Българският национален интерес e застрашен, каза Радан Кънев

Българският национален интерес e застрашен, каза Радан Кънев

© Цветелина Белутова, Капитал



Не мога да се съглася, че говоренето за външнополитическите проблеми трябва "да бъде обрано". Българският национален интерес в момента е по-застрашен геополитически отвсякога. Това заяви лидерът на ДСБ Радан Кънев в интервю за БНТ.


"Колко активни трябва да бъдем ние в Европейския съюз и НАТО. Аз успях да втвърдя позицията на Борисов, че България няма да си играе на балансьор, защото малките нямат това право. Виждаме тенденцията за сближаване отново между двамата източни императори – султана в Анкара и руския император, което за българската национална доктрина е най-големият риск. Нашата сигурност е НАТО", подчерта Кънев.


Той отново критикува министър-председателя Бойко Борисов за изказването му, че Черно море трябва да се превърне в демитализирана зона.




"Не можем, за да се харесаме, да говорим неща, които са политически несъстоятелни. Нашият интерес е да разчитаме на силна подкрепа от НАТО в черноморския басейн, който се превръща в една от най-горещите точки на света и ние живеем тук", каза още той.


На забележката, че Турция членува в НАТО, Кънев репликира, че България не може да е спокойна, когато "на нашата граница се уволняват 3 хил. съдии или 15 хил. учители и университетски преподаватели".

Ключови думи към статията:

Коментари (140)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4496 Неутрално

    Много цитати, извадени от контекста.
    Едно от първите изречения на Радан, беше, че е гледал Борисов в сутрешния блок на Нова, и е съгласен с него, за рисковете, пред които е изправена България...

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, вследстие на което, на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  2. 2 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    Боко (да не изброявам всичките му прякори, които го охарактеризират отлично и не са от вчера, а от младежките му години) Е ВРЕДЕН ЗА НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ НА БЪЛГАРИЯ !!!

  3. 3 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3227 Неутрално

    До коментар [#1] от "hamilton F1":
    [quote#1:"hamilton F1"]и е съгласен с него, за рисковете, пред които е изправена България...[/quote]

    За рисковете всички сме съгласни.
    За снишаването не сме.


  4. 4 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1672 Неутрално

    [quote#1:"hamilton F1"]Много цитати, извадени от контекста. [/quote]

    това е коронен номер на журналистите от А за БГ

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  5. 5 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1174 Весело

    Така и не стана ясно ДСБ в РБ ли са или дали имат министър в кабинета на Борисов

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  7. 7 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 470 Неутрално

    "Той отново критикува министър-председателят Бойко Борисов за изказването му, че Черно море трябва да се превърне в демитализирана зона. ..."
    Много войствен, много буен, много палав...огън пламък и син камък

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  8. 8 Профил на zdrr
    zdrr
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Напълно вярно. Борисов се снишава в стил Тодор Живков и чака да отмине бурята. Много губеща позиция - никой няма да се сети за нас. За съжаление подобна позиция се харесва на материала още от турското робство.

    zdrr
  9. 9 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Недорасляка сериозно се е заел да отврати всички от дясното.То бива веднъж,два пъти,но това където се появи само глупотевини бе.Толкова ли не се усеща,че не е в час та чак водещите на предавания го взимат на подбив.

  10. 10 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1951 Неутрално

    Опозиция, какво да го правиш - кой е като Кънев, "втвърдява" Борисов, порицава "уволненията на нашата граница", разправя, че реформаторите се "излагали"...изобщо, шапка на тояга.
    Повече щуротии отдавна не бях чувала накуп.
    Даже Цветанов забрави да казва "действително" на всяка запетая и говори по същество, само Кънев не се научи, че умно куче на голям панаир не лае...

    Доброто е заразно
  11. 11 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1951 Весело

    До коментар [#8] от "zdrr":

    Ти пък се извиси, недей се снишава, и обясни на руснаците и турците, че ще турим дъртите ракети в Ямболско и всяка седмица ще ги насочваме ту към Москва, ту към Истанбул, та да ги е шубе.

    Доброто е заразно
  12. 12 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 396 Неутрално

    Тогава да си поръчаме 12 френски подводници. Колко му е - само 39 млрд. долара.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  13. 13 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1606 Неутрално

    български журналя и политикани в един отбор срещу радан и здравият разум ,жалка картинка

  14. 14 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2061 Любопитно

    """. . . Това заяви лидерът на ДСБ Радан Кънев в интервю за БНР.

    " Аз успях да втвърдя позицията на Борисов, . . . """

    В същото интервю Цвъки казва :
    """ . . . Малка партия като ДСБ не може да втвърдява политиката на ГЕРБ
    Заради случаи като този в Мюнхен антитерористичният закон е задължителен”, смята бившият вътрешен министър . . .Цветанов контрира Р.Кънев: „Как можете да си представите партия като ДСБ да втвърдява или формира политиката на ГЕРБ? Това логически е невъзможно. Ролята на големите партии е те да дават насоката”. . . . """
    Публикувано: 22 юли 2016, 21:47

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  15. 15 Профил на victor40
    victor40
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Малко човече - големи приказки! Ще го кажа и по друг начин, ако някой не ме е разбрал:" На гол тумбак - чифте пищови". Силно се надявам, следващите избори да изтрият това недоразумение!

  16. 16 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    До коментар [#9] от "tosho_toto":

    Кого е отвратил? Не съм забелязал нещо такова.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  17. 17 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1020 Любопитно

    Днешната порция "Радан". А е толкова зле човекът... опитваха всячески д го направят политик, не става и не става... дай му инфантилни подмятания и палячовски статуси във фейсбук...

    Няма шики-мики.
  18. 18 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1951 Любопитно

    [quote#13:"Stewie"] радан и здравият разум[/quote]
    Въй! Я раздуй тук какво точно имаш предвид под "радан и здравияТ разум"?? Да не е нещо като Емил и възпитанието, или е още по-фундаментално?

    Доброто е заразно
  19. 19 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#13:"Stewie"]български журналя и политикани в един отбор срещу радан и здравият разум ,жалка картинка[/quote]
    Стиви, правичката да ти кажа аз те мислех за комунист, пък ти излезе ДСБ-ар?

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  20. 20 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    И е важно да се знае - щом Радан казва, че националният интерес е защитен, значи нЕмаме никакви проблеми, нали, ало, милицията?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  21. 21 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2639 Любопитно

    А кой е българският национален интерес. Или интереси...

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  24. 24 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#16] от "Darth Plagueis":
    Щом не си забелязал нищо,значи всичко е на 6.

  25. 25 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1951 Весело

    До коментар [#19] от "oporna_to4ka":

    Точке, омотала си се тотално. Тук има точно три броя представители на средния тролетариат, които са като сините сливи във вица "Мамо, това какво е?" "Синя слива" "Ми що е червена?" "Щото е още зелена".

    Доброто е заразно
  26. 26 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1606 Весело

    [quote#19:"oporna_to4ka"]Стиви, правичката да ти кажа аз те мислех [/quote]

    на кой му дреме кво мисли един милиционер ,важното е че след всяка дума на радан герберите ревът на умряло

  27. 27 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Неутрално

    До коментар [#2] от "vhv":

    Боко разруши напълно държавата

  28. 28 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1951 Весело

    До коментар [#26] от "Stewie":

    Ти пък вземи се стегни в кръста малко и пиши като грамотен човек. Голямата буква се постига с натискане на Shift и желания бутон, шпацията се поставя след запетаята, а не преди нея. И се пише "реват".
    Еееей, ще се глобяваме!

    Доброто е заразно
  29. 29 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1263 Весело

    [quote#15:"victor40"]Силно се надявам, следващите избори да изтрият това недоразумение![/quote]
    +++ Не се съмнявай, че точно така ще стане. Не съм гледала "Панорама", но избраните цитати горе само потвърждават прогнозата ми, че подобни политически недоразумения няма да имат втори шанс. Българските избиратели не са като събранието на ДСБ, което може да ги избира "единодушно" (а то е такова, защото вече доказаха, че не могат да смятат).

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  30. 30 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Раданчо маминия хем щял да прави флотилия с Ердоган,хем щял да го пляска и да му давал акъл как да си гледа бащенията.
    Пък и разгневен защо управляващите още не са нашокали канчето на Ердоган.
    То бива бива да те пере шайбата от време на веремена,ама наш•то не спира да бие на късо.

  31. 31 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#25:"dogwoman"]Точке, омотала си се тотално. Тук има точно три броя представители на средния тролетариат,[/quote]
    Леле божке ще остана прост до край

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  32. 32 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2231 Неутрално

    До коментар [#15] от "victor40":
    що , ченгетата много се дразните от истината и от това някой да ви пречи да крадете ,Радан е прав и истината е една ,а това ,че някои от вас искат да си живуркат в нов СССР , а другите да са им роби , си е ваша работа ,без нас ,както се сещате .

  33. 33 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3071 Неутрално

    "Българският национален интерес e застрашен"
    Който и когато да го е казал все е вярно.

  34. 34 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1606 Весело

    До коментар [#28] от "dogwoman":

    страшно забавна кучка си ,заслужаваш кокалче

  35. 35 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2134 Неутрално

    "Аз успях да втвърдя позицията на Борисов, че България няма да си играе на балансьор"

    Малий, този сам започна да си слага плюсове!
    Жалка картинка!

    I Want To Believe
  36. 36 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#27:"stenli1"]Боко разруши напълно държавата[/quote]
    Горкия Стенли! В какъв ад живее?? Стенли, помоли някой около теб да ти бие два шамара да се "върнеш на земята"

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  37. 37 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Весело

    До коментар [#34] от "Stewie":

    Магнолията й подхвърля понякога и пържола

  38. 38 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1951 Весело

    До коментар [#34] от "Stewie":

    Ква кучка бе, пиле? Ти между сокол и соколар или кон и коняр правиш ли разлика?
    Ей тоя път наистина ще се глобяваме!

    Доброто е заразно
  39. 39 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2231 Неутрално

    До коментар [#29] от "Непукистка":

    кого ще изберете българските Избиратели , то няма други освен креатури на ДС и КГБ , те ли ще ви представляват интересите и особено националните ,че те първи ще избягат ,ако лавината със скакалците се юрне към Европа ,ни патриоти ,ни вемереота ,ни Сидеровци ,ни гербаджии и атакисти ,никой не мож да хванеш да задържи поне за няколко часа позициите ,на времето като бяхме в армията имахме такива случаи на тревога ,докато стигнехме турската граница ,като войници на първа линия , братята руснаци се бяха вече разположили и кацнали от самальотите преди нас ,ама сега няма да ги има , щото не им пука за нас .

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1481 Неутрално

    [quote#9:"tosho_toto"]Недорасляка сериозно се е заел да отврати всички от дясното.[/quote]

    Цветанов имаш предвид, нали?
    През цялото време чувам от него и от Борисов, че ГЕРБ е дясна партия, а се снишават пред Русия и Путин, да не се ядосат.
    Ще се съгласиш - това не е поведение на сериозна дясна партия!

  42. 42 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Весело

    До коментар [#36] от "oporna_to4ka":

    Опорната, ти от време на време пускай на Боко шлифера

  43. 43 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Не знам какъв пък толкова гарант ни е това прословуто Нато.. С Турция в него.. Кипър е гууд пример. Приказват наизуст наш'те политици..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  45. 45 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2639 Весело

    Втвърдил позицията на Борисов.
    И това е велико постижение...

  46. 46 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2274 Неутрално

    Мдаааа...
    Радан се оказа върл милитарист.
    Сигурно затова ми заприлича на Джейсън Стейтън.

  47. 47 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1951 Весело

    [quote#2:"vhv"]Боко (да не изброявам всичките му прякори, които го охарактеризират отлично и не са от вчера, а от младежките му години) Е ВРЕДЕН ЗА НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ НА БЪЛГАРИЯ !!![/quote]
    И да изброяваш, и да не изброяваш, бас, че ако това чудо Кънев не беше само ширти-фирти по студията на републиката, ами имаше капка отговорност, ако щеш за пейката пред блока и две-три майки с колички, то той щеше да кърши кунки и джуки и да обяснява по най-лицеприятен начин колко добри съседи са ни турците, колко важно е да поддържаме разумен тон с руснаците и как ама в никакъв случай не желае напрежението в района да се изостря...
    Бас?

    Доброто е заразно
  48. 48 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#41] от "Alexander97":
    Само откровен кретен може да си постави за цел да води политика за да дразни Путин виртуално.
    И какво ще спечелиш от подобна политика?Какво печели България от политиката на някакви нищожества криещи се зад гърба на НАТО и репчещи се на Путин?С това ли ще се индетифицираш като десен?

  49. 49 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3330 Весело

    До коментар [#13] от "Stewie":


    [quote#13:"Stewie"]български журналя и политикани в един отбор срещу радан и здравият разум[/quote]
    Проблемът на Радан,че той не е в един отбор със здравия разум.

  50. 50 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2639 Любопитно

    [quote#43:"ostin22"]Кипър е гууд пример.[/quote]
    Какво общо има бившата английска колония Кипър с НАТО...

  51. 51 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3821 Весело

    [quote#20:"Darth Plagueis"]И е важно да се знае - щом Радан казва, че националният интерес е защитен, значи нЕмаме никакви проблеми, нали, ало, милицията?
    [/quote]

    А ве щом Радан го казва начи е голем проблемат, Радан знае сичко начи. Той командва кораба, ей на човекат голема работа е направил втвърдил е на Боко ..... хм начи мнението. А ве ся разбрах колко голем човек бил Радан

  52. 52 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Неутрално

    Турция е 2рата по големина армия в НАТО

  53. 53 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    "Виждаме тенденцията за сближаване отново между двамата източни императори – султанът в Анкара и руският император, което за българската национална доктрина е най-големият риск. Нашата сигурност е НАТО", подчерта Кънев."

    По този въпрос съм абсолютно съгласен.
    Нещо повече- реална е опасността Турция да напусне НАТО.
    Ролята му нараства още повече.
    Оставете какви ги дрънка Тръмп. Тепърва САЩ и НАТО ще играят важна роля.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  54. 54 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3330 Неутрално

    До коментар [#26] от "Stewie":


    [quote#26:"Stewie"]важното е че след всяка дума на радан герберите ревът на умряло [/quote]
    У грешка си.Смеем се .Ама то вече и смешно не е .Към трагикомедия вървят нещата.

  55. 55 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1951 Весело

    До коментар [#46] от "atmanpg":

    Ти ме усмихваш, начи! Върл милитарист е, щото абсолютно нищо не зависи от него, освен да се прави на интересен.
    Вече предложих бас по-горе. Предлагам го и на теб.

    Доброто е заразно
  56. 56 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2274 Неутрално

    [quote#50:"palav_nik"]Какво общо има бившата английска колония Кипър с НАТО... [/quote]

    Ами демонстрира, че НАТО не може да те защити от по-голямото НАТО.

  57. 57 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3534 Неутрално

    "Виждаме тенденцията за сближаване отново между двамата източни императори – султанът в Анкара и руският император, което за българската национална доктрина е най-големият риск."

    Този окончателно откачи и пощръкля!

  58. 58 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2274 Неутрално

    До коментар [#55] от "dogwoman":

    Аз се обзалагам само ако съществува вероятност да спечеля

  59. 59 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3330 Неутрално

    До коментар [#41] от "Alexander97":


    [quote#41:"Alexander97"]През цялото време чувам от него и от Борисов, че ГЕРБ е дясна партия, а се снишават пред Русия и Путин, да не се ядосат.
    Ще се съгласиш - това не е поведение на сериозна дясна партия! [/quote]Имате странни разбирания за "дясно" и ляво.И хубаво,че не сте били роден през 20-30-те на миналия век,че и цар Борис Трети щяхте да изкарате русофил и да го плюете!

  60. 60 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1951 Весело

    [quote#20:"Darth Plagueis"]И е важно да се знае - щом Радан казва, че националният интерес е защитен, значи нЕмаме никакви проблеми, нали, ало, милицията?[/quote]

    До коментар [#20] от "Darth Plagueis":

    От милицията се обръщаме с гореща молба да зачетете гореизложеното в статията становище, рийш ли, и да не го обръщате наопаки. Ако "Радан" беше казал, че националният интерес е защитен, всички щяхме да сме напълно спокойни и да очакваме той да осени със своя здрав разум и германските партньори, които явно имат някакъв проблем. Но не би.
    За повече информация звънете в най-близкото РПУ.

    Доброто е заразно
  61. 61 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3330 Неутрално

    До коментар [#56] от "atmanpg":


    [quote#56:"atmanpg"]Ами демонстрира, че НАТО не може да те защити от по-голямото НАТО. [/quote]
    Кипър не е бил член на НАТО.

  62. 62 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9831 Неутрално

    Изказването на Р. Кънев беше много точно, премерено, фокусирано и убедително. Доста различно от приказките като на пазара на Б. Борисов

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  63. 63 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3330 Весело

    До коментар [#62] от "penetrating":


    [quote#62:"penetrating"]Изказването на Р. Кънев беше много точно, премерено, фокусирано и убедително. [/quote]
    В това само ти,Тончо и Кънев,вероятно и неговия психиатър,само вярвате...

  64. 64 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2274 Неутрално

    [quote#61:"yanne"]Кипър не е бил член на НАТО. [/quote]

    Кипър?!
    Гърция беше член на НАТО.

  65. 65 Профил на voltron
    voltron
    Рейтинг: 219 Неутрално

    [quote#61:"yanne"]Кипър не е бил член на НАТО.
    [/quote]
    Кипър е гръцка колония и остров и кипърци като нация няма, всички там се чувстват гърци.

    ПУТИН АКБАР
  66. 66 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#30] от "tosho_toto":

    Много вярно, Цветанов му се смееше, че лобирал за някакъв за кмет на Варна, Раданчо отричаше гузно с половин уста, явно обича да лъже лицемерчето, като го поставиш натясно. Цветанов му каза с имена и дати докато Кънчо омекна окончателно.

    Радан каза, че поведението на страната не трябва да е обрано по отношение на събитията в Турция, на което Цветанов го затапи спокойно като му каза, че на малките партии им е лесно да говорят безотговорно и каквото им скимне.
    Така и не се разбра какво предлага Кънев, но явно е да пуснем остра декларация против Турция и после да ги молим за общ флот срещу Русия в Черно Море.

    Кънев пак измисли звяра от митологията - свинско куче

  67. 67 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2639 Весело

    Колеги, не се заблуждавайте.
    Кипър никога не е бил член на НАТО. Нито пък част от Гърция.

  68. 68 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 1263 Весело

    [quote#54:"yanne"]важното е че след всяка дума на радан герберите ревът на умряло - цитат на коментар #26 от “Stewie”
    У грешка си.Смеем се .Ама то вече и смешно не е .Към трагикомедия вървят нещата.[/quote]
    А аз цял ден се чудя на кого ми прилича маниерният Доналд Тръмп с начина, по който си криви устата, присвива си очите и дрънка глупости - цели влакови композиции... Ама не е ли сущий д-р Ивъл от "Остин Пауърз в Златния член"... Раданчо пък е Mini Me едно към едно.
    http://edition.cnn.com/videos/politics/2016/07/21/rnc-convention-donald-trump-entire-acceptance-speech.cnn
    https://www.youtube.com/watch?v=VW8NB_QCd5c

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо, има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от тебе!
  69. 69 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    До коментар [#34] от "Stewie":

    Те миличките дори не си знаят никовете... то лесно ли се помни кога с какво си се логнал...


    До коментар [#60] от "dogwoman":

    Поредното мнение, което е някаква каша, резултат от надраскана грамофонна плоча, без никакъв смисъл. Продължавай в същия дух, явно плащат на брой символи..


    До коментар [#24] от "tosho_toto":
    Не съм забелязал, щото няма подобен факт.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  70. 70 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Абе хайде кажете най-после какво значи тоя "национален интерес"!
    Пък да ведим какво го застрашава...

    Национален интерес ли е да имаме доходи, не като милостиня?
    Национален интерес ли е да не мрем, защото здравната каса не умее да се разпорежда със събраните средства?
    Национален интерес ли е да няма бедни? Мутри? Монополисти в икономиката и политиката?
    Национален интерес ли е вместо власт на народа да имаме власт на "нарозните представители" НАД НАРОДА?

    Щото, чини ми се, не толкова "международното положение" застрашава тия интереси, а тъкмо цялата политическа сган, която си позволява да формулира точките на "интереса", без да пита хората, тоест под "национален" интерес има предвид само своите интереси - да са на власт и да се разпореждат с общонародното богатство като с бащиния.

    Ака сега някой седне да ми разправя, ама такива си ги избираме, да има много здраве. В ТАЗИ система ДРУГИ политици не са възможни. То по принцип други политици не съществуват. Никъде. Съществуват илюзии за идеални политици в абсолютен вакуум. Просто защото политиката е теория и практика кяк се взема, удържа и използва власт. А властта винаги е притежание на малцинство - олигархия.
    Единствено в пряка демокрация е възможно САМИ да фрмулираме и да отстояваме обществения интерес.
    Без нея - ще ни впрягат да се мъчим и търпим лишения за келепира на някой си палячо, който се изживява като държавник, пфу.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити
  71. 71 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    До коментар [#66] от "otrqdnik":

    Явно в някакви паралелни вселени съществува дори такава, в която възпитаникът на помощно училище и верен партиен другар Цветанов може да затапи Радан.

    Не е зле...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  72. 72 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 749 Неутрално

    както виждам феновете на мутро-милиционерската партия пак нищо не са разбрали, но продължават да викат с пълно гърло колко зле бил радан. а аз се чудя боце няма ли да хвърли пак някоя бомба та окончателно да реши проблема с демилитаризацията на черно море? или да каже на французите да спрат да бомбардират в сирия че умират милионни невинни хора?

  73. 73 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8232 Неутрално

    Пак сравняваме общите приказки на Цветанов, с напълно аргументираното изказване на Радан. Но нали ГЕРБ са и тако и вако и искат да се харесат на всички, накрая ще закопаят България.

  74. 74 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1389 Разстроено

    Раданееее, не стана политик от теб.

  75. 75 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 749 Неутрално

    [quote#70:"Николай Теллалов"]Национален интерес ли е да имаме доходи, не като милостиня? [/quote]
    нещо май искаше да кажеш ?? или се оплакваш че ти е малка заплатата ??

  76. 76 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2639 Любопитно

    И все пак кои са българските национални интереси, дефинирани от Кънев...

  77. 77 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3821 Весело

    [quote#38:"dogwoman"]Ква кучка бе, пиле? [/quote]

    ДСБ-арът като няма какво да отговори и почва с обиди, за нормален диспут не го търси

  78. 78 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    До коментар [#77] от "сидер":

    Ей го още един полиглот... Къде ви подбират такива умнички...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  79. 79 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 542 Неутрално

    Не знам за нас ама каквато и глупост да изръси Раданчо веднага се префасонира за да изглежда добре и се плаща на медиите да я излъчат.
    Ако не си го гледал ще си помисли човек, че наистина така е било, а той говореше несвързано и нелогично както винаги, голям зор да сглобят нещо извън контекста което да изглежда приемливо.

    Малко ми прилича на Корнелия Нинова - дребни заядки на лична основа, елементарни опорни точки и никаква стратегия и държавническо мислене. Човек може да си помисли, че е правен по чугунен калъп с комунистите, прислужва на някой, в това можем да сме сигурни, щом инвестират толкова пари да го промотират по медиите.

  80. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  81. 81 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#71] от "Darth Plagueis":

    Правилно, щом един физкултурник го прави на разноглед, представи си някой обигран политик как може да го разнесе Ако този е представител на дясното по-добре да дойде крадливия цар-дедо

  82. 82 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    До коментар [#80] от "BGman1":

    За сега за мека китка знаем само Баце.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  83. 83 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    До коментар [#81] от "otrqdnik":

    По принцип, в близост до Цветанов хората стават разногледи, разболяват се, боли ги главата... Тъпотата му е в такива нива, че е като радиация. Все пак, не всяка партия има вицешефче, завършило помощно училище и баш шефче - член на БСП.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  84. 84 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3821 Весело

    [quote#71:"Darth Plagueis"]Явно в някакви паралелни вселени съществува дори такава, в която възпитаникът на помощно училище и верен партиен другар Цветанов може да затапи Радан. [/quote]

    Кой ве, Цветанов да затапи Радан, не мое да бъде, Радан Велики напрао му скри шапката с думите, че е втвърдил на Боко.... хм мнението, цвъки напрао остая съ зяпнала уста.

    И да ти кая кат приятел, адвокат само адвокат мое да надл...приказва. Другите, адвокат като Радан Велики, ги върти по периферията на бомбето си

  85. 85 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1649 Неутрално

    До коментар [#83] от "Darth Plagueis":


    [quote#83:"Darth Plagueis"]Все пак, не всяка партия има вицешефче, завършило помощно училище и баш шефче - член на БСП. [/quote]
    Стари опорки...в РПУ-то не ви ли раздават нови или пак си дремал на оперативката? Тъпите ченгеджийски номера на дребния Атанасов не вървят вече...

  86. 86 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 810 Неутрално



    До коментар [#76] от "palav_nik":

    Били сме се снишавали.
    Трябва да се репчим на Путин като използваме гърба на Ердоган в Черно море и да се репчим на Ердоган като използваме гърба на ЕС.
    Общо взето вселената разчита на Радан да оправи световното положение с ултиматуми към всяка държава застрашаваща неговата политика.

  87. 87 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3330 Любопитно

    До коментар [#64] от "atmanpg":


    [quote#64:"atmanpg"]Гърция беше член на НАТО[/quote]
    Сигурно.И кой я е нападнал?!

  88. 88 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3330 Неутрално

    До коментар [#65] от "voltron":


    [quote#65:"voltron"]Кипър е гръцка колония[/quote]
    Да-преди 2500 години.
    [quote#65:"voltron"]кипърци като нация няма, всички там се чувстват гърци.[/quote]Не е така.Има кипърци,както има австрийци и швейцарци или молдованци.Дори техния гръцки си е отделен диалект.

  89. 89 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3821 Весело

    [quote#83:"Darth Plagueis"]По принцип, в близост до Цветанов хората стават [/quote]

    А до Радан Велики, ората стават, стават, стават, ве не знам кви стават, ма стават

  90. 90 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3330 Неутрално

    До коментар [#79] от "otrqdnik":


    [quote#79:"otrqdnik"]Малко ми прилича на Корнелия Нинова - дребни заядки на лична основа, елементарни опорни точки и никаква стратегия и държавническо мислене. Човек може да си помисли, че е правен по чугунен калъп с комунистите,[/quote]
    И двамата с Нинова са от един калъп правени.Калъпът се казва Иван Костов.

  91. 91 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    До коментар [#85] от "BGman1":
    Бе за опорки не знам, че са факти е сигурно. Опорките във вашата партия.
    [quote#86:"tosho_toto"]Били сме се снишавали. [/quote]
    Снишавате се, да. Като типични страхливи милиционери. Баце е един от най-страхливите ни премиери досега.
    И да, трябва да се репчим винаги, когато ни настъпват.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  92. 92 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    До коментар [#16] от "Darth Plagueis":
    [quote#16:"Darth Plagueis"]Кого е отвратил? Не съм забелязал нещо такова.[/quote]

    И според мен ДСБ са много по близо до комунистите отколкото до дясното.

  93. 93 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3821 Весело

    [quote#83:"Darth Plagueis"]По принцип, в близост до Цветанов хората стават [/quote]


    Ааа сетиф са, до Радан Велеке ората стаят велики кат теби, секи мое ам им фани вера кат ги чите

  94. 94 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3330 Неутрално

    До коментар [#91] от "Darth Plagueis":


    [quote#91:"Darth Plagueis"]И да, трябва да се репчим винаги, когато ни настъпват. [/quote]
    Хубаво,че Борис Трети е нямал съветници от ДСБ.Сигурно щяхте да обявите война на СССР и да пратите цялата ни армия на Източния Фронт.А как щяхте да плюете по Борис не е истина!

  95. 95 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    До коментар [#94] от "yanne":

    Разбира се, точно това казах. Герберастията като вземе да скача по команда, даже пропуска да прочете на какво скача...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  96. 96 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3821 Весело

    [quote#78:"Darth Plagueis"]Ей го още един полиглот... Къде ви подбират такива умнички... [/quote]

    Да верно е полиглот сам, знам седем бълтарски езика, па ти и един кат ората не знаиш начи

  97. 97 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1649 Весело

    До коментар [#91] от "Darth Plagueis":


    [quote#91:"Darth Plagueis"]И да, трябва да се репчим винаги, когато ни настъпват. [/quote]
    Явно това е кредото на ДСБ и на Радан...само се репчите щото кой от де ви хване ви млати като маче у дувар...
    Давай...разрешавам ти пак да ми се изрепчиш...

  98. 98 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#90] от "yanne":

    Нека да помислим малко, как от 3ма човека в студиото в медиите излиза какво е казал Радан и то при положение, че не каза нищо съществено, само регулярните заяждания и клишета.

    Явно някой плаща за да го промотира, това или е отворено общество или други външни организации. Щом плащат значи имат очаквания да защитава тяхните интереси. Ами ако тези интереси не съвпадат с българските, как ли според теб ще реагира Радан Кънев? Аз се досещам...

    Жалкото е че има още няколко спонсорирани отвън партии - БСП, ДПС, АБВ и Атака със сигурност. Как да работи нормално парламента при толкова чужди интереси се пита в задачата

  99. 99 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#91] от "Darth Plagueis":
    Използваш някакво число на което аз не принадлежа.Ако парламентарно представен политик и партия имат проблем с нещо го изразяват в Народното събрание под формата на декларация.
    А когато се опитваш да се правиш на мъж по телевизията по толкова нелеп начин е гаранция,че да станеш за смях е най-малкото последствие.

  100. 100 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2274 Неутрално

    [quote#87:"yanne"]Гърция беше член на НАТО- цитат на коментар #64 от “atmanpg”

    Сигурно.И кой я е нападнал?! [/quote]

    През 1983 г. в окупираната от турците част на острова предводителят на турските кипърци Рауф Денкташ основава Севернокипърска турска република.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK