Експресен автобус ще допълва линия 204 в София

Експресен автобус ще допълва линия 204 в София

© Юлия Лазарова



От 10 януари ще бъде пусната в движение нова експресна автобусна линия в София, съобщи пресцентърът на Столична община.


Тя е номер 304 и ще допълва линия номер 204, като осигурява по-бърза връзка в пикови часове от жк "Дружба 2" до кв. "Манастирски ливади".


Автобусите ще се движи в пиковите часове сутрин и вечер и ще имат 13 спирки.


Вчера от Столичната община обявиха, че от 15 януари започват тестове на автобус на ток. Той е производство на китайската компания "Юйтун бус", която наскоро достави 110 дизелови рейса за нуждите на градския транспорт на София.

Ключови думи към статията:

Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1197 Неутрално
  2. 2 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Сутрин в 204 е като русенско варено...

    I shave with Occam's razor
  3. 3 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 492 Неутрално

    па той си беше експресен - не спираше на нишава и на още две три спирки

    Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .
  4. 4 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2589 Неутрално

    Дано е за добро. Въпреки, че малко не ми става ясно как намаляването на спирките от 24 (без крайните) на 13 ще помогне на автобус 304 да премине по-бързо през задръстванията в пиковите часове по бул. "Евлоги Георгиев" между НДК и Орлов мост.

  5. 5 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 528 Разстроено

    Тия са за интернат - вместо да пуснат съчленни автобуси и да намалят интервалите те нова дублираща линия ще ми правят.

    Veritas odium parit obsequim amicos
  6. 6 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 906 Весело

    До коментар [#4] от "Един препатил":

    Може би ще прелита над спрелите по спирките в бус лентите автобуси !

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  7. 7 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2589 Неутрално

    Новият автобус 304 няма да поправи безумието, че метрото не премина по трасето на безсмисления трамвай 23 и че спирките "Дружба" и "Искърско шосе" са посред нищото и не помагат особено нито на жителите на "Дружба 1", нито на жителите на "Дружба 2".

  8. 8 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    Но най-добра работа ще върши една бус лента по "Евлоги Георгиев". Защото и тези допълнителни рейсове ще киснат в тапата, заедно с тюфлеците по един в кола, 20 минути от НДК до "Орлов мост"

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  9. 9 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    [quote#5:"anihilator_jack"]Тия са за интернат - вместо да пуснат съчленни автобуси и да намалят интервалите те нова дублираща линия ще ми правят.[/quote]

    Дребната подробност е, че тази линия беше отдадена на "частен концесионер", когото сега не могат да заставят нито да подмени автобусите със съчленени, нито да пуска климатика, нито да сгъсти разписанието. И пак добре, че са намерили някакъв изход. Тези липсващи спирки са колкото да се каже, че "това е различна линия".

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  10. 10 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1928 Неутрално

    До коментар [#4] от "Един препатил":

    там съм пътувал 45 мин

  11. 11 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2589 Неутрално

    До коментар [#8] от "cinik":
    [quote#8:"cinik"]Но най-добра работа ще върши една бус лента по "Евлоги Георгиев"[/quote]

    Няма как да стане поради многото завиващи в дясно и от двете посоки. От Орлов мост към НДК имате най-малко по "Гурко", "6-ти септември", "Раковски", "Фритьоф Нансен". А в обратно посока - по "Ралица", "Милин камък", "Драган Цанков".

  12. 12 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    [quote#10:"1001"]там съм пътувал 45 мин[/quote]

    Преди метрото да пробие центъра, слизах сутрин от 204, 76 и т.н. на бившето "синьото", минавах пеша покрай стадиона, купувах си кафе в пластмасова чашка от кафенето на езерото "Ариана", изпивах го на спокойствие и през това време автобусът е пробил двата светофара - този пред стадиона и на "Орлов мост", така че се качвах със същото билетче в същия рейс, след като съм се разхождал 15 минути през парка.

    Виждам, че тези времена се връщат, скоро кафето ще си го купуваш направо от подлеза на "Плиска".

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  13. 13 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1092 Весело

    Шейните, шейните да дойдат...каза едно време един премиер...

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  14. 14 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    [quote#4:"Един препатил"]Дано е за добро. Въпреки, че малко не ми става ясно как намаляването на спирките от 24 (без крайните) на 13 ще помогне на автобус 304 да премине по-бързо през задръстванията в пиковите часове по бул. "Евлоги Георгиев" между НДК и Орлов мост. [/quote]

    Ами защото проблемът на 204 не е че стига бавно, а че се пълни до откат. Никой който не се е возил редовно по тази линия не може да си представи за какво става дума. Та идеята е да можеш поне да се качиш на нещо. Иначе по неговия маршрут и с кола няма да стигнеш по-бързо (десет минути разлика на час и половина пътуване не се броят).
    Единственото решение тук е всички автобуси да са съчленени и да са по-често. Както и българинът да престане да си мисли, че демонстрира голям стандарт като се вози сам в някоя трошка. Аз лично имам колеги, които имат доста по-ниски доходи от мен, живеят близо до моето жилище, но за разлика от мен не ползват перфектния (за тази част на София) градски транспорт, а идват всеки ден с кола, сами. Като ги питам каква точно им е идеята (щото с излизането от паркинг и след това паркирането реално не идват по-бързо от мен) нямат адекватен отговор.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  15. 15 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2531 Неутрално

    Тя е номер 304 и ще допълва линия номер 204, като осигурява по-бърза връзка в пикови часове от жк "Дружба 2" до кв. "Манастирски ливади".
    ___________
    Ми да я пуснат директно през Кв.Хладилника!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  16. 16 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    Не знам какво има в този 204 но сутринта всички се натискат да се набутат вътре.

  17. 17 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 592 Неутрално

    До коментар [#8] от "cinik":

    Вместо да виниш хората, ползващи коли, да беше организирал подписка за трасето на метрото. Защото метрото вместо да минава рационално през "Дружбите", го закараха абсолютно ненужно до летището. А летището беше на няма 1км. от две отделни и електрифицирани ЖП трасета. На всичкото отгоре метрото е до Т2 , а инвестициите в бизнес зоната на летището и болшинството работещи /които са много над бройката ежедневно пътуващи със самолет/ са много по-близо до Т1! Е как да се върже герберската простотия? Ми ще си карам колата, /лятото колелото/ и точка!

  18. 18 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    Някога имаше такава линия, 304, не знам защо я закриха.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  19. 19 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1438 Неутрално

    Да напомним на гениите в СО, че 204 е експресната линия на вече закрития автобус №4. Откриването на 304 е пореден израз на пълната безпомощност, която цари в СО, а в случая дори това си е живо престъпление, защото така се дублира съществуващата линия, отдадена на концесия, т.е., облекчава се дейността на концесионера за общинска сметка.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  20. 20 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    До коментар [#11] от "Един препатил":

    Завиващите по "Ралица" и "Милин камък" са прашинка в сравнение с ордата, хукнала от "Хаджи Димитър" към "Красно село" и обратно.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  21. 21 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 360 Неутрално

    [quote#14:"Тюфлекчия"]Като ги питам каква точно им е идеята (щото с излизането от паркинг и след това паркирането реално не идват по-бързо от мен) нямат адекватен отговор[/quote]

    Имат, имат!На мен ми казват, че не са селяни, че да се бутат в градския транспорт и че не са се возили на него повече от 10 години вече, като си мислят, че това е стандарт.Всъщност - това е простотия и снобарство.Те в централната част на София са ходили сигурно 5-6 пъти за 20-те години, откакто са в София и то е било за някоя чалготека или проблем с документи, като за това се говори, все едно, че са ходили не в Биад, а в Тибет - с такъв патос и гордост.
    Това театър, концерт, галерия е непознато нещо и абсолютно безсмислено да се дава пари за него, защото може и по телевизия или интернет да се види, а разходка се прави само в квартала, ама изключително рядко, защото не може да се покаже без новата си стара кола - на 10-тина години мерцедес, с който "вдигал нивото", нищо, че се чуди как да му плати данък и застраховка, а относно ремонт се правят всякакви еквилибристики, за да се спести някой лев от скъпите части.
    И аз живея в "Дружба", но до работа ходя с трамвай, а до центъра с метро, на 7-8 мин са ми пеша от вкъщи.А колата я ползвам само при някаква спешна работа или заради товар, багаж, който е обемен и тежък.
    София е пълна с подобни "софиянци", които не знаят как да стигнат до НДК не само с автобус или метро, но и с автомобил, защото единственият маршрут по който се движат е от вкъщи до работа и обратно, както и по празниците - от София до село, връщат празните буркани, с които са изкарали зимата и вземат нови.
    Естествено, на почивка от няколко години се ходи в Гърция, където е много, ама много по-хубаво от нашето черноморие, където никога вече няма да стъпят, въпреки, че до преди две години, най-жестокото им преживяване е било лятото на олинклузив на Албена или Слънчев бряг, където било много евтино и имало пиене и ядене на корем, ама неговата го следяла изкъсо и не можал да забие нещо чуждо, като от утре ще тръгне на фитнес, защото шкембето му вече било повече от видимо, ама под голям камък....

  22. 22 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 336 Любопитно

    Новата линия не се предвижда да има спирка на Мол България, тоест пак някой не е мислил като е правил маршрута и спирките на 304.

  23. 23 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1438 Неутрално

    До коментар [#14] от "Тюфлекчия":

    Какъв е тоя маршрут из София, дето с кола го взимаш за час и половина?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  24. 24 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Докато не се направи нещо, за да се ибягват задръстванията по Евлоги Георгиев реайсовете по тези линии ще пъплят със скоростта на костенурките.

  25. 25 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3964 Весело

    Супер! 👍👍👍

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  26. 26 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1959 Весело

    До коментар [#23] от "Darth Plagueis":

    Ами тоя на 204. Пробвай се в час пик да стигнеш от Дружба до Манастирски ливади за по-малко. Говоря без да караш в бус лентата на Цариградско, както правят "големите шофьори".

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  27. 27 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    [quote#26:"Тюфлекчия"]Пробвай се в час пик да стигнеш от Дружба до Манастирски ливади за по-малко.[/quote]
    Аз ако живея в Дружба и ми предложат работа в Манастирски Ливади, в някоя от новите офис-сгради там, никога не бих се съгласил. Да не съм луд да вися по 1.5ч сутрин и вечер в 204, или в колата.
    Дружбенци би трябвало да работят в някоя от офис-сградите до летището, съответно тези дето живеят в Манастирски Ливади пък да работят по бул. България.
    Нито е толкова трудно да си смениш работата, нито апартамента.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK