Дете е в тежко състояние, след като е било блъснато на пешеходна пътека в София

Дете е в тежко състояние, след като е било блъснато на пешеходна пътека в София

© Цветелина Белутова, Капитал



Дете е в болница, с опасност за живота, след като е било блъснато на пешеходна пътека в София, съобщи агенция Фокус, като цитира информация от МВР.


Произшествието е станало рано към 7:30 часа тази сутрин на ул. "Челопешко шосе". Пострадалото дете е момиче на 13 години. Настанено е в болница "Пирогов", откъдето по-късно уточниха, че състоянието му е тежко.


Водачът на лекия автомобил е бил тестван за употреба на алкохол и упойващи вещества, като пробите са отрицателни. По случая е образувано досъдебно производство.

Коментари (79)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8649 Неутрално

    Докога ще продължава това. Избиха децата по тези пътеки.

  2. 2 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2304 Неутрално

    Как смее да пресича на пешеходна пътека? Сигнализирало ли е по ясен и виден начин, че иска да пресича? Тези пешеходци много започнаха да си позволяват!

    The best way to predict the future is to invent it.
  3. 3 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3896 Неутрално

    Сигурно не е направило задължителното съчетание от ръкомахания, с които да обозначи намерението си, а и не е измерило с прецизна точност скоростта на автомобила.

    Вие у ред ли сте бе, Ананиев?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  4. 4 Профил на artdaisy
    artdaisy
    Рейтинг: 244 Неутрално

    Да строят т.н. „адвокатски съвет“ на една пешеходна пътека и да дадат старт на дузина автомобила с пияни или дрогирани шофьори да „разчистят“ пътеката от тях!!!!!!!!!!!!!

  5. 5 Профил на artdaisy
    artdaisy
    Рейтинг: 244 Неутрално

    Да строят т.н. „адвокатски съвет“ на една пешеходна пътека и да дадат старт на дузина автомобила с пияни или дрогирани шофьори да „разчистят“ пътеката от тях!!!!!!!!!!!!!
    Забравих – и в. съд. съвет!!!!!!!!!!!!!

  6. 6 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Дано се оправи детенцето, скорошно оздравяване

  7. 7 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 797 Неутрално

    "Водачът на лекия автомобил е бил тестван за употреба на алкохол и упойващи вещества, като пробите са отрицателни."

    Отрицателен е и тестът за наличие на сиво вещество.

    No Pain No Gain
  8. 8 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 732 Неутрално

    Ами детето сигурно го е предизвикало - стипило е на пешеходната пътека без да вдигне ръка, без да подаде светлинен и звуков сигнал и най-важното - без да пусне предварително докладна записка до МВР и Столична община, че иска да пресича в този час на точно тази пешеходна пътека!

    Майтапа настрана - пожелавам му пълно и бързо въстановяване!
    И на идиотите от съдебната система също !

  9. 9 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2988 Гневно

    ""Дете е в болница, с опасност за живота, след като е било блъснато на пешеходна пътека в София..."

    Ето случай за новото тълкуване при пресичане на пешеходна пътека.
    Безобразна история.

  10. 10 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    A може би е време и да се запитаме, къде и как се правят пешеходните пътеки. Била ли е пешеходната пътека задигната, както Фандъкова каза, че ще се прави вече, била ли е боядисана в червено, има ли знаци и ограничение и е такива едни "дребни" работи, дето .. е по-лесно веднага да разпнем шофьора, вместо да ги попитаме. Като цяло шосе и пешеходна пътека са кофти съчетание. Ако го има, трябва маркировка, осветление, знаци, легнали полицаи, на прав участък, с видимост и едни е такива неща.

  11. 11 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1028 Гневно

    Няма държава.

    Докато Мутрата е на власт, няма какнда има промяна

  12. 12 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 626 Гневно

    Очевидно детенцето е виновно, а шофьорът е чист като сълза. Референдум за премахване на пешеходните пътеки или направо правата на пешеходците и да се свършва.

    Да минават изборите и да се маха Адриан, че дискусиите станаха на принципа: "Не е важно под какво, важното е да пействам"
  13. 13 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    Горкото дете-нито е махало с ръчички,нито е подсвиркало ,нито е направило три завъртания около оста си ,нито е имало радар да засича скоростите на автомобилите.Няма да се научат тези пешеходци-на пешеходна пътека не се пресича,защото има после съдии-мъдии.

  14. 14 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2988 Неутрално

    [quote#10:"uq"] Ако го има, трябва маркировка, осветление, знаци, легнали полицаи, на прав участък, с видимост и едни е такива неща. [/quote]

    Ако е нямало маркировка и знак; за пресичане на пешеходна пътека ли ще става въпрос. Какво да има - бариери като на ЖП прелез, звуков сигнал?

  15. 15 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    До коментар [#12] от "Silence":

    Или направо премахване на пешеходците в Тиквостан

  16. 16 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1920 Гневно

    До коментар [#11] от "stenli1":

    А бе как не ви е срам да тролите и под подобни статии? Нищо човешко ли няма у вас? Малоумни шофьори има, откакто тиквун е на власт, така ли? Кой според теб,ако дойде на власт ще научи побеснелите селяни зад волана, да спазват правилата за движение?

  17. 17 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3896 Неутрално

    До коментар [#16] от "zle_platen_trol":

    Хм, всъщност, МВР е основният виновник за инцидентите у нас. Нека не оневиняваме виновниците.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  18. 18 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1028 Гневно

    До коментар [#16] от "zle_platen_trol":

    Как не те е срам. Зле си платен наистина

    Я ми кажи в коя друга държава има толкова инциденти на пешеходни пътеки.
    Последните години си е директно изтребление

  19. 19 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3830 Неутрално

    Когато Баце стана Кмет и излезе от полицията, пуснаха сурвакари след всяка пешеходна пътека в центъра на София, след това няколко години всички спираха на пешеходци отдалеч, особено около НДК и жълтите павета!
    Толкова ли трудно вместо дебнат в храстите да се върнат на улиците къде е нужно да се повиши дисциплината и така по-малко деца ще загинат? Сега детето щем не е махало с ръка и не е преценило скоростта на палача си може застрахователя да обвини родителите му за повредената ламарина на колата!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  20. 20 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    До коментар [#18] от "stenli1":

    И Боко ли е виновен за това? Той,че не става за нищо е ясно, не от днес или вчера, но да му се вменява вина за това,че българина се превръща в талибан, когато седне зад волана на дъртата си барака, хайде моля ти се.


    До коментар [#17] от "Darth Plagueis":

    Прав си, но съгласи се, че няма как КАТ да сложи патрул на всяка пешеходна пътека. Тук става въпрос за елементарна култура, която за съжаление тук напълно липсва.

  21. 21 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Молят се хората, да се сложат колчета с/у паркиране по тротоарите на местата в близост до училищата, но резултат - йок !
    С пешеходните пътеки е същата история - с кански молби и разправии се боядисват, повдигат и означават правилно. И всичко това, докато някой тъпак не вземе да изкърти знаците, понеже му пречат да паркира.

  22. 22 Профил на nvarvarin
    nvarvarin
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Адвокатите сигурно четат Илф и Петров, според които "пешеходците сами са си виновни", защото и "пешеходците са измислили шофьорите". Дано да се оправи момчето.

  23. 23 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#14] от "gmbh":

    Епа пусни гугъл ърт и виж има ли знак, има ли ограничение, има ли осветление... има само една мижава маркировка, а пътеката е на 50 метра след завоя.
    А що се отнася до Тиквий на власт.. да, той е крив! Като няма държава, простотията избуява. Всеки ден гледам все повече и повече простотии - кара се в насрещното, минава се на червено, засича се, псува се, кара се със много превишена скорост. Така беше през 90тте, После.. спре да е така, даже на пешеходни пътеки се спираше ( същия народ) и ето че сега пак.
    Пак повтарям, като няма държава, всеки разбира, че може да си прави каквото си иска и това веднага рефлектира в движението

  24. 24 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    До коментар [#20] от "zle_platen_trol":

    А кой?
    Това е е дереджето, зсщото всеки си нарушава правила и за ми както си иска. И никой не го закача.

    Никаква санкция. Карат си без книжки с години

  25. 25 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    Осъдихте шофьора преди да са станали ясни фактите. С каква скорост се е движел, има ли означения за пешеходна пътека, има ли данни как е пресякло детето - по това време се прибират от училище и може да се е затичало да хване транспорт и да не се е огледала изобщо на пътеката (виждал съм на живо шофьор с 20 км как за малко да блъсне такова хлапе - както си говореше на 4-5 метра от пътеката в един момент видя транспорта и се затича без грам да се огледа - добре, че шофьорът беше намалил заради престрояване)

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  26. 26 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3896 Неутрално

    [quote#20:"zle_platen_trol"]Прав си, но съгласи се, че няма как КАТ да сложи патрул на всяка пешеходна пътека. Тук става въпрос за елементарна култура, която за съжаление тук напълно липсва. [/quote]

    Няма как, не е и нужно. Може обаче да наложи контрол в пунктовете за ГТП. Може да изчисти корупцията от себе си, защото тя е основен генератор на смърт. Може да накара служителите си да са по-знаещи и можещи, защото тяхната некадърност убива.
    Съвсем накратко - КАТ нямат идея какво носи смърт на пътя. А когато нямаш идея къде е проблема, няма как да го решиш, нали?
    Ето затова вината е в тях.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  27. 27 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    До коментар [#23] от "uq":

    Глупави оправдания. Белгийците нямаха правителство сума ти време, но не започнаха да правят, каквото си искат. Никой не ни е виновен, че не зачитаме човека до нас, независимо дали става въпрос за друг шофьр, съсед, пешеходец, колега и т.н. и т.н. Царе сме на оправданията, това не може да ни се отрече.

  28. 28 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 4722 Неутрално

    Не знаеме подробностите за да коментираме !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  29. 29 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4424 Неутрално

    До коментар [#11] от "stenli1":
    Прекаляваш!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  30. 30 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    До коментар [#27] от "zle_platen_trol":

    В Белгия си има полиция и тя продължава да си върши работата.
    И не само в Белгия.
    Ти какво си мислиш, ше във Великбритания не им се кара с висока скорост ли?

  31. 31 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3830 Неутрално

    [quote#20:"zle_platen_trol"]И Боко ли е виновен за това? Той,че не става за нищо е ясно, не от днес или вчера, но да му се вменява вина за това,че българина се превръща в талибан[/quote]
    Всеки който е карал кола няколко хиляди километра в ЕС е логично да обвини реформаторския партньор-БХ!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  32. 32 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#27] от "zle_platen_trol":

    Колко време нямаха? Тиквий управлява почти 10 год. А като ще си даваме примери, аз мога да дам пример с Италия например- пробвай да пресечеш по пешеходна пътека , желая ти успех

  33. 33 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2988 Неутрално

    [quote#23:"uq"]па пусни гугъл ърт и виж има ли знак, има ли ограничение, има ли осветление... има само една мижава маркировка, а пътеката е на 50 метра след завоя. [/quote]

    Няма какво да пускам гугъл. В 7:30 е светло. 50 метра след завой не са малко, ако се спазва ограниението за населено място. Необузданото джигитсво е масово явление. Всеки минал 3-5 хил. километра у нас трябва да е наясно, какво е състоянието на маркировка, знаци, настилка и т.н.

  34. 34 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    [quote#33:"gmbh"]В 7:30 е светло. [/quote]
    Днес слънцето е изгряло в 7:52 - не е било чак толкова светло а и точно в периодите преди и след залезе слънце има период в който човешкото око не различава определени цветове и форми тъй като се създава илюзия за "сливане".

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  35. 35 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    До коментар [#29] от "Храбър":

    Ако не се разбее къде е проблема, ше придължим всяка седмица да се възмушаваме под такива статии.
    Такова нещо като у нас, няма нормалните страни, повярвай ми

  36. 36 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#33] от "gmbh":

    E ти ми се струва немаш и 5хиляди с това разсъждение. Всеки, който кара кола, знае много добре какво е да си зад волана. Караш по извънградски път с 90 и виждаш пешеходна пътека на 50 метра пред теб. А какво става, ако в този момент например си погледнал за половин секунда в радиото за да си смениш станцията или да си намалиш парното ( все пак караш по извънградски път без никаква индикация за пешеходна пътека)
    Абе изобщо, мисля си, че така да обвинява без да знае обстоятелствата може само някой, който никога не е карал, или който самия той е супермен и батман и "кой аз ли бе? На мене тва нема как да ми се случи" и така докато не утрепе някого

  37. 37 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    До коментар [#32] от "uq":

    А знаеш ли, че поне според официалната статистика, най- голям спад на загинали при ПТП има именно по време на първото правителство на Слънчо. Последния човек съм, който ще защитава бащицата, но никой не ни е виновен, че зад волана сме изроди. Колегата Стенли, по- горе се чуди къде е проблема. В главите ни е проблема, не е някъде другаде.

  38. 38 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#37] от "zle_platen_trol":

    Ами логично, това е манталитет, наложен от предишните управления. Тези процеси са инертни, трябва известно време да няма държава, за да избуи простотията

  39. 39 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#37] от "zle_platen_trol":

    Ами логично, това е манталитет, наложен от предишните управления. Тези процеси са инертни, трябва известно време да няма държава, за да избуи простотията

  40. 40 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2988 Неутрално

    [quote#36:"uq"]E ти ми се струва немаш и 5хиляди с това разсъждение[/quote]

    Колко имам, аз си знам. Нямам представа къде е ул. "Челопешко шосе"; ще проверя.
    Колко пешеходни пътеки си срещал на извънградско, че ми даваш такива примери?

  41. 41 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#40] от "gmbh":

    Еми е тая те е на извънградско. Добий представа, после се изоквай. За тия в града и за тех мога да ти напиша ферман ама нейсе.

  42. 42 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    До коментар [#39] от "uq":

    Всъщност си прав, само че държавта я няма не от 2009, а от много години преди това. Което е и причината да сме това, което сме и като шофьри, и като работници, и като каквото там се сетиш. Знаеш ли кое е най- жалкото? Че Боко ще си отиде, но този разговор ще продължава да се води, пак ще обвиняваме управляващите, думите ще са същите, само имената ще са различни.

  43. 43 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 701 Неутрално

    От цялото си сърце желая скорошно оздравяване и като препоръка "да не забравя в дома портативния радар за измерване на скоростта на превозните средства и да го ползва преди да стъпи на пешеходна пътека".

  44. 44 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#42] от "zle_platen_trol":

    Зависи кой ще дойде след Боко. Може би ще, а може би не. Аз карам от много години и кола и колело че и камион ми се е случвало и доста съм видял, вервай ми

  45. 45 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    До коментар [#44] от "uq":

    25 години никой не успя да се справи с войната по пътищата. От тези, които има вероятност да дойдат след Боко, не виждам кой ще има волята да се заеме с тази тежка битка. Много силна воля ще е нужна, много непопулярни мерки. Честно казано аз не съм чак такъв оптимист, като теб.

  46. 46 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    До коментар [#34] от "bludniq_sin":

    като не е добре с очите да кара като му стане светло. В кауша за назидание и на другите.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  47. 47 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2988 Неутрално

    [quote#41:"uq"]Еми е тая те е на извънградско. Добий представа, после се изоквай[/quote]

    Ами добих представа. Изглежда си на некачесвен дестилат.

  48. 48 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    До коментар [#45] от "zle_platen_trol":

    Децата и внуците на мутрите не ходят пеша.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  49. 49 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 497 Неутрално

    При удар на пешеходец на пешеходна пътека трябва да се задържи автомобила на нарушителя и то поне за 6 месеца. Да му се наложи освен глобата и такса за охрана на автомобила му през този срок. Като автомобилът стои на охраняемо място, а ключовете да си останат у собственика. Освен всичко друго като наказание по закон.

  50. 50 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3103 Неутрално

    Дано Господ да помогне на детенцето да се оправи!

  51. 51 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1113 Гневно

    До коментар [#18] от "stenli1":
    Стига си го избивал на политика, вземи се засрами, с повод и без повод на всякакви статии пишеш едни и същи тъпотии, Сутрин мразиш себе си, следобед целия свят

  52. 52 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3277 Неутрално

    “...на пешеходна пътека в София.”

    Формално е в София...

    I Want To Believe
  53. 53 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3136 Неутрално

    Тези, дето избълваха шизофреничните нелепости за правата на пешеходците на пешеходната пътека, трябва да бъдат съдени. Персонифицирани. Поименно. В германия и австрия само приближаването до пътеката вече ти дава право. А тези престъпници измислиха, че трябва да се съобразяваш със скоростта на приближаващия се автомобил. С радар ли дахсе движа? И развързаха ръцете на и без това каращите като джигити! Трябва да носят персонална отговорност, тези кретени, дето излязоха с този текст! Това си е убийство по неукост! Пар екселанс! Идиоти!Всяка жертва след шизофреничното им тълкуване лежи на тяхната съвест!

    Мърфи е оптимист!
  54. 54 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 3011 Неутрално

    Каквито и да са оправданията на шофьора(твърдял, че било сумрачно) вина има.

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#47] от "gmbh":

    На какъв дестилат съм аз си знам, ти кажи колко години стаж зад волана имаш и колко км - приблизително. Аз -25 години и около половин милион км

  59. 59 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1028 Весело

    До коментар [#51] от "shileto":

    Не съм искал да нараня чувствата ти към най-любимия ти Вожд
    Извинявай.

  60. 60 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1161 Неутрално

    [quote#53:"султана глаушева"]Това си е убийство по неукост! Пар екселанс![/quote]

    Не е по неукост, а по алчност. С това тълкование въпросът за това кой е виновен става спорен. Ще има адвокатски хонорари, ще има съдийски и прокурорски хотели и така нататък. Виж, ако сгазените можеха да пращат дебели пликове от оня свят, друго щеше да пише.

  61. 61 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1368 Весело

    [quote#59:"stenli1"]Извинявай. [/quote]

    До коментар [#59] от "stenli1":
    Не, че нещо,
    ама..теглил ти една,
    туй не го забравяй)))

  62. 62 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    [quote#46:"КМЕТ В СЯНКА"]като не е добре с очите да кара като му стане светло. В кауша за назидание и на другите.
    [/quote]

    Не става въпрос за това да не е бил добре с очите. Казвам, че при шофиране в сумрак каквото е било времето 20 мин преди изгрев се получава понякога ситуация наподобяваща "кокоша слепота" при която е възможно да не бъдат забелязани обекти на или около пътя - примерно легнал полицай който не е боядисан с отразителна боя или ако боята се е изтъркала и тн. Много сте крайни и не знам дали шофирате, но не може при всяко ПТП с пешеходец да се заклеймява моментално шофьорът, че е лунатик, джигит, алкохолик или наркоман. Аз като пешеходец през по-голямата част от времето и шофьор съм наясно, че всички участници на пътя включително и пешеходците следва да спазват определени правила.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  63. 63 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    [quote#53:"султана глаушева"] В германия и австрия само приближаването до пътеката вече ти дава право.[/quote]
    айде стига с германия и австрия. и двете държави съм живял и не е така. Интересно - опитвали ли сте да пресечете в италия щото тая година бях на екскурзия във флоренция и сицилия и да ви кажа доста по страшно е от софия например.

    Абе а да питам - глобен пешеходец за неправилно пресичане някой познава ли? Щото аз не познавам нито един, а не е като да спазваме (вкл. и аз) правилата стриктно.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  64. 64 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Как само се захапахме ! И то защо? За да установим детето ли е виновно или шофьора . Да,шофьора определено е виновен. Блъснал е човек на пешеходна пътека. Това е неоспоримо,въпреки последните безумни опити да се спаси друг един шофьор (май беше моторист ),блъснал друго момиче,на друга пътека.

    Но не забравяме ли нещо? В конкретния случай . Имат ли вина ,тези които са оставили въпросната пътека почти без обозначение ? За тези които не знаят,"Челопешко шосе" е сравнително прав,широк път намиращ се извън София . Ако не минавате често оттам с колко км/ч щяхте да се движите? Близо до максимално допустимите 90,нали ? Е,ако няма какво да ви подскаже,че след завоя има пътека ... ?

    Не оправдавам шофьора! Но е крайно време и някой отговорен фактор да си поеме вината. Като този който премахна два светофара на Сточна гара! Въпрос на време е и там да бъде прегазен някой,защото не е размахал ръце показвайки,че ще пресича ! Нищо,че пешеходния светофар му свети зелено ! За колите свети само жълто !

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  65. 65 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    До коментар [#62] от "bludniq_sin":

    в тези преходни часове се кара с 20-30мкм в час по-бавно !!! елементарно правило.аз поне правя така.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  66. 66 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    До коментар [#64] от "Чичо Ваньо":

    новите светофари са опасни за пешеходците.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  67. 67 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    [quote#1:"Роси"]Докога ще продължава това. Избиха децата по тези пътеки. [/quote]
    Още малко, потърпи. Като променят закона децета ще блъскат колите са пешеходна пътека ....

  68. 68 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2988 Неутрално

    До коментар [#58] от "uq":

    От 74-та. Минимум 600х /без тези в спорта за 7г./

  69. 69 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1995 Весело

    [quote#28:"'ΕΡΕΒΟΣ"]Не знаеме подробностите за да коментираме ! [/quote]
    И какви очакваш да са подробностите? Заледен участък, гъста мъгла, извънземни, или просто не е очаквал на улицата, особено посред бял ден на пешеходна пътека да има пешеходец... Това, го пиша, като човек от "двете страни на барикадата".
    Между другото, е хубаво, за да има подробности, да има камери около пешеходните пътеки. Ей така, от клюкарски мерак, да видим нагледно в статиите дали пешеходеца зорлем се е набутал под гумите или шофьора е бързал.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  70. 70 Профил на Bramasole
    Bramasole
    Рейтинг: 3845 Неутрално

    До коментар [#22] от "nvarvarin":
    Адвокатите нямат време да четат Илф и Петров - след като си утвърдиха новите тарифи и възнаграждения, ще продължат да действат по приемането на второ четене на измененията в Закона за адвокатурата, особено в частта за предложеното разширение на списъка от дейности, попадащи под понятието адвокатски.
    Дано детето се възстанови напълно! Много сили ще са нужни и на него, и на родителите му!

    "Човек не се дави, като падне във водата, а като остане там” - Едуин Луис Коул
  71. 71 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Тъпото дете явно не е преценило и точно замерило скоростта на автомобила...

  72. 72 Профил на dysphoria
    dysphoria
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Тъй като минах сутринта малко след инцидентна, ми се иска да внеса малко пояснения към част от коментиращите по-горе за вина на шофьор, маркировка, подробности и т.н.

    Има ограничение на скоростта, има знаци и в двете посоки, които са от поне 2 години, маркировката е читава, няма осветление. Има предостатъчно видимост към пътеката. От сутринта фактите са следните - гледката беше неприятна, имаше кръв и разпилени неща (раница и т.н.) на пътя. Колата беше доста след пътеката с много смачкана предница - извод за скоростта може да си направят специалистите от по-горе. Нямаше спирачен път.

    И още факти - тази пътека не я зачита никой. Ежедневно преминават камиони от по 40 тона с над 80 км/ч. през нея. За местните състезатели не коментирам. Когато спирам на нея, винаги има сериозен риск да ме отнесе някой от летящите "джигите" зад мен. Това е накратко.

    Искрено се надявам детето да се възстанови напълно! И, според мен, коментиращите тук изпадат в абсурдни спорове, за съжаление...

  73. 73 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1272 Неутрално

    Пичове и дами, държавата я няма, защото ги няма гражданите, които да я изградят. Няма го и гражданското общество, което да не се примирява със своеволията на политиците и да излиза на улицата всеки, път когато правата му са накърнени. Затова я няма и държавата. И не я чакайте, няма откъде да се появи. Държавата е функция на гражданите, не на нещо друго.

    Уважавай различното мнение, когато е подплътено с аргументи
  74. 74 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 823 Неутрално

    в София е като в дивата джунгла, такава нагла сган сред шофьорите няма никъде и така ще е докато не се почне с конфискуване на колите, камери навсякъде и постоянни глоби събирани от НАП като ако се стигне до запор на заплати глобата се умножава по десет.

    twitter.com/voxybg
  75. 75 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11438 Неутрално

    Дано:
    - първо детето да се оправи
    - баща му или майка му да са адвокати и да попилеят тъпите си колеги от съюза с още по-тъпото им становище
    - да заведат дело за отговорност на държавата, която не създава условия за прекратяване на тази касапница
    - това да е последното дете, пострадало от автомобил на пешеходна пътека

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  76. 76 Профил на Radical
    Radical
    Рейтинг: 388 Неутрално

    А тест за алкохол и наркотици на лапето? На 13 вече и двете правят.

  77. 77 Профил на dggm
    dggm
    Рейтинг: 455 Неутрално

    [quote#36:"uq"]Всеки, който кара кола, знае много добре какво е да си зад волана. [/quote]

    Аз просто отказвам да карам, защото е огромен стрес.

    Условията са много лоши, знаците и организацията са хаотични и невъзможни за спазване, паркирали навсякъде коли няма видимост и стесняват пътя, дупки, кал на пътя от паркирилите в калта го правят хлъзгав и тъмен вечер, няма маркировка, извънградски път на всеки 500 м. е ограничение от 60 км заради ресторантчета или бензиностанции вместо ускорителни ленти. На това отгоре 1 на 100 е пълен джигитен и създава условия за катастрофи за другите.

    Ужасявам се, че ще сгазя някой колкото и да спазвам правилата, и гледам с автобус и влак да пътувам.

  78. 78 Профил на coxo
    coxo
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Откакто "умницата" от Самоков и крадливата й дружинка вдигнаха цената на градския транспорт, хора, които с години не бяха шофирали се качиха по колите и резултатите са налице. Отделно колко карат пияни (на последната акция бяха 40% от спрените за проверка, което е ужасяващо), под въздействието на дрога, лекарства и стероиди.

  79. 79 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 2025 Неутрално

    Така е щото кретените не могат да шофират или блеят. На такива да им се взимат книжките или изобщо да не им се дават. Селяндурите като дойдат в София и се юрват щото мислят, че тука са анонимни.

    Предразсъдъците са за ограничените.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK