Атентаторът от Ансбах е получил хуманитарен статут в България през 2013 г.

Атентаторът от Ансбах е получил хуманитарен статут в България през 2013 г.

© Reuters



Сириецът, който снощи се взриви в германския град Ансбах, е пребивавал в България от края на 2013 г. до средата на 2014 г., като в това време той не е попадал в полезрението на полицията, съобщи МВР. След като по-рано днес главният секретар на МВР Георги Костов отказа да коментира случая, макар да съобщи, че има информация, сега той посочи, че към 15.00 часа днес е постъпило официално съобщение от немските партньори за самоличността му.


Мъжът е регистриран в България през есента на 2013 г., когато е подал молба за закрила. През декември 2013 г. той е получил хуманитарен статут, който дава право за свободно придвижване на територията на нашата страната и на ЕС, посочва председателят на Държавната агенция за бежанците Петя Първанова, цитирана от МВР.


За времето на пребиваване в България мъжът не е попадал в полезрението на полицията с противообществени прояви, се казва в съобщението. През последните две години няма данни да е влизал и пребивавал в страната.




През септември 2014 г. е получено запитване от властите в Германия, след като мъжът е подал и там молба за закрила. Те са изразили желание да бъде задействана процедурата на Дъблинския регламент, според която той да бъде върнат в първата регистрирала го държава от ЕС. Тогава българските власти са информирали, че мъжът вече има предоставен статут и съответно не подлежи на връщане по Дъблинския регламент.


През 2015 г. до този момент няма комуникация за евентуална процедура за реадмисия на чужденеца между компетентните институции на България и Германия, се казва още в съобщението.


Най-малко 12 души бяха ранени, след като сириецът се самовзриви пред ресторант в Ансбах. Заради нападението се наложи евакуацията на над 2000 души, като няма загинали, освен атентатора.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (40)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    Добре, че се е гръмнал в Германия, а не в България! Дано събратята му го последват!

  2. 2 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Някъде по това време си спомням Пръмова махна командированите допълнителни полицаи от границата, че и искаше да маха започнатата ограда по границата с Турция.

  3. 3 Профил на pupil24
    pupil24
    Рейтинг: 294 Неутрално

    [quote#1:"Митев"]Добре, че се е гръмнал в Германия, а не в България! Дано събратята му го последват!
    [/quote]
    И дано убият само себе си!

  4. 4 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#2] от "manu_chao":

    Нещо те послъгва паметта. 2013 та Бъчварова (що пък Пръмова?) и хабер е нямала за тази работа.

    Доброто е заразно
  5. 5 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Необятни простори за спекулации.
    От "не е изтрещял тук, а ТАМ" до "тук са го подготвили".

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити
  6. 6 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1952 Неутрално

    той е получил хуманитарен статут, който дава право за свободно придвижване на територията на нашата страната и на ЕС
    ------------------------------------------------------------
    Още колко такива с хуманитарен статут кръстосват България и Европа?

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  7. 7 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#6] от "AModoMio":

    Хуманитарният статут не му е даден, за да убива, а в признание но това, че е човек и има право да не бъде убиван. Различни гледни точки. Аз харесвам нашата.

    Доброто е заразно
  8. 8 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    ето му ги и правата
    http://www.asylum.bg/bg/bg-2/bg2-1/bg2-1-1/
    маалко по различно звучат .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  9. 9 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#6] от "AModoMio":

    [quote#6:"AModoMio"]Още колко такива с хуманитарен статут кръстосват България и Европа? [/quote]
    Толкова,колкото се възползваха от поканата на баба Меркел.

  10. 10 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    Аха, ето вече първите истини. Статут на бежанец при нас спокойно получават хора които се самоопределят като ислямски терористи. След като свободно минават такива какъв е смисълът от тази служба?

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  11. 11 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1088 Неутрално

    Не е попадал в полезрението на полицията, защото в полезрението на полицията попадат такива, като оня младеж Динко от Сливен.
    Ебаси разградения двор е тук!

    Два дни "Работа, Работа, Работа"... да Му се зачитат за три при Бай Ставри!
  12. 12 Профил на niko_tin
    niko_tin
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Гласът на Мордор: Те се бореха както можеха. Въведоха срещу Русия купища разни санкции, усилиха войските по границата и, възнамеряваха да разположат допълнително американско ядрено оръжие в Европа, почти успяха да забранят участието на руските спортисти на Олимпиадата, но терактите в Европа кой знае защо не се прекратяваха.

    Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми
  13. 13 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    [quote#7:"dogwoman"]Различни гледни точки. Аз харесвам нашата. [/quote]
    Кое точно и харесваш, че пускаме потенциални терористи? И ще продължиш ли да я харесваш когато един такъв се взриви в софийското метро? Да не мислиш че сме застраховани, те и немците до преди седмица си мислеха така.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  14. 14 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Сега всички българомразци , които обявиха, че мюслито се било взривило, понеже щял да бъде депортиран в България, да се хванат за палците и да разтворят аналния сфинктер широко.
    Нещастни комплексари!

    Но...друг е въпросът!
    Изглежда тече някакво споразумение за реадмисия на пришълци от ЕС към България, за което българското правителство мълчи.
    Аз поне не знам за такъв филм!
    Добре, че този се гръмна, за да научим, че щял да бъде депортиран у нас!!!

    Настоявам за отговор лично от МВР министърката и премиера Борисов има ли такава дейност, приемаме ли араби и африканци, за които ЧУЖДА ДЪРЖАВА е решила, че не ги иска.
    Колко случая на реадмисия към България има по някакво Дъблинско споразумение, което никой не спазва?
    Борисов и Бъчварова трябва да отговорят в парламента кое налага България да спазва т.н. Дъблински протокол, след като ВСИЧКИ източноевропейски държави се отрекоха от него!


    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  15. 15 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1952 Неутрално

    [quote#7:"dogwoman"]Хуманитарният статут не му е даден, за да убива, а в признание но това, че е човек и има право да не бъде убиван.[/quote]

    И все пак трябва да имат някакъв контрол. И аз мога да кажа, че бягам от войната, а целите ми да са съвсем други.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  16. 16 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    [quote#12:"niko_tin"]Въведоха срещу Русия купища разни санкции, усилиха войските по границата и, възнамеряваха да разположат допълнително американско ядрено оръжие в Европа, почти успяха да забранят участието на руските спортисти на Олимпиадата, но терактите в Европа кой знае защо не се прекратяваха. [/quote]
    И ако не бяха го направили нямаше да има терористи? Да ти припомням ли кулите в Ню Йорк? Мога и да се върна още по-назад във времето. Все терористични актове свързани със "Световната борба за мир и победа на социализма". Който мир неясно защо се осъществяваше все с износ на автомати Калашников. В подходящи "миролюбиви" държави с пламнала в тях гражданска война за мир.

    А това пък с руските спортисти на олимпиадата направо цепи мрака. Че ти директно казваш, че терористите отмъщават по заповед на Москва, усещаш ли го? То и за да манипулираш се иска малко акъл, не става само по Опорни Точки.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  17. 17 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Да благодарим на БХК И ЛИБЕРАСТИТЕ за което.. !!!

  18. 18 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    [quote#15:"AModoMio"]И все пак трябва да имат някакъв контрол.[/quote]
    Още по-лесно е въобще да не бъдат пускани, това е единственият сигурен начин.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  19. 19 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1952 Неутрално

    [quote#18:"Fred"]Още по-лесно е въобще да не бъдат пускани, [/quote]

    Съгласна съм, а и като виждам какъв ад е в Италия.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  20. 20 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    [quote#14:"mr.lottalove."]Изглежда тече някакво споразумение за реадмисия на пришълци от ЕС към България, за което българското правителство мълчи.
    Аз поне не знам за такъв филм! [/quote]
    Това е протокола от Дъблин. Който ни го наложиха богатите и силни държави в ЕС защитавайки собственият си интерес.

    Според него бежанеца се регистрира в първата държава от ЕС в която влезе. Ако получи статут на бежанец може да замине в друга държава където да поиска убежище, ако тя му го откаже се връща принудително в страната в която се е регистрирал. По този начин Германия и останалите по на запад от нас на практика получават правото да си избират това което им трябва а боклука да ни го връщат на нас. Което и правят.

    Гърците като по-хитри въобще не ги регистрираха или под фалшиви имена, и да искат не могат да им ги върнат. Нашите които са с подвити опашки ги регистрираха и в резултат става това което беше лесно за предвиждане, връщат ни ги.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  21. 21 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    [quote#1:"Митев"]Добре, че се е гръмнал в Германия, а не в България! [/quote]
    Не бързай да се радваш, когато мечката играе в двора на комшията скоро идва и в твоят двор.

    Те и немците си мислеха, че при тях такива неща няма да има, все се гордееха колко образцово са решили проблема с турците.Дали образцово отделен разговор но и тези съвсем не са турци. ОНЕЗИ турци от 1965г защото сегашните и те почват да се размирисват.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  22. 22 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2793 Неутрално

    Този е бил муле и е взривен дистанционно от поръчителя.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  23. 23 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    До коментар [#20] от "Fred":

    Благодаря ти за обяснението, но наистина знам какъв е т.н. Дъблински протокол, който бе отхвърлен от всички източноевропейски държави и то категорично.
    Ако правителството на Борисов го спазва, и при това без знанието на българския народ, това е не просто надупване към Брюксел, но и сами си купуваме вазелина.

    Излиза, че се надупваме и на Изток , и на Запад!

    Изводите всеки сам може да си направи.

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  24. 24 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    ЕС е върнал на България над 400 мигранти за по-малко от година

    България е приела обратно стотици мигранти, които са били върнати принудително от други европейски страни, след като са избягали от родните центрове за настаняване. Те са изпратени обратно у нас по силата на регламента Дъблин II, според който бежанците се връщат обратно в първата страна по регистрация, ако бъдат заловени в друга - член на ЕС. Сред тях е трябвало да бъде и 27-годишният сириец, който в неделя вечерта се взриви в германския град Ансбах и рани 14 души, но българската Агенция за бежанците е отказала да го приеме.

    За по-малко от година у нас са върнати 449 души. Запитванията от други европейски страни са в пъти повече - 5943. Това значи, че страната ни задоволява под 10% от исканията на други държави. Данните са за периода юли 2015 г. - юни 2016 г.

    Директорът на агенцията за бежанците Петя Първанова каза, че сириецът от Ансбах е пристигнал у нас в края на 2013 г. и е прекарал тук около 6 месеца. Младият мъж не е бил с бежански, а с хуманитарен статут. Именно затова не е можело да се приложи процедурата по връщането му в България. Първанова обясни, че е можело да бъде върнат по силата на спогодба за реадмисия, но такава процедура не е била задействана. Германската страна е попитала дали може да го депортира по регламента Дъблин II и след българския отказ комуникацията е била прекратена.

    Статут на бежанец се дава от председателя на Държавната агенция за бежанците на чужденец, отговарящ на критериите, определени в Конвенцията за статута на бежанците от 1951 г. (Женевската конвенция) и в Закона за убежището и бежанците. Хуманитарният статут също се предоставя от председателя на агенцията и е за чужденец, чиито живот, сигурност и свобода са застрашени поради въоръжен конфликт или опасност от изтезание или други форми на нечовешко и унизително отношение, както и по други причини от хуманитарен характер. Чужденците с предоставен хуманитарен статут имат правата и задълженията на чужденците с разрешено постоянно пребиваване на територията на Република България. Тези с бежански статут пък придобиват правата и задълженията на българските граждани, предвидени от конституцията и законите на България, с някои изключения като например правото да участват в избори.

    Масовите бягства на мигранти от центровете на Държавна агенция за бежанците са традиционни. Статистика сочи, че всяка седмица оттам си тръгват стотици хора, които преди това са кандидатствали за закрила. От статистиката става ясно, че най-много запитвания, отправени от други страни, е имало през януари - 922. Тогава са осъществени 48 трансфера. Най-много хора са върнати у нас през март - 63. Толкова е бил броят им и миналия месец.

    Едновременно с това данните сочат, че домовете на агенцията за бежанците са пълни едва 21%, а тези на дирекция "Миграция" на МВР над 70%. Центровете на МВР са затворени и там се настаняват хора, които подлежат на изгонване, или пък ако се сметне, че са заплаха за националната сигурност. Такава е процедурата и с върнатите.

    http://www.segabg.com/article.php?id=815273

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  25. 25 Профил на azbeaz
    azbeaz
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#22] от "korc":


    [quote#22:"korc"]Този е бил муле и е взривен дистанционно от поръчителя. [/quote]
    Цитираш агенция ЕЖК?
    Поръчител който може да взриви дистанционно бомба би му спретнал по свестна бомба, и би я взривил когато този кретен е бил в някаква тълпа. И би мукупил и билет за вход на този фестивал.

  26. 26 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#13] от "Fred":


    До коментар [#23] от "mr.lottalove.":

    Абсолютен контрол не е възможен. Най-добрият начин да се помогне на тези хора беше да се направят сигурни лагери близо до Сирия или даже в самата Сирия, където това е възможно, и ЕС да ги финансира. Повечето наистина имат нужда от помощ и тя им се полага като на всяко човешко същество.

    Доброто е заразно
  27. 27 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    [quote#26:"dogwoman"]Най-добрият начин да се помогне на тези хора беше да се направят сигурни лагери близо до Сирия или даже в самата Сирия, където това е възможно, и ЕС да ги финансира. [/quote]
    С такава помощ съм съгласен. Не само е по-правилно но е и е по-евтино. Само че, и това НЯМА да реши въпросът. Защото едно 90-95% съвсем не бягат от бомбите както ни манипулират. Те просто търсят по-добър живот.

    В Турция има такива лагери, там не падат бомби, стоят в тях по 2-3 години пък тръгват към Германия. Точно към Германия, дори в Австрия не искат да останат. Защото в Германия има най-добрите бомбоубежища ли? Не, просто защото в Германия имат богата социална система и поради наложеният им комплекс за вина са най-толерантни към дивотиите им.

    Докато вярваме на манипулациите няма да видим истината,съответно правилните решения. А истината е, че по света има само 1 милиард които живеят в сравнително осигурено общество, а останалите 6 милиарда живеят в бедност и мизерия. И съвсем естествено и те искат да живеят добре. Понеже да си оправят държавата е много трудно и бавно те избират лесният път, отиват на готовото.

    Към този "щастлив милиард" колкото и да не вярвате причисляват и нас. Щом ние с нашето дередже сме от щастливите можете да си представите положението на останалите.

    Може ли този "щастлив милиард" да направи лагери за останалите 6 милиарда, да ги нахрани, обуе, облече, оправи държавите им? Категорично НЕ. И единственото което остава е да брани това което е постигнал с толкова труд и лишения. Това което прави всеки стопанин, издига ограда около градината, ако трябва пази с пушка в ръка реколтата. Иначе циганите ще му я окрадат.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  28. 28 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    [quote#16:"Fred"]Да ти припомням ли кулите в Ню Йорк? Мога и да се върна още по-назад[/quote]
    спри до там ..... виждал си краш тестове на автомобили , дори и китайски . нали ? е , аз съм виждал три градуса наклон и инерция на сот с тегло около 1200 кг какви поражения нанася на вс .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  29. 29 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    [quote#23:"mr.lottalove."]Дъблински протокол, който бе отхвърлен от всички източноевропейски държави и то категорично.[/quote]
    Това което знам е че всички го подписаха. Но когато беше предложен въобще го нямаше този имигрантски натиск а и източноевропейците все още имаха респект към ЕС и вярваха в компетентността му.

    Сега обстановката е съвършено друга и пострадалите категорично настояват за преразглеждането му. С изключение на ББ който както винаги гледа да се промъкне между капките, мрънка но под сурдинка.

    Въобще не си представя какво го чака него и управлението му след първият "Аллах Акбар" у нас. А такъв гарантирано ще има, невъзможно е да ни се размине, няма причини. И да не е организирано ще се намери някой луд. Което не е успокоение както се опитват да ни внушават, за убитите им е все едно луд ли е бил или ИДИЛ.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  30. 30 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 946 Неутрално

    Жалко, не е попаднал на ямболския Динко, та да го питам тогаз!
    Сега сериозно - България и Германия, както и целия ЕС сама се оплита в собствените си безумни закони, в случая касаещи закрилата на бежанците.
    Това човекоподобно много добре е използвало пукнатините, за да се регистрира в БГ, след което да подаде молба и в Германия, и така е поставило двете служби в ситуация на безкрайна и безплодна кореспонденция. Печеливши няма, но пък пострадали - предостатъчно!

  31. 31 Профил на niko_tin
    niko_tin
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#16] от "Fred": И ако не бяха го направили нямаше да има терористи?

    И следката сичката она я направИа - нема веке терористи?? Язе нищо нема да ти припомням, оти ... ти са сещаш... Прекадиа къщата, окачиа американски ядрени икони откаде източната страна, ма ка си течеши трабата на канализацията от покрива до мазето така си и тече!!

    Па у историята много я си задалбал, глей по-близкити работи дека ставаа у Ирак, Египет, Тунис, Сирия, Либия....

    Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми
  32. 32 Профил на futurika
    futurika
    Рейтинг: 466 Любопитно

    Любопитно ми е, дали вече всеки ден се предвиждат такива събития в Европа, и изобщо на какъв интервал да ги очакваме. Недявам се да не се стигне до повече от един на ден. Но пък нали Валс каза, че Европа е във война, но не каза с кого и за какво, така, че... Не за друго, а защото ще си идвам идния месец за отпуската. Сори за черния хумор, но това ми е защитната реакция към европейската малоумщина. След като се убедих, че сериозните доводи явно не работят.

  33. 33 Профил на futurika
    futurika
    Рейтинг: 466 Весело
  34. 34 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1934 Неутрално

    [quote#15:"AModoMio"]И аз мога да кажа, че бягам от войната, а целите ми да са съвсем други.[/quote]

    За целта има компетентни (надяваме се) български органи. Претенциите трябва да се отправят към тях.

  35. 35 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1934 Неутрално

    [quote#29:"Fred"]Въобще не си представя какво го чака него и управлението му след първият "Аллах Акбар" у нас. А такъв гарантирано ще има, невъзможно е да ни се размине[/quote]

    Вече имаше терористичен акт в България -- през 2012 г. на летище Бургас.

  36. 36 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2298 Весело

    Името на съдията, наградил терориста с хуманитарен статут нещо се премълчава. Айде по-смело бе, журналяците, става дума, че български съдия е удостоил луд джихадист със статут на кандидат-бежанец. Кой е магистратът?

  37. 37 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 478 Неутрално

    Отново гледахме как се гърчи нашия главен секретар на МВР ! То за нашите органи всеки бандит е невинен докато го убият или се самоубие ! А колкото до опазването на границата направо сме железни- който не е поискал той не е преминал през нашата територия , не само през границата ! Пълни смешници са сегашните пазители на границата ! Каквото с тях такова и без тях !

  38. 38 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    [quote#35:"plamen_b"]Вече имаше терористичен акт в България -- през 2012 г. на летище Бургас. [/quote]
    ееее, съвсем различно е . там просто трябваше "обосновано " предположение и готовност някой да го заяви .....

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  39. 39 Профил на Baizuo
    Baizuo
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    [quote#7:"dogwoman"] а в признание но това, че е човек[/quote]

    Само прилича на човек. Яде, сере и се моли.
    Едно шимпанзе е по-човекоподобно от това нещо.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  40. 40 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1934 Неутрално

    [quote#38:"дерибеев"]там просто трябваше "обосновано " предположение и готовност някой да го заяви [/quote]

    Може да не сте съгласен с "обоснованото предположение" че организаторът е "Хизбула". Съгласен съм че това може да е въпрос на мнение. Но терористичният акт на летище Бургас през 2012 е факт. Бомбата гръмна, 7 човека (включително терориста) загинаха, 35 бяха ранени. Нали не твърдите, че това бе нещастен случай?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK