. С публикуването на изборния кодекс в Държавен вестник ще вкараме заедно с ГЕРБ закон за неговото изменение и допълнение, който ще е много по-добър", уточни Ананиев.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (73)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Е за това не трябва да има гласуване извън България.

  2. 2 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1575 Неутрално

    Каракачанов може и челна стойка да направи (образно казано, не че тумбакът ще му позволи), но кого ли ще заблуди, че е срещу колегата си по линия на ДС агент Сава?

  3. 3 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 820 Любопитно

    Агент Иван по-българин ли е от един българин в Австралия?

    Да разлая троловете!!
  4. 4 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 255 Неутрално

    Да, тачат и милеят за вас в цял свят!
    Пак измишльотини на килограм, ама ако не им се напомня на патреотите всеки ден за какво се борят, може и да забравят.

  5. 5 Профил на Das Territorium
    Das Territorium
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    Съставът на това НС е следствие от гласуващите В България. НИЕ СМЕ СИ ГИ ИЗБРАЛИ, а не българите в чужбина. Гласовете от чужбина са по-малко от 1% от гласувалите и не влияят върху разпределението на мандатите. Това обаче можеше да се промени. #КОЙ се страхува от повече гласуващи!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  6. 6 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 700 Разстроено

    ВМРО и Патриотичния фронт са утайката на политическата ни система, заедно с 'Атака'.
    Йоло Денев е далеч по-достоен човек от Каракачанов...
    Гнус!

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  7. 7 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 2130 Неутрално

    Този тулуп по-добре да се скрие някъде !

  8. 8 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    За МВРО от Македония са гласували едва 200 души. Значи ченгето лъже. Което пък значи и че лъже за основния мотив за преслаганото от тях ограничение.
    Всъщност, единствените печеливши от него са Дост и ДПС. Баце за пореден път иска да обслужи Доган и го прави с услугите на най-евтиния към момента.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  9. 9 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    [quote#2:"spiegel"]Каракачанов може и челна стойка да направи (образно казано, не че тумбакът ще му позволи), но кого ли ще заблуди, че е срещу колегата си по линия на ДС агент Сава? [/quote]

    Ще стане ясно на следващите избори. Ако вместо 200 000 гласа от Турция дойдат 20 000 значи има ефект.

    Няма шики-мики.
  10. 10 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 255 Неутрално

    До коментар [#9] от "Олд Шетърхенд":

    Те за европейски парламент и президент не се морят много от Турция. Купона е за парламентарните най-вече.

  11. 11 Профил на Das Territorium
    Das Territorium
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    До коментар [#9] от "Олд Шетърхенд":

    От Турция никога не са идвали 200 000 гласа. Резултатите ги има публикувани в мрежата. Не манипулирайте така плитко.
    Можеха да дойдат обаче от САЩ, Канада и ЕС. Ама няКОЙ го е страх от тези гласове!

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  12. 12 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Цялата патардия е, за да се запази ДПС. Ама няма да стане.

    The best way to predict the future is to invent it.
  13. 13 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2487 Любопитно

    До коментар [#9] от "Олд Шетърхенд":

    Ти да не си мазното ченге Иван?Кога са дошли 200 000 гласа от Турция? Не виждаш ли,че заедно с Боце наливате вода в мелницата на Сопола? Или това е целта ?

  14. 14 Профил на today
    today
    Рейтинг: 976 Неутрално

    Ако помиярщината беше забранена ...

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  15. 15 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Редовните лафове - ченге, дрогар и т.н...
    Ми какъвто и да е - това е простичката истина.
    Не може от Турция да ми избират партия в България, че да е втора, трета в Парламента чак. Не може.
    И няма да стане, тоя път са се обединили.
    А мазното местанче ще си остане отвън.

  16. 16 Профил на Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП
    Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП
    Рейтинг: 615 Неутрално

    По повод на мноого, ама мноого умната теза[quote#1:"442"]
    Е за това не трябва да има гласуване извън България. [/quote]

    мисля, че не може хора, които са докарали старната си до последните места във всички класации за нормалност, развитие, условия на живот и са прогонили над 2 000 000 свой роднини да имат право да гласуват.
    Трябва да се забрани на българите живеещи в България да гласуват, защото виждаме, че с гласовете си само загробват още повече Родината.

    От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?
  17. 17 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 2130 Неутрално

    [quote#15:"theanalyser"]Не може от Турция да ми избират партия в България, че да е втора, трета в Парламента чак. Не може.
    И няма да стане, тоя път са се обединили.
    А мазното местанче ще си остане отвън. [/quote]

    Ами може - щом над 50% от хората в България не гласуват, българските граждани в Турция - или някъде другаде Ти избират !

    И това донякъде е така, защото в България от 20 и кусур години в управлението се въртят точно тулупи като горния !

  18. 18 Профил на Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП
    Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП
    Рейтинг: 615 Неутрално

    До коментар [#15] от "theanalyser":

    Ако направим така, че 2 000 000 българи, необлъчени от куминистическата пропаганда на ДС, тръбяща като обезумяла, колко хубав е СИКаджията и неговите ДСарски авери и позволим на българите по света, които са видели какво е истинска развита държава да участват в определянето на бъдещето на Родината ни ДпС няма да види парламент.
    50 000 гласа в Турция са нищо в сравнение с 2 000 000 по света.
    Нооо, лъжепатриотите вместо да направят всичко по силите си да улеснат българите в чужбина им пречат.
    Защото са ДСари!

    От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?
  19. 19 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 2130 Весело

    [quote#16:"За европейските граждани ГЕРБ=БСП"]мисля, че не може хора, които са докарали старната си до последните места във всички класации за нормалност, развитие, условия на живот и са прогонили над 2 000 000 свой роднини да имат право да гласуват.
    Трябва да се забрани на българите живеещи в България да гласуват, защото виждаме, че с гласовете си само загробват още повече Родината. [/quote]

    ++++++++++++++++++++++

    Амин !!!

  20. 20 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    #18
    И Плевнелиев не е бил дисидент при социализма, доколкото пише в медиите, ама вие си говорите само за някои.
    Колкото до тези 2 милиона, първо не вярвам да са толкова, но и така да е, не мисля, че имат особено желание да гласуват.
    Така че не се явявайте говорители от името на други...

  21. 21 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 939 Гневно

    Скрий се, бе, Агент Иван! Една политическа к**ва, която 20 години влиза в различни бракове по сметка (коалиция Дядо, Баба и Внуче, ОДС, Гергьовден, Валери симеонов) тръгнала да ми се прави на демократ! Абе, ченге, какво разбираш от демокрация ти, бе? Докато хоратата са се борили за лични свободи, ти си слухтял по домовете някой да разкаже виц за правешкия селтак!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  22. 22 Профил на Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП
    Прост ГЕРБав от Има Такива Наглеци и БКП
    Рейтинг: 615 Неутрално

    [quote#13:"hodounski"]Не виждаш ли,че заедно с Боце наливате вода в мелницата на Сопола? Или това е целта ? [/quote]

    Позволявам си да Ви отговоря за, понеже от ГЕРБав няма как да чуете нищо смислено (така де, "вие сте прости и аз съм прост..) Целта е:
    1. Да не се позволява на българите на Запад да гласуват, защото ГЕРБавите и другите ДС креатури не могат нито да ги купят, нито манипулират, нито лъжат, понеже ТЕЗИ българи не са облъчени от "медиите" на ДС ( на "пеефски" ), които тръбят като обезумели, колко е "прекрасна стабилността" и "развитието" по СИКаджийски.
    2. Да не се позволи на избирателите от Турция да гласуват за ДОСТ и така да се увеличи тежестта на контролирания от ДпС (п-то е за благозвичие) вот в България, т.е отново действие в полза на ДС креатури.

    От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?
  23. 23 Профил на NicK
    NicK
    Рейтинг: 497 Гневно

    "в Турция гласуват 350-400 хиляди души с двойно гражданство, които не говорят български." - не мога да разбера кои уважаващи себе си журналисти ще си позволят да публикуват откровенни лъжи, без дори да проверят фактите..., кой стои в основата на манипулирането на общественото мнение - няколко ченгета ръсещи лъжи, или журналистите, които публикуват изказванията им като чиста монета...

    Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!
  24. 24 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3355 Весело

    ИВАН каракачанов вече си ИЗПУСКА НЕРВИТЕ
    Което е добре.Показва обречеността на напъните
    на Москва да заглуши гласа на БЪЛГАРИТЕ
    ЗАД ГРАНИЦА

  25. 25 Профил на topal
    topal
    Рейтинг: 276 Неутрално

    Гласовете се броят наесен...

  26. 26 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3355 Весело

    Ха-хаааа

    Вече се вижда КРАЯТ НА ХАРМОНИЯТА

    в уютната до вчера къщичка

    на ГЕРБаците....

    Всяка прилика с Гераците е случайна

  27. 27 Профил на vasco
    vasco
    Рейтинг: 1388 Гневно

    Пак лъжи. За нищо ги нямат числата ченгесарите. Разчитат, че никой няма да провери.
    2014 от три секции в Македония ПФ имат около 100 гласа от около 600 гласували. Всеки може да види протоколите. В Турция максимумът от 89 000 действителни (18000 касирани после) е от 2009. От тогава насам пада.
    https://tropcho.wordpress.com/2016/05/11/%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%82%d0%ba%d0%b0-%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%be%d1%80%d0%b8%d1%8f-%d0%bd%d0%b0-%d0%b8%d0%b7%d0%b1%d0%be%d1%80%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d0%b7%d0%b0%d0%b4-%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%bd%d0%b8%d1%86/

    "....а сенките раждат чудовища, нали, г-н Пеевски?"
  28. 28 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3355 Неутрално

    нФСБ России отдал приказ

  29. 29 Профил на Forest
    Forest
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    мотивите на ВМРО са спорни, но принципно подкрепям решението. справедливо е да можеш да гласуваш там където живееш и плащаш данъци. все едно в изборната секция в София да искам да гласувам за кмет на Варна или да осъдя държавата, че секцията ми за гласуване е далеч от вкъщи или да отида на ваканция в Патагония по време на изборите и да се оплаквам, че там не е отворена секция.
    няма никакво нарушение на конституцията по простата причина, че тя важи само на територията на България. все едно българските граждани в чужбина да бъдат съдени по български закони, не по местните.
    голяма истерия около това решение.

    Истината ни прави свободни.
  30. 30 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1411 Неутрално

    Кога ще поумнее българинът най-подир, втори патриотарски буламач след Атака му продават мафиотите от ДС и той пак гълта!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  31. 31 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 911 Неутрално

    Гласовете от Турция намаляват,още
    повече, че ще бъдат разделени от
    ДПС и ДОСТ а това е добре за
    България !!!

  32. 32 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1411 Неутрално

    КОЙ финансира телевизия СКАТ???

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  33. 33 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3773 Неутрално

    МОЧА имени Лелина

    Сектантство и в чужбина??
    Вашата Коя, другарю, е: Вашата родина?

    Конституцията дава Право,
    нема "дясно", нема ляво",

    Индивидът Гражданин
    да изкаже се Направо.

    Да изпрати Глас експрес
    Елекронно още днес
    право в изборната урна.

    Ако "фронт" не я катурне.

    "Патриотичният фронт има най-голям интерес да има секции навсякъде, обяви Каракачанов"

  34. 34 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 554 Неутрално

    До коментар [#9] от "Олд Шетърхенд":

    Може ли да дадеш пример за избори, на които да има 200 хиляди гласували в Турция. Или 300-400 хиляди както твърди агент Иван.

    Veritas odium parit obsequim amicos
  35. 35 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Имат ама правят точно обратното Слуги а Доган и тези както останлите ни политикани - купени с парите от Сараите.

  36. 36 Профил на Izmirliev
    Izmirliev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Очевидно е, че Патриотичния Фронт в момента работи по задача на ДПС, която иска да ограничи влиянието на ДОСТ при следващи избори.
    Ако имаше подобно предложение преди появата на ДОСТ, и преди да е ясно, че гласовете от Турция ще отидат за тях, а не за ДПС, всички налични инструменти на Корпорацията ДПС - медии, прокуратура щяха да бъдат ангажирани да се противопоставят на приемането му.

  37. 37 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3773 Неутрално

    МОЧА имени Лелина

    Стой си дома и давай отпор срещу избирателните усилия на двойни съветки граждани... двойни османски... въобще на мигранти граждани на мулти държави.

    До коментар [#29] от "Forrest Gump":

    мотивите на ВМРО са спорни, но принципно подкрепям решението. справедливо е да можеш да гласуваш там където живееш и плащаш данъци. все едно в изборната секция в София да искам да гласувам за кмет на Варна или да осъдя държавата, че секцията ми за гласуване е далеч от вкъщи или да отида на ваканция в Патагония по време на изборите...

  38. 38 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3773 Любопитно

    Сараите се разшириха.

    На морски бряг те стряха свиха.

    Бетонна, слънчева, развиха
    край Росенец и Нефотхима.

    Екологично нарушимо.

    До коментар [#35] от "sqrt":

    Имат ама правят точно обратното Слуги а Доган и тези както останлите ни политикани - купени с парите от Сараите.

  39. 39 Профил на leo1971
    leo1971
    Рейтинг: 434 Неутрално

    пълни глупости

    кой в чужбина ще гласува за патетичния фронт ....

  40. 40 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    “Той се възмути, че в Турция гласуват 350-400 хиляди души с двойно гражданство, които не говорят български.”

    Oсвен това посочи, че някои от тях са служили и в Турската армия! Ама друго си е да се пипне текса, така че да върши работа за определени цели! Както и беше спестена позицията на един тулуп от Швейцария, която несъмнено щеше да “натежи” в полза на промените в закона!

    I Want To Believe
  41. 41 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 732 Неутрално

    [quote#5:"BG Stability"]Гласовете от чужбина са по-малко от 1% от гласувалите и не влияят върху разпределението на мандатите. [/quote]

    Ако поне малко се осведомите от обществено достъпната информация, няма да пишете по собствена представа, а и ще промените представата си!

    Гласувалите от чужбина са 139 000 и близо 4% от всички гласували. Близо половината от тях са от Турция - разбирай ДПС.

    Сега направи следната сметка:
    В Турция с право на глас са близо 350 000 и са гласували 60 000, което е активност от 20%.
    Българите по света (без тези в Турция) са около 2 000 000! (поне такива са претенциите). На миналите избори са гласували 80 000, което е активност от 4%.
    Сега изчислете каква е активността на на гласувалите от България!
    Изводите всеки да ги прави за себе си!
    има една сентенция - "Внимавай, какво си пожелаваш, защото може и да се сбъдне!"
    До сега, всеки, който е ремонтирал ИК с цел служебен резултат, винаги е губил изборите!

    pastor
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на victorionl.bg
    victorionl.bg
    Рейтинг: 221 Неутрално

    жалко че ми изтрихте коментара (((((((((((((((((((((((((((((((((((((( но тоя пак си остава подлец и простак и агент и предател и какъвто ид а е само не българин и политик

  44. 44 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Как не се намери един журналист, който да пита ПатрЕотичния фронт елементарния въпрос:
    Очевидно е, че промяната за гласуването в Турция се дължи на появата на партия ДОСТ. В тази връзка как ще отречете очевадния факт, че с това противоконституционно действие вие всъщност подкрепяте Корпорацията ДПС срещу която "уж" се борите?

  45. 45 Профил на victorionl.bg
    victorionl.bg
    Рейтинг: 221 Неутрално

    жалко че ми изтрихте коментара (((((((((((((((((((((((((((((((((((((( но тоя пак си остава подлец и простак и агент и предател и какъвто ид а е само не българин и политик

  46. 46 Профил на hope2000
    hope2000
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#29] от "Forrest Gump":

    Ами точно това е разликата между местни и национални избори. По националност аз съм българка и конституционните ми права като такава не са ограничени географски. Ако това на някого не му е изгодно трябва да проимени конституцията. А за местни избори си гласувам по адресна регистрация в държавата където живея в момента, без нужда да имам гражданство от тази държава.

  47. 47 Профил на krummen Spiegel
    krummen Spiegel
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Вчера го написах в един от коментарите, днес ще го повторя: След Лондон и шпигела на Баце му се спече л@йното. От ДпС му е обещана една хубава, здрава клизма /коалиция/. Доверието в банкянската мутра изчезна като ланския сняг и Баце го е страх от гласовете идващи от запад. 350-400 000 гласоподаватели от Турция?????? Лошото е, че все още много матрял вярва на тези лъжи.

  48. 48 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 381 Весело

    Тия са големи маймуни, но се опитват, нас да ни правят на маймуни.

    chavo64
  49. 49 Профил на victorionl.bg
    victorionl.bg
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Затова се борят за тези секции,защото ги е страх от българите на запад,които именно заради хора като тези са избягали навън и те могат да променят вота, но ебаси извинете като стадо овце ни разиграват с това вето

  50. 50 Профил на tediblabla
    tediblabla
    Рейтинг: 399 Неутрално

    В Хаваите има доста българи (американски щат е, но нищо чудно от ПФ да не са наясно). Това че на него му е екзотична дестинация и никой от тях не е гласувал за измислената му партия не е изненада...

  51. 51 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2521 Любопитно

    [quote#11:"BG Stability"]Можеха да дойдат обаче от САЩ, Канада и ЕС. Ама няКОЙ го е страх от тези гласове![/quote]
    Затова ли ваш Раданчо гласува "против" заедно с ДПС? Ама нещо избягвате да говорите за тези неща. Надувате балона, че от чужбина ви идват гласовете за РБ? Ами тъпо е, защото числата ви оборват. Не сме забравили, че партийчето на Касим Дал, както и ДОСТ гравитират към ДСБ и това е една от причините да искате гласовете от Турция. Вие без интерес не правите нищо... По заповед на драгалевската Щука.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  52. 52 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    [quote#31:"valtoro"]Гласовете от Турция намаляват[/quote]
    Хехех, още повече намаляват гласовете от останалата част на света. И все повече ще намаляват, защото децата и внуците на българите по света отдавна не говорят български, нито се интересуват от България.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  53. 53 Профил на hope2000
    hope2000
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#52] от "На баир лозе":

    В последните 3 години се обединихме да съберем достатъчно заявления за гласуване, за да си отворим секция в града, където живеем, която според предишния закон щеше да остане. Срещите ни покрай гласуването доведоха до отваряне на българско училище за най-малките и събирания за българските празници. Теб това сигурно много те дразни, а? По-скоро се радваш, ако изгубим връзката с България. Защо?

  54. 54 Профил на истинският.груйчо
    истинският.груйчо
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Дневник нямат ли си факт-чекъри, егати?

    До лъжите на Каракачанов трябва да стоят фактите, за да го видят хората тоя що за стока е.

    За Македония - от там 2014 г. идват 500 гласа, 230 за ПФ.

    Другите му митове за гласуването в Турция и секциите там са разбити ето тук: https://tropcho.wordpress.com/2016/05/11/всичко-което-искахте-да-знаете-за-избо/

    www.zaednovchas.bg
  55. 55 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 594 Неутрално

    не мога да реша смешен ли е или не е смешен

    Birds of a feather flock together.
  56. 56 Профил на Ернесто
    Ернесто
    Рейтинг: 488 Неутрално

    [quote#4:"linard"]за какво се борят, може и да забравят[/quote]

    До коментар [#4] от "linard":

    Борят се за гласоподаватели-депутатски места и за това ползват успешно бурките и избирателния кодекс.
    С избирателният кодекс си играят играта президента и управляващите, прави се имидж и шумотевица и тихо се харчат милиарди и подаряват летищата.

  57. 57 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2400 Неутрално

    Да не се учудваме, че гербери, ксенофоби и националисти са обединени от идеята за ограничаване на правата на българите в чужбина! Партията Герб, беше създадена спешно, след провала на проекта НДСВ, с цел унищожаване на десницата! Въпреки грешките, които допуснаха лидерите на ДСБ и СДС, десницата не може да бъде унищожена. Не е ясно, след 10 години дали ще има популистка партия с името Герб, но десница със сигурност ще има!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  58. 58 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4124 Неутрално

    [quote#6:"Торбалан"]ВМРО и Патриотичния фронт са утайката на политическата ни система, заедно с 'Атака'.
    Йоло Денев е далеч по-достоен човек от Каракачанов...
    Гнус! [/quote]

    Щях да пиша нещо подобно, изпреварил си ме. Само ще добавя , че особено Каракачанов е много гнусен, защото той , вместо да защитава потъпканите човешки права на македонците с българско самосъзнание в Македония , той се занимава с турци и цигани като целта му е да нагнетява етническо напрежение в България. Отвратен съм от неговото поведение.

  59. 59 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    До коментар [#53] от "hope2000":

    Не, не ме дразни това, което казвате. Дразни ме самочувствието ви на хора, които си мислят, че определят съдбата на държавата, в която живеем ние.
    Никой не ви е лишил от нищо - нито от правото да гласувате, нито от правото да се чувствате българи, нито от възможността да учите децата си на български език или пък да се върнете когато си решите. Не може обаче заради гласуващите (само!) няколко десетки хиляди българи в чужбина, ние да се превръщаме в заложници на една ДС-КГБ-ГРУ партия, която не е мръднала от управлението от 1990 г. насам. Гласовете за нея идват от Турция и глупостта на такива като Кънев и Плевнелиев, ще й дадат възможност чрез разсейките си (Корман Исмаилов, Местан и др.) да продължават да ни тровят живота. Това ли искате като пищите, че някой ви отнема нещо?! Преди малко писах, че Кънев и президентът наливат вода в мелницата на Доган заради някакви си пикливи около 500 гласа, които Корман е получил в Турция. Езикът на числата е сух, но няма как да се обори. През 2014 от чужбина са подадени общо 138126 гласа, от които 59938 са за ДПС, или за други партии са гласували само 78188 души. Всичко на всичко! И то СЛЕД правителството Орешарски, когато София беше блокирана от полиция.
    Преди малко си направих труда да прегледам всеки един от протоколите за гласуването на парламентарните избори през 2014 в Турция. Оказа се, че за РБ във всичките 137 секции там са гласували общо 489 души, като най-много (39 гласа) т.н. "реформатори" са получили в Люлебургаз.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  60. 60 Профил на истинският.груйчо
    истинският.груйчо
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Каракачанов има известен талант, не може да се отрече. Кой друг може да наговори толкова лъжи за има-няма 15 минути?

    Жалко, че събеседникът му беше по скайп и Каракачанов успя да го заглуши частично. Но като ти свършат аргументите, какво ти остава освен да се опиташ да надвикаш другия?

    фактите vs. Каракачанов:
    -511 души са гласували в Македония през 2014 - не 2000
    -от тях 226 (44%) са за ПФ - не 90%
    -в Македония не могат да се откриват секции извън посолството и консулството - ПФ няма как да спечели 60 хил. гласа там
    -не всяка секция става автоматична, а само тези, в които са гласували поне 100 души
    -българските избори в Турция не се организират от тамошните власти - съставите на комисиите се одобряват от ЦИК и българските партии
    -през 2014 гласовете извън Турция са 57% - не 51%
    -в Турция най-много гласове идват през 2009 (89 хил. гласа, от които 18 хил. по-късно касирани) - никога не са гласували 118 хил. души
    -никой не настоява за секция на остров Фукет (това е класически straw-man аргумент, между другото)

    И нека добавя и едно твърдение: съгражданите ни в Турция не са врагове на България. Ако те гласуват предимно за ДПС, то е защото другите партии нищо не са направили, за да ги привлекат.

    А водещите колко бяха плахи и неуверени милите! Подковете се с фактите бе, хора. Колко седмици ги говориме тези неща?

    ето го предаването:
    novanews.novatv.bg/news/view/2016/05/19/148203/българите-в-чужбина-без-право-на-глас/

    www.zaednovchas.bg
  61. 61 Профил на истинският.груйчо
    истинският.груйчо
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#59] от "На баир лозе":

    Как се превръщаш в заложник? оттам ДПС печели 4-5 депутата.

    Много повече печели от ниската активност - през 90-те години с 400-500 хил. гласа общо (колкото са и досега), ДПС са имали 24 депутата. Сега със същия брой, имат 36 депутата, защото общата избирателна активност е паднала, което им вдига процента.

    Т.е. заради ниската активност ДПС печели 12 депутата.

    И пътем, това е демокрацията - не може само защото не ти харесва една партия и я демонизираш, да кажеш - тея ги забраняваме, режем им избирателите и т.н. И то не на база доказателства, а подозрения, спекулации и слухове.

    Ако те наистина са доказан агенти, проводници на чужда политика, предатели и т.н. извадете доказателствата, да ги видим, да ги видят и съдът и прокуратурата и да приключваме.

    Доказателства обаче няма. Има дребни партийни интереси на ПФ, които печелят от разделенията.

    www.zaednovchas.bg
  62. 62 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    До коментар [#61] от "истинският.груйчо":

    Много добре го знам. Преди време писах, че ако в България се отказват да гласуват над 50 на сто от хората с право на глас, в чужбина (вкл. Турция) те са над 99, 9 на сто, при условие, че по някои сметки имаме над 2,5 млн. пълнолетни български граждани, които живеят извън пределите на страната.
    Колкото до ДпС, ченгетата (не се съмнявам, че и тези от ПФ са такива) винаги печелят. Те и сега отблъскват с основното правило на ДС - "разделяй и владей".

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  63. 63 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    До коментар [#3] от "lone_wolf":

    " Агент Иван по-българин ли е от един българин в Австралия ? "


    Агент Иван е по-руснак от един руснак в Сибир ! Защо ? От един мужик-сибиряк не зависи нищо, но от един агент Иван в България, зависи много ... като депутат, той има политическите лостове да слугува на Кремъл и последните събития го доказват !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  64. 64 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    До коментар [#4] от "linard":

    " ..., ама, ако не им се напомня на патриотите всеки ден, може и да забравят . "


    Не - не забравят, а, ако случайно забравят, вербовалите ги офицери ще им напомнят, но по един болезнен начин ... ! Което и да е миризливо ДС-ченге - НЯМА И НЕ МОЖЕ ДА ИМА собствено мнение ! Слугата изпълнява заповеди !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  65. 65 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    До коментар [#29] от "Forrest Gump":

    " ..., или да отида на ваканция в Патагония . "


    Виж, това е вече нещо ново ... До сега миризливите и тъпи комундери даваха примери с Аляска, Антарктида, Макчу-Пикчу, а днес ти внесе нещо ново - Патагония ...
    Като си знаем колко са ни тънки джобовете, а и колко ни е невъзможно дори да намерим на картата горните дестинации ...
    Дори за тролове сте НИСКОКАЧЕСТВЕНИ !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  66. 66 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    До коментар [#61] от "истинският.груйчо":

    " Доказателства обаче няма . "


    Доказателства има да ги ринеш не с лопата, а с булдозер, но никой не ги търси . Нима ДАНС и прокуратурата не биха могли да ги намерят ? Нима не би могло да се прогласува закон за лустрацията и веднъж завинаги да се изрежат от политиката ченгетата и онези, които държат в ръцете / касите досиетата ?
    Няма политици с топки и политици, които да работят за избирателите си и за просперитета на нацията! Айде, нека направим един референдум с точка единсвена : " За или против лустрацията " и ще видиш какъв ще е резултатът !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  67. 67 Профил на hope2000
    hope2000
    Рейтинг: 381 Неутрално

    [quote#59:"На баир лозе"]Не, не ме дразни това, което казвате. Дразни ме самочувствието ви на хора, които си мислят, че определят съдбата на държавата, в която живеем ние. [/quote]

    Човек, нито става дума за самочувствие, нито за твоята съдба, която си я определяш ти! Но да ни съдиш за това, че ни интересува бъдещето на България и искаме да гласуваме е нелепо. Ако не ни интересуваше щяхме да сме си сменили гражданството отдавна, защото доста ни обвиняват, че не се интересуваме. Като покажем, че се интересуваме - пак лошо! А студентите в чужбина да не ги броим за бъдещето на България също? Не се ли усещаш, че твоите аргументи служат на максимата разделяй и владей, затова в България няма да останат българи! Вместо да се занимаш с изучаване на "числата" от минали избори обърни внимание на едни по-важни числа - демографските прогнози за след 20-тина години. И малко се съмнявам, че гласовете на турците от чужбина са ни виновни. Въпросът е с какво българските политици мотивират българите в България и по света да гласуват, за да се неутрализира този прословут турски вот? С мотото не ни се мотайте в краката - егати тъпата наглост!

  68. 68 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2521 Весело

    [quote#67:"hope2000"]Но да ни съдиш за това, че ни интересува бъдещето на България и искаме да гласуваме е нелепо. [/quote]
    Намери изречението с което ви "съдя", за това че не ви интересува бъдещето на България и че искате да гласувате... или се научи да разбираш текст на родния ти български език.
    По конкретния цитат - вие не само че не можете да определяте бъдещето на България, вие сте го обрекли! И не ми говори за демографска криза, ако обичаш. Циганите тук добре се справят с раждаемостта, стига да не са забегнали в Испания, разбира се. Гледайте си живота и правете каквото искате, само недейте да се надценявате. 140 000 и гласуващи от 2,5 млн. зад граница? И 200 хиляди да станете - пак нищо не зависи от вас. Точка!

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  69. 69 Профил на hope2000
    hope2000
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#68] от "На баир лозе":

    [quote#67:"hope2000"] защото доста ни обвиняват, че не се интересуваме. [/quote]

    Ако четеш внимателно ще разбереш, че не те включвам в тази група, защото ти ясно изяви мнение, че не трябва да участваме в изборите. Нещо те яде отвътре, защо въобще има българи извън България, пък на всичкото отгоре и да искат да поддържат връзка с родината си. Не разбирам откъде идва тази омраза и не ме интересува, няма смисъл да водим дискусия повече. Нито българите в чужбина определят управниците, нито са обрекли бъдещето на България. Обрекли са го утрепките дето от 45+25 години "управляват" България.

  70. 70 Профил на kki
    kki
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#69] от "hope2000":

    обрекли са го и глупаци като този, на когото отговаряш. С такива инфантилни човечета, които видимо не са мръднали по-далеч от Люлин 7 няма смисъл да се говори изобщо!!!

  71. 71 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7272 Неутрално

    Предпочитам да гласуват интелигентните българи в чужбина, отколкото купените, неграмотни цигани в България. И ако искат все пак някакво ограничение, да премахнат двойното гражданство.

  72. 72 Профил на Непукистка
    Непукистка
    Рейтинг: 2521 Весело

    [quote#69:"hope2000"] защото ти ясно изяви мнение, че не трябва да участваме в изборите. [/quote]
    Наистина ли не можете да четете?! Ще трябва да повторя молбата си от последния си постинг, но се съмнявам, че знаете за какво говорите. По същия начин сигурно и гласувате, но... това си е ваш проблем. Оправяйте се сами и много здраве от мен.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  73. 73 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 5433 Неутрално

    Хайде скрий се и ти вече досаждаш.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK