АБВ търси "доказан и избираем държавник" за президент

АБВ търси "доказан и избираем държавник" за президент

© Цветелина Белутова, Капитал



АБВ търси доказан държавник и избираема фигура за кандидата си за президент. Това се разбра от думите на лидера на партията и бивш държавен глава Георги Първанов.


По думите му познавал такива хора и от АБВ, и от партиите, с които АБВ общува за евентуална бъдеща коалиция за президентския вот. "Това ни дава основание да сме толкова категорични, че се борим за спечелване на изборите наесен", заяви Първанов.


Той отново не отговори еднозначно дали би се кандидатирал за президент и каза, че преди да има решение на Националния съвет на АБВ и на евентуална коалиция, няма да обяви нищо.




Първанов още веднъж уточни, че АБВ няма механизми да сезира Конституционния съд за тълкувателно решение дали би могъл да се кандидатира за трети мандат, но цитира мнение на бившия конституционен съдия Димитър Гочев, че преизбран означава да заемаш поста и да те изберат наново, а в случая на евентуална номинация на Първанов става въпрос за нов избор.


Лидерът на АБВ се обяви за равноправна коалиция, подобна на тази, която той формира през 2001 г., когато спечели първия си президентски мандат. Коалиция "Х+" не е работеща, смята той. Първанов отново изброи формациите, с които водят разговори отдавна за съвместно участие на президентския вот – "Народен съюз", Земеделския съюз "Александър Стамболийски", "Гергьовден", Обединен блок на труда, ГОРД и т.н. За присъствието на "Гергьовден" в тази компания Първанов си спомни, че със завист гледал участието им в кампанията на Петър Стоянов през 2001 г. и изрази надежда и сега да работят със същия хъс.


Лидерът на АБВ не пожела да коментира как тече диалогът му с БСП. "Няма да коментирам механизма на възобновяване на диалога, защото някои се ядосаха от самия факт, че ги каним публично. За мен е важно да има диалог или ако няма, да е ясно, че няма", заяви той. Добави, че му е харесала идеята за вътрешнопартийна демокрация – вътрешното допитване, което Корнелия Нинова замисля за кандидата за президент на БСП. Посочи, че ще бъде жалко процесът за единение вляво да бъде затворен на фона на случващото се в десницата.


По повод изказването на премиера Бойко Борисов, че АБВ е напуснала властта, защото Първанов ще се кандидатира за държавен глава, той отговори: "Това е все едно да кажа, че Борисов остава премиер, за да се кандидатира за президент. Нали помните моя любим виц - крокодилът не е толкова дълъг, колкото зелен", коментира той.


По думите му тенденциите за сблъсък на лявото и дясното в кампаниите за държавен глава "не е добра за президентската институция".


Лидерът на АБВ коментира и възможността руски газопровод все пак да мине през България, като подчерта, че това до голяма степен зависи от управляващите и провеждането на диалог между двете страни.


"Предлагам български представители на достатъчно високо ниво да идат да се разберат в Москва и това не противоречи на цивилизационни ни интерес. През България трябва да мине този газопровод", каза той.


Националният съвет днес е избрал и ново изпълнително бюро на АБВ. Заместниците на Първанов остават същите – Румен Петков, Ивайло Калфин и проф. Борислав Борисов, който е шеф на парламентарната група. В ръководството влизат още говорителят на групата на АБВ Мариана Тодорова, лидерът на партията в Благоевград и неуспешен кандидат за кмет Владимир Елезов, правният съветник Марин Киров и бившият посланик в Сърбия Георги Димитров. Димитров е постоянен секретар на Министерството на външните работи. През 2014 г. той бе освободен от тогавашния служебен министър Даниел Митов заради принадлежността му към Държавна сигурност, но по-късно Върховният административен съд го възстанови на поста.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (97)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Само да не се окаже пак "Гоце" този "достоен и избираем държавник" .

  2. 2 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 931 Неутрално

    АБВ търси "достоен и избираем държавник" за президент
    ------------------------
    Ами кво се чудите, нали си имате Гоц3...

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  3. 3 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1915 Неутрално

    Уф, олекна ми. Страхувах се, че ще е Гоцэ.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  4. 4 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1016 Весело

    Какъв Плевнелиев, какви 5 лева бе, момченце! 2 мандата президент бе агент на ДС, 1 мандат-агент на Р.У.М.Н.О! Сега е ред представител на друга комунистическа тайна служба да заеме този почетен пост на ротационен принцип. Ако новия не е от ВКР, от там ще се сърдят! Разбираш ли бе? Събитията следват своя дълбока вътрешна логика, и всички са доволни!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  5. 5 Профил на Long One
    Long One
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Ще им бъде трудно да намерят.

    Достоен и избираем държавник в БГ няма.

    "We dance like marionettes, Swaying to the symphony... Of destruction"
  6. 6 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Странна работа. Самонареклите се "реформатори" също търсят кандидат с такива качества - хем достоен, хем избираем.

    Да вземат да се обединят с АБВ и ще им е по-лесно. И без това в едно ДСБ са доказано комунистически и недемократичен манталитет.

    И така един ден може да стигнем пак до еднопартийна система в България.

  7. 7 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1366 Неутрално
  8. 8 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1210 Любопитно

    Гоце, пак ли говориш за себе си в 3-то лице?

  9. 9 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8357 Неутрално

    Да подкрепят значи Марешки !

    karabastun1@abv.bg
  10. 10 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3327 Весело

    В АБВ може да не търси. Там достойни няма. Гоце пак си е повервал.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  11. 11 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    Няма какво да търси, те ти Гоце, и доказан президент с 8 години стаж и избираме, два пъти избиран!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  12. 12 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#6] от "12345":

    Викаш да оставим герберите само и да се радваме на просперитет? Че те и без това управляват толкова време, защо си недоволен? Я гледай какви реформи направиха, каква държава имаме, какви институции - навсякъде цари ред и законност!

  13. 13 Профил на Rock J
    Rock J
    Рейтинг: 334 Весело

    Като гледам ,голям избор имате. Ти и Калфин. Но щом не си ти ,остава кой?!

    Червеите не се страхуват от орлите.Те се страхуват от кокошките.
  14. 14 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8815 Неутрално

    Гоце сам себе си ли визираш за "достоен" за държавен глава....Смешки .

  15. 15 Профил на д-р Петроff
    д-р Петроff
    Рейтинг: 497 Весело

    АБВ да не куртоазничи след като "доказан държавник" им е вожда-Гоце.На кого ли е доказал,че е държавник,не знам.

    ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
  16. 16 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 931 Неутрално

    До коментар [#11] от "boby1945":

    два пъти избиран!!!
    ----------------------------------
    Те добре, че му извадиха досието след изборите...
    Щото ако беше преди, щяхме да си имаме Волен за президент...
    Пу,пу пу......

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  17. 17 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Аз не разбирам що за държава сме наистина, че такъв човек да е все още в политиката, дори в парламента. А за капак, толкова нагъл, че иска дори пак президент да става. И явно си вярва, защото вероятно средствата за купуване на гласове са осигурени, а се знае, че масово българинът е за гъби в изборния ден. Каква кочина, не държава!

  18. 18 Профил на д-р Петроff
    д-р Петроff
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#13] от "Rock J":

    Забравяш енимагтичмия,очарователен и харизматичен Румен Петков-Пикльото

    ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
  19. 19 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Ако е достоен човек, няма да приеме да бъде издигнат от Гоце, от АБВ, от БСП, от ДПС, всичкия този катун на Путин в България.

  20. 20 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Гоцэ се е размечтал за президентския пост. Само където е забравил, въпреки че се пише историк, че историята се повтаря само като фарс.

  21. 21 Профил на my_self
    my_self
    Рейтинг: 473 Неутрално

    АБВ са някаква врякаща комунистическа клика, която трябва да си остане в клоаката на историята. Дори мутрите на активистите им са противни. И понеже скоро ще изчезнат от политическия хоризонт, та затова вдигат гюрюлтия като за последно.

  22. 22 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2374 Неутрално

    Най-достойният и най-избираем е Йоло Денев!
    Идеален за АВС(ш.с.)!

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  23. 23 Профил на Yossarian
    Yossarian
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Иска ми се да се кандидатира баналният Гоце за да види ясно, че подкрепата за него е под 10% и да спре веднъж завинаги да се изживява като харесван "държавник", чието мнение интересува въобще някого.

  24. 24 Профил на Tzun Kai Hui
    Tzun Kai Hui
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#12:"gogo2011"]Викаш да оставим герберите само и да се радваме на просперитет[/quote]

    Пак не си разбрал,другарю костомолец - вика да се обедините червени и лилави комундери и да издигнете обща кандидатура

  25. 25 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 993 Неутрално
  26. 26 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    До коментар [#16] от "qwertqwert":

    Няма такива работи, тези дето гласуват и се "впечатляват" от досието на Гоце са един файтон хора..... даже по малко!!!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  27. 27 Профил на Kurti
    Kurti
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Голям избор ще падне, няма що.
    Боце срещу Гоце - сблъсъка на Титани(к)те!

  28. 28 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Огледал се Гоце наляво, огледал се надясно и не видял по достоен доносник...пардон държавник от себе си.

  29. 29 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#26] от "boby1945":

    Прави си!
    На фона на мизериите които тая долна душица натвори като президент, стажа му като ДС г*з*лизец не впечатлява никой.

  30. 30 Профил на Rock J
    Rock J
    Рейтинг: 334 Весело

    До коментар [#18] от "д-р Петроff":

    Как можах да пропусна Пикаещия във фонтаните!

    Червеите не се страхуват от орлите.Те се страхуват от кокошките.
  31. 31 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#24] от "Tzun Kai Hui":

    На вас герберастите само костомолци ви се привиждат. Така и не разбирам защо ви плаши толкова черния или Радан. Ама вие си знаете.
    Пък кой с кого се е прегърнал се вижда. Но имате късмет, че електоратът ви е простичък и кълве само на телевизионни изявления на вожда.

  32. 32 Профил на Георги Жеков
    Георги Жеков
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Да поканят Жан Виденов тези болшевишки компаньонки.

    БОГ да ви пази от комунисти!
  33. 33 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3548 Неутрално
  34. 34 Профил на Tzun Kai Hui
    Tzun Kai Hui
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#31:"gogo2011"]Така и не разбирам защо ви плаши толкова черния или Радан[/quote]

    Дупедавци за силна България воглаве с Рамадан ефенди не плашат никого,но пък определено разсмиват А гербераст,комунде лилаво,ще викаш на сина на майка си....

  35. 35 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 551 Весело

    АБВ търси "доказан и избираем държавник"
    ---------------------------------------------
    Сиреч, Първанов ,"търси" себе си....

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  36. 36 Профил на глобално хасково
    глобално хасково
    Рейтинг: 279 Любопитно

    Не минава ден без да ни информират най-точно и подробно какво бил казал Гоце.

    И "Дневник" ли се превърна в поредната PR-агенция на българските кагебисти?

    за какво е по-жадно мнозинството: свобода или шише ракия?
  37. 37 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#34] от "Tzun Kai Hui":

    Напълно съвпадаш с профила на типичния герберски избирател. Не те знам на колко годинки си, но ще пораснеш един ден, пък дано времето те направи по-мъдър. Сполай ти и със здраве!

  38. 38 Профил на Питър Паркър
    Питър Паркър
    Рейтинг: 398 Неутрално

    Ясен си на всички Гоце, че искаш трети мандат. Стига си увъртал.

  39. 39 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1512 Весело

    Р. Петков напълно отговаря тези изисквания

  40. 40 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 744 Весело

    Гоце: Е, най-накрая останах само аз!

  41. 41 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 2987 Весело

    Зуека и Рачков?
    Имат повече шанс от напъналия се към имагинерен трети мандат ... на снимката.

    Доброто е заразно
  42. 42 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3327 Неутрално

    До коментар [#15] от "д-р Петроff":

    На архаро, само държавник може да го убие и да остане ненаказан.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  43. 43 Профил на robotrop
    robotrop
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Да пуснат обява в jobs.bg. Все някой ще се цани.

  44. 44 Профил на чочу
    чочу
    Рейтинг: 225 Неутрално

    АБВ: Предлагаме Калфин
    Герпъ: Приема се!

  45. 45 Профил на атипова
    атипова
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Благодарение на това, че статуквото десетилетия наред подтискаше всяка нормалност и напредничавост останаха само тези.
    И се оказаха неизбираеми

  46. 46 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 1300 Неутрално

    Ако Гоце мезонетски успее да "пробие " конституционния съд ,то това ще признак че българската конституцията е суспендирана

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  47. 47 Профил на Ridiculous Върнете стария сайт!
    Ridiculous Върнете стария сайт!
    Рейтинг: 800 Любопитно
  48. 48 Профил на Буда Леевски / Опашката на свинята /
    Буда Леевски / Опашката на свинята /
    Рейтинг: 497 Разстроено

    Агент Гоце или агент Буда ???

    Простщината победи с ИПОН
  49. 49 Профил на stttt
    stttt
    Рейтинг: 497 Неутрално

    кметицата на Владая ми се струва подходяща.. идеалната АБВейка.. пък и фотогенична..

  50. 50 Профил на adenauer
    adenauer
    Рейтинг: 551 Гневно

    До коментар [#4] от "Граждани за Европейско либерално беззаконие":

    България си е ортодоксална комунистичесака държава замръзнала в камената ера.Тук нищо не се е променило -само наследниците на комунягите болшевики са си сменили местата. в управлението на държавата.Същите тъпи полухора ,без изключение.

  51. 51 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Е, не може хем достоен, хем Първанов! Достойно щеше да бъде ясно да каже, че няма да се кандидатира. А за избираем... такъв, днес в нашата изстрадала родина, може да е само посоченият от Борисов, (ако самият той не се кандидатира, щото само президент не е бил) с любезното съдействие на Цветанов, уви.

  52. 52 Профил на jza49480915
    jza49480915
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Аз не си спомням някой да се е доказал като добър политик и да е мислил за народа си пък бил той дори и президент.Нямаме лице което да е независимо от покровителството на комунистическия октопод.Затова народа трябва да постави на колене всички свои избранници за да знаят че там не са по собствено желание а са избрани за да защитават интересите на народа и ако не са годни за това със стачки да се изгонят и други да дойдат.Виждаме че хората по другите страни го постигат и полиците се вслушват в техните искания а при нас си правят това което им е изгодно на тях и виждаме как страната ни се топи с всеки изминал ден.

  53. 53 Профил на groznik90
    groznik90
    Рейтинг: 604 Неутрално

    Този бастун се прави на умен, а явно не може да чете конституцията.. Там си пише - не повече от два мандата !! Да не си измисля, гругаря агент Гоце.

  54. 54 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Пикая на "достойния и избираем кандидат" от Сирищник!

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  55. 55 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1129 Неутрално

    И задължително да е ловец, за предпочитане бракониер

  56. 56 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 736 Неутрално

    ... да има предишен опит по специалността ... и да има ловен билет.

  57. 57 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 562 Разстроено

    Мястото, където Георги Първанов минава за "държавник", а пък Бойко Борисов е Премиер може да бъде единствено пародията на "държава", наречена България...

  58. 58 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#11] от "boby1945":

    10 години.

    Every cradle is a grave.
  59. 59 Профил на echooo
    echooo
    Рейтинг: 442 Неутрално
  60. 60 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    До коментар [#58] от "Ватник":

    Значи още по печен!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  61. 61 Профил на ergen4ev
    ergen4ev
    Рейтинг: 442 Неутрално

    гоце ти май ще ни лъжеш че в политиката съществуват такива..?

  62. 62 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 714 Неутрално

    АБВ търси държавник, но единственото дето намери е мръсно бельо, на долнопробен боклук

  63. 63 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 2929 Любопитно

    [quote#49:"stttt"]кметицата на Владая ми се струва подходяща.. идеалната АБВейка.. пък и фотогенична..[/quote]
    Е,ако я изберат-хубава,грозна,фотогенична или не-ще си президентства дамата и толкова....Избирателите решават.

    http://m3.netinfo.bg/media/images/22572/22572155/655-402-tania-ilieva-kmet-vladaia.jpg
    http://vchas.net/wp-content/uploads/2016/01/90e4574ba672d4d34fc6640b601fb5ae_XL1-343x310.jpg
    http://front.bg/attachments/News/30701/cover_image/tania-ivanova1-600x375_thumb-large.jpg
    http://skandalno.net/wp-content/uploads/2016/01/tania_ivanova.jpg

  64. 64 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 401 Неутрално

    Конкретният случай е още едно доказателство за непознаването на смисълът и значението на думите в българския език. От много хора, включително и от народните представители във ВНС. Това винаги е проблем дори и в ежедневното общуване, но се превръща в гигантски проблем когато се случва в нормативни документи от действащото законодателство - наредби, правилници, закони. Случило се е и във върховния закон Конституцията. Вероятно депутатите от ВНС записваики по този начин текста в Конституцията, че "президентът и вицепрезидентът могат да бъдат преизбрани на същата длъжност само за още един мандат" са искали да кажат точно това - не може да бъдеш президент повече от два мандата. Но не са го казали както трябва. Получило се е нещо друго. Този запис щеше да бъде безспорен ако вместо думата "преизбрани", което означава единствено и само след първия мандат, бяха записали думата "избрани", всичко щеше да е ОК. Просто и ясно. "Избрани" за два мандата и толкова. Не повече. Сега обаче за съжаление не е така. Първанов съвсем съзнателно опъва тази струна, с ясното съзнание, че е неизбираем, но провокира ответни реакции, наблюдава ги и си прави изводи.
    В монографията си "Конституционно право" проф. Емилия Друмева пише: "Втори мандат се допуска само веднъж. Без значение е дали вторият мандат следва непосредствено, или е отдалечен по време от първия." Тя мотивира позицията си с факта, че ограничаването само до два мандата е действало като неписано правило за президентския институт още от времето на първия президент на Съединените американски щати Джордж Уошингтън. "Но след като в по-късна епоха Франклин Рузвелт е президент повече от два мандата (от 1933 до 1945), през 1951 г. се приема XXII поправка на Конституцията на САЩ, според която президентът и вицепрезидентът могат да заемат длъжността само за два мандата или за един мандат плюс две години заместване (за вицепрезидента)", обяснява Друмева.
    С цялото уважение към проф. Друмева аргументите и с примерите от американската Конституция са ирелевантни за тезата й, и показват единствено, че и българската Конституция плаче за промяна, особено в главата "Съдебна власт".

  65. 65 Профил на gagata
    gagata
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Единственият доказан държавник, които става за президент от всичките е Борисов. Няма какво да си говорим друго. Поредният пример за това е, че страната ни има капацитета да стане лидер във връзка със създаването на европейски газов хъб на българска територия, защото има исторически капацитет и изключително добре изградена газопреносна система. Борисов е отговорен, сериозен и държи на думата си. Българското правителство е направило всичко необходимо да изгради нужните междусистемни газови връзки. Благодарение на него страната ни е лидер по отношение на сигурността на доставките за газ. Днес еврокомисарят по климата и енергетиката Мигел Канете заяви, че се чувства горд, че страната ни е надежден партньор на ЕС и поздрави премиера ни за добрата работата на държавата. Така, че смятам Борисов за достоен

  66. 66 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 403 Неутрално

    самомотивира се явно човекът

  67. 67 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4331 Разстроено

    Отврат!АБВ-проруската партия,открито прокарваща руските икономически интереси,дава насоки и определя какъв да бъде БЪЛГАРСКИЯТ президент.Гоце поставя условия-няма такава безпардонна комунистическа наглост!Нискочелият и дебелокож резидент да си седи в кръчмата на село Косача(дето се е изучил).

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  68. 68 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Толкоз много руско безсрамие и наглост се е събрало в това Гоце,че няма накъде повече.Тоя е не само антибългарин,ами е представител на отделен животински вид.

  69. 69 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1210 Весело

    До коментар [#43] от "robotrop":

    Това ще е интересен експеримент

  70. 70 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2245 Весело

    доказан и избираем държавник

    Е, те такова животно сред българската политическа класа па нема!

  71. 71 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2835 Неутрално

    АБВ търси доказан държавник, който да е бил два мандата президент, който е застрелял архар, преболедувал една болест и да е носител на Големия шлем.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  72. 72 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 306 Неутрално

    Първанов е доказан ловец.Освен това е и доказан проводник на руските интереси в България. Сега очаква от руското посолство да му кажат кой е подходящ за български президент !

  73. 73 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Дайте Гоце, бе, дайте го да му натрием носа ... Щях да пиша "завинаги", но то това е такъв гьонсурат, че и 5% да получи, след 5 години пак ще е кандидат (за голям член).

  74. 74 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Модератора: имах предвид "шлем", не знам защо се е изписало друго ...

  75. 75 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 225 Неутрално

    АБВ не търси човека,ами начина да го сложи същия човек(ГОЦЕ) отново на президентския пост....

  76. 76 Профил на toyaga
    toyaga
    Рейтинг: 225 Неутрално

    "АБВ търси "доказан и избираем държавник" за президент"

    ГОЦЕ.
    За съжаление единственият доказано компетентен.
    Ще гласувам за него с погнуса и запушен нос.
    Но няма как...

    Как може да разберете, че службите слухтят за вас? Изведнъж спират да ви блокират и да ви трият постовете! :D
  77. 77 Профил на toyaga
    toyaga
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#4:"Граждани за Европейско либерално беззаконие"]2 мандата президент бе агент на ДС[/quote]
    Да, но той казва, че е бил консултант по исторически въпроси.
    И не бил писал доноси кой яде много луканка и кой разказва вицове.
    Не знам кое е истина и не ме интересува.

    Как може да разберете, че службите слухтят за вас? Изведнъж спират да ви блокират и да ви трият постовете! :D
  78. 78 Профил на toyaga
    toyaga
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#35:"нуцо"]АБВ търси "доказан и избираем държавник"
    ---------------------------------------------
    Сиреч, Първанов ,"търси" себе си....[/quote]
    Еми кво да правиш-демокрация, има си процедури, трябва да се играе театър....

    Как може да разберете, че службите слухтят за вас? Изведнъж спират да ви блокират и да ви трият постовете! :D
  79. 79 Профил на toyaga
    toyaga
    Рейтинг: 225 Неутрално

    [quote#48:"Буда Леевски / Опашката на свинята /"]Агент Гоце или агент Буда ??? [/quote]
    За мен и Бойко, че е бил агент не е нещо за криене. Все пак е бил охранител на държавния глава. Има си хас да не е от службите!
    Няма да е от Червения кръст я!

    Как може да разберете, че службите слухтят за вас? Изведнъж спират да ви блокират и да ви трият постовете! :D
  80. 80 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 505 Неутрално

    [quote#8:"deymus"]Гоце, пак ли говориш за себе си в 3-то лице? [/quote]

    Разтроена личност.

  81. 81 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1905 Неутрално

    До коментар [#63] от "objektivist96":

    Таз шаврантия ли е кметицата на Владая ? Ужасна е.

    А за агент Гуце, грешка, Гоце, е направо ментално нехигиенично да се помисля дори, като за държавен глава.

    E PLVRIBVS VNVM
  82. 82 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4344 Весело

    ,, АБВ търси "доказан и избираем държавник" за президент,,

    Въх ма по доказан държавник от наш Гоце (сътворил малък и голем шлем) не виждам. Също така и по избираем от него не виждам, ма тва е обединител на нацията, за негу са гласували и сите Български турци, освен сите умни Българи, тва е фактк

  83. 83 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4344 Весело

    [quote#70:"patsis"]доказан и избираем държавник

    Е, те такова животно сред българската политическа класа па нема![/quote]

    Ка да нема ве?
    Ми наш Гоце за къф го земаш? Хем доказан, искарал два мандата, сътворил два э шлема малък и голем и избираем, обединител на нацията е, за него са гласували и Българи, и Български турци

  84. 84 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4344 Весело

    [quote#48:"Буда Леевски / Опашката на свинята /"]Агент Гоце или агент Буда ???[/quote]

    Еее па ти оди за рибогъби, а на мене нема да ми казваш з0а кого да гласувам

  85. 85 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#36:"Je suis Haskovo"]Не минава ден без да ни информират най-точно и подробно какво бил казал Гоце.
    [/quote]

    Хахах, много вярно наблюдение!
    Трябва да се подкрепя ОФ- то.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  86. 86 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 2929 Неутрално

    До коментар [#81] от "PavelCZ":
    Да.Това е кметицата на Владая.Не знаех това до днес,но коментарът на колегата ме накара да потърся в мрежата и излязоха тези снимки.Харесали си я хората-избрали я.
    Какво друго да Ви,кажа?!Това е положението.
    Абсолютно прав сте за онзи тип,но го избираха два пъти!!Това е .Не сме го направили аз и Вие,но все някои са гласували за него, и то в достатъчно, голямо количество,за да бъде избран.И нищо чудно да се кандидатира пак.

  87. 87 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    До коментар [#3] от "Николай Колев":
    Не бързай да се радваш!

    До коментар [#8] от "deymus":
    Говоренето за себе си в трето лице не е ли присъщо за монарсите?В такъв Първанов за такъв ли се има?

    До коментар [#41] от "dogwoman":
    Нямаше ли нещо подобно когато Хр.Бойчев и И.Кулеков събираха подписи да се кандидатират и когато се видя,че работата започва да става сериозна се отказаха?

  88. 88 Профил на mangiafuoco
    mangiafuoco
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Да вземем тогава да ти викаме Нещастникът от ГЕРБ?
    До коментар [#34] от "Tzun Kai Hui":

  89. 89 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3332 Неутрално

    Това е много важна за бг тема, като гледам колко хора я коментират. А пък аз си мислех, че на целокупния народ последната му грижа е кого ще издигне абв за кандидат-президент.

    Мърфи е оптимист!
  90. 90 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    Явно ,че е невъзможно да се намери подходящ. Затова предлагам да изберем само ВИЦЕПРЕЗИДЕНТ ! То и без това ...

  91. 91 Профил на ipr11487270
    ipr11487270
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Некадърните "социална политика" и "пенсионна реформа" на Калфин и алчността на депутатите на АБВ успяха да отблъснат малкото гласоподаватели, които имаше. Локумите, които разтягат Първанов и Р.Петков са въздух под налягане. АБВ нямат подходяща публична личност за кандидат-президент.

  92. 92 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Ех Гоце , стига мокри сънища ! Няма да ти мине номера !

  93. 93 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 388 Весело

    По убав от Гоце нема. Само Гоце и пиУе със зеУе!!! Да живей!!!

    chavo64
  94. 94 Профил на blackbird
    blackbird
    Рейтинг: 250 Неутрално

    Доказан - агент Гоце. Избираем - с тези които на на власт.

  95. 95 Профил на jelev_jelqzko
    jelev_jelqzko
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    [quote#2:"qwertqwert"]

    АБВ търси "достоен и избираем държавник" за президент [/quote]
    Ще го намерят.На някое кръстовище.Ама първо Б.Б да слезе на земята и ще им звънне.
    Като са толкоз ербаб да се пробват:
    1.Б.Борисов
    2.Г.Първанов
    3.Вся политичèска сволач.
    4. Никому неизвесно МАГАРЕ от село.
    На бас ,че МАГАРЕ печèли на първи тур.
    Не няма да се пробват.Знаят какъв боклук са.И знаят ,чè никой не им ВЕРВА.

  96. 96 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 549 Неутрално

    За президент трябва да се избират няколко кандидати които да се сменят всяка година за мандат от 5 години трябват 5 кандидата по 1 година
    Както е в швейцария
    И без това президента си назначава съветници за през целия мандат

  97. 97 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8719 Неутрално

    Няма ли най-сетне Първанов да ни освободи от присъствието си и да престане да се предлага, като лека жена.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK