В София тръгва експресна линия 304, която ще допълва автобус 204

В София тръгва експресна линия 304, която ще допълва автобус 204

© Юлия Лазарова



От днес ще бъде пусната в движение нова експресна автобусна линия в София, съобщи пресцентърът на Столична община.


Тя е номер 304 и ще допълва линия номер 204, като осигурява по-бърза връзка в пикови часове от жк "Дружба 2" до кв. "Манастирски ливади".


Автобусите ще се движи в пиковите часове сутрин и вечер и ще имат 13 спирки.


От 15 януари започват и тестове на автобус на ток. Той е производство на китайската компания "Юйтун бус", която наскоро достави 110 дизелови рейсаза нуждите на градския транспорт на София.

Ключови думи към статията:

Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5251 Неутрално

    И какъв пътникопоток налага това нововъведение със съмнителен икономически ефект или е ПР на МАДАМ Ф. ПРЕД СЪКВАРТАЛЦИТЕ ОТ ЛИВАДИТЕ ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    Аз предлагам софиянци да ги придвижват с дронове. Това ще избегне снегопочистването, задръстването и паркирането на МПС. Като еталон може да се ползва шаха. Минава дрона, хваща съотвентия "столичанин" за врата и го премества на съответното ново място. Хем услугата извършена, хем "столичани" ще намалеят.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5251 Весело

    До коментар [#2] от "lz2":

    най-добре по родните места. така и екологията ще се подобри.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 633 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Манастирски ливади, Бокар и дозастрояването на Борово и Бояна отдавна изискват пускането на допълнителен транспорт. Направиха се 3 нови квартала, а организацията на МГТ в района си остана както преди 20 години. Трамвай 7 се пълни още на Каблешков

    "We're not gonna take it! Anymore."
  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5251 Неутрално

    До коментар [#4] от "widowmaker Борисов е единствената партия !?!":

    и какво решава автобусът до дружба?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5251 Неутрално

    Апропо как е канализацията в този район ? и направихте ли улиците ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2612 Неутрално

    [quote#4:"widowmaker Борисов е единствената партия !?!"]Манастирски ливади, Бокар и дозастрояването на Борово и Бояна отдавна изискват пускането на допълнителен транспорт. [/quote]

    По тази причина се питам, защо не удължат 83 през Токуда до Дружба. Ще ги обере всичките тези квартали, заедно с Лозенец (който също няма директна връзка с Цариградско шосе) и ще ги стовари на Цариградско

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  8. 8 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Интересно....пример- Овча Купел 1 и 2 нямат никакъв транспорт освен до Сточна гара, но никой нищо не прави по въпроса

  9. 9 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 633 Неутрално

    До коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Аз съм в Стрелбище, не знам как стои въпросът в Дружба, но виждам как хора висят от Градският транспорт всеки ден. Ти какво предлагаш? Всичко да си остане както досега? Пробвай да хванеш трамвай 7 или автобус 204 на Гоце Делчев или по. Ручей

    "We're not gonna take it! Anymore."
  10. 10 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 633 Неутрално

    До коментар [#7] от "cinik":

    83 и в момента е една от най-добре линии в София. Тръгва от Илиенци та чак до Зоопарка. Удължаването ще направи спазването на графика още по-трудно

    "We're not gonna take it! Anymore."
  11. 11 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 762 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    204 е най-пълния автобус след студентските най-вероятно.
    Ман. ливади - всички офиси по Цариградско шосе (полиграфия, the Mall и т.н)

    Но пък от друга страна 204 се обслужва от частен превозвач. Уж ги бяха задължили да пуснат съчленени или допълнителни автобуси. И сега вместо да им вземат линията им вършат работата...

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel.
  12. 12 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5251 Неутрално

    До коментар [#9] от "widowmaker Борисов е единствената партия !?!":

    предлагам да се спре презастрояването.като нямаш ресурс не застрояваш !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5251 Неутрално

    До коментар [#11] от "Канасубиги":

    значи ще им се увеличи печалбата за наша сметка.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 762 Неутрално

    До коментар [#13] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ако приемем, че им падне разхода от разтоварените автобуси - да. Но пък комфорта на плащащите за услугата ме вълнува повече...

    А дублирането на линия е тотална идиотия.

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel.
  15. 15 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5251 Неутрално

    До коментар [#14] от "Канасубиги":

    виж дали работното му време те устройва първо.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  16. 16 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 633 Неутрално

    До коментар [#12] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Късно е, то вече е факт. То се случи по времето на Буда. Помня едно негово изказване по повод инфраструктурата: някой си направим нов квартал, ние сме длъжни да им направим улици - няма да стане!
    А как е взето разрешението за строеж на квартал, не обичаше да коментира...

    "We're not gonna take it! Anymore."
  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5251 Неутрално

    До коментар [#16] от "widowmaker Борисов е единствената партия !?!":

    ++ тогава да не се чудят защо хората си карат колите некадърните и корумпираните гробари.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 762 Неутрално

    До коментар [#15] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не го ползвам толкова, но вероятно 1 автобус ще се пълни, така като гледам разписанието ..
    https://schedules.sofiatraffic.bg/autobus/304#direction/2860

    Да пуснат съчленени 204-ки си остава по-доброто решение. Карат С е превозвача..

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel.
  19. 19 Профил на Преспанец
    Преспанец
    Рейтинг: 521 Любопитно

    Напомням, че 204 е дадена на частници, а общината явно не е в състояние да ги накара да пускат разчленени автобуси. Калпав договор са сключили някога. Та пускането на общинска линия по маршрута на частната - на която й е се плаща, е признание именно за лошия договор. Въпросът е кой е отговорен и ще си понесе ли отговорността?

    Разбира се, че не. Това е България.

    П.П.: http://www.dnevnik.bg/live/chitatelski_dnevnik/2015/08/01/2583250_liniia_204_v_sofiia_-_mnogo_putnici_malki_avtobusi/

    И също:

    http://www.dnevnik.bg/live/chitatelski_dnevnik/2015/08/13/2589629_liniia_204_bila_pretovorena_zaradi_zakusneniia_a_ne/

  20. 20 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2612 Неутрално

    [quote#8:"newgenerations"]Овча Купел 1 и 2 нямат никакъв транспорт освен до Сточна гара, но никой нищо не прави по въпроса[/quote]

    3 метростанции "нищо" ли е?

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  21. 21 Профил на Hasta La Vista antifascista OI!
    Hasta La Vista antifascista OI!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#8] от "newgenerations":

    не си прав. автобус 11 минава през цяла софия и стига до гео милев/слатина. автобус 60 до централна гара, през стамболийски и ботев. Имаш и трамвай 11, както и лесна връзка с трамвай 22. Също така, както колегата cinik е посочил в коментар [#20] от "cinik":
    [quote#20:"cinik"]
    3 метростанции "нищо" ли е? [/quote]

    1914 / 88
  22. 22 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#20] от "cinik":

    Още ги чакат

  23. 23 Профил на zlr
    zlr
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#20] от "cinik":

    ако ги доживееш, може и да е "нещо"

    по тази логика и пускането на тази линия трябва да се отложи до 2020г...

  24. 24 Профил на dokker
    dokker
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Дублирането на линия 204 не е за първи път. Преди около 30 години (11.09.87 г.), когато обединиха линиите 4 и 209, се получи линия 204, която замести съществуващата линия 404 в "Дружбда" - 2. В последствие се оказа, че с около 20 коли в пикови часове 204 не може да извози хората от населващия се тогава квартал и пуснаха отново линия 404 по линията 204 до Орлов мост, само в пиковите часове. Това остана до 01.07.2007 г., когато се промени маршрута на 404 до Централна гара. Преди да попадне в ръцете на "Карат-С" 204 се обслужваше от 17 бр. 18-метрови автобуса от гараж "Дружба". В момента превозвачът обслужва линията с всички налични съчленени автобуса, които са 7 или 8 на брой. Скоро договорът на "Карат" за 204 изтича. Вече няколко линии на превозвача отново се обслужват на общината, чрез трите си поделения - Земляне, Малашевци, Дружба. Автобусите, които ще обслужват линия 304 са на метан и с климатик. След двегодишна експлоатация няма оплаквания, че "климатикът на работи" през лятото и "парното и предната врата са повредени" през зимата.

  25. 25 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#21] от "Hasta La Vista antifascista OI!":

    № 11 върви пак по бул."Сливница" , не през цяла, ами и през четвърт София даже не минава

  26. 26 Профил на Hasta La Vista antifascista OI!
    Hasta La Vista antifascista OI!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#25] от "newgenerations":

    има 102, 111 и 73 също така т.е 5 автобусни линии + връзка с 2 трамвайни ...

    1914 / 88
  27. 27 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#26] от "Hasta La Vista antifascista OI!":

    73 е до кв.Гоце Делчев, 102 е до студентски град и то не през центъра /освен ако не работиш в околността на Южния парк/, въобще всичките автобусни линии са със странни, повтарящи се маршрути, до централните части на града транспорт няма.

  28. 28 Профил на Hasta La Vista antifascista OI!
    Hasta La Vista antifascista OI!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#27] от "newgenerations":

    дай пример ... до къде ме можеш да стигнеш .. аз също съм от този квартал

    1914 / 88
  29. 29 Профил на Nwabudake Morgan
    Nwabudake Morgan
    Рейтинг: 213 Любопитно

    Чудесен експеримент, още тази сутрин имаше ефект - в 304 имаше 15 човека, в трамвай 7 имаше 150 вместо 165 и в резултат чакащите на Ручей успяха и те да се качат

  30. 30 Профил на newgenerations
    newgenerations
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#28] от "Hasta La Vista antifascista OI!":

    "Петте кьошета", Витошка, Раковски, Васил Левски, Университета, Цариградско шосе, Плиска, куп места, въобще всичко, което наричаме събирателно "център", ако трябва да отидеш и в "Люлин", да кажем, който не е далечен квартал, ти отнема повече от час.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK