Адвокат Марин Марковски: Няма доказателства или документи, че Дянков е извършил нещо нередно

Адвокат Марин Марковски: Няма доказателства или документи, че Дянков е извършил нещо нередно

© Георги Кожухаров



Няма нито едно доказателство или документ, че Симеон Дянков е извършил нещо нередно. Това заяви пред журналисти адвокатът на бившия вицепремиер и финансов министър Марин Марковски няколко часа, след като Дянков получи обвинение за сделката по продажбата на миноритарния дял в ЕВН.


След като обвинението му беше предявено, от прокуратурата обявиха, че кръгът на обвиняеми по случая е изчерпан. През последните две седмици обвинения получиха освен Дянков бившият икономически министър Трайчо Трайков и съиздателят на "Капитал" и "Дневник" Иво Прокопиев. През май месец обвинение получи и изпълнителният директор на "Булброкър" Радослав Рачев.


Пред разследващите Дянков е дал обяснения и цитиран от адвоката му е завил, че се е грижил за интересите на държавата и че по негово време държавата е имала най-висок рейтинг. Дянков е отрекъл да е извършил нещо нередно и е изразил готовност да даде подробни обяснения по всеки документ.




"В това обвинение се съдържат предположения на прокуратурата, че той е нарушил изискванията на закона във връзка със сделки, които са били предмет на изследване от прокуратурата. Когато има такова обвинение, трябва да има определен брой доказателства, въз основа на които това обвинение да бъде представено на господин Дянков. Няма такива доказателства, които могат да ме убедят мен, че Дянков е извършил нещо, каквото и да е нередно нещо", заяви Марковски и допълни: "обвинението е свързано със сделката, по която той е бил перфектен, защото това са сделки, които минават през определени институции, те са подчинени на нормативни изисквания, на закона за приватизация. Всички сделки, които се правят от един министър минават през Министерски съвет. Намират се на вниманието на Агенцията за приватизацията - тя определя цените. Учуден съм, в прокуратурата работят опитни колеги, да се повдига обвинение за нещо, което е юридически несъстоятелно. В конкретните сделки държавата не е ощетена", каза още защитникът.


Прокуратурата: Можем да постигнем осъдителни присъди за всички


Говорителят на главния прокурор заяви, че прокуратурата са уверени, че по случая ще бъдат постигнати осъдителни присъди.


Според обвинението Дянков е искал да облагодетелства инвестиционният посредник по сделката "Булброкърс ЕАД" и да получи сумата от 1,276 млн. лв. Това се е случило след като Дянков е получил устни указания от Прокопиев.


"Имало е проведени разговори, имало е общи идеи за това, че по този начин следва да се извърши продажбата, че трябва да се създаде такава компания, че е необходимо точно инвестиционният посредник "Булброкърс" да изготви оценката, а не независим лицензиран оценител", поясни Арнаудова.


Тя не коментира факта, че посредникът е бил избран от Агенцията за приватизация и е имало осем кандидати.

Ключови думи към статията:

Коментари (78)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6350 Неутрално

    Предстои по-скоро медийна борба.

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9188 Гневно

    Щом Марин Марковски адвокатът на НЕдоказаните престъпници участва - ВСИЧКО е ЯСНО !!!

    karabastun1@abv.bg
  4. 4 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2094 Неутрално

    Ами прокуратурата го обвинява в това, че е "разпоредил" еди какво си (каквото е нямал бил право да разпорежда)

    Ама ако го е направил устно, ще намерите доказателства нанайси.

    От друга страна устното разпореждане в БГ си е със статут на закон. А смей да не изпълниш разпореждане (устно) на началника в държавната администрация

  5. 5 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    Щом Марковски се е наел да го защитава значи има нещо

  6. 6 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    До коментар [#3] от "karabastun":
    предвари ме

  7. 7 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1073 Весело

    "Тя не коментира факта, че посредникът е бил избран от Агенцията за приватизация и е имало осем кандидати."

    LOL.

  8. 8 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1073 Весело

    [quote#2:"Антикорупционен блок-Да Корупция!"]писна ми! 27 години демокрация, в която се дава гледната точка само на престъпници, или на техните адвокати! [/quote]

    Я сега кажи, колко готино беше преди 27 години

  9. 9 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8679 Неутрално

    Тя нашата прокуратура от доказателства не се интересува, само изпълнява заповеди.

  10. 10 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3576 Неутрално

    Той, адвокатът казва това, което е длъжен да каже. Що се отнася до прокуратурата, тя е напълно наясно с далаверата, остава да и са читави доказателствата. А читавите доказателства ги събира една друга институция, дето я командва една жена от пазара.

  11. 11 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9188 Неутрално

    До коментар [#6] от "shileto":

    Ами всеки нормален българин вече като види Марковски по ТиВито - няма нужда да го слуша - Той ЗАЩИТАВА БЕЗПЛАТНО, ПРО боно и САМО ЗА ТРОХА хляб всеки, който е НЕВИНЕН !!!!
    Отдалеко му личи, че изпосталява от ден ден , барабар с цялата си адвокатска рода!
    Симеон Дянков няма нужда от доказателства или документи, че е извършил нещо нередно - за българите е ЯСНО!!!

    karabastun1@abv.bg
  12. 12 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 4028 Любопитно

    Считаме, че ще постигнем осъдителна присъда и за тримата обвиняеми към този момент по делото за ЕВН - Симеон Дянков, Иво Прокопиев, Трайчо Трайков и Радослав Рачев "
    изброени четирима .... присъда за трима , един от Булброкърс ли е сключил сделка ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  13. 13 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4466 Весело

    [quote#5:"shileto"]Щом Марковски се е наел да го защитава значи има нещо[/quote]
    Логиката ти е напоклатима!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  14. 14 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 4028 Любопитно

    и съиздателят на "Капитал" и "Дневник" Иво Прокопиев. "
    това ново ли е от прокуратурата ? обвинен е собственика на Булброкърс

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  15. 15 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 774 Неутрално

    До коментар [#10] от "Judjuk":

    Тц.Делата срещу бивши министри се водят от следователите. А те са част от съдебната власт.

  16. 16 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4466 Весело

    [quote#2:"Антикорупционен блок-Да Корупция!"]писна ми! 27 години демокрация, в която се дава гледната точка само на престъпници, или на техните адвокати![/quote]
    Онези дето ги изклахте без съд и присъда, по тъмните нощи през средата на 40-те години на миналия век и те ли бяха престъпници?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  17. 17 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Това
    [quote#7:"Uprsport"]Че цялата пушилка с ЕВН е измислица не подлежи на съмнение.
    Обаче по-ранното появяване на Дянков да не изненада прокуратурата и да не са готови и с измисленото обвинение. Ако има такова нещо, не се съмнявам, че Дянков ще го сподели. Ще следя с интерес развитието. [/quote]
    го написах тук:
    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2017/01/13/2899155_simeon_diankov_poluchi_obvinenie_po_sdelkata_s_evn/#comment-7

    "Имало е проведени разговори, имало е общи идеи за това, че по този начин следва да се извърши продажбата, че трябва да се СЪЗДАДЕ такава компания, че е необходимо точно инвестиционният посредник "Булброкърс" да изготви оценката, а не независим лицензиран оценител", поясни Арнаудова.
    В дима от лъжи на прокуратурата не разбирам коя компания е трябвало да се създаде Булброкърс или Държавната консолидационна компания.

  18. 18 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1333 Любопитно

    До коментар [#6] от "shileto":

    "предвари ме "
    --------
    Баси, изпревари те и първи забоде опорката! Повече стинки ли ще вземе сега?

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  19. 19 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3576 Неутрално

    [quote#15:"mushashi"]Делата срещу бивши министри се водят от следователите. А те са част от съдебната власт.[/quote]

    За читави доказателства ми беше думата. Без тях нищо не става. Съдията без такива най-лесно ще ги оправдае, а даже и да иска не може да ги осъди.

  20. 20 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 963 Неутрално

    доказателства се търсят в цивилизована държава с развито общество.

    тук просто има опраскаване или индулгенция както при бисеров.

  21. 21 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 818 Весело

    [quote#3:"karabastun"]Щом Марин Марковски адвокатът на НЕдоказаните престъпници участва - ВСИЧКО е ЯСНО !!![/quote]
    Недейте така, другари шилета и бастуни, Дянков е много уважаван в Русия.

  22. 22 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2829 Весело

    [quote#2:"Антикорупционен блок-Да Корупция!"]писна ми! 27 години демокрация, в която се дава гледната точка само на престъпници, или на техните адвокати![/quote]Ти от кои си,щото и твоята гледна точка се дава.

  23. 23 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2088 Неутрално

    "Няма доказателства или документи, че Дянков е извършил нещо нередно"
    ========================================
    В такъв случай възниква въпросът - "Носи ли прокурора наказателна наказателна отговорност, в случай, че повдига обвинения, без да има доказателства"?

  24. 24 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 910 Неутрално

    To самото създаване на ЕРП-тата е престъпление срещу държавата, което ощетява с милиарди държавния бюджет........

  25. 25 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 774 Неутрално

    До коментар [#19] от "Judjuk":

    Ами затова ти казвам, че в случая изцяло зависи от прокуратурата и следователите. МВР такива дела не разследва. А и не винаги годните доказателства водят до справедлива присъда.Справка-условната присъда на прокурорският син, който уби двама пешеходци при катастрофа.

  26. 26 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#3] от "karabastun":

    Комуне, без значение е кой адвокат участва при положение, че прокуратурата за последните 25 години не можа един обвинителен акт като хората да напише и да го защити в съда.
    Единственото нещо, което е прокуратура в момента, е апарат за разчистване на сметки, натиск и предизборни патаклами. Нищо друго не могат да произведат, камо ли обвинителен акт по материя дето им ясна колкото на прасето му е ясно, задгробния живот.
    Нека след тези тъпи обвинения да ги спукат от обезщетения, да видим докъде ще я докарат.
    Цацаров е пълен нещастник....

  27. 27 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 894 Неутрално

    До коментар [#24] от "SSmart":

    донякъде си прав...но ако всичко е частно някои неща нямаше ка да се случат,а именно като този...
    http://www.segabg.com/article.php?id=27163

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  28. 28 Профил на ДГБ
    ДГБ
    Рейтинг: 316 Любопитно

    А доказателства че съдебната система за тоя 27 години е свършила нещо смислено.Щото според мен няма.

  29. 29 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9188 Весело

    Дянков е изкарал комисионна, която да го защити от всички обвинения пред ''независимия'' пазарен български съд, а Марковски ще му лобира професионално!!!
    Защитавайте го спокойно !!!

    karabastun1@abv.bg
  30. 30 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2921 Весело

    Тежката артилерия се изказа...да му мислят другите обвиняеми...

  31. 31 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    "по негово време държавата е имала най-висок рейтинг" - велик, велик, дори още по-велик! Доказателства естествено, че няма да има особено писмени, но ТЕЛефонното право, иносказателните нареждания са били 100% в ход, което е правило в държавата система на ОПравление. РАКоводителите ни са подвластни на една система, която устройва не само тях, затова трябва да се разруши. Дано свежият полъх не е за кратко.

    Коментиране на анализираното, вече...
  32. 32 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Цацаров се очертава ляво крило на бистришкия центърнападател. Всички с повдигнати обвинения са хора, които се опънаха на Борисов и могат да го разсипят от критики. Тлъстаците обаче друсат телеса без топка. Радев взе топката и тия ще са във вечна засада. Какво ги чака от Радан, Христо и Ненчев - не ми се мисли.

    Глупак и алчен страхливец излезе банкянския шопар, ама ще завлече и де що има свестно в герб.

    Navigare Necesse Est
  33. 33 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3206 Весело

    До коментар [#8] от "Индиана":

    "Я сега кажи, колко готино беше преди 27 години "

    Амииии....... Бях с 27 години по-млад!

    Еретик
  34. 34 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1631 Неутрално

    Цялата дандания ще е като "убийците" на Пеевски! Но гледайте какво става в последните две седмици преди изборите. Ще има обвинения към всеки надигнал глава гербер, начело с кмета на Бургас. Чакайте да видите него в какво ще обвинят?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  35. 35 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1631 Неутрално

    А как ми липсван от новините Радан Ленин и Христо Бойкиев!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  36. 36 Профил на matematika
    matematika
    Рейтинг: 311 Неутрално

    Дянков е един от най- добрите финансисти на България, за съжаление плют и обругаван от бедните и медиите на КОЙ!

  37. 37 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9188 Любопитно

    До коментар [#21] от "blagoj":


    [quote#21:"blagoj"]Дянков е много уважаван в Русия.[/quote]
    Да се надяваме, че прокуратурата някой слънчев ден ще стигне и до елементарния за всеки българин въпрос - колко изкяри Дянков от Русия заради Белене ???!!

    karabastun1@abv.bg
  38. 38 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Наел е Марковски защото последният знае къде и колко да бутне, че да паднат всички обвинения.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  39. 39 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 860 Неутрално

    Нямало доказателства...
    Няма да е първия невинен в затвора, защитаван от Марковски.

  40. 40 Профил на Whoops
    Whoops
    Рейтинг: 560 Неутрално

    По начало не съм се съмнявал, че това е поредната политическа акция на прокуратурата. Но мнението на някой мастит адвокат въобще не би ме убедило ако имах съмнения.

  41. 41 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2780 Неутрално

    До коментар [#36] от "matematika":
    Питай бизнеса. Първо им спря плащанията, след това заяви, че ще плаща томува, който се отказва от 10%. Рекет на човешки език. За справка:мафията рекетира по-хуманно. Пет до седем процента. Ето ти линк да се порадваш на великия си финансист.
    http://www.ksb.bg/index.php?option=com_content&;view=article&id=963:БИЗНЕСЪТ-НАЙ-ПОСЛЕ-СЕ-ОПЪЛЧИ-СРЕЩУ-РЕКЕТА-НА-ДЪРЖАВАТА-------------------------ФИРМИТЕ-НАСТОЯВАТ-МИНИСТЕРСТВАТА-И-ОБЩИНИТЕ-СПЕШНО-ДА-СИ-ПЛАТЯТ-ДЪЛГОВЕТЕ-ЗАЕДНО-С-ЛИХВИТЕ&catid=8&Itemid=286

    Мърфи е оптимист!
  42. 42 Профил на foreverman77
    foreverman77
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#3] от "karabastun":

    Е, какво му е ясното?
    Марковски е медиен адвокат. Истински сериозните адвокати се знаят кои са.

  43. 43 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1827 Неутрално

    [quote#5:"shileto"]Щом Марковски се е наел да го защитава значи има нещо
    [/quote]
    Има шум по медиите.

  44. 44 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9188 Любопитно

    До коментар [#42] от "foreverman77":

    Съгласен съм, че
    [quote#42:"foreverman77"]Марковски е медиен адвокат. [/quote]
    Пита се - защо се вдига шум по медиите заради Дянков !!!
    Явно трябва да се въздейства върху съда с извънсъдебен натиск , нали!
    Иначе Дянков ще го отнесе по пълна програма .....!!!

    karabastun1@abv.bg
  45. 45 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2850 Гневно

    "Считаме, че ще постигнем осъдителна присъда..."

    А ако не постигнете?
    Ще има ли дисциплинарно уволнение на прокурора, повдигнал обвинението? Ще има ли оставка на главния прокурор и на неговия говорител? Ще има ли разследване и дела срещу тях по чл. 282 от НК?
    Трябва да има!

    ПП. На български е "смятам". "Считам" е русизъм. Не е дребнаво заяждане - това е говорителят на главния прокурор на Републиката, все пак!

  46. 46 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 774 Неутрално

    [quote#44:"karabastun"]Съгласен съм, че
    Марковски е медиен адвокат. - цитат на коментар #42 от “foreverman77”
    Пита се - защо се вдига шум по медиите заради Дянков !!! [/quote]
    Ами защото като го гледат по телевизията Марковски знаеш ли колко народ ще му станат клиенти.Прави си Пиар човека.

  47. 47 Профил на Petko Petkov
    Petko Petkov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Г-н Марковски уважавам Ви като професионалист, но защитата на дянков ми идва в повече. Ако го защитавате аз мога да предоставя документи как този крадец ме обра лично мен. Той трябва да бъде арестуван незабавно защото така са обрани много български граждани. Ако не бъде арестуван сега ще отиде при братя галеви! Всяка защита има граници.

  48. 48 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 699 Неутрално

    Е то остава адвокатът му да каже нещо друго..:-) Що за нувинЪ..:-)

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  49. 49 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    До коментар [#9] от "Роси":

    Със сигурност не знае да брои:

    "Считаме, че ще постигнем осъдителна присъда и за тримата обвиняеми към този момент по делото за ЕВН - Симеон Дянков, Иво Прокопиев, Трайчо Трайков и Радослав Рачев, обяви говорителят на главния прокурор Сотир Цацаров - Румяна Арнаудова.

  50. 50 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1656 Неутрално

    "Считаме, че ще постигнем осъдителна присъда и за тримата обвиняеми към този момент по делото за ЕВН - Симеон Дянков, Иво Прокопиев, Трайчо Трайков и Радослав Рачев, обяви говорителят на главния прокурор Сотир Цацаров - Румяна Арнаудова.

    Дали и тя самата си вярва?!

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  51. 51 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3448 Неутрално

    [quote#23:"atmanpg"]В такъв случай възниква въпросът - "Носи ли прокурора наказателна наказателна отговорност, в случай, че повдига обвинения, без да има доказателства"?
    [/quote]
    В такива случаи в САЩ (нали много филми гледаме) съдията вика адвоката и прокурора в кабинета си и хубавичко се скарва на прокурора, че не е представил доказателства, дава му срок да ги събере и ако не представи убедителни доказателства, изобщо не се стига до съд. У нас прокуратурата може да занимава съда с какви ли не казуси, после съдиите били претоварени.

  52. 52 Профил на antoni
    antoni
    Рейтинг: 266 Неутрално

    ДО № 23 -ТИ ПОСОЧВАШ НАЙ ГОЛЕМИЯТ ПРОБЛЕМ

    НОРМАЛНО Е ЗА ИЗМИСЛЕНИ И НЕКАДЪРНИ ОБВИНЕНИЯ
    ДА ИМА УВОЛНЕНИЕ

    ДА АМА НЕ казваше бай ПЕТКО

  53. 53 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1859 Весело

    [quote#36:"matematika"]Дянков е един от най- добрите финансисти на България, за съжаление плют и обругаван от бедните и медиите на КОЙ![/quote]

    И е пълно перде и после Главният Цацаратор да му мисли.
    То пак ние ще плащаме обезщетението но поне ще е с кеф.
    Сега Радев да сложи Дянков за служебен Министър на Финансите а той да заведе регресен иск срещу Цацарофф по платени обезщетения от съда в Страсбург и цирка ще е пълен.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  54. 54 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1974 Неутрално

    До коментар [#8] от "Индиана":Тогава имаше Комитет за държавен контрол и нямаше частно разпореждане със средствата за производство.

  55. 55 Профил на gemeto
    gemeto
    Рейтинг: 688 Неутрално

    [quote#0:"Марин Марковски"]Няма нито едно доказателство или документ, че Симеон Дянков е извършил нещо нередно. [/quote]
    Доказателства може да няма ама за сметка на това има една дебела цацаратура.

    Социализма е най-висшата форма на канибализма .
  56. 56 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1974 Неутрално

    До коментар [#19] от "Judjuk":Има шашма с държавна загуба и печалба за някой си. Има подписи. Друго какво?

  57. 57 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1974 Неутрално

    До коментар [#21] от "blagoj":А бе, той от Америка дойде! Те го назначиха за министър.

  58. 58 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9188 Разстроено

    До коментар [#53] от "Танас":

    Ми ако от Москва искат, като нищо пак ще ни сложат Дянков за финансов министър!

    karabastun1@abv.bg
  59. 59 Профил на bzm
    bzm
    Рейтинг: 412 Весело

    Топа остана и да кажеш обратното. Хеле ти!

    Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!
  60. 60 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4162 Неутрално

    [quote#3:"karabastun"]Щом Марин Марковски адвокатът на НЕдоказаните престъпници участва - ВСИЧКО е ЯСНО !!! [/quote]
    Дянков явно се е консултирал с адвокати преди всеки подпис за да комисионна търговия на държавни активи!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  61. 61 Профил на gemeto
    gemeto
    Рейтинг: 688 Неутрално

    [quote#5:"shileto"]Щом Марковски се е наел да го защитава значи има нещо [/quote]
    Има тлъст хонорар, какво друго да има !?

    Социализма е най-висшата форма на канибализма .
  62. 62 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1974 Неутрално

    До коментар [#45] от "Един препатил": На български е "смятам". "Считам" е русизъм.

    Старославянските корени на двата езика силно се застъпват. Казваме "счетоводител" отдавна. (Не е ново) имало е и сметоводител, но е отпаднало.

  63. 63 Профил на Преспанец
    Преспанец
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Прокуратурата: Можем да постигнем осъдителни присъди за всички>>

    Някой може ли да спомене името на поне един висш политик или известна мутра, която е с ефективна присъда в затвора? Само един, за тия 25 години? Това всичко трябва да се припише И на възможностите за осъдителни присъди на прокуратурата.

  64. 64 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Любопитно що Булброкърс е извършвал оценката?!Ще се размирише тази история , ми се струва....

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  65. 65 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2582 Весело

    Кажи ми кой те защитава и аз ще ти кажа, колко си виновен. И дали има опасност да те осъдят!

  66. 66 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2582 Весело

    До коментар [#45] от "Един препатил":

    "ПП. На български е "смятам". "Считам" е русизъм. Не е дребнаво заяждане - това е говорителят на главния прокурор на Републиката, все пак! "

    Много справедлив гняв, много нещо! Само че скандалният говорител си е абсолютно прав, а някой друг е просто недостатъчно грамотен, но затова пък достатъчно заядлив, никак не е на дребно.

    https://bg.wiktionary.org/wiki/%D1%81%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BC

  67. 67 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    До коментар [#18] от "virtual brain":
    Ще ти дам стотинките на теб за успокоителни

  68. 68 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1923 Неутрално

    Адвокатът на Дявола Марин Марковски е железен. Няма случай да е поел дело срещу мастит бизнесмен и да не е спечелил. Този човек много е "наследник" на Рени Цанова, която също беше известна, че вземаше винаги най-скандалните дела. Много е забавен, когато го поканят в ТВ студио. Този корифей на юридическата мисъл само да вземе думата и започва студийната пледоария пред камерата. Няма спирка, дори да искаш да го обориш, не става - той просто не ти дава думата гък да кажеш Затова съм сигурен, че Дянков ще бъде оправдан. Но пък и не вярвам Дянков, бивш служител на Световната банка и изтъкнат икономист в световен мащаб да тръгне да прави някакви шашми на дребно в полза на незначителни за света бизнесмени. Ако го осъдят, той ще загуби много повече от пари - ще омърси своето име и ще се превърне в персона нон-грата в световните икономически сфери. Не вярвам разумен човек като Дянков да си позволи такова нещо.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  69. 69 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11786 Неутрално

    Така се гради алиби по схемата "ето ги маскарите"...
    След месеци, тихо и кротко ще свият знамената..., до следващата поръчка...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  70. 70 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1107 Любопитно

    Марковски на постна пица ли е?

  71. 71 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 605 Гневно

    НЯМА ПО ГОЛЯМ МОШЕННИК ОТ марковски.

  72. 72 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 4028 Неутрално

    [quote#46:"mushashi"]Марковски знаеш ли колко народ ще му станат клиенти.[/quote]
    бивши министри ? и/или с изтичащ мандат ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  73. 73 Профил на zara09
    zara09
    Рейтинг: 241 Неутрално

    До коментар [#24] от "SSmart":

    Не създаването на ЕРП-тата е престъпление, а царските хора, които разпродадоха ЕРП-тата ни. Те не бяха на загуба, макар и държавни. Но царското синче Кирчо и българските му апапи Миленчо, Василев, Катев, Мирославчо и изобщо цялата царска пасмина решиха да се облагодетелстват, за сметка на националните ни интереси. Енергетиката, военната промишленост трябваше да си останат в ръцете на държавата. Ама държавата била лош стопанин - е, сега повече данъци ли получава държавата от назначените приватизатори на военната ни промишленост? Или от ЕВН, или ЧЕЗ (които си останаха притежание на чешката държава!). Царското правителство- най-големия "удар" на КГБ, в комбина с нашите библиотекари! И сега ни се подготвя служебно правителство пак от царски хора - ясно, ще цъфнем и ще вържем!

  74. 74 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 910 Неутрално

    До коментар [#73] от "zara09":

    +++++++++

  75. 75 Профил на foreverman77
    foreverman77
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#44] от "karabastun":

    Основната цел е Прокопиев. И чрез него Дневник и Капитал.

    Трайчо и Дянков са косвени жертви.

  76. 76 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3576 Неутрално

    [quote#56:"ahasver"]Има шашма с държавна загуба и печалба за някой си.[/quote]
    Нали четеш какво казва адвоката, няма нередности. Как да се докаже шашмата? Сигурно и свидетели няма. Къде и е на държавата агентатурата? Няма си бедничката, горкичката, смотаничката. С министър една жена от пазара.

  77. 77 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1631 Неутрално

    [quote#36:"matematika"] за съжаление плют и обругаван от бедните и медиите на КОЙ![/quote]
    Аз съм беден, но не оплювам Дянков. Той спаси мен и хиляди като мен от абсолютна мизерия!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  78. 78 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1974 Неутрално

    До коментар [#66] от "Дон Кихот":Два дни нямах интернет.
    Русия има Сметна палата. Не казват да е българизъм.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK