Кандидатурата на ген. Радев за президент не е предрешена, смята Нинова

Корнелия Нинова

© Юлия Лазарова

Корнелия Нинова



Кандидатурата на ген. Румен Радев за президент не е предрешена и предстои Националният съвет на БСП да я гласува, заяви лидерът на социалистите Корнелия Нинова пред "Нова телевизия". Тя отхвърли като лъжа твърденията, че номинацията на Радев идва от лидера на АБВ Георги Първанов или че е резултат от договорка с ГЕРБ.


Попитана защо БСП не залага на най-избираемите имена, а налага по-неизвестен за широката публика човек, тя заяви, че "няма да ме вкарате в това как ген. Радев вече е избран и е най-подходящият, докато не излезе решение на Националния съвет". "Оттук нататък кампанията ще е мръсна и кална", заяви Нинова и нарече управляващите формации – ГЕРБ, Реформаторският блок и Патриотичният фронт, както и "Движение 21" на Татяна Дончева, която се отказа от общ кандидат със столетницата, "партии на статуквото".


"В един глас скочиха ГЕРБ, реформатори, патриоти и Татяна Дончева, без човекът да е излязъл още на терена, без да е одобрен, без нищо. Това са партиите на статуквото, те управляват България", смята Нинова.




Лидерът на БСП отказа да коментира напрежението около бъдещия кандидат за президент и оставките на членове на изпълнителното бюро на партията. "Бюрото съм го избрала аз, разбира се. Това не е работа за коментар пред медиите, това си е наш разговор", заяви тя. Същевременно отбеляза, че не се чувства предадена, а в БСП имало различни мнения, включително по темата за кандидатпрезидентската двойка.


Попитана отново защо тя самата не се кандидатира за президент, Нинова заяви, че "ако исках да бъда кандидат за президент, нямаше да се кандидатирам за председател на БСП".


"В тази ситуация смятам, че силно политическа кандидатура, политизирана, особено лидерите (на партии – бел. ред.), не изпълняваме основната функция на президентството – човек, който да бъде обединяващ. Всеки от нас по някакъв начин е разделителна линия. Смисълът на президентската институция е друга – това е България над политическите крамоли, над политическите твърди ядра и т.н. Има такива фигури в България", смята Нинова. На въпрос дали поставя под въпрос за бъдеще натовското настояще на България, Нинова заяви: "Не. Европа и НАТО не."


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (86)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Щом участват комунисти и производните им,няма начин предизборната кампания да е чиста.

  2. 2 Профил на Колаборационист
    Колаборационист
    Рейтинг: 924 Любопитно

    Чугунената история за ламтенето за власт ....

    Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !
  3. 3 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 660 Неутрално

    ... червен смях ... копие на светлосиния

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  4. 4 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Корнелия, правичката да ви кажа на вас опозицията - няма да стане вашата.... губите с този Радев. Трябваше да се обедините около Радан Кънев.

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  5. 5 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1313 Неутрално

    БСП и АБВ, нямат друг, освен пак да номинират ГОЪЦЕ...

    Ха Ха ха хахах хах...

  6. 6 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6587 Неутрално

    Мимикрията продължава. "Не ме слушай какво говоря, а какво правя"
    Обречен опит

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  7. 7 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1257 Разстроено

    Кашата в БСП е тотална, РБ са като орел, рак и щука, етническите турски партии по презумпция не се натискат за президент, Волен и Патриотите са неизбиранеми. Какво остава тогава - Боко и Марешки. Аз, понеже съм тотално ошашавен, като едно истинско магаре ще взема да гласувам за Марешки!!!

  8. 8 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Как да не е предрешена, бе, К*рнелио?

    Нека видим как се развиват събтията? Ген. Радев, който до скоро беше АБСОЛЮТНО НЕПОЗНАТ на обществото, извън медийния фокус изведнъж излиза напред и взима анти-НАТО позиция (и това след като е бил генерал в НАТО-вска армия години наред). После хвърля оставка (след като е убеден, че ще хване пенсия) и изведнъж става кандидат на играч като Гоце и на БСП ЕДНОВРЕМЕННО. От нищото. И се налага като общ кандидат сред номинациите на партийни членове като Калфин, МаяМа, Миков и т.н.

    Случаенос? Не мисла!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  9. 9 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    Абе готинко си е, като червените се хващат за гушите...

    И накрая - хем руското генералче в пенсия, хем Гоце в немилост, хем изборите загубени.

    Голям ЧЛЕН. 😱

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  10. 10 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1313 Неутрално

    РАДЕВ, може и да е отличен генерал, но не е Човекът, който може да обедини нацията!

    Той не е оратор. И няма такива качества, нито е политик, а случайно попадение на ПИ АРА на една без апелативна анормалност, поради кадрова безпомощност и липса на личности.

  11. 11 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 1038 Весело

    Не е предрешен разбира се. В полунощ ще се съберат на Бузлуджа да питат духовете на Благоев, Димитров

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  12. 12 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 522 Неутрално

    Исторически предрешена е единствено катастрофата на русофилистичната мафиотска банда сега наричаща се БСП. Ние едва ли, но историята ще ги съди.

    Умен и красив жълтопаветник.
  13. 13 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2682 Любопитно

    "От тук нататък кампанията ще е мръсна и кална"

    Че как няма да е, щом в нея участва такава потънала в кал, мръсотия и престъпления партия като бившата БКП?

  14. 14 Профил на focus_123
    focus_123
    Рейтинг: 388 Весело

    А така! Употребиха генерала и ще му бият шута, съвсем по комунистически!
    Но това, което човек си направи никой не може, та и този генерал в оставка! Да е мислил, да си е правил сметка, а не на юнашко доверие с люде, дето като ти кажат, че е сутрин, си требе да провериш изгряло ли е слънцето!

  15. 15 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2433 Неутрално

    Нинова вече почна да се прави и на играчка! Ама ще я изиграят! Тя не знае с какви подлеци си има работа в тая БСП-мафия!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  16. 16 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1931 Весело

    Кандидатурата на ген. Румен Радев за президент не е предрешена и предстои Националният съвет на БСП да я гласува, заяви лидерът на социалистите."Взехте ли мнението на Единна Русия.

  17. 17 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1351 Весело

    [quote#11:"стафилокок"]Не е предрешен разбира се. В полунощ ще се съберат на Бузлуджа да питат духовете на Благоев, Димитров [/quote]

    До коментар [#11] от "стафилокок":

    Ако не ги изгони със сабя духът на Хаджи Димитър е неговите четници! Този връх е техен!

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  18. 18 Профил на dragofen
    dragofen
    Рейтинг: 291 Неутрално

    До коментар [#9] от "Norman Granz":

    ++++++++++в десетката

  19. 19 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Що така бе? Много ви приляга - русофил от класа!

  20. 20 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    Ако генералът не става, може да опитат с офицер Росен Петров, който вече има опит в политиката.

  21. 21 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5105 Разстроено

    кандидатурата на протежето Радев е сигнал към носталгично настроените върли комунисти за твърда ръка,към запасните военни (90%от които са членували в БКП) и към кръговете от оръжейният бизнес свързани с Масква.Тази кандатура е безкрайно далече от европейското виждане за бъдеще на РБ и евро ориентацията.

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  22. 22 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 942 Неутрално

    [quote#7:"Дедо Либен"]

    Кашата в БСП е тотална[/quote]
    Е уж "избраха" Нинова за да възроди партията,пък то какво?Как се съживява мъртвец?Че и точно от Нинова?!?!

  23. 23 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 942 Неутрално

    [quote#21:"messera"]към запасните военни (90%от които са членували в БКП) [/quote]
    А така също и към техните семейства.

  24. 24 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Весело

    Кандидатурата на ген. Радев за президент не е предрешена, смята Нинова..)))
    ..............
    Чакаме камионът с рубли да пристигне , до една седмица и тогава ще решим ...))

    BIG AL
  25. 25 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1579 Неутрално

    Най-голям кеф ще бъде да номинирате Радев и той да се ИЗХЛУЗИ

    The best way to predict the future is to invent it.
  26. 26 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1816 Неутрално


    Генерала е кандидатура на селяка от Сирищник, но офицално обявен от Нинова . От т. н. " ляво ", за Мая гласуват 235 от 265 местни организации, но изведнъж се издига кандидатурата на НИКОМУ НЕИЗВЕСТНИЯ Радев ? Защо ? Ще бъде ли пожертван Радев ?
    После ми говорете " от ляво ", че сирищника не върти БСП на пръста си и, че Нинова е нужния човек за лидер на БСП .
    Е, лично на мен ми харесва това, което става в бандитските червени среди !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  27. 27 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Весело

    Добре е за Демокрацията,
    БКП-БСП - да се забие , пак , в НАЙ- ретроградните си , мутирали привърженици ..
    Нинова била НОВОТО !!??
    Хахахаааааа.....
    Вече , на нейния ФОН - Миков е почти 100%-ен европеец ...)

    BIG AL
  28. 28 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 225 Неутрално

    В крайна сметка това изглежда добра кандидатура. Трябва му сериозно промотиране, защото така избира масовият подавател, по отношение на това сме поамериканчени.

  29. 29 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1579 Неутрално

    "Не. Европа и НАТО не"

    В смисъл?

    The best way to predict the future is to invent it.
  30. 30 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5225 Неутрално

    Червеният генерал няма как да е обединяваща фигура, освен за руската пета колона. За нацията той е разделяща фигура.

    Gunter glieben glauchen globen
  31. 31 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#26] от "niksan1":

    Мая беше по-добрата кандидатура и то с реални шансове.

  32. 32 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    До коментар [#22] от "gobay":

    " Че и точно от Нинова . "


    Че какво и е на Нинова ? Направи милиони от приватизацията, изпрати синът си да учи в империалистическите САЩ, прицелила се е в премиерското кресло .. !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  33. 33 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Весело

    Назад, назад другариии - към мухласалите фуражки- и спомените им - цял живот около казаните , без НИТО една военна акция, в живота им ...Шкембетата, крадливите старшини и ЗаКаПеЧеТаТа - там ви е ..електората ..>)
    Кой млад ще се хване на баба Нинова на приказките ???
    Хахахахахаа...
    Давайте другарии, със знамената на сталин ,че гевара, брежнев , путин , може и ким ..))

    BIG AL
  34. 34 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#25] от "EU defender":

    Какво???Той да не изпълни партийно поръчение?Такова доверие да му окаже партията и той да бъде неблагодарен?Няма не само практическо,а и теоретично как да стане това.

  35. 35 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2682 Весело

    До коментар [#11] от "стафилокок":

    "В полунощ ще се съберат на Бузлуджа да питат духовете на Благоев, Димитров"

    Добра метафора! Спомних си стиховете на Ботев и ми се натрапи една пародия (да ме прости байо Ботийов):

    Найди ми , сестро, баш президента,
    дето ще нашите кожи спасява!
    Не найдеш ли него, търси резидента-
    шлемът му ръждясва нейде тъдява!

    Още веднаж се извинявам на великия поет, че го префразирам, но... мисля, че ще ми прости!

  36. 36 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    До коментар [#31] от "Faihle":

    " Мая беше по-добрата кандидатура и то с реални шансове . "


    И Мая нямаше да успее, както и който и да е от БСП и АБВ, но защо беше така грубо пренебрегната волята на местните БСП-организации ? В името на какво ?
    Въпросите ми са реторични .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  37. 37 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    До коментар [#20] от "Ф.Нинов":

    😅😅😅😅😅😨

    Само дето недзавършилият милюцинер Росен извърши грубо нарушение на устава, подарявайки зачисленото си оръжие (кортик) на не по-малко колоритното Барече - онова, с пипонестото черепче.

    Иначе аз съм с двете ръце ЗА издигането му - той ще добави мощен entertainment factor към кампанията на "левите"...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  38. 38 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2290 Весело

    До коментар [#11] от "стафилокок":

    Изборът е предрешен. От руското посолство са казали да е Радев. А се забавиха, защото руснаците бяха заети с Ердоган и двете руски партии - АБВ и БСП се лигавеха "не можем да изберем общ кандидат..."...

    Живеем във времена на суши, фондю и жулиен, а аз продължавам да обичам кюфтенца с пържени картофки и баничка с боза. Моята простотия край няма!
  39. 39 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1579 Неутрално

    [quote#28:"Faihle"]Трябва му сериозно промотиране, защото така избира масовият подавател[/quote]

    Ама няма рубли. Сега от Масква искат ЖЕЛЕЗОБЕТОН

    The best way to predict the future is to invent it.
  40. 40 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2290 Весело

    До коментар [#36] от "niksan1":

    "...но защо беше така грубо пренебрегната волята на местните БСП-организации ? В името на какво ? .."
    Родината - майка Россия каза: Трябва да е Радев!!!...

    Живеем във времена на суши, фондю и жулиен, а аз продължавам да обичам кюфтенца с пържени картофки и баничка с боза. Моята простотия край няма!
  41. 41 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2290 Весело

    До коментар [#39] от "EU defender":

    Той ЖЕЛЕЗОБЕТОНА е за моста в Крим....

    Живеем във времена на суши, фондю и жулиен, а аз продължавам да обичам кюфтенца с пържени картофки и баничка с боза. Моята простотия край няма!
  42. 42 Профил на bobix
    bobix
    Рейтинг: 751 Весело

    След напрегнати дебати с конкуренти е бил отстранен ? Ко, нйе.

  43. 43 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3650 Неутрално

    [quote#36:"niksan1"]И Мая нямаше да успее, както и който и да е от БСП и АБВ, но защо беше така грубо пренебрегната волята на местните БСП[/quote]

    Не се прави на загрижен за БСП. Притеснява те само да не извадят силна кандидатура. Аз съм още по-малко загрижен. За мене добрата БСП е тази, която е аут. Но ще съм доволен от силен кандидат-патриот, защото такъв е нужен на България.

  44. 44 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 497 Неутрално

    За Генерал Радев съм с две ръце. Или Димо Гяуров. Може и Герджиков.

  45. 45 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2660 Неутрално

    Президентските избори са робен камък, доколко Нинова държи властта в БСП. Ако добута до балотаж, ще има вдигнато воле да поразчисти разни протежета, с които в момента трябва да се съобраява. Ако се препъне, ще трябва да допусне още навлеци в обкръжението си. Ако успее да стигне и по-далече, направо ще раздава шутове! По-склонен съм да очаквам да разкара разни протежета...

    I Want To Believe
  46. 46 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Аууу, голямо хулене на Радев става тук. И като гледам кои ник-чета го калят, явно ще е свестен човека и тружениците бързат да му бутнат реномето.

  47. 47 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1750 Весело

    Използват го, също като Орешарски
    Как един офицер може да се довери на тая пасмина от Позитано?!

  48. 48 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1123 Весело

    следващата кампания на тези ще им е на сигански, щото даже пенЦиите вече не им се връзват на глЮпостите.

  49. 49 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    До коментар [#43] от "Judjuk":

    " Не се прави на загрижан за БСП . "


    Нито дори за миг не съм загрижан за добруването на БСП, а за нейното изчезване от политическата сцена на България . По-горе търся отговор на въпроси, на които от БСП и АБВ не дават отговор и това е принципна позиция .
    А, от тази минута си залагам главата, че Радев НЯМА да успее ! Той се препъна още на старта !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  50. 50 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1579 Неутрално

    [quote#43:"Judjuk"]Но ще съм доволен от силен кандидат-патриот, защото такъв е нужен на България.[/quote]

    Е то има такъв - Каракачанов

    The best way to predict the future is to invent it.
  51. 51 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1784 Неутрално

    [quote#37:"Norman Granz"]извърши грубо нарушение на устава, подарявайки зачисленото си оръжие (кортик) [/quote]
    Мда, офицерския кортик е символа на личната офицерска сабя... която се предава в други ръце като символ на капитулация. И това тъпоносо мекере с поклон си предаде кортика на лайномета Бареков!!!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  52. 52 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1816 Неутрално

    До коментар [#45] от "2.50":

    " Ако се препъне ще трябва да допусне още навлеци в обкръжението си . "


    Тцъ ... ще бъде изхвърлена от вътрешнопартийните си противници, при това с основание !
    Във вълчата глутница няма " или-или " ... !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  53. 53 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1784 Неутрално

    [quote#49:"niksan1"]Той се препъна още н[/quote]

    [quote#49:"niksan1"]Той се препъна още на старта ![/quote]
    Доста, доста преди старта!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  54. 54 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3650 Неутрално

    [quote#49:"niksan1"]А, от тази минута си залагам главата, че Радев НЯМА да успее ! Той се препъна още на старта ![/quote]

    Как тъй се препъна, още не е стъпил на старта? И си пази главата.

  55. 55 Профил на mahjongg
    mahjongg
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Генерал + комунист = предател
    Колко ли още такива боклуци има в армията на държавна хранилка?

  56. 56 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1579 Неутрално

    Мнението на Нидал Алгафари, ПР на БСП:

    „Приятели,

    бях се зарекъл, че за БСП и ръководството ѝ в лицето на АБВ няма да говоря, пиша и коментирам. НО... тъй като въвличат генерал Радев в поредната политическа хумореска ще напиша няколко думи.

    Господин генерал,

    с цялото ми уважение към това, което сте постигнал във военната йерархия, ще се опитам да насоча прожектора, осветляващ ви към онези които са зад него.

    Искрено вярвам, че не сте дали съгласието си докато сте още в длъжност, не позволяваща да се кандидатирате да бъде предлагано и подлагано на гласуване в партийните структури на БСП в тяхното допитване. Ако не сте го дали, то тогава на основата на кое сте били номиниран и предложен от лидерите на двете политически формации? Кое ги е накарало, още преди вие да заявите, че ще напуснете поста, те да са сигурни в това?

    Вероятно знаете, че номинациите в БСП за вас са много по малко от тези на техните партийни функционери и въпреки това, те са пренебрегнати за да издигнат вас.

    Като офицер от българската армия, не бе ли по логично да бъдете издигнат от инициативен комитет и да ви подкрепят партиите, които страдат от липсата на личности за този пост?

    В интервю на първият в АБВ и кардинал Рошельо за БСП, твърди, че вие сте без политически опит, а поста който ще заемете, ако бъдете избран, е основно политически. Дали ще се съгласите, той да е онзи който ще ви насочва и учи, тъй като имал богат опит в това?

    Господин генерал, същият кардинал, твърди, че сте еднакво отдалечен и еднакво приближен до тях. Това означава ли, че сте така еднакво отдалечен и приближен от електората на БСП? Защото освен тях в България има още много хора, които не членуват в тези две политически формации, ако може да се нарекат така, както и много човеци, които симпатизират на други?

    Господин генерал,

    кампания, като тази в която въвличат името и честа на неопетнен офицер от армията, струва много, много пари. Дали вие ще приемете да платят сметката, хора с авоари спечелени от ограбването на народа, чийто президент може да бъдете?

    Последното към което искам да ви обърна внимание, господин генерал. Тоз дето се би в гърдите, че едва ли не сте негова кандидатура е предал мнозина от най- близките си. Последно, което направи е да предаде и онзи, който му помогна да спечели процента за да влезе в Народното събрание и му даде не малко власт. Тоз който съсипа партията, която го бе издигнала до немечтани даже от него висини и сега чрез вас да се опита да я дозакопае и всичко това в желанието да е единствен в едно от политическите пространства?

    Написах това, защото се опасявам, че искат да използват това във вас, което най им липсва. Почтеност и честност!“

    The best way to predict the future is to invent it.
  57. 57 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#36] от "niksan1":

    Обаче пък Мая, е уязвима по опорните им точки на тружениците.
    На мен Радев не ми изглежда като дъми. Всъщност може да се окаже сериозен кандидат и той изглежда сериозен но това при нашите условия няма много голямо значение.
    Ще видим, нека започне да говори, да му видя позицията, тогава. Хубавото е, че сам, ще си избира вицето.
    Според мен тази свобода е по инициатива на АБВ, те са доста по-различна партия от БСП, едно от първите правила при тях е, че всеки има свобода на мнение и изразяване. Казвам го по обективни впечатления. А и с Нинова и в БСП се забелязва промяна.
    Дончева нз какво искаше, нея ли да кандидатират. По добре даже да не участва, вярно има там някакви фенове на лаладжийстването и, но да си в ДСБ

  58. 58 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2660 Неутрално

    До коментар [#52] от "niksan1":

    Възможно е, но по-малко вероятно.
    Ако гледаме съдбата на бат’ Мишо, ще поизчакат.

    I Want To Believe
  59. 59 Профил на xfactor
    xfactor
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Т.нар партии като абв и бсп, мога да добавя и атака и нфсб - реално осмислят съществуването си чрез медийно присъствие.Само.Иначе полезността им за България е под нулата.

  60. 60 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#49] от "niksan1":

    С какво се е препънал, че в последно време нещо не следя политиката.
    Аз по-скоро бих казал, че засега в обществото нищо не се знае, той е енигма.

  61. 61 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1579 Неутрално

    [quote#57:"Faihle"]Хубавото е, че сам, ще си избира вицето. [/quote]

    Артелчика? Тъй де, да го съветва по икономическите въпроси.

    The best way to predict the future is to invent it.
  62. 62 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1579 Весело

    Предлагам компромисен вариант за генерала - да стане пилот на правителствения самальот. Това поне го умее.

    The best way to predict the future is to invent it.
  63. 63 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#59] от "xfactor":

    Всъщност АБВ е модерното ляво, и тукашните труженички говорят често за рубли, но реално АБВ има много ограничен ресурс, който не им позволява нито да развият мрежата си по места, камо ли пък да купуват гласове.
    Бъдещето на лявото, трябва да използва АБВ за някакво ядро, около което да се завъртят истинските леви, независимо дали са безпартийни или са в структури на БСП.

  64. 64 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2682 Весело

    До коментар [#46] от "Калата":

    "И като гледам кои ник-чета го калят, явно ще е свестен човека и тружениците бързат да му бутнат реномето."

    Не си прав по неочаквана за теб причина- няма какво да се бута, той няма реноме (политическо). Както няма и физиономия- също политическа. Засега и реномето, и физиономията се вместват в една дума- марионетка в ръцете на шайка, изцяло предана на интернационалната дружба, добре подплатена материално и радваща се на високо покровителство отвън. Горе долу с тази характеристика той ще влезе в президентската кампания. Как ще излезе, не мога да прогнозирам, защото особеностите на националните избори за мен са тера инкогнита- непредсказуеми и неповторими.

  65. 65 Профил на darinoa
    darinoa
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не мога да разбера какъв е смисълът от толкова кандидати, като в крайна сметка ще спечели който Борисов и Доган се договорят.

  66. 66 Профил на penchoo
    penchoo
    Рейтинг: 497 Неутрално

    [quote#11:"стафилокок"]Бузлуджа да питат духовете на Благоев, Димитров[/quote]
    Трудно ще е да им разберат посланията - Благоев е бил българофоб и русофоб, Димитров е бил българофоб и рублороб...
    Май общото между тях е българофобията...

  67. 67 Профил на Faihle
    Faihle
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#46] от "Калата":

    Такова е впечатлението. Тружениците се вдигнаха Още малко и, ще ни промотират Мая. Просто впечатление.

  68. 68 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8473 Неутрално

    Корнелия и тя почна много с "АЗ". Още един диктатор на сцената.

  69. 69 Профил на Дилема
    Дилема
    Рейтинг: 1747 Весело

    ...ГЕРБ, реформатори, патриоти и Татяна Дончева, без човекът да е излязъл още на терена, без да е одобрен, без нищо. Това са партиите на статуквото, те управляват България", смята Нинова.


    Това били партиите на статуквото, хахахха.... Тая или не знае какво е статукво, или какво е партия, или просто не познава Дончева и не подозира какво ще й се случи като я прикалъмява към ГЕРБ... (айде към "реформаторите" да я добавиш как да е - от едно ГРУ тесто са). Който е любопитен, може да види снощните просташки излияния на една "туркиня", която уж не знаеше български... Ченгета и мурзилки, вари ги, печи ги.. а др. Корни - "барабар Петко с мъжете".

    Дали да съм, или да н' съм и Аз-ът да не бъде Аз, а... Ние
  70. 70 Профил на 4itatel
    4itatel
    Рейтинг: 475 Неутрално

    Този човек Радев е непочтен - яде НАТОвски кюфтета години, а сега плюе НАТО! Този е предател и дезертьор!

    4itatel
  71. 71 Профил на virtuoz1234
    virtuoz1234
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#23] от "gobay":

    Запасните воени 90% сме против БКП защото знаем , че за една нощ не можеш да станеш от комунист на социалист, разликата е огромна , а ние имаме по две три висши образования и философските познания никак не са ни чужди. Не подкрепяме Радев не защото не е професионалист, а защото се продаде на Първанов ЗКПЧ-то на държавата -10години и на тая кифла Курнелия. Кога стана калайджия и кога и почерня задника.

  72. 72 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 657 Неутрално

    На въпрос дали поставя под въпрос за бъдеще натовското настояще на България, Нинова заяви: "Не. Европа и НАТО не." - края на статията.

    Курнелия просто трябваше да довърши - "Да. Русия и Путин, да!"

  73. 73 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#32] от "niksan1":

    Това всичко е вярно.Въпросът е какви организационни качества и способности има?Вярно,че разчита на Гочето,Р.Овчаров и кръга около него,но и те си правят едни сметки,в които Нинова е предопределена.Така поне си мисля.

  74. 74 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    До [#25] "EU defender" -защо се опитваш да изкараш лекето Радев самостоятелна личност?
    Не се ли сещаш, че щом путин е инструктирал и Гоце и Нинова да го издигнат - сигурно Радев е Агент на КГБ и то с доста висок ранг! Явно е бил със задача да се внедри в НАТО и добре се е справил! Завоювал е доверието и е бил спяща клетка - чакал е да бъде активиран в нужния момент. Сега вече, когато е предстояло да се пенсионира не е нужен на Путин в НАТО и може да бъде разкрит като проруски кандидат! Е малкото хубаво е, че някои ще се стреснат като разберат че агент на КГБ е бил натовски генерал. има и още! кои?? Паси?, Ив. кръстев?

  75. 75 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 942 Неутрално

    [quote#43:"Judjuk"]Но ще съм доволен от силен кандидат-патриот, защото такъв е нужен на България. [/quote]
    Сидеров или Симеонов като как ги намираш?Патриоти.Баш патриоти.
    Забравих-Каракачанов.

  76. 76 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#50] от "EU defender":
    Извинявай за дублирането на Каракачанов,но не бях прочел твоя коментар.

  77. 77 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2433 Неутрално

    [quote#55:"mahjongg"]Генерал + комунист = предател
    Колко ли още такива боклуци има в армията на държавна хранилка?[/quote]
    Всичките висши офицери. Както и всичките окръжни и върховни съдии!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  78. 78 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 942 Неутрално

    [quote#71:"virtuoz1234"]че за една нощ не можеш да станеш от комунист на социалист[/quote]
    +++++++++++++++++Това се отнася не само до военните от запаса,а до всички,които вярваха в идеологията на БКП.Наистина интересно е как всички станаха социалисти и дали намират разлика между комунистическа и социалистическа партия?

  79. 79 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    Другарко Нинова, ама това изобщо не ме интересува

  80. 80 Профил на Катерина Стоева
    Катерина Стоева
    Рейтинг: 381 Неутрално

    в крайна сметка комунистическият кандидат няма да е този червен генерал, който няма никакви шансове, ето отличен анализ за катастрофата в бсп

    http://www.faktor.bg/novini/balgariya/79536-zad-ninova-stoyat-hora-koito-se-mrazyat-do-krav-i-tarsyat-pistoleti-za-vnezapni-ubiystva.html

  81. 81 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 657 Неутрално

    [quote#8:"majorman"]Нека видим как се развиват събтията? Ген. Радев, който до скоро беше АБСОЛЮТНО НЕПОЗНАТ на обществото, извън медийния фокус изведнъж излиза напред и взима анти-НАТО позиция (и това след като е бил генерал в НАТО-вска армия години наред). После хвърля оставка (след като е убеден, че ще хване пенсия) и изведнъж става кандидат на играч като Гоце и на БСП ЕДНОВРЕМЕННО. От нищото. [/quote]
    Бе не е баш от нищото.
    От година време ген. Радев "го подгряват" медийно, като Бойку е част от тая игра.

    Това от 2014-та г.
    "Генерал Радев: Нужен ни е нов изтребител, защото МиГ-29 ще се оскъпи много"
    http://aeropress-bg.com/2669-general-radev-nujen-e-nov-iztrebitel-zashtoto-mig-29-shte-e-mnogo-skap
    Мнение на "проруския" генерал от натовската българска армия.

    Това от м. април 2015-та г.
    "Борисов: Когато имаме пари, ще купим изтребители"
    http://offnews.bg/news/n_1/n_496431.html
    Мнение на "атлантика" Борисов - "Първо пенсиите, инфраструктурата, образованието. За 2016 г. с парите, които са доста повече, събирани от НАП и Митници и всички мерки, които сме взели за борбата с корупцията и контрабандата ще осъществим и тази реформа в армията", каза още Борисов."
    Нещо като - тате обеща да ми купи колелло, ама друг път".
    2016-та почти изтича, а нови самолети - йок. Дори и преговори за такива йок.

    Това пак от 2015-та г., ама от м. октомври.
    "Ген. Румен Радев оттегля оставката си след разговор с премиера Борисов"
    http://www.cross.bg/radev-aviatziya-borisov-1482629.html#.V6xJ5FuLTIU

    За да се стигне до 2016-та,
    новата оставка и кацането, на "уж от нищото" изскочилия водещ се за натовски генерал, на червения клон.

    От тази бегла ретроспекция ясно се вижда, че медиите на "КОЙ" с активното съдействие на Бойку от поне 2 години вкарват името на ген. Радев във фокуса на медийното и общественото внимание. А сега изведнъж - идвал бил от нищото.
    Аде холан, не на нас тия.

    Казвам го на герберите, да си го знаят предварително.
    Бат'ви Бойку играе една и съща игра с Гоце и БСП целяща плавната промяна на външнополитическия курс на България в посока към Русия и президентските избори са част от нея.
    Скорошното му ланкане - от 30.07., че имал двама прекрасни кандидати, ама те не ставали, щот в ГЕРБ нямало такива, които да тропнат по масата, го издават, че е в колаборация с Гоце и ГЕРБ за предаване на президентската власт на левицата.

    "Борисов търси в ГЕРБ кандидат за президент, способен да тропне по масата"
    „Имах двама прекрасни кандидати допреди две седмици. Когато видях какво чудо става по света… тези ми хора с тези и качества в критична ситуация не могат да се справят. Те са прекрасни във всяко отношение, но при стресова ситуация, при такъв момент, в който трябва да отидат да тропнат по масата, да да ни защитят интереса – дали с комшиите, дали в Европа, те този характер го нямат. Затова мисля дали мога да намеря в партията такъв човек“, обясни Борисов."
    http://ureport.bg/126457/2016/07/30/politika/bulgaria/borisov-tarsi-v-gerb-kandidat-za-prezident-sposoben-da-tropne-po-masata

    Да, в ГЕРБ няма кой да "тропне по масата", но ген. Радев е баш човекът, който може да го направи, нали Бойко?
    Сега за доказателство остава да предложиш на гербавия мат'рял и една малодушна гербава мурзилка за президент и всичко ще си дойде на място.

    Ало, ГЕРБЕР'ТИ!!!

  82. 82 Профил на Chi Cho
    Chi Cho
    Рейтинг: 442 Весело

    Кандидатирайте се колкото си искате, не ни пречите.

    Мразя да мразя!
  83. 83 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 657 Неутрално

    [quote#14:"focus_123"]А така! Употребиха генерала и ще му бият шута, съвсем по комунистически! [/quote]
    Не бързайте да го отписвате.
    Вероятно БСП-АБВ ще издигнат ген. Радев.
    Да не стане само така, че и Патреотете да видят в негово лице достоен българин, да се откажат от номинация и да го подкрепят. Не забравяйте доскорошните шушу-мушовщини между Гоце и Каракачана за общ кандидат, а и не се съмнявайте, че там по ДС линия влиянието е голямо и нищо чудно Каракачанката да козирува и да изпълни заповедта.

  84. 84 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 657 Неутрално

    [quote#36:"niksan1"]И Мая нямаше да успее, както и който и да е от БСП и АБВ, но защо беше така грубо пренебрегната волята на местните БСП-организации ? В името на какво ?
    Въпросите ми са реторични . [/quote]
    Щото, според думите на Бойку, в тази сложна международна обстановка МаяМата не е човекът, който да може да тропне по масата, сиреч да бъде Главнокомандваща.
    Виж, ген. Радев е баш в профила на Бойче - готов Главнокомандващ.

  85. 85 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 657 Неутрално

    [quote#65:"darinoa"]Не мога да разбера какъв е смисълът от толкова кандидати, като в крайна сметка ще спечели който Борисов и Доган се договорят.[/quote]
    А Гоце и Доган дали не се договарят също?

  86. 86 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3597 Весело

    [quote#69:"Непукистка"]Това са партиите на статуквото, те управляват България", смята Нинова. [/quote]
    Толкова са елементарни това червените, че едно работещо определение не могат да измислят, ами самокрадат чуждите!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK