Новият шеф на Центъра за градска мобилност подкрепя сини зони в кварталите

Общинските съветници на последната сесия преди летния отпуск.

© Анелия Николова

Общинските съветници на последната сесия преди летния отпуск.



Продължава въвеждането на синя и зелена зона в някои от кварталите на София, защото това е мярка, с която се въвежда ред в паркирането. Това обявиха днес от новото ръководство на Центъра за градска мобилност.


"Тази политика на компанията ще бъде продължена", обяви новият директор Христиан Петров.


Петров отказа да посочи кога ще започне процедурата за новата билетна система на градския транспорт.




Общинските съветници от БСП Милка Христова и председателят на групата Калоян Паргов заявиха, че дават 100-дневен кредит на доверие на новото ръководство, като ясно изразиха съмненията си в тяхната компетентност, както и в уменията на новия зам.-кмет по транспорта Евгени Крусев.


"Уважавам усилията на тези млади хора, които са учили в чужбина, но са без практически опит. Искрено се надявам кметът Йорданка Фандъкова да не сгреши за пореден път в този избор. От едната крайност преминахме в другата - търсейки хора с неопетнено минало, избираме неопитни, за които е под въпрос дали ще се справят с този тежък ресор, какъвто е транспорта", заяви Паргов.


Христиан Петров е бивш съветник на премиера Бойко Борисов. До момента е заемал длъжността изпълнителен директор на Агенцията за приватизация и инвестиции към Столична община. Той е получил оценка над 4.50 от атестиращата комисия на конкурса.


До избор на ново ръководство се стигна след като в началото на април избухна скандал заради обществена поръчка за подмяна на спирки в столицата. Тогава оставка подаде и тогавашният зам.-кмет по транспорт Любомир Христов.

Коментари (106)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на id
    id
    Рейтинг: 446 Неутрално

    Започваме зле, ще видим как ще завършим...

  2. 2 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8281 Неутрално

    Подлудяха с тези сини, зелени зони - и в Гоце Делчев видях такова нещо ...само във Варна засега ни се разминава....

    kar[email protected]
  3. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 624 Неутрално

    София се задръсти от коли. Трябва да се сложи някакъв ред и тоя ред може да е само финансов. В крайна сметка ползването на лично МПС не е гарантирано от конституцията като право.

  4. 4 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 430 Неутрално

    До коментар [#2] от "karabastun":

    В София без тези зони би било пълна анархия. Жалко само, че не се използват приходите за рационални и полезни неща.

  5. 5 Профил на miropenkov
    miropenkov
    Рейтинг: 252 Неутрално

    Да оправят кварталните улички и тогава да ми говорят за синя и зелена зона

  6. 6 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 480 Неутрално

    А изграждане на ИСТИНСКИ паркинги ще има ли, или с парите от синя и зелена зона ще правим купони с момичета, чалга и салфетки?

  7. 7 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Абе защо не се заемете с построяването на паркинги,а все по лесния начин гледате да смъквате пари?

  8. 8 Профил на Книжовник
    Книжовник
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Все още няма готов проект, но по прочетеното в статията оставам със смесени чувства. Сегашната синя и зелена зона на места граничи с големите жилищни квартали. Не мога да си представя синя/зелена зона в райони като Лозенец, където и без това е презастроено, а улиците са феноменално тесни и разбити.

  9. 9 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 465 Неутрално

    Искате ред в паркирането? Изградете паркинги, има достатъчно място да се изградят 10на по-големи паркинги, започнат ли да паркират хората там (аз бих) няма да има коли по тротоарите, градинките и тн. Солени глоби, за тези, продължават да паркират на тези места и ето ти ред. Какви са тея сини, зелени, пембени зони? Само да се прибират едни пари.

  10. 10 Профил на asenpp
    asenpp
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Да ви е честита кафявата зона , столичани от комплексите, дето се подигравахте на живеещите в синята им зона.

  11. 11 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1045 Неутрално

    До коментар [#3] от "niakoi_si":
    Едва ли лукановата конституция е някакъв критерий - само със саниране и метро тия проблеми не се решават.

  12. 12 Профил на lbq26502948
    lbq26502948
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#8] от "Книжовник":

    Ама че си глупав! Сини и зелени зони ще са тротоарите.

  13. 13 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#9] от "popovp":

    Паркинги и сега има. Ама където ги има седят празни. Щото Ганьо иска да спира без пари

    При такава финансово обосновка, кой да финансира нови паркинги?

  14. 14 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 675 Неутрално
  15. 15 Профил на Maslara
    Maslara
    Рейтинг: 213 Любопитно

    Искам зелена зона на Вискяр планина!!! Къде трябва да подам завление?

  16. 16 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8281 Весело

    До коментар [#4] от "neznaiko.bg":

    В София и с тези и без тези зони все си е хаос. Не се засягай , ама миналата събота минах с най-малкия си син - на десет години / че много настояваше горкото да видело София / от Трън, през Перник , покрай НДК - то , Орлов мост и дълго, дълго излизахме към Варна по Ботевградско..., че той беше наистина впечатлен и каза, че е хамав град - всеки кара и пресича, където му скимне , кеф ти влакове / имаше пред вид трамваите / , кеф ти коне, кеф ти каруци......

    [email protected]
  17. 17 Профил на Колаборационист
    Колаборационист
    Рейтинг: 868 Гневно

    Какво предлага като решение, когато вкарва в задължителен режим правилото ?!
    Може би 1,6 за билет, или неква друга тъпотия, страничен играч да изкарва пари ???

    Секса ще дойде с изборите .....

    Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !
  18. 18 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Калоян Паргов е щедър на доверие, защото самият той е вносител на сделка за 141 милиона лева за автобусни превози в полза на частна компания (е*ати "социалиста".

    Така че ха е казал А, ха ще чуе цялата азбука...

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  19. 19 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Да видим какви, къде и колко ще са сините зони. Да не се окажат по пряка и половина, която след 1 година едната да отпадне, защото съдът открил калпави документи и защото 3 квартални батьовци в анцузи на Челси и Ливерпул са организирали "обществен протест срещу пиенето на кръвчицата на народа".

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  20. 20 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Весело

    Нови зони, нови "приходи" за ЦГМ - ГЕРБ

  21. 21 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#7] от "xmm": защото като на ГАНЬО му продават парко място с апартамента, той не го купува, щял да паркира на улицата, в градинката, на детската площадка и прочие. Също и с паркингите, те ще се плащат, а ганьо не иска да плаща. Справка Бизес парка в София. Има си паркинг, ама ганьо паркира по улиците.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  22. 22 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 964 Неутрално

    генерално е сбъркана идеята в кварталите спални да има синя/жълта/зелена зона.

    при условие, че сега контрол реално няма и всеки си спира/паркира където пожелае, след въвеждането на сините зони просто ще бъдат наказани да плащат коректните (балъци), а контролът ще бъде оставен на гражданите (за кой ли път).

  23. 23 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#12] от "potrebitel1":
    Те и сега са си превърнати в паркинги.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  24. 24 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#21] от "vladek":

    Справса - район Илинден:
    Междублоковото зелено пространство беше отдадено за паркинг.Не знам на коя фирма.Протестирахме,снимаха ни по ТВ,паркинга си работи под прозорците ни вече 5-6 години.
    За по-луксозно място се води една ламаринена постройчица без врата,в единия край на паркинга

  25. 25 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 367 Весело

    Проблем със сините и зелени зони нямам, искам обаче независим одит на ЦГМ и обяснение как така са на или около загубата...

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  26. 26 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    [quote#6:"sam_vimes"]с парите от синя и зелена зона ще правим купони с момичета[/quote]
    С парите от сините и зелени зони, ще си строят нови къщи за милиони и ще карат скъпи автомобили

  27. 27 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#2] от "karabastun":

    В Ловеч има един активен гражданин, Данчо З. Той успя да разкара незаконните скоби, които слагаха на паркиралите коли. После общинарите решиха да въвеждат синя зона. Сложиха знаците, но Данчо оспори в съда. В един момент сложиха калъфки на знаците, после съвсем ги махнаха. Един човек успя да направи това, което партии и организации не могат.

    No Pain No Gain
  28. 28 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 465 Неутрално

    До коментар [#13] от "niakoi_si":

    Аз не говоря за платени паркинги от общината.

    Говоря за безплатни такива. И не е нужно да ги построят за 1 ден, година, две, три, постепенно. Бюджета им ще стигне за такива неща.

  29. 29 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1981 Весело

    [quote#13:"niakoi_si"]При такава финансово обосновка, кой да финансира нови паркинги?[/quote]
    Обосновката е моментна. Ако вземат да глобяват паркиралите на тротоара в района на паркинга, то финансовата обосновка за изграждането на паркинги ще се промени моментално...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  30. 30 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#24] от "xmm": преди това паркирани коли имаше ли там? На бас се хващам че да. Ама не са плащали, е сега ще трябва да плащат. Това е идеата. Аз като купих парко място в кооперацията будала ли бях?

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  31. 31 Профил на Eisbär
    Eisbär
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Зоните като такива са ок.
    Регламентите за живущите там са много зле. Това е нужно да се оправи.

  32. 32 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#22] от "хм":

    Може да се каже, че където има платени зони, няма изцепки с паркирането. Не виждам защо това, което работи на Петте кьошета, няма да работи по ул. Иван Асен II или по ул. Жолио Кюри.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  33. 33 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#28] от "popovp":А защо безплатни? И ние които няма да ги ползваме да ги платим ли? Искаш кола, плащаш. Иди и дай това предложение на Ню Йорк, Лондон, Фракфурт, Париж, или който и да е град в нормална държава. Даже в Ню Йорк и данъка за МПС е мноооооого по-висок от другите места...

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  34. 34 Профил на penchoo
    penchoo
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Новият шеф на Градска мобилност няма ли да въведе синя и зелена зона за пустеещите около София поля и поляни? Защо е толкова скромен само за крайните квартали?!

  35. 35 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Неутрално

    До коментар [#33] от "vladek":

    Би ли сравнил Лондон със София, моля.

  36. 36 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 430 Весело

    До коментар [#16] от "karabastun":

    Ако се беше отбил до някой познат в Лозенец или Слатина където няма зона, щеше да разбереш за какво става дума.

  37. 37 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Ще има голям вой.Дано издържи новото шефче.

  38. 38 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 532 Любопитно

    Във всеки нормален европейски град, в централните части, а и не само там, има система от подземни, а някъде и надземни паркинги, които поемат по-голяма част от колите на живущите там. Само у нас се перкат едни знаци по улиците и се щавят живущите за по едни 100 - 200 лева годишно. С парите, които се събират от това - едни 40-тина милиона годишно, нищо че се обявяват доста по-малко, могат да се строят по два подземни паркинга на година. Синята зона я има от 15 години поне. Досега щяхме да имаме поне 30 големи подземни паркинга в центъра. Нямаме обаче нито един, а т.нар. общински съветници, разбирай башибозуци, само увеличават размера на зоната, съответно на приходите.

  39. 39 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#28] от "popovp":

    Безплатно на тоя свят няма. Време е да го научите. Ако нещо е безплатно за едни, то други го плащат през данъците си.

  40. 40 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8281 Любопитно

    До коментар [#36] от "neznaiko.bg":

    Бях при познати в ''Белите брези'' - там има ли ?

    [email protected]
  41. 41 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#29] от "gost22":

    Факт. Обаче болшинството гласоподаватели са си автоталибани. На следващите избори на такъв кмет му е спукана работата.

    Ганьо иска да спира безплатно, ако може пред вратата на блока. Точка.

  42. 42 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 110 Неутрално

    [quote#26:"stenli1"]С парите от сините и зелени зони, ще си строят нови къщи за милиони и ще карат скъпи автомобили[/quote]

    Това е все едно да кажеш "полицията с глобите ще строи къщи за милиони, затова не бива да глобява за каране в нетрезво състояние".

    Никой не е измислил друг вариант за ред в паркирането и скромно ползване на автомобил в града, освен да се заплаща.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  43. 43 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#27] от "tokkay":

    И сега вероятно, проблем с паркирането в Ловеч няма.

  44. 44 Профил на Петър
    Петър
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#33] от "vladek":

    Тук е България и се плащат български заплати в лева ,няма какво да ми даваш за пример в пъти по-богати държави и като добавим че унас не получаваме това,за което плащаме- пример винетките

    nemam nervi
  45. 45 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#44] от "Петър": Точно това се опитвам да ти кажа. Хората изкарват по 100 000+ долара па не купуват коли защото им е скъпо, ама тук хем се оплаквате от заплатите хем коли карате. Изглежда колко по-беден е ГАНЬО толкова има по-голяма нужда да кара БМВ, МЕРЦЕДЕС, АУДИ, въпреки че живее в дупка.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  46. 46 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4441 Весело

    [quote#16:"karabastun"]В София и с тези и без тези зони все си е хаос. [/quote]
    А във Варна една дисциплина и подреденост.

    Gunter glieben glauchen globen
  47. 47 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 110 Неутрално

    [quote#41:"niakoi_si"]Факт. Обаче болшинството гласоподаватели са си автоталибани. На следващите избори на такъв кмет му е спукана работата.

    Ганьо иска да спира безплатно, ако може пред вратата на блока. Точка.[/quote]

    Ами в крайна сметка Ганьо е литературен герой на народния будител Алеко. Трябва някой да излезе и да изобличи примитивните табиети на по-изостаналите наши сънародници. В крайна сметка никой няма да ги коли, от тях се иска да си свият претенциите в рамките на автомобилното платно, защото досега включваха още тротоарите, градинките, училищните дворове...Имам чувството, че един ден като си отворя вратата на терасата, ще видя и там един батьовец да си чеше слабините и да обяснява, че "си е оставИл телефонО - ако иъ нешо - сфиркай, че я дръпнем неъде друъде...."

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  48. 48 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 430 Неутрално

    До коментар [#40] от "karabastun":

    Не, там няма.

  49. 49 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2337 Неутрално

    До коментар [#6] от "sam_vimes":

    Безплатни паркинги с общински пари няма и няма да има. Който иска - купува си гараж или паркомясто. Другите плащат на общината за да паркират на общинските улици. Който не плаща все още - да се готви или да си търси място извън града.
    Междо другото на много места по света НЕ МОЖЕ да регистрираш автомобил ако не покажеш че притежаваш или си наел паркомясто. А във други места се плаща за паркиране на общиснките улици дори в последното затънтено село.

  50. 50 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#44] от "Петър": Колко е данък общ доход? 10%. Колко е в Германия? 40%+. Е искаш винетка за 100 лв, или данък 40%. Ползвай автобуси и друг транспорт и няма винетка. И следващия път като има избори мисли преди да пускаш бюлетината. За съжаление и да мога да те съветвам незнам за кого да гласувам а да не се пре...

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  51. 51 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Да вкара сини зони на м..кя си в .... То ако ставаше така, в нормалните страни щеше да бъде ТАКА! Ама НЕ Е!

  52. 52 Профил на ivobog
    ivobog
    Рейтинг: 213 Весело

    Зоните не вкарват ред в паркирането или решават проблемите с паркирането. Това става със правилата за движение по пътищата, където изрично е упоменато къде и как се паркира. Това е начин да се вземат едни пари от хората и след това да потънат в подходящите джобове. Ако тези пари отиваха за откриване на нови паркоместа и паркинги, разбирам, но те потъват.
    Дори и в Скопие в центъра има направени вече толкова паркинги, отиваш паркираш и си спокоен, не подскачаш на всеки два часа да пускаш СМС/талон и да обикаляш докато намериш място за паркиране.
    Какъв проблем ще реши зоната в Студентски град, там има проблем с неправилното паркиране и с липсата на достатъчно места за паркиране. Зоната не решава нито един от двата.

  53. 53 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7654 Неутрално

    И този започна да се упражнява.

  54. 54 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 521 Любопитно

    [quote#45:"vladek"]Хората изкарват по 100 000+ долара па не купуват коли защото им е скъпо[/quote]
    Ти нормален ли си бре?! Кои са тез хора?! Може ли примери?!

  55. 55 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8281 Весело

    До коментар [#46] от "Blood Red Skies":

    Ми, не знам дали е
    [quote#46:"Blood Red Skies"]дисциплина и подреденост[/quote], ама се оправяме даже и сега през юли без тях.
    А пък за градове като Гоце Делèв не виждам никакъв смисъл освен далавера за ''проекта'' и проектантите.

    [email protected]
  56. 56 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4380 Неутрално

    Новият корифей да каже какво ще прави с фалшивите талони и пропуски за синя зона и как ще пребори кражбите за милиони !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  57. 57 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Може ли да ми каже някой къде отиват средствата събрани от платените зони за паркиране? Аз не виждам някакви подобрения, няма нови подземни или надземни паркинги, които да разтоварят малко трафика. Осен това, Общината може да въведе например и ограничение за влизане в централна градска част - платен достъп и безплатно да кажем за електрически автомобили.

  58. 58 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4380 Неутрално

    До коментар [#57] от "gogo2011":

    Отиват за кражби и далавери на своите хора - например златните спирки дето нямат никаква ФУНКЦИОНАЛНОСТ !!! и са само с по 3-4 места за сядане !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  59. 59 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4441 Неутрално

    [quote#55:"karabastun"]ама се оправяме даже и сега през юли без тях. [/quote]
    Защото сте по-малък град.

    Gunter glieben glauchen globen
  60. 60 Профил на Maslara
    Maslara
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#38] от "znayko84":

    Ние не сме нормалена европейска държава - тук за по-малко от 2 заплати се купува таралясник, който едва минава ГТП с 10 трика на проверяващия. Движи се с 15 годишни много запазени гуми, бълва менделеевата таблица от аспуха (дори и на газ защото похарчва бензин и масло). В нормална Европейска столица хората се замислят дали могат да поддържат втора, трета кола в семейството и гаража се използва по предназначение, а не е станал квартална бакалия, салон за красота и ...
    За мен колата е удобство и всеки трябва сам да си гарантира мястото за паркиране и да прецени в кой квартал да живее. НЕ съм съгласен с мойте данъци да се строй гараж за н-тата кола на комшията.

  61. 61 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8281 Весело

    До коментар [#59] от "Blood Red Skies":

    От Гоце Делчев ли ???

    [email protected]
  62. 62 Профил на tiger
    tiger
    Рейтинг: 431 Неутрално

    До коментар [#16] от "karabastun":

    Най-добре си стой там и не наминавай, специално ти. И без теб тук си имаме доста недомислия.

  63. 63 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1783 Гневно

    Само се чудят от къде какви БЪРЗИ ПАРИ могат да се ИЗКАРАТ......!!!!!????.....мутри от СЕКЪДЕ......

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  64. 64 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 465 Неутрално

    До коментар [#33] от "vladek":

    До коментар [#39] от "niakoi_si":


    Правилно, няма безплатно.

    Ма като си плащаме данъците да не би да е станало нещо?

  65. 65 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1783 Гневно

    [quote#60:"Maslara"]всеки трябва сам да си гарантира мястото за паркиране и да прецени в кой квартал да живее. НЕ съм съгласен с мойте данъци да се строй гараж за н-тата кола на комшията. [/quote]
    аз пък не съм съгласен некой кото се е кордисал в ОБЩИНАТА да ми дава ТОН В ЖИВОТА и да ми иска пари за да си ПАРКИРАМ КОЛАТА ПРЕД БЛОКА.....

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  66. 66 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 778 Неутрално

    [quote#0:"Д"]търсейки хора с неопетнено минало (...)
    Христиан Петров е бивш съветник на премиера Бойко Борисов. [/quote]
    Неопетнен гербав герберунгел не съществува!

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  67. 67 Профил на tiger
    tiger
    Рейтинг: 431 Неутрално

    До коментар [#22] от "хм":
    Говориш наизуст. Хайде виж дали няма да бъдеш наказан, ако паркираш без талон или sms за зона. Съответно ако имаш такива - няма да бъде наказан.
    Дотук с тезата, че "след въвеждането на сините зони просто ще бъдат наказани да плащат коректните (балъци), а контролът ще бъде оставен на гражданите"

  68. 68 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    Билет - 1,60 лв. Синя и зелена зона - разбирай прибиране на пари. Водата - очаквайте 20% увеличение. Парно - дори да не ползваш, плащаш. Такса смет - ще расте. Транспорт - договор за 160 МИЛИОНА лева с фирма, към която Данчето (СО), голямата кметица е задлъжняла. Презастрояване на града - вероятно в ада има повече свободно място. Газификация - никаква. Либерализация на енергийния пазар - огромна мътилка от която ще издоят много, ама много пари, ... Озверели са.
    А овцете мълчат.

  69. 69 Профил на tiger
    tiger
    Рейтинг: 431 Неутрално

    До коментар [#41] от "niakoi_si":
    В заблуда си. Повечето гласоподаватели не са шофьори или нямат кола. А и сред тези, които са такива има мнозина, които смятат, че въвеждането на зона е правилният начин за разрешаване на хаоса в паркирането в София. Това не означава, че не трябва да се мисли дългосрочно за паркинги, за инвестиции от приходите от тези зони и т.н.

  70. 70 Профил на wtz53314030
    wtz53314030
    Рейтинг: 215 Неутрално

    Защо всички нови кооперации продължават да ги строят без паркоместа? Не може да блок от 6 етажа, да сложиш 5 места и 20 гаража под земята които си ги плащаш. Крайния вариант е, че всички спират на булеварда, улица, тротоар, градинка... Нали уж ред да се сложи? Като начало, може да махнат всички брички пред блокове, като караш служебен бус/камион/тир (да и тир има пред нас спрян от време на време - винаги събота и неделя, няма значение какво пише в закона)- не може да го паркираш пред вас. Гаражите нали уж нямаше да са магазини? Пак са магазини. Ред слагали - най лесно е да стесниш един булевард от 4-ри платна да го направиш на 1 и половина и трамвай по средата. После кеф ти глоба от зелена зона, кеф че караш по релсите, кеф билетче. Да не говорим за кофите за боклук които са където им скимне на съответната фирма за почистване.
    Убеден съм, че може да се оправи - стига да искат .. пари има но желание няма. Много ми е интересно, какво ще кажат за тези блокове, които имат собственост на земята ... и там ли ще искат пари и ще правят зона? Колкото и законна е в момента проверката на контролата в градскти транспорт в София придружавани от ченгета, толкова и това е законно. Събрали се и решили да отнемат от един булевард и да направят паркинг ..или "велоалея" и после ми викат ако щеш - вози се в градски транспорт.

  71. 71 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1981 Весело

    [quote#65:"kesh"] ТОН В ЖИВОТА и да ми иска пари за да си ПАРКИРАМ КОЛАТА ПРЕД БЛОКА..... [/quote]
    Прочети си в нотариалния акт, дали имаш вписано "гарантирано място за паркиране пред блока"...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  72. 72 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 110 Неутрално

    [quote#70:"wtz53314030"]Защо всички нови кооперации продължават да ги строят без паркоместа?[/quote]

    Сам си отговори на въпроса. За предприемача е на далавера да пусне и 5 етажа гаражи надолу - ще изкара доста повече пари от един и същи парцел. Да не би никой да не търси стоката? Не се мъчи да разсъжаваш - казвам ти го направо. Гараж се купува, ако си си взел най-най-големия възможен апартамент и въпреки това са ти останали пари. Пръв приоритет е да вземеш със същите пари някое стайче или килерче повече. После, да купиш втора кола - за жена си, после - да си сложиш на своята тунинг, климатроник, да я замениш с по-голям модел...И едва ако след всичките тези разходи ако остане някой лев, ще се мисли за гараж за едната от семейните коли (за втората и третата няма как).

    Ако питаш какво ще правят с две коли и без гараж в квартал като Гео Милев, клиентите веднага скачат с готов отговор, че еди-кой си телевизионен водещ, политик, общинар, бизнесмен също няма гараж, всяка вечер каца на детската площадка и форсира на място с мръсна газ, докато дечицата не се разбягат

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  73. 73 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1981 Весело

    [quote#70:"wtz53314030"]

    Защо всички нови кооперации продължават да ги строят без паркоместа?[/quote]
    Защото цените са яко надути, и ако впишат по едно паркомясто за всяко жилище, хората ще се усетят. Така, сега балъците ще си платят апартамента, после общината ще ги дои със зоните или каквото измислят кметовете. Да, а за по-крайните квартали, ще остане елемента с дребната аванта "паркират пред блока безплатно", нищо че ще се бутат в кал и локви...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  74. 74 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 110 Неутрално

    [quote#65:"kesh"]аз пък не съм съгласен некой кото се е кордисал в ОБЩИНАТА да ми дава ТОН В ЖИВОТА и да ми иска пари за да си ПАРКИРАМ КОЛАТА ПРЕД БЛОКА.....[/quote]

    Пред блока няма платена зона. Платената зона е за улицата пред блока. Улицата е обща. Колкото е на теб, толкова е на някого от Айтос. То затова основните противници на платената зона са тези, които ходят с кола на работа и я завират някъде по сокаците в чужди квартали. Защото за тях 100 лева на година не помагат.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  75. 75 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#43] от "niakoi_si":

    То и желаещи да паркират почти не останаха. Дойдоха да плащат синя зона в столицата.

    No Pain No Gain
  76. 76 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 565 Неутрално

    До коментар [#72] от "cinik":

    Еми да де, ама така докога? Като се препълни София от коли какво ще правим?

    Между другото е факт и че няма достатъчно гаражи за всички апартаменти.

  77. 77 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#76] от "t0d0":

    Ами ето така. Който иска да паркира на улицата, ще плаща за това повече от този, който си е купил гараж. София има 2 пъти повече коли на глава от населението, отколкото Берлин.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  78. 78 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2894 Неутрално

    Паркирането в София трябва да е платено и скъпо! Имам в предвид, цяла София, всички квартали, зони и прочие! В центъра, още по-скъпо! Аванта на никого! Иначе няма да има ред! Който иска да живее в столицата, да си плаща масрафа, като не може, на обществения транспорт! Социализма свърши!
    Същото трябва да последва, във всички областни градове.

    Бивш tww09306483.
  79. 79 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#77] от "cinik":

    Строените до към 1985 г бяха без гаражи.А са повече от половината в София.

  80. 80 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    Новият шеф на центъра за градска мобилност как вижда бетонните железни клетки-гаражи, заели паркингите в кварталите в началото на прехода? Ще бъде куриозно някой да плаща, защото паркира колата си из уличките и навремето не е успял да се вреди за въпросната бетонирана клетка-гараж.

  81. 81 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1291 Весело

    20 кинта на ден за каране вътре сле околовръстното и всичко ще си доиде на място. бонус дебелите ще трябва да отслабнат иначе двоини билети ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  82. 82 Профил на asenpp
    asenpp
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Много по добре е да се пусне една винетка за достъп с автомобил до синята зона - скъпа- и тогава тези от Айтос ще се замислят дали да да не използват прехвалените паркинзи по метрото

  83. 83 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 110 Неутрално

    [quote#79:"xmm"]Строените до към 1985 г бяха без гаражи.[/quote]

    Викториански Лондон, Хабсбургска Виена и Франция от "Великата епоха" коя година са строени и колко гаража имат? София не е прецедент в това отношение. Предедент е с това, че решава проблема с паркиране по тротоарите и градинките. Прецедент по изродщина.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  84. 84 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 930 Неутрално

    Пак ще се крадат едни пари. Не ви вЕрвам. Трябва да има ред в паркирането, но зоната не гарантира дори на живущите адекватно паркиране - примери в София бол. Явно целта е да се вземат едни пари.

    Незабавана оставка на поредната

  85. 85 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 610 Неутрално

    [quote#9:"popovp"]Изградете паркинги, има достатъчно място да се изградят 10на по-големи паркинги[/quote]

    Паркингите около спирките на метрото са полупразни. Софиянецът не иска да се завира под земята. Особено гротескни са картинките около моловете, където масата предпочита да паркира по околните улици, а не в безплатния паркинг на съответния мол.

  86. 86 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Любопитно

    Всичко се прави за да се ПРИБИРАТ още ПАРИ

  87. 87 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 976 Гневно

    Следващия път на МТК - ГЕРБ ще дадат 300 млн. лв за 6 линнии

  88. 88 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1478 Неутрално

    “Тази политика на компанията ще бъде продължена”, обяви новият директор Христиан Петров."

    Този едва назначен вече е наясно как ще ни щави!
    Разширяването на Синя зона води единствено до това, че тези които не могат да паркират по местоживеене ползват съседните квартали, където синя(или зелена) зона няма като евакуационен паркинг. Като правило такива места се превръщат в морга за стари баракуди и автомобили с несофийски номера!

    I Want To Believe
  89. 89 Профил на Моргана
    Моргана
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Ето това е достатъчно да ви стане ясно:
    "Христиан Петров е бивш съветник на премиера Бойко Борисов. До момента е заемал длъжността изпълнителен директор на Агенцията за приватизация и инвестиции към Столична община. Той е получил оценка над 4.50 от атестиращата комисия на конкурса."

  90. 90 Профил на osuald
    osuald
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#78] от "tww09306483":
    В този ред на мисли, да приемем регистрация на автомобил в София да е скъпо, съгласен съм. Каква ще е санкцията към общината, когато си счупя за пореден път колата от дупките по софийските улици, и най - вече по кварталните улички, където зимата се чака да се стопи снега , там снегорини не влизат. Кой ще ми върне парите за годишния стикер за платената зона, когато та не е почистена от снега?
    Когато искаш да вземаш, трябва и да даваш!

  91. 91 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 450 Гневно

    [quote#3:"niakoi_si"]София се задръсти от коли. Трябва да се сложи някакъв ред и тоя ред може да е само финансов. В крайна сметка ползването на лично МПС не е гарантирано от конституцията като право. [/quote]

    Плащам данък за притежеание на 2 МПС, нищо че едното е хоби (мотор) и го карам от време на време (държа го в гараж за моя сметка). Плащам си данъка и на жилището. Значи излиза, че след всички тия данъци, които плащам ще трябва да си плащам и за да паркирам колата около блока, когато не съм работа или в събота ако е синя зона. ДЕБИЛЩИНА. Все се оглеждат за проевропейски практики, ама не се замислят, че стандарта ни е далче под средния за ЕС...

    Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, КМЕТ В СЯНКА, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Smart Bulgarian, LudLustrator
  92. 92 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2894 Неутрално

    До коментар [#90] от "osuald":

    М-да...! Докато жителите на столицата си избират такива, като Юрданка, това ще е положението!

    Бивш tww09306483.
  93. 93 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2894 Неутрално

    До коментар [#91] от "Пешо":

    Трябва да свикнете някак с мисълта, че улицата не е ваша и трябва да се плаща! Това е....! Ако нямате гараж или парко-място, си купувате карта за градския транспорт или повечко билети, от новите по 1,60 лева! Данъка си е данък, не е такса за паркиране!

    Бивш tww09306483.
  94. 94 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#93:"tww09306483"]Трябва да свикнете някак с мисълта, че улицата не е ваша и трябва да се плаща! Това е....! Ако нямате гараж или парко-място, си купувате карта за градския транспорт или повечко билети, от новите по 1,60 лева! Данъка си е данък, не е такса за паркиране! [/quote]

    Така, значи всички могат да я ползват тая улица безвъзмездно, освен шофьорите, които плащат данък и винтека (извън населените места). Накрая ще плащат и за да паркират. Нещо конституция, равноправие, ала-бала?

    Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, КМЕТ В СЯНКА, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Smart Bulgarian, LudLustrator
  95. 95 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#91] от "Пешо":

    Щом можеш а си позволиш кола и мотор стандарта ти не е далеч от средноевропейския просто сте си мърлъовци в БГ и обичате да се оплаквате. Ако паркирането е проблем значи общо взето проблеми сериозни няма. Колата в голям град е лукс не необходимост в голям град.

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  96. 96 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#94] от "Пешо":

    можеш да я ползваш да минеш по нея, но не да пречиш на останалите да я ползват. Искаш кола плащаи си за гараж или не караи, нито е сложно нито в необходимост в София.

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  97. 97 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#83] от "cinik":

    В бедните квартали, в богатите е имало къща за кочияшите и място за конете, които сега са превърнати в скъпи лофтове. И сега в Лондон жилищата за готини хора включват паркинг, а за простолюдието не. Шегата на страна в старите части на ЛА има построени преференциални паркинги за живеещите в кварталите, където паркираме, които са задължително избираеми особено ако ще даваш под наем и правото за ползване върви с собствеността.

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  98. 98 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#97] от "ivanchoLA":

    В Лондон ги задължават да си наемат или купят място в отдалечен паркинг. Не казваш колко струва това. Тук говорим за 100 лева годишно, за да могат да си паркират пред къщата. Кое е по-тежкото условие от двете?

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  99. 99 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1981 Любопитно

    [quote#94:"Пешо"]Така, значи всички могат да я ползват тая улица безвъзмездно[/quote]
    Ами не точно, щото всички си плащат данъците, дори и да нямат личен автомобил. Всъщност улицата е за да се минава по нея, а не да се паркира. Паркирането е второстепенна функция, едно много добро допълнение, но е само това — възможност, опция. В тази посока, безплатните паркинги са платени от бюджета, който е събран от всички, и от теб с двете возила и от съседа ти, дето няма кола, та ако ще гледаме кой за какво плаща данъци... ми съседа ти трябва да се чувства прекаран. Просто, бройката на коли за паркиране надхвърли една критична стойност и се налага да има ресяване, и първото е безплатното да се замени с платено. Сега, ако това платено разчисти трошките дето не се движат, както и тези дето се ползват прекалено рядко за да си струва плащането за паркиране, то ще имаш достатъчно място за паркиране на сравнително ниска цена. Да, можеше и по хитро да го изпълнят, но все пак сме в България...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  100. 100 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 688 Весело

    [quote#1:"id"]Започваме зле, ще видим как ще завършим... [/quote]
    Денят се познава от сутринта!

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK