Грешка на Реформаторския блок беше бавното темпо на реформите, посочи Димитър Делчев

Според Димитър Делчев (вдясно) подкрепата на кандидата, посочен от Радан Кънев за президент, е показала, че партиите, останали в Реформаторския блок, могат да направят компромис, в името на общата цел.

© Юлия Лазарова

Според Димитър Делчев (вдясно) подкрепата на кандидата, посочен от Радан Кънев за президент, е показала, че партиите, останали в Реформаторския блок, могат да направят компромис, в името на общата цел.



Резултатът на Реформаторския блок на първия тур на президентските избори е относително добър, но можеше и да е по-добър, ако не бяхме допуснали грешката реформите да вървят с отчайващо бавни темпове, каза днес по БНТ Димитър Делчев от Движение "България на гражданите".


Той допълни, че партиите от блока е трябвало да изискат от ГЕРБ промените да са по-бързи. Според Делчев резултатът на блока не е бил по-добър и заради плюенето отвътре по организацията.


Секретарят на парламентарната група на блока обяви, че Реформаторският блок върви към общ съюзен конгрес и в много кратък срок ще се консолидира, за да се яви с нови сили на предсрочните парламентарни избори.




За него предизборната кампания на ГЕРБ е била "трагедия, или комедия от грешки", започнала с тактическо късното обявяване на кандидатурата и продължила с надменност. "Може би най-разумното беше да имаме общ кандидат на ЕНП", каза още Делчев.


В отговор на въпрос той обяви, че няма съжаление за това, че Борисов е подал оставката на кабинета, защото реформаторите "не са се женили за властта". "Вдясно винаги е имало битки, за жалост личностни. Личностното доминира, определени хора не могат да направят крачка назад и заради общото да направят компромис", посочи Димитър Делчев.


За него поуката от президентския вот е, че всички избори са важни, а демокрацията в България работи, след като една власт е била сменена с друга.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (125)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pgm26565089
    pgm26565089
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Грешка на Реформаторския блок беше бавното темпо на реформите, посочи Димитър Делчев..................
    тия не отекоха ли в канала на историята или още дишат в реанимацията?

  2. 2 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Грешката на РБ беше, че въобще влезна във властта.

  3. 3 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 965 Неутрално

    Не ви разбрах? Какви реформи направихте, че трябвало и да се забързате. Мандалото хлопна. А вие които решихте, че ще "реформирате" с Борисов сте тотално компроментирани.

  4. 4 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Откога нищоправенето се нарича реформи ?

  5. 5 Профил на Прокопеевски
    Прокопеевски
    Рейтинг: 745 Неутрално
  6. 6 Профил на За да останат ХОРА в България.
    За да останат ХОРА в България.
    Рейтинг: 678 Неутрално

    Грешка на Реформаторския Блок бе самия Реформаторски блок..

  7. 7 Профил на plamen12345678
    plamen12345678
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Аз си занех че няма да има реформи още през ноември 2014,когато беше сформирано правителството.Напомни на Орешарски.

  8. 8 Профил на Nina Kercheva
    Nina Kercheva
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Как да ги правят по- бързо реформите, като имаше спънки на всеки ъгъл , или не помниш декември миналата година, да не си прихванал амнезия от лидерката си ???

  9. 9 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2083 Весело

    трябва ли агонията на така наречените реформотори да е толково болезнено жалка ? да се вливат в герб и взаимно да се утешават

  10. 10 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2476 Неутрално

    "Вдясно винаги е имало битки, за жалост личностни. Личностното доминира...”

    Aко допуснем, че това е вярно, в България всички ще излязат “десни”, начело с Гоце и Запалката?!

    I Want To Believe
  11. 11 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    Грешки да искаш Делчев

  12. 12 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    АААА те нямат грешки даже и министри нямат, щото са в опозиция МАЙ. Поне така твърдят

  13. 13 Профил на За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    Рейтинг: 477 Неутрално

    Еднствената полза от съществуването на РБ, лека му прЪст, бе че принуди всички кариеристи и нагаждачи да си свалят маските за да запазят за още малко властта.
    Таркикати, кукувици, изветрели земеделци вкупом станаха ненужни заради решението си да служат за смокиново листо на коалицията ГРОБ/ДС/БКП, след дружното ИМ опраскване на най-важната реформа - СЪДЕБНАТА.
    иИ сега квито и метани да правят, полза няма!

    Прост охранител в СИК не било мутра,а професия? От такова КОЙ направи премиер,а пък от БКП - ГЕРБ/БСП/ДпС! Борисов:Вие сте прости и аз съм прост - разбираме се.
  14. 14 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Грешката на РБ беше, че не стана алтернатива на ГЕРБ, а заради алчните за власт лидери влезе във властта и стана патерица на ГЕРБ. Трябваше ни дясна алтернатива на ГЕРБ и това явно само Радан го разбра. Останалите "лидери" искаха власт. При положение, че ГЕРБ бяха управлявали вече 3 години с пълно мнзинство и НЕ направиха реформи, защо от РБ са си помислили, че сега ще се юрнат да правят такива?!? На всеки мислещ човек беше ясно, че това няма как да се случи. Сега вече този проект РБ е дискредитиран и няма политическо бъдеще. Предадохте хората. Сбогом!

  15. 15 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Тия кога ще престанат с глупостите, че "резултът на Реформаторския блок на първия тур на президентските избори е относително добър". Повтарят го всички като папагали.

  16. 16 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Весело

    "за да се яви с нови сили..."

    хъхъхъ, чай да позная - Репуц на втори тек и Капон, мастърката на Семчиново

  17. 17 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 748 Весело

    Е, поне един успех не може да ви се отрече. Помогнахте на червения пенсионер да стане президент. Зарадвахте тов. Путин с тоз подарък неочакван. Айде, честито!

    "България и Молдова днес показаха, че евроинтеграцията съвсем не е пътят, от който двете държави се нуждаят”. Този коментар за изборите в двете страни, направен пред РИА Новости, принадлежи на председателя на руската парламентарна комисия по въпросите на Общността на независимите държави (ОНД) Леонид Калашников.

    Парламентаристът от управляващата в Русия партия допълва, че се радва на победата на социалиста Игор Додон в Молдова, защото така остава възможността за развитие на интеграцията в Евроазийския съюз.

    Калашников изтъкна, че "Додон има добър пример – близката до Молдова България, която е пълноправен член на ЕС".

    "И там сега, както изглежда, на власт дойде президент, ориентиран към промяна – поне това заявяваше в предизборните си изявления – на отношението към ЕС, което разруши и промишлеността, и селското стопанство на България”.
    http://www.mediapool.bg/ruski-polititsi-sofiya-e-nasha-news256508.html

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." Шопенхауер
  18. 18 Профил на plamen12345678
    plamen12345678
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#17] от "Яна":

    Радвам се.Дори и майка ми която мрази комунистите гласува за Радев.

  19. 19 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Никой няма да гласува за вас. Дьонмета.

  20. 20 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 580 Гневно

    Единствените реформи, които видяхме бяха смяна на имената на едни училища и взимане на пръстови отпечатъци на пациенти! Думата "реформа" се ползва като псувня вече!

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  22. 22 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    аз лично призовавах да гласуват за Радев за да се разкарат Москов и Кунева като министри като не ви устройва слагайте минуси

  23. 23 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 676 Весело

    Това част от „Из делниците на един мъртъв политически субект”..Забавно четиво.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  24. 24 Профил на За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    За европейските граждани ГЕРБ e БСП
    Рейтинг: 477 Неутрално

    [quote#9:"Stewie"]да се вливат в герб и взаимно да се утешават [/quote]
    За съжаление тия ще продължат да омирисват политическото пространство с претенциите си.
    Ще продължат да лъжат и да пречат за изграждането на действително успешен десен проект.
    Не, че такъв няма да стане. Но той ще е ВЪПРЕКИ "реформаторите" от Стани Да Седна (Тарикати), Движения за България БЕЗ Граждани ("бивши" комунисти) и ония от "земеделието".

    Прост охранител в СИК не било мутра,а професия? От такова КОЙ направи премиер,а пък от БКП - ГЕРБ/БСП/ДпС! Борисов:Вие сте прости и аз съм прост - разбираме се.
  25. 25 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 2083 Любопитно

    РБ бяха идеалният пример за това ,че етикета не определя съдържанието

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 676 Весело

    До коментар [#17] от "Яна":

    Как точно 80 000 гласа биха променили крайният резултат при 750 000 гласа с които ГЕРБ загуби?!

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  28. 28 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 748 Весело

    До коментар [#18] от "plamen12345678":
    Нищо, де, той нали ще е независим генералът, нищо общо няма с комунистите, няма и да има. Пък и защо да ги мразите комунистите, нали ви обещават Промяна, също като Генерала, по някакво съвпадение... Напред към Промяната! Ура!

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." Шопенхауер
  29. 29 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 347 Неутрално

    Грешка бе, че ДСБ останаха толкова дълго в този блок!!!Видя се още в началото, че реформи са малко вероятни при лидери, като Борисов и Кунева, а Лукарски си призна още час след изборите, че е трикаджия и целта му е властта и нищо друго.
    Поне стана ясно кой какъв е, защото Москов директно премина при ГЕРБ след фиаското със съдебната реформа, а Кунева не губи много време и седна на министерското кресло, като изрита оттам друг рееформатор!
    Ще видим колко ще гласуват за вас на предсрочните и колко за ДСБ.

  30. 30 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 676 Весело

    До коментар [#26] от "cherezchur":

    Ще ти кажа как може да се гласува за някой, когото не познаваш.Като отсреща стои някой, когото много добре познаваш.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  31. 31 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 907 Весело

    Това, че Борисов е подал оставка си е негов проблем. Лукарски и Кунева си остават и си управляват щастливо.

    Navigare Necesse Est
  32. 32 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Каквото и да бяха направили ГЕРБ, когото и да бяха извадили, все същото щеше да е . Плюене до смърт и предателство. Те все искат и все недоволни, а никога не подкрепят и те да искат, а Борисов да носи отговорността.

  33. 33 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 748 Весело

    [quote#27:"1Sion1"]Как точно 80 000 гласа биха променили [/quote]
    Сионе, когато е въпросът за числа, няма ги. Когато е въпросът за принципи и достойнство - числа. Внимавай по-добре в картинката, Сионе.

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." Шопенхауер
  34. 34 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 347 Неутрално

    [quote#18:"plamen12345678"]Радвам се.Дори и майка ми която мрази комунистите гласува за Радев. [/quote]

    А чу ли Йотова, бъдещият вицепрезидент, какво му каза на генерала снощи?
    "Внимавайте много какви движения правите срещу партията /БСП/, защото няма да ви бъде простено!"
    Иначе е на всички българи президент, нали?

  35. 35 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Генералът започна с фалстарт и това са БСП и ДПС зад него. Ама ще свърши с един хубав хотел предполагам.

  36. 36 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#29] от "chinaski":

    Съгласен.Написах го в деня, в който стана ясно, че ще управляват с ГЕРБ.В подписа си сложих извинение, че съм призовал да се гласува за РБ.Много приятели, вкл тук тогава ми се разсърдиха, но времето показа, че съм бил прав.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  37. 37 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Весело

    [quote#20:"nemeria"]Единствените реформи, които видяхме бяха смяна на имената на едни училища и взимане на пръстови отпечатъци на пациенти![/quote]
    а новите портрети на възрожденците за училищата, м... а поленцето за отзиви в бележника... еййй, черна неблагодарност тва

  38. 38 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 676 Весело

    До коментар [#35] от "cherezchur":

    Само хотел?!Няколко апартамента за любовниците у нас и по-света няма ли да има?!Или това е само за Баце, щото той е красив, умен и неповторим?!

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  39. 39 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Трайков мно-о-о-го се изложи
    пред „Господари на ефира“.
    Ако беше някой от БСП, излагацията щяха да я дават по Нова ТВ на всеки час.
    Голям късмет имаме, че човек без чувство на хумор, не ни стана Президент.
    И това е най-доброто на ДСБ!

  40. 40 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    Политическите трупове започнаха да се разлагат и се вмирисват. Смрадта, която се носеше от този "стабилизатор" беше задушаваща.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  41. 41 Профил на loy30529393
    loy30529393
    Рейтинг: 316 Любопитно

    Задача от матурата по история- Попълнете празното място в изречението:

    "И реформите(които се случиха бавно) са.......?"

  42. 42 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#33] от "Яна":

    Чета, Яна.И това, което виждам е, че ГЕРБ губят навсякъде, във всички групи.Може би е време да прочетат отново „Приказка за стълбата”, по пътя надолу.Не е страшно , че избирателите на РБ не са гласували с ГЕРБ.Това на парламентарни избори няма значение.Страшното са тези 500 000 гласа, които сте загубили нейде по пътя..Искрено се надявам да прочетат резултатите правилно.Има и кадърни хора в ГЕРБ.Въпросът е , ще се доверят ли на кадърните или ще заровят главата в пясъка , с надеждата да отмине бурята.Преди 2 години хората гласуваха против БСП-ДПС.Не за ГЕРБ.Днес гласуваха против ГЕРБ.Не за БСП.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  43. 43 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4261 Неутрално

    [quote#39:"Sааlеte"]Голям късмет имаме, че човек без чувство на хумор, не ни стана Президент. [/quote]
    Сега ще го видим Радев какъв майтапчия ще е!
    При простащината на "Господари на ефира" и некадърността която Радев като лаик в политиката непремнно ще демонстрира, срещата им е почти сигурна.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  44. 44 Профил на plamen12345678
    plamen12345678
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#26] от "cherezchur":

    Успокой се.Като цяло нашата рода мрази комунистите.Гласувах заради Генерал Радев защото е националист и иска добри отношения с Русия.Аз никога не съм гласувал за БСП на местни избори.

  45. 45 Профил на парци
    парци
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Ма то и реформи ли е имало? О__О

  46. 46 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 726 Весело

    До коментар [#1] от "iyu24493030":
    Май ти си на командно дишане, а дистанционното е в МАсква

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  47. 47 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 609 Весело

    До коментар [#37] от "extraCACA":

    Москов остави отпечатък за краткото си министерстване!

  48. 48 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#43:"Храбър"]При простащината на "Господари на ефира"[/quote]
    Много точно казано.
    На „театралното майсторство“ от Рачков ръкопляскат само клакьорите в студиото.
    Още не мога да определя кое предаване е по-просташко: На Сл. Трифонов или „Господарите“.

    До коментар [#43] от "Храбър":

  49. 49 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 726 Любопитно

    До коментар [#36] от "1Sion1":

    СТИГА СИ АФИшИРАЛ простотиите!!! (((((

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  50. 50 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2222 Весело

    Два "вестника", две вселени:
    "Тези, които сега гласуваха за г-н Радев, да съставят четворна коалиция. Това са г-жа Корнелия Нинова, г-н Радан Кънев, г-н Карадайъ, Пеевски... ДПС и колегите популисти, които гласуваха за г-н Радев, да направят правителство. Това каза Димитър Делчев от "Движение "България на гражданите" в Реформаторския блок в предаването"Още от деня" на БНТ" - по Фактор

  51. 51 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2066 Весело

    [quote#0:"Статия"]Той допълни, че партиите от блока е трябвало да изискат от ГЕРБ промените да са по-бързи[/quote]
    Сиреч ГЕРБ да обере овациите за направените реформи.
    Апропо, кои промени са се случили макар и по-бавно? Пръстовият отпечатък откри ли губещите се на НЗОК почти милион здравно неосигурени българи?
    Като вдигнахте пенсионната осигуровка (Калфин), броят на "ранните пенсионери" падна ли в изпълнение на "общата солидарност" от 40 години трудов стаж? Вдигнахте възрастта за пенсиониране на тия, дето и без това си работят.

  52. 52 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 748 Весело

    [quote#42:"1Sion1"]Искрено се надявам да прочетат резултатите правилно.[/quote]
    Да, и т.н... Все едно Живко Георгиев говори, в респектиращото присъствие на Боряна Димитрова, така мъдро ти се е получил тоз коментар, Сионе.

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." Шопенхауер
  53. 53 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    До коментар [#50] от "plebs":

    Да, оттук мирише. Същата воня се носеше и от Лукарски.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  54. 54 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 676 Весело

    До коментар [#52] от "Яна":

    Нямам претенции.Не съм управляващ, работата ми и доходите ми, не зависят от това дали ГЕРБ или БСП са на власт или не са.Казвам какво виждам.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  55. 55 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2066 Весело

    [quote#43:"Храбър"]непремнно ще демонстрира[/quote]
    Солиден аргумент! Обичам бъдещето време - при него всичко се случва и най-вече, голите фантазии.

  56. 56 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 676 Весело

    До коментар [#49] от "Captain Shakespeare":

    Не се напрягай.Не искам да ми тежиш на съвестта.Има опция „Отбягване”.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  57. 57 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3529 Неутрално

    Реформаторите са изчерпани от към политики , ялови са от към идеи.Могат да си закриват проекта!
    В целия свят либертолибералите се опитват да се представят за демократи ама вече никъде не вярват на преоблечени корпоративни прокуристи!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  58. 58 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 1877 Неутрално

    Грешката на т.н. реформатори е,че се нагърбиха да правят реформи с чужд мандат и недостатъчната им подкрепа в Парламента. Те са основната бърсалкч,по която Герб ще се обършат,заради неуспешното си управление. Ако бяха реформите успешни Герб щяха да се перчат с тях...Герб обаче не искаха да правят реформи,а да се запази статуквото,зч да може да се краде максимално.

  59. 59 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 542 Неутрално

    Кое по-точно Димитър Делчев нарича реформа???

    I shave with Occam's razor
  60. 60 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Разстроено

    До коментар [#39] от "Sааlеte":

    еееех, не всекиму е даден таланта да се хили на все една и съща тъпня 27 години

  61. 61 Профил на bobix
    bobix
    Рейтинг: 675 Неутрално

    [quote#45:"парци"]Ма то и реформи ли е имало? О__О [/quote]
    Да, левичарски Но дори и те не мръднаха кой знае колко

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  63. 63 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4283 Неутрално

    [quote#27:"1Sion1"]Как точно 80 000 гласа биха променили крайният резултат при 750 000 гласа с които ГЕРБ загуби?! [/quote]

    На първи тур за Цачева гласували 750000. Сега според тебе загубили тези 750000 гласа, ноо неумела манипулация

  64. 64 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 987 Неутрално

    До коментар [#2] от "bpcorp":
    [quote#2:"bpcorp"]Грешката на РБ беше, че въобще влезна във властта. [/quote]
    100 пъти го повторих това, веднага след влизането им в правителството! Че е абсолютно безсмислено за интересите на бългаския избирател! Но не! То не бяха опитите на Христу Иваноф да напраи съдьебътъ риформъ, то не бяха и други напъни!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  65. 65 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Грешка на Реформаторския блок беше бавното темпо на реформите, посочи Димитър Делчев
    ---------------------------------------------

    Пак да попитам - какви реформи сънуват тези хора? Думата "реформа" присъства единствено в името на въпросната сбирщина. В общественият живот никакви реформи не бяха направени. Само закани за реформи в началото на управлението им. А после - нищо...

  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  68. 68 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8467 Любопитно

    Сега Радан с новият си проект ще ви възкреси и ще тръгнете нагоре та до партията столетница.

  69. 69 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Любопитно

    [quote#50:"plebs"]Тези, които сега гласуваха за г-н Радев, да съставят четворна коалиция. Това са г-жа Корнелия Нинова, г-н Радан Кънев, г-н Карадайъ, Пеевски... ДПС и колегите популисти, които гласуваха за г-н Радев, да направят правителство. Това каза Димитър Делчев от "Движение "България на гражданите"[/quote]
    бухаха, тва сериозно ли е изръсило такава простотия... при положение че на местните'15-та старозагорския вишист от маалата, бивш депесар и настоящ баш реформатор пререди преференциално областния им координатор хахаха

  70. 70 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3348 Неутрално

    Ха..., защо ми се струва, че усещам желанието на крепящите стабилността "реформатори" да се присламчат към Кънев...?
    Сега, след като кораба на ГЕРБ потъна, Кунева, Лукарски и компания, осиротяха!
    Много бавни били реформите, според Делчев...! Ами да отвори малко стари вестници и да види, как Кунева и Зеленогорски, все нови срокове поставяха и все уж нещо изчакваха...!
    Нали си подписаха споразумение без Кънев? Да се оправят! В ГЕРБ ще ги приемат за членове, даже и в мажоритарните листи ще ги включат...!

    Бивш tww09306483.
  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  72. 72 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 2431 Весело

    До коментар [#1] от "iyu24493030":

    аз така и не разбрах на тоя блок какви му бяха реформите освен там по военните заводи с назначения

    гошо
  73. 73 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#42] от "1Sion1":

    [quote#42:"1Sion1"]Преди 2 години хората гласуваха против БСП-ДПС.Не за ГЕРБ.Днес гласуваха против ГЕРБ.Не за БСП. [/quote]

    Точно така и взимам повод от думите ви, за да повторя моята тез, че именно това гласуване винаги "против" дава властта на поредната креатура на БКП. И хората са отново разочаровани. И отново гласуват "против". И пак отначало. Винаги съм казвал, че най-добрият начин избирателите да покажат разочарованието си е да не се гласува изобщо. Не "против" тия и не "не подкрепям никого". Само си представете какъв удар с нож право в сърцето ще бъде за всичките кретени-политици, ако никоой не гласува. Избирателна активност 0%. Разбира се, все някоя недорабрала бабишкера ще се дотътри с двете си патерици до избирателната секция и ще развали ефекта от бойкота. Тъжната истина е, че в България няма компетентни, интелигентни и неалчни хора, които да влязат в политиката и да водят страната. Само гледайте на предстоящите парламентарни избори какви нови измекяри ще дойдат на власт. Време ви е на всички да изпуснете парата и да помислите над това. Интелигентните и амбициозните са гласували с краката си в изборната секция на Терминал 2 на Летище София. От България нищо вече не става, за съжаление.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  74. 74 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4283 Весело

    [quote#42:"1Sion1"]Преди 2 години хората гласуваха против БСП-ДПС.Не за ГЕРБ.Днес гласуваха против ГЕРБ.Не за БСП. [/quote]

    И получиха ГЕРБ. Сега получиха БСП

  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  76. 76 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4283 Неутрално

    ,,Грешка на Реформаторския блок беше бавното темпо на реформите, посочи Димитър Делчев,,

    Грешката на РБ беше, че приеха ДСБ за партньор с лидер адвоката Радан БАЙ Х... Кънев

  77. 77 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#73] от "leon555":

    Проблем е, че партиите имат привърженици-фанатици, за които Партията винаги е права.Има такива и в двата спектъра.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  78. 78 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#74] от "сидер":

    Сега получиха Радев.Което не е БСП.И съм сигурен, че ще го видим отчетливо.Но по-важното- разкараха Борисов.Което е добре и за хората, и за Борисов.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  79. 79 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 347 Неутрално

    [quote#39:"Sааlеte"]Голям късмет имаме, че човек без чувство на хумор, не ни стана Президент. [/quote]

    Гледай да не разбереш какво е чувството за хумор на Радев само!Както се е засилил да ни продава на Русия - жална ни майка!За Крим нали каза, че трябвало с референдум да се реши, ама дали ще мисли така, ако в Кърджали на референдум решат да минат към Турция!А ти тогава ще се смееш ли?

  80. 80 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1699 Любопитно

    Грешката на РБ беше, че в него присъстват лица като Кунева, Лукарски, Ненчев и незабравимия Танев. Както и индивидите от втора линия: Москов, този Делчев....
    А грешката на гражданите беше че се примириха със НЕДОРАЗУМЕНИЯТА КАТО ТЯХ. И си направиха грешната сметка са се примирят някак със съвеста си в името на ....доброто "дясно".
    А то се оказа не само НЕдобро, но и НЕдясно. Последното особено - Кунева и Танев!
    Ама тук, на нашата изстрадала земя, сме свикнали все с втория и третия опит за насдтъпване на мотиката. Дори и сред умните.
    !

  81. 81 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#77] от "1Sion1":


    [quote#77:"1Sion1"]Проблем е, че партиите имат привърженици-фанатици, за които Партията винаги е права.Има такива и в двата спектъра. [/quote]

    Политиците са еманация на излъчилата ги нация, нали така? Колкото и обидно да звучи, как очакваме нация от нискоинтелигентни балканци да излъчи качествени политици? Следва да се гледа реалистично на нещата.
    А дори и ние от чужбина да гласуваме, това нищо няма да промени по същество в България.
    Няма качествени хора в България. Това е истината. И тя ще дава своето отражение и в бъдеще.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  82. 82 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    Всякакви изменения на статуквото може да са реформи . Тези промени могат да бъдат положителни или отрицателни въпреки, че повечето автоматично приемат ,че като се говори за реформи то те задължително са положителни . Особено за управляващите ,които се кичат с термина ‘реформи’ опитвайки се да залъжат електората ,че някой мисли за него. Да ама не . Колкото и партийно да се гледа на ‘нашия човек’ не може да си изкривиш устата и да кажеш ‘имаше положителни реформи’ . Просто защото нищо положително не дойде нито за пациенти, нито за лекари в здравната реформа, същото и в образованието –нищо положително не се реализира за децата и учителите. Тъй като реформи не можеш да правиш без сериозно финансиране , а те го нямат, нито биха искали да дават пари ,то трикът на управляващите е да се правят фиктивни фасадни реформи , с нематериални холографски образи и всичко това с пропагандни фанфари с очакването някой да се върже ,че наистина има положителни явления. Да ама няма толкова глобално тъпи хора , че един ден да не си кажат ‘Чакай бе с какво се подобрява образователната система като смениш името на училището или с какво се подобрява здравната система с обединение на фалиращи болници’ След това критично мислещия гражданин си казва ‘Чакай бе има ли в Западния свят чекиране с пръстови скенери’ и т.н .Светът на Интернет технологиите непрекъснато ти дава съпоставки и сравнения . И рано или късно проумяваш ,че просто те лъжат за някакви ‘реформи’ , които реално не виждаш и никога не са били провеждани или ако нещо е правено то няма никаква реална полза за никого в обществото

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  83. 83 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 681 Неутрално

    А бе тоя защо изобщо ни го показвате? ДБГ какво бяха? Какво ще ми говорят за грешки пък тия: самите те са една огромна грешка!

  84. 84 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    "Той допълни, че партиите от блока е трябвало да изискат от ГЕРБ промените да са по-бързи.4

    Преди избори ще си откриват грешки, ще се кълнат как няма да ги допускат, само и само пак да се докопат до властта. А, ако случайно влязат в парламента - може да последват пак откровения тип лукарски

  85. 85 Профил на lutece
    lutece
    Рейтинг: 213 Неутрално

    За какви реформи говори синът на Андрей Делчев? Този младеж нещо се е объркал.

  86. 86 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8164 Неутрално

    А вие , вместо да правите и искате реформи, решихте да се съсредоточите в Радан Кънев. Дори, за да угодите на Борисов, искахте да изключите ДСБ.

  87. 87 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Весело

    [quote#85:"lutece"]За какви реформи говори синът на Андрей Делчев?[/quote]

    хаха, бе реформирали са се реформаторите по маалите, спор нема... гледам на бай им Юсни, баш реформатора една от секциите, през които влезе преференциално в ОС/ Стара Загора през 2015 (131 преференции за #25 Юсни Мемиш Ибрям):

    Марешки 16 (I тур) + Орешарски 68 (I тур) + Трайчо 14 (I тур) + Радев 34 (I тур)= БУМ - Радев 132 (II тур)

    Цецка 308 (I тур)+ 21 разпилени (I тур) + 12 (гласували само на II тур) = ТРЯС - 341 (II тур)

    I тур - брой на действителните гласове 461; НПН 10
    II тур - брой на действителните гласове 473; НПН 11

  88. 88 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Димитър Делчев от Движение "България на гражданите"...

    Поредното кариеристче в партийката на мадам Йес. Какво бавно темпо, на какви реформи? Този парламент и това правителство хвърлиха малко прах в очите, дрънкаха малко общи приказки, докато миналия декември се видя, че 90% от тях не искат никакви реформи.

  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  90. 90 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1808 Весело

    та, кой с кого вика драгото поличиче да правел правителство... кой в крайна сметка пичели избори на 25 октомври миналата година и как (влезе в парламентата)?

    26.10.2015
    "...Pъĸoвoдcтвoтo нa Движeниe "Бългapия нa гpaждaнитe" в Cтapa Зaгopa ocтpo ce пpoтивoпocтaви cpeщy вĸлючвaнeтo в лиcтaтa нa ĸaндидaтитe зa oбщинcĸи cъвeтници нa Peфopмaтopcĸи блoĸ нa Юcни Ибpям. Πpичинaтa e вoдeнoтo cpeщy нeгo нaĸaзaтeлнo пpoизвoдcтвo зa тъpгoвия c глacoвe.

    B нaчaлoтo нa пpeдизбopнaтa ĸaмпaния тe пpизoвaxa зa вoт c пpeфepeнция в лиcтaтa нa peфopмaтopитe. Toчнo пpeфepeнциaлният вoт им изигpa лoшa шeгa и нaпpaви Ибpям oбщинcĸи cъвeтниĸ в нoвия мecтeн пapлaмeнт нa Cтapa Зaгopa.

    http://www.infoz.bg/region/1116-yusni-ibryam-obshtinski-savetnik-reformatorski-blok-stara-zagora
    https://results.cik.bg/minr2015/tur1/protokoli_os/2431/243100135.html

  91. 91 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10215 Неутрално

    Бавно би било темпото, ако са дефинирани решенията и са започнали. Проблемът е, че нито са дефинирани решенията, нито са започнали. Други биха нарекли ситуацията, която наблюдаваме "блато" или застой.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  93. 93 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2044 Неутрално

    Тези бяха обречени в момента в който за да прескочат бариерата 4% се събраха заедно партии които не се понасят.

    И то заедно с ДСБ които са известни че обсебват и съсипват всичко до което се докоснат. Примера с Мартин Димитров доведен до положението да го наричат "Пудела на Костов" трябваше да ги научи на нещо но те не го направиха.

    В резултат през цялото време се бореха с мръсните номера на ДСБ които искаха да ликвидират партиите в РБ и направят единна партия по примера на Костов със СДС. С Радан начело естествено.

    Отделно че за да привлекат избиратели обещаваха неизпълними неща. Например прословутата съдебна реформа на ДСБ която е невъзможна без конституционно мнозинство а то пък без ДПС. Лъгаха хората с тези реформи и се видя че няма да станат.

    И въобще каква е тази наглост партии които нямат и 3% всяка да обещават неща за които е необходимо да имаш поне 2/3 мнозинство? Ясно говори за глупостта на тези които повярваха че това е възможно.

    Накрая всичко завърши с логично очакваният провал. И сега се търси на кого да се хвърли вината.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  94. 94 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    До коментар [#42] от "1Sion1":

    що бе те и РБ губят нали щяха да ходят на балотаж ама на оная Герб е виновен на Трайко Траевски Евиена

  95. 95 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1423 Любопитно

    До коментар [#42] от "1Sion1":

    вие Реформаторите толкова ли нямате акъл да натресете корпоративен кандидат в Южна България

  96. 96 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#63] от "сидер":

    Сидерчо, Цачева губи с над 800 000 гласа.Дори всички от РБ да я бяха подкрепили, как това щеше да промени крайният резултат?!Що търсите под вола теле, като загубата си е лично ваша.Над 220 000 гласували за ГЕРБ на предишни избори , сега гласуват за Радев.И тук ли Радан и ДСБ са виновни?!А че загубихте в цяла България, във всички групи, че дори и в родното село на Цачева, пак ли ДСБ и Радан са виновни?!Ей тая сляпа вяра в непогрешимостта на Партията и Вожда ви изяде главата.И което е най-фрапиращото, още не го проумявате.Много ще има да страдате още.ВЕрвай ми!

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  97. 97 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#71] от "Genteel AirfAres":

    Аз още съм бесен и на мнение, че Радан трябва да подаде оставка и друг да води ДСБ.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  98. 98 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#44] от "plamen12345678":

    Гласувал си за генерал Радев, защото си наивен и не го познаваш. Също нямаш понятие за чест и достойнство. Не може да се гласува за мекере на БСП, което никой не знае откъде е , но е обрало вече местоработата си - двама офицера са били заменени от любовницата му. Този ли ще ти оправя положението. Ами Русия от санкции загуби 2/3 от стойността на валутата си, какво чакаш от нея. Частушки може би? А този "генерал" след 4 години ше е един много богат човек, Дулцинея ще я няма, а до него ще е млада журналистка, а ти ще си влачиш краката с окъсаните обувки по пробитите улици.

  99. 99 Профил на cintaksis
    cintaksis
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#38] от "1Sion1":

    Този човек е долен и сугурно си прав.

  100. 100 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#93] от "Fred":

    Стига и ти говори глупости.Бойко си ги назначаваше и съдии, и прокурори и членове на ВСС.Хората искат възмездие ,бре.За откраднатите милиарди.Ма кво възмездие, като процент от парите са на Боце у джоба?!Накрая ми се струва , че и сопите ще играят, ама де да видим.Ще станат само на Бойковци, Цаци, Прасета и прочие....

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK