За първи път гласуването на изборите у нас е задължително......с едно уточнение,преди 1990 година пак беше задължително,ама тогава си беше наистина задължително,а сега е на майтап.Да накажеш нежелаещия да гласува като го лишиш от правото му да гласува и то след 12 или 15 години си е майтап.
Задължителното гласуване пробно ли е? Ако не е, защо тогава в референдума има въпрос "Подкрепяте ли задължителното гласуване"?
И защо отпадна електронното гласуване?!
"Ако не желае, няма да гласува. Къде е проблемът?"
Въпросът е чисто технически - подават му се две бюлетини и отказва примерно една от двете и взима само едната или предварително казва за кой избор иска бюлетина ...
Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.
Какви ще бъдат последствията ако не гласуваме на президентските избори Тази година българският парламент прие закон за въвеждане на задължителното гласуване. Наближават президентските избори и този въпрос тревожи най-много гражданите, особено които са в чужбина. Хората се интересуват дали ще бъдат глобени, ако не отидат до урните. Какво трябва да се направи, ако имаме уважителна причина да не участваме в изборите. Наложило ни се е да пътуваме или сме били в болница.
За тези случаи има решение- просто трябва да изискаме съответен документ. С него трябва да отидем до административната служба, която изготвя избирателните списъци за нашия район и да занесем епикриза, билет или друго свидетелство, с което да удостоверим нашата невъзможност да гласуваме в дадения момент. Няма определен срок за това.
Важното е, че ако не гласуваме парична санкция няма да има.
Санкция ще има само, ако на едни и същи по вид избори не сме отишли да пуснем своя глас два поредни пъти. Например ако не гласуваме на тези президентски избори, както и на президентските избори след 5 години- през 2021, тогава ще бъдем изключени от избирателните списъци и няма да можем да упражним това свое право.
Ако Изборите можеха да променят нещо в живота на хората,то те щяха да са ги забранили отдавна. Изборите променят живота само на политиците и техните близки !
[quote#9:"The.Teacher"]Въпросът е чисто технически - подават му се две бюлетини и отказва примерно една от двете и взима само едната или предварително казва за кой избор иска бюлетина ...[/quote]
Отказваш бюлетината за референдума, вземаш си само тази в която е ТРАЙЧО ТРАЙКОВ и си готов.
Естествено че ДА за мажоритарни избори. Нека се поизпотят на следващите избори и аз искам аз да си избирам моя представител!
Естествено че ДА за намаляване на субсидията. Само един лев е отива малко в другата посока, но те сами си го докараха. Колко години бляха и не ги намалиха до нормални граници затова сега ще им ги вземем всичките. При 3 милиона гласуващи за 4 години партиите вземат общо 132 милиона лева за "партийна дейност"! Какво правят с тия пари?!
За задължителното ясно че и там ДА. Сега ще видим какъв ще е ефекта върху активността.
[quote#11:"daam"]Времето за машинно гласуване е ограничено до 6 минути. [/quote]
Тъй като няма сухи тренировки предварително, дават Му се пет минути да изучи машината и една да гласува! Ако не се включи във времето, може да тегли един сиктер на машината и да се нареди отново, този път за бюлетини.
Не, не е задължително. Друг списък е. Дори можеш да гласуваш на изборите, да не гласуваш за референдума, а ако по-късно през деня решиш, че все пак искаш и в референдума, можеш да се върнеш и да си гласуваш.
[quote#14:"napitbratmu"]КОЙ предлагаш да ги замести?[/quote]
Аз предлагам ОДС от 97-ма година и ИВАН КОСТОВ - премиер! Събираме 132-ма депутати в парламента и изпращаме комунистите, ксенофобите и етническите партии в пенсия, както беше само и единствено през 1997-2001 г. Само за 4 г. влязохме в ЕС и НАТО и изработихме парите за магистралите, които вече четири правителства подпомагани от делян пеевски не могат да изхарчат.
Пусто дърво. Дава му се възможност да каже какво мнение има по определени въпроси - той не искал. После обаче на дълго и на широко обяснява
" В Швейцария така, при нас онака".
До коментар [#13] от "emil ВСИЧКИ НА РЕФЕРЕНДУМА!":
Глупости, мажоритарно ще си избираш твоя представител, но само от БСП, ГЕРБ и ДПС! Твърдо НЕ.
За субсидията - също простотия, откъде тоя един лев!? И пак основно удар върху малките партии без тъмни схеми на финансиране. Пак НЕ.
Задължителната простотия я има и сега уж, и при бай Тошо я имаше... Айде нЕма нужда, нищо не решава това. Пак НЕ.
НЕ, НЕ, НЕ - три пъти НЕ или въобще без мен на тоя чалгарски референдум, още се чудя кое от двете.
НЕ ИГРАЙТЕ ЗА СИСТЕМАТА
Поради възмущението от кандидатите има призиви да се гласува в квадратчето „не подкрепям никого“.
Трябва да знаете – тези гласове се вадят от действителните гласове и дали някой е взел повече от 50% от гласовете се изчислява само върху бюлетините с вот, който посочва някой от кандидатите. Което означава, че колкото повече хора използват наказателната опция, токова повече се вдига шансът водещият кандидат да спечели още на първи тур (ако в гласуването са участвали повече от половината избиратели).
Ако Изборите можеха да променят нещо в живота на хората,то те щяха да са ги забранили отдавна. Изборите променят живота само на политиците и техните близки !
На първия тур с № 7 , референдума го отсвирваме. На втория тур...както изглежда с е...е си м@йк@т@ . Ако се класират Цеца и Радев, трябва да им покажем пренебрежението, което те демонстрират спрямо нас през цялата кампания.
Да, май най-правилното е да не се гласува на референдума. Ако се гласува вдигаме активността и може да съберат нужните гласове, а НЕ-тата едва ли ще са повече от поръчковите ДА-та на сценаристите зад Дългуча.
[quote#33:"dogwoman"]И какво ще постигнеш с трите НЕ-та? Искаш да вдигнеш активността, за да може 70-те процента са ДА-то да имат повече шанс, или как?[/quote]
Виж какво приятелче. Аз ще гласувам с ДА, не защото ще е добре за тая или оная партия. Ще гласувам така както считам че ще е по-добре за България. А на тебе отрицанието ти произтича от това кое ще е добре или зле за твоята файтонна партийка. Хайде сега ще продължаваме да избираме Анни Бараковки, Фидосовки, Воленовци и всякаква друга паплач в изобилие само и само за да устроим твоята партийка, че да е сигурно че и тя вкарва депутати.
Като искат да влязат и като искат да са фактор да си стават от задниците и да отиват да се конкурират. ЗА ДА НАЗНАЧАВАНЕ НА МАШИНОПИСКА СЕ ПРАВИ КОНКУРС, А НИЕ ТИЯ ОТ КОИТО НИ ЗАВИСИ СЪДБАТА ГИ НАЗНАЧАВАМЕ ПО СПИСЪК. Защото от 20 години не можем да се справим с интереса на партиите.
Освен това кметските избори като са мажоритарни да не би само две партии да имат кметове? И вие си имате кметове горе долу в съотношението от парламента. Хората не са толкова балами колкото ги изкарваш. Един път някой ще ги излъжат ама втория път ще му духнат под опашката щото са си в махалата и си избират собствения представител.
Чакай така. Щом ти дадат бюлетина и плик, после не трябва ли да пуснеш нещо в урната? Не вярвам да раздават бюлетини на желаещите за спомен?
На твое място не бих си правила експерименти. Мисля, че нямаш право да изнасяш бюлетина в никакъв вид от секцията.
[quote#9:"The.Teacher"]Въпросът е чисто технически - подават му се две бюлетини и отказва примерно една от двете и взима само едната или предварително казва за кой избор иска бюлетина ... [/quote]
Взимаш двете бюлетини и ако не искаш да гласуваш примерно за референдума, просто не я попълваш или им теглиш една в писмен вид и си ги пускаш в урната. Кое не е ясно ???
Виж, теоретично можеш да пуснеш празен плик в урната, предполагам, но с това само ще захраниш шоумена и гениалните му сценаристи после да питат "КОЙ НИ ВЗЕ БЮЛЕТИНИТЕ" и "ЗАЩО СА ПРАЗНИ ПЛИКОВЕТЕ".
Наистина не го прави, няма никакъв смисъл. Ако толкова държиш да имаш сувенир, разпечатай си вкъщи образец на бюлетината.
[quote#19:"Rim"]Аз предлагам ОДС от 97-ма година и ИВАН КОСТОВ - премиер! Събираме 132-ма депутати в парламента и изпращаме комунистите, ксенофобите и етническите партии в пенсия[/quote]
Хубу, приема се.
Ама реалната действителност е малко по-различна от десбарските фантазии.
[quote#19:"Rim"]Само за 4 г. влязохме в ЕС и НАТО и изработихме парите за магистралите[/quote]
Това е по-смешно даже и от предишното.
Забавни сте.......
Недей да се чудиш, а не гласувай в реф.,щом имаш такива нагласи. Всеки, който би гласувал с три пъти НЕ, по-добре да не гласува, защото само налива вода в мелницата на привържениците на ДА-то.
Виж последните социологически изследвания. За субсидията има над 70% подкрепа "за". Също и за мажоритарните избори. Само за задълж. гласуване е нещо като "на кантар".
Аз затова няма да гласувам изобщо, иначе съм на твоето мнение и по 3 въпроса
До коментар [#36] от "mr.lottalove. I vote for Alice Cooper!":
Не знам откъде ти дойде наум това за десебарките. Аз никога не съм гласувала за ДСБ и никога няма да гласувам, обаче съм категорично Не и на трите въпроса.
[quote#44:"dogwoman"]Недей да се чудиш, а не гласувай в реф.,щом имаш такива нагласи. Всеки, който би гласувал с три пъти НЕ, по-добре да не гласува, защото само налива вода в мелницата на привържениците на ДА-то. [/quote]
Те така са свикнали - от много умуване да се нахендрят.
На референдума за АЕЦ-а точно Светиня Му Костов ги призова да гласуват с "НЕ", в резултат на което резултатът очаквано беше "ДА", но точно тяхната активност го направиха И легитимен. Оттогава комунетата го размахват като "волята на народа", а "най-умните" се хапят отзад.
Те така и сега......
[quote#44:"dogwoman"]не гласувай в реф.,щом имаш такива нагласи. Всеки, който би гласувал с три пъти НЕ, по-добре да не гласува, защото само налива вода в мелницата на привържениците на ДА-то.
Виж последните социологически изследвания. За субсидията има над 70% подкрепа "за". Също и за мажоритарните избори. Само за задълж. гласуване е нещо като "на кантар". [/quote]
съгласен - ако си Против и трите въпроса - просто НЕ гласувай, ясно е, че популистките въпроси ще имат повече ДАта, референдума трябва да се игнорира за да не се дига участието и да стане задължителен
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
[quote#38:"emil ВСИЧКИ НА РЕФЕРЕНДУМА!"]Аз ще гласувам с ДА, не защото ще е добре за тая или оная партия. Ще гласувам така както считам че ще е по-добре за България. [/quote]
Ако през 1997-ма година изборите бяха мажоритарни, в парламента щяха да влязат само ОДС, руското дпс и двама, трима комунисти за разплод! Как щеше да се управлява, след като половината българи нямаше да имат представители в НС...? Как се управлява със слаба опозиция или дори без опозиция? През ден ще се вдига стачки и протести! Пропорционалната система с преференции е най-доброто за България! Аз така мисля, ти мислиш различно, гласувате и решаваме! Демокрация. Няма по-добра политическа система от демокрацията!
[quote#9:"The.Teacher"]Въпросът е чисто технически - подават му се две бюлетини и отказва примерно една от двете и взима само едната или предварително казва за кой избор иска бюлетина ...
[/quote]
би било НЕЗАКОННО да ти дадат две бюлетини - гласуването за референдума е пожелание, дори нямат право да те питат дали искаш да гласуваш, ти трябва да поискаш бюлетина за него изрично
и да ти я дадат - просто им я връщаш и няма се подписваш че си гласувал
НЕ на Референдума
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
[quote#51:"Rim"]Пропорционалната система с преференции е най-доброто за България! Аз така мисля, ти мислиш различно, гласувате и решаваме![/quote]
Напротив, аз също смятам, че пропорционалната система с преференции е най-подходяща и че представителната демокрация е най-добрата политическа система за България.
Дразнят ме обаче десебарските претенции, че са единствените носители на демокрацията и дясното мислене. Еми - не са!
[quote#32:"virtual brain"]правилното е да не се гласува на референдума.[/quote]
Не трябва да се гласува за нито един въпрос от този референдум.
Всеки от тях е в полза на големите партии. Посочен отговор само на един въпрос се зачита като участие в другите два, понеже бюлетината е обща.
По-долу в коментар ти пиша, че е напълно възможно да си изнесеш бюлетината, щото от стаичката излизаш само с плик в ръка (празен). Ама за къкв дявол ти е тая хартийка глупава, а после ще се създаде повод за приказки и конспиративни теории.
Издигнатият за кандидат-президент от Реформаторския блок Трайчо Трайков е получил над 70 000 евро (около 140 000 лева), за да защити българските национални интереси по арбитражното дело за АЕЦ "Белене".
No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ;
Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpg
Аз съм дежурен в петък и в събота, но в неделя ще ида до посолството в Прага да гласувам. За референдума не съм решил какво да правя. Ще видя на място на какъв акъл ще съм.
Иначе миналия месец имахме избори за Сенат и избори за провинциални събрания (тук всяка от 14-те провинции си имат собствени еднокамерни парламенти, президенти и правителства).
Бюлетините се разпращат на избирателите по пощата - по един комплект за всеки, но можеш да си вземеш и на място, ако си си ги забравил в къщи. Неизползваните бюлетини можеш да си ги вземеш за спомен. Аз не си ги взех - в самата избирателна стая има кош за хартиени отпадъци - рециклират ги.
Единствено не знам по какъв начин се отчита празен плик. Ясно е, че повишава активността. Но дали се отбелязва в протокола? Доколкото знам, в протокола пише "брой на намерените в урната бюлетини" и после "брой действителни" и "недействителни".
Не че е важно, просто ми е интересно дали се отразяав.
При референдума недействителна бюлетина,предполагам се зачита за гласувал.Тоест,както писахте- за активност.
Бюлетината е недействителна,но плика е пуснат.
Това са мои разсъждения.......
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
Цитат от статията :
"""... Повечето от избраните секции за машинно гласуване са в окръжните градове и в София, ..."""
- - - -
"""... са в окръжните градове ..."""
------------------
Някой да се сеща поне за един ОКРЪЖЕН град в България !
От 1987-ма в България НЯМА ОКРЪЗИ ! ! !
Има само общини и области !
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
[quote#79:"evelin_m"] химикала на комисията [/quote]
Химикалките на всички СИК в България имат един и същ произход и са еднакви !
Прочети Изборния кодекс, който е изключително подробен и доста дълъг и в него ще намериш , че е забранено в изборните помещения да се внасят други материали освен тези , които са одобрени и раздадени от ЦИК !
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Какво трогателно единомислие цари между всички според които сегашната избирателна система е съвършена и селектира за депутати най - подходящите за това граждани на България. Обменят си идеи, напътствия, инструктажи. И за какво - само да провалят един референдума който поставя за пръв път действително важен въпрос.
Довчерашни противници днес вият, блеят и скимтят под каузата която временно ги е събрала като в лодката на Дончева.
[quote#80:"dorn"]Не беше легитимен, събра се само мнозинство за разглеждане на въпросите в НС и толкова, [/quote]
Ами това "толкова" беше напълно достатъчно, за да се търкаля тази тема и до днес. Референдума мина на косъм, с около един процент над минимума, ако не се лъжа.
Ако Костов не беше призовал да се гласува, нямаше да събере достатъчно и темата щеше да е окончателно закрита.
Тезата ми в случая е, че много внимателно трябва да се обмисля какво и как се прави, иначе реално се помага на другата страна........
[quote#83:"pag"]
Тезата ми в случая е, че много внимателно трябва да се обмисля какво и как се прави, иначе реално се помага на другата страна........[/quote]
Не знам коя е твоята страна, но моята е НС да се избира мажоритарно.
[quote#62:"Али Ибн Абдул Обстул Бей"]Добре е, че рейтинга на Т.Т. е по нисък от от този на Пищова. Снощи на дебатите беше най-слабият.[/quote]
Рейтингът на ТТ винаги е бил много висок, особено когато става въпрос за близко разтояние. А пък срещу араби е неотразим.
[quote#84:"dorn"]Не знам коя е твоята страна, но моята е НС да се избира мажоритарно.[/quote]
Смятам, че пропорционалната система с елементи на преференция е по-подходяща.
Мажоритарна система бих одобрил САМО в съчетание с реална процедура за отзоваване на депутата от избирателите му. Иначе става абсолютно безотговорен и цял мандат може да прави каквото му хрумне без да се смущава от нищо. Бедна ви е фантазията на какво са способни иначе свестни хора, ако им падне власт, съчетана с липса на отговорност (всъщност всички го виждаме - в съдебната власт).
Правилното поведение е да не се гласува на референдума. Отговор с НЕ или гласуване дори само на един от въпросите се смята за участие и глупавият референдум се легитимира.
До коментар [#86] от "pag":
Вярно. Най-демократична е пропорционална с-ма с преференциален вот /като в Белгия/. При мажоритарна с-ма печели само един, дори да е в малцинство спрямо останалите.
Балотажът брои ли се за гласуване втори път? Ако първият път не отидеш и вторият път,на балотажа - пак не отидеш, автоматично отпадаш от избирателните списъци, така ли или условието важи само за отделни избори? И въобще - в Германия например, и в САЩ, гласуването задължително ли е или само в Северна Корея? Въобще защо т.нар. народни представители не извикат Пената да им нареди системата както трябва? Що се отнася до референдума - със сигурност ще успее - чалгата е най-популярната музика у нас, и Славея й също.
Не е така ,според мен. И двете неща са погрешни - партиите НЕ ТРЯБВА да получават субсидии от държавата. Трябва да се издържат само от членски внос и дарения. Това е единственият начин да се гарантира отпадане на навлеците, които кльопат от джобовете ни за наша сметка.
Чичковци и лелки , извинявам се ама сте много празни ... Все си мислите, че ще ви мамят. И много ги разбирате кой на кого какъв бил ВИС МИС... Яжте си това дето сте си забъркали щом сте доволни от всичко, а не се оплаквайте. Нямало да гласуват на референдум защото пак има конспирация видиш ли хахахахха
Всички много знаят, всичко им е ясно и са много умни !!
А сега повтаряйте : Беееее, ние не сме роби !! Бееее , ние сме умни няма да ни измамите !! Ебати добитъка !! без извинение
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноС хладен ум и горещо сърце се гласува.
Доброто е заразноdobrich
Рейтинг: 1159 Весело[quote#1:"dogwoman"]С хладен ум и горещо сърце[/quote]
Знаете ги в МВР-то указанията на тагариш Дзерджински.
chicago514
Рейтинг: 1017 ВеселоЗа първи път гласуването на изборите у нас е задължително......с едно уточнение,преди 1990 година пак беше задължително,ама тогава си беше наистина задължително,а сега е на майтап.Да накажеш нежелаещия да гласува като го лишиш от правото му да гласува и то след 12 или 15 години си е майтап.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
The.Teacher
Рейтинг: 583 Неутрално"Бюлетината за референдума се получава с непрозрачен плик."
Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.Задължително ли се дава и бюлетина за референдум? Ако някой не желае да гласува на референдума?
Николай Георгиев
Рейтинг: 1136 ЛюбопитноЗадължителното гласуване пробно ли е? Ако не е, защо тогава в референдума има въпрос "Подкрепяте ли задължителното гласуване"?
И защо отпадна електронното гласуване?!
lechevalier
Рейтинг: 433 НеутралноСложно, сложно.. поне тая сложнотия да даваше плодове!...
lechevalier
Рейтинг: 433 НеутралноДо коментар [#5] от "The.Teacher":
Ако не желае, няма да гласува. Къде е проблемът?
The.Teacher
Рейтинг: 583 Неутрално"Ако не желае, няма да гласува. Къде е проблемът?"
Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.Въпросът е чисто технически - подават му се две бюлетини и отказва примерно една от двете и взима само едната или предварително казва за кой избор иска бюлетина ...
НЕгласуващ
Рейтинг: 479 ВеселоКакви ще бъдат последствията ако не гласуваме на президентските избори Тази година българският парламент прие закон за въвеждане на задължителното гласуване. Наближават президентските избори и този въпрос тревожи най-много гражданите, особено които са в чужбина. Хората се интересуват дали ще бъдат глобени, ако не отидат до урните. Какво трябва да се направи, ако имаме уважителна причина да не участваме в изборите. Наложило ни се е да пътуваме или сме били в болница.
D1%89%D0%B5-%D0%B1%D1%8A%D0%B4%D0%B0%D1%82-%D0%BF% D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0 %B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%B0%D0%BA%D0%BE-%D0%BD%D0 %B5-%D0%B3%D0%BB/
Ако Изборите можеха да променят нещо в живота на хората,то те щяха да са ги забранили отдавна. Изборите променят живота само на политиците и техните близки !За тези случаи има решение- просто трябва да изискаме съответен документ. С него трябва да отидем до административната служба, която изготвя избирателните списъци за нашия район и да занесем епикриза, билет или друго свидетелство, с което да удостоверим нашата невъзможност да гласуваме в дадения момент. Няма определен срок за това.
Важното е, че ако не гласуваме парична санкция няма да има.
Санкция ще има само, ако на едни и същи по вид избори не сме отишли да пуснем своя глас два поредни пъти. Например ако не гласуваме на тези президентски избори, както и на президентските избори след 5 години- през 2021, тогава ще бъдем изключени от избирателните списъци и няма да можем да упражним това свое право.
Закона за задължителното гласуване не важи за хората на възраст над 70 години. http://worldbg.eu/%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%B8-%
daam
Рейтинг: 1167 Весело"Времето за машинно гласуване е ограничено до 6 минути. Стартът се дава от председателя на изборната комисия."
Това със старта звучи комично
Рим
Рейтинг: 1596 Неутрално[quote#9:"The.Teacher"]Въпросът е чисто технически - подават му се две бюлетини и отказва примерно една от двете и взима само едната или предварително казва за кой избор иска бюлетина ...[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯОтказваш бюлетината за референдума, вземаш си само тази в която е ТРАЙЧО ТРАЙКОВ и си готов.
emil
Рейтинг: 2773 НеутралноЕстествено че ДА за мажоритарни избори. Нека се поизпотят на следващите избори и аз искам аз да си избирам моя представител!
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Естествено че ДА за намаляване на субсидията. Само един лев е отива малко в другата посока, но те сами си го докараха. Колко години бляха и не ги намалиха до нормални граници затова сега ще им ги вземем всичките. При 3 милиона гласуващи за 4 години партиите вземат общо 132 милиона лева за "партийна дейност"! Какво правят с тия пари?!
За задължителното ясно че и там ДА. Сега ще видим какъв ще е ефекта върху активността.
wwwtoчkacom
Рейтинг: 521 Неутрално[quote#4:"voltaire"]да се лекува от заразата, наречена ГЕРБ[/quote]
КОЙ предлагаш да ги замести?
Рим
Рейтинг: 1596 Весело[quote#11:"daam"]Времето за машинно гласуване е ограничено до 6 минути. [/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯТъй като няма сухи тренировки предварително, дават Му се пет минути да изучи машината и една да гласува! Ако не се включи във времето, може да тегли един сиктер на машината и да се нареди отново, този път за бюлетини.
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#5] от "The.Teacher":
Доброто е заразноНе, не е задължително. Друг списък е. Дори можеш да гласуваш на изборите, да не гласуваш за референдума, а ако по-късно през деня решиш, че все пак искаш и в референдума, можеш да се върнеш и да си гласуваш.
АзКлавдия
Рейтинг: 897 ВеселоДо коментар [#2] от "dobrich":
Доброто е заразноА ти откъде ги знаеш, хм?
Смешко.
rossen4i4o
Рейтинг: 217 Неутралноако случайно минаваш покрай избирателната , ;благославяш; Ги и си отминаваш с ведро сърце
Рим
Рейтинг: 1596 Неутрално[quote#14:"napitbratmu"]КОЙ предлагаш да ги замести?[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯАз предлагам ОДС от 97-ма година и ИВАН КОСТОВ - премиер! Събираме 132-ма депутати в парламента и изпращаме комунистите, ксенофобите и етническите партии в пенсия, както беше само и единствено през 1997-2001 г. Само за 4 г. влязохме в ЕС и НАТО и изработихме парите за магистралите, които вече четири правителства подпомагани от делян пеевски не могат да изхарчат.
dorn
Рейтинг: 1284 НеутралноДо коментар [#9] от "The.Teacher":
Пусто дърво. Дава му се възможност да каже какво мнение има по определени въпроси - той не искал. После обаче на дълго и на широко обяснява
" В Швейцария така, при нас онака".
Рим
Рейтинг: 1596 Весело[quote#16:"dogwoman"]...ако по-късно през деня решиш, че все пак искаш и в референдума, можеш да се върнеш и да си гласуваш.[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ...но може и да не се върнеш, което е по-вероятно.
virtual brain
Рейтинг: 937 НеутралноДо коментар [#13] от "emil ВСИЧКИ НА РЕФЕРЕНДУМА!":
БЕЗполезен идиотГлупости, мажоритарно ще си избираш твоя представител, но само от БСП, ГЕРБ и ДПС! Твърдо НЕ.
За субсидията - също простотия, откъде тоя един лев!? И пак основно удар върху малките партии без тъмни схеми на финансиране. Пак НЕ.
Задължителната простотия я има и сега уж, и при бай Тошо я имаше... Айде нЕма нужда, нищо не решава това. Пак НЕ.
НЕ, НЕ, НЕ - три пъти НЕ или въобще без мен на тоя чалгарски референдум, още се чудя кое от двете.
НЕгласуващ
Рейтинг: 479 ГневноНЕ ИГРАЙТЕ ЗА СИСТЕМАТА
Ако Изборите можеха да променят нещо в живота на хората,то те щяха да са ги забранили отдавна. Изборите променят живота само на политиците и техните близки !Поради възмущението от кандидатите има призиви да се гласува в квадратчето „не подкрепям никого“.
Трябва да знаете – тези гласове се вадят от действителните гласове и дали някой е взел повече от 50% от гласовете се изчислява само върху бюлетините с вот, който посочва някой от кандидатите. Което означава, че колкото повече хора използват наказателната опция, токова повече се вдига шансът водещият кандидат да спечели още на първи тур (ако в гласуването са участвали повече от половината избиратели).
Изводът е – не мислете, че играете срещу системата, за нея играете. http://terminal3.bg/ne-igrajte-za-sistemata/
Elena Dimitrova
Рейтинг: 523 НеутралноНа 06.11.2016г. - Трайчо Трайков и три "НЕ"-та!
4itatelРим
Рейтинг: 1596 Неутрално[quote#22:"virtual brain"]НЕ, НЕ, НЕ - три пъти НЕ или въобще без мен на тоя чалгарски референдум, още се чудя кое от двете[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯТочно! Най-добре е второто, за да не наливаме вода в мелницата на учиндолския дългуч, пръв приятел на мутрите от ВИС-2!
Рим
Рейтинг: 1596 Неутрално[quote#23:"НЕгласуващ"]Изводът е – не мислете, че играете срещу системата, за нея играете.[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯА най-добре, си гласувайте за ТРАЙЧО ТРАЙКОВ, за да играете не само за себе си, но и за децата си.
zle_platen_trol
Рейтинг: 426 НеутралноНа първия тур с № 7 , референдума го отсвирваме. На втория тур...както изглежда с е...е си м@йк@т@ . Ако се класират Цеца и Радев, трябва да им покажем пренебрежението, което те демонстрират спрямо нас през цялата кампания.
Рим
Рейтинг: 1596 Неутрално[quote#24:"4itatel"]На 06.11.2016г. - Трайчо Трайков и три "НЕ"-та![/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯИ аз съм така, само че трите НЕ-та мисля да си ги отнеса в къщи за спомен от учиндолския дългуч!
vassilun
Рейтинг: 4795 Неутрално[quote#24:"4itatel"]На 06.11.2016г. - Трайчо Трайков и три "НЕ"-та! [/quote]
"Как се гласува на президентските избори и референдума"
Гласува се с № 7 за президент и с три пъти НЕ за референдума!
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#21] от "Rim":
Доброто е заразноАз изобщо няма да гласувам в референдума, така че дори теоретично тази възможност отпада при мен
АзКлавдия
Рейтинг: 897 ЛюбопитноДо коментар [#28] от "Rim":
Доброто е заразноКак така? Не се ли отбелязва, че си взел бюлетина? Как ще си отнесеш вкъщи?
virtual brain
Рейтинг: 937 НеутралноДо коментар [#25] от "Rim":
БЕЗполезен идиотДа, май най-правилното е да не се гласува на референдума. Ако се гласува вдигаме активността и може да съберат нужните гласове, а НЕ-тата едва ли ще са повече от поръчковите ДА-та на сценаристите зад Дългуча.
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#24] от "4itatel":
Доброто е заразноИ какво ще постигнеш с трите НЕ-та? Искаш да вдигнеш активността, за да може 70-те процента са ДА-то да имат повече шанс, или как?
Рим
Рейтинг: 1596 Весело[quote#30:"dogwoman"]Аз изобщо няма да гласувам в референдума, така че дори теоретично тази възможност отпада при мен[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯИ аз май на там отивам...
Рим
Рейтинг: 1596 Неутрално[quote#33:"dogwoman"]И какво ще постигнеш с трите НЕ-та? Искаш да вдигнеш активността, за да може 70-те процента са ДА-то да имат повече шанс, или как?[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯИменно!
mr.lottalove.
Рейтинг: 1128 НеутралноХихихих, десебарките ги е страх от задължителен и мажоритарен вот!
В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!А като стане дума за намаляване на субсидията , направо припадат!
Рим
Рейтинг: 1596 Неутрално[quote#31:"dogwoman"]Как така? Не се ли отбелязва, че си взел бюлетина? Как ще си отнесеш вкъщи?[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯЩе я открадна! Нали не е заведена с изходящ номер...
emil
Рейтинг: 2773 НеутралноДо коментар [#22] от "virtual brain":
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Виж какво приятелче. Аз ще гласувам с ДА, не защото ще е добре за тая или оная партия. Ще гласувам така както считам че ще е по-добре за България. А на тебе отрицанието ти произтича от това кое ще е добре или зле за твоята файтонна партийка. Хайде сега ще продължаваме да избираме Анни Бараковки, Фидосовки, Воленовци и всякаква друга паплач в изобилие само и само за да устроим твоята партийка, че да е сигурно че и тя вкарва депутати.
Като искат да влязат и като искат да са фактор да си стават от задниците и да отиват да се конкурират. ЗА ДА НАЗНАЧАВАНЕ НА МАШИНОПИСКА СЕ ПРАВИ КОНКУРС, А НИЕ ТИЯ ОТ КОИТО НИ ЗАВИСИ СЪДБАТА ГИ НАЗНАЧАВАМЕ ПО СПИСЪК. Защото от 20 години не можем да се справим с интереса на партиите.
Освен това кметските избори като са мажоритарни да не би само две партии да имат кметове? И вие си имате кметове горе долу в съотношението от парламента. Хората не са толкова балами колкото ги изкарваш. Един път някой ще ги излъжат ама втория път ще му духнат под опашката щото са си в махалата и си избират собствения представител.
Рим
Рейтинг: 1596 Весело[quote#36:"mr.lottalove. I vote for Alice Cooper!"]Хихихих, десебарките ги е страх от задължителен и мажоритарен вот[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯМного! Умиргаме от страх...
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#37] от "Rim":
Доброто е заразноЧакай така. Щом ти дадат бюлетина и плик, после не трябва ли да пуснеш нещо в урната? Не вярвам да раздават бюлетини на желаещите за спомен?
На твое място не бих си правила експерименти. Мисля, че нямаш право да изнасяш бюлетина в никакъв вид от секцията.
Боли Мауя
Рейтинг: 442 Неутрално[quote#9:"The.Teacher"]Въпросът е чисто технически - подават му се две бюлетини и отказва примерно една от двете и взима само едната или предварително казва за кой избор иска бюлетина ... [/quote]
Взимаш двете бюлетини и ако не искаш да гласуваш примерно за референдума, просто не я попълваш или им теглиш една в писмен вид и си ги пускаш в урната. Кое не е ясно ???
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#37] от "Rim":
Доброто е заразноВиж, теоретично можеш да пуснеш празен плик в урната, предполагам, но с това само ще захраниш шоумена и гениалните му сценаристи после да питат "КОЙ НИ ВЗЕ БЮЛЕТИНИТЕ" и "ЗАЩО СА ПРАЗНИ ПЛИКОВЕТЕ".
Наистина не го прави, няма никакъв смисъл. Ако толкова държиш да имаш сувенир, разпечатай си вкъщи образец на бюлетината.
pag
Рейтинг: 607 Весело[quote#19:"Rim"]Аз предлагам ОДС от 97-ма година и ИВАН КОСТОВ - премиер! Събираме 132-ма депутати в парламента и изпращаме комунистите, ксенофобите и етническите партии в пенсия[/quote]
Culus capitem delitХубу, приема се.
Ама реалната действителност е малко по-различна от десбарските фантазии.
[quote#19:"Rim"]Само за 4 г. влязохме в ЕС и НАТО и изработихме парите за магистралите[/quote]
Това е по-смешно даже и от предишното.
Забавни сте.......
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#22] от "virtual brain":
Доброто е заразноНедей да се чудиш, а не гласувай в реф.,щом имаш такива нагласи. Всеки, който би гласувал с три пъти НЕ, по-добре да не гласува, защото само налива вода в мелницата на привържениците на ДА-то.
Виж последните социологически изследвания. За субсидията има над 70% подкрепа "за". Също и за мажоритарните избори. Само за задълж. гласуване е нещо като "на кантар".
Аз затова няма да гласувам изобщо, иначе съм на твоето мнение и по 3 въпроса
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#36] от "mr.lottalove. I vote for Alice Cooper!":
Доброто е заразноНе знам откъде ти дойде наум това за десебарките. Аз никога не съм гласувала за ДСБ и никога няма да гласувам, обаче съм категорично Не и на трите въпроса.
abygale
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#1] от "dogwoman":
"С хладен ум и горещо сърце се гласува....против ГЕРБ!
ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
Рейтинг: 826 Неутралнона изборите се гласува ЗА Трайчо Трайков
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВАа референдума се игнорира и НЕ се участва
pag
Рейтинг: 607 Любопитно[quote#44:"dogwoman"]Недей да се чудиш, а не гласувай в реф.,щом имаш такива нагласи. Всеки, който би гласувал с три пъти НЕ, по-добре да не гласува, защото само налива вода в мелницата на привържениците на ДА-то. [/quote]
Culus capitem delitТе така са свикнали - от много умуване да се нахендрят.
На референдума за АЕЦ-а точно Светиня Му Костов ги призова да гласуват с "НЕ", в резултат на което резултатът очаквано беше "ДА", но точно тяхната активност го направиха И легитимен. Оттогава комунетата го размахват като "волята на народа", а "най-умните" се хапят отзад.
Те така и сега......
ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
Рейтинг: 826 Неутрално[quote#44:"dogwoman"]не гласувай в реф.,щом имаш такива нагласи. Всеки, който би гласувал с три пъти НЕ, по-добре да не гласува, защото само налива вода в мелницата на привържениците на ДА-то.
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВАВиж последните социологически изследвания. За субсидията има над 70% подкрепа "за". Също и за мажоритарните избори. Само за задълж. гласуване е нещо като "на кантар". [/quote]
съгласен - ако си Против и трите въпроса - просто НЕ гласувай, ясно е, че популистките въпроси ще имат повече ДАта, референдума трябва да се игнорира за да не се дига участието и да стане задължителен
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Рим
Рейтинг: 1596 Неутрално[quote#38:"emil ВСИЧКИ НА РЕФЕРЕНДУМА!"]Аз ще гласувам с ДА, не защото ще е добре за тая или оная партия. Ще гласувам така както считам че ще е по-добре за България. [/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯАко през 1997-ма година изборите бяха мажоритарни, в парламента щяха да влязат само ОДС, руското дпс и двама, трима комунисти за разплод! Как щеше да се управлява, след като половината българи нямаше да имат представители в НС...? Как се управлява със слаба опозиция или дори без опозиция? През ден ще се вдига стачки и протести! Пропорционалната система с преференции е най-доброто за България! Аз така мисля, ти мислиш различно, гласувате и решаваме! Демокрация. Няма по-добра политическа система от демокрацията!
pag
Рейтинг: 607 Неутрално[quote#44:"dogwoman"]Аз затова няма да гласувам изобщо, иначе съм на твоето мнение и по 3 въпроса[/quote]
Culus capitem delitАз - също няма да гласувам на референдума.
ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
Рейтинг: 826 Неутрално[quote#9:"The.Teacher"]Въпросът е чисто технически - подават му се две бюлетини и отказва примерно една от двете и взима само едната или предварително казва за кой избор иска бюлетина ...
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА[/quote]
би било НЕЗАКОННО да ти дадат две бюлетини - гласуването за референдума е пожелание, дори нямат право да те питат дали искаш да гласуваш, ти трябва да поискаш бюлетина за него изрично
и да ти я дадат - просто им я връщаш и няма се подписваш че си гласувал
НЕ на Референдума
abygale
Рейтинг: 531 НеутралноГласувайте за Трайчо! Да изметем гербаджийско-мутренската мафия, завличаща държавата към дъното.
virtual brain
Рейтинг: 937 НеутралноДо коментар [#44] от "dogwoman":
БЕЗполезен идиотЯвно е така. Трите НЕ-та няма да свършат работа. На тоя съмнителен референдум не трябва да се гласува.
pag
Рейтинг: 607 Неутрално[quote#51:"Rim"]Пропорционалната система с преференции е най-доброто за България! Аз така мисля, ти мислиш различно, гласувате и решаваме![/quote]
Culus capitem delitНапротив, аз също смятам, че пропорционалната система с преференции е най-подходяща и че представителната демокрация е най-добрата политическа система за България.
Дразнят ме обаче десебарските претенции, че са единствените носители на демокрацията и дясното мислене. Еми - не са!
Рим
Рейтинг: 1596 Неутрално[quote#40:"dogwoman"]На твое място не бих си правила експерименти. Мисля, че нямаш право да изнасяш бюлетина в никакъв вид от секцията.[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯМоже и да си права! Не съм на ясно с този казус.
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#55] от "virtual brain":
Доброто е заразноНе, няма да свършат работа наистина. И ако повишим активността, само ще си нахлузим сами примката.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2731 Любопитно[quote#32:"virtual brain"]правилното е да не се гласува на референдума.[/quote]
Не трябва да се гласува за нито един въпрос от този референдум.
Всеки от тях е в полза на големите партии. Посочен отговор само на един въпрос се зачита като участие в другите два, понеже бюлетината е обща.
Рим
Рейтинг: 1596 Весело[quote#56:"pag"]Дразнят ме обаче десебарските претенции, че са единствените носители на демокрацията и дясното мислене. Еми - не са![/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯЕми, добре! Съгласен съм.
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#57] от "Rim":
Доброто е заразноПо-долу в коментар ти пиша, че е напълно възможно да си изнесеш бюлетината, щото от стаичката излизаш само с плик в ръка (празен). Ама за къкв дявол ти е тая хартийка глупава, а после ще се създаде повод за приказки и конспиративни теории.
Али Ибн Абдул Обстул Бей
Рейтинг: 280 НеутралноДобре е, че рейтинга на Т.Т. е по нисък от от този на Пищова. Снощи на дебатите беше най-слабият.
No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpgdnevnikar
Рейтинг: 4141 Любопитносеки 4ти км
Надяваме се изборните книжа да съдържат #7.
Нямаше ли да е по-честно ако Суверенът е предварително информиран какво го очаква в тъмната стаичка?
В Ден за размисъл да смята, разъждава и обмисля...
"Забранено е...
Предварително раздаване на изборни книжа и материали."
Рим
Рейтинг: 1596 Весело[quote#61:"dogwoman"]Ама за къкв дявол ти е тая хартийка глупава[/quote]
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯНямам разумен отговор. Този път успя да ме убедиш.
WALL-E
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#40] от "dogwoman":
Умен и красив жълтопаветник.До коментар [#41] от "ЧеГоБарат":
За референдума ще се броят ПЛИКОВЕТЕ а не бюлетините.
Нищо не трябва да се пуска там - нито попълнена, нито надраскана, нито празен плик.
stef
Рейтинг: 417 Весело[quote#14:"napitbratmu"]да се лекува от заразата, наречена ГЕРБ- цитат на коментар #4 от “voltaire”
StefКОЙ предлагаш да ги замести?[/quote]
Все едно си писал КОЙ е ДП
ГЕРБ = КОЙ ако още не си разбрал
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#65] от "WALL-E":
Доброто е заразноИма логика да е така
Али Ибн Абдул Обстул Бей
Рейтинг: 280 НеутралноИма ли още накой който ще гласува за Т.Т.? НЕ!
No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpgИздигнатият за кандидат-президент от Реформаторския блок Трайчо Трайков е получил над 70 000 евро (около 140 000 лева), за да защити българските национални интереси по арбитражното дело за АЕЦ "Белене".
nessarox
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#61] от "dogwoman":
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”Правилно,още повече,че за референдума се отчитат пликовете,а не съдържанието.
Тодор Пеев
Рейтинг: 273 НеутралноВсичко е толкова просто - щом нещо, измислено от политиците за политиците, е задължително, просто го игнорираш.
No Pain No GainИли пускаш в неделя една седмѝца и домой.
PavelCZ
Рейтинг: 1317 НеутралноАз съм дежурен в петък и в събота, но в неделя ще ида до посолството в Прага да гласувам. За референдума не съм решил какво да правя. Ще видя на място на какъв акъл ще съм.
E PLVRIBVS VNVMИначе миналия месец имахме избори за Сенат и избори за провинциални събрания (тук всяка от 14-те провинции си имат собствени еднокамерни парламенти, президенти и правителства).
Бюлетините се разпращат на избирателите по пощата - по един комплект за всеки, но можеш да си вземеш и на място, ако си си ги забравил в къщи. Неизползваните бюлетини можеш да си ги вземеш за спомен. Аз не си ги взех - в самата избирателна стая има кош за хартиени отпадъци - рециклират ги.
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#69] от "nessarox":
Доброто е заразноЕдинствено не знам по какъв начин се отчита празен плик. Ясно е, че повишава активността. Но дали се отбелязва в протокола? Доколкото знам, в протокола пише "брой на намерените в урната бюлетини" и после "брой действителни" и "недействителни".
Не че е важно, просто ми е интересно дали се отразяав.
nessarox
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#72] от "dogwoman":
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”При референдума недействителна бюлетина,предполагам се зачита за гласувал.Тоест,както писахте- за активност.
Бюлетината е недействителна,но плика е пуснат.
Това са мои разсъждения.......
АзКлавдия
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#73] от "nessarox":
Доброто е заразноДа, и аз така смятам.
Боб
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#23] от "НЕгласуващ":
Това ВЕЧЕ не е така. Промениха методиката, и на 1 тур се броят само гласовете "ЗА".
Чардо
Рейтинг: 1316 РазстроеноЦитат от статията :
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24"""... Повечето от избраните секции за машинно гласуване са в окръжните градове и в София, ..."""
- - - -
"""... са в окръжните градове ..."""
------------------
Някой да се сеща поне за един ОКРЪЖЕН град в България !
От 1987-ма в България НЯМА ОКРЪЗИ ! ! !
Има само общини и области !
Светлозар Колев
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#27] от "zle_platen_trol":
Абсолютно съм съгласен!+++++++++++
Велков
Рейтинг: 1316 НеутралноПолезна информация. Благодаря!
evelin_m
Рейтинг: 426 ЛюбопитноИ си носете собствен син химикал! Защото може с химикала на комисията , гласа Ви да изчезне след 2 часа !
dorn
Рейтинг: 1284 НеутралноДо коментар [#48] от "pag":
Не беше легитимен, събра се само мнозинство за разглеждане на въпросите в НС и толкова, но не и мнозинство необходимо за задължително действие.
Чардо
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноДо коментар [#79] от "evelin_m":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#79:"evelin_m"] химикала на комисията [/quote]
Химикалките на всички СИК в България имат един и същ произход и са еднакви !
Прочети Изборния кодекс, който е изключително подробен и доста дълъг и в него ще намериш , че е забранено в изборните помещения да се внасят други материали освен тези , които са одобрени и раздадени от ЦИК !
dorn
Рейтинг: 1284 ВеселоКакво трогателно единомислие цари между всички според които сегашната избирателна система е съвършена и селектира за депутати най - подходящите за това граждани на България. Обменят си идеи, напътствия, инструктажи. И за какво - само да провалят един референдума който поставя за пръв път действително важен въпрос.
Довчерашни противници днес вият, блеят и скимтят под каузата която временно ги е събрала като в лодката на Дончева.
pag
Рейтинг: 607 Неутрално[quote#80:"dorn"]Не беше легитимен, събра се само мнозинство за разглеждане на въпросите в НС и толкова, [/quote]
Culus capitem delitАми това "толкова" беше напълно достатъчно, за да се търкаля тази тема и до днес. Референдума мина на косъм, с около един процент над минимума, ако не се лъжа.
Ако Костов не беше призовал да се гласува, нямаше да събере достатъчно и темата щеше да е окончателно закрита.
Тезата ми в случая е, че много внимателно трябва да се обмисля какво и как се прави, иначе реално се помага на другата страна........
dorn
Рейтинг: 1284 Неутрално[quote#83:"pag"]
Тезата ми в случая е, че много внимателно трябва да се обмисля какво и как се прави, иначе реално се помага на другата страна........[/quote]
Не знам коя е твоята страна, но моята е НС да се избира мажоритарно.
dorn
Рейтинг: 1284 ВеселоДо коментар [#62] от "Али Ибн Абдул Обстул Бей":
[quote#62:"Али Ибн Абдул Обстул Бей"]Добре е, че рейтинга на Т.Т. е по нисък от от този на Пищова. Снощи на дебатите беше най-слабият.[/quote]
Рейтингът на ТТ винаги е бил много висок, особено когато става въпрос за близко разтояние. А пък срещу араби е неотразим.
pag
Рейтинг: 607 Неутрално[quote#84:"dorn"]Не знам коя е твоята страна, но моята е НС да се избира мажоритарно.[/quote]
Culus capitem delitСмятам, че пропорционалната система с елементи на преференция е по-подходяща.
Мажоритарна система бих одобрил САМО в съчетание с реална процедура за отзоваване на депутата от избирателите му. Иначе става абсолютно безотговорен и цял мандат може да прави каквото му хрумне без да се смущава от нищо. Бедна ви е фантазията на какво са способни иначе свестни хора, ако им падне власт, съчетана с липса на отговорност (всъщност всички го виждаме - в съдебната власт).
валентин николов
Рейтинг: 531 НеутралноПравилното поведение е да не се гласува на референдума. Отговор с НЕ или гласуване дори само на един от въпросите се смята за участие и глупавият референдум се легитимира.
валентин николов
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#86] от "pag":
Вярно. Най-демократична е пропорционална с-ма с преференциален вот /като в Белгия/. При мажоритарна с-ма печели само един, дори да е в малцинство спрямо останалите.
Peni Nikol
Рейтинг: 3052 НеутралноДо коментар [#14] от "napitbratmu":
Peni NikolНа някои хорица им харесва тройната коалиция от станишко, местани и волния. Разни хора-разни идеали.
Peni Nikol
Рейтинг: 3052 НеутралноДо коментар [#87] от "валентин николов":
Peni NikolТочно +++++++++++
Радост вкъщи
Рейтинг: 269 НеутралноТака и не ми стана ясно за Референдума само при поискване ли ще се дава бюлетина?
Dr_Doolittle
Рейтинг: 1539 Неутрално'Да се извършват действия пред и в изборното помещение, които накърняват добрите нрави и обществения ред.'
http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/Да гласуваш за комунисти и съветски агенти, както и други мастурбации....
Dr_Doolittle
Рейтинг: 1539 НеутралноДо коментар [#87] от "валентин николов":
http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/Да, за да може партийните ти приятелчета да плюскат субсидии в пъти повече от германска партия...
waterfall
Рейтинг: 583 НеутралноБалотажът брои ли се за гласуване втори път? Ако първият път не отидеш и вторият път,на балотажа - пак не отидеш, автоматично отпадаш от избирателните списъци, така ли или условието важи само за отделни избори? И въобще - в Германия например, и в САЩ, гласуването задължително ли е или само в Северна Корея? Въобще защо т.нар. народни представители не извикат Пената да им нареди системата както трябва? Що се отнася до референдума - със сигурност ще успее - чалгата е най-популярната музика у нас, и Славея й също.
waterfall
Рейтинг: 583 НеутралноДо коментар [#93] от "Dr_Doolittle":
Не е така ,според мен. И двете неща са погрешни - партиите НЕ ТРЯБВА да получават субсидии от държавата. Трябва да се издържат само от членски внос и дарения. Това е единственият начин да се гарантира отпадане на навлеците, които кльопат от джобовете ни за наша сметка.
Zoro Traykov
Рейтинг: 217 НеутралноЧичковци и лелки , извинявам се ама сте много празни ... Все си мислите, че ще ви мамят. И много ги разбирате кой на кого какъв бил ВИС МИС... Яжте си това дето сте си забъркали щом сте доволни от всичко, а не се оплаквайте. Нямало да гласуват на референдум защото пак има конспирация видиш ли хахахахха
Всички много знаят, всичко им е ясно и са много умни !!
А сега повтаряйте : Беееее, ние не сме роби !! Бееее , ние сме умни няма да ни измамите !! Ебати добитъка !! без извинение