След споразумението с Турция: България е върнала там 24 души

След споразумението с Турция: България е върнала там 24 души

© Велко Ангелов



За три месеца България е поискала да върне в Турция близо 870 души по сключеното споразумение за реадмисия на мигранти. Турция е приела обратно 24, показват данните на МВР. Договорката между Брюксел и Анкара беше сключена през март. След това отделните държави се споразумяха допълнително с Турция и напрактика сделката се прилага от началото на юни.


Въпреки че мигрантският поток е значително по-малък в сравнение с миналата година, данните показват, че подобна договорка няма голям ефект върху състоянието на бежанската вълна


у нас. От началото на годината при опит да влязат или да излязат, както и във вътрешността на страната са били задържани над 11 хиляди души. През последната седмица МВР отчита ръст с 80 % на арестуваните в страната.




Статистиката показва, че все повече чужденци решават да се задържат по-дълго в България и да получат статут, за да могат да пътуват легално към други западни държави. Ситуацията е по-различна от миналото лято и заради факта, че Унгария на практика затвори границата си със Сърбия - основната артерия на т.нар. балкански маршрут.



Всяка седмица изпратените молби от българска страна за реадмисия се увеличават, но на много малка част от тях има положителен отговор.


Данните на МВР показват, че от началото на 2016 г. над 200 души са били върнати със съдействието на дирекция "Миграция"


в изпълнение на програми за подпомогнато доброволно връщане.


Малко след началото на действието на сделката се появиха информации, че Турция едностранно я е прекратила. Потвърждение нямаше, докато вътрешният министър Румяна Бъчварова не обяви, че "Турция се въздържа от изпълненията си по споразумението за реадмисия на мигранти. Аргументите са свързани с отношенията и процесите, които текат в разговорите с Европейския съюз".


След подписването на споразумението между ЕС и Турция, турският президент Реджеп Тайип Ердоган е заплашвал, че ще блокира сделката, ако турците не получат безвизов достъп до Европейския съюз. Малко след опита за преврат в Анкара, стана известно, че най-вероятно визите няма да отпаднат през тази година.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (58)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    В тези 24 са Бююк и още няколко "гюленисти".

  2. 2 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Реално Бойко получава за награда и публично унижение, а ние получаваме хора, които не бягат от война/ авганистански емигранти предимно/, които идват от държава без война/ Турция/, която обаче отказва да ги приеме. Пре наличието на корупция в Агенцията за бежанците- афганистанците ще получат един от двата статута, а не би следвало. Давайки им статут, те получават документ за самоличност, който обикновено изхвърлят след като стигнат Западна Европа и подадат молби за статут там. Оттам ще ни ги връщат обратно, защото тук имат статут и пръстови отпечатъци. Ние нямаме механизъм за интеграцията им и това е положението. Ердоган не спазва нито едно споразумение.

  3. 3 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 593 Неутрално

    За тези 3 месеца тези 870 души не са всички нелегални емигранти!

    Соразумението с Турция е само хартия без стойност. ЕС трябва да намери, както казва Фрауке Петри от Afd два острова, управлявани от UN, на единият пращат само мъже, на другият жените и семейните.

    До 3 години ще има едва 0,01% приток на нелегални бежанци. Ако няма някакви изключения, нелегалните бежанци да напуснат този/тези остров/и. Иначе пак при 95%, мюсюлманите използват всяка пролука в закона, имат и добри адвокати, финансирвани от Ислямска Държава.

    Es muß Geld fließen!
  4. 4 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3887 Неутрално

    Ердоган не спазва нито едно споразумение.
    =========
    Понеже Европа също не спазва. До коментар [#2] от "grayeagle":

    Bukalemun
  5. 5 Профил на fresia
    fresia
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Как си го представяте Ердоган да ни пази от гостите на Меркел?Назначава и въоръжава специална армия,която разполага зад всяко храстче и стреля на месо срещу всеки,обезпокоил ЕС?
    Или взима от нас всеки мигрант,от който Мути няма нужда,и го осиновява и устройва в Турция-и така има-няма два континента,които са тръгнали на преселение?

    Не ни е виновен Ердоган.

  6. 6 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    Бойко Тиквата се споразумял!!! Освен да се хвали, за нищо друго не става! Когато трябва да вземе някакво важно решение, изпада в паника и не знае какво да прави. За това си сменя постоянно мнението и всяко негово решение е предпоследно. Типично за тотално некомпетентен човек!!! Ако и лентички не режеше, нямам представа какво би правил.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  7. 7 Профил на Mel Vi
    Mel Vi
    Рейтинг: 353 Неутрално

    Предполагам тези,които Ердоган поиска?

  8. 8 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1071 Любопитно

    На месец, в България остават минимум в 3-4000 нови талибани

  9. 9 Профил на toni99
    toni99
    Рейтинг: 19 Неутрално

    В тази ситуация журналистите и опозицията трябва да разпънат Бойко вместо да му се слагат .... особено "патриотите"

  10. 10 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2241 Неутрално

    24 са върнати, а останалите успешно са трафикирани до Сърбия. Избори идват, пари ще трябват.

  11. 11 Профил на ibredebre
    ibredebre
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Докъде стигна строежа на оградата покрай границата с Турция? Докато се построи всичкото орк ще се е изсипало в Европа...

  12. 12 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1085 Весело

    До коментар [#6] от "quatro_4x3": [quote#6:"quatro_4x3"]Бойко Тиквата се споразумял!!! Освен да се хвали, за нищо друго не става! [/quote] Става за да го избират на дИмУкратични избори, бе, момче! А това е важното!


    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  13. 13 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1789 Весело

    До коментар [#6] от "quatro_4x3":

    Гюленистите Доган, Пеевски и ръководството на ДПС кога ще ги връщат в Турция?

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  14. 14 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2310 Весело

    браво на милиционерите ,тези 24 човека клатеха сериозно Стабилноста !

  15. 15 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2979 Неутрално

    На практика Турция не спазва споразумението за връщане на емигрантите.

  16. 16 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3840 Неутрално

    А военните кога ще започнат да пазят границата на България от джихат така както е описано по конституционните клаузи на неприкосновеност ????

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  17. 17 Профил на sandr0
    sandr0
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Защо журналистите на задават въпроси на Борисов??????
    От какво ги е страх????
    Да не им спрат мижавите 1000лв. заплата ли?

    "Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"
  18. 18 Профил на sandr0
    sandr0
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#15:"voyko"]На практика Турция не спазва споразумението за връщане на емигрантите.[/quote]
    Мисл,че е е време за по твърди мерки на границата.....

    "Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"
  19. 19 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3354 Неутрално


    " След споразумението с Турция : България е върнала там 24 души "


    Не мога да повярвам ... ! В " Здравей, България ", Боко Банкянски каза, че сме върнали повече от ... 25 000 души ... !
    Тъй като не съм математик, моля по-грамотните от мен да изчислят с колко процента ни е излъгал мутрафона !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  20. 20 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3664 Неутрално

    Македония сама, без един цент помощ от ес, спря балканския маршрут, устоя на натиска на границата си и на взаимноизключващите се нареждания от ес - "не затваряйте границите", "не пропускайте". В едно интервю в bild македонският президент с увудваща за днешен политик откритост и яснота на приказките разобличи целия хаос в мигрантската политика, дилетанщината, липсата на какъвто и да било концепт по въпроса, но подплатено с арогантно-заповеден тон на евробюрократите. А моментът, когато две страни - гърция и българия - ще оберат пешкира, се очаква отдавна. Не го вижда този, който си заравя главата в пясъка като щраус. Сега бундесмути изведнъж ще се сети, че има закони, които трябва да прилага. Ще изрови и унищоженото от самата нея дъблинско споразумение. И ще започне да връща в първата сигурна страна. Това е турция, но там ердо ще й покаже пръст номер 3. Следващата по веригата е уязвимата гърция и най-лоялната евроатлантичка българия. И този път ще връща яко. Защото има къде. След кастинг, естествено.

    Мърфи е оптимист!
  21. 21 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    €-атлантическата солидарност иска жертви! Ще сключваме споразумения с Турция за пришълците такива, каквито само на тях им е изгодно! Ако трябва и Родопите ще им дадем! Турция е нашия гръб в НАТО! Турция пази ВЕИ-тата, офшорните Марица 1 и 3, концесиите-от костеливите пръсти на руската мечка! България няма армия, затова разчита при нужда на турската. (това е публична тайна). Защото не дай Боже ако нещо стане, и вежливи зелени човечета стъпят тук, може да паднат привилегиите за ВЕИ-тата, за дългосрочните договори с Марица 1 и 3, и Пееф Бей от Депесей ще трябва да дели баницата с някой като Тимченко, например. От което може да настъпи национална трагедия, или Пеевски да отслабне. И да не прилича вече на типичен американец.(А какво представлява демократична държава,а ко0 поне нейния ПЪРВЕРНЕЦ не прилича на типичен американец?) Затова трябва да търпим, и да се съгласяваме с Турция за всичко! ЗА ВСИЧКО! Това е повелята на времето. Още Буш-баща 1990г в Чикаго е говорил пред Бг емигранти-"Турция като регионална сила, трябва да стане страна ПОКРОВИТЕЛ на България!"- Турция е покровител на България в НАТО, а ДПС е покровител на етническия мир и корупцията и разпада на държавността у нас! Близките отношения- България-Турция са ключови за мира и €-атлантическото бъдеще на региона! Те нямат цена! Те за БЕЗЦЕННИ! Ако трябва бинесмените от ДеПЕСе и КатеБе да ограбят, извършителите ще останат"незивестни". Защото това е икономическата цена на политическата стабилност! Турция НЕ ИСКА ограда-затова ограда НЯМА! 3 години не стигнаха на 3 демократични български правителства да направят ограда по границата с Турция от край до край! А в Унгария такава огарда бе монтирана за 2 месеца! Тук разчитаме на приятелски договорки-Бойко Бей -Султан Ердоган! Някой си мислят, че договорки със султан, са по-важни от ограда!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  22. 22 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    [quote#20:"султана глаушева"]Сега бундесмути изведнъж ще се сети, че има закони, които трябва да прилага. Ще изрови и унищоженото от самата нея дъблинско споразумение. И ще започне да връща в първата сигурна страна. Това е турция, но там ердо ще й покаже пръст номер 3. Следващата по веригата е уязвимата гърция и най-лоялната евроатлантичка българия. И този път ще връща яко. Защото има къде. След кастинг, естествено.[/quote]
    +++++++++++++++

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  23. 23 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1071 Любопитно

    До коментар [#19] от "niksan1":

    Боко Т си лъже всекидневно нонстоп

  24. 24 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3354 Неутрално

    До коментар [#17] от "sandr0":

    " Защо журналистите не задават въпроси на Борисов ?????? "


    Напротив - задават му ... удобните ...
    В Лондон му зададоха НЕудобни и мутрата глътна вода, ако си спомняш ... !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  25. 25 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1071 Любопитно

    До коментар [#20] от "султана глаушева":

    Ама Македония си няма Боко Т, за голям късмет на македонците

  26. 26 Профил на wnw04489661
    wnw04489661
    Рейтинг: 796 Неутрално




    До коментар [#17] от "sandr0":

    Ама те на проститутките в България вече журналисти ли им викат ? Това е ново за мен. Не знаех.



  27. 27 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1071 Любопитно

    По неговата Нова ТВ, Боца каза, че са 25 000, а те се оказаха 24.
    Значи Боца е Световен шампион по лъжи.
    Това цифрите ги няма за нищо

  28. 28 Профил на zzatke
    zzatke
    Рейтинг: 289 Неутрално

    достройте шибаната ограда и няма да се налага да връщаме никого, защото никой няма да влиза през къра от тюркието

    reddit.com/r/The_Donald/
  29. 29 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3664 Неутрално

    До коментар [#17] от "sandr0":
    Защото не им дават от апаратното. Когато в.николаев от нова тв интервюира бб и той точно започна да открехва завесата за действителното положение по мигрантската криза, вместо да го остави да се изкаже и да дълбае там, въпросният в.н. просто го прекъсна и започна с втръсналата на всички тема дали ще се кандидатира. Но тя е безопасна и не разлайва кучетата. Това по въпроса за правото на информираност и отстояването му.

    Мърфи е оптимист!
  30. 30 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3664 Неутрално

    До коментар [#25] от "stenli1":
    Не той е голямата болка в момента. Регистрирам, че се опитва да повдигне завесата. Е, с недомлъвки и недовършени изречения, но поне заявява да не чакаме нищо добро. И това е нещо. Учудва ме друго:защо се отказа от балканската среща+австрия, въпреки че беше поканен. Наистина, безобразие беше, че гърция, която носи огромна тежест от мигрантския натиск, не беше поканена. Но да се откаже заради това не ми изглежда много далновидно. Да участва и да се опитва да отстоява интересите - и нашите, и на съседите.

    Мърфи е оптимист!
  31. 31 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1740 Гневно

    Те и емигрантите се изхитриха. Искат тук да бъдат регистрирани и после свободно из Европа. Но нашите не могат да се усетят, че след време ще ни ги върнат и ние вече трябва да си ги държим тук.

    Ако този свят ти е омръзнал, то тогава опитай да го промениш
  32. 32 Профил на nonsens2
    nonsens2
    Рейтинг: 809 Неутрално

    Върнала е един.
    Другите са за замазване на очите на публиката.
    Ама то пък едни очи!

  33. 33 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#30] от "султана глаушева":

    Така му е било наредено!

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  34. 34 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4692 Неутрално

    Междувременно, в България само от Турция влизат поне по триста на ден.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  35. 35 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1397 Неутрално

    Защо ги е допуснала? Не само тях. Защо не ги спираме? Всички нашественици. ЕС има сили и средства. Може да има и закони. Демокрацията не е за хора, които не желаят да живрят според правилата ѝ, не е за хора, които желаят да я разрушат.
    Дори ще излезе много по-евтино от договорите с Ердоган.

  36. 36 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    [quote#35:"zhivko6461"]Защо ги е допуснала? Не само тях. Защо не ги спираме?[/quote]

    Около 12 хиляди евро плащат мигрантите за нелегално прехвърляне от Турция до Германия, казва Бранислав Лукич, председател на Основния съд в Цариброд, в Западните покрайнини, цитиран от БГНЕС.
    "В общи линии всички мигранти признават, че дават пари още при влизането си в Турция. Там се уточнява пълният маршрут - от Турция, през България, Сърбия, Унгария, та чак до Австрия и Германия или някоя друга държава от Европейския съюз. Трафикантите в Турция вземат по 7000, 10 000, та дори и 12 000 евро на човек", каза още Лукич.
    От бюрото на Европол в град Ниш подчертават, че става въпрос за добре организирана престъпна мрежа с гигантски печалби. "Само през изминалата година от мигрантската криза трафикантите са спечелили между 5 и 6 милиарда евро. Преценките за тази година са, че тази сума ще бъде значително по-голяма", казва Зоран Косанович от бюрото на Европол в Ниш.
    ( в. “Сега“)

    Ако този свят ти е омръзнал, то тогава опитай да го промениш
  37. 37 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#30:"султана глаушева"] Учудва ме друго:защо се отказа от балканската среща+австрия, въпреки че беше поканен. Наистина, безобразие беше, че гърция, която носи огромна тежест от мигрантския натиск, не беше поканена.[/quote]

    По същата причина отказа съдействието на Вишеград.
    А причината е, че Планът Меркел за внос на мигранти ,се изпълнява с помощта на турското, гръцкото и българското правителства.

    На практика Борисов извади България от орбитата на повечето източно- европейски и част от западно- европейските държави, които не са съгласни с Плана Меркел.

    Освен, че изпълнява Плана Меркел, България приема мигранти по Дъблин и по т.н. квоти- никой друг не го прави.

    Понеже Сърбия твърдо ще си затвори границата, ние ще се превърнем във втора Гърция- десетки хиляди мигранти, блокирани на наша територия.
    Вероятността е много голяма.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  38. 38 Профил на smz59503931
    smz59503931
    Рейтинг: 272 Неутрално

    Бежанци и имигранти в Германия отказвали да започнат работа, използвайки като извинение великодушното гостоприемство на канцлера Ангела Меркел.

    Според кмета на източния германски град Валденбург, провинция Саксония, Бернд Полерс търсещите убежище отказвали да приемат работа, която им е била предложена, след като са пристигнали в страната, пише британското издание "Сънди експрес".

    Местната общинска управа е похарчила близо 700 евро, уреждайки мъжете да имат подходящи униформи за работата, но била сащисана, когато те отказали да работят, защото били „гости на Ангела Меркел”.

    Властите в окръг Цвикау излезли с план, с който да насърчат нямащите работа бежанци да започнат да работят, което да им даде възможност да бъдат по-добре приети от местната общност. Ставало въпрос за работа под формата на доброволчески труд с благотворителни цели.

    Заплащането било 20 евро за 20 часа работа. Ала всички мъже, живеещи в местния бежански лагер, които първоначално се съгласили да се включат в благотворителни дейности, напуснали, след като разбрали, че минималното почасово заплащане в Германия е 8,50 евро.

    Бил е осигурен транспорт до и от работата, а по време на ангажираността си са получавали и храна.

    Кметът Полерс изтъква, че вместо да се възползват от възможността, тези хора твърдели, че са гости на Меркел, а гостите не трябва да работят.

    „Нещо повече, те бяха на мнение, че има минимална заплата от 8,50 евро на час в Германия, и че това трябвало да им се заплаща от общинската управа на Валденбург”, посочва кметът.

  39. 39 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    [quote#37:"mr. wonderworld."]Освен, че изпълнява Плана Меркел[/quote]

    Когато Берлускони заплаши ЕС, че ще пусне всички емигранти свободно, веднага му намериха цаката и го свалиха. Сега Ренци си трае, въпреки, че в Италия е ад.
    Така и Борисов си мълчи и ще властва, защото няма смелостта на Орбан.

    Ако този свят ти е омръзнал, то тогава опитай да го промениш
  40. 40 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#30] от "султана глаушева":

    До коментар [#37] от "mr. wonderworld.":

    Тощу що си купих ей тая книжка:

    https://www.amazon.de/dp/B01KN7SHMC/ref=dp-kindle-redirect?_encoding=UTF8&btkr=1

    "No border, no nation: das gewollte Migrationschaos"

    Интересно ми е, какво е открила авторката Friederike Beck по време на разследванията си.

    Моето мнение засега е, че България не е част от миграционната адженда на Запада, тъй като бежанците трябва да се заселят (ключова дума Resettlement) в Западна Европа. Това е и целта на Replacement Migration на ООН.

    Виждам, че вие двамата не мислите така. Кое ви кара да вярвате, че някакви си бежанци ще седят в България? Те "трябва" да се преселят в Германия, защото това е целият смисъл на занятието.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  41. 41 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#37] от "mr. wonderworld.":

    Да допълня, че не съм наясно, какво точно се случва в България. Но, познавайки немците, съм 100% сигурна, че бежанци в България няма да връщат.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  42. 42 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Ми охрана на границата, сериозно преследване на каналджиите и емигрантски лагери с охрана. Вярно искат се действия и пари, но е по добре от борба с последствията.

    chavo64
  43. 43 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    [quote#4:"eti"]Понеже Европа също не спазва[/quote]

    И кое задължение не се спазва от ЕС?

  44. 44 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3664 Неутрално

    "Те "трябва" да се преселят в Германия, защото това е целият смисъл на занятието." "

    Възможно. Но германия може да се защити. Както направи със северния поток - направи си го, въпреки натиска, а ние клекнахме. И когато го докара до някакъв компромис, с тези извън компромиса ще трябва да се предприеме нещо. И по линията на най-лекото съпротивление на топа на устата, по известни причини, остават гърция и българия. За това иде реч.


    о коментар [#40] от "EP":


    Мърфи е оптимист!
  45. 45 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3664 Неутрално

    Възможно. Но германия може да се защити. Както направи със северния поток - направи си го, въпреки натиска, а ние клекнахме. И когато го докара до някакъв компромис, с тези извън компромиса ще трябва да се предприеме нещо. И по линията на най-лекото съпротивление на топа на устата, по известни причини, остават гърция и българия. За това иде реч. 
    До коментар [#40] от "EP":

    Мърфи е оптимист!
  46. 46 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#45] от "султана глаушева":

    Права си!

    Но да не забравяме, че Северен Поток засяга интересите на елита...висши корпоративни интереси.

    Бежанците по какъв начин засягат елита? Обикновените граждани са потърпевши. Елитът иска потребители - ето ти ги!

    В дълъг период, естествено, всички ще пострадат. Има едни хора в Германия, които се мислят за Schäferhunde, а не за овци. С времето Schäferhunde-тата ще осъзнаят, че са точно толкова прецакани, колкото обикновените овци. Най-лошото е, че децата на немските овчарки също ще бъдат принудени да живеят в халифата, заедно с децата на простите овце.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  47. 47 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 523 Неутрално

    [quote#45:"султана глаушева"]И по линията на най-лекото съпротивление на топа на устата, по известни причини, остават гърция и българия. [/quote]

    В момента, в който се стигне дотам (в което се съмнявам), че бежанците, които идват в България, вече нямат никаква възможност да стигнат до България, потокът ще спре.

    Но дотам няма да се стигне. Те идват в България, защото трябва да стигнат до Германия.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  48. 48 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 523 Неутрално

    [quote#47:"EP"]стигнат до България[/quote]

    да се чете "стигнат до Германия"

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  49. 49 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3664 Неутрално

    До коментар [#40] от "EP":
    И нещо друго. Книгата, която цитираш, е на kopp verlag. А то е дамагосано като конспиративнотеоретическо. Аз не робувам на предразсъдъци - човек трябва сам да си прави изводите от написаното в книгата, а не от славата на издателството. Но то самото то по необясними за мен причини като че ли подхранва тази слава, издавайки куп книги за извънземни, гадатели и врачки, дето си е чиста жълтина. За моите представи, или си коза, или заек. Козаек не става.

    Мърфи е оптимист!
  50. 50 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    [quote#20:"султана глаушева"]Македония сама, без един цент помощ от ес, спря балканския маршрут[/quote]

    Да уточним: Македония спря маршрута когато нататък по веригата спряха маршрута. Това си беше логично; не ги обвинявам в нищо. Всъщност, впечатлението ми е че Сърбия показа много по-добра организация и същевременно хуманно отношение към мигрантите.

  51. 51 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 523 Весело

    До коментар [#49] от "султана глаушева":

    Права си!

    Затова споменах, че ще споделя, дали книгата си заслужава. Лично аз търся официални документи, които подкрепят тезите на автора.

    Ако няма доказателства, тезите за мен остават в сферата на Star Wars, Game of Thrones etc.

    Колкото за извънземните... Аз съм от скептичните хора, въпреки че гледам филми за извънземни. Именно заради това се чудя, защо Юнкер още не са го прибрали в специализирано отделение.

    Това негово изявление знаеш ли го:
    https://www.youtube.com/watch?v=WiQAWeWe_uM

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  52. 52 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3664 Неутрално

    До коментар [#46] от "EP":
    Болката е, че нямаме информация. Уж представителна демокрация, а тези, които би трябвало да управляват от наше име, ни държат в пълно неведение. Опитваш се да четеш между редовете, да си осмисляш намеци и в крайна сметка се зомбираш. От пълната безпомощност да разбереш какво всъщност става.

    Мърфи е оптимист!
  53. 53 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#49] от "султана глаушева":

    Тук искам да споделя, че с голяма изненада установих, че немците много повече от българите се интересуват от конспиративни теории. Много от тях вярват на неща, на които ние никога в живота си не бихме повярвали. Още не знам, на какво се дължи това, но е факт. Възможна причина е това, че масмедиите са доста цензурирани и не информират гражданите за важни неща. Тогава човек започва да търси другаде информация.

    Това, в което масово се вярва, например, е т. нар. Хуутън план за унищожаването на немската нация. Тая теория на мене лично не ми резонира...може би защото не съм немкиня, а българка.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  54. 54 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    [quote#31:"AModoMio"]Но нашите не могат да се усетят, че след време ще ни ги върнат и ние вече трябва да си ги държим тук.[/quote]

    Когато това стане, мигрантите ще престанат да се регистрират (а вероятно - и да идват) в България.

  55. 55 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3664 Неутрално

    До коментар [#50] от "plamen_b":
    Именно. Спряха нататък и македония можеше да се превърне в буфер и да се напълни с мигранти. А тя устоя на входния натиск. Сама. Без чужда помощ. В интервюто на президента им пред bild, той беше направо бесен. За сърбия -как се справя с проблема - знам малко. И откъде ли?

    Мърфи е оптимист!
  56. 56 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    [quote#53:"EP"]Това, в което масово се вярва, например, е т. нар. Хуутън план за унищожаването на немската нация.[/quote]

    Такъв план наистина е бил предложен през втората световна война (в статия публикувана на 4 януари 1943 г.) от антрополога Earnest Hooton. Контекстът на периода през който се е учил и работил е важен. След завършване на доктората си в САЩ, Hooton учи антропология в Оксфорд през 1911-1912 г. (Впоследствие преподава в Харвард.) През този период популярност добива евгениката - първо във Великобритания (през 1912 г. там се провежда Първият Международен конгрес), а после и из по-голямата част от Европа, САЩ и Канада. Тази социална философия също така се използва за оправдаване на расовата политика в Нацистка Германия. Hooton очевидно е бил повлиян от евгениката. Нарпимер, като член на Комитета за негрите през 1927 г. одобрява изследване сравняващо физиката на негърчета с тази на човекоподобни маймуни.

  57. 57 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8966 Неутрално

    Колко години ще ни трябват, за да върнем всичките?

  58. 58 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2083 Неутрално

    До коментар [#57] от "Роси":

    833.33 години, ако приемем че за година са влезнали 40000, а са върнати 48 бройки. Някак си се очертава шокиращ дисбаланс.

    Panta rhei....




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK