Взривът в Хитрино е заради технически проблем според синдиката на машинистите

Пресцентър на МВР

© МВР - Пресцентър

Пресцентър на МВР



Председателят на Синдиката на машинистите е на мнение, че причината за трагедията в Хитрино е технически проблем, а не висока скорост, каквато е основната версия на прокуратурата. Пред Би Ти Ви Диан Димитров заяви, че до експлозията може да се стигне заради повреда в цистерната.


"Високата скорост може до дерайлиране да доведе, но цистерните са обезопасени, няма как да се взриви. От търкането на спирачките, предната вечер имах същия проблем, оттам се е възпламенило", смята Димитров, който е с 20-годишен стаж като локомотивен машинист на товарен влак, а часове преди взрива е минал по същото жп трасе.


Той посочи, че контролът на подредбата на вагоните е изключително строг и затова е на мнение, че в случая подредбата е била стриктно спазена. Разказа и че познава и тримата машинисти от дерайлиралия влак. "Щом чухме за инцидента си казахме: "Хайде машинистите изгоряха", каза Димитров.


Според него държавата е абдикирала от проблемите на жп транспортаи посочи, че като председател и на синдиката на машинистите не веднъж е предупреждавал, че е въпрос на време е да се случи поредната трагедия. Машинистите настояват за цялостна промяна в жп транспорт - сега, не след поредната трагедия.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4634 Неутрално

    А не!
    Тук се слуша само синдиката на ръководителите в БДЖ...
    Няма място за други синдикати.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  2. 2 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Няма начин
    Също може някой извънземни с магнитни вълни да са дерейлирали влака но няма начин да е превишена скорост на влака

  3. 3 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 502 Неутрално

    "Високата скорост може до дерайлиране да доведе, но цистерните са обезопасени, няма как да се взриви. От търкането на спирачките, предната вечер имах същия проблем, оттам се е възпламенило"

    Зависи колко е високата скорост ако е била 100 км/ч тия цистерни пълни по 60 тона ... те пак са издържали ама една за бела се е спукала и почнала да изпуска газ.
    А и цистерните не са първа младост.
    Простотията за спирачките няма да я коментирам даже, след като се знае че газта се е възпламенила 3-4 минути след дерейлирането на влака.

  4. 4 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2682 Неутрално

    Обаче ако се докаже високата скорост на влака при нагазването на стрелката за отклонение,най вероятно ще се претупат другите разследвания.Ако се докаже,че влака е нагазил стрелката за отклонение със скорост разрешена за движение по главния коловоз ,пак въпроса е - Защо!?Всичко ще се върти около превишената скорост.

  5. 5 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1897 Неутрално

    Някой каза ли каква е била скоростта според контролните уреди...?

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  6. 6 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 502 Неутрално

    За да дерейлира тоя влак така, да се обърнат и наредят цистерните на хармоника така, да се пукне тази цистерна и да изпуска газ, значи е карано с много над разрешената скорост.
    Ако влака е карал с 40 при дерейлиране няма да станат цистерните на хармоника.

  7. 7 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Пишеше че влака е пристигнал 21 минути по рано от разписанието.
    Смятай за какво рали е ставало дума.

  8. 8 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 502 Неутрално

    "Взривът в Хитрино е заради технически проблем според синдиката на машинистите"

    Е от синдиката друго не сме очаквали да кажат, но нека да видим какво ще покаже скоростомера другата седмица.

  9. 9 Профил на palavnik
    palavnik
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Прекалява се с тази висока скорост. Нали според великия експерт появил се още първия ден по медиите не си спомням как се казва е необходимо наличие на "поредица от събития" за да се предизвика подобен инцидент. По Дискавъри също постоянно го цитират, но каква е действителнста. Организацията ни е такава че един разсеян или изморен машинист е достатъчно условие да се взриви едно село.
    Е кой е виновен. Човешкия фактор винаги съществува, но се оказва че организаторите ни са напълно невинни. Те нямат никакво участие, само си вземат кинтите и високите заплати а раята да си носи отговорността.

  10. 10 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Не стана ясно възоснава на какво е това заключние. Предположения...дрън,дрън...ФАКТИ,ФАКТИ трябват!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  11. 11 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3185 Неутрално

    Ако беше причина високата скорост, нямаше ли да дерайлира началото на влака? А е дерайлирала опашката!

  12. 12 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 6155 Неутрално

    До коментар [#8] от "eyd13372645":

    интересно ти какъв се явяваш та толкова крещиш срещу машинистите ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  13. 13 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2682 Неутрално

    [quote#7:"eyd13372645"]Пишеше че влака е пристигнал 21 минути по рано от разписанието.
    Смятай за какво рали е ставало дума.[/quote]Влака тръгва от гара Дружба,по пътя на два пъти сменя посоките на движение,в Карнобат и Синдел и пристига с не 21,а 15 минути преди време не означава нищо за изминалите километри.

  14. 14 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1677 Любопитно

    Опитите да се обяснява всичко с машинистите едва ли ще разкрие цялата истина. Но и опитите да се убеждава, че не може цистерна да се възпламени, взриви и прочие също са манипулация. Естествено, че е възможно и се е случвало. Ако всичко се е дължало само и единствено на проблем на цистерната, то значи тя е могла да причини същото и без инцидент (?!?). Такава теза е възможна, но силно преувеличена според мен. Вероятно е имало излизане на влака от релсите, вследствие на последиците от това се е случило и подпалване на изтеклия въздух. Въпросът е до каква степен изтичането на газта и причината за него се е дължала и на фактор в самата цистерна, евентуално на неправилното й композиране и/или пълнене. И двете тези "само машинистите" и "само авария, дефект" на цистерна или на железния път, оневиняваща субективния фактор са несъстоятелни и крайни. Разбира се, с фактите има кой да се занимава. Малко търпение не е излишно.

  15. 15 Профил на atropin
    atropin
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Не съм специалист, ама защо му е на машиниста да навлиза с висока скорост в населено място, при положение, че така или иначе ще трябва да спре да изчака пътническия влак? Отделно, че преди входа на гарата има два завоя, които няма как да се вземат "със 120 км/ч" (по данни на "очевидци".
    Проблемът за мен е, че от много години БДЖ и НКЖИ не функционират на пазарен принцип, а осигуряват "социална услуга" - евтин превоз, за сметка на тотално неглижиране на условията във влаковете и железопътната инфраструктура. Проверете колко влака се запалиха за последните 3 години.

  16. 16 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6969 Неутрално

    "Държавата е абдикирала от проблемите на жп транспорта и посочи, че като председател и на синдиката на машинистите не веднъж е предупреждавал, че е въпрос на време е да се случи поредната трагедия."

    Това е част от истината.

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  17. 17 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 502 Неутрално

    "Не съм специалист, ама защо му е на машиниста да навлиза с висока скорост в населено място, при положение, че така или иначе ще трябва да спре да изчака пътническия влак?"

    Щото е проспал завоя в буквалния или в преносния смисъл ще разберем в понеделник.
    Обзалагам се че тоя влак е карал с мин. 70 км/ч в зона с 40 км/ч

  18. 18 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Ако не е висока скорост вие ми кажете разбирачи как дерейлира такъв влак и цистерните се навиват на хармоника, точно на гарата, на завоя.

    Какво друго може да е станало ... ако не са били извънземни

  19. 19 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1271 Неутрално

    До коментар [#16] от "neut":

    Че тя в коя сфера държавата не е абдикирала от проблемите? ...Ама един обикаля постоянно и ни обяснява, как давал за това и за онова, и как строял, и стабилност... и рай на земята!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  20. 20 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    [quote#15:"atropin"]Не съм специалист, ама защо му е на машиниста да навлиза с висока скорост в населено място, при положение, че така или иначе ще трябва да спре да изчака пътническия влак?[/quote]

    Една от тезите в момента е "искри от екстреното спиране" са възпламенили цистерната. Такива искри, твърди се, е видял и стрелочника. Общо взето превишаването на скоростта по-скоро е факт. Въпросът е да се оневинят за взрива или запалването, че нали не било взрвив... Твърдят се дефекти на цистерната и прочие. Но скоростта не може да се скрие.

  21. 21 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 502 Неутрално

    [quote#20:"Paolo Di Canio"]Една от тезите в момента е "искри от екстреното спиране" са възпламенили цистерната. [/quote]

    Тая тези издиша ... цистерната не се е взривила, взривил се е газа който вече е бил над цялата гара и цялото село.
    Което означава че тя цистерна е спряла издишала е 3-4-5 минути след което се е взривил този газ, който е бил излязал вече от цистерната и е бил около гарата.
    Със сигурност машиниста знае кога се е взривила цистерната и къде точно са били машинистите.
    Ама не ни казват.

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  23. 23 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Аз нещо друго се чудя гръмнала е 5-та цистерна след двата локомотива нали,двама машинисти на около 50м са живи и здрави а от селото две преки са равни с земята !?!?!

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  24. 24 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2554 Неутрално

    До коментар [#16] от "neut":


    До коментар [#20] от "Paolo Di Canio":


    До коментар [#21] от "eyd13372645":


    До коментар [#19] от "virtual brain":

    www.kultura.bg/web/катастрофата/

  25. 25 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2368 Неутрално

    До коментар [#13] от "chicago514":

    След като има някакво разписание, в него са предвидени безопасни скорости в рамките на условията и ограниченията. Всякакво съкращаване на времето на пристигане, без съмнение показва, дори без да се гледа лентата(при по-старите модели машини) със запис на скоростта, че има превишаване на зададените, а вероятно и на разрешените по участъци стойности.

    мурзилка
  26. 26 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6969 Неутрално

    До #24 deaf:

    Благодаря!

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  27. 27 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9658 Неутрално

    За да стигне по рано от разписанието, виновни са машинистите, и р-л движение на гарите покрай които са минали, но...

  28. 28 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2833 Любопитно

    До коментар [#4] от "chicago514":


    [quote#4:"chicago514"]
    Обаче ако се докаже високата скорост на влака при нагазването на стрелката за отклонение[/quote]
    1. ШЕСТИЯТ ВАГОН дерайлира и то не на първата стрелка , а на втората!
    2. Защо не дерайлира локомотива, буферния вагон (и той е цистерна,като всичко останали вагони в композицията), че след него още ПЕТ вагона , а се взривява чак ШЕСТИЯ ВАГОН ! ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  29. 29 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2255 Неутрално

    [quote#23:"mititu"]двама машинисти на около 50м са живи и здрави а от селото две преки са равни с земята[/quote]
    Не на 50 м, а на 200 м. И са били на земята до локомотивите (100 тона единия), а ударната вълна е минала на 3-5 метра височина. Има и значение и посоката на искрата (вероятно волтова дъга, успоредна на релсите), която е възмпламенила въздушно газовата смес - Пропиленът и пропан-бутан (пропанът и ботанът), които се превозват под висока налягане втечнени, при пробив се изпаряват. По-леки са от въздуха, и ако не е възникнала искра в първите две-три минути от пробива на цистерната, лесно се разнасят в атмосферата ... и нямаше да има експлозия.

  30. 30 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2833 Разстроено

    До коментар [#4] от "chicago514":


    [quote#28:"Чардо"]2. Защо не дерайлира локомотива[/quote]
    И ТО ДВА ЛОКОМОТИВА !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  31. 31 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3280 Неутрално

    Хора, за подобени нцидент в Италия им трябваха 4 години да стигнат до причината. Но я намериха до винтче! И сега пращат за 16 години директора на железниците и по на 10 години директорите на фирмата-собственик на вагоните. Защо тук всеки се упражнява в експертиза? И най-накрая виновна ще е чистачката! Да се готви държавата, дето с предписанията си (или липсата им) допусна такава катастрофа! Крайно време е да се разбере,че висша длъжност е отговорност, а не служебната кола с шАфьора, дето да шашне съселяните!

    Мърфи е оптимист!
  32. 32 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8950 Неутрално

    То сега вече всички станаха специалисти.

  33. 33 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2255 Неутрално

    [quote#28:"Чардо"]Защо не дерайлира локомотива[/quote]
    Участъкът е почти прав, локомотивът е най-тежък (два пъти повече от вагоните) и спирането става с спирачките на вагоните. Дори и да е с висока скорост, пред него няма нищо да го спре.
    При рязко спиране обикновено дерейлирват последните вагони. Фактът, че последните 11 вагона стоят стабилно на релсите, а предпоследният е баш на първата стрелка, говори, че скоростта на композицията не е била висока, вероятно под 70 км/ч. Ако скоростта беше висока, над 70 км/ч, локомотивите щяха да са спрели 500-700 метра още по-напред.
    Любопитство буди, дерейлирането на 10, 11, 12 и 13 вагони, които не са се преобърнали, не са стигнали втората стрелка, но са минали прелеза.
    От видиото от дрона не се вижда състоянието на прелеза и ел. съоръженията около него. Има един стълб, който е паднал върху релсите. Трябва да е паднал преди взрива, защото вълната щеше да го отнесе в обратната посока.
    Няма отговор, защо точно при пети вагон става разкъсването (пречка на пътя, слаба връзка) и защо три от петте преобърнали се цистерни изпускат превозваните газове.

  34. 34 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2255 Весело

    До коментар [#32] от "Роси":

    Ако специалистите говереха, нямаше ние да се излагаме ... като журналисти.

  35. 35 Профил на Подлизурко
    Подлизурко
    Рейтинг: 565 Неутрално

    [quote#28:"Чардо"]2. Защо не дерайлира локомотива, буферния вагон [/quote]
    Ако някога през живота си беше карал кола на заледен участък, щеше да знаеш, че при кола с предно движение, занася задницата.
    Затова и локомотива не е занесъл а са занесли задните вагони от инерцията на завоя.
    Ама някой хора, понеже са спали в час по физика, чакат от журналята, дето хептен на са в час да ги ограмотяват, па после леят и те мозък.

    😜 ЦИК са с Нетрадиционна сексуална ориентация, ам кви В пука? Безплатна проба- в неделя №12 😜
  36. 36 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    [quote#5:"Dr_Doolittle"]Някой каза ли каква е била скоростта според контролните уреди...? [/quote]

    Казал е . Някой си анонимен "свидетел . " Даже определил с точност скоростта - 71 км/ ч . Изглежда е имал джобен скоростомер . А медиите това и чакат .

  37. 37 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    [quote#7:"eyd13372645"]

    Пишеше че влака е пристигнал 21 минути по рано от разписанието. [/quote]

    Няма как . Защото пък по една от телевизиите казаха , че по сведения пак на неустановено лице , влакът закъснявал с около 40 минути . Цялата информация по трагедията , независимо от националния траур , все пак носи пари . На определени отрасли и професии . А беше време , когато в ден на национален траур по радиото и телевизията цял ден звуцеие САМО траурна музика . А сдига единствения признак , че е траурен ден бяха черните одежди на тв водещи и някой и друг политик . Нищо друго . А , и спуснат наполовина държавен флаг . Ако имаше къде да се види ...

  38. 38 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Всеки коментира високата скорост на влака . И че тя била ограничена ДО 40 км . Ами да помислим - защо е била ограничена до там ? Имало ли е завой , който да изисква ниска скорост? Или скоростта е намалена защото СЕ МИНАВА през населено място ? Ако е второто , как може скоростта да е причина за дерайлиране , след като до пристигане до района на селото , влака се е движел със сигурност с висока скорост . Влака трябвало ли да спира в селото ? Ако е трябвало , как машиниста ще спре на гарата , ако предварително не е намалил скоростта ? . Ами всеки лаик по въпроса може да си зададе множество подобни въпроса и всички да са п о същество . Затова е дразнещо Сульо и Пульо да правят брифинги през два часа и да плещят високопарни клишета . И от тях да не произлиза нещо съществено . Просто отнемат работата на информационните служби , съществуващи към всяко министерство . Дразнещо е . Поне за мен , признавам си .

  39. 39 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 289 Гневно

    когато начело на държавата имаме комунета, мутри и цацаровци, се случва ето това... всеки ден някой шеф на синдикати, бивш машинист, стар директор на БДЖ и всеки "бай хой" излиза и тиражира поредната версия за катастрофата.

    а Цеко Минев си купува гирлянди във Виена за коледното си парти

    и накрая отново няма да имаме осъдени, няма да имаме взети предпазни мерки и след 5 години ще имаме поредната подобна катастрофа.

    комунистическа работа! вместо да ги бяхме избесили всичките 10 хиляди смрадливи комунета в сутрешните часове на 11 ноември 1989-та, ние се проявихме като толерантни граждани. а толерантност срещу терорист, който е опрял нож в гърлото ти не ти помага.

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  40. 40 Профил на silverhead
    silverhead
    Рейтинг: 459 Неутрално

    [quote#29:"wanderer"]Пропиленът и пропан-бутан (пропанът и ботанът), които се превозват под висока налягане втечнени, при пробив се изпаряват. По-леки са от въздуха, [/quote]

    По-тежки са. Затова се събират в мазета и ниски честа..

  41. 41 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1694 Неутрално

    До коментар [#13] от "chicago514":

    да де ама очевидци влака я срял кано е гръмнал, и нй интереснто по време на движение газа се разнася трябва да спре че ако има теч да се събере да гръмне

  42. 42 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 965 Неутрално

    [quote#31:"султана глаушева"] Крайно време е да се разбере,че висша длъжност е отговорност, а не служебната кола с шАфьора, дето да шашне съселяните! [/quote]
    +++
    А дали не е крайно време да се разбере, че за такава отговорност се полагат и адекватни /истински/ пари ???
    Сиромахомилството е нашият БИЧ !!!

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  43. 43 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2833 Любопитно

    До коментар [#33] от "wanderer":


    [quote#33:"wanderer"]Участъкът е почти прав, локомотивът е най-тежък (два пъти повече от вагоните)[/quote]
    И двете ти твърдения са НЕверни :
    - има таман ДВЕ стрелки една след друга за отклоняване от основния първи коловоз - в крайния трети коловоз
    На линка ще можеш да разгледаш ситуацията още от първата стрелка : https://www.google.bg/maps/@43.4270946,26.9061925,281m/data=!3m1!1e3?hl=bg
    - бъркаш пътническите вагони с много по-тежките заради двойното подсигуряване цистерни , в които само товара им е бил 65 тона при налягане 22 атм.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  44. 44 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2833 Любопитно

    До коментар [#33] от "wanderer":


    [quote#33:"wanderer"]Любопитство буди, дерейлирането на 10, 11, 12 и 13 вагони, които не са се преобърнали, не са стигнали втората стрелка, но са минали прелеза. [/quote]
    Зет ми , който и в момента е машинист по същата линия , но на пътнишките влакове има абсолютно достоверно предположение :
    Убеден съм , че знаеш за винтовите свръзки на вагоните, които точно те осъществяват тегленето, а буферите омекотяват спирането.
    Та тези тегличи, ако са пренатегнати и са прилепили ( а трябва ДА ИМА ЛУФТ ! ! ) буферите доста плътно , то точно буферите спомагат в случая на кривата за да изхвърли вагон и той повлича и следващите . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  45. 45 Профил на opt_02
    opt_02
    Рейтинг: 477 Любопитно

    [quote#29:"wanderer"]По-леки са от въздуха,[/quote]

    Я пак?!

  46. 46 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11800 Неутрално

    Машинистите наистина изгоряха...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  47. 47 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 289 Разстроено

    До коментар [#8] от "eyd13372645":

    Дерзай, пич! С много писаници, може и да те разберем, пък интелигентните хора и от малко разбират.
    Разбира се, че катастрофите стават при "поредица от грешки". Само по - високата скорост при влизане на влака в отклонение, не би довела до това опустошително бедствие. Може да се стигне до дерайлиране, а може и не /двата локомотива и пет цистерни са преминали безпрепятствено/, зависи от радиуса на стрелката, състоянието и, състоянието на дерайлиралите цистерни и най - вече на протеклата, възможни други предмети и материали по пътя, или липса на крепежни такива, странично въздействие и още много неща. Не пропускай от вниманието си и факта, че това е първата и най - стара линия в България, за която все не се намират пари за ремонт и модернизация, че не се въвеждат, отдавна функциониращите в другите държави устройства в локомотивите /АЛС/ и др.,които да сигнализират и предотвратяват допускани недоглеждания и пропуски от машинистите, те не са безпогрешно програмирани роботи, карали са служебен автомобил стотици километри, за да стигнат от Русе до Долно Езерово, да поемат влака и да подкарат него - 1750 тона също стотици километра обратно до Русе.
    Вероятно и ти, като всички нас допускаш грешки в работата си или при шофиране. Давай по кротко и не викай дявола, че може и при тебе да заиграе.

  48. 48 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#27] от "Peni Nikol":

    Ти раздаде присъдите. Дано съдиите не са толкова умни като теб. За товарните влакове разписанието не е задължително по минути, както при пътническите, където пътниците се съобразяват с разписанието. При товарен влак, ако не е необходимо спиране, за среща или надминаване, може да се пропусне през гара без спиране и това не е нарушение - пести се енергия за спиране и тръгване, пести се време и възможности за инциденти. Всъщност добре е, че влака е пристигнал по - рано в Хитрино, за да няма жертви и от пътническия влак, с който е имало среща.

  49. 49 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#25] от "Маршалов":

    Чети пост 48.

  50. 50 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 936 Неутрално

    Когато стане голям фал, виновните винаги са много, най-малкото защото опасна дейност не се поверявана сам човек. Няма как всичко друго да е изправно и една превишена скорост да доведе до взрив. Проблемът е много по-дълбок: в България се играе на късмет - ще гръмне ли, няма ли да гръмне. Пари за истинско обезопасяване не се отделят, нали трябва да се правят басейни и да се купуват БМВ-та. Ей това е то.

  51. 51 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2368 Неутрално

    До коментар [#49] от "Петър Петров":

    Прочетох го и не видях нищо което да ме впечатли. Писал си само абсолютни селяшки глупости, с цел да оправдаеш машинистите и частника - превозвач. Не виждам някой разумен човек, който да ти се върже. Това, че има някаква икономическа обосновка, не е основание за нарушения, вероятно избягване на по-голяма трагедия, е обезсилено напълно от факта, че ако правилата бяха спазвани, нямаше да има никаква трагедия.

    мурзилка
  52. 52 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 289 Гневно

    До коментар [#51] от "Маршалов":

    Нямаш понятия, само наглост.
    Жалък драскач.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK