Според ГЕРБ Нинова можело да се разграничи от партията си

Десислава Атанасова

© Анелия Николова

Десислава Атанасова



Демагогията може да бъде дефинирана просто и ясно в слогана "Защото сме социалисти" и с имената Корнелия Нинова, Илияна Йотова и Румен Радев. Това се казва в декларация на ГЕРБ, прочетена от депутатa Десислава Атанасова в Народното събрание.


"И защото преди минути стана ясно, че всъщност Радев не е подал оставка като несъгласен с правителството, Радев е подал рапорт за пенсиониране, взел е 20 месечни заплати, взел си е обезщетенията", каза Атанасова и цитира думите на министъра на отбраната Николай Ненчев, че Радев е летял 10 часа за две години, за което получил 20 хил. лв. "Та този ли човек, та този ли демагог ще ни говори за социална държава, ще ни говори за пенсиите на хората, които нашето правителство увеличава многократно", запита Атанасова и добави, че ГЕРБ вдигала пенсиите 5 пъти.


"Тези ли демагози - Нинова, Йотова и сие ще подписват споразумение за честни избори? Та те сътвориха Костинброд, вие забравихте ли?", попита риторично Атанасова. По думите й демагогия е гласуването на евродепутати на БСП за резолюцията за миграните и последващото викане на евродепутатите на изслушване в Изпълнителното бюро на БСП.




Според Атанасова Нинова изглежда в очите на хората като слаб лидер, защото съпартийците ѝ не се съобразяват с нейната позиция.


Атанасова не е изненадана, че в БСП се разграничават от евродепутатите си, след като са се разграничили от Орешарски, който управляваше с мандата на БСП и Пеевски, когато са го предложили за шеф на ДАНС.


"Подозирам, че ще се разграничите от Радев, когато загубите изборите", обърна се Атанасова към БСП и подчерта, че Нинова ще се разграничи и от Илияна Йотова. Според Десислава Атанасова е добре, че и парламентът няма да работи, защото има опасност Нинова да се разграничи и от собствената си парламентарна група.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1900 Весело

    Безпартиен комунист? Пак ли?

    Да чукаш, преди да влезеш, е въпрос на възпитание.Да чукаш, след като си влязъл - е въпрос на възможности!
  2. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2356 Весело

    Демагогията може да бъде дефинирана просто и ясно в слогана – "защото сме социалисти" и с имената Корнелия Нинова, Илияна Йотова и Румен Радев. Това започна декларация на ГЕРБ прочетена от депутатa Десислава Атанасова. "Това същото се отнася и за другарите Бойко Борисов и Цецка Цачева - Защото сме комунисти.

  3. 3 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 430 Неутрално

    Баце и кукловодите му правят всичко възможно летеца да спечели изборите. Няма обяснение защо иначе пращат Десито Атанасова да чете подобни глупости.

  4. 4 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 322 Неутрално

    След няколко месеца, като ГЕРБ и БСП се прегърнат, тази другарка какво ли ще говори!?

    Аз знам какво ще говори, каквото говориха и от ДСБ като се прегърната с ГЕРБ и Гоце: че било в името на България, в името на стабилността и бла бла бла.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  5. 5 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 897 Весело

    Малеей. На тов. Нинава не й е ден, определено. Па и генерал Йотова е баш кокорбашийка на онези умници в ЕП, барабар с мистър Фифтийн, който не бил чел резолюцията, ама гласувал за нея, ама пък след това щял да се запознае подробно, за да може да отговори на журналистически въпроси.
    А ако Радев наистина се е пенсионирал с почести, а не е подал оставка, то мазалото се омазва допълнително.

    Доброто е заразно
  6. 6 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Демагогията е част от политиката и на ГЕРБ. За мен ГЕРБ и БСП са едно и също, няма разлика в подхода, няма разлика в корупцията, няма разлика в демагогията.

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  7. 7 Профил на mavro
    mavro
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Да минават изборите, че взе да става мазало.

  8. 8 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    БКП-2 се разграничи от БКП-1.
    Майтап другаре и другарки.

  9. 9 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    До коментар [#4] от "Зарзават":

    Гоце имаше самостоятелна договорка с Бойко, АБВ не са подписвали коалиционно споразумение с ДСБ, а само с ГЕРБ. Нека бъдем по-точни в името на истината.

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  10. 10 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2356 Неутрално

    Милиционерите от ГЕРБ бутнали"невинното"Деси да защитава комунистите от ГЕРБ от комунистите от БСП.

  11. 11 Профил на monitor13720
    monitor13720
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Герберите са 3-тия ешелон на БКП. СДС-ДСБ са 2-рия ешелон на БКП. БСП - 1-вия ешелон на БКП.

  12. 12 Профил на NessaRox
    NessaRox
    Рейтинг: 1885 Весело

    Ами то и ГЕРБ се разграничава я от министър,я от президент,я от Кой,само не и от Хой

    Та защо Ви е толкова чудно др.Атанасова?

    Всички сме в кочината , но някои гледат към звездите :)
  13. 13 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 322 Весело

    До коментар [#9] от "soave":

    Факт е, че ДСБ беше и дори още е в коалиционно правителство с ГЕРБ и гоцевото АБВ, и цирка с подписването в отделни стаи в НС не променя този факт.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  14. 14 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#3] от "neznaiko.bg":

    Ако има разумни хора в ГЕРБ, ще забранят на това недоразумение Атанасова да говори на публични места, включително в парламента. С всяко нейно изказване намаляват симпатизантите на ГЕРБ.

  15. 15 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 322 Весело

    До коментар [#11] от "monitor13720":

    Точно така, Герберите са охраната на БКП. Нормално е след като преките наследници на БКП се оказаха негодни, както и създадената от тях опозиция - СДС и производните им като ДСБ, властта под силата на гравитацията да се стече при охраната.

    Много точно си го казал - поздравления!

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  16. 16 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5215 Неутрално

    Толкова борба да овладее партията и сега без бой да се разграничи от нея, не вярвам.

  17. 17 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2862 Неутрално

    Ако не ме лъже паметта, беше станало известно, че са предупреждавали няколко пъти Бойко Борисов, относно политическите залитания на червения генерал Радев...! Както се полага, Бойко Борисов не е направил, нищо по въпроса! Сега, ГЕРБ-ерите го играят изненадани?! Ами стват смешни вече...!
    Иначе, Десито Атанасова от ГЕРБ е толкова глуповата и така дрънчи на кухо, с такъв жар чете партийно подготвените изказвания, че чак започва да ми става симпатична...!

    Бивш tww09306483.
  18. 18 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 217 Неутрално

    [quote#6:"soave"]За мен ГЕРБ и БСП са едно и също, няма разлика[/quote]
    Това значи ли, че Христо Иванов е бил в Правителство на БСП ?

    Това значи ли, че Радан Кънев е подкрепил Правителство на БСП ?

    До коментар [#11] от "monitor13720":
    До коментар [#10] от "chicago514":
    До коментар [#8] от "Лелка":

  19. 19 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 1738 Неутрално

    [quote#14:"ikar_01"]Ако има разумни хора в ГЕРБ, ще забранят на това недоразумение Атанасова да говори на публични места, включително в парламента. С всяко нейно изказване намаляват симпатизантите на ГЕРБ.[/quote]
    Е кой да говори – Цвета Караянчева ли? Къде са разумните в ГЕРБ?

  20. 20 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 845 Любопитно

    Как пък всичките коментари са срещу ГЕРБ, и нито един по въпроса, че евродепутатите на бсп и дпс са гласували ЗА скандалната резолюция ?
    К'во ли се чудя ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  21. 21 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Всеки глас, различен от подкрепа за Трайков е тежък признак за гражданска безотговорност и дълбинно отсъствие на лично достойнство у неграмотни за свободен живот скотове.

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.
  22. 22 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 897 Весело

    До коментар [#20] от "роджър":

    Е, не са баш всичките коментари
    Забелязвам, че новината за резолюцията на ЕП не е изведена в отделно заглавие и като отделен акцент, а поставена долу вляво под заглавие, което няма нищо конкретно или дори намекващо за нея. Дори в. "Дума" едва ли ще е толкова мек по темата. Но това е характерно за "Дневник".
    Още като прочетох сутринта за този грандиозен скандал, си помислих колко прекрасно ще бъде шефът на ПЕС да бъде извикан на килимчето, за да може тов. Нинава да му опъне ушичките. Майтап отвсякъде!

    Доброто е заразно
  23. 23 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    Защо коментираате Десито, а не патреота Радев?

  24. 24 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Демагогията е присъща на всички наши политици! Да не ги изброявам всичките. Някак си от БСП не очаквам друго, но другите ме впечатляват. Лошото е, че вече свикнахме и с другите да ни давят в демагогия.
    С тази декларация ГЕРБ прави кампания за Цачева.

  25. 25 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    не виждам с какво ГЕРБ се различават от БСП.

    дойдоха със заявката за справедливост и честност при управление на финансите на "държавата", а са точно същите престъпници-кокошкари.

  26. 26 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3262 Неутрално

    До коментар [#5] от "dogwoman":
    [quote#5:"dogwoman"]А ако Радев наистина се е пенсионирал с почести, а не е подал оставка, то мазалото се омазва допълнително.[/quote]

    И ще се омаже окончателно с дипломата на Цецка Цачева.

  27. 27 Профил на еко
    еко
    Рейтинг: 272 Неутрално

    До коментар [#21] от "Bulgerman":

    Спести си/ни/ми мътния поток от безсъзнателно говорене.

  28. 28 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    "Радев не е подал оставка като несъгласен с правителството, Радев е подал рапорт за пенсиониране, взел е 20 месечни заплати, взел си е обезщетенията"

    Тези, които ще гласуват за него, явно страдат от особена форма на безумие или просто са социалисти

  29. 29 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 546 Весело

    Много злъч в ГЕРБ напоследък!
    Явно им пари!
    Просто са заели кръгова отбрана и пуцат по всичко което се движи!

    pastor
  30. 30 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7462 Неутрално

    Играта загрубява. Комунисти срещу комунисти, знаят си мурафетите, научени през годините, много ще им е трудно.

  31. 31 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1234 Весело

    Атанасова какво се занимава с 20те заплатите на генерала ? Той скоро се ожени, парите бързо ще заминат.

  32. 32 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Охоо,значи генерало не бил толкова възмутен от чуждите самолети като напускал ВВС.Нали обяви,че хвърлил оставка и не се обърнал повече назад този тов.джентльмен.

  33. 33 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 591 Неутрално

    "че Радев е летял 10 часа за две години, за което получил 20 хил. лв."
    Ами кой им пълни гушите на военните години наред за сметка на останалите данъкоплатци? Никой досега не е дръзнал да им отнеме някои от абсолютно незаслужените привилегии, на които се радват през последните 30 години, а и преди това. Откъде накъде вемат 20 заплати след пенсиониране, откъде накъде се пенсионират толкова рано и вземат тавана на пенсиите? С какво са допринесли за повишаване на БВТ в страната и каква е заслугата им за отечеството? Всички правителства досега без изключение толерират военните и им осигуряват всички екстри при пенсиониране, за да си осигурят гърба за наша сметка, разбира се.

  34. 34 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 426 Гневно

    Този, ако има някаква воинска чест, да вземе да се оттегли от изборите моментално.

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  35. 35 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    Да-а, кокошарникът на Боце се разкудкудяква все по-нервно. Не си вземат поука от минали избори някои персони. С такива изяви "дамата" (то пък една дама) няма да помогне на мамата.

  36. 36 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1054 Весело

    Нинова да не вземе да се върне в СДС ДСБ, под крилото на костов

  37. 37 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Според ГЕРБ Нинова можело да се разграничи от партията си
    -----------------

    А ГЕРБ защо се опитва да отвлича вниманието от реалните проблеми в България с вътрешнопартийните проблеми на БСП? Мен изобщо не ме е грижа какво става в партията на Нинова. Грижа ме е какво става по границата; грижа ме е че Боце превръща страната в буферна зона и имигрантско гето; грижа ме е че Боце се умилква на Ердоган като някаква п*тка а тука го раздава голям мъж; грижа ме е че главната прокуратура изпълнява поръчки на мафията...

  38. 38 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1469 Весело

    “Подозирам, че ще се разграничите от Радев, когато загубите изборите”, обърна се Атанасова към БСП и подчерта, че Нинова ще се разграничи и от Илияна Йотова."

    Нещата заприличаха на баталии в курник!
    Отгоре навсичко петелът е от запаса!

    I Want To Believe
  39. 39 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 874 Весело

    друго си е кристално чистата и неопетнена тетка цецка

  40. 40 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#37:"due07477623"]А ГЕРБ защо се опитва да отвлича вниманието от реалните проблеми в България с вътрешнопартийните проблеми на БСП?[/quote]

    Айде бе!Вътрешнопартиен проблем ли е тази гласувана резолюция в ЕП?Ти разбра ли за какво става въпрос,че пишеш за границата ни и емигрантски гета?По-голям феномен си от 15/15.

  41. 41 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 422 Неутрално

    "И защото преди минути стана ясно, че всъщност Радев не е подал оставка като несъгласен с правителството, Радев е подал рапорт за пенсиониране, взел е 20 месечни заплати, взел си е обезщетенията"
    -------------------------
    Радев си подаде оставката преди година, после я оттегли и продължи да работи в правителството на Боце. Той си подаде молбата за пенсиониране след като беше издигнат за кандидат за президент - това беше обявено в медиите, а защо ГЕРБ се правят на учудени сега не ми е ясно. А ако на ГЕРБ им стискаше да направят реформа сега Радев нямаше да вземе 20 заплати и обезщетения, но както знаем ГЕРБ даже и една единствена реформа не направиха...

  42. 42 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1127 Весело

    [quote#40:"ret"]Вътрешнопартиен проблем ли е тази гласувана резолюция в ЕП?[/quote]
    Я раздуй, моля. Нещо съм пропуснала явно, въпреки че слушах Атанасова. Какво са направили другарите на другарката Нинова?

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  43. 43 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#42] от "Непукистка":

    Съвсем накратко: БСП и ДПС гласуват в полза на усилията на Русия да разбие ЕС.

    http://www.tvevropa.com/bg/news/world/view/118553

  44. 44 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1127 Весело

    До коментар [#43] от "ret":

    Ау... Тъкмо прочетох друга статия тук, в която се набиваха канчетата и на ГЕРБ, че са гласували против тази резолюция, без да са я чели, хахах... Но линкът, който ти даваш е превъзходен като информация. Нещата с гласуването в ЕП са били "на кантар", а нашичките от вечната двойна коалиция явно са наклонили везните, докато техните депутати тук разпъваха на кръст Ненчев и Дончев за преустройването на бивши казарми в приюти от затворен тип.

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  45. 45 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1127 Весело

    До коментар [#43] от "ret":
    Сега очаквам правителството да предложи на всички села и градове с червени и турски кметове приканване с "Добро пожаловать" и заселване на мигранти от цял свят, които да се движат свободно на тяхна територия, хаха...

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  46. 46 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#44] от "Непукистка":

    Даже Капута е гласувал "против".А пък 15/15 я бил прочел след гласуването.Прочел я бил,няма си друга работа момчето,че да се съмнява в компетенциите на Станишко

  47. 47 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 845 Неутрално

    [quote#26:"Един препатил"]И ще се омаже окончателно с дипломата на Цецка Цачева.
    [/quote]
    И какво за дипломата на Цачева ?

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  48. 48 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    До коментар [#46] от "ret":

    Е, той Капута поне го е чул и разбрал на английски. Комунягите и тези от ДпС-то само руски и турски знаят. Казал им е др. Станишев, тъй както им каза за Пеевски, и те вдигат кунки, милинките... Иначе за този скандал трябва да се тръби денонощно. Радев май ще приземява самолета, ако не го е приземил вече, де.

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  49. 49 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    Червените правят като Путин. За пред света едно а за вътрешна употреба съвсем друго.

    подпис
  50. 50 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1916 Весело

    Тъкмо се бях притеснил, че ГЕРБ ще изтърват тази лесна топка!

    подпис
  51. 51 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    Добре, че беше Атанасова да ме разубеди да гласувам за Радев. Сега ще гласувам за Цачева с №22!

  52. 52 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    Майтапа настрана, но излиза, че БСП повече държи да си запази връзките с другите леви в ЕС отколкото на тези избори.

    подпис
  53. 53 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1916 Весело

    Десислава Атанасова само подгрява аудиторията. Чакам ББ да се изкаже тежко тежко за мурафетите на червените. Тази вечер и утре сутрин ще има политическо ШОУ.

    подпис
  54. 54 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    Дали Слави Трифонов ще изтърве тази изцепка на червените. Ако изтърве, значи губи форма.

    подпис
  55. 55 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1550 Неутрално

    ЕНП са гласували против. Както и евродепутатите от ГЕРБ, а и другите евродепутати от България Само евродепутатите на БСП и ДПС са я подкрепили. Тази резолюция насърчава например приемането на емигранти дори поради климатични промени /!?!?/ Не просто икономически даже. Но тук, на терен, тъй да се каже, Илияна Йотова оре дълбоко в патриотичната нива и клейми ГЕРБ, че бил мек към емиграцията. Вярно безпримерна демагогия. Но хваща дикиш. Илияна Йотова и Радев духат в една свирка с Каракачанов и Волен Сидеров за пред селските дядовци и баби. Щото на балотажа хората на Каракачанов и волен Сидеров са им в кърпа вързани, заедно с хората на Доган.

  56. 56 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 557 Любопитно

    До коментар [#13] от "Зарзават":

    "Зарзават"-ски лакърдии ))))!
    Дерзай!

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  57. 57 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1127 Любопитно

    До коментар [#51] от "yavooor":

    Типично по комунишки. Митьо Пищова с № 22 ще ви възнагради богато "у жакузиту".

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  58. 58 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    [quote#57:"Непукистка"]Типично по комунишки.[/quote]
    Цеца също е горд член на БКП.

  59. 59 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    До коментар [#55] от "nik_77.":
    "Илияна Йотова и Радев духат в една свирка с Каракачанов и Волен Сидеров за пред селските дядовци и баби. "

    Ако сега другите кандидати изтърват този повод да развалят оркестъра, значи са будали.

    подпис
  60. 60 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    А тази госпожа на снимката дали ще се разграничи от Борисов,ако Герб изгубят тези избори?

  61. 61 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#19] от "Fiji":

    Не може да няма по-нормален човек там, но може би не може да се изяви, затова пускат хардлайнерките.

  62. 62 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2572 Весело

    "Според Десислава Атанасова е добре, че и парламентът няма да работи, защото има опасност Нинова да се разграничи и от собствената си парламентарна група."

    Оказа се, че шизофренията е заразна болест-след Рапан и Курнелия дава признаци на обсебена от шизо-синдром.

  63. 63 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5489 Неутрално

    Хвани единия, че удари "тежката артилерия"

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK