Сдружение обвини властите в опит да скрият от чужди експерти какво е станало в Хитрино

Сдружение обвини властите в опит да скрият от чужди експерти какво е станало в Хитрино

© Stringer, Reuters



От Гражданска инициатива за обществен и релсов транспорт обявиха с писмо до медиите, че имат съмнения около начина на провеждане на разследването за влаковата катастрофа в Хитрино. При инцидента загинаха седем души, десетки бяха ранени, а няколко къщи бяха сринати.


Гражданското сдружение посочва решението първо да се откаже предложената от чужди държави помощ, а на по-късне етап да приеме кранове от Румъния, които да помогнат за преместването на цистерните. "Чуждите специалисти може да не са допуснати веднага след инцидента, за да не видят и разберат какво точно се е случило", заявяват от сдружението. В позицията се казва още, че след инцидента служителите на Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) също не са били допуснати на мястото, за да извършат оглед.


От НКЖИ уточниха пред "Дневник", че представители на компанията са допуснати на мястото на инцидента тогава, когато е било възможно и след изрично разрешение на пожарната. Посочиха, че има техен представител и в разследващата комисия.




От гражданската инициатива се усъмняват и в компетентността на прокурорите, които разследват случая. Според тях външни експерти могат само да помогнат на разследването.


"Имаме сериозни съмнения, че зад израза "следствена тайна" се крие всъщност безотговорност и некомпетентност. Как да си обясним, че вече пети ден няма официална информация за разчитането на "черните кутии" на локомотивите? Как може при самолетни катастрофи информацията да се обявява публично още след намирането на тези кутии, а при нас при напълно здрави локомотиви, тази информация да не излиза наяве", се казва в позицията.


Според организацията твърденията на следователи, че жп линията, по която се е движила влаковата композиция е на 150 години поставя под съмнение компетентността им и припомнят, че тя е подменяна неколкократно през годините. "Това е все едно да кажем, че столичният бул. "Мария Луиза" е на 2000 г. понеже е построен в Римската епоха", се казва в позицията.


От сдружението препоръчват на разследващите да започнат от самото начало на логистичната верига. Те посочват, че според неназовани източници от българските железници не са останали работещи кантари за измерване на подвижния състав и така реално не може да се установи каква е била масата на пълните вагони. Това означавало, че някоя от цистерните може да е била препълнена. В такъв случай при удар предпазният клапан не е издържал и е започнало неконтролирано изтичане на газ, твърди гражданското сдружение.


"От друга страна е публична тайна, че сертифицирането на всички стоки, идващи у нас, се прави само по документи, като започнем от храната, дрехите и стигнем до вагоните. От наши източници разбрахме, че служители на Изпълнителна агенция "Железопътна администрация" реално нямат достъп в депата на частните оператори, а дори и да имат, не е ясно дали притежават необходимата компетентност за работа на терен", пишат още от гражданската инициатива.


Според тях до този инцидент нямаше да се стигне, ако локомотивът и линията са оборудвани със системата за влаков контрол. При нея спирачката на влака автоматично се задейства, след като получи сигнал за ограничение на скоростта от 40 км/ч. Подобна система обаче е скъпа и не е интегрирана в българските железници.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (62)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2871 Разстроено

    БДЖ е "фирма" с оборудване и автоматика от ранните 70 години на миналият век.Така че тази катастрофа не е изключение а следствие!!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  2. 2 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 769 Неутрално

    В България щом се мълчи по даден въпрос, значи само едно: че отговорите са много неприятни!

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  3. 3 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 769 Неутрално

    [quote#1:"Messerschmitt"]БДЖ е "фирма" с оборудване и автоматика от ранните 70 години на миналият век.Така че тази катастрофа не е изключение а следствие!!!

    [/quote]

    БДЖ с какво учства в тоя инцидент?
    Ифрата е на НКЖИ, Влака е на Булмаркет.
    ????

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  4. 4 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2408 Неутрално
  5. 5 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 996 Неутрално

    Това е територия, бантустан. Това не е държава.

  6. 6 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    Засега, от информацията по случая фактите са казани с половин уста. Има скъсана заварка на цистерната... но не казват по балона, дренажната тръба, шасито..... Знае се че локомотивите и 5 от вагоните са на един коловоз, а другите обърнати от друг коловоз!!! Никой не казва стрелката била ли е заключена от стрелочника????? Иначе само повтарят 70 км/ч!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  7. 7 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1556 Неутрално

    Сигурно се крие нещо.
    Например безотговорността на държавата.Щото ще трябва да се плащат тлъсти обезщетения после.
    А така-обвиняваме фирмата,вземаме й лиценза и готово!

    В Русия съм! В Русия съм!
  8. 8 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2707 Неутрално

    До коментар [#2] от "traveler1":

    Така е...! По стара милиционерска традиция, всичко се крие и се чака да мине време...! След това, започват да говорят, за сложното международно положение и времето!
    Всеки, който се е качвал на влак в последните години знае, какво е положението в БДЖ и състоянието на инфраструктурата... Положението е толкова зле, че е извън всякакви норми и представи за европейски железници!
    Естествено, той Бойко Борисов на влак не се е качвал и няма откъде да ги знае тия работи...!

    Бивш tww09306483.
  9. 9 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2871 Любопитно

    До коментар [#3] от "traveler1":

    Доскор НКЖИ бе част от БДЖ,нали?Всички тези релси са поставени през периода 1966-1988.И "автоматиката е от тогава.Стрелочникът е все още главен изпълнител.Разчита се на ръчно пускани семафори и разговори по телефона м/у гарите.

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  10. 10 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#6] от "chichka":

    Ако не е била заключена стрелката е възможно езика да се приплъзне и да се дерайлира. А тези заключалки са много стари и често се чупят. В чужбина използват кука-болтове, но само когато става дума за обект в ремонт или строителство. Топузите с които в България се обръщат стрелките са антика. Има ги само в индустриални зони.

  11. 11 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 426 Любопитно

    Как може при самолетни катастрофи информацията да се обявява публично още след намирането на тези кутии, а при нас при напълно здрави локомотиви, тази информация да не излиза наяве
    ---------------------------------------------------

    Тези хора не са добре, разчитането на инфото от ЧК на самолети може да се проточи с месеци. Защо ли лъжат? Понеже са борци срещу лъгането, може би?

  12. 12 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 426 Любопитно

    [quote#6:"chichka"] Знае се че локомотивите и 5 от вагоните са на един коловоз, а другите обърнати от друг коловоз!!! [/quote]
    Хммм, интересна информация - някакъв източник да посочите?

  13. 13 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 769 Неутрално

    [quote#9:"Messerschmitt"]Доскор НКЖИ бе част от БДЖ,нали?... [/quote]

    Скоро, скоро, колко да е скоро? 14г. много ли са малко ли са?


    [quote#9:"Messerschmitt"]Всички тези релси са поставени през периода 1966-1988.[/quote]

    Точно тея релси само НКЖИ знае кога са слагани, инак жп линия има там от преди да имаме 3-то Царство България



    [quote#9:"Messerschmitt"]Стрелочникът е все още главен изпълнител.Разчита се на ръчно пускани семафори и разговори по телефона м/у гарите.[/quote]

    Ако покажа няколко снимки от Германия, където и в момента има участъци, които са със сигнализация(крилни семафори с газови фенери за нощно осветяване) от началото на ХХв, и всичко си работи както когато е монтирано, ще разберем ли че при нас огромния проблем е, че нищо не се поддържа и се чака да дойде до основен ремонт или катастрофа, който ремонт по възможност някой друг да го плати.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  14. 14 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 426 Неутрално


    "Имаме сериозни съмнения, че зад израза "следствена тайна" се крие всъщност безотговорност и некомпетентност."
    Слатинсли: "...Никой никъде не подготвя кадри за редица професии или ако ги подготвя, то прави това през пръсти, без старание да ги научи нещо, с отбиване на номера - затова утре ще ни лекуват неспособни лекари, ще ни обучават неспособни учители и преподаватели, ще ни гасят пожарите неспособни пожарникари, ще ни возят неспособни машинисти, ще ни охраняват неспособни полицаи, ще ни защитават неспособни военни, ще ни управляват неспособни политици"

    Копирано от https://www.24chasa.bg/mnenia/article/5932619
    © www.24chasa.bg

  15. 15 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 618 Неутрално

    Според мен катастрофата е причинена от тероризъм.
    Забележете, че локомотивът и още поне 8 вагона са на релсите, а последните в композицията са дерейлирали.

    Защо си мислите, че днес беше приет абсолютно скоростно Антитеористичния закон, който дава противоконституционни правомощия на армията.
    Армията има право да влиза насила в домовете, а полицията НЯМА.
    Всички са се изплашили, защото това е тероризъм, но не искат да признаят, защото идват другите въпроси: защо е допуснато, къде с аслужбите за сигурност и т.н.

    Който иска да си запише този пост със следната прогноза:

    Машинистите ще бъдат осъдени. Те ще са единствените виновни.
    Булмаркет ще плати компенсации и обезщетения, БЕЗ да задейства застраховката !!!
    Булмаркет ще получи специални държавни поръчки, за да покрие изплатените милиони лева като компенсация.

    Който разбира знае, че цистерна за втечнен газ не избухва !

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  16. 16 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Доколкото разбрах, е имало някакви германски експерти вече.От НКЖИ също твърдят, че има техен представител в комисията, която е на терена. Това сдружение не зная кой го е чувал досега, и те се борят за техните 5 минути ... Да се спре теча на информация е логично, защото журналистите подлудиха народа.
    Истинският проблем би бил, ако има нещо по-страшно от "инцидент" ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  17. 17 Профил на vvy
    vvy
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Недопускането на чужди, безпристрастни и компетентни експерти може да доведе до сериозни съмнения в анализа и заключенията на нашите. Не мисля, че прокурорите са най-подготвени в разследване на катастрофата, при най-добро желание на другите следователи може да им липсва достатъчно опит в подобни инциденти. Винаги ще остава съмнението за нещо прикрито, нещо извършено некомпетентно, ненавреме и не докрай! Уви, в България примери за това има много!

  18. 18 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#16] от "роджър":

    Защо реши, че това сдружение никой не го е чувал?

  19. 19 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3667 Неутрално

    Сдружението е право да се съмнява!
    Фактът, че приемането на румънски кранове изобщо не бе съобщена в медиите е много показателен. Особено съчетано с очевидното нежелание на властите да изпозлзват чужд опит за решаване на проблема.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  20. 20 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#18] от "VR|46":
    Ако прочетеш поста ми, няма да намериш такова твърдение

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  21. 21 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#20] от "роджър":

    Смисълът на написаното е точно същия. Въпросното сдружение е еквивалента на Спаси София в железопътния сектор и имат доста инициативи през годините. Въобще не се борят за 5 минути слава, а поставят логични въпроси.

  22. 22 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1861 Неутрално

    Аман от сдружения, инициативни комитети и ред подобни, които приказват и пишат, за да бъдат забелязани. Благодаря за минусите.

  23. 23 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 993 Любопитно

    [quote#1:"Messerschmitt"]БДЖ е "фирма" [/quote]

    Още един, който не е чувал за НКЖИ, ама пише ли, пише.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  24. 24 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 993 Весело

    [quote#9:"Messerschmitt"]Доскор НКЖИ бе част от БДЖ,нали?[/quote]

    Скоро беше, скоро, има-няма 14 години........

    Знанието е сила, информацията - власт
  25. 25 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 845 Неутрално

    [quote#19:"Храбър"]Фактът, че приемането на румънски кранове изобщо не бе съобщена в медиите[/quote]
    Що, ти откъде го научи факта ?
    Аз от медиите ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  26. 26 Профил на zfm52680934
    zfm52680934
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Как пък изскочи сега някаква "Гражданска инициатива"?
    Най ми прилича на постановка,как частната компания Булмаркет.Започнаха атаки срещу държавата,не им се плаща на частниците и на застрахователната им фирма.
    Сега от 10 реки вода ни носят!

    sdg
  27. 27 Профил на the_european
    the_european
    Рейтинг: 484 Неутрално

    Няма как цистерни да тръгнат от Лукойл без да са претеглени. Всяко търговско предприятие със собствен жп-коловоз си има собствена жп-везна. Абсурдно е да няма. Все едно магазинер да няма кантар. Лукойл да не си подарява стоката, естествено, че са теглени цистерните и естествено, че е калибрирана и лицензирана везната. Друго безкрайно абсурдно твърдение е, че жп-администрацията няма достъп до депа на частници. Точно обратното, СПУКВАТ ГИ ОТ ПРОВЕРКИ и са абсолютно безкомпромисни.

  28. 28 Профил на zfm52680934
    zfm52680934
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Я едно въпросче към професорите по всичкология:

    Ако е вярно това което ни казват че,вагоните са максимално обезопасени,и че вината за катастрофата е от релсовия път.
    По каква причина цистерната избухва?
    Много ще ми е интересен отговора?!

    sdg
  29. 29 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1556 Неутрално

    До коментар [#15] от "ironhorse":

    Ако е тероризъм защо никой не пое отговорност?

    В Русия съм! В Русия съм!
  30. 30 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 487 Неутрално

    " Как да си обясним, че вече пети ден няма официална информация за разчитането на "черните кутии" на локомотивите?"
    Мълчат като партизанин пред разстрел. Вече 5 дни няма никаква информация за тези черни кутии, които според експерти се разчитат за половин час.Нормално е да се усъмним, че има нещо гнило в цялата работа.

  31. 31 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Недопускането на чужди експерти също говори за това, че нещо прикриват.

  32. 32 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5165 Неутрално

    Всучки правителствени служби представят пред обществото "измишльотини". Истината се крие. Затова всичко е отцепено и не се допущат външни специалисти след забрана на прокуратурата.
    Вече се говори че ще продължат повече от 14 дни работите по обезвреждане и жителите на Хитрино ще са далеч от домовете си.
    Въпросите без отговор са поне 10 но не се задават ГЛАСНО

  33. 33 Профил на Рол
    Рол
    Рейтинг: 556 Неутрално

    След като вчера цацата каза, че няма проблеми с жп трасето значи пеевски скоро е правил ремонт там.

  34. 34 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 845 Неутрално

    [quote#28:"Svetlio"]По каква причина цистерната избухва?
    Много ще ми е интересен отговора?! [/quote]
    За тебе колко пъти специално да съобщят, че цистерна не е избухвала ?

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  35. 35 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 769 Неутрално

    [quote#28:"Svetlio"]По каква причина цистерната избухва? [/quote]

    Вече толкова дни след катастрофата и да не си разбрал че няма избухнала цистерна....

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  36. 36 Профил на block
    block
    Рейтинг: 798 Неутрално

    я кажете за американския дрон дето издебнал безпомощният, мирен български влак и го дроннал с хелфайър за да отклони вниманието на масите от драмата на борисов. хахаха

  37. 37 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2742 Неутрално

    [quote#3:"traveler1"]БДЖ с какво учства в тоя инцидент? [/quote]
    Бе важното е да се изхрачи.

  38. 38 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7209 Неутрално

    Ще крият, защото от милиардите за инфраструктура една стотинка не е дадена за ремонт на ЖП пътищата в Северна България. Концесията, която е подновена също не се знае , дали е както трябва. В България най- невинните винаги са най-виновни.

  39. 39 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1725 Любопитно

    В случая властите трябва да бъдат поздравени само за едно - МОМЕНТАЛНО беше задействан готовият за такива случаи кризисен ПР-план. От там и разноговоренето, противоречивата и направо дезинформираща информация, "реакциите" на уж "независими" "експерти" и "отговорни" контролни институции, "обективни" и "компетентни" журналисти на уж мястото на "катастрофата"... ТА чак до успеха да сугестират голяма част от четящите и коментиращите тук за ... ПОСОКАТА на движение на влака на....ОБРАТНО!
    БРАВО за ПР-реакцията!
    НО това говори достатъчно за СТЕПЕНТА НА ЗАПЛАХА на случилото се!
    КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ СТАНА ТАМ!
    И КОЙ ИМА ИНТЕРЕС!
    ?!
    !

  40. 40 Профил на 5ar8
    5ar8
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Всичко може да се случи,но в компетентните органи да работят некомпетентни служители,това е абсурд,а който го допусне е престъпник.

    5ar8
  41. 41 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#4] от "deaf":

    Инспектор Стрезов изглежда е клониран многократно. Жертвите постепенно увеличаваха бройката си, защото едни от ранените починаха по-късно в болницата. Други загинали/ светла им памет/ бяха открити по-късно през деня под развалините. И така достигнаха до 7. Дай, Боже, да не се увеличават повече. А че местен човек сутринта обяви, че жертвите са 7, обяснението е просто. На страха очите са големи. А клетите хора бяха не само уплашени, те бяха ужасени, те бяха в такъв шок, че никога няма да забравят този ад.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  42. 42 Профил на zfm52680934
    zfm52680934
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#34:"роджър"]За тебе колко пъти специално да съобщят, че цистерна не е избухвала ?[/quote]

    А какво е гръмнало от композицията ако не е цистерната,машинистът е пръднал може би?А и ако не се е взривила цистерната от какво ли се е получила експлозията,и защо шефа на пожарната каза,че ако беше гръмнала още една цистерна,положението щеше да бъде още по страшно?
    Ей такива въпроси ме мъчат мене лаика по темата.

    sdg
  43. 43 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3667 Неутрално

    [quote#25:"роджър"]Що, ти откъде го научи факта ? [/quote]
    Току що и главно защото сдружението го разгласи.
    Иначе това противоречие между началното нежелание да се приеме чужда помощ и последващото скрито приемане на крановете от Румъния щеше да ги разкрие.....Не че и сега не стана така де....Само дето е още по-грозно.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  44. 44 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3667 Неутрално

    [quote#35:"traveler1"]Вече толкова дни след катастрофата и да не си разбрал че няма избухнала цистерна.... [/quote]
    Да бе!
    Затова три вагона не само са дерайлирали, ами са се преобърнали няколко пъти!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  45. 45 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    До коментар [#10] от "VR|46":
    ++ но никой не го казва на публиката, защото точно това обяснява факта за наличието на вагони в РАЗЛИЧНИ коловози!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  46. 46 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    До коментар [#12] от "nenad":
    Гледай, слушай чети... дори снимки от дрон имаше.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  47. 47 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    До коментар [#27] от "the_european":
    Пич, точно кантарджийките ... до преди година-две ставаха милионерки за месец!!!! Сега вече въведоха автоматизирана система.....но?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  48. 48 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Намерили "от Дневник" кого да цитират! Всеки маргинал намира трибуна!
    "Гражданска инициатива за обществен и релсов транспорт са известни с агресивната си неприязън към автомобилния трафик...."

    http://spasimetroto.org/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD-%D1%80%D0%B5%D0%BB%D1%81%D0%BE%D0%B2-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82-%D1%81%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D1%8C%D0%BE%D1%80-2.html

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  49. 49 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 426 Любопитно

    [quote#46:"chichka"]Гледай, слушай чети.[/quote]
    Уви, никъде не открих нещо написано за различните коловози...Вие къде го прочетохте, за да се осведомя?

  50. 50 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    До коментар [#3] от "traveler1":

    Нема значение. Важното е лаф да става.

  51. 51 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    До коментар [#42] от "Svetlio":
    Трябва да направиш разлика между взривяване на металния балон на цистерната.. и взривяване на газовия приземен облак образуван от изтеклия втечнен и изпарил се в газова фаза пропан-бутан, или пропилен. Гледайки кадрите с черните саждиви цистерни, според мен е горял пропилен, той дава много сажди, защото е с двойни въглеродни връзки и гори със доста сажди.
    За всички говорещи за взрив на цистерна... помислете на колко парченца щеше да е разкъсана? Засега се знае за скъсана заварка!
    Вчера в нета имаше дори клип на който се виждаше.....
    Ако допуснат екип на Дискавъри.... до месеци и филм ще има с всичко по секунди!

    До коментар [#49] от "nenad":

    Русия- проказата на планетата Земя.
  52. 52 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#29] от "Веселин Дечев":

    Тероризъм друг път.

    С това безхаберие и безнаказаност на назначени бизнесмени, експлоатиращи оборудване от миналия век, и неадекватно работещи контролни органи и съдебна система не ни трябва тероризъм.
    Идеално се справяме и сами

  53. 53 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#45:"chichka"] факта за наличието на вагони в РАЗЛИЧНИ коловози[/quote]
    Пак да попитам за доказателства относно факта!

  54. 54 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#1] от "Messerschmitt":

    Приятелю, въпросният превоз няма нищо общо с фирмата БДЖ

  55. 55 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Какво ли би се случило, ако бг експерти се мотаят в краката на разследващите при тежка влакова катастрофа в германия?

    Мърфи е оптимист!
  56. 56 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    [quote#28:"Svetlio"]По каква причина цистерната избухва? [/quote]
    кога е станало това ?

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  57. 57 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1233 Неутрално

    [quote#53:"nenad"]Пак да попитам за доказателства относно факта! [/quote]
    не си спомням източника, но това беше казано да, до 5 вагон са на единия коловоз , останалите на другия

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  58. 58 Профил на stanislavski_him
    stanislavski_him
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#12] от "nenad":

    Виж интервюто със Симеон Ананиев във в-к "Труд"

  59. 59 Профил на Сава Мутафов
    Сава Мутафов
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Как пък тази катастрофа стана по време на политическа криза, изискваща максимално отвличане на общественото внимание от нея!
    Ако се добави за подправка малко конспирация, това съвпадение във времето би могло да изглежда доста странно.

  60. 60 Профил на ozd05563707
    ozd05563707
    Рейтинг: 722 Неутрално

    До коментар [#9] от "Messerschmitt":

    Колко скоро? 15 години? Какво общо има БДЖ с НКЖИ, при положение, че едните нямат пари да пръднат, а другите се заливат с евро-средства!

  61. 61 Профил на vaskoangelov
    vaskoangelov
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#60] от "vss77":

    общото е, че и двете са "бедежето" от едно време. Ако ще и на 15 фирми да ги нацепят. не се хващайте за думите...

  62. 62 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    Добре де, живеем в 2016г. цифровите снимки си имат инфо с местоположение дата,час и т.н. за да няма съмнения трябва да се покажат снимки от мястото на мощния взрив и пожарникарите да огласят предварителните заключения!

    Libertarianism is just anarchy for rich people




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK