"Не подкрепям никого" брои само протестния вот на балотажа на президентските избори

"Не подкрепям никого" брои само протестния вот на балотажа на президентските избори

© Надежда Чипева, Капитал



Опцията "Не подкрепям никого" ще присъства в бюлетината за балотажа на президентските избори в неделя, но реално няма да влияе на резултата. На втория тур ще се явят кандидатите ген. Румен Радев (БСП) и Цецка Цачева (ГЕРБ).


На балотажа няма конституционно изискване за избирателна активност, т.е. за президент е избран претендентът, който е получил повече гласове, независимо колко граждани са участвали в гласуването.


Дори и гласовете "Не подкрепям никого" да са най-много, за държавен глава е избран реалният кандидат, получил най-голяма подкрепа. На първи тур броят на тези гласове е 214 094.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5518 Неутрално

    поредната герберастка шашарма в изборния кодекс в полза на дилърите на гласове и на изборните измами. затова и изключиха камерите. дано се намерят умни хора да ги включат тайно и да се видят шашармите. Почтен човек не се страхува от видеонаблюдение !!!Страх ги е само престъпниците.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5518 Неутрално

    Един активист дали е обещал пак поне 300 000 гласа за мама както миналият път за сегашния.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 1926 Весело

    Дори и при задължителното гласуване, неформално, с "Не подкрепям никого", са "гласували" негласувалите, чакащи "неволята"! Ма тя пустата не идва...

  4. 4 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Тъпчо бил казал, че е сгрешил с Цачева? И иска от нас да гласуваме за неговата грешка?

    Компетентните поколения
    се опитват да ни научат,
    за това, че не си за мене,
    ние сме безнадежден случей!

    Заприличали сме на хора,
    дето вечно си губят ключа.
    Няма да го намерим скоро,
    ние сме безнадежден случей.

    Колко пъти, колко пъти, един ли, сто ли,
    ни разделяха с думи тежки.
    Аз съм твоето слабоволие,
    ти си мойта любима грешка.

    No Pain No Gain
  5. 5 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2315 Неутрално

    Няма значение, след като гласуването е задължително хората трябва да имат право да кажат че не харесват никой от предложените им. Иначе с "невалидни бюлетини" този протестен вот се губи сред сгрешените по незнание. И ако са умни политиците ще си направят изводите при голям протестен вот... в нормална държава.

    А че няма да се брои при класирането то си е ясно, все трябва да има избран някой, не може държава на автопилот.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  6. 6 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 613 Неутрално

    Иначе и двамата кандидати прокламираха за обединение на нацията. Но как ще стане това, когато виждаме на заседанията в пленарна зала, пред телевизиите и пред всякакви медии самите политици бълват злоба, обвинения един към други нетърпимост?!
    Промяната ще стане, когато "там горе" се променят, когато дадат един добър пример.

  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10095 Неутрално

    Няма все още отговор за задължителност на втори тур

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5518 Неутрално

    До коментар [#7] от "penetrating":

    задължително е за всеки отговорен човек.орките не се броят.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5518 Неутрално

    До коментар [#6] от "paf":

    това е театро. иначе схемите им са общи!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1723 Весело

    Бойко продължава с театъра по Нова в момента. Снощи Мама цеца , излъга че за пръв път ще наруши обещанието към баща си , а се оказа , че го е правила преди 5 години , пак за малко съчувствие.
    Сега Бойко напада Радев , че мама била го разбила с плач снощи.
    От 10 двигателя ще направи 15 самолета, при положение , че са само 5 ..
    Даде за пример , че Младост били го спечелили , а той бил 250 хиляди, нищо вярно. Младост е много по малък . Жалко че е бил кмет и е смешно да си ги говори такива.
    Продължава и в момента да рекетира и вкара театъра с драмата , че са им избили родата на бойко и цеца, а те се гордеят че са били част от БКП.
    Бойко разказа че днес продължава с лентичките и откривания в малко преди изборите и ги използва в кампанията на мама цеца

  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5518 Неутрално

    До коментар [#10] от "001":

    Колко и да тича
    Времето изтича
    И за Байху "пича" !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5518 Неутрално

    Аз не съм видял някой да бяга за Румъния се изцепи БХ по Нова.Не приема румънския модел за борба с корупцията.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  13. 13 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10095 Неутрално

    До коментар [#8] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не планирам да гласувам, с риск да бъда отписан от списъците и класифициран като орка

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5518 Неутрално

    Бил направил много реформи. Някой сеща ли се за реформа от ГЕРБ, за по-добро ? Ас не се сещам.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5518 Неутрално

    До коментар [#13] от "penetrating":

    не те визирам теб като орка.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  16. 16 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1723 Весело

    До коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Лошото е че не си дава реална преценка.
    Толкова грозно напада Радев и не осъзнава , че си прави услуга.
    Бил спокойно си легнал снощи, защото видял как мама цеца го била размазала и вече не отчитал като грешка , че е издагнал за наша мама . И ако можел да върне времето , пак така щял да направи.
    Напада Радев , че щял да се кланя на САЩ и Русия, а не осъзнава че звучи смешно на фона на неговото поведение

  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5518 Неутрално

    "Мойте" депутати се изцепи БХ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10095 Неутрално

    До коментар [#15] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  19. 19 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2094 Неутрално

    Радев и Цачева_двете страни на една монета сечена още по времето на Коминтерна.

  20. 20 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 784 Неутрално

    Аз пак да кажа - надявам се опцията "Не подкрепям никого" да докара едни 20-30%, минимум.
    Агитирам ви, ако не сте разбрали

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel.
  21. 21 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 426 Неутрално

    НПН влияе върху самочувствието, преди всичко върху това на избирателите.
    И не би позволило на избрания да се големее, макар тия да са дебелоока порода.

    властта ражда паразити
  22. 22 Профил на skorpion1980
    skorpion1980
    Рейтинг: 269 Неутрално

    За съжаление това е положението, но човек ако си следва принципите и се отвращава и от двамата, е редно да гласува по този начин.

  23. 23 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#5] от "Fred":

    Отношението ми към НПН е противоречиво. От една страна е ясен сигнал,от друга - протест в квадратче е доста безобидно за властта. Тя никъде по света, където има аналог на НПН, не се съобразява, защото логично би било този вот да има последствия, а именно - оттегляне на неподкрепените персонажи и техни банди от политиката.

    Колкото до задължителността, НИЩО не бива да е задължително, освен спазването на кантовия категоричен императив в популярната му фрма "постъпвай с околните така, както искаш да постъпват с теб при аналогични обстоятелства".

    Така че агитирам за бойкот, но който не смята бойкота за добро решение, нека гласува с НПН.

    Значително по-важно в това издание на мошеничеството "избори" бе референдумът, но не защото беше смислен, а заради самия факт, да повлече референдумна традиция, независима даже от инициаторите на референдуми.
    Е, и този път не мина,за малко. Ако бе минал, от решенията можеха да се извадят известни ползи, въпреки че, повтарям и подчертавам, не това трябваше да са въпросите; стартов референдум би трябвало да е по проблемите на тежестта на прякодемократичните елементи в сегашното управление.

    И така: бойкот, в краен случай - НПН. Няма да е шамар, а закана, ама с избори толкоз.

    властта ражда паразити
  24. 24 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#6] от "paf":

    И идеални да бяха кандидатите,обединението е химера, но можеш обедини мутрата и бития от мутрата,сития и гладния, привилегирования и дискриминирания.
    Обединение чрез съгласуване може да постигне само безкомпромисна пряка демокрация, организирана в естествения си фрмат, федеративния, и стъпила върху друг тип икономика, не тази на печалбарството, а солидарната, фкусирана върху реалните потребности на всекиго.

    властта ражда паразити
  25. 25 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#12] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Корупцията е непобедима в рамките на държавността (бюрократизма) и капитализма (в който всичко е стока и търговия).
    Тепърва ще видим истинското лице на румънския "успех"

    властта ражда паразити
  26. 26 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#19] от "4ort":

    Ммм... Коминтернът е разпуснат през 1943...

    властта ражда паразити
  27. 27 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#20] от "Канасубиги":

    Дано

    властта ражда паразити
  28. 28 Профил на Sinite - завоят наляво забранен
    Sinite - завоят наляво забранен
    Рейтинг: 900 Неутрално

    [quote#13:"penetrating"]Не планирам да гласувам, с риск да бъда отписан от списъците и класифициран като орка [/quote]

    ако си гласувал на първи тур си изпълнил изискването за Задължителност на вота - няма да те изтрият хахахахха

    водиш се гласувал на тия избори

    Има два пътя - единият е десен, другият е грешен.
  29. 29 Профил на Sinite - завоят наляво забранен
    Sinite - завоят наляво забранен
    Рейтинг: 900 Неутрално

    [quote#20:"Канасубиги"]Аз пак да кажа - надявам се опцията "Не подкрепям никого" да докара едни 20-30%, минимум.
    Агитирам ви, ако не сте разбрали [/quote]

    мисля че едни 11-12 % са по-реалистични, щото хората по-скоро няма да гласуват

    Има два пътя - единият е десен, другият е грешен.
  30. 30 Профил на Sinite - завоят наляво забранен
    Sinite - завоят наляво забранен
    Рейтинг: 900 Неутрално

    [quote#23:"Николай Теллалов"]Отношението ми към НПН е противоречиво. От една страна е ясен сигнал,от друга - протест в квадратче е доста безобидно за властта.[/quote]

    безобидно е на пръв поглед ама ако наистина събере 20-25% ще ми е интересно как тия ще го увъртат

    Има два пътя - единият е десен, другият е грешен.
  31. 31 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3178 Неутрално

    И това не е малко.

    Мърфи е оптимист!
  32. 32 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#30] от "Sinite - завоят наляво забранен":

    Винаги ще увъртат.
    Дори над 50% да е. Опекли са си закона.
    Но, казах го в първия си коментар по темата, НПН дава самочувствие на избирателите, които не намират бойкота за изход.
    Което е предпоставка са осъзнаване на населението и път към пряка демокрация, която е единствената истинска демокрация.

    властта ражда паразити
  33. 33 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 626 Неутрално

    До коментар [#4] от "tokkay":

    Един съвет: не се пробвай със стиховете. Отдавна ти се общо взето толкова, колкото на Цачева ѝ се отдават дебатите.

  34. 34 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1986 Весело

    До коментар [#33] от "lechevalier":

    тва е песен Богдана Карадочева и Стефан Димитров - Безнадежден Случай

  35. 35 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 897 Неутрално

    [quote#9:"КМЕТ В СЯНКА"]това е театро[/quote]
    И това ли е "театро" ???
    http://www.faktor.bg/politika/hlyab-i-pasti/86422-machitelnata-golgota-na-tzetzka-tzacheva-ili-kolko-malka-e-balgariya-za-nashite-spomeni.html

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  36. 36 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 1107 Любопитно

    [quote#0:"Дневник"] Дори и гласовете "Не подкрепям никого" да са най-много, за държавен глава е избран реалният кандидат, получил най-голяма подкрепа. На първи тур броят на тези гласове е 214 094.[/quote]

    при избирателна активност около 46% знаЧи, Че над 3 млн. не гласуваха !
    ЛогиЧно би било те да се прикаЧат към графата
    "Не подкрепям никого" !

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  37. 37 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 626 Неутрално

    До коментар [#34] от "extraCACA":

    Не само няма поетическа стойност, ами и плагиатстваш. Браво бе!

  38. 38 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5518 Неутрално

    До коментар [#35] от "роджър":

    има и обратната гледна точка.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  39. 39 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 897 Неутрално

    [quote#38:"КМЕТ В СЯНКА"]има и обратната гледна точка.[/quote]
    Ето гледната точка на г-н Илиян Василев !
    http://www.faktor.bg/lacheni-carvuli/86345-radev-e-shansat-na-ninova-parvanov-i-ovcharov-da-se-spasyat-ot-pravosadie.html

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  40. 40 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 903 Неутрално

    Истинската причина за загубата на изборите е Бойко. Той е подлец и негодник. Цялото му поведение преди изборите го потвърждава. Но да се постави начело на държавата един некадърник, рубладжия и национален предател е прекалено. Цачева е по-малкото зло. Тя търпи негативите на Бойко и неговия контрол. Но е възможно да се еманципира като Плевнелиев. Разделителната линия е външнополитическата ориентация. Руската намеса трябва да бъде отхвърлена и данък Русия да бъде прекратен веднаж завинаги.

  41. 41 Профил на pppdaemon
    pppdaemon
    Рейтинг: 372 Неутрално

    До коментар [#36] от "HLopaTaRA":

    Като добавим и невалидните бюлетини (с презервативи и други оригиналности) мисля, че мнението на избирателите относно политиците и системата като цяло е недвусмислено.

  42. 42 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 784 Неутрално

    До коментар [#29] от "Sinite - завоят наляво забранен":
    До коментар [#27] от "Николай Теллалов":

    Съгласен съм, че реалистичната цифра е около 10%, но пък защо да не ме изненадат приятно.

    От една страна всички говорят за протестен вот (уж спечелен от Радев, който просто е по-добър кандидат от Цецка), но според мен с "Никого" е начина този вот да бъде претеглен с точност.
    От друга страна по-голямата част от хората са конформисти и факта, че Радев спечели повече гласове на 1-вия тур ще му донесе допълнителни проценти от гласувалите за некласираните кандидати.

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel.
  43. 43 Профил на uporit
    uporit
    Рейтинг: 941 Неутрално

    [quote#5:"Fred"]Иначе с "невалидни бюлетини" този протестен вот се губи сред сгрешените по незнание.[/quote]
    Бюлетините с "не подкрепям никого" се броят отделно, те НЕ са невалидни!

  44. 44 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 952 Неутрално

    Е, каква е ползата от това и каква е разликата, ако не гласуваш изобщо?

  45. 45 Профил на playmen_varna
    playmen_varna
    Рейтинг: 416 Неутрално

    Наличието на опция "не подкрепям никого" в условията на балотаж е по-скоро последна възможност да бъде докаран до урната някой друг избирател в повече, който в тъмната стаичка, за последен път евентуално да преосмисли намерението си и да маркира все пак "кандидата - по-малко зло"
    Което в по-голяма степен е в полза на Цачева.
    И което е целта на упражнението и в частност целта на тази публикация.
    Напразни усилия.
    Няма да свърши работа.

    КОМЕНТАРИТЕ МИ СА ПО ТЕМАТА И НЕ СЪДЪРЖАТ ОБИДНИ КВАЛИФИКАЦИИ
  46. 46 Профил на koalarevolution
    koalarevolution
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Балотажът е идеален случай да се провери реалния протестен вот! Избирателите на опозицията ще станат ясни (ама онази истинската, а не червени, патриоти и всякакви ДС издънки). Процентът на "Не подкрепям никого" трябва и ще събере гласовете на малкото останали мислещи българи!

  47. 47 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8348 Неутрално

    На кого му пука на втория тур, нали на първия се преброиха.

  48. 48 Профил на dinkost
    dinkost
    Рейтинг: 426 Любопитно

    Интересно дали летеца Радев, с помощ от Йотова ("Илиана Йотова: Не съм била любовница на Първанов и Овчаров!", "Илияна Йотова е родена на 24 октомври 1964 г. Завършва българска и френска филологии" - втората и е присърце) ще успеят да вкарат самолета БГ в свредел и кой ще ни изкара от него? С леля Цецка ще лазим, че на нея това и специалността. Справка: "Стълбата" - Христо Смирненски

  49. 49 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    До коментар [#42] от "Канасубиги":

    ПРОТЕСТНИЯТ ВОТ СЕ БРОИ СЕГА, естествено ако всички пуснали за друг, отидат и пуснат за тези комунистически радетели на статуквото на стабилноста"

    "НЕ ПОДКРЕПЯМ НИКОГО!"

    Президента ще е уж легитимен, защото ще е подкрепен от много малко реални гласове!

  50. 50 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    До коментар [#44] от "waterfall":

    ПОЛЗАТА Е НИКАКВА защото всеки не гласувал е реален подържник на статуквото!
    То затова и стигнахме до тук!

  51. 51 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 969 Весело

    Доста тъпичко, да си губиш времето да гласуваш, без да си против кандидата на управляващите-За преброяването ти се водиш НЕгласувал!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  52. 52 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    Трябваше вместо "не подкрепям никой" да напишат "А ви е6@ у чукундурите" да видиш какъв вот щеше да събере





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK