Центърът в София ще бъде блокиран заради концерта на Слави Трифонов

Екипът на "Шоуто на Слави" внесе документите си за референдума, по негова инициатива, в ЦИК в края на септември 2016 г.

© Георги Кожухаров

Екипът на "Шоуто на Слави" внесе документите си за референдума, по негова инициатива, в ЦИК в края на септември 2016 г.



Центърът на София ще бъде блокиран за денонощие и половина, тъй като от днес в 00:15 ч. до неделя сутринта ще бъдат затворен "Орлов мост" и улиците, които стигат до него. Причината - е концертът-митинг, в подкрепа на референдума, иницииран от "Шоуто на Слави", който е с начален час 19 ч.


Участъкът по бул. "Цариградско шосе" между бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" и бул. "П. К. Яворов" е затворен от 00:15 ч на петък срещу събота до 08:00 часа на неделя. Ще бъдат вдигани и спрените коли в участъка. По-късно през деня ще се затварят поетапно и други участъци на големия столичен булевард:


- от 12:00 до 24:00 часа на 29 октомври 2016 г. по бул. "Цар Освободител" между бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" и бул. "Васил Левски";




– от 15:00 до 24:00 часа на 29 октомври 2016 г. по бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" между ул. "Ген. Гурко" и ул. "Оборище" и по локалното пътно платно на бул. "Цариградско шосе" между бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" и бул. "П. К. Яворов";


Затварянето се налага заради поставянето на сцена и техника от екипа на шоуто. Както и за възпиране на провокации.


Центърът в София ще бъде блокиран заради концерта на Слави Трифонов


В района ще бъдат вдигани спрени автомобили, за да се освободи място за зрителите и за буферни зони. За това са предупредени и живущите в локалните улици на бул. "Цариградско шосе". От 9:00 до 24:00 часа на 29 октомври 2016 г. се забранява престоят и паркирането на локалното пътно платно на бул. "Цариградско шосе" между бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" и бул. "Пейо К. Яворов".


Ще бъдат обособени буферни зони, а зад сцената (по диагонал на сградата "Царевец" с гръб към Софийския университет "Св. Климент Охридски - бел.ред.) няма да бъдат допускани хора. Забранено ще е и движението по част от бул. "Евлоги и Христо Георгиев", което ще е буферна зона за медицински нужди при необходимост, място за придвижване на специализирани коли.


В четвъртък Столичната полиция даде брифинг, за да увери гражданите, че сигурността им ще бъде гарантирана. В началото на седмицата пък Петър Низамов - Перата, станал популярен с доброволческите отряди по границата обяви във "Фейсбук", че ще "патрулира" по време на и след концерта на Трифонов, за да предпази жените от мигрантите.


Повече за мерките на полицията четете тук.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (151)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на nvarvarin
    nvarvarin
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Айде спрете се вече. За шести път тази новина.

  2. 2 Профил на nvarvarin
    nvarvarin
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Кажете за тСлави Трифонов за двете срамни решения на ЦИК за предстоящия референдум: първото – да не се слага печат на бюлетините и второто – да се изключат камерите, които следят избирателните комисии:
    По думите на Слави Трифонов това отваря широко вратата за манипулации и подмяна на вота на гражданите. „Ние, разбира се, обжалваме и двете решения и се надявам здравият разум да надделее, защото иначе ще има последствия“, каза още Слави.
    Водещият изтъкна, че от протокола от заседанието на ЦИК е видно, че човекът, предложил тези две „простотии“, е Румен Цачев, който е бил съдружник в Плевен на Цецка Цачева, шеф на Районната избирателна комисия в Плевен, а през 2014 година е предложен и избран за член на ЦИК. Всичко това „случайно“…

  3. 3 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 728 Весело

    Очаквам утре и вдругиден отново да пуснете статията.Да не би някой да забрави случайно.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  4. 4 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9486 Неутрално

    Както винаги, едни хора са недоволни, други пък ще се разнообразят с учиндолски.

  5. 5 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 942 Неутрално

    Трябва да се напомня постоянно този митинг на глупостта!

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  6. 6 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 2068 Неутрално

    Фак!

    Предразсъдъците са за ограничените.
  7. 7 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 794 Весело

    Триумф на чалгата 🙈🙈🙈
    Ама Лепа Брена кацна с вертолет едно време...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  8. 8 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1648 Весело

    Затварят заради Слави, заради футболни мачове, посещения на височайши особи - все жизнено важни събития, без които не можем)

  9. 9 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 745 Неутрално

    Учиндолския селяндур, втръснал на всички с пошлостта и чалга-възпитанието си, трябва да наложи своята простотия тотално..
    Но не е виновен той - а ние, койти допускаме този селяндур, който не можа семйство да свърти, щото всеки нормален около него го напусна.. да ни учи на акъл..

    Халал да Ви е... Софианци отдавна се изнесоха..

  10. 10 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 745 Неутрално

    Хубавото е, че след тази селска проява, слави ще бъде намразен още.. и рейнтинга на просташкото му "шоу" ще падне с още 30 %

  11. 11 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 760 Разстроено

    До коментар [#9] от "ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!":

    ''Чалгата ''за съжаление е част от живота ни !

  12. 12 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 745 Неутрално

    [quote#11:"ytrewq"]''Чалгата ''за съжаление е част от живота ни ! [/quote]
    Чалгата за съжаление е Живота ни - заедно с чалгарската политическа класа, с корумпираните митничари (90% от които я обожават), с чалгарската съдебна система, с ...

    А каква държава можеше да имаме, ако вместо Чуиндолеца имахме това - https://www.youtube.com/watch?v=6BdiW9Fol4s

  13. 13 Профил на spyrogyra.
    spyrogyra.
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Когато София не може да блокира простаците, простаците блокират София.
    Всъщност като се замисля, този град винаги е имал проблем с извозването на боклуците.

  14. 14 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1591 Неутрално

    Слабо ме интересува чалгаджийския простак. Сега се връщам от един от най-добрите концерти на Васко Кръпката - празник на свободата, а не на претенциозната некадърност като утрешния.

  15. 15 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Само веднъж съм виждал Слави Трифонов на живо, беше пред Софийският университет преди 10 години, нямаше бодигардове.

    Прави хубава музика, която се нарича чалга. Копия от гръцката с български текст.

    Es muß Geld fließen!
  16. 16 Профил на futurika
    futurika
    Рейтинг: 577 Разстроено

    Невероятно до сюрреалистично е, че този огромна демонстрация на посредствеността, кича и чалгата е на път да се случи в една европейска столица и то без почти никаква съпротива от обществото и със съгласие на властите. А-а, да , може би защото такова няма, а пък властите и без това са си неразделна част от чалгата.

  17. 17 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 846 Неутрално

    [quote#4:"Peni Nikol"] учиндолски. [/quote]

    Абе това се изтърка. Не вдявам защо всички саркастично го повтаряте като папагали. Обида ли трябва да е името на някво село?

  18. 18 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    Много слабо грамотен народ има явно.

    Лошо е за държавата, но няма какво да се направи.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  19. 19 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 846 Неутрално

    Тепигьози, предполага се от темата на митинга, а и човекът ИЗРИЧНО поясни, ЧЕ ЩЕ СЕ ПЕЯТ САМО НАРОДНИ, ПАТРИОТИЧНИ, МАКЕДОНСКИ И ХАЙДУШКИ ПЕСНИ. Стига повтаряхте едно и също. ЧАЛГА НЯМА ДА ИМА конкретно на този концерт! Ше участват и други певци и артисти също. АЙ СТИГА ВСИЧКИ КОМПЛЕКСАРИ СА ИЗЯВЯВАХТЕ КАТО СТАДО! Аз няма да ходя на концерта, но не ми пречи подобно амбициозно мероприятие.

  20. 20 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#17] от "Дундурук":

    Обида към плешивият тъпак.
    Нещо като селянин и селяндур.
    Първият вид е човек живеещ на село, а вторият вид е начин на мислене. Може да е роден в центъра на София и никога да не е живял другаде, но да си мята боклука с торбичка от терасата.

    Та така и с плешивия учиндолски....хомо....сапиенс да речем.

    Тълпите, които искат да го видят характеризират дереджето на културата на българина. Липсата и всъщност.
    А точно това пък води до "весели" изборни недоразумения.

    "Всеки народ си заслужава управниците".

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  21. 21 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1031 Весело

    Цариградско не йе центъра, то е междуградско ! И нали под него минава метро!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  22. 22 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 846 Неутрално

    [quote#20:"Росен (Путлер капут)"]Тълпите, които искат да го видят характеризират дереджето на културата на българина. [/quote]

    Какво против имаш българските народни песни, защото изрично бе пояснено, че това ще е сетлиста? Аз предпочитам да чуя “Вземи огин , запали ме" в изпълнение на Слави и Ку-ку Бенд, вместо на Илия Луков или някой друг заспал аранжимент на заспала народна певица.

  23. 23 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    [quote#2:"nvarvarin"]първото – да не се слага печат на бюлетините и второто – да се изключат камерите, които следят избирателните комисии: [/quote]

    [quote#2:"nvarvarin"]това отваря широко вратата за манипулации и подмяна на вота на гражданите. „Ние, разбира се, обжалваме и двете решения и се надявам здравият разум да надделее, защото иначе ще има последствия“[/quote]

    Което си е право право е

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  24. 24 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#22] от "Дундурук":


    [quote#22:"Дундурук"]Какво против имаш българските народни песни,[/quote]
    Имам против тоя псевдо.....какъвто искаш го наречи.
    При дългия плешивец всичко е псевдо.
    Чалгар си е де. Преди 15 години го гледах. Знам за какво говоря.
    Тоя е манипулатор. Е, хваща се на номера му само малограмотната част от населението, но това всъщност е по-големият процент от матриала.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  25. 25 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#19] от "Дундурук":

    На тоя плешивия като бизнесмен му се прекланям до земята...много е успешен, но аз такива пари не бих изкарвал.
    Все пак имам някаква съвест.
    Както казах вече тоя е манипулатор.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  26. 26 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 5203 Неутрално

    До коментар [#22] от "Дундурук":

    Аз например още си спомням "Боят настана" и "Къде си вярна ти любов народна" които бяха своеобразни химни на протестите.

    klimentm
  27. 27 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 846 Неутрално

    https://youtu.be/wkExBw_M4SQ?t=70

    Ей това нещо малцина могат да го направят - цяла зала българи, избягали на края на света, да реве. Слави може да е всякакъв, не харесвам мутреенето му през годините и заиграването с политици, но като шоумен няма равен в носенето на емоция, особено патриотична.

  28. 28 Профил на еко
    еко
    Рейтинг: 413 Неутрално

    е, и каква е целта на това действие? някакви внушения към 6-ти ноември ли? какво?
    отдавна песните не внушават нищо, хората искат други неща, не идеологически адреналин.
    изобщо не е трябвало да му позволяват този концерт.
    референдум, глупости.

  29. 29 Профил на еко
    еко
    Рейтинг: 413 Неутрално

    До коментар [#27] от "Дундурук":

    айде стига с тия изтъркани фрази и с тоя патриотизъм, харесвай си колкото искаш, Слави е скучен. И лайсната, по която дращи, е изтъркана.

  30. 30 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2284 Весело

    До коментар [#28] от "еко":


    [quote#28:"еко"] и каква е целта на това действие[/quote]
    Плешивия е бесен на ББ, че не му позволи да строи хотел на забранено място в София.
    Плешивия се изръсил доста за мястото, надявайки се, че ще мине номера да изкара разрешително, но не можело.
    От тогава търси начин да свали ГЕРБ.
    То не че е лоша идея, но мотивацията е ОТВРАТИТЕЛНА.
    Затова е гаден плешивия.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  31. 31 Профил на еко
    еко
    Рейтинг: 413 Неутрално

    най-страшно е, когато човек не разбира, че времето му е отминало, въпреки околния шум и врява

  32. 32 Профил на еко
    еко
    Рейтинг: 413 Неутрално

    До коментар [#30] от "Росен (Путлер капут)":

    много си истеричен, не те вдявам

  33. 33 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#28] от "еко":


    [quote#28:"еко"]изобщо не е трябвало да му позволяват този концерт. [/quote]
    Не могат да му го забранят.

    И ще има концерти докато има тъпаци да ходят на тях.
    Тоя е като перхидроленият...сидеров.
    Спекурила с националният дух.
    Иначе си пере чалгата.

    "Докато има говеда ще има касапи".

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  34. 34 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#32] от "еко":


    [quote#32:"еко"]много си истеричен[/quote]
    Да. Вярно е.
    А онова е истината за беса на плешивия. За хотела непостроен.
    От тогава е бесен тоя на ББ.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  35. 35 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#31] от "еко":

    Еми пълни стадиони и зали.
    Не може да му се отрече.

    Това, че народа, който ходи е с толкова умствен багаж е за сметка на народа.
    И нас разбира се.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  36. 36 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 846 Неутрално

    [quote#28:"еко"]референдум, глупости.[/quote]

    Статуквото ти говори. Нека си седим в блатото! Още 20-30 години и ще закриваме. АЗ СЪМ ЗА всякакви екстравагантности - референдуми, концерти, митинги, мажоритарни простотии, задължителен вот и т.н. И не харесвам конкретната инициатива на Слави, но по-добре от тъпченето на място и угаждането на мафията.

  37. 37 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 846 Неутрално

    [quote#31:"еко"] когато човек не разбира, че времето му е отминало[/quote]

    10 години Боко и отмина времето и на България. Безвремието убива.

  38. 38 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 846 Неутрално

    [quote#30:"Росен (Путлер капут)"]То не че е лоша идея, но мотивацията е ОТВРАТИТЕЛНА. [/quote]

    Враговете на твоите врагове не са ли твои приятели? Това е стара мъдрост.

  39. 39 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 5203 Неутрално

    До коментар [#36] от "Дундурук":

    Абсолютно си прав,всеки камък хвърлен в блатото на нашата действителност няма просто как да ни навреди,може само да ни помогне! На мен Слави не ми е симпатичен,не крия, но в никой случай не е прост,нито лишен от съвсем очевидни качества.
    Целесъобразноста изисква да го подкрепим,какво той мисли дълбоко в себе си и какви са крайните му цели не ме интересува.

    klimentm
  40. 40 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#38] от "Дундурук":

    Не са.
    [quote#38:"Дундурук"]Враговете на твоите врагове не са ли твои приятели?[/quote]
    Плешивия е опасен за България, защото утре може да реши да става политик.
    Нали помниш, че хотела не може да го построи вече осма година?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  41. 41 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 4178 Неутрално

    Вече във всяка паланка се знае за затварянето на Орлов мост.

  42. 42 Профил на betona
    betona
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    тъй или иначе славито е един от малцината може би едсинствен дори който може да прави пърформанси и да вдъхновява младостта, голям артист е не може да се отрече , а дали и за друго става ще видим. а и от чисто екологична гледна точка е добре че ше има по малко безсмислено движение на трошки. не знам що но като се блокира сичко заради некви фенове на жалки отбори никой не реве, а като се блокира нещо за култура голям зор...

  43. 43 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4675 Неутрално

    [quote#33:"Росен (Путлер капут)"]Не могат да му го забранят.
    [/quote]
    Там е работата,че могат.
    Нима допускаш,че на някой друг биха разрешили същото ?
    Тук е налице
    ЗАПОВЕД ОТ НАЙ-ВИСОКО НИВО
    Като казвам НАЙ-ВИСОКО
    изобщо не визирам ББ
    Височина от ранга
    на НАЧАЛНИЦИТЕ МУ
    На КУКЛОВОДИТЕ.
    Които осигуряват вече 20 и кусур години
    ПРАЙМТАЙМА и МЕДИЙНИЯ КОМФОРТ
    на Любимата си Тутурутка от Учиндол

  44. 44 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4675 Неутрално

    [quote#41:"4ort"]Вече във всяка паланка се знае за затварянето на Орлов мост. [/quote]
    Част от РЕКЛАМНАТА КАМПАНИЯ на
    УЧИНДОЛЧЕ и КОМПАНИЯ
    с любезното участие и на Дневник

  45. 45 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2243 Любопитно

    До коментар [#36] от "Дундурук":

    Какво пречи да организира концерта на стадион или в зала? Няма да прилича на предизборен митинг ли?

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  46. 46 Профил на me4kene6
    me4kene6
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Нова стара коалиция Бойко-Слави. Да ни е честита!

  47. 47 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2906 Неутрално

    Интересно, по време на концерта Слави за кого ще препоръча да се гласува за президент?

  48. 48 Профил на С С К
    С С К
    Рейтинг: 995 Весело

    [quote#21:"Евроатлантически вилает Булгаристан!"]

    Цариградско не йе центъра, то е междуградско ! И нали под него минава метро! [/quote]
    Нещо си се омотал и с двете твърдения

    По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
  49. 49 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1263 Неутрално

    Това е голямо безобразие. Как е възможно да се блокира целия център заради концерт на Слави. Доста се замислям дали да гласувам на референдума.

  50. 50 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1968 Любопитно

    целият този невероятен шум и изключителни "мерки за сигурност" ,показват страхът и паниката сред управляващите милиционери / гузен негонен бяга /

  51. 51 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3457 Неутрално

    До коментар [#49] от "daam":

    Недей да гласуваш.
    [quote#49:"daam"]Доста се замислям дали да гласувам на референдума.[/quote]

    Доброто е заразно
  52. 52 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#45] от "mitko11":

    СИгурно, че няма толкова голяма зала или стадион на който да се съберат над 150 000 човека ...

  53. 53 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#49] от "daam":


    Орлов мост не е центъра!
    Още повече има обходни маршрути които го заобикалят ...

  54. 54 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    Изборната активност на Трифонов внася допълнителен колорит на и без това профанизирания избор.

    На тия избори само Славиту им липсва!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  55. 55 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2317 Неутрално

    Турбоселяния.

    The best way to predict the future is to invent it.
  56. 56 Профил на inlineonline
    inlineonline
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Преброяване на чалгарите и опростяването на нацията...
    Пай се народе, иде новото чалгарско поколение.
    Мутри, селяни, цигани и турци събрани от сръбско-турско българската кючек гювендия.
    Но претендираме, че сме патриоти.

  57. 57 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2409 Неутрално

    До коментар [#30] от "Росен (Путлер капут)":

    Бареков и този са еманация на гадното , въпреки ,че за разлика от Барека ,Слави има талант и е добър шоу мен ,просто ползва качествата си да злобее и да си прокарва интереси ,не мога да разбера защо си придава толкова важност с бодигардове ,с охрани , организации и реклами ,като може по скромничко и простичко да си прокарва идеите и интересите , но друго си е ,да го правиш арогантно

  58. 58 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    Центърът в София ще бъде блокиран заради концерта на Слави Трифонов
    ------------------------------

    Потресаващо събитие!
    Филхармонията ще свири ли с филхармониките си?

  59. 59 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3739 Неутрално

    Намирам в този акт символичното отмъщение на лепкавата балканска простащина и червенееща ретроградност над гражданското начало на българския преход.

    Преди 26 години и четири месеца Орлов мост беше сцена на най-внушителното събиране на хора в българската история - ЕДИН МИЛИОН души (по оценка на ВВС) се бяхме стекли там, за да отхвърлим завинаги комунизма. По балконите и дори покривите на околните достолепни кооперации (строени по "монархофашистко" време) бяха наизлезли младежи със сини знамена; допускам, че днес повечето от тях, вече успели хора на средна възраст, са отдавна на Запад.

    На мястото на тази напуснала гражданска енергия, в обезкръвена България трайно се настани бездарният чалгар Трифонов, настани се посредствеността, настаниха се пожарникари, потни анцузи, Христо Стоичковци, Пищови, Шишарки, Динковци, Велизаровци и паравоенни троглодити с Георгиевски лентички.

    И ето - довечера орлите ще слушат с безпомощно разперени крила ухаещата на съблекалня във фитнес патриотарщина на учиндолския мутант.

    А достолепните, строени през "монархофашистко" кооперации сконфузено ще мълчат. Дано обитателите им да имат роднини из Люлин или Младост, при които да прекарат вечерта...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  60. 60 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 857 Неутрално

    Не разбирам защо са му разрешили да затвори важна пътна артерия на София за някакъв митинг или концерт или и двете заедно. Такива мероприятия би трябвало да се провеждат в зали, стадиони и площади. Айде представете си всеки да си прави концерта като затваря Орлов мост. Не разбирам защо за чалга спасителя да се прави изключение.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  61. 61 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3739 Неутрално

    До коментар [#7] от "Торбалан":

    Я не му давай идеи, че току-виж той кацнал със самолет!

    Колко му е да махнат мантинелите по Цариградско докъм Окр. болница и приятелите на Боко Т от ГБС а го асфалтират и по средата...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  62. 62 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    [quote#39:"klimentm"]Целесъобразноста изисква да го подкрепим,[/quote]


    Няма такава целесъобразност.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  63. 63 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    С много негови неща не съм съгласен, но страхотно много уважавам труда му. Първо това е безумно дълъг период да издържиш на това темпо, говори за страхотно его. Второ нека някоя партия, дори и водещите да пробват да съберат толкова хора да им видим посещаемостта. Трето, явно има доста много хора които го харесват, така че нека го пребори някой с конкурентен продукт, а не с хейтърство.

  64. 64 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    До коментар [#59] от "Norman Granz":

    Изцяло съм съгласна с коментара Ви! Не можах да избера извадка, която да цитирам.
    Концертът ще го изтърпим някакси, но се страхувам, че народът масово не знае, че може да се регистрира само за президентските избори, а за референдума да откаже. За да не му вдигаме избирателната актовност. Аз, на когото успях, обясних.

  65. 65 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 817 Гневно

    Oлигapxът oт Лoвeч Гpишa Гaнчeв и Цвeтaн Bacилeв финaнcиpaт концерта на Слави Трифонов, с което cмятaт дa му пoмoгнaт при ocнoваването на пapтия. Тя щe бъдe изцялo пoдкpeпeнa и финaнcиpaнa oт тяx и paзбиpa ce, тe щe дъpпaт кoнцитe зa вcичкo, cлyчвaщo ce в нeя.
    Cлeд paзкpитиятa, чe Гpишa Гaнчeв и Цвeтaн Bacилeв щe cтoят зaд гъpбa мy, дopи нaй-гoлeмитe cимпaтизaнти нa Дългия и видни „пaтpиoти“, пeeщи peвoлюциoннитe мy пecни, зaмигaxa нa пapцaли c въпpoca „Kaквo ce cлyчвa в дъpжaвaтa?!“.

  66. 66 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    Добрата новина е, че един рок- концерт събира повече хора от Славиту.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  67. 67 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1591 Неутрално

    До коментар [#59] от "Norman Granz":


    [quote#59:"Norman Granz"]Намирам в този акт символичното отмъщение на лепкавата балканска простащина и червенееща ретроградност над гражданското начало на българския преход.

    Преди 26 години и четири месеца Орлов мост беше сцена на най-внушителното събиране на хора в българската история - ЕДИН МИЛИОН души (по оценка на ВВС) се бяхме стекли там, за да отхвърлим завинаги комунизма. По балконите и дори покривите на околните достолепни кооперации (строени по "монархофашистко" време) бяха наизлезли младежи със сини знамена; допускам, че днес повечето от тях, вече успели хора на средна възраст, са отдавна на Запад.

    На мястото на тази напуснала гражданска енергия, в обезкръвена България трайно се настани бездарният чалгар Трифонов, настани се посредствеността, настаниха се пожарникари, потни анцузи, Христо Стоичковци, Пищови, Шишарки, Динковци, Велизаровци и паравоенни троглодити с Георгиевски лентички.

    И ето - довечера орлите ще слушат с безпомощно разперени крила ухаещата на съблекалня във фитнес патриотарщина на учиндолския мутант.

    А достолепните, строени през "монархофашистко" кооперации сконфузено ще мълчат. Дано обитателите им да имат роднини из Люлин или Младост, при които да прекарат вечерта... [/quote]

    +++

  68. 68 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 2146 Весело

    Чалга принцесата на МУЛТИГРУП отново изпълнява мръсни поръчки на тъмни субекти

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  69. 69 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 808 Любопитно

    А защо не си направиха простотията на 100 м на Националния стадион?

  70. 70 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    Довечера Слави Трифонов ще събере минимум 100 000 души на концерта си. Може дори да са повече . Не се заблуждавайте, чалгари, простаци и обикновени наивници са поне 80 % от сънародниците ни. Проблема не е в това, че някой ще пее на най-неподходящото място, не е дори и в това, че най-възловото кръстовище, на най-големия ни град ще е затворено за 24 часа.Проблема е, че това огромно струпване на хора е на практика невъзможно да се охранява подобаващо и е отлична възможност за всевъзможни провокатори. Аз лично очаквам безредици и това ме тревожи, особено като се вземе предвид кой ръководи МВР.

  71. 71 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2296 Неутрално

    Чалга управници, чалга културници

  72. 72 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3496 Неутрално

    До коментар [#7] от "Торбалан":


    " Ама Лепа Брена кацна с вертолет едно време ... "


    А за Цеца Величкович, наш Боко не изпрати ли също вертолет преди години ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  73. 73 Профил на Ironside
    Ironside
    Рейтинг: 236 Неутрално

    Не е нормално да се блокира едно от най-натоварените кръстовища в станата и то за денонощие и половина, само заради концерт на някакъв тъп чалгар, който използва мазните си фенове за политическо изявление.

  74. 74 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3496 Неутрално

    До коментар [#11] от "ytrewq":


    " " Чалгата " за съжаление е част от животът ни . "


    Според скромните ми наблюдения и изводи, мисля, че във всяко общество има около 5 % елит, 20-25 % нещо като средна класа и 70 % ... хорица ... Тези 70 %, обаче са на едно ниво в България и на съвсем друго - в Германия . Примери всеки може сам да си даде . Фактът, че политиците и " бизнесмените " ни са пълни боклуци, си е наша вина . Не фрацузи и англичани са гласували за тези, които ни управляват .
    Обичам България и милея за нея - там са двете ми деца и двете ми малки внучета, но това не променя факта, че в изборен период някой партии и политици могат да си купят един глас за 20-30 лева ... Митьо Пищова пък не крие, че раздава кебапчета ... Бандюги изгърмяха КТБ, ограбват ни жестоко с " Белене " и " Южен поток ", а в същото време един кретен и пълен музикален инвалид се хвали, че е събрал 70 000 ( !!! ) на свой концерт ...
    Да си помислим само за един момент, какво би станало, ако тази човешка река от 70 000, би се шурнала не на чалга-тъпотия, а на жълтите павета и бе поискала коренен отчет за КТБ и начините на ограбване, които всички знаем ... ?!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  75. 75 Профил на koftio_matrial
    koftio_matrial
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Хабсурд, бате, хабсурд...

    Баце. толкова ме дразниш, че вече се уморих да те плюя
  76. 76 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3496 Неутрално

    До коментар [#15] от "slan777":


    " Прави хубава музика, която се нарича чалга . "


    Ами не си прав !
    В световната музикална практика, НЯМА такъв жанр " чалга " . Ако искаш, мога ( и не само аз ) да ти изброя направленията в музиката, където определението " чалга " не съществува . В Мюнхен за 10 години идваха и концертираха всички световни солисти и групи, но нито един от нашите чалгари, дори и не мисли да дойде тук . Защо ? Ами много просто - няма да имат посетители и ще фалират . Нашите са " звезди " само за една част от българското общество и ... толкова ...
    Само пример : Вече от един месец се рекламира предстоящ концерт на " Депеш Мод ", който ще се състои през ... месец юни 2017 година ...
    Имам музикално образование и правя този коментар от позицията на човек, " вътре " в музиката .
    Лек и приятен ден !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  77. 77 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 967 Неутрално

    много мрънкалници,много

  78. 78 Профил на Али Ибн Абдул Обстул Бей
    Али Ибн Абдул Обстул Бей
    Рейтинг: 855 Неутрално

    70-те човека, които затваряха Орлов мост цяла година, сега са възмутени, че 70 000 го затварят за един ден. Представям си човек, който пикае на ъгъла на Витошка и Патриарха, свършва, вдига си ципа, отстъпва назад и нагазва в лайно: - Как може да серат в центъра на София бе, егаси селяните!
    И сега спорът тук е, че оня, дето пикаел, пиел изискано зелен чай с джинджифил, а другият ял кисело зеле. Ерудирани, съдържателни дебати вървят, да ти е драго да ги четеш.

    No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpg
  79. 79 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3496 Неутрално

    До коментар [#69] от "гарата":


    " А защо не направиха простотията на 100 метра на Националния стадион ? "


    Защото за там, учиндолеца ще трябва да бръкне дълбоко в банковата си сметка и, защото там няма да може да докаже на софиянци, колко " значителен и незаобиколим " фактор е . Ако този чалга-концерт, наистина беше осъществен на Националният стадион, щеше да се прокоментира мимоходом и нямаше да има такъв рев в мрежите и медиите, а на Орлов мост и ограничаването на движението хем е безплатно, хем учиндолецът казва на софиянци : " Не забравяйте кой съм АЗ " !
    БОЛЕН И КОМПЛЕКСИРАН МУЗИКАЛЕН ИНВАЛИД !!!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  80. 80 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    Това е просташко- проруския концерт. Перата / мутрата - наркоразпространител и бияч/ се издаде, че подготвят събития като в Кьолн на Нова година. Руското разузнаване ще прави провокации, за да налее на червените партии. Те/мигрантите/ били изнасилвали нашите жени, дъщери, баби и внучки/ досега нямаме нито едно изнасилване де/..............и те щели да ни пазят да не стане пак. Мутрите на Трактора, на разните приятели на Русия, предполагам ще дойдат и руските рокери от Раднево и разните от движения шипка и в.Левски, движение "Сила", Национален протест срещу безобразията и други руски нахалници.

  81. 81 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8782 Неутрално

    И после се чудим, защо изпростяла нацията. Ами, какво гледа младото поколение, чалга във всичките и проявления.

  82. 82 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Чалгата и в душите, и в политиката, и в главите. Пък после, що сме го докарали до там!

    chavo64
  83. 83 Профил на koftio_matrial
    koftio_matrial
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#19] от "Дундурук":

    Само присъствието му е достатъчно, за да придаде чалга-облик на събитието!

    Баце. толкова ме дразниш, че вече се уморих да те плюя
  84. 84 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3715 Любопитно

    [quote#19:"Дундурук"]човекът ИЗРИЧНО поясни, ЧЕ ЩЕ СЕ ПЕЯТ САМО НАРОДНИ, ПАТРИОТИЧНИ, МАКЕДОНСКИ И ХАЙДУШКИ ПЕСНИ.[/quote]
    Вие сте уникуми!

    Бихте ли пояснили какви са тези "патриотични песни", които не са нито народни, нито хайдушки. Че и македонски !
    Освен химна и "Шуми Марица", може би...
    Или ще ви свирят на концерт "Покойници, вий в други полк минахте" ?

  85. 85 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3715 Весело

    [quote#53:"vtl53383951"]Орлов мост не е центъра![/quote]
    Ако знаковата точка на "Царя" не е центъра - то кое е според вас?
    МОЛ някой сигурно ...

  86. 86 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 728 Весело

    До коментар [#80] от "grayeagle":

    Човек, имаш сериозен проблем.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  87. 87 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Пак сме свидетели на старата история.Всички мрънкат срещу безобразията в държавата през последните 25 години, но ако друг го каже, веднага се нареждат под строй на барикадата без значение на цвят и принадлежност.Ако човек не е запознат с флората и фауната в страната, ще остане с впечатление, че Трифонов е абсолютното зло.Виновен за всички неблагополучия на българина.Дет казваше Баш майстора: „Няма да се оправим, нямааа”....

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  88. 88 Профил на zheravna
    zheravna
    Рейтинг: 401 Неутрално

    Всъщност , като се замисля, този концертен митинг е в полза на ГЕРБ. Тълпата , която ще се събере , се състои от сравнително млади хора , без някакво сериозно образование или работа. Изпаднали под влиянието на чалгата, те ще гласуват на референдума, а това са хора , които НЕ гласуват за БСП.

  89. 89 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    Някои викат на такива работи простотия. То бива-бива ама...

  90. 90 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4049 Неутрално

    [quote#72:"niksan1"]А за Цеца Величкович, наш Боко не изпрати ли също вертолет преди години ? [/quote]
    а за Любе изпрати Фалкона

  91. 91 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    БЪЛГАРИ, гласувайте на Референдума, но не защото го е предложил Слави. И не ходете на концерта му. Този слуга и предател не е Васил Левски. Той ни предаде през 1996г. и е основният виновник за подмяната на истината в България. Той се кланя на Първанов и целува пръстена на руската мафия. Те му плащат сметките вече 15 години за да ви влиза всеки обяд и всяка вечер в къщи. Помнете, че тръгнете ли след муха, тя ще ви заведе до л-йно. Прочетете коментара на Васко Кръпката. Това е честен човек който не се продаде и не направи компромис със съвестта си.

  92. 92 Профил на Meчо Пух
    Meчо Пух
    Рейтинг: 803 Неутрално

    ...Васко Кръпката:
    "Не мога да повярвам!Орлов мост ще бъде затворен за концерт на човекът, който направи чалгата институция!!! Човекът, който се появи с така нареченото си шоу в момент, в който Големият Тодор Колев /мир на душата му/ набра популярност с шоуто си по Национална телевизия..... и то в най-гледаното време на телевизията- неделя 20.30 - това се казва на съвременен език "прайм тайм".... появи се то с неговите ...."питат ли ме дей зората- шат на патката главата".... " ш.ти скъсам г.за".... ..."нема не искам нема недей"... ..."едно Ферари"..., ..."за крадец не ставаш сине ти си будала"... и пр. простотии, дето ме е гнус, че ги пиша....ама то не е виновно цървулчето, дошло в Софето, в суматохата, в мътната вода рибка да лови....виновни са първо злите сили, които тогава го набутаха и щедро спонсорираха и потриваха ръце доволно, че целият ни устрем към свободния дух беше попарен и културният подем на свободни, беззащитни, романтични, безсребърници.......ей това беше залято с мощна бухалко-силиконова-посттекезесарска суб-халтура с мазни спонсори натъпкани с мръсни пари и пр... виновни са и онези, музиканти, които се продадоха на чалгата с купища оправдания...е и всички , които се тъпчат по тези кючек-вакханалски сборища , хора жадни за зрелищата на безпардонноста, простащината, меркантилната нахална простотия, издигната в култ....Виновни, са всички, които допуснаха това да се случи!!!Всички, които подкрепиха това събитие от Столична Община и от всякъде, сте виновни и аз, сромния черноработник на БГ музика от 80-те и 90-те не съм склонен да простя!!!
    На края да кажа нещо хубаво. Орлите на Моста, това любимо за нас място са виждали кво ли не...то не беше посрещане на Хрушчов...Брежнев...Тошан...Чаушеску...Кадафито и той...Тенор-Сакс-Кобурготски....и пр. все изхвърлени от историята кратунки...та и още една ще издържат...издържали са и пак ще издържат!!!Долу чалгата!!!Да живее Свободния Български дух!!! Васко Кръпката

    Колкото повече, толкова повече!
  93. 93 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 714 Весело

    А бе тоя иди//от що не се маскира на архар и да викнеме гоце?

  94. 94 Профил на трафоПОСТ
    трафоПОСТ
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Ако Лени Рифенщал беше жива, би могла да снима филма "Триумф на чалгата".

    „Ако целенасочено се опитате да се провалите и успеете, какво сте постигнали – успех или провал?“ Иво Иванов
  95. 95 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 714 Весело


    До коментар [#94] от "трафоПОСТ":
    "Триумф на чалгата". Не, триумф на чумата...

  96. 96 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    До коментар [#86] от "1Sion1":

    http://www.segabg.com/article.php?id=828682

    Лекувайте се Вие. Ето какво става в Черна гора. Руснаци са влезли за да правят преврат в Черна гора, т.н."граждански протести", като февруарските наши. Първо опозицията се смееше на Джуканович, после излезе, че и Вучич в Сърбия е същисан и така. Рашките директно са организирали въоръжен метеж, заедно с паравоенни - полукриминални сърби.

  97. 97 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Унесени да изразяваме мнение за Слави Учиндолски,забравяме важният въпрос? Кой финансира това нещо наречено концерт и защо?Кого обслужва това мероприятие? Кой дава право на кмета на общината да издава разрешителни на това място да се проведе мероприятието при наличието на толкова много стадиони,площади и други подходящи места, където чалгарите могат да си проведат мероприятието без да пречат на никого?

  98. 98 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    До коментар [#97] от "registriran":

    Може да си отговориш, като видиш кой не осмива никаго Трифонов. Това е Доган. Така че, нещата са ясни. Отделно тоя дори не се включи в първите дни на протести срещу Пеевски, когато излязоха и доста хора от БСП. Смятай. Сега иска да затъмни Митинга на СДС и големите протести срещу Пеевски. Не случайто пак е избрал мястото на ДПС- Целувката Сергей и Местан с докараните с автобуси бедни хора от малцинствата от цялата страна.

  99. 99 Профил на betona
    betona
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    До коментар [#97] от "registriran":

    по-важният въпрос е кой легитимира това мероприятие? аз се сещам за тези, които ще си платят дори за това да го легитимират. нема такава държава.

  100. 100 Профил на dipleng
    dipleng
    Рейтинг: 229 Гневно

    До коментар [#91] от "proizvoditel":
    Българи, не гласувайте на референдума, точно защото го предложи Слави. Защото, ако референдума излезе с високи резултати ще се отвори магистралата към властта на учиндолеца.
    То затова е измислена цялата работа.
    Колкото до писмото на Кръпката - адмирации!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK