Жители на ямболско село затварят пътя за Турция заради изграждането на бежански лагер

Жители на ямболско село затварят пътя за Турция заради изграждането на бежански лагер

© Георги Пауновски



Изграждането на бежански лагер в ямболското село Бояново вдигна на протест жителите му, съобщи Би Ти Ви. Те се канят да затворят в събота международния път за Турция, който минава в близост до селото.


Лагерът ще е от затворен тип. Той ще бъде изграден на територията на бившите казарми, които се разпростират върху 700 декара площ. Мигрантите ще бъдат настанени във фургони под денонощна охрана.


Притесненията на местните жители идват от непотвърдената информация, че за бежански лагер ще се използват и бившите военни блокове в центъра на селото. Според живеещите в Бояново настаняването на чужденци в лагера ще увеличи престъпността и инцидентите в района. Заради това настояват да има камери по улиците, както и засилено полицейско присъствие.




Кметът на селото Кръстьо Драганов заяви, че е бил извикани на среща с областния управител в Елхово, който го уверили, че лагерът ще бъде от затворен тип и вероятно изграждането му ще започне в следващите два месеца.


Очаква се на утрешния протест да присъстват около 2000 души. Организаторите разкриха, че очакват подкрепа от жителите на Варна, Бургас и Ямбол.


Протестът идва на фона на засилващите се недоволства срещу идеите за изграждането на бежански лагери на различни места в страната. Преди седмица се проведоха шествия в София, Варна и Ямбол срещу бежанците. В Харманли редовно има протести срещу лагера в града. В началото на седмицата сред чужденците възникнаха размирици след спор за битовите условия. В лагера в Харманли има близо 3200 бежанци.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (90)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Hasta La Vista antifascista OI!
    Hasta La Vista antifascista OI!
    Рейтинг: 643 Гневно

    НЯМА БЕЖАНЦИ, ИМА ИСЛЯМСКИ НАШЕСТВЕНИЦИ !!!

    1914 / 88
  2. 2 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1364 Весело

    Горката Турция от кога има военен конфликт че нещо съм пропуснал и идват бежанци от там???

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  3. 3 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Браво на хората!

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  4. 4 Профил на Логика
    Логика
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#1] от "Hasta La Vista antifascista OI!": ПОДКРЕПЯМ това мнение! Има нелегални икономически имигранти, които не искат международна закрила от България и за това, съгласно нашето законодателство, се явяват извършители на престъплението по чл.279 ал.1 от НК- незаконно пресичане на българската държавна граница, което се наказава със затвор до 5 години глоба от 100 до 300 лева - НК Чл. 279. (1) (Изм. - ДВ, бр. 10 от 1993 г., изм. - ДВ, бр. 92 от 2002 г., изм. - ДВ, бр. 103 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г.) Който влезе или излезе през границата на страната без разрешение на надлежните органи на властта или макар с разрешение, но не през определените за това места, се наказва с лишаване от свобода до пет години и с глоба от сто до триста лева.

    ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа
  5. 5 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1254 Неутрално

    Бойко, връщай ги в Турция, ... или далаверата сега е в ремонти на стари военни обекти !!!

  6. 6 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 3061 Гневно

    Подкрепям!!!
    Цяла България трябва да се вдигне и да се затвори, а не да слушаме чиновнически обяснения и партийни пропаганди!!!

    [email protected]
  7. 7 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    Каква мерзост!
    Навремето там са живели наши войници, а сега там искат да сложат ония от които войниците тогава ни пазеха.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  8. 8 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 1107 Весело

    Боко няма ли да иде да резне лентичка и там?

  9. 9 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3195 Неутрално

    Според живеещите в Бояново настаняването на чужденци в лагера ще увеличи престъпността и инцидентите в района. Заради това настояват да има камери по улиците, както и засилено полицейско присъствие."Не става много ясно какво точно искат.Да не се изгражда лагер или като изградят лагера в селото да има полицаи и да сложат камери.

  10. 10 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    Шпионите в министерски съвет едва ли и м много пука за тракийските селяци както ги имат. Те са вече офшорни милионери а пък селяците ще им пратят един взвод жандармерия и ще ги опукат. Днес в Бояново утре в твоето населено място. Така Турция завладява България - с помощта на местните продажни политикани. Предадоха армията, окрадоха икономиката, завлякоха държавата. Матряла вика като луд на пътя ама пола никаква.

  11. 11 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 491 Любопитно

    Следващия юмрук - в лицето на жителите на Бояново, Ямболско.
    Майка и дъщеря не си поплюват.
    http://www.dnevnik.bg/analizi/2016/10/27/2852106_sledvashtiiat_jumruk_-_v_tvoeto_lice/

  12. 12 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Вече сделката е ясна. Историята на стоте милиона също. Превръщат ни в депо за ислямисти. Лошото е че ние стоим и чакаме да изпълнят смъртната присъда на която сме осъдени, за съжаление.

  13. 13 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 610 Неутрално

    Ами прави са хората! Навсякъде, където националните ни предатели се опитат да създадат лагери, трябва да затварят пътищата и да има гражданско неподчинение! Трябва да си пазим родината от ислямистите.

  14. 14 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#6] от "karabastun":

    Много им дреме за твоите протести - те са получили указания от световните началници както вика Тиквата, а ти си протестирай колкот ис искаш. Виж ако тръгнат бесилки тогава такива продажници като нашите политикани ще се замислят ама няма такава опасност.

  15. 15 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#13] от "nemeria":

    С гражданско неподчинение ще уплашиш гаргите. предателите се страхуват само от бесилки. Всичко друго е ала-бала и шум за нищо.

  16. 16 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 423 Неутрално
  17. 17 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#12] от "baxter":

    И кво стоим? Протести имаше в няколко града, ти къде бля та не отиде? Сега хората ще затварят пътя към нарочените за нов лагер бараки. Управляващите най-обичат такива като тебе дето се предават без бой.

  18. 18 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1186 Неутрално

    Няма подслон за бездомните етнически българи или цигани в икономически неизгодна позиция, обаче се осигурява подслон за разните там с неясна етническа принадлежност с хиляди евра в джобовете?

  19. 19 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#17] от "nemeria":

    Е това да затвориш пътя какъв бой е? Предателите в София да не мислиш че много ще се уплашат. Те пълнят офшорните си сметки с крадени милиони и изпълняват заръката на световните господари - банкерите дето им държат краденото на съхранение и так ги държат в ръчичките си.

  20. 20 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 450 Весело

    Служил съм в Бояново. Поделение е точно като за бежански лагер от затворен тип. На билото над селото, само дето няма вода. И може лесно да се охранява. То и без това си имаше 2 реда бодлива тел. Само кучета трябва да се докарат.
    Повечето жители на Бояново преди работеха в него - нали плачат че вече нямат работа, е ще им осигурят.

  21. 21 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#19] от "sqrt":

    И ти кво ще направиш? Или направо ще приемеш тия планове, щото нямало смисъл да се протестира? Според теб бунтовете как почват, дали няма да е от протести? Ай у лево, не ни трябват такива като тебе дето смятат, че бъдещето е предрешено и хората не могат нищо да променят, щото "големите началници".

  22. 22 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 3061 Неутрално


    До коментар [#14] от "sqrt":

    И дотам ще стигнем - вярвам в инстинкта за самосъхранение - политическите тарикати си мислят, че като изгонят младите от България и няма кой да вдигне народа, че да им търси сметка.
    Ама сигур и султанските съветници са мислели, че като изгонят по-буйните млади извън империята същото.
    Спокойно - ще се върнат 100-200 човека и ще направят каквото трябва!

    [email protected]
  23. 23 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#17] от "nemeria":

    Уверявам те че, управляващите хич не ги обичат такива кат мене. Всъщност ще видим на изборите до колко българина е готов да се съпротивлява. Много показателно е че, рабфагаджийката Цецка води в класациите. Честно казано това не ме прави оптимист.

  24. 24 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1994 Неутрално

    Прави са хората. Държавата а и "Началниците" направиха всичко възможно живота им да се вгорчи до степен на нетърпимост, сега за капак ще им докарат брадати бандити и изнасилвачи. Откъде накъде тези хора ще страдат заради нечии "демократични" експерименти. Имаме върховен канещ тази пасмина, редно е да си ги прибира в нейната държава.

    Panta rhei....
  25. 25 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#21] от "nemeria":

    Не казвам че не трябва да се прави нищо - напротив. Само дето с подобни протести по правило нищо не се постига както е през последните 27 години. Протестите си минават и после все тая. Само отива енергия на вятъра. Това което трябва да се прави очевадно след като ни управляват чужди наместници е въоръжена борба. Другото са глупости.

  26. 26 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#23] от "baxter":

    Той щом Цецо ще брои гласовете, като нищо Цецката може да излезе напред. Аз не познавам човек, който ще гласува за нея, пък уж води. Ще видим какво ще стане на изборите.

  27. 27 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    Това което хорицата у нас не си дават сметка всъщност е, че политикните им са поставени лица. Те си мислят че става голяма борба и битка, ама всъщност всичките политикни ги контролират и на практика няма никакъв избор. Просто в сегашната система истинските управляващи са зад кадър и си мислите че са политикните.

  28. 28 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Планът Меркел- Турция, България , Гърция да се превършат в депа за мигранти, от където планово и регулярно да снабдяваме Западна Европа.
    До създаването на хибридна нация и държава.

    Нашенските лявотолерасти участват активно в този план.

    Очаквам Лора Филева да стане доброволка и да помага на клетите мигранти, затворени в лагера в Бояново.

    Да ходи да чисти, да готви....

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  29. 29 Профил на sophia_gr
    sophia_gr
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#20] от "ЙЕИ":
    А защо въобще трябва да има? Днес от затворен, утре някакви нови заповеди отвън и вече няма да е. Не осъзнавате ли, че нас, Гърция и Италия ни превръщат в бунища? Ще ни жертват, колкото да кажат, че Европа не е върнала никого, нали, прила ги е, но нагоре и на Запад няма мърдане. Остават у нас. А и колко още ще уздържим? Милион, два? Колко можеш да държиш такива затворени? Границата трябва да се затвори, със стрелба на месо. Няма друго спасение.

  30. 30 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 610 Неутрално

    До коментар [#25] от "sqrt":

    Аз мисля, че за момента има смисъл от мирни протести и барикадиране на пътища, но да - въоръжената борба ще е следвата стъпка. Имаме нужда от лични огнестрелни оръжия за съжаление, а населението масово е без такива, не само нашето, ами в Европа като цяло. Въобще откакто почна ислямското нашествие, нещо почнах да завиждам на американците.

  31. 31 Профил на ana_ni
    ana_ni
    Рейтинг: 497 Неутрално

    много кофти,
    бокеца спазари територията за 160 милиона и всички сме безсилни
    фактически нашествениците вече са приети и настанени, като се търси най-лесно преодолимата съпротива - малко, бедно село, почти без население
    гадното е, че където и да се настанят дори само 200-300 не традиционни за България мюсюлмани без култура и възпитание мястото е обречено и тотално изгубено за държавата.Става си анклав.

  32. 32 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    Всъщност и това не разбират хорицата у нас - всичк ое тотално контролирано. Тези избори дето ще ходите са загуба на врме. Новия президент е ясен - генералчето от САЩ дето го написаха социалист Най-вероятно идва военен сценарий след като вече ни разсиапха като държава ще ни закопаят съвсем. Цецка е просто за шоуто. Както каза Тиквата - другите не мога да ги жертва за шоуто. А Радефф ще ви закопае както закопа бг авиацията. Другото са приказки от 1001 нощи.

  33. 33 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Дневник, нашествениците се бяха разбунтували в Харманли не заради "спор за битовите условия", а защото искаха да ги пускат да вървят към Сърбия и Западна Европа. Не манипулирайте читателите си!

  34. 34 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 3061 Неутрално

    До коментар [#23] от "baxter":

    Не, не води
    [quote#23:"baxter"]рабфагаджийката [/quote]
    а води ГЕРБ, което е ясно,
    ако тя беше издигната от друга партия - нямаше да води!
    А пък щом ''Жители на ямболско село затварят пътя за Турция ''- значи народът си има самочувствие и мнение!!!

    [email protected]
  35. 35 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#20] от "ЙЕИ":

    Надявам се в скоро време да построят бежански лагер в населеното място, където живееш, и да осигурят работа за теб и цялото ти семейство. Ще се видите в пари.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  36. 36 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#29] от "sophia_gr":

    Измислили са го!

    Първо приемаме клетите мигранти с лагери " от затворен тип", после Лора повежда лявотолерастка дружина на протест срещу"концлагерите", Дневник излиза с 10- 15 статии по въпроса за гражданските права и демокрацията, Трайчу и Радан се изказват в парламента и затвореният тип бива отменен.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  37. 37 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#34] от "karabastun":
    А пък щом ''Жители на ямболско село затварят пътя за Турция ''- значи народът си има самочувствие и мнение!!!
    ................
    Макар и село, жителите на Бояново имат самосъзнание, воля за самоопраделяне и явно развито
    гражданско общество.
    Имат право да не искат бежанци. Както и бежанците в своите държави не позволяват да се строят църкви и са нетолерантни към християни, евреи, язиди и др немюсулмани.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  38. 38 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#20] от "ЙЕИ":

    Е ти що не ходиш да работиш там? Това че такива дървени философи като теб доведоха страната до просешка тояга не значи че всичк исе продават за шепа ориз. С такава логика разпродадоха цялата страна за последните 27 години.

  39. 39 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#21:"nemeria"]Ай у лево, не ни трябват такива като тебе дето смятат, че бъдещето е предрешено и хората не могат нищо да променят, щото "големите началници". [/quote]

    Много хора мислят, че бъдещето е предрешено. Оня ден водех един такъв разговор с човек, който твърди, че не трябва да се концентрираме върху неща, които не можем да променим. Тая работа с бежанците не сме можели да я повлияем, защото било вече решено. Не трябвало да обръщаме внимание на бежанците, а трябвало да си живеем живота.

    Хората просто не вярват, че могат да променят нещо, защото така се живее по-лесно. Защо трябва да мислиш и анализираш, и да се ядосваш. Такивата лузери по дефолт са промлемът, а не бежанците.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  40. 40 Профил на sophia_gr
    sophia_gr
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#36:"mr. wonderworld."]Лора повежда лявотолерастка дружина на протест срещу"концлагерите"[/quote]
    Разбира се. Майка и иска апартаменти и издръжка да им даваМЕ, не е говорила за лагери, камо ли за лагери от затворен тип. Каквато майката, такава и дъщерята. За затвор за и двете.

  41. 41 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    Късно е, чадо - Баце зе пари за усвояване.

  42. 42 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#39] от "EP":

    Е то с философстване и анализи какво ще промениш? Колкот през последните 27 години нещо са променили толкова и през следващите. Единствено промяна е възможна с упорите безмилостна и дълга саможертвена борба с оръжие. Това е показала историята. Другото са ала бала глупости.

  43. 43 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 3061 Неутрално

    До коментар [#37] от "СДС":

    Точно така!
    Нали за това писах, че трябва да ги подкрепяме хората - във Варна продължават да се събират все повече хора на антимигрантските митинги от петък на петък!

    [email protected]
  44. 44 Профил на georgiharizanov
    georgiharizanov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#7] от "БМЗ":

    Тогава войниците гледаха на запад.

  45. 45 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    С толквоа смелчаци и протестъри в цялата страна ако всеки убиеше един политикан - проблем нямаше да има. Всеки който идваше на власт с цел да краде и предателства би се замислил ако знае че го чака смърт. А така дрън дрън - страшен стършел съм.

  46. 46 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#24:"Molossian"] Имаме върховен канещ тази пасмина, редно е да си ги прибира в нейната държава. [/quote]

    Абсолютно! И поляците, и унгарците й казаха да го д*ха. Ние се подчиняваме.
    Имам чувството, че хората са толкова неинформирани, за какво става въпрос, че изобщо не могат да осъзнаят, какво се случва. Да нехаеш за себе си е приемливо. Но да нехаеш за децата си и бъдещите поколения, е престъпно.

    Очевидно, на някой българи им трябват срещи от третия вид, за да разберат, какво точно означава да имаш съседи бежанци. Може би някои от тях ще си отворят очите, едва когато пострада жена им или дъщеря им. Не им стига акъла да разберат, че жилищата в близост до бежански лагери стават непродаваеми и на практика нямат абсолютно никаква стойност.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  47. 47 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#43] от "karabastun":
    във Варна продължават да се събират все повече хора на антимигрантските митинги от петък на петък!
    .................
    Дори не бих казал, че са анти-имигрантски.
    Просто хората искат да си запазят бита, културата, езика, обичаите и религията.
    Когато хвърлиш в гулаша една шепа шекер, вече не е гулаш.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  48. 48 Профил на Али Ибн Абдул Обстул Бей
    Али Ибн Абдул Обстул Бей
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Ставаме хъб за терористи, това е!

    No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpg
  49. 49 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#42:"sqrt"]Е то с философстване и анализи какво ще промениш? [/quote]

    Ами хората протестират! Това е първата стъпка.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  50. 50 Профил на селянин
    селянин
    Рейтинг: 497 Гневно

    До коментар [#13] от "nemeria":

    и от политиците - предатели

  51. 51 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#45] от "sqrt":

    Говориш глупости!

    Или дай поне пример! Грабни оръжието и да покажи, как трябва да се направи!

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  52. 52 Профил на sophia_gr
    sophia_gr
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#47:"СДС"]Дори не бих казал, че са анти-имигрантски.
    Просто хората искат да си запазят бита, културата, езика, обичаите и религията.
    Когато хвърлиш в гулаша една шепа шекер, вече не е гулаш. [/quote]
    Важното е, че медиите се опитват да ги дискредитират, като ги обявяват за "нацита", "простаци", "путинисти" и т.н. Това че някакви малоумници като Перата се пишат водачи на някой простест, не значи, че хората са за него или че му обръщат внимание. За съжаление такива като него са винаги в центъра на медийното внимание, само и само протестът да се обяви за пошъл. Обаче на хората не трябва да им пука, трябва да ходят на такива протести.

  53. 53 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3463 Весело

    Много хора мислят, че бъдещето е предрешено
    ========
    Дай ми 100% ва гаранция че утре ще се събудиш.....
    До коментар [#39] от "EP":

    Bukalemun
  54. 54 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3463 Неутрално

    А пък щом ''Жители на ямболско село затварят пътя за Турция '
    =========
    Дано не е уговорена провокация. ....
    Затваряйки пътя , всъщност се затваря и пътя им за връщане от където са дошли. Така те само на запад могат да ходят..
    До коментар [#34] от "karabastun":

    Bukalemun
  55. 55 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#7] от "БМЗ":

    Поправка - войниците тогава пазиха границата от бягащи ОТ България, а не КЪМ България.

  56. 56 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#51] от "EP":

    Е какви глупости може да са след като е очевадно че 27 години протести и виканияи иизбори водят само до все по-трагични ресултати. каква е логиката да се продължава по същия начин и напред? То е ясно докъде ще се стигне така. А въоръжената борба е била единствената в историята която е носила някакъв реален успех. Логично е първи да се хванат най-отчаяните, ама не е логично да им викаш че стигало да викат по протести и .т.н. след като е ясно че от това полза няма. Хората ще се хванат на истинска въоръжена борба само когато се убедят че друг вариант няма. Иначе кой е луд да пролива кръвта си ако можеше наистина да стане с избори?

  57. 57 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#55] от "gdobranov":

    Поправка, вониците пазеха и за армии и терористи отвън. Факт че България беше подложена на първата в Европа терористична вълна от Турция в средата на 80-те години на 20 век. Само отличната работа на службите за сигурност и армията направиа така че жертвите и щетите да са минимални. Но тогава ни управляваха българиа а сега чужди шпиони.

  58. 58 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#45:"sqrt"]Всеки който идваше на власт с цел да краде и предателства би се замислил ако знае че го чака смърт.[/quote]

    [quote#51:"EP"]Говориш глупости!

    Или дай поне пример![/quote]
    Преди години в Гърция, когато политиците им крадяха яко (преди да се усетят да раздават и на народа безумни заплати, довело до огромните им дългове) се е появила една организация, която поизпратила писма на няколко министърчета да върнат откраднатото в определен срок или "смърт където и да се намират" - диаспора гръцка из целия свят. Господата не обърнали внимание на писмата и след изтичането на срока, някой видели наяве древногръцките богове... При изпращане на писма към следващите, те побързали да възстановят на бюджета немалки суми...
    Относно статията: Браво на Бояново, но се чудя как Боко и сие, ще изпълнят обещанието си пред началниците, за целево усвояване на средства от онези милиони?

  59. 59 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1285 Гневно

    700 декара заселени с хиляди нелегални опасни мангали.
    Като се вдигнат тези няколко хиляди мангали ще пометат и полиция, и фургони, и техника.
    АБЕ ВИЕ ЛУДИ ЛИ СТЕ БЕ!!!!???

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  60. 60 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#57] от "sqrt":

    Още една поправка - тогава ни управляваше Съюза.

  61. 61 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    До коментар [#55] от "gdobranov":

    Тия лакардии ще ги разправяш в кръчмата и на либерастите, ок?

    Апокалипсисът апокалиптичен
  62. 62 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#29] от "sophia_gr":

    Защото има някакво положение и трябва да се действа адекватно.
    В такива безлюдни места (Странджа - с.Бояново), където няма население и условията за живот са лоши трябва да ЗАТВОРИМ имигрантите, а не да ми се разхождат напред назад и да правят золуми. И ако някой ги иска да заминават, ако са икономически имигранти, наблизо има военно летище - с.Безмер, на самолета и обратно

  63. 63 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#61] от "БМЗ":

    Идете и вижте накъде е насочен кльона, поговорете с местните, и пак ще си говорим. Или ви е къса паметта?

  64. 64 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#35] от "EP":

    Ами да заповядат но във Варна няма такива запустели безлюдни терени като в Елховско. А аз и сега си имам работа достатъчно данъци внасям в тази държава и искам семейството ми да се чувства сигурно. Така че нахлулите мигранти в безлюдни терени, в лагери от затворен тип и като нямат право на достъп обратно там от където са дошли.

  65. 65 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#38] от "sqrt":

    Е що да ходя да работя? Прекараните там 2 години бяха най-безмисленото нещо в живота ми.

    Не мислиш ли че е по-добре да създавам продукти които носят приходи и данъци на държавата, отколкото да си губя времето в негодни за живеене региони?

  66. 66 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#56:"sqrt"]Хората ще се хванат на истинска въоръжена борба само когато се убедят че друг вариант няма. [/quote]

    Виж сега...ти май не осъзнаваш, че много хора изобщо нямат дори идея, за какво става въпрос. Ти не виждаш ли, че хората дори не искат да протестират, защото си мислят, че тва бежанците не са проблем. Дори напротив, много от тях си мислят, че ще спечелят нещо от бежанската криза.

    Хората не са информирани и не мислят, защото ги мързи да мислят. Ти ми говориш за някакви драстични мерки, при положение че едно 60% от искат изобщо да знаят. Същото е и в Западна Европа. Болшинството от хората чакат нещата да се оправят, без да се намесват. Това не е само български проблем. Телетата са навсякъде.

    Погледни, обаче, Полша и Унгария. Там защо функционира, а? Можеш ли да ми дадеш обяснение. Излязоха хората на протест и работата стана. Казаха на Меркел да го д*ха, казаха на немците да си гледат на работата, казаха на Германия, че не става за лидер. Полша категорично отказва да приема бежанци и няма да приема. Хората там не излязоха с пушките на улицата, защото не е нужно.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  67. 67 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#64:"ЙЕИ"]Така че нахлулите мигранти в безлюдни терени, в лагери от затворен тип и като нямат право на достъп обратно там от където са дошли. [/quote]

    Хахахаха...от затворен тип...става отворен. Те ще си извоюват достъп и до Варна, и до София, и до Бургас.

    Никога, ама никога няма да можеш да изгониш афганистанците в Кабул. Веднъж приел ли си ги...нещата са необратими.

    Точно такива неинформирани хора като теб са най-големият проблем. Ти не можеш нито да мислиш, нито да анализираш, нито да сравняваш. Я кажи, къде в Западна Европа останаха затворен тип бежанските лагери, и колко бежанци са екстрадирани.

    Да ти помогна ли - в Германия тая година са екстрадирани малко над 1000 души. А знаеш ли, колко дойдоха? Ми не знаеш, защото това и немците не знаят. Знае се само, че са регистрирани около 360 000 души, но има един половин милион от минали години, които нямат статут и си живеят в държавата, и още около половин милион нерегистрирани, които си се разкарват, където си искат, и живеят от продажба на дрога.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  68. 68 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#67] от "EP":

    Имам чичо в Австралия, и знам за какво говоря като кажа ЛАГЕР от ЗАТВОРЕН тип. Такива каквито са били в Австрия през 50-те години.
    Охранявани от полиция с кучета иии няма излизане. Който се бунтува бой и карцер. И ако те приемат някъде отиваш ако не или си в лагера или обратно от където си дошъл.

  69. 69 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#68:"ЙЕИ"]Имам чичо в Австралия, и знам за какво говоря като кажа ЛАГЕР от ЗАТВОРЕН тип. [/quote]

    Не ми говори за Австралия! Европа е на светлинни години от Австралия.

    Кажи ми, как функционират нещата в Европа. Лагерите от затворен тип са си чисто нарушение на човешките права. Я кажи, къде в Европа има лагери от затворен тип, а? Колко време са "затворени".

    Ти нямаш никаква идея, за какво става въпрос, човек. Вземи малко се информирай, прочети малко за случващото се. В Германия разселват бежанците по немските квартали, за да се интегрират. В България лагерите няма да останат от затворен тип! Ти глупав ли си изобщо да си мислиш, че в България ще се случи нещо различно от това, което става в Западна Европа?

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  70. 70 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4168 Весело

    До коментар [#20] от "ЙЕИ":Кога сте служил там? Щото и аз съм служил там през 1974-1975 година.
    И в кое от трите поделения - инженерното, пехотното или "секретното". Аз - в инженерното. Тогава то беше последното стъпало над строителните войски - аз бях единственият приет за студент, имаше още двама-трима със средно образование, другите бяха с основно. Имахме един дървар от Княжево, когото постоянно наказваха - не можеше да свикне да обува чорапи или партенки и така поставяше под заплаха от нараняване краката си - а краката на войника не са негови, а държавно богатство!
    И от селяните имам добри впечатления - имаше една много симпатична вдовица с три големи дъщери, вчиято къща ми беше базата за "градски отпуск"!

  71. 71 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4168 Неутрално

    До коментар [#31] от "ana_ni":Бояново никак не е малко село - дори сега има 660 жители /през 1985 година - 1847/, а по времето, когато съм служил в него - 1974-75 - 3200 жители. Затова по територия е огромно.
    И хич не би трябвало да бъде бедно. По онова време моята хазяйка, вдовицата, обработваше три места за лично ползване по 4 декара - своето, на майка си и на парализираната си свекърва - водеха се три отделни домакинства и живееха втри къщи, че да имат повече земя за лично ползване. Отглеждаше сума ти животни и птици. Помагаха й трите й вече пораснали дъщери.

  72. 72 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3463 Неутрално

    Горката Турция от кога има военен конфликт че нещо съм пропуснал и идват бежанци от там???
    ==========
    Сърби ли те някъде ?
    Ако горката ти Турция ти пусне половин милион бежанци , всички до един ще станете русофилчета .
    Бъди търпелив , от Брюксел щи отпуснат бежанци бол....

    До коментар [#2] от "mititu":

    Bukalemun
  73. 73 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#70] от "patsis":

    1981-3 38220 ЗРК (https://bg.wikipedia.org/wiki/9%D0%9A33_%D0%9E%D1%81%D0%B0)
    Почти цялата(с изкл на шофьорите) БУ бяхме вишисти.

  74. 74 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 4168 Весело

    До коментар [#73] от "ЙЕИ":

    Е, вие сте били от елита, вишисте!

  75. 75 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#60] от "gdobranov":

    А а сега пък какво е вместо Съветския го смениха с Европейския, вместо съветски комисари идат да дърпат ушите евро. Сега даже зависимостите са мног опо-силни- военни, икономически. Сега контролират местните мишки-политикани като им дават да крадат от бюджета и публичнитъе фондове стотици милиони, а тогава не беше така.

  76. 76 Профил на samsara7857
    samsara7857
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#9] от "chicago514":

    Не искат лагер изобщо гледай репортажа в сайта на БТВ.Кой ги иска питай и аз не ги искам където и да е в България!

  77. 77 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#58:"StanDim"]Господата не обърнали внимание на писмата и след изтичането на срока, някой видели наяве древногръцките богове... [/quote]

    Ами...ние не сме толкова като гърците. Аз съм доволна, че поне хората протестират! Не мога да присъствам на протести в България, защото живея другаде. В някои страни в Западна Европа хората не протестират, защото умират от страх. С протести трябва да се започне. Това е първата стъпка. Втората е чрез гласуване - в това отношение не знам, кой е правилният избор. Коя партия или организация е против приемането на мигранти в България - това не ми е ясно.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  78. 78 Профил на samsara7857
    samsara7857
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#28] от "mr. wonderworld.":

    Лора Филева да стане доброволка и да помага на клетите мигранти, затворени в лагера в Бояново.

    Само тя ли?А МВР министърката защо не даде личен пример и да иде да помага да бедстващите бежанци все млади мъже нали решението е нейно в Бояново да се прави лагер!

  79. 79 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#77:"EP"]Ами...ние не сме толкова като гърците[/quote]

    Корекция - ние не сме толкова смели, колкото гърците.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  80. 80 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#62:"ЙЕИ"]където няма население и условията за живот са лоши трябва да ЗАТВОРИМ имигрантите[/quote]

    Нещо мисловната дейност...май не ти е любима. Защо изобщо трябва да затваряме някого някъде, след като можем да не го приемаме. Казах ти да прочетеш за Полша, Чехия, Латвия и прочие. Те затварят ли някого някъде? НЕ. Те просто не приемат никого. Затварят се границите и се приключва с проблема. Който иска бежански статут в Германия, да ходи в Турция в немското посолство да си подаде молба. Немците одобряват и возят със самолет.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  81. 81 Профил на samsara7857
    samsara7857
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#26] от "nemeria":

    И аз не познавам някой който да е казал че ще гласува за нея и се учудвам че води,дали тези проучвания не са нагласени си мисля аз!За да се каже на матряла за кого да се гласува като в САЩ!

  82. 82 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#80] от "EP":

    Ами защото ги ловим на нашата територия Т.е. целокупният български народ не си е свършил работата
    Населението е избрало калпави политици, те мислят само за крадене и още не са намерили начин как да ни охраняват и на ловим си мигранти и трябва нещо да ги правим според международните правила. Няма н кого да ги върнеш, що всеки вика НЕ СА МОИ

  83. 83 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#82:"ЙЕИ"]Ами защото ги ловим на нашата територия [/quote]

    Затваряне на границите и моментално връщане в Турция, ако заловим някого. Това, че ги прибираме, има pull ефект. Те виждат, че няма върнати и продължават да идват. А идват с идеята, някой ден да могат да отидат в Швеция или Германия на държавна хранилка. Те вярват, че Швеция и Германия са в състояние да издържат милиони от тях и основната им цел е да са в ЕС.

    Ако ги прибираме, се превръщаме в гара разпределителна за мигранти. Престъпност, мизерия, евентуално терористични атаки, защото тия хора се депресират, живот на анклави (български, ромски и арабски), смърт на туризма, липса на инвестиции, тотално потъване на цялата икономика - това е резултатът.

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  84. 84 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7572 Неутрално

    Каква е перспективата за тези мигранти. Няма да останат вечно в тези центрове. Ще ги връщаме ли, ако не получат статут, както е редно или ще се мотат из България и ще плашат хората.

  85. 85 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#75] от "sqrt":

    Ама верно ли не беше? Явно в друга държава сме живели...

  86. 86 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#85] от "gdobranov":

    Ми какво да не е така - то ако краднеш отиваш в затвора и много и ходеха - а сега от 27 години никой не е отишъл за корупция в панделата, а се краде 1000 пъти в повече. Факт.

  87. 87 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1364 Неутрално

    До коментар [#72] от "eti":

    Ети ли си Йети ли си къде ги тия бежанци само при вас се водят такива и то тия от Сирия и Ирак

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  88. 88 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2488 Неутрално

    Няма връщане.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  89. 89 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#86] от "sqrt":

    Ходеха, ходеха... Десетки хиляди ходеха по затворите щото си позволяваха да мислят не в калъпа на партията, някои поради провинението, че са родени в грешните семейства (на буржоата), стотици хиляди са пребитите по мазета от ДС, за да си признаят че са казали/извършили нещо, което не са, или примерно щото не искат да накиснат някого... Колкото и да ви се иска на някои, това няма да се забрави.

  90. 90 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 776 Неутрално

    До коментар [#89] от "gdobranov":

    и къде са били тези дестки хиляди инакомислещи герои? Сега като гледам всичките които се пишат за анти-комунисти все са гравитирали около партията. общо зето който е бил инакомислещ е било до края на 50-те после всички махаха под строя със знаменцата. И тези инакомислещите май е било повече заради имотеца а не толквоа че са били инакомислещи. Селд 1989г ги видяхме как заграбиха каквото можаха наследниците им и станаха големи клечки.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK