На мен мнението на председателя на Българския хелзинкски комитет Красимир Кънев ми е ясно и без да го чета - интересно още колко папагала ще го повторят ???
Ами да с този закон ще разгневим мирните мюсюлмани и ще почнат да ни колят и да ни взривяват. Трабва като в Западна Европа да не ги пипаме и да не говорим нищо против тях за да има мир и да не ни изтрепят. Ей това е формулата за успешно мултикултурно общество.
Почна се. БХК първи си турнаха фереджетата и размахаха ятаганите. Бравос, аркадашлар! Както вина сте в защита... на слабите и онеправданите, за сметка на богатите и силните. Как пък веднъж не защитихте българин някой? Или ние проблеми нямаме и не сме онеправдани?!? И после - що не ви вярват?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Статия на 100% измислена. Цитират "мъжете в Родопите..." хахаха. За грантовете които взимате, по-добре обяснете на тези мъже, че никой не "посяга" на жените и дъщерите им, а това е мярка срещу определени неща.
Турските и особено помашките жени, които се гордеят с красотата на своите носии и се състезават в естетиката на покривалата си за главите, естествено ще се почувстват застрашени, уязвени.
------------------------
Защо, бре, дажанъм? Г-жо османист, сама си противоречите:
- в увода казвате, че българските мюсюлмани в 99,9% от случаите не покриват лицето си (цитат "Приема се закон, който засяга пряко около 20-30 жени в Пазарджик и няколко индивидуални случаи в други общини."
- в заключение казвате, че законът ще засегне помашките жени, които обаче, пак според вас, така или иначе не забулват лицата си.
Логика нулева.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
"Държавата ни е репресирала не веднъж, кръщавали са ни силом, рязали са шалварите. Този път няма да се дадем лесно. Ще се намери и кой да ни подкрепи." Не знам какво правят службите, но това си е открита заплаха към националния суверенитет. Никой не коментира традиционните забрадки на помакините.
Смешна държавица. Смешните служби изкарват, че 10 платени циганки са голяма заплаха за националната сигурност, а смешната държавица прави специални закони за борба с 10 платени циганки. Изключително ниско ниво на занимания. Отклоняване на общественото внимание и НИКАКВА реална полза за националната сигурност.
Кой ги съчинява тези текстове и тълкува анонимни цитати? Къв е този разгневен мъж от Родопите и какъв му е проблема? Що не го питахте чел ли е закона и защо му пречи като у нас няма бурки? Или журналистите задават само предварително одобрени въпроси.
Това не са мъжете в Роопите, познавам хора от там: изключително мили, възпитани и добри. Проблемът са финансираните от Саудитска Арабия и ердоганова Турция фондации, проповедници, стипендии за обучение на децата в ислямистки университети и т.н.
Колко още ще ни натрапвате мнението на Кънев!?
Мнозинството от хората не го приемат и подкрепят закона. Може да ви е мъчно, но това са фактите и повтарянето на една безмислица като мантра, няма да промени общественото мнение...
Когато християните пътуват в мюсюлмански държави и им се налага да се съобразява с местните религиозни правила,някой надига ли глас да защити правата им? Или да се оставим на агресивната простотия да наложи начина си на живот и при нас?
Оххх - аман! Колко гранта са превели по тая тема? Следващата статия, която очакваме от Дневник и БХК ще се казва "Бин Ладен - борецът за свобода, равенство и братство, който падна в неравната битка с ксенофобите"
Представете си , ако Трайчо спечели изборите- всички толерастки НПО, плюс Дойче Веле , плюс толераст- анализаторите, които добре познавате, начело с Барбара Везел и Ал.Андреев, ще придобият крила!
Поредната либерастка глупост. Да ви светна. Нормалните мюсюлмани се обличат като останалите. И хич не си падат по средновековни откачалки. Аман от кретени. Особено толерастки.
Закона си е добър!
В България не е имало бурки и по времето на османците!
Бурките са си уахабитска традиция за не показване на жените (частна собственост) разпространена в Саудитска Арабия, Катар и Сахара и т.н. !Това ,че няколко ромски ислямисти са са се увлекли по модата не значи ,че трябва да сме толерантни към техните религиозни отклонения!
Никабите са само началото бе, мозъци от "финансирани институти"... бурките са след това. В крайна сметка, тези ромки до онзи ден са ходели голи, днес са като пингвини, утре и очите им няма да виждате. То има градация- тъпи ли сте или зависими, че не го усещате?
Но наистина по големия проблем е финансовите потоци които навлизат от "демократична" Саудитска Арабия, любимката на UK и USA.... плащат се огромни за нашите стандарти суми, за училища, джамии, проповедници... на циганите им се плащат достатъчно кинти над социалните помощи от въпросните салафити- ухабити. Бай Мангал толкова му трябва.... български не знае, но за кинти срича Корана...
Народното събрание трябва да започне от там, не да си играе на шикалки с чаршафи за забулване. Нямат ли кинти, никой по нашите ширини няма да се навие да ходи като пингвин...
Ами да! Християнското обръщане на другата буза не е буквално и важи пред хора,които имат капацитета да го оценят.При агресивно налагане на чужди правила се налага старозаветното "око за око,зъб за зъб".
*В България няма случай на жена, която носи бурка (както често е наричано забулването*.СИриузну?!?Я си дигнете задниците от жълтите павета и елата в хАсеновград,в ивицата Газа - циганската махала.Че и мъжете им са с мАсулмански бради,и се правят,че не могат да говорят български!Жената вади парите из под *расото*,дава ги на мъжа си и той ги дава на касиера!Сакън,някой неверник или неверница да не е докосне!
Колко противоречия има в то словоизлияния. Бурки няма, ромките в Пазарджик, които всички знаем че са нови забрадени по нетрадиционен начин за българските мюсюлмани щели да си плащат глобите. Нима са толкова състоятелни ромите в Пазарджик, за да могат да плащат толкова много пари за глоби? Или някой зад тях стои с много пари и на пук на закона ще плаща? Що се отнася за традиционните носии на нашите мюсюлмани те не са нито бурки, нито никаби. Тях закона не ги хваща и няма защо да бъдат застрашени. Защо е толкова силен отпора срещу този закон, въведен вече в много европейски държави. Кой има сметка да буни духовете и да изговаря толкова нелогични приказки. Или факта че нетрадиционни идеи за иначе умерените ни мюсюлмани нахлуват в държавата ни не достатъчно тревожен факт. Бурката и никабито са вече отхвърлени от мнозинството мюсюлмани по света, те със сигурност няма да бъдат засегнати. Само крайно радикализирането общества налагат тези покривала, а сега в обстановката на ширещ се тероризъм бурката и никабито са удобен начин за прикриване на самоличността. Опасно явление, което застрашава сигурността на гражданите, а и дразни свикналите на свобода европейци.Тези униформи се налагат в САрабия и Катар, в същото време еднаевропейка още с влизането й в страната задължително бива покривана. Защо? Защо това трябва да бъде приемано за нормално?
[quote#29:"Майндърбайндър"]При агресивно налагане на чужди правила се налага старозаветното "око за око,зъб за зъб"[/quote]
В Израел това се прилага успешно! Българските власт продължават съвсем вяло да следят техните ефективни методи а са се отплеснали към толерантния ентусиазъм и слободията!
[quote#8:"moriarti"]Как пък веднъж не защитихте българин някой? [/quote]
Всъщност, много често БХК защитават етнически българи. Дори бих предположил, че повечето им случаи касаят българи, като се има предвид, че ресорът им са хора със заболявания и увреждания, ЛГТБ, деца и жени.
Ако законът се отнасяше само за около 20 - 30 жени от Пазарджишко ,защо срешна такава съпротива от цялото ДПС и изразител на мнението им емблематичния Мустафа Карадайъ ,според когото сме посягали на техни изконни ценности и на лидерът на ДОСТ - Лютви Местан и още един гологлав апологет на тази партия,който освен това каза,че се посяга на паметта на стогодишната му баба и други подобни простотии!Струва ми се,че др.Желязкова играе предизборно в отбора на БСП и ДПС,което познавайки я отлично не ме изненадва !
Като чета коментарите под статията, много страх ги гони хората!Човек не се приема, съди или низвергва заради облеклото си.Хич не ми дреме дали ще ходят с бурки или голи, интересува ме да имам сигурност и спокойствие!А онези, които смятат, че с подобен закон ще се осигури сигурност - да обяснят как?!
И да се знае, че никой не обича забраните.
Да не би онзи, който се взриви на Сарафово, да беше с бурка или чадор?Беше с къси гащета и тениска.
Помията, която се изсипва върху всички ни, цели едно!Мултикултуризъм.Лайнарщина.
Защо не иде момата, снесла всичкия бълвоч, в Сауди Арабия по кълки?
Ще я направят дроб сърма в консерва!
Не ми прокламирайте исляма, това не е ваше право!
Това е чист ислямски фундаментализъм, най леко ще го кажа!
България е светска Държава, и всички трябва да се съобразяват с това.
Разни матови индивиди , искали бурки?
Бурки в къщи!
Вънка дибидюс!
Ай сиктир!
Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.
[quote#24:"Цецо"]Нормалните мюсюлмани се обличат като останалите. И хич не си падат по средновековни откачалки. [/quote]
За мюсюлманина жената е частна собственост, държи си я как му харесва на него ! Доскоро и в светската и южна Турция можеше да се видят жени с къси поли и дълбоки бюстиета, но вече и там всички са покрити рамене и забрадени!
Абе и друг път съм те определял като либерален туркофон ама я кажи какво за теб е НОРМАЛЕН МЮСЮЛМАНИН?
Ти да видиш. Досега БХК са излизали предимно в защита на: цигани, престъпници, чужденци, ЛГТБ-общността и всякакви персони, около които се вдига шум. Дума да няма - те са защитници. Всъщност е смешно, че те защитават САМО тези, които могат да ги направят известни и заради които да получат финансиране. Елегантно, а?!
ЗАБРАНАТА Е ЗА СКРИВАНЕ НА ЛИЦЕТО, НЕ ЗА ЗАБУЛВАНЕ!!!
Никой няма нищо против забрадки, шалове и т.н. Забранено е скриването на лицето с никаб, хиджаб или маска.
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
До коментар [#44] от "moriarti":
[quote#44:"moriarti"]Досега БХК са излизали предимно в защита на: цигани, престъпници, чужденци, ЛГТБ-общността и всякакви персони, около които се вдига шум.[/quote]
По-точно е да се каже, че са достигнали до вас тези случаи. Поради простата причина, че около тях се вдига шум, както сам забелязвате. Но аз вече ви обясних кои са групите, с които се занимават БХК и ако ги погледнете, преобладаващо тези групи включват етнически българи. Като например, ЛГТБ групата, която сам споменавате.
[quote#40:"chinaski"]А онези, които смятат, че с подобен закон ще се осигури сигурност - да обяснят как?! [/quote]
Ами, не знам как, ама явно осигурява, щото и ИДИЛ миналият месец забраниха на жените да носят бурки и никаби, именно от съображения за сигурност, след като няколко облечени с бурки мъже застреляха висши ислямистки "лидери", а две-три забулени жени се взривиха в места, където се събират "висшите" им управници. Та, явно има някаква логика в такава забрана, след като дори и по места със строго изповядване на ислям са я въвели. http://presstv.ir/Detail/2016/09/05/483352/daesh-iraq-burka-ban
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
Желязкова се опитва НАСЪСКА И РАЗБУНИ БЪЛГАРИТЕ-МОХАМЕДАНИ, че някой им нарушавал правата. В същото време самата Желязкова изрично признава "В България бурки няма" - т.е. ничии права не са нарушени. Редно е ДАНС и прокуратората да РАЗСЛЕДВАТ ЖЕЛЯЗКОВА ЗА ОПИТ ЗА НАРУшАВАНЕ НА ЕТНИчЕСКИЯ МИР!!!
Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
"Забраната не се прилага, ако облеклото се налага по здравословни причини или от професионална необходимост, или ако е с временен характер в рамките на спортни, културни или други подобни прояви, включително и при управление на пътни превозни средства, за които се изисква носенето на предпазна каска по Закона за движение по пътищата и Правилника за неговото приложение, както и за домовете на съответните граждани или в официалните места за молитва на съответното вероизповедание."
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
Когато прочетох Антонина Желязкова, нещата са ясни:
Няма турско робство, няма насилствено ислямизиране, "Време разделно" е поръчков фалшификат и т.н.
Ех, Антонина....
[quote#14:"Molossian"]Никой не коментира традиционните забрадки на помакините.[/quote]Баба ми носеше забрадка и без да е помакиня или туркиня. По селата още носят забрадки = НЕ СТАВА ДУМА за ТЯХ. До сега не е било проблем носенето на кафяви манти и анцузи + забрадки = ТОЛКОЗ им СТИГА. Познават се. Който иска друго, да го прави някъде другаде
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Според приетите текстове облекло, прикриващо или скриващо лицето, са плътни или полупрозрачни дрехи, покривала, наметала, мрежести платки, маски или други подобни елементи, които прикриват частично или скриват напълно лицето.
----------------------------------------------------------------------------
Баловете с маски, каските на мотористи и всякави маски носени поради професионални причини са забранени според този текст.
Глупавото е,че изобщо накарахте българите да се замислят по този въпрос.Досега не ни е пукало,че забрадена баба влачи миризливи шалвари по диреците.
Не се правете на ударени.Ясно е,че щом само една бурка се появи,ще я последват много-било за пари от имама,било за да ни покажат,че "те" командват в Нашата Държава.
Точно така,взеха се превантивни мерки,за да се спре лавината още в началото.Неаме време за глупости!
Тествахте ни търпимостта-не,не сме сварени още мултикултурно.Жалко,живи са българите и мърдат.
И някой ден тъй ще им писне,че ще ви изметат чак в Хелзинки.
Предатели!И вие сте наследници на ханове и царе!
Срам ме е да ви чета!
Първо трябва да прочетеш, после да коментираш, иначе....
Забраната не се отнася за нито едно от изброените от теб. Не се отнася за забрадки, всъщност е ясно за какво се отнася, ама нали трябва да се направите на големи демократи. Е, този път не ви се получи.
[quote#64:"Ал Бънди"]Баловете с маски, каските на мотористи и всякави маски носени поради професионални причини са забранени според този текст. [/quote]
Още един, дето коментира, без да е чел. Виж коментар [#55]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
Намери в Интернет ФОНД АКАДЕМИК ЛЮБЕН ЖЕЛЯЗКОВ /това е баща и/ и всичко ще ти се изясни!
Децата не отговарят за родителите си "НО КРЪВТА ВОДА НЕ СТАВА "!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Да, ясна е. Говори като Западнячка. На Запад лошо ли е?
.................................
Не знам дали говори като западнячка,
на мен ми звуì като тъпачка.
" Нямаоло проблем с бурките в България- 20 циганки и това е,
обаче имало проблем със закона."
Е това е логика, законът нямало да засегне тези с бурките, защото били малко, обаче се почва "разгневени помаци", "сто годишни баби" , "рязане на шалвар" и т . н. простотии.
Щом законът така и така няма смисъл, защо р тоя вой от ДПС-та , ДОСТ-тове, БСП-та и /най-вече/ от разни НПО-та?
Май тези , които плащат на циганките да нолят никаби, плащат и на "западняци" като неуважаемата г-жа Антонина да ги защитават.
И навярно добре плащат, защото, засега, тези които реват срещу закона / уж християни / са повече от тези /мосюлманите/, които го нарушават.
Ако искат да демонстрират мюсюлманската си принадлежност, да го направят чрез традиционния за българските мюсюлманки способ - забрадка! Такива ,каквито носят бабичките. Но пълното забулване е нещо уродливо и чуждо.
[quote#72:"amoghasiddhi"]Ако искат да демонстрират мюсюлманската си принадлежност, да го направят чрез традиционния за българските мюсюлманки способ - забрадка! Такива ,каквито носят бабичките. Но пълното забулване е нещо уродливо и чуждо. [/quote]
Преди 70-80 години носенето на каски от мотористи също е било чуждо и непознато. Защо трябва някой да определя как да се обличам? Каква е тази демокрация и свобода?
Като чета коментарите под статията, много страх ги гони хората!Човек не се приема, съди или низвергва заради облеклото си.Хич не ми дреме дали ще ходят с бурки или голи, интересува ме да имам сигурност и спокойствие!А онези, които смятат, че с подобен закон ще се осигури сигурност - да обяснят как?
==========
А самия факт ,че е ставало дума за 20 жени , сам по себе си потвърждава колко ненужен е този закон. Никъде го няма по света това !
Със сигурност облечените като будисти са повече в България.
Света ще се шашне като чуе ,че заради ЦЕЛИ 20 души , една държава е направила отделен закон. До коментар [#40] от "chinaski":
Ами нека си говори на Запад. А тя говори тук и получава пари за това. Който плаща, той и поръчва музиката. Защо някой толкова много отвън се е загрижил за забрадките в България ?
До коментар [#77] от "678":
[quote#77:"678"]Ами нека си говори на Запад[/quote]
Може да си говори където си иска и да взема пари от когото си иска. Това, дето го говорите, се говореше преди 1989та. Сега времената са други, ако не сте забелязал.
До авторите.
Категорично не съм съгласна да говорите от мое име! Моля пишете САМО от СВОЕ име. Не ме слагайте във вашата групичка от "полезни идиоти". Аз не съм се поддала на популистка глупост и не смятам закона за нелогичен.
"В България бурки няма. Този проект за закон очевидно цели в дългосрочен план да засегне нас, българските мюсюлмани, ще посегнат на нашите жени и дъщери."
Интересно как ще ги засегне, след като законът не се отнася за тях?
[quote#0:"дневник"]По-вероятно е, да останат затворени в домовете и гетата си, чрез което са обречени на вторична изолация и маргинализация с привкус на консумирана обида и несправедливост. [/quote]
Буквално това ще е резултатът. Доказала го е историята в други страни.
Колежката "baxter", която претендира, че е живяла сред мюсюлмани би трябвало най-добре да го знае??
Държавата ни е репресирала неведнъж, кръщавали са ни силом, рязали са шалварите. Този път няма да се дадем лесно. Ще се намери и кой да ни подкрепи."
...
Заплашвате държавата?!
Толерантността трябва ли да покрива и това???
[quote#3:"sa6"]В България бурки няма. Този проект за закон очевидно цели в дългосрочен план да засегне нас, българските мюсюлмани,
ще посегнат на нашите жени и дъщери"
- разбирайте: "ние в бъдеще ще се радикализираме" [/quote]
Еми утре ако се намери спонсор да им плати по 300 лева месечно-що да не се радикализират?
[quote#16:"neptun"] Къв е този разгневен мъж от Родопите и какъв му е проблема? [/quote]
На бас,че няма такъв!
Ти да не мислиш ,че госпожата османист ще ходи по родопите?
А Дневник принципно няма кореспонденти и няма практика да праща представители дори на събития в София.
[quote#94:"Веселин Дечев"]Еми утре ако се намери спонсор да им плати по 300 лева месечно-що да не се радикализират?[/quote]
Не трябваше ли закона да е срещу "забраждачите срещу пари"? Те и други могат да се забрадят за пари.
О, моля те, казал/а си някаква глупост и държиш да я защитаваш до дупка, дори и когато ясно виждаш, че не си прав/а. Когато ходиш на ски, или си на маскен бал, или работиш с електрожен и т.н. може колкото ти е нужно да си носиш очила, маска, каска и др. Законът е пределно ясен. Не се напъвай да изкараш черното бяло, не ти се получава.
[quote#27:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]Това ,че няколко ромски ислямисти са са се увлекли по модата[/quote]
Какво "увлечени"! Те го правят срещу пари!
[quote#98:"luda_krava"]Когато ходиш на ски, или си на маскен бал, или работиш с електрожен и т.н. може колкото ти е нужно да си носиш очила, маска, каска и др. Законът е пределно ясен.[/quote]
Аха. Законът е ограничение на религиозната свобода на част от сънародниците ни. В името на какво?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
karabastun
Рейтинг: 4225 ЛюбопитноНа мен мнението на председателя на Българския хелзинкски комитет Красимир Кънев ми е ясно и без да го чета - интересно още колко папагала ще го повторят ???
[email protected]chicago514
Рейтинг: 1023 НеутралноАма тази забрана не е само в нашата държава.
sa6
Рейтинг: 1466 Неутрално"В Родопите мъжете бяха огорчени до гняв дори само от идеята да се приеме подобен закон с репликите:
Евроатлантида"В България бурки няма. Този проект за закон очевидно цели в дългосрочен план да засегне нас, българските мюсюлмани,
ще посегнат на нашите жени и дъщери"
- разбирайте: "ние в бъдеще ще се радикализираме"
Михаил Маринов
Рейтинг: 470 НеутралноНе мисля,че тази забрана трябва да се обсъжда повече.
marinov1018jackdaniels
Рейтинг: 622 НеутралноАми да с този закон ще разгневим мирните мюсюлмани и ще почнат да ни колят и да ни взривяват. Трабва като в Западна Европа да не ги пипаме и да не говорим нищо против тях за да има мир и да не ни изтрепят. Ей това е формулата за успешно мултикултурно общество.
Без коз
Рейтинг: 829 Неутралнодогде е мъничка змията със крак да и строшим главата.
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !БМЗ
Рейтинг: 1294 НеутралноКойто носи забрадки какво го засягат бурките и никабите? Защото го лъжат разните антибългарски комитети?
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченmoriarti
Рейтинг: 778 ВеселоПочна се. БХК първи си турнаха фереджетата и размахаха ятаганите. Бравос, аркадашлар! Както вина сте в защита... на слабите и онеправданите, за сметка на богатите и силните. Как пък веднъж не защитихте българин някой? Или ние проблеми нямаме и не сме онеправдани?!? И после - що не ви вярват?
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"sa6
Рейтинг: 1466 Неутрално[quote#5:"jackdaniels"]Ами да с този закон ще разгневим мирните мюсюлмани и ще почнат да ни колят и да ни взривяват.[/quote]
ЕвроатлантидаАмериканските служби: С терористи не се преговаря. Терористите се унищожават.
БМЗ
Рейтинг: 1294 НеутралноДо коментар [#3] от "sa6":
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченАми логически така излиза.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Големи яйца:)
Рейтинг: 566 НеутралноСтатия на 100% измислена. Цитират "мъжете в Родопите..." хахаха. За грантовете които взимате, по-добре обяснете на тези мъже, че никой не "посяга" на жените и дъщерите им, а това е мярка срещу определени неща.
majorman
Рейтинг: 694 НеутралноТурските и особено помашките жени, които се гордеят с красотата на своите носии и се състезават в естетиката на покривалата си за главите, естествено ще се почувстват застрашени, уязвени.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man------------------------
Защо, бре, дажанъм? Г-жо османист, сама си противоречите:
- в увода казвате, че българските мюсюлмани в 99,9% от случаите не покриват лицето си (цитат "Приема се закон, който засяга пряко около 20-30 жени в Пазарджик и няколко индивидуални случаи в други общини."
- в заключение казвате, че законът ще засегне помашките жени, които обаче, пак според вас, така или иначе не забулват лицата си.
Логика нулева.
Molossian
Рейтинг: 316 Неутрално"Държавата ни е репресирала не веднъж, кръщавали са ни силом, рязали са шалварите. Този път няма да се дадем лесно. Ще се намери и кой да ни подкрепи." Не знам какво правят службите, но това си е открита заплаха към националния суверенитет. Никой не коментира традиционните забрадки на помакините.
Panta rhei....Дундурук
Рейтинг: 371 НеутралноСмешна държавица. Смешните служби изкарват, че 10 платени циганки са голяма заплаха за националната сигурност, а смешната държавица прави специални закони за борба с 10 платени циганки. Изключително ниско ниво на занимания. Отклоняване на общественото внимание и НИКАКВА реална полза за националната сигурност.
neptun
Рейтинг: 213 РазстроеноКой ги съчинява тези текстове и тълкува анонимни цитати? Къв е този разгневен мъж от Родопите и какъв му е проблема? Що не го питахте чел ли е закона и защо му пречи като у нас няма бурки? Или журналистите задават само предварително одобрени въпроси.
sa6
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#12] от "neznaiko.bg":
ЕвроатлантидаТова не са мъжете в Роопите, познавам хора от там: изключително мили, възпитани и добри. Проблемът са финансираните от Саудитска Арабия и ердоганова Турция фондации, проповедници, стипендии за обучение на децата в ислямистки университети и т.н.
СЪВРЕМЕННОТО ЕНИЧАРСТВО!
CINZANO
Рейтинг: 526 ЛюбопитноКолко още ще ни натрапвате мнението на Кънев!?
Мома, събори Альошата!Мнозинството от хората не го приемат и подкрепят закона. Може да ви е мъчно, но това са фактите и повтарянето на една безмислица като мантра, няма да промени общественото мнение...
Майндърбайндър
Рейтинг: 748 ЛюбопитноКогато християните пътуват в мюсюлмански държави и им се налага да се съобразява с местните религиозни правила,някой надига ли глас да защити правата им? Или да се оставим на агресивната простотия да наложи начина си на живот и при нас?
СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.lustmord
Рейтинг: 279 НеутралноОххх - аман! Колко гранта са превели по тая тема? Следващата статия, която очакваме от Дневник и БХК ще се казва "Бин Ладен - борецът за свобода, равенство и братство, който падна в неравната битка с ксенофобите"
Yadada
Рейтинг: 588 ЛюбопитноЗимата половината българи ще са за глоба! Надявам се полицията да си свърши работата и да глобява всички нарушители закриващи лицата си.
БКП = БСП = СДС = ДПС = НДСВ = ГЕРБ = Мафия! The Revolution Will Not Be TelevisedYadada
Рейтинг: 588 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "Майндърбайндър":
БКП = БСП = СДС = ДПС = НДСВ = ГЕРБ = Мафия! The Revolution Will Not Be TelevisedХем упрекваме постоянно мюсюлманите, хем ставаме като тях
mr.lottalove.
Рейтинг: 1130 НеутралноПоредната ляво- толерастка статия.
В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!Представете си , ако Трайчо спечели изборите- всички толерастки НПО, плюс Дойче Веле , плюс толераст- анализаторите, които добре познавате, начело с Барбара Везел и Ал.Андреев, ще придобият крила!
Цецо
Рейтинг: 1436 НеутралноПоредната либерастка глупост. Да ви светна. Нормалните мюсюлмани се обличат като останалите. И хич не си падат по средновековни откачалки. Аман от кретени. Особено толерастки.
Covid live matter. Stop the genocide.Вонин
Рейтинг: 432 НеутралноДо коментар [#1] от "karabastun":
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM[quote#1:"karabastun"]На мен мнението на председателя на Българския хелзинкски комитет Красимир Кънев[/quote]
Този комитет
и този гусин
СА ВРЕДНИ ЗА БЪЛГАРИЯ И ЗА БЪЛГАРИТЕ!
нихилист
Рейтинг: 264 ГневноВ Швейцария и Франция има също забрана. Скоро и в цяла Европа ще е така. Аз съм за забраната на бурките и тем подобни.
Казана дума, хвърлен бумеранг. От в. Стършелcomandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4180 НеутралноЗакона си е добър!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleВ България не е имало бурки и по времето на османците!
Бурките са си уахабитска традиция за не показване на жените (частна собственост) разпространена в Саудитска Арабия, Катар и Сахара и т.н. !Това ,че няколко ромски ислямисти са са се увлекли по модата не значи ,че трябва да сме толерантни към техните религиозни отклонения!
diegos
Рейтинг: 583 НеутралноНикабите са само началото бе, мозъци от "финансирани институти"... бурките са след това. В крайна сметка, тези ромки до онзи ден са ходели голи, днес са като пингвини, утре и очите им няма да виждате. То има градация- тъпи ли сте или зависими, че не го усещате?
Но наистина по големия проблем е финансовите потоци които навлизат от "демократична" Саудитска Арабия, любимката на UK и USA.... плащат се огромни за нашите стандарти суми, за училища, джамии, проповедници... на циганите им се плащат достатъчно кинти над социалните помощи от въпросните салафити- ухабити. Бай Мангал толкова му трябва.... български не знае, но за кинти срича Корана...
Народното събрание трябва да започне от там, не да си играе на шикалки с чаршафи за забулване. Нямат ли кинти, никой по нашите ширини няма да се навие да ходи като пингвин...
Майндърбайндър
Рейтинг: 748 НеутралноДо коментар [#22] от "Yadada":
СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.Ами да! Християнското обръщане на другата буза не е буквално и важи пред хора,които имат капацитета да го оценят.При агресивно налагане на чужди правила се налага старозаветното "око за око,зъб за зъб".
mtmvb1111
Рейтинг: 418 НеутралноКой е авторът?
Руското влияние убива България! "Дневник" също....Дневник, ако аз ви изпратя материал по темата, ще го публикувате ли.....
marsena
Рейтинг: 1291 Неутрално" Ще заплащат глобите си и ще продължават да ходят покрити"
НАП и ДАНС няма ли да проверят какви са доходите на тези жени, които не работят, живеят на социални, но имат пари за чаршафи и за глоби?
karabastun
Рейтинг: 4225 ГневноДо коментар [#25] от "Вонин":
[email protected]Ми напълнихме се с всякакви платени агенти,организации и антибългарски групи, докато 25 години си играем да търсим кой е бил от ДС !
tedif
Рейтинг: 470 Неутрално*В България няма случай на жена, която носи бурка (както често е наричано забулването*.СИриузну?!?Я си дигнете задниците от жълтите павета и елата в хАсеновград,в ивицата Газа - циганската махала.Че и мъжете им са с мАсулмански бради,и се правят,че не могат да говорят български!Жената вади парите из под *расото*,дава ги на мъжа си и той ги дава на касиера!Сакън,някой неверник или неверница да не е докосне!
baxter
Рейтинг: 624 НеутралноКолко противоречия има в то словоизлияния. Бурки няма, ромките в Пазарджик, които всички знаем че са нови забрадени по нетрадиционен начин за българските мюсюлмани щели да си плащат глобите. Нима са толкова състоятелни ромите в Пазарджик, за да могат да плащат толкова много пари за глоби? Или някой зад тях стои с много пари и на пук на закона ще плаща? Що се отнася за традиционните носии на нашите мюсюлмани те не са нито бурки, нито никаби. Тях закона не ги хваща и няма защо да бъдат застрашени. Защо е толкова силен отпора срещу този закон, въведен вече в много европейски държави. Кой има сметка да буни духовете и да изговаря толкова нелогични приказки. Или факта че нетрадиционни идеи за иначе умерените ни мюсюлмани нахлуват в държавата ни не достатъчно тревожен факт. Бурката и никабито са вече отхвърлени от мнозинството мюсюлмани по света, те със сигурност няма да бъдат засегнати. Само крайно радикализирането общества налагат тези покривала, а сега в обстановката на ширещ се тероризъм бурката и никабито са удобен начин за прикриване на самоличността. Опасно явление, което застрашава сигурността на гражданите, а и дразни свикналите на свобода европейци.Тези униформи се налагат в САрабия и Катар, в същото време еднаевропейка още с влизането й в страната задължително бива покривана. Защо? Защо това трябва да бъде приемано за нормално?
nocomnet
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#4] от "Михаил Маринов":
Защо така мислиш?
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4180 Неутрално[quote#29:"Майндърбайндър"]При агресивно налагане на чужди правила се налага старозаветното "око за око,зъб за зъб"[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleВ Израел това се прилага успешно! Българските власт продължават съвсем вяло да следят техните ефективни методи а са се отплеснали към толерантния ентусиазъм и слободията!
cyril_collard
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#8] от "moriarti":
[quote#8:"moriarti"]Как пък веднъж не защитихте българин някой? [/quote]
Всъщност, много често БХК защитават етнически българи. Дори бих предположил, че повечето им случаи касаят българи, като се има предвид, че ресорът им са хора със заболявания и увреждания, ЛГТБ, деца и жени.
doroteus
Рейтинг: 1445 НеутралноДо коментар [#1] от "karabastun":
Ако законът се отнасяше само за около 20 - 30 жени от Пазарджишко ,защо срешна такава съпротива от цялото ДПС и изразител на мнението им емблематичния Мустафа Карадайъ ,според когото сме посягали на техни изконни ценности и на лидерът на ДОСТ - Лютви Местан и още един гологлав апологет на тази партия,който освен това каза,че се посяга на паметта на стогодишната му баба и други подобни простотии!Струва ми се,че др.Желязкова играе предизборно в отбора на БСП и ДПС,което познавайки я отлично не ме изненадва !
penetrating
Рейтинг: 8107 НеутралноСлаба позиция на г-н Кънев. Когато се поставят емоционални аргументи против, това вече означава, че си се предал.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertchinaski
Рейтинг: 360 НеутралноКато чета коментарите под статията, много страх ги гони хората!Човек не се приема, съди или низвергва заради облеклото си.Хич не ми дреме дали ще ходят с бурки или голи, интересува ме да имам сигурност и спокойствие!А онези, които смятат, че с подобен закон ще се осигури сигурност - да обяснят как?!
И да се знае, че никой не обича забраните.
Да не би онзи, който се взриви на Сарафово, да беше с бурка или чадор?Беше с къси гащета и тениска.
Белият Негър
Рейтинг: 683 ВеселоПомията, която се изсипва върху всички ни, цели едно!Мултикултуризъм.Лайнарщина.
Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.Защо не иде момата, снесла всичкия бълвоч, в Сауди Арабия по кълки?
Ще я направят дроб сърма в консерва!
Не ми прокламирайте исляма, това не е ваше право!
Това е чист ислямски фундаментализъм, най леко ще го кажа!
България е светска Държава, и всички трябва да се съобразяват с това.
Разни матови индивиди , искали бурки?
Бурки в къщи!
Вънка дибидюс!
Ай сиктир!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4180 Неутрално[quote#24:"Цецо"]Нормалните мюсюлмани се обличат като останалите. И хич не си падат по средновековни откачалки. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleЗа мюсюлманина жената е частна собственост, държи си я как му харесва на него ! Доскоро и в светската и южна Турция можеше да се видят жени с къси поли и дълбоки бюстиета, но вече и там всички са покрити рамене и забрадени!
Абе и друг път съм те определял като либерален туркофон ама я кажи какво за теб е НОРМАЛЕН МЮСЮЛМАНИН?
karabastun
Рейтинг: 4225 НеутралноДо коментар [#38] от "doroteus":
[email protected]Ми щото всичките изредени цоцат от някоя саудитска фондацийка манги - аз друго разумно обяснение - нямам.
moriarti
Рейтинг: 778 ВеселоДо коментар [#37] от "cyril_collard":
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"Ти да видиш. Досега БХК са излизали предимно в защита на: цигани, престъпници, чужденци, ЛГТБ-общността и всякакви персони, около които се вдига шум. Дума да няма - те са защитници. Всъщност е смешно, че те защитават САМО тези, които могат да ги направят известни и заради които да получат финансиране. Елегантно, а?!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1329 НеутралноНякой ще отговори ли как този закон ще спомогне за сигурността? И какво правим с каските, шаловете, дядо коледа, чадърите...
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКmitko11
Рейтинг: 2574 РазстроеноЗАБРАНАТА Е ЗА СКРИВАНЕ НА ЛИЦЕТО, НЕ ЗА ЗАБУЛВАНЕ!!!
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовНикой няма нищо против забрадки, шалове и т.н. Забранено е скриването на лицето с никаб, хиджаб или маска.
cyril_collard
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#44] от "moriarti":
[quote#44:"moriarti"]Досега БХК са излизали предимно в защита на: цигани, престъпници, чужденци, ЛГТБ-общността и всякакви персони, около които се вдига шум.[/quote]
По-точно е да се каже, че са достигнали до вас тези случаи. Поради простата причина, че около тях се вдига шум, както сам забелязвате. Но аз вече ви обясних кои са групите, с които се занимават БХК и ако ги погледнете, преобладаващо тези групи включват етнически българи. Като например, ЛГТБ групата, която сам споменавате.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1329 НеутралноДо коментар [#46] от "mitko11":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе. Забраната е за всичко, което закрива. За булото на булките, за шал, за каска, за маска против грип...
Bicho Raro
Рейтинг: 1313 Весело[quote#40:"chinaski"]А онези, които смятат, че с подобен закон ще се осигури сигурност - да обяснят как?! [/quote]
raq-burka-ban
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannАми, не знам как, ама явно осигурява, щото и ИДИЛ миналият месец забраниха на жените да носят бурки и никаби, именно от съображения за сигурност, след като няколко облечени с бурки мъже застреляха висши ислямистки "лидери", а две-три забулени жени се взривиха в места, където се събират "висшите" им управници. Та, явно има някаква логика в такава забрана, след като дори и по места със строго изповядване на ислям са я въвели.
http://presstv.ir/Detail/2016/09/05/483352/daesh-i
Bicho Raro
Рейтинг: 1313 Весело[quote#30:"mtmvb"]Кой е авторът?
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannДневник, ако аз ви изпратя материал по темата, ще го публикувате ли..... [/quote]
Ако си от БХК или друга подобна организация - ще.
Иво
Рейтинг: 4012 ЛюбопитноМного слаб коментар на госпожата Желязкова.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Darth Plagueis
Рейтинг: 1329 НеутралноДо коментар [#49] от "Умерена джихадистка с канибалски наклонности":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКА в Европа колко атентата станаха от забулени? Иначе е яко европейска страна да прилага забраните на ИДИЛ. Безспорно, това ще да е правилният път.
Иначе, якото е, че ония огромните очила за грозни попадат също в забраната. Не ги понасям :D
doroteus
Рейтинг: 1445 НеутралноДо коментар [#43] от "karabastun":
От там нека да си цоцат"не е луд,който яде баницата"/,но да не замърсяват българските медии с
платени и от други заинтересовани !
Търпана
Рейтинг: 367 ГневноЖелязкова се опитва НАСЪСКА И РАЗБУНИ БЪЛГАРИТЕ-МОХАМЕДАНИ, че някой им нарушавал правата. В същото време самата Желязкова изрично признава "В България бурки няма" - т.е. ничии права не са нарушени. Редно е ДАНС и прокуратората да РАЗСЛЕДВАТ ЖЕЛЯЗКОВА ЗА ОПИТ ЗА НАРУшАВАНЕ НА ЕТНИчЕСКИЯ МИР!!!
Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!Bicho Raro
Рейтинг: 1313 Любопитно[quote#48:"Darth Plagueis"]Забраната е за всичко, което закрива. За булото на булките, за шал, за каска, за маска против грип...[/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannЧукча писател, да?
www.parliament.bg/bills/43/654-01-58.pdf
"Забраната не се прилага, ако облеклото се налага по здравословни причини или от професионална необходимост, или ако е с временен характер в рамките на спортни, културни или други подобни прояви, включително и при управление на пътни превозни средства, за които се изисква носенето на предпазна каска по Закона за движение по пътищата и Правилника за неговото приложение, както и за домовете на съответните граждани или в официалните места за молитва на съответното вероизповедание."
lone wolf
Рейтинг: 778 ЛюбопитноДо коментар [#23] от "mr.lottalove.":
Да разлая троловете!!Това ли са опорните точки?
StanDim
Рейтинг: 418 НеутралноКогато прочетох Антонина Желязкова, нещата са ясни:
Няма турско робство, няма насилствено ислямизиране, "Време разделно" е поръчков фалшификат и т.н.
Ех, Антонина....
dark'star
Рейтинг: 4358 Неутрално[quote#14:"Molossian"]Никой не коментира традиционните забрадки на помакините.[/quote]Баба ми носеше забрадка и без да е помакиня или туркиня. По селата още носят забрадки = НЕ СТАВА ДУМА за ТЯХ. До сега не е било проблем носенето на кафяви манти и анцузи + забрадки = ТОЛКОЗ им СТИГА. Познават се. Който иска друго, да го прави някъде другаде
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОboby1945
Рейтинг: 818 ВеселоТипично по български, каквото и да се предприеми винаги има клакьори да сопрят за "обратното"!!!
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....shileto
Рейтинг: 1034 НеутралноТози Кънев е готов и той да се забули за малко пари, антиБългарския комитет е по вреден и от дпс
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
678
Рейтинг: 264 НеутралноЖелязкова повече от 20 години е на разни западни хранилки, така че е ясна.
mesambria
Рейтинг: 1386 Неутралнодр. Желязкова, знаете ли, че всеки ден загиват християни в Близкия изток? Някякъв коментар по този въпрос!
Ал Бънди
Рейтинг: 470 НеутралноСпоред приетите текстове облекло, прикриващо или скриващо лицето, са плътни или полупрозрачни дрехи, покривала, наметала, мрежести платки, маски или други подобни елементи, които прикриват частично или скриват напълно лицето. --------------------------
--------------------------------------------------
Баловете с маски, каските на мотористи и всякави маски носени поради професионални причини са забранени според този текст.
fresia
Рейтинг: 316 НеутралноГлупавото е,че изобщо накарахте българите да се замислят по този въпрос.Досега не ни е пукало,че забрадена баба влачи миризливи шалвари по диреците.
Не се правете на ударени.Ясно е,че щом само една бурка се появи,ще я последват много-било за пари от имама,било за да ни покажат,че "те" командват в Нашата Държава.
Точно така,взеха се превантивни мерки,за да се спре лавината още в началото.Неаме време за глупости!
Тествахте ни търпимостта-не,не сме сварени още мултикултурно.Жалко,живи са българите и мърдат.
И някой ден тъй ще им писне,че ще ви изметат чак в Хелзинки.
Предатели!И вие сте наследници на ханове и царе!
Срам ме е да ви чета!
cyril_collard
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#62] от "678":
[quote#62:"678"]Желязкова повече от 20 години е на разни западни хранилки, така че е ясна.[/quote]
Да, ясна е. Говори като Западнячка. На Запад лошо ли е?
zle_platen_trol
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#64] от "Ал Бънди":
Първо трябва да прочетеш, после да коментираш, иначе....
Забраната не се отнася за нито едно от изброените от теб. Не се отнася за забрадки, всъщност е ясно за какво се отнася, ама нали трябва да се направите на големи демократи. Е, този път не ви се получи.
Bicho Raro
Рейтинг: 1313 Весело[quote#64:"Ал Бънди"]Баловете с маски, каските на мотористи и всякави маски носени поради професионални причини са забранени според този текст. [/quote]
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannОще един, дето коментира, без да е чел. Виж коментар [#55]
doroteus
Рейтинг: 1445 НеутралноДо коментар [#57] от "StanDim":
Намери в Интернет ФОНД АКАДЕМИК ЛЮБЕН ЖЕЛЯЗКОВ /това е баща и/ и всичко ще ти се изясни!
Децата не отговарят за родителите си "НО КРЪВТА ВОДА НЕ СТАВА "!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
buljubei
Рейтинг: 501 НеутралноДо коментар [#66] от "cyril_collard":
Да, ясна е. Говори като Западнячка. На Запад лошо ли е?
.................................
Не знам дали говори като западнячка,
на мен ми звуì като тъпачка.
" Нямаоло проблем с бурките в България- 20 циганки и това е,
обаче имало проблем със закона."
Е това е логика, законът нямало да засегне тези с бурките, защото били малко, обаче се почва "разгневени помаци", "сто годишни баби" , "рязане на шалвар" и т . н. простотии.
Щом законът така и така няма смисъл, защо р тоя вой от ДПС-та , ДОСТ-тове, БСП-та и /най-вече/ от разни НПО-та?
Май тези , които плащат на циганките да нолят никаби, плащат и на "западняци" като неуважаемата г-жа Антонина да ги защитават.
И навярно добре плащат, защото, засега, тези които реват срещу закона / уж християни / са повече от тези /мосюлманите/, които го нарушават.
Марио Димитров
Рейтинг: 213 НеутралноАко искат да демонстрират мюсюлманската си принадлежност, да го направят чрез традиционния за българските мюсюлманки способ - забрадка! Такива ,каквито носят бабичките. Но пълното забулване е нещо уродливо и чуждо.
Ал Бънди
Рейтинг: 470 Неутрално[quote#67:"zle_platen_trol"]Забраната не се отнася за нито едно от изброените от теб. [/quote]
Абсолютно логично и правилно
С каска за моторист може да се самовзривиш, но с бурка не можеш, защото ще те глобят
Ал Бънди
Рейтинг: 470 Неутрално[quote#72:"amoghasiddhi"]Ако искат да демонстрират мюсюлманската си принадлежност, да го направят чрез традиционния за българските мюсюлманки способ - забрадка! Такива ,каквито носят бабичките. Но пълното забулване е нещо уродливо и чуждо. [/quote]
Преди 70-80 години носенето на каски от мотористи също е било чуждо и непознато. Защо трябва някой да определя как да се обличам? Каква е тази демокрация и свобода?
eti mehter
Рейтинг: 4065 НеутралноКато чета коментарите под статията, много страх ги гони хората!Човек не се приема, съди или низвергва заради облеклото си.Хич не ми дреме дали ще ходят с бурки или голи, интересува ме да имам сигурност и спокойствие!А онези, които смятат, че с подобен закон ще се осигури сигурност - да обяснят как?
Bukalemun==========
А самия факт ,че е ставало дума за 20 жени , сам по себе си потвърждава колко ненужен е този закон. Никъде го няма по света това !
Със сигурност облечените като будисти са повече в България.
Света ще се шашне като чуе ,че заради ЦЕЛИ 20 души , една държава е направила отделен закон. До коментар [#40] от "chinaski":
perpetuum_mobile
Рейтинг: 8 НеутралноЗа да не бъдем разделени като хора, трябва да виждаме лицата си. Иначе разсъждения всякакви.
678
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#66] от "cyril_collard":
Ами нека си говори на Запад. А тя говори тук и получава пари за това. Който плаща, той и поръчва музиката. Защо някой толкова много отвън се е загрижил за забрадките в България ?
cyril_collard
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#77] от "678":
[quote#77:"678"]Ами нека си говори на Запад[/quote]
Може да си говори където си иска и да взема пари от когото си иска. Това, дето го говорите, се говореше преди 1989та. Сега времената са други, ако не сте забелязал.
eti mehter
Рейтинг: 4065 ВеселоЗащо трябва някой да определя как да се обличам?
Bukalemun============
Откъдето и да го погледнеш , глупаво е !
До коментар [#74] от "Ал Бънди":
areta
Рейтинг: 1204 НеутралноДо авторите.
Категорично не съм съгласна да говорите от мое име! Моля пишете САМО от СВОЕ име. Не ме слагайте във вашата групичка от "полезни идиоти". Аз не съм се поддала на популистка глупост и не смятам закона за нелогичен.
areta
Рейтинг: 1204 Неутрално"В България бурки няма. Този проект за закон очевидно цели в дългосрочен план да засегне нас, българските мюсюлмани, ще посегнат на нашите жени и дъщери."
Интересно как ще ги засегне, след като законът не се отнася за тях?
areta
Рейтинг: 1204 НеутралноДо коментар [#48] от "Darth Plagueis":
Не лъжи! Забраната НЕ се отнася за булките, за шал, за каска, за маска против грип...
По-добре прочети първо за какво става дума и тогава пиши.
areta
Рейтинг: 1204 НеутралноДо коментар [#64] от "Ал Бънди":
Не, не са. Аман от неграмотници, четете повечко!
half truth
Рейтинг: 1713 НеутралноНапълно вярно е становището на Антонина Желязкова. Истинската причина за този закон е страхът от настъпващия радикален ислям. Реакцията ни е паника.
areta
Рейтинг: 1204 Неутрално"Защо трябва някой да определя как да се обличам?"
До коментар [#74] от "Ал Бънди":
Ми защото живееш в общност. И аз искам да ходя по улиците чистак гола, ма не става.
half truth
Рейтинг: 1713 Неутрално[quote#0:"дневник"]По-вероятно е, да останат затворени в домовете и гетата си, чрез което са обречени на вторична изолация и маргинализация с привкус на консумирана обида и несправедливост. [/quote]
Буквално това ще е резултатът. Доказала го е историята в други страни.
Колежката "baxter", която претендира, че е живяла сред мюсюлмани би трябвало най-добре да го знае??
До коментар [#34] от "baxter":
Лео
Рейтинг: 1042 НеутралноИзводът - да оставим радикалите да правят каквото си искат, за да не ги засегнем. Не, благодаря, трябва превенция!
lechevalier
Рейтинг: 422 НеутралноЛюбимо занимание на българина: да го вади голям (ножа) на умряло куче. Ей това е тоя закон.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3669 Неутрално"Приема се закон, който засяга пряко около 20-30 жени в Пазарджик и няколко индивидуални случаи в други общини."
В Русия съм! В Русия съм!Днес 20-30 утре 200-300, вдругиден 2-3000!
Те и умишлените убийствата са малко над 20-30 на година -дай да не приемаме разпоредби срещу тях??
Веселин Дечев
Рейтинг: 3669 Неутрално"Ромските жени от Пазарджик няма да свалят своите никяби или чадори."
В Русия съм! В Русия съм!ЩО?Много набожни ли станаха?
И защо няма да спазват закона?Поставят частните си убеждения над закона ли??
Веселин Дечев
Рейтинг: 3669 Неутрално"В Родопите мъжете бяха огорчени до гняв дори само от идеята да се приеме подобен закон с репликите:
В Русия съм! В Русия съм!"В България бурки няма."
Еми тогава?
Къде е проблема?
Веселин Дечев
Рейтинг: 3669 НеутралноДържавата ни е репресирала неведнъж, кръщавали са ни силом, рязали са шалварите. Този път няма да се дадем лесно. Ще се намери и кой да ни подкрепи."
В Русия съм! В Русия съм!...
Заплашвате държавата?!
Толерантността трябва ли да покрива и това???
Darth Plagueis
Рейтинг: 1329 НеутралноДо коментар [#82] от "luda_krava":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКСъвсем ясна е разбраната. За всичко, което закрива лицето - шалове, очила за грозни, каски... Чети ти. Ако можеш.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3669 Неутрално[quote#3:"sa6"]В България бурки няма. Този проект за закон очевидно цели в дългосрочен план да засегне нас, българските мюсюлмани,
В Русия съм! В Русия съм!ще посегнат на нашите жени и дъщери"
- разбирайте: "ние в бъдеще ще се радикализираме" [/quote]
Еми утре ако се намери спонсор да им плати по 300 лева месечно-що да не се радикализират?
Веселин Дечев
Рейтинг: 3669 Неутрално[quote#12:"neznaiko.bg"]Статия на 100% измислена. Цитират "мъжете в Родопите..."[/quote]
В Русия съм! В Русия съм!Кой мъж?
Име, фамилия, населено място!
Веселин Дечев
Рейтинг: 3669 Неутрално[quote#16:"neptun"] Къв е този разгневен мъж от Родопите и какъв му е проблема? [/quote]
В Русия съм! В Русия съм!На бас,че няма такъв!
Ти да не мислиш ,че госпожата османист ще ходи по родопите?
А Дневник принципно няма кореспонденти и няма практика да праща представители дори на събития в София.
half truth
Рейтинг: 1713 Неутрално[quote#94:"Веселин Дечев"]Еми утре ако се намери спонсор да им плати по 300 лева месечно-що да не се радикализират?[/quote]
Не трябваше ли закона да е срещу "забраждачите срещу пари"? Те и други могат да се забрадят за пари.
areta
Рейтинг: 1204 НеутралноДо коментар [#93] от "Darth Plagueis":
О, моля те, казал/а си някаква глупост и държиш да я защитаваш до дупка, дори и когато ясно виждаш, че не си прав/а. Когато ходиш на ски, или си на маскен бал, или работиш с електрожен и т.н. може колкото ти е нужно да си носиш очила, маска, каска и др. Законът е пределно ясен. Не се напъвай да изкараш черното бяло, не ти се получава.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3669 Неутрално[quote#27:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"]Това ,че няколко ромски ислямисти са са се увлекли по модата[/quote]
В Русия съм! В Русия съм!Какво "увлечени"! Те го правят срещу пари!
half truth
Рейтинг: 1713 Неутрално[quote#98:"luda_krava"]Когато ходиш на ски, или си на маскен бал, или работиш с електрожен и т.н. може колкото ти е нужно да си носиш очила, маска, каска и др. Законът е пределно ясен.[/quote]
Аха. Законът е ограничение на религиозната свобода на част от сънародниците ни. В името на какво?