Цацаров даде да се разбере, че не може да бъде питан за "Яневагейт" и Цветан Василев

Цацаров даде да се разбере, че не може да бъде питан за "Яневагейт" и Цветан Василев

© Анелия Николова



Главният прокурор Сотир Цацаров, който е спрял отдавна да отговаря на журналистически въпроси, даде да се разбере, че членовете на съвета и председателят на Върховния касационен съд (ВКС) Лозан Панов не могат да го питат за работата на прокуратурата по разследвания, по-конкретно - "Яневагейт", КТБ и интервюто на Цветан Василев. Тезата на Цацаров, представена в изложение, в което той обвини Панов и члена на съдебния съвет Калин Калпакчиев в политикантстване беше, че ако той бъде питан за тези неща, това означава, че от своя страна може да пита за развитието на определени дела.


"Трябва да се срамуваме, но не всички, някои от вас трябва да се срамуват от това,


което бяха и това, което са. Препрочетох стенограмата от избора на Лозан Панов и съм съгласен с Калин Калпакчиев за неговата компетентност да заеме поста. Няма да отдавам въпросите на господин Панов на непознаване на наказателното право, а на политиканстване. Защото да питаш един прокурор дали ще проверява изявленията на Цветан Василев е все едно да питам председателя на ВКС как ще се реши делото КТБ, когато стигне до тях", заяви Цацаров.





Дебатът на моменти изглеждаше истеричен и безсмислен. До него се стигна след предложение на Цацаров


да бъде препоръчано на членовете на съвета


да се въздържат от изяви пред медии, които се издават от подсъдими. Повод е статия на Калин Калпакчиев от август в списание "Клуб З". Негов издател е Огнян Донев, който е подсъдим по делото за данъчни престъпления, висящо пред първа инстанция.


Членове на съвета допуснаха, че с това предложение, вкарано като извънредна точка и което след близо час дискусия, Цацаров оттегли, той е целял да отклони вниманието от въпросите за "Яневагейт". Калпакчиев дори допусна,че има "втора по-страшна цел" на предложението на главния прокурор.


"Чрез това питане се създава едно бъдещо основание


за отвод (на съдията по делото срещу Огнян Донев, на чието последно заседание съдът поиска нова експертиза, защото назначената от прокуратурата не дава ясни отговори - бел.ред.). И това ми твърдение не е случайно", каза Калпакчиев.


Той припомни хронологията на делото срещу Донев. Веднъж то е било прекратено от съдията-докладчик и върнато на прокуратурата, но връщането е отменено от апелативния съд. След което Софийската градска прокуратура прави отвод на докладчика, понеже неоснователно прекратил наказателното производство. Калпакчиев припомни как обвинението е искало отвод на съдията и по дело срещу Цветан Цветанов.


А Цацаров разви тезата, че фактът, че Калпакчиев е говорил пред медията на Огнян Донев може да накара съдията по делото (Даниела Борисова, която е и заместник-председател на Софийски градски съд - бел.ред.) да оправдае Донев.


"Теоретично кариерното развитие на съдията е в ръцете на съдебния съвет


и най-вече на съдийската му колегия. Принципната ситуация, абстрахирайки се от конкретиката е какъв сигнал излъчваме ние, особено член на ВСС от състава на колегията към този съдия? Ще е същото, ако аз публикувам такава статия в издание на обвиняем, какъв ще е сигналът към ангажираните с делото прокурори?", заяви още главният прокурор,


Според Цацаров искането на Панов прокуратурата да даде конкретни данни по някои теми е част от политическа линия, която част от членовете на ВСС следват.


Цацаров и някои други членове на съвета припомниха искането на Соня Найденова и Калин Калпакчиев отпреди време да се провери твърдението в някои медии, че Ясен Тодоров е вечерял в Поморие в ресторант на криминално проявен заедно с главния секретар на МВР и други магистрати.


"Излиза,


че е морално да инициираш проверки чия собственост са заведенията за хранене,


посещавани от магистратите. Милиционерски прийоми са да търсиш кой къде на каква маса е седнал, без значение, че си е платил сметката. Казвам – за мен медийна изява в издание на подсъдим е изключително лош сигнал, защото показва, че няма каквото и да е сито на лошото. Очевидно е, че има различни мнения", заяви главният прокурор.


На това остро реагира Юлиана Колева:


"Зададеният от главния прокурор въпрос очевидно противоречи на правото на всеки човек да се изразява. Трябва ли да правим разлика между обвиняеми и подсъдими и необвиняеми и неподсъдими, щом не са осъдени? За ресторантите – както магистратът не седи със собственика, така и членът на ВСС като публикува в една редакция контактува не с издателя, а с редактора.


"Не може да става и дума дали някой е знаел чия е медията, дали е свързана с Огнян Донев, дали е подсъдим или не. Ако вървим по тази пътечка, ще стигнем дотам


всички медии да бъдат поставени под съмнение.


Не може да става дума за въздържане от изяви в медиите, извън посочените основания в конституцията", заяви Галя Карагьозова. Камен Иванов каза, че очаква скоро да му забранят и какво да чете, не само къде и какво да говори.


Иначе дебатът доби абсурдни измерения, като членове на съвета попитаха дали Калпакчиев е получил хонорар (нещо, което той отрече) и припомняха пътувания до САЩ, платени от "Америка за България". От време на време се чуваше и призив да се спре с политиката в дебатите на съвета (Ясен Тодоров)."Дискусията показа кой на каква позиция е и колко е правилно да проверяваш къде се храниш и къде ще пиеш чаша вино


и колко е неправилно да публикуваш поредната си филипика. Знаех, че ще бъда обвинен в сценарии, които развивам. Знае се каква е тази медия и какви политически позиции заема. Няма спор, че зад всичко това стои политика. Дори следващата статия е на Радан Кънев. По-добре беше първо да е Кънев, после Калакчиев, но така са ги подредили. Тази политика продължава да разделя Висшия съдебен съвет. Не ме обвинявайте в сценарий. Гледам поведението на една група от колегите на тази маса и виждам, че те имат определена политическа окраска, заемат определена политическа линия", заяви Цацаров, след като обяви, че дискусията е постигнала целта си.


Той отново се обърна към Лозан Панов, като му препоръча да не се позовава на сайта КТБ файлс, където беше публикувано интервюто с Цветан Василев, защото той се финансира от "Америка за България".

Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 3203 Неутрално

    Те европейските прокурори ще проверяват и питат. Тези, които премиера покани да проверят работата на прокуратурата.

    После да няма изненадани от доклата!

  2. 2 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Главният прокурор Сотир Цацаров поиска ВСС да вземе решение дали висшите магистрати трябва да дават изявления в медии, чиито издатели са обвиняеми и подсъдими. Той е предложил питането да е една от допълнителните точки в дневния ред на Висшия съдебен съвет днес, съобщават от пресцентъра на прокуратурата.Питането е по повод статия на Калин Калпакчиев от съвета, озаглавена "Съдебната независимост е под обсада". Тя бе публикувана в "Клуб Z" на Огнян Донев, срещу който се водят дела за укриване на близо 62 млн. лв. данъци. Във въпросната статия на Калпакчиев, той заявава, че "главният прокурор се въприемал като главен цензор и министър на истината в антиутопичната си държава "Прокуратурия". Според него не било ясно обаче в чия медия е публикувал, въпреки че на сайта ясно пише, че това е Донев.

    Факт е обаче, че мигистрати редовно дават изявления и интервюта в сайтовете на подсъдимия фармацевтичен бос, както и на скандалния бизнесмен Иво Прокопиев.

    "Предложението ми не е с оглед на Калин Калпакчиев. Той има право на лично мнение, много пъти го е излагал на много места. Предложението ми не е с оглед и на издателя - за него действа презумпцията за невинност. Въпросът е, че наказателното дело срещу издателя е висящо в Софийския градски съд. Кариерното израстване на съдията по него зависи от съдийската колегия на ВСС, включително и от Калин Калпакчиев. Какъв сигнал излъчваме към магистратите, ангажирани с това наказателното дело", постави проблема Цацаров.

  3. 3 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9121 Весело

    АБЕ, нали демократичните власти са ТРИ – изпълнителна, законодателна, съдебна?
    Щом законодателната е разпусната, що да не се разпусне и съдебната - и няма да се обяснява изобщо !!??
    Изпълнителната има кой да я изпълнява!

    [email protected]
  4. 4 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 3203 Неутрално

    [quote#1:"Наблюдател"]После да няма изненадани от доклата![/quote]

    "Представляващият Висшият съдебен съвет (ВСС) Димитър Узунов, известен като "човекът на Борисов" от "Яневагейт" еднолично е определил кои членове от двете колегии на съвета да се срещнат с мисията на прокурорите от Европейския съюз, които са у нас, за да анализират работата на държавното обвинение."
    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/10/06/2839181_chovekut_na_borisov_v_sudebniia_suvet_ednolichno/

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  6. 6 Профил на Elena Dimitrova
    Elena Dimitrova
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Следващият ход е направо арести.

    4itatel
  7. 7 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2788 Неутрално

    От прокуратурата се иска да извърши проверка по посочените случаи, не непременно да повдига обвинение (пък може и дотам да се стигне). Не е все едно да питаш един прокурор, дали ще извърши проверка и един съдия как ще реши делото. Цацата да не се прави на луд, че става смешен вече с откритото слугуването на модела Кой и на Баце.

  8. 8 Профил на Цъкам минуси
    Цъкам минуси
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Като едно време. Да не се пита много-много.

    Остава ми само да цъкам много минуси, което и възнамерявам да правя у другите теми.

  9. 9 Профил на Dimov
    Dimov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#2:"log_on"]Факт е обаче, че мигистрати редовно дават изявления и интервюта в сайтовете на подсъдимия фармацевтичен бос, както и на скандалния бизнесмен Иво Прокопиев. [/quote]
    И какво като е обвиняем някой "г-н Х"? Осъден ли е? Не. Невинен ли е до доказване на противното с присъда? Да.
    А за Прокопиев, кое му е скандалното? Плаща данъци и осигуровки, не са го изтипосали даже в "жълт" вестник. Не парадира с имуществото си, има семейство и деца...Е, кое му е скандалното?

    VD
  10. 10 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2113 Неутрално

    Ама като му мине мандата,може и не от журналисти може да бъде питан.Или пък пак няма да може да бъде питан!

  11. 11 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#9] от "Dimov":

    Хубав, въпрос.... разрови се малко, кой е откъде идва, как за една нощ придобива държавни активи за милиони. Отговори си на тези въпроси и ще разбереш кое му е скандалното.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  12. 12 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2006 Неутрално

    Те са юристи и самата професия им дава възможност да дават различни обснения и тълкувания.
    Въпроса е, че не бихме обръщали въобще внимание на подобни тънки юридически закачки, ако като цяло имахме една приемлива съдебна система.
    Но когато хората от тази система и особено прокурорите, според мен и много други странични наблюдатели, съвсем не случайно, внасят калпави обвинения, или разделят/обединяват дела, в резултат на което хора, очевидно и публично известни като хора за съдене (Маргини, Николов-спонсор на Гоце и маса подобни), биват оправдани, много от тях изчезват напълно, няма как ние, които им плащаме заплатите и сме ги облекли в такава власт, да не искаме те да не се държат като недосегаеми, а да ни отговарят конкретно и като не стават, да си хвърлят оставките и да освбождават местата.

  13. 13 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1551 Неутрално

    Бе могат да му се задават въпроси, ма ще го поставят в кофти позиция да отговаря за табута. А котаците не харасват това

  14. 14 Профил на Hepo
    Hepo
    Рейтинг: 1999 Неутрално

    Истински , наглец.

    SHADOWS of SOFIA
  15. 15 Профил на Hepo
    Hepo
    Рейтинг: 1999 Неутрално

    До коментар [#12] от "tsvetko_51":
    ...говориш за препиране на удобни хора! Влизаш в пералнята и излизаш с чиста съвест. Ето човека с апартаментите го почистиха , и той за благодарност провали съдебната реформа.

    SHADOWS of SOFIA
  16. 16 Профил на White Hawk
    White Hawk
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Не само и фамилията му е рибева, ами и грозното му лице има вид на риба.

  17. 17 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 299 Весело

    [quote#16:"White Hawk"]Не само и фамилията му е рибева, ами и грозното му лице има вид на риба. [/quote]
    И става все по-хлъзгав.

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  18. 18 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 895 Гневно

    Цаца! То и пътят към ада е постлан с добри намерения!
    Хлъзгав си!

    Да разлая троловете!!
  19. 19 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#17] от "инж. Ганев":


    [quote#17:"инж. Ганев"]И става все по-хлъзгав.[/quote]
    Сори за дублирането, но се радвам че мислим еднакво за случая!

    Да разлая троловете!!
  20. 20 Профил на Р. Дражев
    Р. Дражев
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#11] от "Зарзават":

    Давай линкове, за това инфо, че вече дразниш!
    Давай да видим скандалното!!!
    Женски пазар....

    Happy face says, adios !
  21. 21 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1928 Неутрално


    " Цацаров даде да се разбере ... "


    Как дебелия адвокат на мафията, към Василе и " Яневагейт " не е добавил да не му задават въпроси и за " Белене " и за " Южен поток " ?
    Дами и господа журналисти, питайте смело за някой мургав брат, съсипал държавата, като откраднал 1 ( една ) овца и 2 ( две ) кокошки - никаква милост към престъпника !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  22. 22 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6072 Неутрално

    Цацаров е станал с бронтозавърска защита. Всички ще го пазят защото той е човекът с досиетата на престъпниците по високите етажи. Премахването му ще събори къщичката от карти. Добре е прокурорите от ЕС да си направят добре проучването като решат скоро и кога да се срещнат.
    Мисля, че Цацаров вече знае каква е тяхната оценка и затова е толкова нервен и агресивен, а Борисов е по-нисък от тревата

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  23. 23 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1928 Неутрално

    До коментар [#9] от "Dimov":


    " Е, кое му е скандалното ? "


    Това, че не е слуга нито на Сирищника, нито на мутрата от Банкя !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  24. 24 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1928 Неутрално

    До коментар [#14] от "ka2":


    " Истински, наглец . "


    Не, Цацаров е АДВОКАТ НА МАФИЯТА !!!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  25. 25 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    Цацаров даде да се разбере, че не може да бъде питан за "Яневагейт" и Цветан Василев

    Вседържец.
    В православните страни - ЦАР!

  26. 26 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8459 Неутрално

    Само за протокола, Цацаров щеше ли да е гл. прокурор, ако беше чист, честен и съвестен.

  27. 27 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1283 Гневно

    Падение! Да видим до къде може да стигне недосегаемият Цацаров

  28. 28 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1928 Неутрално

    До коментар [#22] от "penetrating":


    " Всички ще го пазят, защото той е човекът, който държи досиетата на престъпниците по високите етажи . "


    Колега, извинявай, но не съм съласен ! Цацаров е най- обикновен слуга на мафията, какъвто е и мутрата от Банкя, а досиетата се държат от библиотекарите и се изполват при нужда, след съгласуване с онези от клуб " Монтерей " .
    Тези ЗА НИЩО НА СВЕТА не биха ги преотстъпили на един слуга . От 10.11.1989 година, колко цацаровци търкаха панталони в прокурорското кресло ? Ако всички държаха досиетата на престъпниците по високите етажи ...

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  29. 29 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1985 Весело

    тц, тц... г-н Борисов не дава да го питат само в събота, а тоя изобще ли да не дава ве... амай темерутлък

  30. 30 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#1:"Наблюдател"]Те европейските прокурори ще проверяват и питат. Тези, които премиера покани да проверят работата на прокуратурата. [/quote]
    Разчитаме на европейските прокурори. Иначе, Цацаров е недосегаем.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  31. 31 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Огромен лобистки скандал постави под въпрос независимостта на съдебната власт! Председателят на Върховния касационен съд Лозан Панов се превърна в адвокат на банкера - беглец Цветан Василев.

  32. 32 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    “Цацаров даде да се разбере, че не може да бъде питан за “Яневагейт" и Цветан Василев"

    “Защото да питаш един прокурор дали ще проверява изявленията на Цветан Василев е все едно да питам председателя на ВКС как ще се реши делото КТБ, когато стигне до тях”, заяви Цацаров."

    Аз поне не намирам връзка между заглавието и цитата!
    Това ако не е манипулация, здраве му кажи!

    I Want To Believe
  33. 33 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 386 Неутрално

    Даааа - имаме главен прокурор, дебел и охранен, като кит и прокуратура - малка и жалак, като цаца!!!

    Излиза, че Цацаров е почти, като император - никой не може да го пита и да иска от него да си върши работата.От прокурор на прокурор - все по-нагли и долни слагат за главни!!!

  34. 34 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1650 Гневно

    Ужасна СМРАД!

    Този прасурс явно не е вдянал че не е на заплата при мафията (както е де факто) а на данъкоплатците (както е де юре)!?!
    И че е редно не само да отговаря на едни много закономерни въпроси, ами да се отчита за действията и бездействията на прокуратурата!

    Самозабравил се е явно; че и се поояде много.
    Страната ни закономерно не е държава с върховенство на закона и ФУНКЦИОНИРАЩО ПРАВОРАЗДАВАНЕ, а територия която си е по същество една кочина!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  35. 34 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 458 Гневно
  36. 36 Профил на today
    today
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Цацаров даде да се разбере, че ще продължава да прави каквото си иска, и няма да се съобразява с обществения интерес.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  37. 37 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1650 Неутрално

    Ужасна СМРАД!

    Този прасурс явно не е вдянал че не е на заплата при мафията (както е де факто) а на данъкоплатците (както е де юре)!?!
    И че е редно не само да отговаря на едни много закономерни въпроси, ами да се отчита за действията и бездействията на прокуратурата!

    Самозабравил се е явно; че и се поояде много.
    Страната ни закономерно не е държава с върховенство на закона и ФУНКЦИОНИРАЩО ПРАВОРАЗДАВАНЕ, а територия която си е по същество една кочина!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  38. 38 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4422 Гневно

    Наглостта на Цацаров няма край!

  39. 39 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 771 Неутрално

    Е СЕГА ЩЕ СИ ПРИЗНАЕТЕ ЛИ ЧЕ ЖИВЕЕТЕ В ДИКТАТУРА,

  40. 40 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 1701 Неутрално

    Лозан Панов, Калин Калпакчиев, Соня Найденова, Юлиана Колева – тези достойни хора ще бъдат ли последвани и от други? Чакаме!

  41. 41 Профил на clutch
    clutch
    Рейтинг: 684 Гневно

    СВИНЧУГО ГНУСЕН, ИМАМ ПРАВОТО ДА ТЕ ПИТАМ ЗА ВСИЧКО!
    ти НЕси ГЛАВЕН ПРОКУРОР НА ТАЗИ ДЪРЖАВА, АЗ СЪМ ТВОЙ РАБОТОДАТЕЛ!
    ОТГОВАРЯШ ПРЕД МЕН, ГОВЕДО ТЪПО, НЕ ПРЕД БАНДАТА!
    ИСКАМ ДА ЗНАМ ИМОТНОТО ТИ СЪСТОЯНИЕ, ТВОЕТО И НА РОДАТА ТИ ДО ПЕТО КОЛЯНО!
    ИСКАМ ДА ЗНАМ ЗАЩО СИ ТАКАВА ТОПКА ЛОЙ?
    ЗАЩО СИ ТАКЪВБОКЛУК?
    ЗАЩО СИ СТРАХЛИВЕЦ, ПОДЛЕЦ И МРЪСНИК?
    ОТГОВАРЯЙ, ПРАСЕ!!!!!!!!
    ИСКАМ ДА ТЕ ЗАПЛЮЯ В СУРАТЯ КАЛЕН, БОКЛУК!!!!!!

    Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)
  42. 42 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Безмерно нагла риба, да знаете! Никой не го пита, какви изводи ще направи разследването, а дали изобщо ще свърши работата си. Наглец свръхгабаритен. (Това не са обиди, а констатации)

    chavo64
  43. 43 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6072 Неутрално

    До коментар [#28] от "niksan1":

    Възможно е Съгласен съм. Аз имах предвид досиетата от последните разследвания на хора като Борисов, Доган, Пеевски , а не ДС досиетата, но може всички да се депозират в "библиотеката" по задължение.
    Иначе, да Цацаров е слуга на господари, които не искат да са на слънце и той е машата в ръцете им за ежегодна разправа...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  44. 44 Профил на leo1971
    leo1971
    Рейтинг: 458 Неутрално

    пълни глупости ...
    "... дали ще проверява изявленията ... е все едно да питам ... как ще се реши делото ... "
    едното няма общо с другото, това може да го пробутва на неграмотните
    на първото му се вика самосезиране, другото е вмешателство или там търговия с влияние (някой по-запознат да каже, не съм юрист)

    кой ако не той трябва за се интересува от това как върви (не как ще се реши) някакво дело (дето се точи примерно от 5 години)

    а все ни пробутват че не можело примерно да се само сезират като не знаят кой е заснел разговора м/у каките въпреки че поне една участничка потвърди казаното

  45. 45 Профил на alex_8712
    alex_8712
    Рейтинг: 470 Гневно

    Наглост и безочие... Притиснат до стената от съмненията на обществото за тежки зависимости и злоупотреба с власт, на моделът #Кой не му остава нищо друго освен да заживее в паралелна вселена и игнорира всичко - няма скандални записи, няма смущаващи факти, представени от един от замесените в схемите на #Кой, призиви за оставки се подминават с мълчание...

    Опорни точки на задкулисието:

    - във вътрешен план - игнорирайки тежките съмнения на обществото се правим, че скандали и проблеми няма, току-виж всичко отшуми
    - във външен план - определяме ''наши'' хора, които да говорят с европейските представители и да представят ''нашата'' гледна точка по актуалните скандали

    Както казах, наглост и безочие...

    #Оставка на #Кой!!

    Поздрав

  46. 46 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    [quote#24:"niksan1"]Не, Цацаров е АДВОКАТ НА МАФИЯТА !!! [/quote]
    На ДС, на БСП и т.н.
    Аз си спомням, че точно БСП го предложи за поста.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  47. 47 Профил на a4kataaa
    a4kataaa
    Рейтинг: 311 Любопитно

    Ох, ще доживеем ли създаването на Европейска главна прокуратура, която да има правомощия да разследва националните главни прокурори?

  48. 48 Профил на Димитров
    Димитров
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Когато Цацаров обвинява в политиканстване, имам само една дума: Костинброд!

  49. 49 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 289 Весело

    спрял да отговаря на журналистически въпроси?!?

    тази свиня, Цацаров, заедно с другата свиня, Пеевски, трябва да ги изгорим на една клада в градинката между парламента и Ректората. у тия двамата има толкова много мас, че ако ги запалим в събота, мазната клада ще тлее до деня на народните будители

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  50. 50 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Безскрупулен корпулентен наглец! Този трябва да бъде обявен за персона нон грата във всяка държава от ЕС. Не разбирам защо няма масови протести за оставката на този ла*новоз???

  51. 51 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#46] от "Athanatos":
    А Боко си го одобри,и Цвъ издаваше одобрителни звуци.....

  52. 52 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 674 Неутрално

    "Не ми се смей, ти си го избра!"
    В случая Цацаров не пази само себе си, но и дружките си Бейко и Шиши

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  53. 53 Профил на Радослав Тодоров
    Радослав Тодоров
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Записите на „каките“ и интервютата на Цветан Василев са идеална възможност за БСП да унищожи ГЕРБ. Поне да инициира разследване под егидата на европейски политически институции. Извън досегашния формален мониторинг. Но БСП си трае, защото когато е на власт, тя обслужва собствените си корупционни схеми чрез същите мрежи на корупция в прокуратурата, които опъват чадър и върху кражбите на ГЕРБ. Затова изборът между БСП и ГЕРБ е все едно италианците да трябва да избират кой да ги краде по-малко – сицилианската или неаполитанската мафия. Или от какво да умреш по-безболезнено – от рак или СПИН. В България колкото повече откраднеш, толкова си по-имунизиран от правосъдие. Това не е мафиотска държава. Това е антидържава.

  54. 54 Профил на pet_1306
    pet_1306
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Не мога да разбера какво значи ПРОКУРОР в България..навремето беше държавен обвинител...на държавна издръжка и назначен от държавата...сега на каква издръжка е..кой го назначава..кой го уволнява...и как се определя дали се бори с престъпността или не...кой го контролира???

  55. 55 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 607 Весело

    Важното е, че няма протести. Къде са сега заспалите студенти се чудя...

  56. 56 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 931 Неутрално

    До коментар [#31] от "log_on":


    [quote#31:"log_on"]
    Огромен лобистки скандал постави под въпрос независимостта на съдебната власт! Председателят на Върховния касационен съд Лозан Панов се превърна в адвокат на банкера - беглец Цветан Василев.
    [/quote] Не господине - Лозан Панов си е съдия а Цветан Василев е свидетел срещу организираната престъпност за която мечтае всяка прокуратура. В България обаче системата е все още в "1984".

  57. 57 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 931 Неутрално

    До коментар [#55] от "m_todorov":


    [quote#55:"m_todorov"]
    Важното е, че няма протести. Къде са сега заспалите студенти се чудя...
    [/quote]
    Там където няма да ти изработват пенсията.

  58. 58 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Щом ги търпим, значи си ги заслужаваме!

  59. 59 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1928 Неутрално

    До коментар [#55] от "m_todorov":


    " Важното е, че няма протести . Къде са сега заспалите студенти се чудя ... "


    А ти къде си ?
    Вечното мрънкане на българина в очакване някой да го оправи ... Не се надявай на студентите или на когото и да било, а като чуеш, че хората се събират за протест, бъди пръв . Само така ще си помогнем !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  60. 60 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1928 Неутрално

    До коментар [#31] от "log_on":


    " ... Лозан Панов се превърна в адвокат на банкера-беглец Цветан Василев . "


    Мильо,
    кой е беглец, бе ? Цацаров знае ли къде е Василев ? А, мутрата Боко знае, ли ? Ти къде си видял беглец от правосъдието да застава пред камери и микрофони, да дава интервюта и да обвинява ? Защо Василев не е на подсъдимата скамейка ? Защо всички от мутрата до Цацаров СЕ СТРАХУВАТ от " беглеца " ?
    Кога най-накрая тъпи и миризливи тролове ще престанат да тролят ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  61. 61 Профил на waldmeister
    waldmeister
    Рейтинг: 272 Неутрално

    Г-н Цацаров, подобно на един по-предишен прокурор, когато е гузен, полага всякакви усилия да накаже вестоносеца. Не обсъжда даден въпрос по същество. Вместо това търси начин да уязви задаващия му въпроса, да измисли уж аналогичен проблем "в градинката" на питащия го, да отклони темата. И както личи от горния текст, успява.
    Като перифразирам казаното по адрес на един бивш разузнавач, ще завърша с: "Това е бати прокурора!"

    waldmeister
  62. 62 Профил на contra_banda
    contra_banda
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Мафията, освен държава, си има и главен цацаратор.

  63. 63 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 607 Неутрално

    До коментар [#59] от "niksan1":

    Като ида на протест сме 100 човека. Значи извода е, че освен на тия 100 човека, които киснем на другите им/ви харесва. Не съм възвишен като Левски да се боря за някъв неблагодарен народ. Тоя урок вече сме го чели.

  64. 64 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 607 Неутрално

    До коментар [#57] от "dorn":

    Хаха, точно да. Мият чинии. Иначе моята пенсия няма да им е грижа, не се притеснявай, защото са ми връстници. Иначе ако говорим за поколения и вие дъртите сте изпуснали положението отвсякъде, ама не ви го казваме всеки ден.

  65. 65 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2981 Неутрално

    С твърдението си Цацаров че, "Всичко е политика..." този път е 100% прав.
    Картите са на масата.
    И е кристално ясно кой с кого и за какво играе.
    Така се случи у нас, че основната политическата игра се случи на масата на правосъдната система.
    Държавицата ни географски е разположена на трансконтинентален политически кръстопът.
    Някой си обича да му е спокойно, нахранен, и си кротка там в гнезденцето и общността докато си изживее животеца. Така е на Изток от нас, та чак до японското крайбрежие.
    Друг драпа към индивидуална свобода и вярва, че живота му е уникален и зависещ само и единствено от него лично.
    И как едните и другите да живеят заедно, и то мирно без да се изпотрепят - е те това е въпросът на въпросите!
    Цацаров е ясен къде е. Той между другото си има и няколко десетки декара ябълкови градини из Тракията, което си е ангажимент де, ама когато във ВСС почне спор дали са руски мичурински или някой английски сорт, чак тогава можем да кажем, че ножът е опрял до кокъла и почнем да се притесняваме сериозно за българската правосъдна система.

  66. 66 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    [quote#51:"thepirineagle"]А Боко си го одобри,и Цвъ издаваше одобрителни звуци..... [/quote]
    Е? Всичко си е на мястото... Кой е Бойко, кой е Цветан? От де се взеха?
    Лесни въпроси с лесни отговори.
    Айде да не подценяваме дългите ръце на КГБ.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  67. 67 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1478 Неутрално

    До коментар [#31] от "log_on":

    Делянчо, ти ли си бе кака?

    [quote#52:"Индивидуален паметник на културата"] но и дружките си Бейко и Шиши [/quote]

    Ми те са го хванали за топките. И той тях. Що иначе им трябваше да изберат прокурор с корупция в миналото си?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  68. 68 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2361 Неутрално

    До коментар [#30] от "Lady Zeppelin":

    няма значение , всички знаят кой кой е , това ще проличи още на тези избори ,някои ,които са много сигурни ,че ще си запазят властта ще преживеят неприятни изненади ,а други ,неочаквани ще излязат напред ,в крайна сметка тази държава ще трябва да се придвижи напред ,независимо ,че мафията е обхванала статуквото , няма как да се задържат на власт ,просто информацията е много , а къде е давал интервюта магистрата или е писал статии ,няма значение ,който е крил данъци ,ще бъде осъден .

  69. 69 Профил на serganta
    serganta
    Рейтинг: 251 Неутрално

    По логиката на Цацаров, той ползва ток от фирма рецидивист - осъдена стотици пъти. Трябва незабавно да обясни защо един главен прокурор използва услугите на ЧЕЗ, като тя не само е обвиняема а и осъждана многократно за рецидиви?

    Дали сваля ципа на Шефа или Той го вика само когато е готов и някой само трябва да преглътне глътка, глътка и половина - две?

  70. 70 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#68] от "edin drug":
    Не съм толкова оптимистично настроена за близкото бъдеще, но дано Вие да излезете прав.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  71. 71 Профил на i_hristov
    i_hristov
    Рейтинг: 289 Неутрално

    „Факт е обаче, че мигистрати редовно дават изявления и интервюта в сайтовете на подсъдимия фармацевтичен бос” По същата логика и по медиите на Шиши все едни и същи хора се изявяват.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK