Властта се търкаля по улицата и няма кой да я вдигне !?
''Патриотичният фронт би приел мандат ''
пък
'' Росен Плевнелиев не им е дал индикации, че е възможно да им връчи мандата.''
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
ще тупкат топката една седмица, ще отворят коледната торба с обещания, ще си направят реклама за следващите избори и парламентът няма да гласува правителството им. Поредната игра за наша сметка. Ченгета популисти.
"Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
Съмнително е президента да връчи мандат на патриотите.Той никак не ги обича,защото много пъти го критикуваха за политическите му изяви и особено АТАКА.Но на която и да е друга политическа сила той връчи мандат,ще го направи с ясното съзнание,че няма да може да състави кабинет и ще се проведат предсрочни избори.
"..Първата парламентарна сила (ГЕРБ) и втората (БСП) вече обявиха, че няма да приемат мандата..."
Първата - сърдитко Петко, втората - да не се Уцапа от властта, преди избори.
Аз лично съм съгласен ПФ да направят правителство с подкрепата на ГЕРБ.И тогава всичко да им се върне с издевателството над ГЕРБ както правеха ПФ.
Ама много ще се зарадвам,да усетят какво е натиск от "партньори"!
Съветските патриоти Волен и агент Иван искат да съставят правителство. Сложете генерал Решетников за генерал губернатор на Задунайская губерния , пардон , за министър председател на България.
Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
[quote#1:"Никола Георгиев"]И кога Цацата ще подаде оставка? [/quote]
Научната фантастика я преместиха в отдел чиста фантастика:
пюър пюър фикшън
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
И кво станА?
След разговор с Путин по телефона за ""енергетиката"", Боко, предлагайки неизбираем кандидат и фръцкайки се като кокона, предаде властта право в ръцете на Русия.
Браво, Боко, браво десен, браво герберски юнак.
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Не че считам че може или че трябва да се състави правителство, но мандатът все пак по конституция трябва да бъде даден на някого който би искал да прави правителство. Другият вариант би бил ДПС.
Интересно е кого смятат да направят правителството. С ГЕРБ не става, Бойко каза, че няма да участва в нов кабинет. Само с БСП не става, остава да си мислят, че може с БСП и ДПС. Ама и това няма как, значи говорят глупости както винаги. Аз наистина не мога да разбера как някой може да гласува за тях.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
'Ми, че то президент ... премиер ... почти няма разлика.
Патриотарите са готови на всичко - и винаги в името на България!
Умирам си от нетърпение да видя тази чудесия.
Б.Б. губи прословутия си нюх. ГЕРБ повече власт няма да види, ако сега Б.Б. не направи някакво салтомортале и не се върне на власт...... През тези месеци до изборите ще го разпънат .....А си има мнозинство, даже по голямо от началото....Не го ли направи с ГЕРБ е свършено.
А , ако изключим 2009г. порадии глупостта на БСП с31 мажоритарни депутати Герб има 80, 90 депутати. Що си мисли, че сега ще има повече....
Така, че да прави правителство без Радан , иначе заминава в историята....
Наистина нямаме нужда от избори. Има достатъчно мнозинство, което да управлява до края на мандата на този парламент. По-добре е обаче правителство да се състави с мандата на РБ и с премиер примерно Томислав Дончев.
Да направят правителство ПФ, Атака, ДПС, АБВ, Барека, Кунева, Лукарски и Велизар Енчев. За нищо на света не искаме да се лишим от експертизата на последните трима, нито от английския на четвъртия.
Увеличават се кандидатите: първо Реформаторите, сега и Патриотите...и - чака се едно "Да" от Герб ...
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
[quote#10:"acarid"]Путин премиер на България? [/quote]
Честно казано, май натам върви работата! С такъв политически елит, който и да е чужденец изглежда по-стока, от всичките наши от много години насам!
The war has begun! - www.fightcybercrime.net [Код: „Схемите не са това което са!“]
Напълно е възможно да се направи нов кабинет. Та за изпускане ли е депутатската далавера ? Пет бона заплата в т.ч. и парите от участие в разните комисии и безотчетните пари, служебни коли, служебни жилища за тия от прованса и др. екстри. Мислите, че им се тръгва от парламента ли ? Само една малка част от тях ще са в другия парламент, така че нищо чудно сега да спретнат едно правителство. Ляво или дясно или бембено....какво значение има ? Важното е папкането да продължи.
Кое не разбираш? Как държавта се управлява с малцинство до момента ли?
Че те вътре в тая гласувалня ВСИЧКИ до един са кукли на конци!
Партиите и цветовете им са сложени само, за да може на запад да казват, че сме демокрация...
[quote#26:"emil НОВИ ИЗБОРНИ ПРАВИЛА ВЕДНАГА!"]но мандатът все пак по конституция трябва да бъде даден на някого който би искал да прави правителство.
На референдума гласувах с ДА, ДА и ДА[/quote]
Лошо, лоооошо си гласувал на референдума! Едва ли знаеш какво точно си сторил, но това е друга и дълга за изясняване история.
А сега по конституцията, която явно дори не си я прочел: - По конституция мандат за съставяне на правителство се дава на първата в парламента политическа сила. При невъзможност да състави правителство, мандатът се дава на втората политическа сила. И при неуспех и от тяхна страна МОЖЕ да бъде даден на трета, по избор на президента, политическа сила. Казано е може, а не трябва.
“Каракачанов и Симеонов казаха, че постъпват политически отговорно, тъй като това би им донесло повече негативи”
Изречена от устата на политикан думата “отговорно” звучи перверзно. Ако допуснем, че ПФ реализират мандата, ще го ударят здраво на предизборна агитация, благодарение на което ще загубят подкрепа, след което ще хвърлят вината на абдалите които залудо са ги подкрепили...
[quote#27:"Izmirliev"]Интересно е кого смятат да направят правителството. С ГЕРБ не става, Бойко каза, че няма да участва в нов кабинет. Само с БСП не става, остава да си мислят, че може с БСП и ДПС. Ама и това няма как, значи говорят глупости както винаги. Аз наистина не мога да разбера как някой може да гласува за тях. [/quote]
Голем праз какво казал Борисов. Защо да няма депутати, които да гласуват за правителство ? И да си продължат папкането. Като идат на предсрочни избори и не попаднат отново в парламента по-добре ли ще е за тях ? Всеки си прави някакви тънки сметки. А Баце може само да плаши гаргите.
Няма как да стане. ГЕРБ връщат мандата, а Борисов няма да позволи на Томислав Дончев да участва в друго правителство, редовно или служебно. По-точно, Цветанов пръв ще изключи Дончев от ГЕРБ.
Е, сега ще строим Белене, потоци, хъбове, че може и някой компонент за космонавтиката да ни дадат да правим, или за Лада Нива джантите. От нас бурканите и цигарите, от тях - водката и сельодката!
Плевнелиев едвам го свърта да даде мандат на агент Иван... браус. Човекът, който се доказа като истински демократ и ненавиждащ агентите и отзова всички такива, което му се стовари после от обръчите, ще се наложи да подхвърли мандата в ръцете на националисти(депесари - визирам златното пръстче на един бивш подсъдим) - т.е. с един удар връща тройната коалиция, защото да не ми се правят на патриоти, до онзи ден крепи Волен правителството на Доан, а Каракачана звезди му сваля и му прави четки
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
За кучита и котки може ... за прасета не може !
А ?
Аааа !
Когат да подържат на Боку таковото, в смисъл мандатя - може ... а когат те поискат таковото, в смисъл властта да я фанат, а Боку сега малко да им подържи таковото, в смисъл мандатоносенето след байряма - не може.
Всеки се отърка у властта, захлеби, кой повеке, кой по-малце позаглади косъма, ади сега едни сал да останат с празна копанка.
Немили недраги.
---
Ами ако всички парламентарци се вкупом от власт възгещисат, кой ще ни нас управлява, управлява, йощ направлява ?!
Митю, дет ша на държи на едни фафли с лемонада ?
Банев, дет джан-джун кола незапалена не му остана ?
---
Ооо неразумни юроди, само Марьошкий ваз ще ви оправи, аспиринчета да търкаляте, аспиринчета, йощ празни варелчета, по нанагорнището стръмно.
КОМЕНТАРИТЕ МИ СА ПО ТЕМАТА И НЕ СЪДЪРЖАТ ОБИДНИ КВАЛИФИКАЦИИ
[quote#45:"vesela"]Няма как да стане. ГЕРБ връщат мандата...[/quote]
Да, така е. Просто се опасявам, че народът ни е малко ... не особено политически грамотен и може напук да напълни парламента с разни марешки и трифоновци.
[quote#33:"ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!"]В момент когато ер-доган настъпва и иска да разширява Турция, един кабинет на Патриотите не е никак лошо решение. ! [/quote]
Да ... и България на три морета! Да живей левът балкански Каракачанов!!! (това за левът балкански май беше пресилено от моя страна - каракачанска беше някаква порода овца).
[quote#53:"Косьо Генчев"]Гладни кукувици, просо сънуват - визирам Кунева, Лукарски, Ненчев ... [/quote]
Вярно , но са за предпочитане пред Трифонов, Марешки, ДПС и Корнелия.
До коментар [#6] от "Sааlеte": Сега да видим, ГЕРБ ще върнат ли жест – ще помогнат ли на ПФ?
====================================
Въпросът не е дали ще помогнат на ПФ, а дали поне малко мислят за България и за нейния народ. Но ББ, като всяко малко дете, връща куклите, иска си порцалите и не иска да играе. Тоест, не иска да помогне държавата възможно най-читава да излезе от кризата, в която неговите собствени политически идиотизми я набутаха.
До коментар [#13] от "sandi_73": Целта е да се тупката и Плевнята да остави на Пилота да съставя служебното правителство.
====================================
Това е целта на ББ (ГЕРБ), БСП и ДПС, които си въобразяват, че така те ще останат трите партии, които ще управляват държавата, защото това ще им го сервира новата стопроцентово мажоритарна изборна система (за която те биха гласували). Но докато БСП и ДПС може и да не бъркат, много е вероятно, ако им помогне, ГЕРБ да тръгне по стъпките на ДСБ. Към политическото бунище. Защото той няма традицията, която БСП винаги е имала, а ДПС вече си е изградило.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
70
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Кандидати за премиер ще се намерят. Правителство ще има. Важното е Цацаров да подаде оставка заради тоталния провал и ненамеса на прокуратурата по скандалите около КТБ, Яневагейт и т.н.
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
Май настана паника, защото ако ГЕРБ ги подкрепи плюс Мигленините хора, стават около 125 депутати. А може и 2-3 независими да се включат.
И ако гласуват и мажоритарна система, съвсем се закерпеденчва работата.
До коментар [#19] от "xali": Такааа...Дойдохме си на думата. България заслужава кабинет от патриотари.И Волен доста изстрада.
====================================
Всъщност това, което става сега, показва антинародната същност на всички СИСТЕМНИ партии у нас. И народните, и социалистическите, и либералните. Партиите, които защитават и поддържат нереформирана и клатеща се досегашната неолиберална система, за да си осигурят власт и след тази криза, отказват да създадат едно временно правителство, което да управлява държавата в избухналата криза, като по този начин увеличават поне двойно политическите, а и икономическите вреди от кризата. И само несистемните партии са готови да жертват бъдещото на своите партии, но да не изоставят държавата в развихрената вече криза.
[quote#8:"Bramasole"]Тези двамата чели ли са Хайтов[/quote]
Едва ли, макар, че и той е келеме, като тях!Синовете му още водят дела за откраднати от него ръкописи на не един и двама автори.Хайтов нищо не е написал сам или поне нищо свястно.
1. ГЕРБ признава управленческа немощ и ще подкрепи по-можещите, по-кадърните.
2. ГЕРБ работи в полза на ДС-ченгетата[/quote]
Може мандатът да е на ПФ,
а премиер и министри да са от ГЕРБ.
Тая „песен“ за ДС е само за 50 хил. реститутки от ДСБ. Кой ги „бръсне“ вече тия?
До коментар [#54] от "chicago514": А пък защо не го е съставил ще бъде използвано от руските патриоти в предизборната битка за парламент.
====================================
И ще бъдат напълно прави да го използват, защото истината е точно такава. Че ГЕРБ, БСП и ДПС от чисто тяснопартийни интереси са готови да осигурят на държавата една пет или шестмесечна тотална политическа криза, която може да стартира и финансово-икономическа криза.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#45:"vesela"]Борисов няма да позволи на Томислав Дончев да участва в друго правителство, редовно или служебно. По-точно, Цветанов пръв ще изключи Дончев от ГЕРБ.[/quote]
-В Устава на ГЕРБ, ако има такъв, ли е включено уволнение на партийни членове? Това би било световен принос към нормите на партийното строителство.
[quote#86:"lz2"]Патриотите са готови да съставят кабинет заради .....копанята, копанята![/quote]
Нали по тая причина и
ДСБ подкрепи ГЕРБ на 07.11.2014г.
[quote#82:"ppopov_67"]Потомствените и други, по-обикновени ченгета, както и една дузина руски агенти били готови да ни управляват.
До там ли я докарахме [/quote]
Не се кахъри! Ще си вземем Босфора, Бяло море, Егейско ...
Патриот е - душа дава
за наука, за свобода;
но не свойта душа, братя,
а душата на народа!
И секиму добро струва,
само, знайте, за парата,
като човек - що да прави?
продава си и душата.
Хр. Ботев
[quote#92:"Бенк-Бенк"]В Устава на ГЕРБ, ако има такъв, ли е включено уволнение на партийни членове? Това би било световен принос към нормите на партийното строителство.[/quote]
В СДС при Костов се изключваха, ако не си съгласен с Командира.
[quote#42:"Косьо Генчев"]По конституция мандат за съставяне на правителство се дава на първата в парламента политическа сила. При невъзможност да състави правителство, мандатът се дава на втората политическа сила. И при неуспех и от тяхна страна МОЖЕ да бъде даден на трета, по избор на президента, политическа сила. Казано е може, а не трябва.[/quote]
-Всико, без последното изречение е точно. Но не вярно това:,,Казано е може, а не трябва.'' Напротив директно е казано:,,Възлага'':
,,Чл. 99.
(1) Президентът след консултации с парламентарните групи възлага на кандидат за министър-председател, посочен от най-голямата по численост парламентарна група, да състави правителство.
(2) Когато в 7-дневен срок кандидатът за министър-председател не успее да предложи състав на Министерския съвет, президентът възлага това на посочен от втората по численост парламентарна група кандидат за министър-председател.
(3) Ако и в този случай не бъде предложен състав на Министерския съвет, президентът в срока по предходната алинея възлага на някоя следваща парламентарна група да посочи кандидат за министър-председател...''
[quote#93:"Sааlеte"]Нали по тая причина и
ДСБ подкрепи ГЕРБ на 07.11.2014г. [/quote]
Ееееей ужасни хиени са тези от ДСБ. Подло подкрепиха ГЕРБ, за да забият после нож в гърба на "слънцето". Гадняри. И сега сме в "развихрена криза". Направо бих казал - без байХуй сме в поредната катастрофа.
Единственото спасение на ДСБ-арите да са в НС и да ни тровят ТВ-ефира е, ако ПФ направи Правителство.
Иначе с НовПроект или със СтарПроект - Кънев, Атанасов и сие са аут от държавната софра.
[quote#96:"Sааlеte"]В Устава на ГЕРБ, ако има такъв, ли е включено уволнение на партийни членове? Това би било световен принос към нормите на партийното строителство.- цитат на коментар #92 от “Бенк-Бенк”
В СДС при Костов се изключваха, ако не си съгласен с Командира.[/quote]
-Е, ако вече има такъв опит... А и партийният резултат за ГЕРБ ли ще е същият като на СДС-то?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
4ort
Рейтинг: 2215 НеутралноПсихичо Волен Премиер!!!
Имам време да питам всеки идиот.niakoi_si
Рейтинг: 660 НеутралноЕгати глупостите. Турете доносничето за премиер, зер президент не можа да стане...
karabastun
Рейтинг: 4522 ВеселоВластта се търкаля по улицата и няма кой да я вдигне !?
[email protected]''Патриотичният фронт би приел мандат ''
пък
'' Росен Плевнелиев не им е дал индикации, че е възможно да им връчи мандата.''
Суджук Герберите
Рейтинг: 442 Неутрално4ти Български Райх!
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!Fоtеdасоd
Рейтинг: 225 НеутралноСега да видим, ГЕРБ ще върнат ли жест
– ще помогнат ли на ПФ?
abdelhaqq
Рейтинг: 823 Неутрално"Според mатриотите"...
בני אתה אני היום ילדתיך"матриотите", казва статията. и правилно - от майка Русия са, та затуй - "матриоти".
bramasole
Рейтинг: 3395 НеутралноТези двамата чели ли са Хайтов - "Едно е да искаш, друго е да можеш, а трето и четвърто - да го направиш."...
"Слабите хора отмъщават. Силните хора прощават. Интелигентните хора игнорират." Алберт Айнщайнtoday
Рейтинг: 1274 НеутралноАбсолютен цирк!
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.acarid
Рейтинг: 679 ГневноПутин премиер на България?
soave
Рейтинг: 1149 Неутралноще тупкат топката една седмица, ще отворят коледната торба с обещания, ще си направят реклама за следващите избори и парламентът няма да гласува правителството им. Поредната игра за наша сметка. Ченгета популисти.
"Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън ЧърчилVoiko
Рейтинг: 399 НеутралноСъмнително е президента да връчи мандат на патриотите.Той никак не ги обича,защото много пъти го критикуваха за политическите му изяви и особено АТАКА.Но на която и да е друга политическа сила той връчи мандат,ще го направи с ясното съзнание,че няма да може да състави кабинет и ще се проведат предсрочни избори.
sandi_73
Рейтинг: 225 НеутралноЦелта е да се тупката и Плевнята да остави на Пилота да съставя служебното правителство
deymus
Рейтинг: 1104 Веселохахахаха
видяла жабата, че ...........
StanDim
Рейтинг: 442 Неутрално"..Първата парламентарна сила (ГЕРБ) и втората (БСП) вече обявиха, че няма да приемат мандата..."
Първата - сърдитко Петко, втората - да не се Уцапа от властта, преди избори.
Daria
Рейтинг: 1135 НеутралноСега гербаджиите може и да гласуват с тях като се има впредвид че приключват в следващия парламент.
Роси
Рейтинг: 7847 НеутралноТози агент на ДС да не би да се готви за премиер.
zfm52680934
Рейтинг: 497 НеутралноАз лично съм съгласен ПФ да направят правителство с подкрепата на ГЕРБ.И тогава всичко да им се върне с издевателството над ГЕРБ както правеха ПФ.
sdgАма много ще се зарадвам,да усетят какво е натиск от "партньори"!
''zms15783''
Рейтинг: 497 НеутралноТакааа...Дойдохме си на думата.България заслужава кабинет от патриотари.И Волен доста изстрада
sandi_73
Рейтинг: 225 НеутралноЦелта е да се тупка топката и Плевньо да остави на Пилота да състави служебното правителство
меншевик
Рейтинг: 334 НеутралноСъветските патриоти Волен и агент Иван искат да съставят правителство. Сложете генерал Решетников за генерал губернатор на Задунайская губерния , пардон , за министър председател на България.
Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечетabdelhaqq
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#19] от "xali":
בני אתה אני היום ילדתיךтя българия получава вече сума години това, което заслужава. затова е така.
Deinio
Рейтинг: 505 НеутралноБоже, когоато си помислиш, че си ударил дъното...
Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
Рейтинг: 1769 Весело[quote#1:"Никола Георгиев"]И кога Цацата ще подаде оставка? [/quote]
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...Научната фантастика я преместиха в отдел чиста фантастика:
пюър пюър фикшън
rapidfire
Рейтинг: 1366 ГневноИ кво станА?
It is nice to be important, but it's more important to be nice!След разговор с Путин по телефона за ""енергетиката"", Боко, предлагайки неизбираем кандидат и фръцкайки се като кокона, предаде властта право в ръцете на Русия.
Браво, Боко, браво десен, браво герберски юнак.
emil
Рейтинг: 3071 НеутралноНе че считам че може или че трябва да се състави правителство, но мандатът все пак по конституция трябва да бъде даден на някого който би искал да прави правителство. Другият вариант би бил ДПС.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Izmirliev
Рейтинг: 225 НеутралноИнтересно е кого смятат да направят правителството. С ГЕРБ не става, Бойко каза, че няма да участва в нов кабинет. Само с БСП не става, остава да си мислят, че може с БСП и ДПС. Ама и това няма как, значи говорят глупости както винаги. Аз наистина не мога да разбера как някой може да гласува за тях.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Косьо Генчев
Рейтинг: 1858 Неутрално'Ми, че то президент ... премиер ... почти няма разлика.
Патриотарите са готови на всичко - и винаги в името на България!
Умирам си от нетърпение да видя тази чудесия.
1_bulgarin
Рейтинг: 455 НеутралноБ.Б. губи прословутия си нюх. ГЕРБ повече власт няма да види, ако сега Б.Б. не направи някакво салтомортале и не се върне на власт...... През тези месеци до изборите ще го разпънат .....А си има мнозинство, даже по голямо от началото....Не го ли направи с ГЕРБ е свършено.
А , ако изключим 2009г. порадии глупостта на БСП с31 мажоритарни депутати Герб има 80, 90 депутати. Що си мисли, че сега ще има повече....
Така, че да прави правителство без Радан , иначе заминава в историята....
ambros
Рейтинг: 492 НеутралноНаистина нямаме нужда от избори. Има достатъчно мнозинство, което да управлява до края на мандата на този парламент. По-добре е обаче правителство да се състави с мандата на РБ и с премиер примерно Томислав Дончев.
1_april
Рейтинг: 430 ВеселоЮ-бреее....КараАкачанов-премиер! Бравос! Хайл....
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 714 НеутралноВ момент когато ер-доган настъпва и иска да разширява Турция, един кабинет на Патриотите не е никак лошо решение. !
abdelhaqq
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#32] от "1_april":
בני אתה אני היום ילדתיךхайл, ама по потури, с фуражка.
Yossarian
Рейтинг: 279 НеутралноДа направят правителство ПФ, Атака, ДПС, АБВ, Барека, Кунева, Лукарски и Велизар Енчев. За нищо на света не искаме да се лишим от експертизата на последните трима, нито от английския на четвъртия.
hamiltonf
Рейтинг: 4396 ВеселоУвеличават се кандидатите: първо Реформаторите, сега и Патриотите...и - чака се едно "Да" от Герб ...
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!Злото ченге
Рейтинг: 272 Неутрално[quote#10:"acarid"]Путин премиер на България? [/quote]
The war has begun! - www.fightcybercrime.net [Код: „Схемите не са това което са!“]Честно казано, май натам върви работата! С такъв политически елит, който и да е чужденец изглежда по-стока, от всичките наши от много години насам!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4460 ЛюбопитноЯко Роско им даде мандат ще има хлебец за поротестиращи наемници което е добра новина или не е ?
Libertarianism is just anarchy for rich peopleПрокопи педераст
Рейтинг: 388 ВеселоТова политическо порно го няма никъде другаде!
678
Рейтинг: 279 НеутралноНапълно е възможно да се направи нов кабинет. Та за изпускане ли е депутатската далавера ? Пет бона заплата в т.ч. и парите от участие в разните комисии и безотчетните пари, служебни коли, служебни жилища за тия от прованса и др. екстри. Мислите, че им се тръгва от парламента ли ? Само една малка част от тях ще са в другия парламент, така че нищо чудно сега да спретнат едно правителство. Ляво или дясно или бембено....какво значение има ? Важното е папкането да продължи.
Прокопи педераст
Рейтинг: 388 ВеселоДо коментар [#27] от "Izmirliev":
Кое не разбираш? Как държавта се управлява с малцинство до момента ли?
Че те вътре в тая гласувалня ВСИЧКИ до един са кукли на конци!
Партиите и цветовете им са сложени само, за да може на запад да казват, че сме демокрация...
Косьо Генчев
Рейтинг: 1858 Неутрално[quote#26:"emil НОВИ ИЗБОРНИ ПРАВИЛА ВЕДНАГА!"]но мандатът все пак по конституция трябва да бъде даден на някого който би искал да прави правителство.
На референдума гласувах с ДА, ДА и ДА[/quote]
Лошо, лоооошо си гласувал на референдума! Едва ли знаеш какво точно си сторил, но това е друга и дълга за изясняване история.
А сега по конституцията, която явно дори не си я прочел: - По конституция мандат за съставяне на правителство се дава на първата в парламента политическа сила. При невъзможност да състави правителство, мандатът се дава на втората политическа сила. И при неуспех и от тяхна страна МОЖЕ да бъде даден на трета, по избор на президента, политическа сила. Казано е може, а не трябва.
2.5
Рейтинг: 1199 Неутрално“Каракачанов и Симеонов казаха, че постъпват политически отговорно, тъй като това би им донесло повече негативи”
I Want To BelieveИзречена от устата на политикан думата “отговорно” звучи перверзно. Ако допуснем, че ПФ реализират мандата, ще го ударят здраво на предизборна агитация, благодарение на което ще загубят подкрепа, след което ще хвърлят вината на абдалите които залудо са ги подкрепили...
678
Рейтинг: 279 Неутрално[quote#27:"Izmirliev"]Интересно е кого смятат да направят правителството. С ГЕРБ не става, Бойко каза, че няма да участва в нов кабинет. Само с БСП не става, остава да си мислят, че може с БСП и ДПС. Ама и това няма как, значи говорят глупости както винаги. Аз наистина не мога да разбера как някой може да гласува за тях. [/quote]
Голем праз какво казал Борисов. Защо да няма депутати, които да гласуват за правителство ? И да си продължат папкането. Като идат на предсрочни избори и не попаднат отново в парламента по-добре ли ще е за тях ? Всеки си прави някакви тънки сметки. А Баце може само да плаши гаргите.
vesela
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#31] от "ambros":
veselaНяма как да стане. ГЕРБ връщат мандата, а Борисов няма да позволи на Томислав Дончев да участва в друго правителство, редовно или служебно. По-точно, Цветанов пръв ще изключи Дончев от ГЕРБ.
Дедо Либен
Рейтинг: 1257 ВеселоЕ, сега ще строим Белене, потоци, хъбове, че може и някой компонент за космонавтиката да ни дадат да правим, или за Лада Нива джантите. От нас бурканите и цигарите, от тях - водката и сельодката!
alray
Рейтинг: 462 НеутралноПлевнелиев едвам го свърта да даде мандат на агент Иван... браус. Човекът, който се доказа като истински демократ и ненавиждащ агентите и отзова всички такива, което му се стовари после от обръчите, ще се наложи да подхвърли мандата в ръцете на националисти(депесари - визирам златното пръстче на един бивш подсъдим) - т.е. с един удар връща тройната коалиция, защото да не ми се правят на патриоти, до онзи ден крепи Волен правителството на Доан, а Каракачана звезди му сваля и му прави четки
Косьо Генчев
Рейтинг: 1858 Весело[quote#30:"1_bulgarin"]ГЕРБ повече власт няма да види, ако сега Б.Б. не направи някакво салтомортале[/quote]
Ха, че той салто вече направи .... и се оказа наистина мортале!
shule
Рейтинг: 279 НеутралноЕй, най-после доживяхме, Волен - премиер. Сега, вече няма кой да ни спре. Да му мислят швейцарците...
sarasota
Рейтинг: 388 ВеселоКойто не е гласувал за Трайков.....сега се хапе....тези станаха голяма работа,,,???
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
playmen_varna
Рейтинг: 435 ВеселоЗа кучита и котки може ... за прасета не може !
КОМЕНТАРИТЕ МИ СА ПО ТЕМАТА И НЕ СЪДЪРЖАТ ОБИДНИ КВАЛИФИКАЦИИА ?
Аааа !
Когат да подържат на Боку таковото, в смисъл мандатя - може ... а когат те поискат таковото, в смисъл властта да я фанат, а Боку сега малко да им подържи таковото, в смисъл мандатоносенето след байряма - не може.
Всеки се отърка у властта, захлеби, кой повеке, кой по-малце позаглади косъма, ади сега едни сал да останат с празна копанка.
Немили недраги.
---
Ами ако всички парламентарци се вкупом от власт възгещисат, кой ще ни нас управлява, управлява, йощ направлява ?!
Митю, дет ша на държи на едни фафли с лемонада ?
Банев, дет джан-джун кола незапалена не му остана ?
---
Ооо неразумни юроди, само Марьошкий ваз ще ви оправи, аспиринчета да търкаляте, аспиринчета, йощ празни варелчета, по нанагорнището стръмно.
Косьо Генчев
Рейтинг: 1858 Весело[quote#31:"ambros"]По-добре е обаче правителство да се състави с мандата на РБ и с премиер примерно Томислав Дончев. [/quote]
Гладни кукувици, просо сънуват - визирам Кунева, Лукарски, Ненчев ...
chicago514
Рейтинг: 1075 ВеселоА пък защо не го е съставил ще бъде използвано от руските патриоти в предизборната битка за парламент.
werginija
Рейтинг: 457 ВеселоЛеле, дойде момента пенсионерите да се радват на минимум 399 лева.
niksan1
Рейтинг: 1670 НеутралноДо коментар [#6] от "Sааlеte":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Сега да видим, ГЕРБ ще върнат ли жеста ... "
Ако, ГЕРБ подкрепят едно евентуално правителство на " патриотите, това означава 2 неща :
1. ГЕРБ признава управленческа немощ и ще подкрепи по-можещите, по-кадърните .
2. ГЕРБ работи в полза на ДС-ченгетата .
И двата варианта ще бъдат наказани на бъдещите избори и Боко трябва да е ненормален да приеме такава " оферта " !
ambros
Рейтинг: 492 Неутрално[quote#45:"vesela"]Няма как да стане. ГЕРБ връщат мандата...[/quote]
Да, така е. Просто се опасявам, че народът ни е малко ... не особено политически грамотен и може напук да напълни парламента с разни марешки и трифоновци.
niksan1
Рейтинг: 1670 НеутралноДо коментар [#9] от "today":
Без ДС - ченгета! Лустрация!" Абсолютен цирк ! "
Не обиждай ! Циркът е изкуство и няма нищо общо с ченгесаро-мафиотски апетити !
Косьо Генчев
Рейтинг: 1858 Весело[quote#33:"ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!"]В момент когато ер-доган настъпва и иска да разширява Турция, един кабинет на Патриотите не е никак лошо решение. ! [/quote]
Да ... и България на три морета! Да живей левът балкански Каракачанов!!! (това за левът балкански май беше пресилено от моя страна - каракачанска беше някаква порода овца).
uhu58510162
Рейтинг: 225 НеутралноАко вдигнат пенсиятА и спрат да лепят тия стериопори за милиарди, що да не управлява лицемер, пуполист?!
Велков
Рейтинг: 1366 НеутралноПатриотично бъзикане на радиото съзирам, съзирам още долавям.
Тази позиция носи бъдещи мажоритарни дивиденти. Добър ход...
ambros
Рейтинг: 492 Неутрално[quote#53:"Косьо Генчев"]Гладни кукувици, просо сънуват - визирам Кунева, Лукарски, Ненчев ... [/quote]
, но са за предпочитане пред Трифонов, Марешки, ДПС и Корнелия.
Вярно
glog
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#6] от "Sааlеte": Сега да видим, ГЕРБ ще върнат ли жест – ще помогнат ли на ПФ?
====================================
Въпросът не е дали ще помогнат на ПФ, а дали поне малко мислят за България и за нейния народ. Но ББ, като всяко малко дете, връща куклите, иска си порцалите и не иска да играе. Тоест, не иска да помогне държавата възможно най-читава да излезе от кризата, в която неговите собствени политически идиотизми я набутаха.
Boris Todorov
Рейтинг: 279 НеутралноВ момент когато ер-доган настъпва и иска да разширява Турция, един кабинет на Патриотите не е никак лошо решение. !
k73
Рейтинг: 497 НеутралноОтрезвяване,отрезвяване най- после отрезвяване.
gobay
Рейтинг: 988 Неутрално[quote#23:"Deinio"]Боже, когоато си помислиш, че си ударил дъното...
[/quote]
...откриваш,че има и мазе,и може да се копае още надолу.
boby1945
Рейтинг: 867 ВеселоНека се пробват войводите!
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....glog
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#13] от "sandi_73": Целта е да се тупката и Плевнята да остави на Пилота да съставя служебното правителство.
====================================
Това е целта на ББ (ГЕРБ), БСП и ДПС, които си въобразяват, че така те ще останат трите партии, които ще управляват държавата, защото това ще им го сервира новата стопроцентово мажоритарна изборна система (за която те биха гласували). Но докато БСП и ДПС може и да не бъркат, много е вероятно, ако им помогне, ГЕРБ да тръгне по стъпките на ДСБ. Към политическото бунище. Защото той няма традицията, която БСП винаги е имала, а ДПС вече си е изградило.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Андонов
Рейтинг: 442 НеутралноКандидати за премиер ще се намерят. Правителство ще има.
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж ОруелВажното е Цацаров да подаде оставка заради тоталния провал и ненамеса на прокуратурата по скандалите около КТБ, Яневагейт и т.н.
Косьо Генчев
Рейтинг: 1858 Разстроено[quote#60:"uhu58510162"]пуполист?![/quot e]
пупо ... попу ... карай! То българи не останаха, аз искам български да чета ...
ve6ter
Рейтинг: 280 НеутралноСега служебно, оставка - февруари...супер просто!
Никола Йорданов
Рейтинг: 1312 НеутралноДо коментар [#8] от "Bramasole":
Никола ЙордановПето да стане, шесто да ти го признаят, седмо - и ти да си доволен. (Цитирам. Не казвам името, за да не стават излишно коментиране.)
aralambi
Рейтинг: 589 НеутралноМай настана паника, защото ако ГЕРБ ги подкрепи плюс Мигленините хора, стават около 125 депутати. А може и 2-3 независими да се включат.
И ако гласуват и мажоритарна система, съвсем се закерпеденчва работата.
mitko11
Рейтинг: 2794 ВеселоДо коментар [#59] от "Косьо Генчев":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовИ кучето, което Боко подари на Путин, беше каракачанска порода...
glog
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#19] от "xali": Такааа...Дойдохме си на думата. България заслужава кабинет от патриотари.И Волен доста изстрада.
====================================
Всъщност това, което става сега, показва антинародната същност на всички СИСТЕМНИ партии у нас. И народните, и социалистическите, и либералните. Партиите, които защитават и поддържат нереформирана и клатеща се досегашната неолиберална система, за да си осигурят власт и след тази криза, отказват да създадат едно временно правителство, което да управлява държавата в избухналата криза, като по този начин увеличават поне двойно политическите, а и икономическите вреди от кризата. И само несистемните партии са готови да жертват бъдещото на своите партии, но да не изоставят държавата в развихрената вече криза.
selinda
Рейтинг: 487 НеутралноОтивам да си купя народна носия.
Gopeто
Рейтинг: 1608 НеутралноАбе тия патридиоти какво са правили с химна?
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петровchinaski
Рейтинг: 381 Неутрално[quote#8:"Bramasole"]Тези двамата чели ли са Хайтов[/quote]
Едва ли, макар, че и той е келеме, като тях!Синовете му още водят дела за откраднати от него ръкописи на не един и двама автори.Хайтов нищо не е написал сам или поне нищо свястно.
Fоtеdасоd
Рейтинг: 225 Неутрално[quote#56:"niksan1"]Ако, ГЕРБ подкрепят ...:
1. ГЕРБ признава управленческа немощ и ще подкрепи по-можещите, по-кадърните.
2. ГЕРБ работи в полза на ДС-ченгетата[/quote]
Може мандатът да е на ПФ,
а премиер и министри да са от ГЕРБ.
Тая „песен“ за ДС е само за 50 хил. реститутки от ДСБ. Кой ги „бръсне“ вече тия?
До коментар [#56] от "niksan1":
ppopov_67
Рейтинг: 605 НеутралноПотомствените и други, по-обикновени ченгета, както и една дузина руски агенти били готови да ни управляват.
До там ли я докарахме
Косьо Генчев
Рейтинг: 1858 Весело[quote#76:"mitko11"]И кучето, което Боко подари на Путин, беше каракачанска порода... [/quote]
Вярно бе ... бях забравил. Благодаря!
Наше куче с руски господар - тъкмо на място!
glog
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#54] от "chicago514": А пък защо не го е съставил ще бъде използвано от руските патриоти в предизборната битка за парламент.
====================================
И ще бъдат напълно прави да го използват, защото истината е точно такава. Че ГЕРБ, БСП и ДПС от чисто тяснопартийни интереси са готови да осигурят на държавата една пет или шестмесечна тотална политическа криза, която може да стартира и финансово-икономическа криза.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5282 ВеселоИ аз съм готов да се съчетая няколко пъти с Дженифър Лорънс, ако получа мандат и тя гласува в подкрепа...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевlz2
Рейтинг: 2132 НеутралноПатриотите са готови да съставят кабинет заради стабил.....копанята, копанята!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!proza
Рейтинг: 378 НеутралноДоколкото рзбрах, това е кауза пердута, при положение, че ГЕРБ заяви, че няма да ги подкрепи. Остава коалиция с БСП, което не е изключено.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
sa6
Рейтинг: 1583 ВеселоБраво! 2000 лв минимална пенсия, 3000 лева минимална заплата, незабавна война с Турция!
Евроатлантидаantikvarno
Рейтинг: 640 ВеселоАз пък, нищо че не знам как, искам да карам совалка!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Бенк-Бенк
Рейтинг: 765 Весело[quote#45:"vesela"]Борисов няма да позволи на Томислав Дончев да участва в друго правителство, редовно или служебно. По-точно, Цветанов пръв ще изключи Дончев от ГЕРБ.[/quote]
-В Устава на ГЕРБ, ако има такъв, ли е включено уволнение на партийни членове? Това би било световен принос към нормите на партийното строителство.
Fоtеdасоd
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#86] от "lz2":
[quote#86:"lz2"]Патриотите са готови да съставят кабинет заради .....копанята, копанята![/quote]
Нали по тая причина и
ДСБ подкрепи ГЕРБ на 07.11.2014г.
Косьо Генчев
Рейтинг: 1858 Весело[quote#82:"ppopov_67"]Потомствените и други, по-обикновени ченгета, както и една дузина руски агенти били готови да ни управляват.
До там ли я докарахме [/quote]
Не се кахъри! Ще си вземем Босфора, Бяло море, Егейско ...
Патриот е - душа дава
за наука, за свобода;
но не свойта душа, братя,
а душата на народа!
И секиму добро струва,
само, знайте, за парата,
като човек - що да прави?
продава си и душата.
Хр. Ботев
mitko11
Рейтинг: 2794 ВеселоДо коментар [#89] от "sa6":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовИ 200 лв. билетче за автобус....Този филм го играхме при Виденов...
Fоtеdасоd
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#92] от "Бенк-Бенк":
[quote#92:"Бенк-Бенк"]В Устава на ГЕРБ, ако има такъв, ли е включено уволнение на партийни членове? Това би било световен принос към нормите на партийното строителство.[/quote]
В СДС при Костов се изключваха, ако не си съгласен с Командира.
Бенк-Бенк
Рейтинг: 765 Неутрално[quote#42:"Косьо Генчев"]По конституция мандат за съставяне на правителство се дава на първата в парламента политическа сила. При невъзможност да състави правителство, мандатът се дава на втората политическа сила. И при неуспех и от тяхна страна МОЖЕ да бъде даден на трета, по избор на президента, политическа сила. Казано е може, а не трябва.[/quote]
-Всико, без последното изречение е точно. Но не вярно това:,,Казано е може, а не трябва.'' Напротив директно е казано:,,Възлага'':
,,Чл. 99.
(1) Президентът след консултации с парламентарните групи възлага на кандидат за министър-председател, посочен от най-голямата по численост парламентарна група, да състави правителство.
(2) Когато в 7-дневен срок кандидатът за министър-председател не успее да предложи състав на Министерския съвет, президентът възлага това на посочен от втората по численост парламентарна група кандидат за министър-председател.
(3) Ако и в този случай не бъде предложен състав на Министерския съвет, президентът в срока по предходната алинея възлага на някоя следваща парламентарна група да посочи кандидат за министър-председател...''
Косьо Генчев
Рейтинг: 1858 Весело[quote#93:"Sааlеte"]Нали по тая причина и
ДСБ подкрепи ГЕРБ на 07.11.2014г. [/quote]
Ееееей ужасни хиени са тези от ДСБ. Подло подкрепиха ГЕРБ, за да забият после нож в гърба на "слънцето". Гадняри. И сега сме в "развихрена криза". Направо бих казал - без байХуй сме в поредната катастрофа.
Fоtеdасоd
Рейтинг: 225 НеутралноЕдинственото спасение на ДСБ-арите да са в НС и да ни тровят ТВ-ефира е, ако ПФ направи Правителство.
Иначе с НовПроект или със СтарПроект - Кънев, Атанасов и сие са аут от държавната софра.
Бенк-Бенк
Рейтинг: 765 Весело[quote#96:"Sааlеte"]В Устава на ГЕРБ, ако има такъв, ли е включено уволнение на партийни членове? Това би било световен принос към нормите на партийното строителство.- цитат на коментар #92 от “Бенк-Бенк”
В СДС при Костов се изключваха, ако не си съгласен с Командира.[/quote]
-Е, ако вече има такъв опит... А и партийният резултат за ГЕРБ ли ще е същият като на СДС-то?