БСП иска по-добра събираемост на данъците в София и по-голям бюджет (коригирана)

Милка Христова и Калоян Паргов, председател на групата на "БСП - Лява България"

© Анелия Николова

Милка Христова и Калоян Паргов, председател на групата на "БСП - Лява България"



Информацията е коригирана в 16.20 часа.


Общинските съветници от БСП в София искат по-добра събираемост на данъците, таксите и глобите, които се събират от местната администрация.


"Това ще е възможно чрез по-добра организация на работата. Първо има обективи причини, примерно от пазара на имоти, въвеждането на повече жилища, увеличаването на оборота на недвижимости и чрез по-добра организация на работата", коментира съветникът от левицата Милка Христова. от групата на "Бсп - Лява България в столичния общински съвет (СОС) очакват, че с по-доброто събиране средствата, които постъпват в общината от данъци на автомобилите например, ще са с 5.5 млн. лв. повече, което е повишение с 5%.




Предстои предложението на БСП да премине две четения в комисията по "Бюджет и финанси" в общината, като се очаква да бъде гласувано на следващото заседания на Столичния общински съвет на 26 януари.


Днес от съветниците от БСП поискаха в бюджета за тази година да бъдат заложени с 38 млн. лева повече. Средствата следва да бъдат разпределени в секторите "Образование", "Здравеопазване", "Социално осигуряване, подпомагане и грижи", "Жилищно строителство", "Опазване на околната среда", "Почивно дело, култура и религиозни дейности", "Култура" и "Отбрана и сигурност".


Според групата на БСП събираемостта на таксите за ползване на търговски обекти и общинска площ също може да бъде повишена с 20%, което означава в общинския бюджет да дойдат допълнителни 1 млн. лева. "Почти няма събираемост на глобите, налагани в градския транспорт, което също значително ощетява общината", добави Христова.


Предложението на столичните общински съветници включва и 9 млн. лева повече за ремонти на вътрешноквартални улици. С 6 млн. лв. пък трябва да бъде започната програма за проектиране и изграждане на общински жилища. Според социалистите това се налага "предвид хилядите чакащи социално слаби и млади семейства за настаняване". Предлагат се и 5 млн. лв. за строителство на нови детски градини и ремонт на съществуващи, защото според социалистите местата в София не са достатъчни. През 2017 г. Столичната община ще започне изграждането на 4 нови общински детски градини в районите, в който е отчетена сериозна необходимост от тях – "Манастирски ливади ", "Кръстова вада", "Младост" и "Драгалевци". Общинските съветници от БСП предлагат още порциите храна в детските градини да бъдат увеличени с 10%, което ще струва допълнителни 1,5 млн. лв.


По 500 хил. лева пък трябва да бъдат дадени от Столичната община за ремонт и поставяне на огради на дворове на училища. Според БСП така ще се повиши сигурността в учебните заведения. Част от средствата е предвидено да се използват за организиране на екскурзии с цел отдих на ученици с отличен успех или такива от социално слаби семейства.


С 2 млн. лв. трябва да започне изграждането на две нови спортни зали в районите "Люлин" и "Младост", се казва още в предложението. То предвижда също бюджетът за физкултура и спорт да бъде увеличен с 3 млн. лв., като част от тях да бъдат заделени за ремонт на детски площадки и изграждането на нови.


Социалистите предлагат също в общинските училища да бъдат разкрити лекарски кабинети, в които да се преглеждат учениците. Това би струвало 700 хил. лв. В предложението са предвидени и 2.5 млн. лв. за ремонт и закупуване на апаратура за диагностични-консултативни центрове и медицинските центрове.


Проектът за бюджета на Столичната община е внесен на 9 януари и се очаква да бъде гласуван на следващото заседание на СОС на 26 януари. Тогава ще бъде гласувано и предложението на общинските съветници от БСП, което днес се обсъжда на първо четене в комисията по бюджет и финанси.

Ключови думи към статията:

Коментари (51)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на OOPS
    OOPS
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Другия път пак гласувайте за комуне.

  2. 2 Профил на Yossarian
    Yossarian
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Е че какво друго да искат комунистите, освен да харчат чужди пари? Всичките им проблеми се решават със скубане на тези, които работят. Само че БСП да си предлагат тъпите идеи там, където управляват. В София не са имали кмет, няма и да имат никога.

  3. 3 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 316 Неутрално

    До коментар [#1] от "OOPS":

    Е че точно комунетата смъкнаха данъците и въведоха плоският данък.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  4. 4 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 462 Любопитно

    С 6 млн. лв. пък трябва да бъде започната програма за проектиране и изграждане на общински жилища. Според социалистите това се налага "предвид хилядите чакащи социално слаби и млади семейства за настаняване".
    --------------------------------------------
    Т.е. има строителен бум. На балъците, които купуват, основно с кредите, ще им вдигнете данъците.
    За да може да строите социални жилища за хилядите тарикати, които искат социално жилище?
    Малоумници!

  5. 5 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3133 Неутрално

    в районите, в който е отчетена сериозна необходимост от тях – "Манастирски ливади ", "Кръстова вада", "Младост" и "Драгалевци".
    _________________
    Ако общината друса справедливо за "данък сгради" моловете и бизнес парковете всичко е ок и ще има пари за детски градини и училища, сега изглежда така - вие плащайте а ние ще им осигурим нови тротоари,подлези и директна връзка с метрото с вашите пари а хич не ни дреме ,че водите децата на детска градина в Обеля!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  6. 6 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 716 Неутрално

    Много "леви" тия цоциалисти ве, с чужда пита помен искат да правят. Така се прави социална политика, бравос! Вдигаш данъци и строиш. Уникални!

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  7. 7 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    За автомобилите данъците трябва да се вдигнат задължително. Обаче какво ще правим със събраните средства, предложенията на социалистите ми изглежат странно.

    Изброили са 8 направления, като само 2 са същинска функция на общината: "Екология", надявам се да имат предивид чист въздух и "Опазване на културното наследство"

    Освен това, ако вдигнат данъците за коли в София, автомобилите ще се пререгистрират в провинцията. По-добрият вариант е да се въведе зелена зона и парите да се събират при изваждането на гошишна винетка по местодомуването на колата.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  8. 8 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 799 Неутрално

    [quote#7:"cinik"]По-добрият вариант е да се въведе зелена зона и парите да се събират при изваждането на гошишна винетка по местодомуването на колата. [/quote]

    Това е най-разумният вариант. Нали не очаквате от БСП нещо разумно?

  9. 9 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 4760 Неутрално

    "..... като част от тях да бъдат заделени за ремонт на детски площадки и изграждането на нови."
    Застроиха детските площадки в междублоковите пространства, сега ще строим нови.

  10. 10 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2955 Неутрално

    Лично аз не възразявам и съм готов да приема увеличение на данък сгради и такса смет. Не е нормално двамата със съпругата ми да плащаме само 33,36 лв. на година данък сгради. Още по-ненормално е да плащаме по 8 стотинки на ден и на човек за такса смет.
    За увеличаване на данъка върху автомобилите възразявам. Моят и сега е висок - 167,68 лв.
    Приветствам начина за проверки в градския транспорт напоследък - по един контрольор на всяка врата и в присъствие на полиция. Подкрепям глобите да се събират безпощадно.
    Категорично възразявам срещу строителството на общински жилища.
    Не съм компетентен по другите предложения - доверявам се на общинарите.

  11. 11 Профил на Yossarian
    Yossarian
    Рейтинг: 316 Неутрално

    До коментар [#7] от "cinik":

    На първо място автомобилният данък трябва да бъде обърнат, защото в момента е най-нисък за коли на 14+ години. На второ място вдигане на данъка за дизелови автомобили.

  12. 12 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Царе са в харченето на чужди пари, типично по комунистически.

  13. 13 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8170 Неутрално

    Ще искат, когато имат мнозинство в Общинския съвет.

  14. 14 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    [quote#8:"Калник"]Това е най-разумният вариант. Нали не очаквате от БСП нещо разумно?[/quote]

    Аз и от ГЕРБ не очаквам. Самият факт, че ни изтровиха с мръсен въздух, оставиха без тротоари и градинки с техните малоумни теории за "автомобилистите като електорален валяк, с който ще газим опозицията още 100 години" показва колко им е акълът.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  15. 15 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    [quote#11:"Yossarian"]На първо място автомобилният данък трябва да бъде обърнат, защото в момента е най-нисък за коли на 14+ години. На второ място вдигане на данъка за дизелови автомобили.[/quote]

    И трето - зелена зона в целия град. Иначе само ще си преместят регистрацията в Пазарджик и общината няма да види не 38 милиона повече, ами даже и това, което досега е събирала.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  16. 16 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 726 Весело

    [quote#10:"Един препатил"]Лично аз не възразявам и съм готов да приема увеличение на данък сгради и такса смет.[/quote]

    Всяка ТДНАП има специално гише,пише "Само за доброволци".Отиваш там и казваш: Искам да плащам повече!
    Но става трудно,момичето трябва да усети истински комсомолски плам в очите ти,иначе си отсвирен.Ще почне да те върти: Ама не може,нямаме право.. и др.подобни,но ти не се предавай,дръж главата високо и уверено,на нещо като Павел Корчагин трябва да мязаш,и ще се получи!
    Успех!

  17. 17 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1857 Неутрално

    Хиляди чакащи социално слаби и млади семейства за настаняване в София? Да вървят да работят, не да чакат да ги настанят тия хайлази ...

    Предразсъдъците са за ограничените.
  18. 18 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1071 Весело

    Какви комунисти са като искат увеличение на данъци, левичари уууу!

  19. 19 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1857 Неутрално

    До коментар [#4] от "fras":

    Комунета, какво искаш.
    Защитават интересите на хайлазите, които гласуват за тях.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  20. 20 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1972 Весело

    Типично — вземат от където е най-лесно, от мандрата. Как пък не обещаха да съберат реалните данъци на Лукойл.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  21. 21 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2268 Неутрално

    “Причината за това е "строителният бум в последните години"

    Нафталинът от БСП са пропуснали, че след бума се спука ипотечния балон!

    I Want To Believe
  22. 22 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    [quote#4:"fras"]С 6 млн. лв. пък трябва да бъде започната програма за проектиране и изграждане на общински жилища. Според социалистите това се налага "предвид хилядите чакащи социално слаби и млади семейства за настаняване". [/quote]

    6 милиона ще стигнат точно за 60 жилища при днешните цени. Ако младите се надяват общината да ги настани, ще има да почакат - когато им излезе номерчето, вече ще са в пенсия.
    Настаняване - само за крайно тежки социални случаи.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  23. 23 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Тия от БСП не бяха ли АБПФК

  24. 24 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1972 Любопитно

    [quote#10:"Един препатил"]Приветствам начина за проверки в градския транспорт напоследък - по един контрольор на всяка врата и в присъствие на полиция. [/quote]
    Подобрен? Три заплати + поне една на полицай, който би трябвало да прави съвсем друго, а не да е помощник-контрольор, за има няма две спирки? Във Варна, няма гратисчи и големите багажи се таксуват без такива глупости. Просто във всеки автобус и тролей има кондукторка, която проверява картите и продава билетчета. Как точно ще пътуваш гратис, като те проверяват във всяко превозно средство независимо по кое време и между кои спирки го ползваш. Няма пияни, няма хулигани, няма ромски групички, няма нарязани седалки и издраскани автобуси, няма мръсотия и ядене в превозното средство... Всичкото това на цената на една разумна заплата.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  25. 25 Профил на ergen4ev
    ergen4ev
    Рейтинг: 418 Неутрално

    щом искат да ги вдигат а не да ги повишават съм съгласен

  26. 26 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3447 Неутрално

    Да вдигат данъците в София, ама за втори и трети имот, прогресивно...!
    За колите не е задължително, че пререгистрацията е лесна. Но, паркирането трябва да е по пет лева на час в центъра и да намалява до един лев в крайните квартали! Безплатно паркиране, само след околовръстното! И никаква аванта, за никого! Всякакви трошки на трупчета, гниещи по полянки и улици, трябва да се разкарат! Иначе, София ще си остане същия гнусен и мръсен град, от съветски провинциален тип...!

    Бивш tww09306483.
  27. 27 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2739 Неутрално

    До коментар [#15] от "cinik":

    Или винетка за шофиране в София. Която за автомобили с действащо евро 5 и 6 да е с по-ниска цена и за електромобили да е съвсем безплатна. Няма шопи, няма пазарджиклии. Хванат ли те без еко винетка с кола в София - трес 200 - 300 лв. глоба и кой от къде е. В някой градове на Германия е така и работи доста ефективно тоя механизъм.

  28. 28 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2739 Неутрално

    До коментар [#26] от "tww09306483":

    Да ама електората това дето го предлагаш ще го посрещне на нож. Така, че не очаквам скоро да се появи кмет, който да го приложи, ще му хвръкне главата бързичко. Ганьо колицата му е най-милото, ти искаш да му посегнеш над правото на безплатно паркиране!

  29. 29 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    [quote#27:"niakoi_si"]Или винетка за шофиране в София. [/quote]

    Ти за да шофираш, трябва да спреш накрая някъде, нали така? Е, ако целият град е зелена зона, все някъде ще цакаш и така е О.К.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  30. 30 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2739 Неутрално

    До коментар [#21] от "2.5":

    Спука, спука, колко да се спука? Май не си пробвал да купуваш скоро в София. Цените за читава локация и що годе прилично изпълнение, са си на нивата от преди кризата, че и с някой процент отгоре.

  31. 31 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2739 Неутрално

    До коментар [#29] от "cinik":

    Подозирам, че тогава паркинга на Била/Кауфланд/Лидл или мола, ще се напълни с едни тарикати, които през няколко часа ще влизат и излизат, за да ползват безплатния тайм

  32. 32 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    [quote#26:"tww09306483"]Да вдигат данъците в София, ама за втори и трети имот, прогресивно...! [/quote]

    Ами в момента за основен имот данъкът е с 50% намаление. ако не ти е известно. Така че за втория данъкът е вече 2 пъти по-висок. Останалото може да го направиш сложно колкото си искаш, заради 1000 човека с повече от 2 апартамента и то на човек, не на семейство или рода. Да не се окаже обаче, че разходите по въвеждането да не могат да избият очакваните приходи - често срещан завършек на намеренията да погъделичкаш сиромахомилството у нашего брата.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  33. 33 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1972 Любопитно

    [quote#22:"cinik"]6 милиона ще стигнат точно за 60 жилища при днешните цени. [/quote]
    Глупости. Поръчваш фургони за 6 милиона и ги подреждаш на по един ред около всяко РУ. После отиваш в местното гето, буташ някой незаконен коптор и даваш ключа на обитателите. Какво? Спасяваш едно семейство да не живее в риск. РУ-то ще има грижата да следи настанените пред портала да си пращат децата на училище и да не правят пакости. Дори може и самотни майки да получават такива жилища, та да не ги притесняват разни ергени...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  34. 34 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3447 Неутрално

    До коментар [#28] от "niakoi_si":

    БОли ме шмайзера за софийскиОт електорат...? Нали са все баровци или от благородник нагоре?! Кой да им плаща сметките...?
    Ние европейска столица ли искаме да имаме или гнусен град с панелни и цигански квартали, пълни със всякаква сбирщина...?!
    Да си паркират безплатно, след околовръстното или като отидат на гости по родните места...! В София, трябва да е скъпо и да се плаща, особено паркирането! Който му е скъпо, с карта за градския транспорт! Това е...!

    Бивш tww09306483.
  35. 35 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1972 Весело

    [quote#31:"niakoi_si"]Подозирам, че тогава паркинга на Била/Кауфланд/Лидл или мола, ще се напълни с едни тарикати, които през няколко часа ще влизат и излизат, за да ползват безплатния тайм [/quote]
    Ха на бас, че след седмица, на излизане ще има бариера дето се отваря само срещу касова бележка от магазина на стойност поне 5лв/на часопрестой. Да знам, "не си харесах нищо от магазина" ми тогава плащаш паркинг такса от 6лв/час...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  36. 36 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2739 Неутрално

    До коментар [#34] от "tww09306483":

    Тебе дали те бОли е все тая, важното е какво го бОли електората. Той определя преоритетите на кмета.

  37. 37 Профил на White Hawk
    White Hawk
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Да, то така се прави икономика - с вдигане на данъци.

    Тия не се ли научиха от 45 год. комунизъм и множеството фалити, които ни донесоха? Вече им загубих бройката.

  38. 38 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3447 Неутрално

    До коментар [#32] от "cinik":

    Е, защо първият имот е с 50%-та намаление...? И, какво му е сложното, да се умножава по две и по три...? Тук разход няма, ами справка по ЕГН през ГРАО. Или е много трудно...?

    Бивш tww09306483.
  39. 39 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 632 Весело

    "...както и с увеличение на данъка върху автомобилите..."

    Хе, хе, тьотке ма, те половината коли в София са регистрирани из прованса, ще им ... на оная работа...А ма от комуняга кво да чакаш, тече акъл на парцали...

  40. 40 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3447 Неутрално

    До коментар [#36] от "niakoi_si":

    Така де...! После електората да реве на някой друг, защо му било мръсно и кално и във въздуха му имало нещо си...! Акъла на Йорданка и той точно толкова, колкото на електората!
    Всеки иска безплатно и по-много..., ама социализма свърши! Отдавна...!

    Бивш tww09306483.
  41. 41 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    [quote#38:"tww09306483"]Тук разход няма, ами справка по ЕГН през ГРАО. Или е много трудно...? [/quote]

    Ами достатъчно е да подменят няколко стотин лиценза с новия модул и да назначат още 10 човека да следят. И то докато не си пререгистрират собствеността на фирми, с което пак няма да вземат нищо.

    Но самата идея е тъпа. Защо смяташ, че някой, който си е вложил парите в един апартамент повече, вместо да ги изяде, изпие и изсере, прави нещо вредно? В момента както има скок на наемите и цените, положението щеше да е още по-лошо, защото това предлагане щеше да липсва от пазара.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  42. 42 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    [quote#31:"niakoi_si"]Подозирам, че тогава паркинга на Била/Кауфланд/Лидл или мола, ще се напълни с едни тарикати, които през няколко часа ще влизат и излизат, за да ползват безплатния тайм [/quote]

    Мислиш, че сега не го правят ли?

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  43. 43 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1972 Весело

    [quote#26:"tww09306483"]Всякакви трошки на трупчета, гниещи по полянки и улици, трябва да се разкарат![/quote]
    Е що да ги разкарат? Ми то, по твоята схема, всяка трошка на трупчета си е гарантирани 24лв/денонощие, а и глобата лесно ще се плати, щото е колкото цената на колата за старо желязо...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  44. 44 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#2] от "Yossarian":


    [quote#2:"Yossarian"]В София не са имали кмет, няма и да имат никога.[/quote]

    Тук е заровено кучето !

  45. 45 Профил на llg37489566
    llg37489566
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#33:"gost22"]Глупости. Поръчваш фургони за 6 милиона и ги подреждаш на по един ред около всяко РУ. После отиваш в местното гето, буташ някой незаконен коптор и даваш ключа на обитателите. [/quote]
    И защо трябва да плащам за фургони, в които да настаняват обитатели на незаконни коптори?

  46. 46 Профил на Sars Saraktos
    Sars Saraktos
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#24] от "gost22":

    Същото е и в Пловдив.

    "Който търси истината, Бог вижда..."
  47. 47 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1972 Любопитно

    [quote#45:"llg37489566"]И защо трябва да плащам за фургони, в които да настаняват обитатели на незаконни коптори? [/quote]
    Защото тези обитатели са ти по-голям проблем (при това дългосрочен с тенденция да нараства) отколкото цената на фургона.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  48. 48 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2955 Неутрално

    До коментар [#16] от "ret":
    [quote#16:"ret"]Всяка ТДНАП има специално гише,пише "Само за доброволци"[/quote]

    Не е хубаво да ми се подигравате, че съм готов да поема по-голяма тежест. Аз от никого нищо не искам. Но е хубаво да научите, че местните данъци и такси, за които говорим се плащат в общините, а не в ТД на НАП. Явно не сте плащали такива щом този факт въобще не Ви е известен. Та още по-хубаво ще бъде да вземете да платите нещо, пък след това да остроумничите.

  49. 49 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2268 Неутрално

    [quote#30:"niakoi_si"]Цените за читава локация и що годе прилично изпълнение, са си на нивата от преди кризата, че и с някой процент отгоре. [/quote]

    Въпросът е колко сделки се реализират?
    Апартамент на Раковски няма как да си свали цената...

    I Want To Believe
  50. 50 Профил на Говедар
    Говедар
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#48] от "Един препатил":

    Аз съм с теб! Крайно време е българите да се научат, че социализъм не е отровна дума и че да плащаш данъци не е грешно. Как иначе да работи тази държава?

    ПП. БСП не са социалисти.

  51. 51 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 726 Весело

    [quote#48:"Един препатил"]Но е хубаво да научите, че местните данъци и такси, за които говорим се плащат в общините, а не в ТД на НАП.[/quote]


    Браво на теб,шефе!
    И казваш аз да се науча

    До коментар [#48] от "Един препатил":





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK