
© Георги Кожухаров
Засиленият интерес към картите доведе и до образуване на опашки пред местата за тяхната продажба.
Само за 21 дни, откакто са в сила новите цени на превозните документи в Столичния градски транспорт, са продадени почти 23 хиляди карти, което е обичайното количество за четири месеца, каза днес общинският съветник Зафир Зарков, който пряко наблюдава работата на транспортните дружества, цитиран от агенция "Фокус".
На пресконференция, на която бяха съобщени резултатите на общинските фирми, той допълни, че само от картите са събрани над 5 млн. лв. Най-сериозно е скочило търсеното на превозните документи, които дават право на ползване на градския транспорт за година - от началото на юни до вчера са купени 4230 бройки, срещу 258 от януари до май. Интересът не е изненада, тъй като при цена от 365 лева разходите за пътуване на ден са само левче.
"Не можем да очакваме, че този процес ще е безкраен. От друга страна, това показва колко добро решение е била промяната в тарифната политика", уточни Зарков.
Като положителен ефект освен повишения интерес към картите общинският съветник посочи и намаляването на гратисчиите. От началото на юни контрольорите в градския транспорт са наложили 2491 глоби на нередовни пътници на място и са написали 1084 акта.
На пресконференцията обаче не са били дадени данни за общия брой продадени билети и как се движи тяхното търсене. Не е посочено и дали гратисчиите този месец са повече или по-малко от същия месец на миналата година.
oporna_to4ka
Рейтинг: 479 НеутралноОтдела, много ялова кампания направихте и не успяхте да саботирате общината и кмета! Апят неудача! Ай стегете се вече едно активно мероприятие да изпълните както трябва! С тези калпави "спонтанно протестиращи граждани"....Петното Пе-тно-то!!!
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаmihail_p
Рейтинг: 655 Неутралноизобщо не ме интересува.
това което ме интересува е
защо Трайчо Трайков не присъства
на съдбоносното гласуване и как
прошко прошков предаде дебеге и гласува
като бойкова подлога, какъвто е всъщност.
Georgi
Рейтинг: 245 НеутралноПоложително е че гражданите си правят сметката, ще наблюдавам и как ще се повиши качеството на услугата.
Tademan
Рейтинг: 829 ЛюбопитноМесечни, годишни, дневни карти... Което какво означава, че ще продължава с лошия мениджмънт?
Smile
Рейтинг: 507 НеутралноСега остава като теглят чертата в края на годината, да споделят и с колко са намалели общо приходите в сравнение с миналата година.
angevins
Рейтинг: 772 НеутралноА по детайлна информация не може ли. Или не става тъй като ще се разбере каква е печалбата за година ....И да не забравите да си увеличите заплатките.
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...myspam
Рейтинг: 449 НеутралноДобре това са парите от карти. Я кажете за тези 21 дни колко пари са приходите от новите билети. За тези 21 дни колко са общо приходите за карти и билети, да не се окаже, че са по-малко от обичайно. Най-добре след една година да се правят анализи. Това с увеличението на приходите от карти за тези 21 дни ми изглежда някакъв кризисен пиар.
3аНиЗа
Рейтинг: 1971 ВеселоБългаринът купува на по-ниска цена днес защото знае, че няма да се мине утре.
Коментиране на анализираното, вече...stef
Рейтинг: 489 ЛюбопитноС удоволствие си плащах едното левче за две-три спирки с трамвая в рядките случаи, когато го ползвам, но за 1.60 ще имат да взимат...
Stef****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 1075 ЛюбопитноПууу... още една неуспешна революция... камуняките са отчаяни... ще трябва пак да се надписват сметките за ток...
Няма шики-мики.hill875
Рейтинг: 735 НеутралноНо това не пречи да икономисват от климатик в метрото. Преди ги пускаха, но напоследък (може и да нямам късмет де) вътре не може да се диша.
stef
Рейтинг: 489 ГневноНе разбирам с какво се хвалят - че измислиха как да гепят от стинките за обяд на хората ли? И трябва да им пляскаме за това?
StefВъв времена, в които в Талин и вероятно скоро в Букурещ ще имат безплатен градски транспорт?
Хриси
Рейтинг: 1467 Неутрално[quote#12:"hill875"]Но това не пречи да икономисват от климатик в метрото. Преди ги пускаха, но напоследък (може и да нямам късмет де) вътре не може да се диша.[/quote]
If I had a tail, I'd swat the flies.Странно защо и аз нямам късмет и редовно пътувам в кошмарни душегубки. Сутрин как да е, горе-долу се понася, но привечер след работа е тотален ад.
Читател
Рейтинг: 2202 НеутралноЗакръглете билета на 2,00 лв., а талоните на 15,00 лв., за да върви още повече търговията с карти. 23 000 са нищо на фона на стотици хиляди, които ползват ежедневно обществения транспорт. Ние сме баровци, ще плащаме.
boring pumpkin
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#10] от "madcat":
Тояга за теб....
ТНТ
Рейтинг: 1023 ЛюбопитноЗа 21 дни са продадени 23 хиляди карти...
"Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой""Метрополитен" пък отчита над 300 хиляди пътувания дневно...
Сметките нещо...
Читател
Рейтинг: 2202 НеутралноДо коментар [#12] от "hill875":
До коментар [#14] от "Хриси":
Причината може да е в навалицата. Аз установих, че когато трамваят - линия #7 - е полупразен, по един начин се усеща климатикът, а когато е доста по-пълен, вече започва да става горещо, въпреки че климатикът си работи.
Читател
Рейтинг: 2202 НеутралноДо коментар [#13] от "stef":
Ние сме новатори, и най-вече баровци - не ти ли прави впечатление луксозният автопарк по улиците на столицата? Явно населението се замогва, що да не му вземат още някой и друг милион от джоба?
Imaginary Friend
Рейтинг: 624 НеутралноТова показва единствено, че:
Не цъкам плюсове и минуси.- Хората, които имат карта явно са шокиращо малко.
- Не може да се каже дали цената на билета или глобата са източник на увеличението.
- Дори и два пъти по толкова хора да си изкарат карти, пак много хора ще са без такава. Дано да са с билет.
- Ще видим какво ще стане като мине истерията покрай цените на билетите, понеже само идиот си вади изводи от данни за 3 седмици.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
daam
Рейтинг: 1307 Неутрално"Не можем да очакваме, че този процес ще е безкраен. От друга страна, това показва колко добро решение е била промяната в тарифната политика"
Ако се вземат предвид загубените гласоподаватели на ГЕРБ, надали ще им е толкова изгодно
Xumpomo name
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#12] от "hill875":
Birds of a feather flock together.това сигурно е лична заслуга на ватманите - пазят си кръста, мама им е казала да не стоят на течение или на това адско изобретение - климатик. Оня ден един дебил се скара на протдавачка, в едно квартално магазинче, че била пуснала климатик а на вън не било чак толкова жега...
cinik
Рейтинг: 3211 НеутралноЗащо не се казва нищо за приходите от билетчетата? Да не би да ги е хванала липсата? Тази сутрин ми беше поредният случай, в който 3 човека ходихме до центъра с такси "за по-евтино и по-бързо", въпреки че от "Тинтява" до Попа пеш-метро-пеш не е чак толкова неудобно.
ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.deymus
Рейтинг: 1202 ВеселоДо коментар [#17] от "ТНТ":
явно са изброили и римляните дето пътуват гратис
джендър NATO generals
Рейтинг: 969 НеутралноКогато пътувам, е 2 с метро и 2 с автобус. ДОкато билетите бяха по лев, извървявах едно от 4-те пътувания пеша, за да спестя 1лв и да си направя разходка. Сега си купувам карта за 4 лв, и я ползвам и за 4-те пътувания.
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токОмерзена оптимистка
Рейтинг: 269 НеутралноА нали се сещ, че от тия 4230 човека една година и една стотинка няма да влезе в бюджета
)))
Чужденец в собствената си държава.и тия 4230 най-вероятно досега са си купували месечни карти за 50 лв.(общо 600 лв. на година), защото не вярвам някой, който е карал на билетчета и талони, да реши да си купи годишна карта. Това прави минус 994 050 лв. само от тия 4230 човека. Ама що не казахте, че искате да даряваме стинки за бедните хора на годишни карти, щото ми се струва, че печалбата от 60 стинки на билет ще компенсира баш тоя почти милион и най-накрая "погледнал се Илия, пак в тия..."
etty1
Рейтинг: 1900 ГневноА гратисът си е както обикновено, тоест взеха от редовните платци, каква новина!
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstinana_ni
Рейтинг: 527 Неутралноизключително овчедушие от страна на гражданите, които вместо да се противопоставят купуват карти и изключителна наглост на общината, която ползва европейски пари за финансиране на градския транспорт, който има и социална функция
Чудни сме!
cinik
Рейтинг: 3211 Неутрално[quote#21:"madcat"]Мрънкачите срещу "скъпото" билетче не усещат ли, че са същите като циганите, които се возят гратис защото "един лев бил много" и "никой не им давал работа и затова нямали пари".[/quote]
ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.Тези, които джиткат със саждоразпръсквачките ще почнат ли да плащат нещо повече от 25 лева годишен данък МПС и малко повече за паркиране в кварталите с дефицит на паркоместа? Когато те почнат, тогава да си говорим за цената на билетчето.
ГЕРБ+ резервите им гуми ДБГ е разделил населението на правоверни (автодебилите) и гяури (екологично мислещите, желаещите да живеят като европейци - жители на голям град) и издевателства над едните за сметка на другите.
2.5
Рейтинг: 2307 Неутрално“каза днес общинският съветник Зафир Зарков, който пряко наблюдава работата на транспортните дружества, цитиран от агенция “Фокус"."
I Want To BelieveДемек тулуп от управляващите натоварен с PR на ЦГМ усвоява бюджет през агенция Фокус!
Особено нагла манипулация е ръстът в годишните карти, които са и най-безмислената инвестиция!
Михаил Маринов
Рейтинг: 479 НеутралноСтоличната община постигна целта си.
marinov1018zo
Рейтинг: 731 Неутрално[quote#0:"ГЕРБЕРУНГЕЛ"]От друга страна, това показва колко добро решение е била промяната в тарифната политика", уточни Зарков.[/quote]
ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGYСъщото, но с други думи разправя Лилето на по-скъпите винетки.
Ей богу, тея са такива гнусни нагли гьонсурати по нищо не отстъпващи на Орешарски.
За какво въобще протестираха хората?!
zo
Рейтинг: 731 Неутрално[quote#30:"cinik"]нещо повече от 25 лева годишен данък МПС[/quote]
ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGYМоят е 113лв.
dggm
Рейтинг: 483 Неутрално[quote#9:"stef"]но за 1.60 ще имат да взимат...[/quote]
Ако няма патрулка на място абсолютно нищо не могат да направят. А като има се вижда отдалеч и си дупчите билетчето преди да стигне до спирката.
Иска ми се повече хора да знаят, че плащането ако няма патрулка / лице от МВР е изцяло ДОБРОВОЛНО. Контрольор НЕ можа да ви изиска л.к. или да прилага сила, което е наказуемо. Обръщате се и си тръгвате спокойно без да се обяснявате. Това е.
Хора, образовайте се малко.
victorionl.bg
Рейтинг: 217 НеутралноХАХАХАХА виждате ли сега? За всички дето скаàха като тъпаци за тея билети. Още повече, толкова скачахте, че все 1 са ви ограбили... а то всичко било ето за това нещо!!!!! Това нещо е, че всички, които са били гратис преди, сега се страхуват и си купуват карта. Резултатът говори сам за себе си! за 21 дена, карти колкото за 4 месеца. Аз не искам да ви го обяснвам ,защото няма да станете по-умни и даже няма да разберете тази статия както трябва.
aralambi
Рейтинг: 723 ВеселоДо коментар [#12] от "hill875":
Климатик в руски влакчета? Те са сибирски вариант - имат само отопление.
Хриси
Рейтинг: 1467 Неутрално[quote#18:"Читател - подкрепям budd.bg"]Причината може да е в навалицата.[/quote]
If I had a tail, I'd swat the flies.Това донякъде е така. Но все пак дори когато има повече хора, ако климатикът работи, се усеща някакъв хладен повей.
Не само, че няма повей, ами и прозорците в много случаи са плътно затворени и във вагона е неописуемо.
stef
Рейтинг: 489 ГневноДо коментар [#19] от "Читател - подкрепям budd.bg":
Stefда по-лесно е от 1 млн човека да вземат по 60 стотинки, отколкото 600 хил. от 1 човек - колко нелогично наистина...
cristo_n
Рейтинг: 544 НеутралноАми това беше целта! С правилните средства се постигат поставените задачи!
Лелка
Рейтинг: 1353 ГневноЗащото сме овце. Стрижи баце, по две руна стрижи...
Smile
Рейтинг: 507 НеутралноДо коментар [#36] от "victorionl.bg":
Аз бях на билетчета. Всеки работен ден пътувам с метро в двете посоки. По-евтино ми излизаше, отколкото с карта. Сега съм с карта- месечна. Като изтече тя, ще си взема годишна карта. Можеш да сметнеш колко повече пари е прибрал от мен ГТ. Преди взимаха по 32 -35 лв. всеки месец от мен. Сега ще взимат 365 лв. годишно.
Аз затова казвам, че подобни данни са безсмислени само след 3 седмици. Ще видим с колко са намалели общо приходите в края на годината.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
cristo_n
Рейтинг: 544 Гневно[quote#35:"dggm"]Обръщате се и си тръгвате спокойно без да се обяснявате. Това е. [/quote]Ахаааа... селски тарикатчета да се правим викаш...
Ех що махнаха софийскто граждансто!
metalogy
Рейтинг: 585 НеутралноДо коментар [#10] от "madcat":
колко е стабилен финансовият сектор у нас, ако не се говори за негоДа благодари 'сичкото гербер в общината, че в София има достатъчно паплач. А подлогите им от типа на Прошко няма и да сънуват общински места повече.
Лелка
Рейтинг: 1353 Весело[quote#26:"Крадолюб ДемоКРАДов"]Когато пътувам, е 2 с метро и 2 с автобус. ДОкато билетите бяха по лев, извървявах едно от 4-те пътувания пеша, за да спестя 1лв и да си направя разходка. Сега си купувам карта за 4 лв, и я ползвам и за 4-те пътувания[/quote]
4 х 22 дни е 88 лв. Умнико, купи си карта за метро+една линия - "само" 43 лв. според общинския фандък.
tacheaux
Рейтинг: 3292 Неутрално"В София за 21 дни са продадени карти за градския транспорт колкото за 4 месеца"
После за 21 дни ще се продадът толкова карти , колкото преди са продавани за един ден.
weinlock
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#7] от "myspam":
Идеята с тия гадни цени на билета беше просто хората да го избягват максимално и да си купуват карти. С които винаги е било по-евтино, така че сметката няма как да бъде голямо завишаване на приходите. Целта с поскъпването беше повишаване на събираемостта.
Големи яйца:)
Рейтинг: 547 НеутралноДай му на гербер да борави със статистика и му гледай сеира. Коректните данни ще са през юни следващата година. Но искам да се наблюдава и трафика и вредните емисии във въздуха. Плюс разбира се публичен отчет за постъпилите средства и харчовете.
weinlock
Рейтинг: 217 Неутрално[quote#42:"Smile"]Аз бях на билетчета. Всеки работен ден пътувам с метро в двете посоки. По-евтино ми излизаше, отколкото с карта. [/quote]
Ами ти си тъп и не можеш да смяташ, значи. Всеки работен ден с метрото ти е 44 лв. за билетчета. Докато с карта ти е 35 лв. Егати по-евтиното. Освен ако не си се мушкал под бариерите и си размахвал стари билетчета.
Georgisim
Рейтинг: 531 Неутрално... и предполагам за последно
---------------✂ ---------------------&013 ваучер за еднократен хейт&013от другия месец тръгвам с кола
поне по моята линия след поскупванто автобусите намаляха и вече за пореден път чакам над 20 минути.
Ами ДГД ... не може за по-висока цена да предлагаш по-лоши качество
zo
Рейтинг: 731 Неутрално[quote#21:"madcat"]да престанат да крадът и да далаверстват като европейците и да почнат да си плащат релната цена за всичко като европейците , навдигат вой до небето.[/quote]
ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGYПърво, пише се „крадат“.
Второ, далавераджиите са най-големите стабилизатори и усвоители на €-средства.
Трето, общественият транспорт се субсидира във всички държави, никъде не се плаща „реалната цена“.
Четвърто, Фандък-нещата така и не показаха на гражданите как са изчислили, че 1,60лв. е „реалната цена“.
Пето, каквото [#43] каза.
laveol
Рейтинг: 610 Неутралноя чакайте малко - какви са тия простотии! Как така обичайното е да се продават 23 хил карти за 4 месеца? Че това е нищо.
Или имате предвид нови карти на хора, които никога досега не са ималли такава. В този случай обаче числото е твърде голямо и би означавало, че отдавна вече всеки гражданин на столицата има карта.
Какво всъщност се опитвате да кажете или по-скоро да излъжете ЦГМ?
А 3500 хванати гратисчии малко ли е?
etty1
Рейтинг: 1900 НеутралноДо коментар [#36] от "victorionl.bg":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinГлупости, не пътувам всеки ден с обществен транспорт и използвах талони, но заради увеличението от 50% и при тях, минавам на алтернативите, не на карти.
Darth Plagueis
Рейтинг: 2453 Неутрално23 000 карти. 2% от столичани са си купили карти и неграмотниците в СО го отбелязват като успех, а дежурните милиционери отдолу примират от кеф, че даже обявяват хората за сган, щото били накарани да си купуват карти.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКА всъщност, реалният и единствен важен измерител е колко хора слизат от колите си, за да се качат в ГТ. Нищо друго. Там картинката обаче е потресаваща.
etty1
Рейтинг: 1900 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "madcat":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinТази тояга само да не смени ръката се молете!
rapidfire
Рейтинг: 1399 НеутралноДо коментар [#21] от "madcat":
It is nice to be important, but it's more important to be nice!""Българските селяндури искар да живеят като европей. Но като им кажеш, че ще трябва да почнат да работят като европейци, да престанат да крадът и да далаверстват като европейците и да почнат да си плащат релната цена за всичко като европейците , навдигат вой до небето.""
А може ли като за начало да започнат да ни плащат като на европейци и да се въведе почасов билет, както е навсякъде по Юропата, м?
Не можеш да плащаш като за в Африка, а да имаш изисквания като за в Брюксел.
Smile
Рейтинг: 507 НеутралноДо коментар [#50] от "weinlock":
[quote#50:"weinlock"]Ами ти си тъп и не можеш да смяташ, значи. Всеки работен ден с метрото ти е 44 лв. за билетчета. Докато с карта ти е 35 лв. Егати по-евтиното. Освен ако не си се мушкал под бариерите и си размахвал стари билетчета. [/quote]
Като си купя 10 или 20 билета на куп, ми излизаха по 80ст. едното. Понеже виждам, че ти си много "остър", те оставям ти да смяташ, колко прави това месечно.
Читател
Рейтинг: 2202 НеутралноДо коментар [#38] от "Хриси":
Разбирам. Вероятно трябва да се подаде оплакване до "Метрополитен", че тези условия не са добри за пътуващите. Както се казва - у нас са скъпи на триците, евтини на брашното.
izbiram
Рейтинг: 510 НеутралноДо коментар [#2] от "mihail_p":
Усмихвай се и да не ти пука.
Правилно. Разбрахме, че не те интересува!Това което те интересува, не ни интересува!
someeeee
Рейтинг: 438 НеутралноДо коментар [#7] от "myspam":
То си е... Като обявеното тържествено увеличение на учителските заплати (а после случайно отменено от Боко)... Важното е да се гръмне нещо по медиите, пък вярно или не... Няма значение... Хората помнят до утре...
extraCACA
Рейтинг: 1986 Веселоа към края на годината софиянци ще се окажат четири пъти повече нали
Роси
Рейтинг: 8348 НеутралноСтана ли по-приятно пътуването.
m_todorov
Рейтинг: 620 НеутралноВ летните месеци мисля, че трябва на мен да ми плащат за да пътувам в градския в София.
pivoley
Рейтинг: 426 НеутралноТоест, увеличение на приходите има при превозните документи, при които цените на падат. Обратно, при превозните документи, при които има увеличение на цените, приходите падат. Чудя се, някой анализира ли ги тези факти изобщо?
Pivoleyvencivat
Рейтинг: 8 НеутралноАз ползвах насила ГТ с билети по 10, уж по разумно решение да не вися в колата по задръствания. От както приеха увеличението, не съм приближавал автобусна спирка. Алтернатива на колата ми са краката или колелото.
Симеон
Рейтинг: 330 НеутралноДано се повишат приходите, но и да се харчат по-целесъобразно и да има подобряване на услугата.
Но опашките не бяха заради наплива от купуващи карти, а заради смяната на стари с нови билети и заради по-бавната работа на новата система след смяната на цените.
BIG AL
Рейтинг: 1316 ВеселоКомедианти ...:
))))
)
)
)
)
)
))Дневно :
)
BIG ALОнзи ден половината трамвай се опразни на спирката , защото се качиха контрольори :
Палячовциии, ЗАГУБИ реализирате..
Хората си остават билетите по седалки , прозорци...който си е купил :
4000 карти за милион и половина град :
А АКТОВЕТЕ ви ЩЕ падат в Съда , защото противоречат на "Закона за пътническия превоз" ..Пари- от тях - нъц :
И НЯМАТ Правото да те СВАЛЯТ от превозното средство:
КАЖЕТЕ с КОЛКО ви се намалиха постъпленията от НЕзакупени билети ...
pivoley
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#42] от "Smile":
PivoleyНе ги смятайте така нещата. При продажбата на билетите има и поне едни 6%-7% за дистрибуция. Т.е., тези 32-35 лв. падат на 30-32 лв.
gost22
Рейтинг: 2013 Весело[quote#7:"myspam"]Добре това са парите от карти. Я кажете за тези 21 дни колко пари са приходите от новите билети. [/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Ами приходите всъщност са безлихвен заем на стойност 344лв Х броя на продадените карти... По-интересно е, какво ще направят с този безлихвен заем. Щото може да го завъртят през дейността няколко пъти с печалба, а може и да го опапкат през някоя схема...
BIG AL
Рейтинг: 1316 ВеселоГербаджийте и фандъчка, живеят в някакъв виртуален свят:
)
)
))
))
))
BIG ALКакво стана с милионерчето на Градския транспорт , крими банда ???
5 години ли ще го 'разследва" прокуратурата??
Мошенициии...
Една комшийка- чиновник - пътува всеки ден по два пъти с едно билетче - от 1 -ви юни ...
Как ли ???
Няма да ви кажа :
Само от нея сте на загуба - вече около 40 лева , до сега :
Жената си е намерила начин да ..протестира ...
pivoley
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#44] от "cristo_n":
PivoleyНе, просто влизането в превозните средства трябва да става с показване на карта или закупуването на билет. Това ще донесе поне 10% ръст на приходите.
BIG AL
Рейтинг: 1316 ВеселоЛошото е,
)
BIG ALче ВЕЧЕ не само ромите са гратисчии..
а и нормалните граждани :
До там се докарахте :
niakoi_si
Рейтинг: 2797 НеутралноДо коментар [#30] от "cinik":
Не си хванал идеята, разделението наистина е такова, но е само и защото автоталибаните са мнозинство. ГЕРБ, ДБГ и който е да е управник просто следва електоралната маса. Така си гарантира оставане на власт.
Да заложи на екология - добре. Ама това единствено му гарантира, че следващия кметски мандат няма да е негов.
niakoi_si
Рейтинг: 2797 НеутралноДо коментар [#73] от "BIG AL":
Е то циганизирането е заразно.
pivoley
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#68] от "BIG AL":
PivoleyЗатова решението е никакви глоби, а влизането в автобус или трамвай да става само с показване или закупуване на превозен документ. Това вече работи в редица държави.
gost22
Рейтинг: 2013 Неутрално[quote#48:"weinlock"] Целта с поскъпването беше повишаване на събираемостта. [/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Тц. Ако гониш събираемост, назначаваш кондукор/ка редом до всеки шофьор или ватман. Така гратисчиите отпадат и събираемостта скача до 100%, като се таксуват и големите багажи. При това, не се налага да вдигаш билета, че да правиш отстъпка с картите. Друга е целта на вдигнатото билетче.
victorionl.bg
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#42] от "Smile":
Ма ти можеш ли да смяташ????? 365 лв на година е по 1 лв на ден, а преди плащаше 2 лв.
gost22
Рейтинг: 2013 Неутрално[quote#72:"pivoley"]Не, просто влизането в превозните средства трябва да става с показване на карта или закупуването на билет. Това ще донесе поне 10% ръст на приходите.[/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Ще донесе също и удвояване на времето за пътуване, щото вместо през 3-4 врати, същия човекопоток ще се натиска през една врата, а това забавя всички. Давай нещо по-прагматично и ефективно, което да не наказва редовните пъници заради гратисчиите и некадърниците в ГТ.
victorionl.bg
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#54] от "etty1":
като напиша един коментар тука всички почнаха да ми обясняват как пътуват! да ви кажа честно не ме интересува въобще дали билетче или талонче, опитай се да сметнеш. годишна карта е 365 лв това е по 1 лев на ден. тоест за 1 лв на ден можеш да пътуваш цял ден!!!!!!!!
Darth Plagueis
Рейтинг: 2453 Неутрално[quote#74:"niakoi_si"]Ама това единствено му гарантира, че следващия кметски мандат няма да е негов. [/quote]
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЕ, и? Властта е некаква самоцел, смисълът на живота?
etty1
Рейтинг: 1900 ЛюбопитноДо коментар [#80] от "victorionl.bg":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinНяма как да обобщите всички отделни случаи. Тази "сметка" за един лев я преподавайте на евентуалните си деца. Ако пътувам с обществен транспорт не по-често от 1-2 пъти в седмицата, ще излезе между 52 и 104 дни за една година и тогава колко ще ми струва на ден, не ми отговоряйте. Не подценявайте хората, тук не пишат малоумници. Просто ще заменя досегашните стотина пътувания годишно с ходене пеша, каране на колело и такси и никой от съветниците в СОС, защитил малоумното увеличение никога няма да получи достатъчно гласове за влизане отново.
Gopeто
Рейтинг: 2800 Неутрално[quote#0:"Зафир Зарков"] от началото на юни до вчера са купени 4230 бройки, срещу 258 от януари до май. ...................
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров"Не можем да очакваме, че този процес ще е безкраен. От друга страна, това показва колко добро решение е била промяната в тарифната политика"[/quote]
Много добро решение, няма що. Направо е идиотско. Изглежда не само в ЦГМ на ръководен пост се избират неграмотни и прости хора.
Това 15 кратно увеличение най-вероятно е за сметка на едномесечните карти за всички линии. Сега са прибрали пари за няколко автобуса (по критериите на ЦГМ може да се окажат 2-3, докато нахранят всички ГЕРБ -джии по веригата) и после ще си смучат пари от пръстите за една година. Друга част купили годишни карти са наивници, които се хващат на всеки маркетингов капан и вечно ходят при бързите кредити защото са "на далавера". Някои от тях, които не пътуват по два пъти всеки ден просто ще се набутат. Други като се усетят, че са се прецакали ще почнат да се качват без повод в автобусите, просто за да си "избият" картата. В резултат превозните средства на ГТ ще са претъпкани, както и пътищата. Защото тези, които са ползвали билет за да отидат веднъж в месеца на купон, ще предпочетат автомобила, защото сега е по-евтино дори да си сам.
А 3600 гратисчии за по-малко от месец говори красноречиво за тъпотата на промяната в тарифната политика. Нехванатите гратисчии вероятно са 15 000 хил. Халал да им са.
Ivan Minev
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#58] от "Smile":
Ами 22 работни дни по 1.60 е 35.20... без да ти смятам пътувания в почивни дни ако има, карта за метро е 35 лева.... пак е било по-евтино! Та толкова за смятането...
Je suis une femme
Рейтинг: 531 Весело[quote#0:"статия"]Като положителен ефект освен повишения интерес към картите общинският съветник посочи и намаляването на гратисчиите.[/quote]
Every one of us is, in the cosmic perspective, precious. If a human disagrees with you, let him live. In a hundred billion galaxies, you will not find another.АХАХАХАХАХАХАХА
Психонавт
Рейтинг: 510 Неутрално[quote#80:"victorionl.bg"]тоест за 1 лв на ден можеш да пътуваш цял ден[/quote]
ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192раздели реално на дните в годината които ползваш транспорта.Извади 2 седмици отпуска, събота,неделя ит.н .
bretschneider
Рейтинг: 529 НеутралноХм, значи трябва да се повишат цените и на картите
Айде чоджум, това с билетчето беше само първата стъпка
Gopeто
Рейтинг: 2800 НеутралноДо коментар [#3] от "Georgi":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровГражданите изобщо не си правят сметката. 370 лева за транспорт мога да дам само, когато пътувам със самолет, или много далеч в чужбина. А за повишаване качеството на услугата няма смисъл да гледаш. Само ще си загубиш времето. Две седмици нямаше нови билети почти никъде (само в техните пунктове, евентуално), забраниха да се ползват досегашните, а срещу билети от два различни стари талона, трябва да вземеш два нови.
Как очакваш такива хора да въведат някаква по различна схема на таксуване.
Другата част от услугата - возенето там няма грам промяна (и едва ли ще има). След 7 вечерта се чака 40-50 мин, а в пиков час рядко се чака под 10 мин. Шофьорите продължават да затварят пред теб, когато са те видели, че тичаш.
Mark Twain
Рейтинг: 434 ЛюбопитноАз си купих кола по тоя повод. Грубата сметка показва, че ходенето на работа ми струва по 0,80-1,00 лв. на ден (още не съм събрал достатъчно пътувания за статистиката), вместо 2 возения с 1 транспорт. Амортизации и други разходи за колата ги приравнявам като стойност на намаленото с 1/3 време за пътуване, тъй като поне на мен времето ми е ценно. Имам и климатик, който ми е бонус, за разлика от колите на общината, които точно по тази линия са обикновени парници. Така сравнявам билет към гориво директно. А ако пътуваме двама-трима, просто няма смисъл да говорим, но още не съм намерил хора за кар-пуул.
"Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Фордburan
Рейтинг: 479 НеутралноЕфекта е много спорен, поне от гледна точка приходи за общината - да не бързат да се хвалят.
И до сега си плащах месечна карта за метро, т.е. 12х35 = 420 лева. Отделно билети (единични или с 10 талона).
Сега си купих годишна карта за 365 лева. т.е. само от мен приходите за следващите 12 месеца ще са минимум 55 лева по-малко. Но по-скоро над 150 лв. по-малко като добавим и примерно едни 9-10 билета с по 10 талона за следващите 12 месеца, които няма да си купя.
Иначе аз съм доволен от новата цена на годишната карта
Музар
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#27:"Омерзена оптимистка"]и тия 4230 най-вероятно досега са си купували месечни карти за 50 лв.(общо 600 лв. на година)[/quote]
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдНай-вероятно са купували тримесечни карти - те бяха най-изгодни до скоро. Изгодни, в смисъл, че даваш една разумна и неголяма сума и получаваш прилично намаление. Не всеки може да се изръси наведнъж ~400 лева за годишна карта. Шестмесечната е абсолютно неизгодна - само с 5 лева по-евтина от 2 тримесечни.
В духа на твоя коментар - за всяка годишна карта са на минус със 155 левчета (разликата между 4х3 месеца=520 и годишната), т.е. приходите им са намалели с 655,650.00 левчета на годишна база САМО ЗА 21 ДЕНА!
Е, голяма далавера, няма що!
veragena
Рейтинг: 479 НеутралноИ преди, и сега карам на талони, но вече дупча само, ако пътувам за повече от 2 спирки. Когато не бързам просто ходя пеша, независимо от разстоянието. Надявам се, тези "приходи" на общинарите, да им приседнат....
Омерзена оптимистка
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#91] от "Музар":
)
Чужденец в собствената си държава.Забележката се приема
Пилците се броят наесен...в случая идния юни. Ама ми се чини, че тогава от ЦГМ няма така да гърмят колко карти са продали и колко са на плюс, просто защото... няма да са плюс
victorionl.bg
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#86] от "Идеологически диверсант":
Бройте си стотинките и билетчетата и дните и ако искате колко секунди в седмицата ще го използвате! Айде èстито
tmax500
Рейтинг: 389 Неутралнобраво на общината добро пиарче са пуснали
victorionl.bg
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#82] от "etty1":
Добре, извинете госпожо, не исках да ви засегна, но много ме дразни тази просташка идея. Най-вече ме дразни бедното съзнание на повечето българи. Смятате дните, месеци, секунди минути. По-добре смятайте как ще изкарате повече пари, по законен начин разбира се
Музар
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#50:"weinlock"]Ами ти си тъп и не можеш да смяташ, значи. Всеки работен ден с метрото ти е 44 лв. за билетчета. Докато с карта ти е 35 лв. [/quote]
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдИмаше карта САМО за метро, която струва 8 лева за 10 пътувания + еднократно 2 лева за самата пластика. На ден му се връзва точно 35 лева (22*1,60=35,20). Месецът може да е с по-малко от 22 работни дни, може и да се случи да не ходи на работа, да пътува с друг транспорт/пеша... и изобщо - варианти много. Човекът добре си е направил сметката според своя начин на живот.
gdvalkov
Рейтинг: 8 НеутралноНямам думи. Кой е написал тази поръчкова статия. Кои са тези долни безсрамници, които зад измислена статистика ще си прикрият поредния управленчески гаф. За 21 дни 4230 годишни карти по 365 лв. или 1543950 лв. Абе хора вие откачихте ли. Дори фирмите, които раздават безплатни карти на служителите си и са основните потребители на дългосрочните превозни документи, ги купуват най-много за 3 месеца. Били наложени 2491 глоби. Боже опази. Всеки ден пътувам от Центъра до Дружба и ползвам общо 4 превозни средства. За 21 дни видях само веднъж контрольори, които СЕ ВОЗЕХА НА КЛИМАТИК В ТРОЛЕЙ 11 БЕЗ ДА ПРОВЕРЯВАТ НИКОГО.
Вие ама наистина взехте хората за малоумни овце.
Музар
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#78:"victorionl.bg"]Ма ти можеш ли да смяташ????? 365 лв на година е по 1 лв на ден, а преди плащаше 2 лв[/quote]
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдВиж, смяташ като гербер! Вече писах - може НЕ ВСЕКИ ПЪТ да ползваш грАдски транспорт. Ако имаш такива ситуации около 1/4 от пътуванията си - вече цената на билет при годишна карта се вдига доста и ползването на талони/карта с 10 пътувания е по-изгодно от годишна карта.
001
Рейтинг: 1723 Веселоголеми анализи , голямо нещо и накрая на година като се тегли чертата , приходите ще се окажат с 5%-10% по малко , въпреки увеличението от 60% ...
Тези дето са си накупили годишни карти преди това основно са пътували с месечни . Тези които са пътували с единични билети или талони , вече са минали на автомобили ..
Искам да ми дадат само едно инфо , колко е спада на продажбата на единичните билети .. Там съм сигурен , че приходите ще са много малки , а преди доста хора съм виждал да дават по левче или от автомат или от шофьора