Прокуратурата обвини и съиздателя на "Дневник" Иво Прокопиев по сделката с ЕВН

Сотир Цацаров

© Анелия Николова

Сотир Цацаров



Близо седмица след като бившият икономически министър Трайчо Трайков получи обвинение за сделката с продажбата на държавния дял в "ЕВН Електроразпределение България" АД,


Софийската градска прокуратура предяви обвинение на съиздателя на "Капитал" и "Дневник" Иво Прокопиев


За това стана ясно от разпространено от държавното обвинение съобщение.




По това производство предстои предявяване на обвинение и на бившия вицепремиер и министър на финансите Симеон Дянков, с когото е обвързано и разследването срещу Прокопиев.


Според съобщението обвинението е, че "в периода май-юни 2011 г. в съучастие като помагач със Симеон Дянков - вицепремиер и министър на финансите, умишлено го е улеснил да извърши престъпление по служба, свързано с приватизацията на електроразпределителното дружество - престъпление по чл. 283а, т. 1, вр. чл. 282, ал. 2, вр. ал. 1, вр. чл. 20, ал. 4 вр. ал.1 от НК", се посочва в съобщението на СГП . На Прокопиев е наложена най-леката мярка за неотклонение - "подписка".


От съобщението на прокуратурата


не става известно в качеството на какъв Прокопиев е бил привлечен като обвиняем


По сделката с ЕВН "Булброкърс" е инвестиционен посредник, избран след конкурс от Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол. "Булброкърс" е част от "Алфа финанс холдинг", което се контролира от Иво Прокопиев.


Прокопиев определи в позиция, разпространена до медиите, обвинението като "абсурдно и нелепо, нямащо нищо общо нито с фактите, нито с правото". Той коментира, че това е


"коледна честитка от депутата от ДПС Делян Пеевски и премиера в оставка Бойко Борисов


изпратена ми чрез главния прокурор Сотир Цацаров", и че мотивите са политически. (Цялата му позиция четете тук.)


Според прокуратурата Прокопиев "умишлено е улеснил Симеон Дянков чрез разяснения", че трябва да се извърши приватизация на остатъчните дялове на ЕВН.


За досъдебното производство по сделката с ЕВН се разбра във втория ден на тази година, когато бившият енергиен министър Трайчо Траков съобщи, че е получил обвинение за умишлена безстопанственост и това се е случило между Коледа и Нова година. Впоследствие прокуратурата потвърди това, а дни по-късно Трайков обяви намеренията си да съди държавното обвинение за клевета. Той каза, че прокуратурата е изтъкнала пред медиите информация, която липсва в обвинителния акт срещу него - че е действал в конфликт на интереси при сделката и че е ощетил пенсионерите.


Междувременно се разбра, че и бившият финансов министър Симеон Дянков ще бъде привлечен като обвиняем. Първоначално говорителят на главния прокурор Сотир Цацаров - Румяна Арнаудова, обяви, че той не може да бъде открит и съответно - да бъде призован, което наложи самият Дянков да коментира темата във Фейсбук и сам да се обади в прокуратурата.


Преди да стане ясно обвинението на Симеон Дянков, не е известно къде точно прокуратурата вижда проблем в действията на Иво Прокопиев и какви са били отговорностите на отделните привлечени. Бившият финансов министър ще получи обвинението си на 18 януари. През май по това разследване пък беше обвинен и изпълнителният директор на "Булброкърс" Радослав Рачев.


Сигнал за сделката е подаден от бившия шеф на Комисията за финансов надзор Стоян Мавродиев през 2013 година. Разследването е образувано през 2014 година. В началото на 2013 година, когато по делото за наркотрафик срещу Евелин Банев - Брендов, Мавродиев беше призован като свидетел, а за това писаха изданията на "Икономедиа", бившият шеф на КФН започна непрекъснати проверки и санкации на фирми на съиздателя на "Дневник" и "Капитал" Иво Прокопиев, а комисията наложи и безпрецедентни глоби на "Капитал", които по-късно бяха отменени от съда.


Според държавното обвинение като министър Трайчо Трайков е разрешил (въпреки че няма подобни правомощия) остатъчният пакет акции от ЕВН България Електроразпределение АД да бъде продаден за по-малко пари, отколкото е трябвало. Прокуратурата се позовава на Стратегия за приватизация на електроразпределителните дружества. от 2003 година, според която остатъчният държавен дял от ЕВН е следвало да бъде продаден на цени по- високи от продажната цена на мажоритарния дял.


Разследването е разкрило и е стигнало и до бившия вицепремиер и финансов министър Симеон Дянков,


защото докато е бил на поста с негова заповед парите от приватизация на различни дялове в държавни дружества са прехвърлени на Държавната консолидационна компания. Оттам с решение на кабинета "Борисов 1" са влизали като дивидент в държавния бюджет, а не в Сребърния фонд за пенсионерите, обясни говорителят на главния прокурор. Решението е било взето от Министерски съвет по предложение на Трайков и Дянков и от това е настъпила щета за българските пенсионери.

Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Цацаров, виж нещо да наиграеш с обвинение и Христо Иванов!!!

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  2. 2 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1020 Неутрално
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4277 Неутрално

    Ха-хааа, дворният ротвайлер на Сараите е изпаднал в следколедно (при тях е на 6.I. по старообреден стил) умопомрачение...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  5. 5 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3680 Неутрално

    всъщност не съиздателя на Дневник , а собственика на Булброкърс

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  6. 6 Профил на w
    w
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Дали е виновен Прокопиев не знам, но че някои хора са врътнали далавера с продажбата на държавния дял е повече от сигурно.

  7. 7 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1557 Весело

    Егати смотаното заглавие, Дневник!

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  8. 8 Профил на Yossarian
    Yossarian
    Рейтинг: 340 Весело

    Обвинение за това, че си финансов посредник при сделка, минала през борсата? Както обикновено, голям смях ще падне сред адвокатите и в съда (ако въобще обвинението влезе там, което е силно съмнително). Така е при всичките поръчкови обвинения на цацаратурата.

  9. 9 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3680 Весело

    е сега вече ще трябват пуканки . поне 5 дка . добър повод и Иванов да извади каквото има . Баце защитен свидетел .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  10. 10 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8843 Неутрално

    Това прокуратура ли е или банда мафиоти. Явно искат да услужат на някого, но поне да се подготвят по-добре. Иначе ще валят дела в Страсбург,а ние ще има да плащаме, заради глупостта на Цацаров.

  11. 11 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4660 Любопитно

    Те може много обвинения да повдигат, но накрая всички подсъдими ще бъдат оправдани, а не осъдени. Още от сега това е ясно.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  12. 12 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3680 Неутрално

    [quote#8:"Yossarian"]Обвинение за това, че си финансов посредник при сделка, минала през борсата? [/quote]
    вълкът от БФБ . нулев риск

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  13. 13 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3680 Неутрално

    До коментар [#11] от "Иво":
    нали затова е всичко

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  14. 14 Профил на mihomen
    mihomen
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    Който копае гроб другиму, сам пада в него.

  15. 15 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 229 Гневно

    До коментар [#1] от "oporna_to4ka":


    [quote#1:"oporna_to4ka"]Цацаров, виж нещо да наиграеш с обвинение и Христо Иванов[/quote]
    Стига сте затрупвали Цацаров с фалшиви сигнали !

  16. 16 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 561 Неутрално
  17. 17 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    Нещата загрубяват. Натрупва се критична маса и сигурно нещо ще се случи. Това обвинение прилича на избора на пеевски за шеф на ДАНС. Този път обаче имаме и отказ за признаване на резултат от референдум, правителство в оставка и нито Петна, нито Сидеров с маса на главата ще помогнат на олигархията. Прекалено дълго се гаврят с народа.

  18. 18 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 325 Неутрално
  19. 19 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    Поне да повдигат обвинения, които да са правно издържани. А тези са съшити с бели конци даже за неизкушени от правото.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  20. 20 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    [quote#10:"Роси"]Това прокуратура ли е или банда мафиоти.[/quote]
    Тц, шпицкоманда.

    Да твърдиш, че ГЕРБ е алтернатива на БСП е като да мислиш, че диарията е алтернатива на запека.
  21. 21 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    Ще ми подкрепя "Да, България"! Хайде подписка!

    Сега чакам лупингите на съда за регистрирането на партията на Хр.Иванов. Очаквам по-голям цирк.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  22. 22 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    Най-много Прокопиев накрая да осъди прокуратурата. Както вече стана с бившата зам-шефка на КФН. Масрафа накрая ние ще го платим.

    over the under
  23. 23 Профил на darth_bane
    darth_bane
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Прекалено много циркови трупи в последно време се организираха. Лошото е че всички са на гърба на дънакоплатеца.

  24. 24 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2944 Неутрално

    До коментар [#17] от "Uprsport":

    Напротив, сега си с вързани ръце. Срещу кого ще мяташ камъни? Правителство няма, скоро и парламент няма да има. Президента скоро също ще се смени, новия ни лук ял, ни мирисъл. Та върху кого ще се изсипе "народния гняв"?

    Върху олигарсите? Не можеш ги откри, а ако случайно успееш там стрелят на месо, не са безобидни като депутатите

  25. 25 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 1459 Весело

    До коментар [#15] от "Rоауth":
    [quote#15:"Rоауth"]Стига сте затрупвали Цацаров с фалшиви сигнали ! [/quote]

    уважаеми г-н Цацаров, фалшиви сигнали по презюмпция(!) няма !

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  26. 26 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Бизнесмен в България е нарицателно за престъпник.

    Уви в този случай предполагам, че хем е честитка от Пейо, хем е с основание.
    Когато някой не е удобен просто му извадете някоя от кирливите ризи и готово..

  27. 27 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1166 Неутрално

    До коментар [#24] от "niakoi_si":

    А по тях как е - само на кожа ли?

  28. 28 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6699 Неутрално

    Цацаров, ББ ще употреби и теб в името на властта

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  29. 29 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Прокуратурата обвини и съиздателя на "Дневник" Иво Прокопиев по сделката с ЕВН
    =====================
    Обвинение не значи присъда. Обвиненият има право да се защити в съда и е невинен до доказване на противното. Неприятно, но нормална правна процедура за всеки, който е забогатял бързо.

  30. 30 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1854 Разстроено

    прокуратурата е повдигнала обвинения освен на честния бизнесмен господин Прокопиев и на кметът на Пловдив от герб , честният господин Тотев.
    Това е поръчка срещу Да, България и ако успеят да влезат в следващия парламент , потенциалните им коалиционни партньори от герб

  31. 31 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 566 Неутрално

    Няма нищо страшно, или неестествено.
    Нормално и законосъобразно действие на прокуратурата.
    Която вече работи така както искаме всички - срещу закононарушенията и корупцията. И което е похвално.
    А съда ще реши - кой крив, кой прав.
    Ивко е невинен. И ще бъде оправдан

  32. 32 Профил на Deinio
    Deinio
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Същински корифей на обвинението е главният прокурор. Леко разчиства терена за корпулентни играчи.

  33. 33 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2198 Неутрално

    Цаци играе за системните партии. Някои от тези партии обаче може да се окажат излишни в следващите месеци...

  34. 34 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2930 Неутрално

    Не закачайте Прокопиев! Той дава мило и драго за болшевизма и вика "ДАй България"!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  35. 35 Профил на Chubachubs
    Chubachubs
    Рейтинг: 889 Неутрално

    С една бухалка няколко опонента

  36. 36 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3896 Неутрално

    Цацата защо не повдигне обвинение на Евгени Танчев за лихварство в особено големи размери, което е забранено от закона? Защото е зет на Маргарита Попова ли?

  37. 37 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1651 Неутрално

    "Сигнал за сделката е подаден от бившият шеф на КФН Стоян Мавродиев през 2013 г."
    Ясно от кого е честитката. О

  38. 38 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#36:"Fiji"]Маргарита Попова ли?[/quote]
    Ами тя е от екипа на Плевнелиев.


    До коментар [#36] от "Fiji":

  39. 39 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3896 Неутрално

    [quote#37:"man_un"]Сигнал за сделката е подаден от бившият шеф на КФН Стоян Мавродиев през 2013 г." О
    [/quote]
    Мавродиев трябваше да бъде разследван, ако прокуратурата работеше законово, а не поръчково.

  40. 40 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3613 Неутрално

    За да има такова обвинение, за тази сделка, трябва да има също и обвинени от ЕВН и разваляне на сделката, нали така...? Кои са обвинените от ЕВН или още не са ги измислили?
    Няма как, само едната страна в тази сделка да е виновна, нали? Щом ЕВН са се облагодетелствали неправомерно, да съдят и тях, за да доплатят разликата! Ако докажат вина на Трайков, Дянков и Прокопиев, да развалят сделката и държавата да си прибира дяловете от ЕРП-тата!
    Освен ЕВН, нали се продадоха и дяловете на другите ЕРП-та? За тях, кога ще има обвинения...? Отделно, лично аз си мисля, че самата приватизация на ЕРП-тата по времето на НДСВ, трябваше да е вкарала вече, доста хора в затвора...!!!

    Бивш tww09306483.
  41. 41 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3896 Неутрално

    [quote#38:"Rоауth"]Маргарита Попова ли?- цитат на коментар #36 от “Fiji”
    Ами тя е от екипа на Плевнелиев.
    [/quote]
    Тя вече е от екипа на Радев. Гласят я за министър на правосъдието в служебното правителство. А от екипа на Плевнелиев не е била, през цялото време работеше срещу него.

  42. 42 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Всички много добре знаем, че прокуратурата отдавна има основание да повдигне това обвинение. Подробностите са описни(разбира се) в други медии.
    Въпроса е дали сега прокуратурата ще си свърши работата докрай или под натиск отвън ще и се наложи да снеме обвиненията.
    На мен ми омръзна да гледам как раздават България и строеното от родителите ни на парче, а виновните да се измъкват ненаказани.
    Царацров ! Има ли прокуратура в България или ще се окажат верни приказките на много коментиращи в Дневник, че няма ?!

  43. 43 Профил на tily_lily
    tily_lily
    Рейтинг: 568 Весело

    [quote#36:"Fiji"]
    Цацата защо не повдигне обвинение на Евгени Танчев за лихварство в особено големи размери, което е забранено от закона? Защото е зет на Маргарита Попова ли[/quote]

    Задаваш отговори, приятелю

  44. 44 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2979 Неутрално

    Ако в статията правилно са цитирани членовете от НК, по които е отправено обвинението то това обвинение е въздух под налягане. Чл. 20 ал.4 вр. ал. 1 определя що е това "помагач" на едно престъпление. Да, ама на кое? Как си представя прокуратурата, че ще внесе в съда обвинение срещу Иво Прокопиев за това, че е помагач на Симеон Дянков преди да докаже (което означава осъдителна присъда на три инстанции), че Симеон Дянков е извършил престъпление? И какво правят в обвинение към Иво Прокопиев чл. 283а т.1 и чл. 282 ал.2 вр. ал.1 които се отнасят до предвидените санкции за престъпления по служба на длъжностно лице, каквото Иво Прокопиев не е?
    Искам да подчертая, че не съм юрист, само прочетох внимателно цитираните членове на НК. Нещо, което прокуратурата явно не е направила.

  45. 45 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    За да има такова обвинение, за тази сделка, трябва да има също и обвинени от ЕВН и разваляне на сделката, нали така...? Кои са обвинените от ЕВН или още не са ги измислили?
    ===================
    И кой е казал, че ЕВН се е облагодетелствал?! Въпрос на това колко комисионера е имало докато парите стигнат от ЕВн до продавача.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  46. 46 Профил на 300g
    300g
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#24:"niakoi_si"]Върху олигарсите? Не можеш ги откри, а ако случайно успееш там стрелят на месо, не са безобидни като депутатите [/quote]

    По принцип - (не във връзка с конкретния случай), не си прав. Недосегаеми няма. Убиват президенти, баш мафиоти и когото си трябва. Охраната има семейство, живот който не е за губене и за едни пусти пари (колкото и да са) няма да се прави на Матросов и да спасява олигарха. Така че Прас, Цац и всички други застрашени от откриването на ловния сезон за диви и питомни свине - на пангара са...
    Е, бих предпочел да ги гледам дълго - дълго, че чак доживотно как отслабват при диетолота бай Ставри, но с тази прокуратура няма да ми се получи.... Не, че и другият вариант не ме устройва ама друга си е тръпката...

    Големи мислители раждаше навремето селската кръчма. Сега големи мисли ражда интернет.
  47. 47 Профил на Български патриот
    Български патриот
    Рейтинг: 808 Неутрално

    "Създателят" на Дневник обвинен! Толкова божествено звучи това "създателят". По-ниско журналистиката едва ли може да падне.

    Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
  48. 48 Профил на чорли
    чорли
    Рейтинг: 893 Весело

    До коментар [#47] от "Български патриот":

    я пак прочети....божествено..... хахахахахахахах

  49. 49 Профил на foreverman77
    foreverman77
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#6] от "w":

    Хайде обясни, как си толкова сигурен, стоейки само пред компютъра.
    Не познаваш обвинението, материалите по делото, доказателства и т.н.
    Единственото което знаем е абсурдно. А, именно, че Дянков не е разпределил парите по златния фонд, а директо в бюджета.

  50. 50 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1020 Неутрално

    [quote#44:"Един препатил"]Искам да подчертая, че не съм юрист, само прочетох внимателно цитираните членове на НК.[/quote]

    И не сте разбрали много. Няма пречка да сте помагач в длъжностно престъпление, без да имате това качество. Пример улеснявам по някакъв начин извършването на разпореждането.

  51. 51 Профил на Александр Г. Дугин (№55)
    Александр Г. Дугин (№55)
    Рейтинг: 552 Весело

    А сега, честит сбор!

    Кончита (с) Вурст - Президент на Европейския съюз. ;)
  52. 52 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    До коментар [#44] от "Един препатил":

    Ама не си прави труда да четеш НПК, това е за юристи. И хич даже не си прави труда да видиш нек'ва логическа връзка в действията на прокуратурата, такава просто няма. Предишния път Цацацурата направи същото - Бойка сдаде властта, Цацата се активизира, почнаха се дела, Бойка пак взе властта, Цацата даде назад и делата бяха прекратени пък даже некои потърпевши успяха да осъдят Цацацурата за обезщетения. И сега ще стане същото.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  53. 53 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1020 Неутрално

    [quote#44:"Един препатил"]Как си представя прокуратурата, че ще внесе в съда обвинение срещу Иво Прокопиев за това, че е помагач на Симеон Дянков преди да докаже (което означава осъдителна присъда на три инстанции), че Симеон Дянков е извършил престъпление?[/quote]

    Не е така, за единия от дейците може да има обстоятелства, които изключват наказателната му отговорност, за другите обаче тези обстоятелства да не съществуват.

  54. 54 Профил на w
    w
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#49:"foreverman77"]Хайде обясни, как си толкова сигурен, стоейки само пред компютъра.[/quote]


    Слушай сега Вечен77, далаверата си е далавера. Със същата непримиримост, с която заклеймяваме борисовите и пеевските далавери, трябва да заклеймяваме и тези на Прокопиев и Дянков примерно. Иначе сме лицемери. Иначе никога няма да вкараме ред в тази държава. Няма такова нещо като толерантност към определени схеми само защото са направени от хора, на които симпатизираме. Правиш ли го значи си същия като останалите.

  55. 55 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 644 Неутрално

    Брех да му се не види!Тия прокурори
    след президентските избори нещо
    сън ги не лови,много бачкат,ката ден
    са в новините.Нямам против само съм
    любопитен от крайния резултат,че ако
    пушилката е за лудо,пак ние ОВЦЕТЕ-данъкоплатци ще сме издоени!
    И си мисля,че е крайно време
    да си поемат отговорностите за сторените глупости.

    Мисълта ражда действието.
  56. 56 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    До коментар [#50] от "von_seeckt":

    Как по точно един бизнесмен може да улесни по някакъв начин разпореждането на един или двама монистри? Да не би случайно да е в държавната администрация или той е отговорен за предлагането на акциите на фондовата борса?

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  57. 57 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2979 Весело

    До коментар [#52] от "tsyrvulan":
    [quote#52:"tsyrvulan"]Ама не си прави труда да четеш НПК, това е за юристи.[/quote]

    Така е, сигурно затова и в прокуратурата не са го чели.

  58. 58 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1020 Неутрално

    [quote#56:"tsyrvulan"]Как по точно един бизнесмен може да улесни по някакъв начин разпореждането на един или двама монистри? [/quote]

    В закона е посочено: "..чрез съвети, разяснения, обещание да се даде помощ след деянието, отстраняване на спънки, набавяне на средства или по друг начин".

    Каквото точно е направил Прокопиев, не знам. Той е чел акта за повдигане на обвинението, той да каже.

  59. 59 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    До коментар [#57] от "Един препатил":

    Аз лично от юридически понятия, заврантулки и финтифлюшки нищо не разбирам. Знам само че преди време когато Бойка си подаде остваката, Цацата погна различни хора и по телевизията даваха как влизаха в прокуроската сграда щото бяха привикани. След това всичко това приключи когато Бойка спечели отново. И сега ще е същото. Това е сплашване и показване на мускули. Цацата иска да им покаже че той е реален властови център с който те и всички други трябва да се съобразяват.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  60. 60 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1297 Любопитно

    Президента ли е наред? и там с Лилето беха наакали едни лайненца....Тиквата вижда в огледалото агнешки главички?

  61. 61 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    До коментар [#58] от "von_seeckt":

    Амчи при всяко първично борсово предлагане се използва инвестиционен посредник. Някой иска да осъди посредника за това че си е свършил работата? Логическия извод от вашите думи е че инвестиционния посредник би трябвало да е фирма собственост на Прокопиев.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  62. 62 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Сред оплюващите Цацаров има голям страх, че заплатите в редакцията може да намалеят.

  63. 63 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1020 Неутрално

    [quote#61:"tsyrvulan"]Логическия извод от вашите думи е че инвестиционния посредник би трябвало да е фирма собственост на Прокопиев[/quote]


    Така приказват лошите езици.

  64. 64 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    До коментар [#63] от "von_seeckt":

    Посредникът е юридическо лице с мениджмънт, финансови съветници и всичките други атрибути. Въобще не е ясно защо Прокопиев трябва да отговаря за действията не посредника, на който не е директно собственик а индиректно чрез конролирано от него дружество акционер в посредника.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  65. 65 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1020 Неутрално

    До коментар [#64] от "tsyrvulan":

    Не сме чели материалите по делото.

  66. 66 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5495 Неутрално

    дайде обвинението . да не подписва за следствена тайна . да им лъснат игричките.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  67. 67 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5495 Весело

    Явно тиквите ги е страх агнетата да не ги изядат. НО натам отива работата. Новото дясно е ФАКТ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  68. 68 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#2] от "von_seeckt":

    Не загрубяват.
    Кьорави обвинения тип "Иван Костов".
    Ще помни българина, че е някоИ са били обвинени, но няма да научи после, че е било кьорфишек.
    Стар номер на Държавна Сигурност.
    Явно възрастта си казва думата...изпращели са дъртаците ДС и подават абсурдни команди към цацаратурата.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  69. 69 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    Абсолчтен фарс.
    Цацаров докара нещата дотам, че думата прокурор да звучи като обида.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  70. 70 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10842 Неутрално

    Повторението, господин главен прокурор е майка на тъпотията , но след като Ви плащат на брой обвинение, става.
    А Пеевски за 24 часа и проверка, и индулгенция
    Същото става и за двете каки ли, свраки ли.
    Аршинът Ви, г-н Цацаров, вече стана много прозрачен

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK