Илияна Йотова: Правителството е поело ангажимент да изгради три нови бежански центъра

Илияна Йотова: Правителството е поело ангажимент да изгради три нови бежански центъра

© Надежда Чипева, Капитал



Правителството е поело ангажимент да изгради три нови бежански центъра от отворен тип. Тази договорка е част от споразумението с Европейската комисия (ЕК) за отпускането на пари за охрана на южната ни граница и тази по море. Това обяви пред Би Ти Ви избраната за вицепрезидент Илияна Йотова.


Тя уточни, че в качеството си на евродепутат е задала въпрос в Европарламента и от отговора става ясно, че страната ни няма да получи исканите от премиера Бойко Борисов 160 млн. евро по тази програма.


"Сумата е 101 млн. евро, като има и 10% съфинансиране от страна на България. Освен това ще трябва да изградим три нови бежански центъра от отворен тип. Това най-вероятно ще стане при управлението на следващото правителство", каза още Йотова.




18.9 млн. евро от договорените пари ще отидат за строежа на лагерите. Все още не е ясно къде ще се намират те.


Йотова добави, че БСП със сигурност ще върне мандата за съставяне на кабинет, когато го получи от държавния глава Росен Плевнелиев. Тя заяви, че всеки опит за съставяне на правителство в рамките на този парламент е обречен на агония. Тя разкритикува президента за бавната му реакция по време на правителствената криза.


"Плевнелиев направи всичко възможно така да разтегли нещата с едни безсмислени консултации, защото не е готов да направи служебен кабинет. От всичко случило се единственото положително е, че се прие бюджетът за следващата година", добави Йотова.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (128)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1296 Любопитно

    До кога медиите ще използват неправомерно изразът "бежанци", вместо правилният - "икономически мигранти"? Правителството що не поеме ангажимент да изгради три нови центъра от отворен тип за ПЕНСИОНЕРИ???.

  2. 2 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7122 Неутрално

    Кой попита народа за това решение?

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  3. 3 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Управляваме със страх, лъжи, дезинформация и всякаква пропагандна плява.
    Пропагандата не е политика. В днешно време е просто една просташка арогантност на гърба на данъкоплатците.

  4. 4 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Най удобната тема да се заиграва със страховете на масите е бежанците и отдела използва трите влъхви (Мая, Корнелия и Йотова-та) да страхуват

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  5. 5 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    Годи ми се всеки път, щом я видя тази... Още 5 години (поне) ще така

    Колкото до съставянето на служебен кабинет - защо да се бърза, след като другатрката ще го подмени още през януари? Няма смисъл от служебен кабинет с мандат от 1 месец. Само допълнителни разходи са това...

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2238 Неутрално

    "Плевнелиев направи всичко възможно така да разтегли нещата с едни безсмислени консултации, защото не е готов да направи служебен кабинет."Плевнелиев не прави нищо незаконно другарко.

  8. 8 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Така или иначе мигранти ще се ловят. И ако построят три нови лагера на подходящи места и закрият проблемните в София , Харманли и т.н. , какъв е проблема. Турската граница може и да стане непропусклива , но гръцката е невъзможно. Така или иначе ще минават по малко. По добре да има лагери.

  9. 9 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#7:"chicago514"]Плевнелиев не прави нищо [/quote]
    Само от Томислав, Методи и Бойко те хваща ток

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  10. 10 Профил на Handy
    Handy
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Що за лицемерия е да си социалист в европарламента и да си антиимигрант и евроскептик в България?!

  11. 11 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Все по-ясно става, че Меркел и чиновниците в Брюксел са ни предали - поканиха мюсюлманите в Европа, но искат да ги заселват в България.

    Членството ни в ЕС тотално разрушава България. И преди 2007 г. си пътувахме без визи. Превръщат ни в протекторат, без собствена политика, а т.нар. еврофондове единствено увеличават корупцията.

  12. 12 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 948 Неутрално

    [quote#6:"dgd"]"Правителството е поело ангажимент да изгради три нови бежански центъра от отворен тип". [/quote]
    Това е вярно, щото го казала тази ли ???

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  13. 13 Профил на Nil satis nisi optimum
    Nil satis nisi optimum
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    Тя първо да отговори на въприса как гласува БСП в Европарламента за бежанците, за или против. После да се изказва...

    Не поставям нищо - нищо, над преценката на собствения си разум.
  14. 14 Профил на Имоция
    Имоция
    Рейтинг: 807 Весело

    "Тя уточни, че в качеството си на евродепутат е задала въпрос в Европарламента и от отговора става ясно, че страната ни няма да получи исканите от премиера Бойко Борисов 160 млн. евро по тази програма."

    Ами честито на др. Вицепрезидентка! Направиха всичко да плащаме ние, а и да ги очакваме двамата с Радев "с гърди" да спират пришълците. Ако не могат да ги спрат, да ги поканят в Бояна - там ще стане чудесен лагер от затворен тип и добра храна. А и място за палатки бол.

    Хем съм лош съветник, хем предизвиквам отвращение, хем заради мен живеят. Що е то? И още нещо, Слафчо има! Имоция басма ни цепи, ни тъче на къв дъй стан... за разлика от теби.
  15. 15 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 573 Неутрално

    До коментар [#4] от "oporna_to4ka":

    Абе не точно трите влъхви - влъхвите носят дарове. Тия трите са яхнали метли.

  16. 16 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    "Правителството е поело ангажимент да изгради три нови бежански центъра от отворен тип".
    Като знам как нагло лъжат видните цоциалисти, първо ще трябва това инфо да се провери от три независими източника и после да се види резултата.

    Само да припомня-
    Гоце- не съм бил доносник...
    Станишев- Никога няма да стана евродепутат...
    Фурнелия- Няма нищо такова с Решетников...
    сега и Делеляна...

  17. 17 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1181 Весело

    До коментар [#4] от "oporna_to4ka":

    ББ взе парите- 160 млн. за изграждане на допълнителни центрове за бежанци.
    А можеше просто да откаже,ама не
    Сега и предколедно-трите влъхви,да,но те са само резултат-а

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  18. 18 Профил на sorosoidnapravda
    sorosoidnapravda
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#3:"tily_lily"]Управляваме със страх, лъжи, дезинформация и всякаква пропагандна плява. [/quote]Дам, управлявате, но повече няма. Освен това е пълен срам за джорналистиката няколко месеца да е съучастник в лъжите на ГЕРБ, че нямало да се строят нови бежански центрове.

  19. 19 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2940 Неутрално

    До коментар [#4] от "oporna_to4ka":

    Ти коментирай, защо слънчицето ти пак излъга?!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  20. 20 Профил на fresia
    fresia
    Рейтинг: 395 Неутрално

    По отношение на мигрантите,БСП и ГЕРБ са еднояйчни близнаци.
    Йотова предизборно ни плаши,че ако следващото правителство е на ГЕРБ,ще ни вкара приматите.Т.е.да внимаваме кого избираме.
    Айде да започнем да мислим с нашите глави.
    Което и да е правителството,ние сме в силата си да махнем лагерите и правителството.Можем да инициираме референдум за или против новите цигани и законово да задължим нашите служители-политиците,да го спазват.Можем да принудим неканените да си ходят.
    Всъщност,да не мислите,че и те искат тоя гореш картоф-приматите?Пари искат,ама не по тоя начин.
    Една от причините Бойко да предаде щафетата на БСП беше точно огромната преса от страна на Меркел.
    ЕС може да изисква много неща,но ние решаваме дали ще го направим.И няма да сме сами.

  21. 21 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    Тая е голям е уайномет. Ма герб си я заслужават...

  22. 22 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2940 Неутрално

    До коментар [#17] от "nessarox":

    Оказва се, че не са 160 милиона, а 90 и че с 19 от тях трябва да синаправим нови лагери за мигранти, които после да хрантутим за наша сметка.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  23. 23 Профил на Deinio
    Deinio
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Това е доста интересна новина. Стабилягата как ще я коментира.

  24. 24 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Не знам кой какви ангажименти е поел, но знам, че българите са крайно чувствителни на мигрантска тема и ще накажат всеки, който не опазва границата, транспортира и заселва мигранти в България.

    Толерастията в България не върви!
    За това герберо- меркелистите и десебаро- толерастите загубиха последните избори.
    И кат гледам- още не са на ясно.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  25. 25 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5455 Неутрално

    Лъснаха няколко лъжи изказани от Боко и най-лошото страх от истината за поети ангажименти.

  26. 26 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 450 Любопитно

    Илияна Йотова: Правителството е поело ангажимент да изгради три нови бежански центъра
    --------------------------------------------------------
    Ами вероятно защото се подготвят да приемат нови бежанци - по климатични, икономически и др. причини, в съответствие с приетите от Европарламента, с решаващите гласове на депутатите от БСП, директиви.

  27. 27 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#20:"fresia"]Една от причините Бойко да предаде щафетата на БСП беше точно огромната преса от страна на Меркел[/quote]

    Боко е най- послушният меркелист е Европа.

    Строи лагери за мигранти, кани се да ги заселва, транспортира ги послушно и организирано.
    Така"опазва" Европа, превръщайки България в гето.
    И медал му дадоха.

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  28. 28 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Байуевеца да излиза на баламатума и да каже дали е вярна тая работа.

  29. 29 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 730 Любопитно

    [quote#11:"12345"]Все по-ясно става, че Меркел и чиновниците в Брюксел са ни предали - поканиха мюсюлманите в Европа, но искат да ги заселват в България. [/quote]

    В трите нови бежански центъра ще се поберат ли всичките мюсюлмани които Меркел и чиновниците в Брюксел са ги поканили - па и кой иска да остане в нашата кочина ?

  30. 30 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2026 Неутрално

    Ами ето една от причините Баце да хвърли кърпата. Тайни договорки, касаещи бежанците, а Баце? Знае, че ще бъде изгонен с камъни мутрафона и го е шубе...
    Страааааах, а Баце?

  31. 31 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 732 Неутрално

    [quote#4:"oporna_to4ka"]
    Най удобната тема да се заиграва със страховете на масите е бежанците и отдела използва трите влъхви [/quote]

    1.ЦЦ
    2.ББ
    3.СЦ

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  32. 32 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3876 Неутрално

    [quote#20:"fresia"]Което и да е правителството,ние сме в силата си да махнем лагерите и правителството.Можем да инициираме референдум за или против новите цигани и законово да задължим нашите служители-политиците,да го спазват.Можем да принудим неканените да си ходят. [/quote]
    не можем нищо от това . за всяко едно се иска икономика , реална , истинска

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  33. 33 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2026 Весело

    До коментар [#14] от "Непукистка":

    Значи Баце лъже, ама ти е виновна Йотова? Герберастка работа твойта...жалка история...

  34. 34 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Йотова да отдели повече време на фитнес и по-малко да обикаля по телевизиите. М/у другото тя за какво се бори? Не се сещам за разумна причина да напусне поста си на евродепутат и доход от над 100 хиляди ойро на година, за да го замени с поста на "виц" президент и доход от около 50 хиляди лева на година.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  35. 35 Профил на Михаил Маринов
    Михаил Маринов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Как така правителството поема такива ангажименти без да се обсъдят изобщо?

    marinov1018
  36. 36 Профил на Dimitri Damianov
    Dimitri Damianov
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Лично мнение. Тежко ни следващите месеци, пък и години....

  37. 37 Профил на hqx04506254
    hqx04506254
    Рейтинг: 347 Неутрално

    До коментар [#34] от "Индивидуален паметник на културата":
    Предполага се, че косвените ползи за нея са много по-големи.

  38. 38 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3876 Неутрално

    пилотни проекти за общини

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  39. 39 Профил на tall_ship
    tall_ship
    Рейтинг: 542 Неутрално

    Не било компютри, а било компоти и не били 160 ами били 101 ама развалени.....

  40. 40 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Ми що не призове да върнем парите и да не строим лагери.

  41. 41 Профил на fresia
    fresia
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#24:"mr. wonderworld."]българите са крайно чувствителни на мигрантска тема и ще накажат всеки, който не опазва границата, транспортира и заселва мигранти в България.[/quote]
    Не сме чувствителни,нито лоши,а имаме печален опит как се интегрира циганин и колко ни струва социала му.Познаваме проблемите и искаме от самото начало да ги пресечем,че после играта загрубява.
    Проафриканско правителство у нас няма да оцелее и ден,пък каквото ще да подписва.

  42. 42 Профил на ana_ni
    ana_ni
    Рейтинг: 557 Неутрално

    това не е новина,
    новина ще е локацията на новите лагери
    кои ли общини ще хванат джакпот-а, големия късмет и рядкото щастие да имат на територията си лагер от отворен тип с тенденция за постоянно заселване, увеличение на популацията,
    обогатяване на генотипа, повишаване на потреблението в селския магазин

  43. 43 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 730 Весело

    [quote#36:"Dimitri Damianov"]Тежко ни следващите месеци, пък и години.... [/quote]

    До сега ни беше по мед и масло - нали ?

  44. 44 Профил на ventsi.zashev
    ventsi.zashev
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Възмутително е задоволството, което лъха от думите на госпожата: "Европа няма да даде 160м евро на България ! Къф кеф!!!"

  45. 45 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Еврокомисията казва черно на бяло, че помага, но с условие за нови центрове ... а половината коментари са от типа "ти па, Йотова, си мноо убава" ...

  46. 46 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    [quote#2:"neut"]Кой попита народа за това решение?[/quote]

    Aко трябва да питаш "народа" (сиреч простолюдието) си дължен да му зададеш правилния въпрос, който гласи:

    "Искате ли за целта България да се изтегли от всички международни конвенции, да излезе от ЕС и НАТО"

    И да водиш честна разяснителна кампания, в която да обясниш да опростачената и първосигнално действаща маса, че ако го иска, трябва да е готова да последва Венецуела. Патриотичната саможертва ще включва жените да си купуват дамските превръзки от битака, майките да перат пелени вместо памперси, а мъжете като глави на семейства да осигуряват тоалетна хартия и банани, като се нареждат още в 5 часа на опашката в студа, като истински български юнаци - великани

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  47. 47 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#37] от "hqx04506254":

    Искате да кажете, че това ви навежда на мисълта за нерегламентирани доходи? Не го вярвам, цоциалистите са бедни и честни

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  48. 48 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 730 Неутрално

    Вече не говорим за защита, а за отбрана на българската граница, затова трябва да се вземат много драматични мерки, основно чрез ангажиране на европейските партньори , въпросът не е в джипове, камери и фотосесии по оградата .За това предупреди бившият министър на отбраната Бойко Ноев в неделя пред БНР.

  49. 49 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3876 Неутрално

    нелепите обяснения на Москов за дарените ваксини дето ги пазим на склад само , добиха ли очертания . като брой ..

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  50. 50 Профил на glog
    glog
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#7] от "chicago514": Плевнелиев не прави нищо незаконно другарко.
    ====================================

    Така е. Но това, което прави, е вредно за интересите на държавата. А той нали трябва да защитава тези интереси? Нали точно затова е избран?

  51. 51 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3738 Неутрално

    [quote#33:"Добрин Велков"]Значи Баце лъже[/quote]
    Тц, Баце не лъже.
    Ако сте внимавали - и на двата пъти, миналата година/началото на тази в края и сега, тази есен - когато се договаряха тия убавини - Баце мълча гръмовно. Ни гък!
    Даже, когато от ЕК го "поправиха" и "уточниха", след като се изпляска за "изкрънканите от Него" 160 милиона "за оградата" и "за солидарност", че били не за ограда, а за ... цитирам точно ... "border&migration menagement". Усещате "тънката разлика", нали? Ама тук гръмовно премълчаха ...
    Майтапът е още и в това, че Баце го "поправиха" от ЕК точно ... както "поправяха" СерГеят в края на мандата му в 2009 ...
    Местната ибрикчийска преса също се направи и двата пъти на улава по въпроса, явно дирижирана. Подочу се нещо само откъм Брюксел, ама не беше тиражирано тук. Мълчаха и патреотете ...
    Прочее ... патреотете продължават да мълчат по постановление 208, за заселването ...
    Та така. Не лъжат. Мълчат! И разсейват мат'ряла с постановки ..

  52. 52 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3876 Неутрално

    [quote#46:"cinik"]"Искате ли за целта България да се изтегли от всички международни конвенции, да излезе от ЕС и НАТО"
    [/quote]
    как може да стане това ? закон ? в Унгария , Чехия , Полша ... така ли тълкуват ситуацията ? разчитат ли НПО да промият хората там ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  53. 53 Профил на Антон Чипев
    Антон Чипев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "Дедо Либен":

    Защото, както стана ясно ЕС плаща само за "бежанци". Не за пенсионери. И н е ги наричайте моля ви мигранти, защото пречите на едно хора да вземат едни пари.

  54. 54 Профил на finlip
    finlip
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Леле кви тлъсти мисли се стичат....

  55. 55 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2238 Неутрално

    [quote#50:"glog"]Така е. Но това, което прави, е вредно за интересите на държавата. [/quote].За интересите на държавата трябва да мислят всички власти,барабар с опозицията и чак после да мислят за своите си котерийни игри,ама то става наопаки.

  56. 56 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3738 Неутрално

    [quote#46:"cinik"]Aко трябва да питаш "народа" (сиреч простолюдието) си дължен да му зададеш правилния въпрос, който гласи:

    "Искате ли за целта България да се изтегли от всички международни конвенции, да излезе от ЕС и НАТО" [/quote]
    Моля? Що за спекулации?
    Кои по-точно "конвенции"? Освен Дъблин, ама Дъблин кой ли го спазва вече! То и Шенген суспендираха тихомълком парченце по парченце според комуто както отърва на момента и го започна тоя номер първа Германия, ако някой е забравил.
    Унгарците излязоха ли от ЕС и НАТО?
    Поляците излязоха ли от ЕС и НАТО?
    Или словенци и хървати?

    Не ставайте смешни!
    По коя "международна конвенция" афганистанците, например, сме задължени! да ги приемаме?

  57. 57 Профил на glog
    glog
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#10] от "Handy": Що за лицемерия е да си социалист в европарламента и да си антиимигрант и евроскептик в България?!
    ====================================

    Нима има закон, според който да е забранено антиимигрантите да стават членове на европарламента? Или депутатите от европарламента са обещали и са се заклели да защитават идиотската идея за отваряне на границите и приемане на всички нашественици, нарушили границите на държавата и незаконно влезли в нея? А ако няма такова нещо, в какво се състои лицимерието на Йотова?

    Не съм симпатизант на БСП, нито на Йотова. Но дайте да ги обвиняваме когато правят неща, каквито нямат право да правят или които са вредни за държавата и за народа, а не когато защитават едно или друго незабранено от законите явление (или процес). Когато не са съгласни с едно или друго управленческо решение.

  58. 58 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 987 Неутрално

    Ако не можем да предотвратим това, то
    поне тези лагери да се построят до гра
    ницата и далеч от населени места !!!

  59. 59 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 728 Неутрално

    [quote#46:"cinik"]Aко трябва да питаш "народа" (сиреч простолюдието) си дължен да му зададеш правилния въпрос, който гласи:

    "Искате ли за целта България да се изтегли от всички международни конвенции, да излезе от ЕС и НАТО" [/quote]

    До коментар [#46] от "cinik":

    Не, точно в този случай въпросът е "Искате ли да платите за укрепване на границата ИЛИ да получим помощ от ЕС срещу условие за нови центрове. " ... Говорим за сделка "пари срещу буферна зона" ... и международните конвенции и НАТО нямат думата.

  60. 60 Профил на glog
    glog
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#12] от "роджър": Това е вярно, щото го казала тази ли ???
    ====================================

    Ами ако не е вярно, защо правителството не го отрече, като докаже, че е лъжа?

  61. 61 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3738 Весело

    [quote#58:"valtoro"]Ако не можем да предотвратим това, то
    поне тези лагери да се построят до гра
    ницата и далеч от населени места !!! [/quote]
    Ако не можем да предотвратим това ...

    Вие сте готов, гледам ...
    Само искате те да ви дадат въженцето, а не сам да си го носите.
    Ако може ...
    Ако "не може" ... както сте я подкарали и сам ще си го осигурите ...

  62. 62 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    До коментар [#56] от "xm...":

    Ами те бежанските лагери не са за "приемане" или "устройване" на бежанци, а за изчакване на процедурите, с които ще бъдат отсяти кандидатите за убежище от кандидатите за репатриране.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  63. 63 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    [quote#52:"дерибеев"]Унгария , Чехия , Полша ... така ли тълкуват ситуацията ? [/quote]

    В Унгария има лагери като нашите, Чехия и Полша не са на Балканския път и там няма наплив.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  64. 64 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    До коментар [#59] от "Булаир":

    На Англия "буферната зона" е 40 мили ледена вода, само че като се скрие бежанецът във вагона или ремаркето, пак опират до лагери

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  65. 65 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3738 Неутрално

    [quote#62:"cinik"]Ами те бежанските лагери не са за "приемане" или "устройване" на бежанци, а за изчакване на процедурите, с които ще бъдат отсяти кандидатите за убежище от кандидатите за репатриране. [/quote]
    Ъхъм. По дефиниция.
    Но на практика ...
    На практика са част от схемата за допускане, (а от това следва и неминуемо стимулиране, щом се "готвим" да ни дойдат), на нелегален наплив. Отсам границата ни. И за приемане обратно на изчушканите от най-вече Германия. Тоталното шкарто! Които ВЕЧЕ сме ги "записали" тук ... Още миналата година, при голямото преселение ...
    Я погледнете с кого са пълни в момента!
    Оня, наркодилърът, дето бил в основата на размириците в Харманли - афганистанец, върнат ни от Германия. Афганистанци, при това нелегални. И заловени ВЪТРЕ в страната, голяма част от тях върнати от сърбите! За такива се строят лагерите. С още повече места. Защо с повече места, а не да спрем притока?
    Ние бизнес с "процедури" явно ще въртим
    И за "приемането" освен това погледнете постановление 208.
    В контекста на цялостната тази о'божем "политика".
    Не било за приемане, да бе!

  66. 66 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 728 Неутрално

    До коментар [#64] от "cinik":

    [quote#64:"cinik"]На Англия "буферната зона" е 40 мили ледена вода, само че като се скрие бежанецът във вагона или ремаркето, пак опират до лагери[/quote]

    Значи, проблемът не е в малкото лагери, а в охраната на границата и гледането през пръсти на бизнеса на трафикантите ... И никой не задължава България да приема всеки мераклия без документи на Капъкуле - Турция е сигурна държава, поне според ООН и Ердоган. ... Та основният проблем на татковината ни е липсата на държавници с гръбнак, а не географията, релефа, международното положение, сезоните ... и все едни такива Боко-визми.

  67. 67 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    До коментар [#66] от "Булаир":

    На Капъкуле никой не приема мигранти. Както на Капъкуле, така и на зелена граница заловените ги връщат веднага в Труция (все още, защото Ердоган заплашва да се изтегли от спогодбата).

    Простата селска жена Йотова ако иска да си върши ефективно работата на вице-президент, трябва да разяснява тези неща, а не да се опитва да "тресне патриотите по електоралния фланг"

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  68. 68 Профил на Admiral
    Admiral
    Рейтинг: 395 Неутрално

    А в ЕП БСП и ДПС гласуват резолюции в подкрепа на такива центрове, но тук обясняват как нямат общо с такива неща.

  69. 69 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 728 Неутрално

    [quote#67:"cinik"]На Капъкуле никой не приема мигранти. Както на Капъкуле, така и на зелена граница заловените ги връщат веднага в Труция (все още, защото Ердоган заплашва да се изтегли от спогодбата).

    Простата селска жена Йотова ако иска да си върши ефективно работата на вице-президент, трябва да разяснява тези неща, а не да се опитва да "тресне патриотите по електоралния фланг"[/quote]

    До коментар [#67] от "cinik":

    Ами пак си идваме на думата, че проблемът ни е охраната на границата и трафикантите ...
    ... И, без да съм адвокат на Йотова, тя поставя съвсем, ама съвсем друг проблем - "мълчанието на агнетата" ... че срещу едни пари, един слуга на падишаха от Банкя е обещал да станем буферна зона за неграмотни икономически емигранти...

  70. 70 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 583 Любопитно

    [quote#10:"Handy"]Що за лицемерия е да си социалист в европарламента и да си антиимигрант и евроскептик в България?! [/quote]

    Що бе?! Да си "прогресивно" комуне в червата си, а в същото време да се правиш на "десен" в България, не е ли същото?!?

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  71. 71 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1484 Неутрално

    1. Йотовица като каква казва какво ще направи БСП с мандата???? Нали е избрана за вицепрезидент?
    2. Ако тя беше премиер, нямаше ли да приеме пари за строеж на нови три центъра? Лесно се плюе по машиниста на влака....що карал по релсите!!!!
    3. Някакъв българин мюсюлманин беше окачил турското знаме пред дома си.... 5 години следствие, дела, ДАНС.... А хилядите руски знамена по Черноморието.... кой ще ги види?
    4. Някакви братя Юзеирови... сложиха нещо като паметник в двора си.. спукаха ги.. а паметници на сатрапи като Толбухин що не виждате?
    5. В Историческия факултет на СУ има Клуб Евразия, финансиран от института на Решетников по линия на VIA EVRASIA с руски пари, проповядват небългарска политика, пропагандират излизане от ЕС и НАТО, искат да станем Крим-2..... но държавата гони бурките, и няколко брадати мангала????

    Русия- проказата на планетата Земя.
  72. 72 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2227 Неутрално

    [quote#50:"glog"]Но това, което прави, е вредно за интересите на държавата. А той нали трябва да защитава тези интереси? Нали точно затова е избран? [/quote]
    Плевнелиев се движи в процедурата на конституцията, а тя беш-е гласувана от мнозинството на БСП, поставено във ВНС от същия тип избирател, който гласува за Радев.
    И Радев да беше президент, сега не може да насрочи дата за избори.

  73. 73 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    [quote#69:"Булаир"]Ами пак си идваме на думата, че проблемът ни е охраната на границата и трафикантите ... [/quote]

    Toва е проблем, но не същият като "да приемаме всеки пожелал на Капъ-куле". Защото там не приемаме никого. Тези в Харманли са изловени във вътрешността, на излизане, или са ни ги върнали сърбите и румънците.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  74. 74 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3673 Неутрално

    Лъжи на ангро. ББ обяви, че тези средства са за охрана на границата. БХК в поредния си плач обяви, че голямата част са за подобряване на условията в съществуващите лагери. Сега ИЙ обяви нови три лагера. И освен това не били 160М, а 100М. На някакви си пършиви 60М не обръщат внимание. Друго си е 10М за БАН! Това вече са пари, и то много!Колко са общите разходи? Колко от тях са европейски средства? Що за ангажименти са поемани? Има ли споразумение за реадмисия с Афганистан или не? Вярно ли е, че и германия, и турция пращат насам това, от което искат да се отърват? Този батак ли е истинската причина за оставката на ББ?

    Мърфи е оптимист!
  75. 75 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 542 Неутрално

    [quote#5:"majorman"]Годи ми се всеки път, щом я видя тази... Още 5 години (поне) ще така [/quote]
    Наистина двете с Корнелия са рядко отблъскващи създания.
    А представяш ли си какво става, ако импийчнем Радев?

  76. 76 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 728 Неутрално

    До коментар [#73] от "cinik":

    От толкова много отговори така и не разбрах какво мислиш по факта, че Борисов е спазарил едни пари срещу обещание за повече бежанци в България ??? Това го казва ЕК. ... И остави симпатиите или антипатиите към Йотова за домашна употреба.

  77. 77 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2686 Неутрално

    "Плевнелиев направи всичко възможно така да разтегли нещата с едни безсмислени консултации, защото не е готов да направи служебен кабинет. От всичко случило се единственото положително е, че се прие бюджетът за следващата година”, добави Йотова.”

    Ми те комунистите и това не искаха!
    Иначе Плевнелиев спазва процедурата, което и се предполага, че трябва да прави! В тази процедура го вкараха за пореден път нефелните политици!

    I Want To Believe
  78. 78 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 282 Неутрално

    Тая още не е встъпила в длъжност "вице" , и вече раздава категорични мнения ,присъди за действащия президент и обяснява на простия електорат как стоят нещата . Кой знае колко ще набъбнат самочувствието и коремът и за пет години ?

  79. 79 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    До коментар [#76] от "Булаир":

    В ЕС пари за нищо не дават. Това е проектно финансиране. Спорно е само, дали първо е било напомнянето да си направим лагери и ние сме пропищяли, че нямаме пари, и те са ни заделили (както и на Гърция).

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  80. 80 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Още на прима виста се разбира,че едрата дама ще командва о.з.генерала-президент.
    Ама да не забравят комунистите и техните мутанти,че след всяко тяхно управление идва разруха.

  81. 81 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2026 Неутрално

    До коментар [#71] от "chichka":

    Предпочиташ чалмите-главорези пред християните? Интересно...

  82. 82 Профил на disorg
    disorg
    Рейтинг: 644 Неутрално

    [quote#11:"12345"]Членството ни в ЕС тотално разрушава България. И преди 2007 г. си пътувахме без визи. Превръщат ни в протекторат, без собствена политика, а т.нар. еврофондове единствено увеличават корупцията.[/quote]
    Бе сякаш не ви е ясно каква е схемата. От Брюксел посланието е - ние ще ви даваме едни пари, които вие ще си крадете, за което ще се правим, че не виждаме и отговорност няма да се търси. А вие ще правите каквото ви се каже. Защото при болна икономика като нашата тия вливания са критични, те са командното дишане. Иначе...

  83. 83 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#46] от "cinik":


    [quote#46:"cinik"]Искате ли за целта България да се изтегли от всички международни конвенции, да излезе от ЕС и НАТО" [/quote]
    Хайде стига с тези левичарски манипулации.
    Не няма нужда да се излиза от никъде ,а да си имаш мнение(нещо нечувано за БГ) и да си го защитаваш(пак нечувано за БГ).
    Ако не бяха простотиите на ГДР комсомолката(не само за имигрантите),нямаше ЕС да е в тази криза,която е в момента(поредния пример-Монци(Италия) изгуби референдума и познай какво стана с еврото).
    Това горното изглежда невъзможно за комсомолци и левичари,които търсят новия голям брат и лизане на задници.
    П.С
    Да очакваме ли лозунги като "Да живеят всички БКП-та по всички земни кълбета" и "Дружбата с братския СССР е като въздуха и водата за всяко живо същество" ...........или ще останат за после ?

  84. 84 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1480 Любопитно

    До коментар [#34] от "Индивидуален паметник на културата":

    Защото нямаше как да я номинират за президент - щеше да загуби, от леля Цеца.
    Много ми е чудно кой я лансира толкова тази жена - кариера навсякъде, до вицепрезидент... и винаги някакъв чадър - всички падат все веднъж, но тя не.

    Жената е покана за щастие
  85. 85 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3738 Неутрално

    [quote#74:"султана глаушева"]Сега ИЙ обяви нови три лагера. [/quote]
    Тц.
    Не е "сега". За ТРИ НОВИ лагера се чу още когато се рекламираха 160-те милиона пред мат'ряла като Постижението на Века.
    Ама го замазаха и потопиха в информационния поток ...
    Прочее ... за откриване на лагери се промълви още преди това. Когато Меркел, още при голямата вълна, обяви към края и, че "неотговарящите на условията" ще ги връщат. От Германия.
    Къде? Ами ... съгласно Дъблинското споразумение - и у нас.

  86. 86 Профил на bird_song
    bird_song
    Рейтинг: 310 Неутрално

    До коментар [#21] от "Хи-хи": Бедата е че и ние си я заслужаваме другарката ...

  87. 87 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    До коментар [#83] от "kapitalcho":

    Изказал си някакви "морални съображения", които нямат връзка с не дори с ЕС, ами изобщо с международното право.

    Колкото и да ритат политиците за "вътрешна консумация", накрая ще направят едно и също. Защото както някой е писал по-горе, машинистът може да кара влака само по релсите.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  88. 88 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 728 Неутрално

    [quote#79:"cinik"]В ЕС пари за нищо не дават. Това е проектно финансиране. Спорно е само, дали първо е било напомнянето да си направим лагери и ние сме пропищяли, че нямаме пари, и те са ни заделили (както и на Гърция).[/quote]

    До коментар [#79] от "cinik":

    Разбирам, че бягаш по допирателната, ама пак да попитам - съгласен ли си да приемем повече нелегални емигранти срещу едни 100+ млн евро. Да или не ???

  89. 89 Профил на fresia
    fresia
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#46:"cinik"]да водиш честна разяснителна кампания, в която да обясниш да опростачената и първосигнално действаща маса, че ако го иска, трябва да е готова да последва Венецуела. Патриотичната саможертва ще включва жените да си купуват дамските превръзки от битака[/quote]
    Имаш се за елит,а си с елементарна робска психика.Такива като теб са най-лесни за манипулиране.
    Казала др.Меркел че ще ставаме гето и за теб опциите са само две:или отказваме и ни изхвърлят от ЕС,или доброволно се превръщаме в бунище,но пък купуваме превръзки Олуйз.
    Има много повече варианти,които са въпрос на пазарлък и преговори,без изобщо да става въпрос за напускане.Ако беше така,досега само Германия да е останала в ЕС.Както виждаш,и Унгария си е вътре и Атина,фалиралата.И ще напуснат само ако ЕС се саморазпусне.
    Ситуацията се променя и скоро на никой няма да му е до маймуните,а и ние си имаме специфични начини за справяне с тях.Проблемът не е в тях,а че още не можем да водим пробългарска политика-единствено правилната.Заради такива като теб,дето като смръщи вежди Меркел и се нас***т.

  90. 90 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    До коментар [#88] от "Булаир":

    Съгласен съм не само, ами настоявам да си изпълним ангажиментите по международните договори.

    Ако не го правим, значи сме измамници, които вземат аванса и си бият шута.

    По Балканския път минаха 2 милиона вече. Нито в Гърция, нито в Македония, нито в Сърбия имаше такива драми заради 2 лагера с по 3000 души.

    Приказките, че все пак сме по-изостанал и примитивен народ, хората не са свикнали с глобализацията, мозъците им са промити с национализъм не са извинение да бъдем неизрядна страна.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  91. 91 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    [quote#89:"fresia"]Казала др.Меркел че ще ставаме гето [/quote]

    Меркел не беше ли казала, че тя ще ги приеме всичките? Кое последно е вярното?

    Второ, набий си го в главата - между 70% от българите и 100% от бежанците има едно общо нещо, което ги свързва: всеки се оглежда, как да си бие шута от територията.

    Набий си го добре в главата - нито един от тези бежанци не е тръгнал за България. Тръгнал е за Австрия, Швеция, Германия, Англия, Холандия, Франция и е заседнал у нас, защото са го заловили.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  92. 92 Профил на fresia
    fresia
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#91:"cinik"]Набий си го добре в главата - нито един от тези бежанци не е тръгнал за България. Тръгнал е за Австрия, Швеция, Германия, Англия, Холандия, Франция и е заседнал у нас, защото са го заловили. [/quote]
    Моля те,не бъди нервен.
    Заседнали са-ами да си ходят тогава,да напускат.
    Щото ако няма Германия,в БГ е по-добре от кочината-родина.
    Тука обаче грешите и ти,и те.Сметки не се правят без кръчмар в неговата кръчма.

    [quote#90:"cinik"]Приказките, че все пак сме по-изостанал и примитивен народ, хората не са свикнали с глобализацията, мозъците им са промити с национализъм не са извинение да бъдем неизрядна страна. [/quote]
    Съжалявам те,че имаш такива комплекси.Трудно ще ти е с тях.
    Българите не сме ходили на референдум и не сме се цанили за гето,следователно сме си напълно изрядни.Не ги искаме-не ги задържаме.Ясно и кратко.

  93. 93 Профил на Martin Banevski
    Martin Banevski
    Рейтинг: 234 Неутрално

    Ей, много нагла и ултра лъжлива другарка си избрахте за вицепрезидентка. Йотова, ми нали наскоро евродепутатите от БСП /ПЕС/ и от ДПС /АЛДЕ/ гласувахте резолюция ЗА прием на повече мигранти в ЕС, не само бягащи от война, но и по икономически и климатични причини включително? И за това ли ви е виновно правителството на България, лъжлива червена другарке?! Къде да ги настанявят тези хора, които Вие лично, другарко, гласувахте в Европарламента да идват повече в ЕС - по улиците на населените места ли? А парите от ЕС са за подмяна на социалистическите казарми, които Орешарски ви уреди за мигрантите, с малки лагари от затворен тип. Прости хора, да изберат чак токвоз чудо, заедно с марионетка за президент...

  94. 94 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3738 Неутрално

    [quote#90:"cinik"]настоявам да си изпълним ангажиментите по международните договори.

    Ако не го правим, значи сме измамници, които вземат аванса и си бият шута. [/quote]
    Сорри, но когато договорите са сключени на тъмно и измамнически спрямо суверена е повече от спорно доколко са легитимни.
    И това не е просто моралистко каканижене, ами половин Латинска Америка се съди съвсем сериозно и изцяло юридически обосновано по подобни казуси.
    Това първо.
    Второ - "авансът" кой го е взел? Колко е въобще този "аванс"?
    Еврофондовете? Ама те са по други пера и клаузи и там няма и гък за някакви си мигранти!
    Шенген? По Шенген ние сме поели изключително много отговорности, а насреща "авансът" е мижав и нереципрочен.
    Дъблин? Дъблин, вече се спомена, че е на практика суспендиран от един куп държави. И по Дъблин не сме получавали кьорав "аванс"!
    Остават прословутите 160 милиона. Те ли са "авансът"? Явно това имате предвид.
    И смятате, че тези мижави пари оправдават случващото се? И му втълпявате на мат'ряла, че "кьорав карти не играе" и сега да си сърба тая, която Баце с Брюксел/Меркел са му я надробили на тъмно? Виж т.1 ...
    [quote#90:"cinik"]Нито в Гърция, нито в Македония, нито в Сърбия имаше такива драми заради 2 лагера с по 3000 души. [/quote]
    Ооо, имаше, имаше!
    И въпросните драми са всекиму според хала.
    Македония и Сърбия директно ги "утехоха" нататък. Без да си ги регистрират у тях си. И не могат да им ги връщат ... За разлика от нашите в лагерите.
    А Гърците ... там играта е коренно различна, те въртят далавера с имигрантите. И могат да си го позволят, защото са монолитно в културен и етнически аспект общество.
    Докато ние не сме. И заиграването с имигрантите за нас е съвсем сериозна и дебела ...

  95. 95 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 728 Неутрално

    [quote#90:"cinik"]Съгласен съм не само, ами настоявам да си изпълним ангажиментите по международните договори. [/quote]

    До коментар [#90] от "cinik":

    Ами да беше започнал с това, а не да го увърташ като циганин в небрано лозе. Нищо срамно няма.

  96. 96 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3673 Неутрално

    До коментар [#85] от "xm...":
    Да. Германия връща в БГ това, дето не иска. И нарежда прииждащото да се задържа тук. Реадмисия за БГ още нямало. Имало само за герм. и швеция. Щяло да има някога си. ББ подмяташе колко лоши времена ни чакали. И журналята, вместо да задълбаят този въпрос - какво точно има предвид, да си развие мисълта - го прекъсваха и си пееха тяхната песен:кой щял да се кандидатира, интригите и глупостите. Пълна тъмнина! И на този фон нпо-тата за капак.

    Мърфи е оптимист!
  97. 97 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    [quote#94:"xm..."]Сорри, но когато договорите са сключени на тъмно и измамнически спрямо суверена е повече от спорно доколко са легитимни. [/quote]

    Женевската конвенция ли имаш предвид?

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  98. 98 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3437 Неутрално

    До коментар [#95] от "Булаир":

    По-скоро ти си призна, че меракът ти е как да се изолираме от другите държави, да скъсаме договорите с тях и да станем като Венецуела и Северна Корея.

    На теб и доста като теб 7 000 мигранти са най-малката грижа. Вие се целите в голямото - венецуелски сценарии за България.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  99. 99 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3738 Неутрално

    [quote#96:"султана глаушева"]ББ подмяташе колко лоши времена ни чакали. И журналята, вместо да задълбаят този въпрос - какво точно има предвид, да си развие мисълта - го прекъсваха и си пееха тяхната песен[/quote]
    А, Баце си го каза в прав текст за едни 20-тина - 30 хиляди, които Германия била готова да ни стовари обратно.
    Когато се обясняваше от талавизуръ на мат'ряла защо предал Бююк, ако си спомняте. Как нямал избор и как заради ползу роду и всякаквито му там тинтири-минтири ...

  100. 100 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3738 Любопитно

    [quote#97:"cinik"]Женевската конвенция ли имаш предвид? [/quote]
    Какво общо има Женевската конвенция с икономическата имиграция?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK