СДС иска ДСБ в Реформаторския блок, Радан Кънев бави проекта си до последния момент

Божидар Лукарски

© Георги Кожухаров

Божидар Лукарски



92% от членовете на Националния съвет на СДС искат да се яви на избори в Реформаторския блок, а 52% искат партньорство и с ДСБ. Тези резултати от партийната анкета прочете лидерът на СДС Божидар Лукарски. 51% са гласували за БЗНС.


СДС ще води преговори за обединение с всички дясноцентристки партии до 5 дни до крайния срок, е друго от решенията на сините.


Не бих искал да коментирам, за да не развалям коалицията, каза Божидар Лукарски в коментар за публикация на "24 часа", в която се твърди, че лидерът на ДСБ Радан Кънев е подал заявка за регистрация на името "Републикански блок" (РБ). Според друг слух Кънев ще обяви проекта си под това име още утре. "Нито ще е утре, нито крада абревиатури. Това е в главата на хора, които така са свикнали да работят", коментира Кънев пред "Дневник". Неговият проект ще бъде обявен "достатъчно късно".




"Има такава възможност, има такива нагласи, но в крайна сметка ще се види в преговорите", каза Лукарски на въпрос дали наистина се работи за привличането на ДСБ в предизборна коалиция. ДСБ излезе официално от Реформаторския блок, след като изтече коалиционното споразумение след президентските избори.


Лукарски каза още, че има заявления от структури на ДСБ за включване в Реформаторския блок под влиянието на здравния министър в оставка Петър Москов, който беше изключен от ДСБ и сложи подписа си под преподписаното споразумения на блока. В края на месеца ще има има конгрес на РБ, който ще приеме възможността за членство в коалицията на организации и симпатизанти, без да е необходимо членство в някоя от партиите на блока.


"Партията на Христо Иванов предстои да се позиционира. Притесняват ме партии, които не се дефинират като леви или десни", каза Лукарски на въпрос дали биха се коалирали с "Да, България".


"Преговорите продължават. В добър тон", коментира заместник-председателят на СДС Румен Христов. Според него СДС искат не структурите на ДСБ в коалицията, а самата ДСБ. Според седесари "препъникамъкът" в преговорите с ДСБ била партията на Меглена Кунева "Движение България на гражданите".

Коментари (262)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8128 Весело

    Радан Кънев бави проекта си до последния момент-щото няма проект!!!

    karabastun1@abv.bg
  2. 2 Профил на testimone
    testimone
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Ще се усетят костовите и Радан, че бая се усраа, ма да ней късно...

  3. 3 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 2008 Неутрално

    На Позитано сигурно си умират от кеф да четат такива новини.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  4. 4 Профил на ergen4ev
    ergen4ev
    Рейтинг: 418 Неутрално

    най логично е Кънев да бъде в същия проект с Хр Иванов по еднакви съвпадащи преуритети няма между който и друг проект или партия
    аз препознавам себе си и в двамата но няма как да гласувам и за двамата едновременно същото е и с много други
    а на СДС им трябват просто заради избирателна маса не заради следване на същите близки принципи

  5. 5 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    Нека някой компетентен ме осветли. Какъв е този проект на раданчо? ДСБ в РБ ли е или напусна? Амебите взеха много да се делят та тотално им изпуснах края.

  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3799 Неутрално

    Всичките тези са срам за демокрацията!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Лукарски много му се ще някой да го вкара пак в парламента!

    Моралът не е порок!
  8. 8 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5311 Неутрално

    Радан Кънев все си въобразява, че е в позиция да извива ръце до чупене на кости, но реалностите в политическия пейзаж на БГ са далеч по-различни от идеите, родени след няколко часа медитация в спокойна адвокатска канторка...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  9. 9 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8128 Неутрално

    До коментар [#8] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Атанас Атанасов пита Радан Кънев:
    - Що си толкова омърлушен?
    - Одеве питах Костов коя е най-глупавата политическа грешка, която е правил....
    - И?
    - Само ме погледна тъжно без да каже нищо....

    karabastun1@abv.bg
  10. 10 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    ДСБ веднъж вече подаде ръка на СДС, поканвайки ги в Реформаторския блок! Когато заради съдебната реформа ДСБ напусна коалицията, Лукарски предпочете да остане при Борисов! Сега какво? Втори път ли да ги спасяваме? С Лукарски трика барабар? Абсурд... Ъпсурт...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  11. 11 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2218 Весело

    [quote#1:"karabastun"]Радан Кънев бави проекта си до последния момент-щото няма проект!!! [/quote]

    Абе ...бастун, ти работиш ли някъде... ?

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  12. 12 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3810 Неутрално

    СДС, може и да иска, ама първо трябва да си смени председателя...!
    ДСБ излезе с някакво достойнство от РБ. Естествено, никой дясномислещ не го е желаел, но такива са обстоятелствата. Никой не може да заличи резила, на който беше подложен РБ от Лукарски и Кунева! Между другото, Кунева не е ли казала, какво иска...?!
    ГЕРБ започнаха да мятат въдицата с гола кука, че искали коалиция с партии от ЕНП... Ама, освен Лукарски и Кунева, едва ли ще намерят други мераклиии. И да не забравим, че Лукарски и Кунева може да гледат парламента отвън!
    Няма нищо по-нормално, ДСБ да направи коалиция с Да, България...! Ще гледаме. Но и за двете партии, така ще е по-добре.

    Бивш tww09306483.
  13. 13 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Неутрално

    .................Според седесари "препъникамъкът" в преговорите с ДСБ била партията на Меглена Кунева "Движение България на гражданите"...............

    Това им го пиша откак се създаде това РБ, за което НЕ гласувах точно заради пръмовица.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  14. 14 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3862 Неутрално

    До коментар [#1] от "karabastun":

    Има. От повече от година е факт.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  15. 15 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#7] от "dnk":


    [quote#7:"dnk"]Лукарски много му се ще някой да го вкара пак в парламента[/quote]

    Ако за това разчита на Радан , значи никога няма да е в парламента !

  16. 16 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Неутрално

    До коментар [#12] от "tww09306483":


    [quote#12:"tww09306483"]Естествено, никой дясномислещ не го е желаел[/quote]
    Аз го желаех.
    Може да се проследи от коментарите ми през последните три години.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  17. 17 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    И що бави проекта Раданчо?

    Нали това беше грешно, когато го прави ГЕРБ

    Нали трябва хората да се запознаят с програмата му, с хората, които ще участват...

    Или магаре да ви предложи Радан, пак ще го подкрепите, а?

  18. 18 Профил на SorryLol
    SorryLol
    Рейтинг: 470 Неутрално

    За тая работа трябва и в ДСБ да ги искат, ама не ги искат
    Да се бяха сетили на 6 декември 2015та, а не след като излязоха от властта

  19. 19 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 539 Неутрално

    [quote#5:"von_seeckt"]ДСБ в РБ ли е или напусна[/quote]

    ДСБ напусна РБ преди няколко месеца. Там остана само здравминът.

    Моралът не е порок!
  20. 20 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Неутрално

    [quote#12:"tww09306483"], ДСБ да направи коалиция с Да, България.[/quote]
    +СДС.
    Тогава ще имаме равни гласове/депутати с ГЕРБ, а по-важното е, ДС/бсп/дпс общо ще имат под 50 депутати, което ще ги направи напълно невидими в новият парламент.
    Иначе казано край на ДС в живота ни политически, а това значи и скъсване с Русия, с намесата и във вътрешните ни работи.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  21. 21 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    До коментар [#4] от "ergen4ev":

    Ако всичкия електорат на ДСБ пише грамотно, колкото вас - мантрата за "умните" и "красивите" издиша отвсякъде

  22. 22 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2218 Любопитно

    "52% искат партньорство и с ДСБ..."


    Тези 52% сега ли ще инициират избор на ново ръководство или след като лодката се обърне окончателно...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  23. 23 Профил на SorryLol
    SorryLol
    Рейтинг: 470 Неутрално

    А бе я майната им. Лукарски беше от прогресивната част на СДС, другите бяха Кабаивановците. Видя се и Лукарски какъв е.

    Какво общо може да има ДСБ или Да, България с такива?!

  24. 24 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Неутрално

    До коментар [#19] от "dnk":


    [quote#19:"dnk"]Там остана само здравминът. [/quote]
    Москов не е от ДСБ вече. Така трябваше.
    Това, което прави в здравеопазването е добро, но пък не се връзва с тположението на ДСБ. Стават такива неща в политиката.
    В новото правителство би следвало да го оставят да си свърши работата.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  25. 25 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1133 Весело

    трябва да се обединят под името"Дий България"))))

  26. 26 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2218 Весело

    [quote#13:"Росен (Путлер капут)"]Това им го пиша откак се създаде това РБ, за което НЕ гласувах точно заради пръмовица. [/quote]

    Пръмовица не е лоша...! Тя обича ЕС и НАТО колкото и ние с теб!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  27. 27 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3862 Неутрално

    До коментар [#17] от "niakoi_si":

    Кое е това, дето е грешно бе мозък?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  28. 28 Профил на abnell
    abnell
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Това същото СДС ли е, дето цяла седмица се чуди дали да не приеме мандата от Плевнелиев?

  29. 29 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    ДСБ е етикет за качество и няма да бъде лепната на трикаджийски менте стоки. Имате РъБъ 2, радвайте му се.

  30. 30 Профил на hanseatic
    hanseatic
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#9] от "karabastun":

    Прости хора, глупави вицове, би казал даже твоя кумир Бай БоБо!

  31. 31 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8128 Любопитно

    До коментар [#14] от "Darth Plagueis":

    Ми не знам - във Варна откак минаха кметските избори и Чавдар беше първият, който излезе в опозиция на себе си - в клуба на Радан, идва някой - само когато дойде Радан!

    karabastun1@abv.bg
  32. 32 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Неутрално

    До коментар [#23] от "SorryLol":


    [quote#23:"SorryLol"]Какво общо може да има ДСБ или Да, България с такива?! [/quote]
    Още 1,5% са нужни за новата коалиция без пръмовица.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  33. 33 Профил на Stewie
    Stewie
    Рейтинг: 1863 Любопитно

    ДСБ е противник а не обслужващ персонал на мутрите

  34. 34 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Весело

    До коментар [#25] от "миглен локумев":


    [quote#25:"миглен локумев"]трябва да се обединят под името"Дий България[/quote]
    Съгласен съм, но българина няма да разбере каквото трябва, а...."гузен негонен бяга".

    И точно "ДИЙ" и трябва на България, че с това "чуш" ни се....а бе на Румъния и дишаме праха отдавна.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2912 Неутрално

    До коментар [#11] от "Rim":

    Според мен, бастуна е пенсиониран милиционер

  37. 37 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    Лукарски и този дървеняк- бивш земеделец , румен христов - просто трябва да си подадат оставките ...
    Последният - даже преди години - когато имаше 1,1% - на президентските избори !!??
    Повлекоха още по- надолу СДС..До къде и до кога ??
    Дребни тарикати ..Махайте ги !! Негодни са !1 Само лапачи !!

    BIG AL
  38. 38 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    [quote#12:"tww09306483"]СДС, може и да иска, ама първо трябва да си смени председателя...! [/quote]


    И аз така си мисля, че е правилно! Трябва бърза, спешна смяна не само на председателя, но и на ръководството! Иначе изпускат влака заради Кунева! Следващият влак може да е след 4 години... А може и никога вече да не мине покрай "Раковска 134"... Решението си е в техни ръце! И не трябва да се забравя, че каквито и проблеми да е имало в миналото, ДСБ и СДС са партии с общ корен!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  39. 39 Профил на hanseatic
    hanseatic
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#35] от "Jeremy":

    ... ако му плащат на събрани минуси, трябва добри пари да получава от Цвък!

  40. 40 Профил на SHADOWS of SOFIA
    SHADOWS of SOFIA
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    До коментар [#18] от "SorryLol":

    Много правилно. Коректен коментар. +

    SHADOWS of SOFIA
  41. 41 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    И ако го няма ДСБ, какъв е пълнежът на РБ? От СДС остана само името и спомените, за Кунева даже не ми се говори. Какви реформи направиха в последното правителство на Борисов?

  42. 42 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2213 Весело

    “Според седесари “препъникамъкът" в преговорите с ДСБ била партията на Меглена Кунева "Движение България на гражданите"."

    Не думай! Кънев нали каза че е отворен за всички СДС-ари, без Лукарски! Това се случи след като напъни за отцепване дойдоха откъм Любен Петров, който блажено заглаждаше косъм като политическо назначение на самия Лукарски!

    I Want To Believe
  43. 43 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1296 Весело

    [quote#4:"ergen4ev"] преуритети [/quote]

    Стига ве!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  44. 44 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8128 Весело

    До коментар [#11] от "Rim":


    [quote#11:"Rim"]Абе ...бастун, ти работиш ли някъде... ? [/quote]
    Работя на изчакване...
    Чакам да паднат снежинки във Варна, да ги ловя и да ги нося армаган / спонсорство /на Раданкъневия проект...!!!

    karabastun1@abv.bg
  45. 45 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2218 Весело

    [quote#23:"SorryLol"]Какво общо може да има ДСБ или Да, България с такива?![/quote]


    Общото са избирателите! Ако останат извън парламента, около 30 хиляди десни гласове отиват на кино, за радост на комуниста ...Бастун!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  46. 46 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3810 Неутрално

    До коментар [#16] от "Росен (Путлер капут)":

    Добре де... С, Лукарски ставате двама...! Ама, той пък Лукарски не е десен! Сам си...!

    Бивш tww09306483.
  47. 47 Профил на Terra pura
    Terra pura
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Реформаторският блок е в историята... Като за това най-много трябва да се благодари на триото Кунева, Лукарски и Боце. Според мен на този етап най-логичното е коалиция между ДСБ и Христо Иванов. И двете формации да се борят поотделно за десния избирател.

  48. 48 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1296 Весело

    Мишето казА, че ГЕРБ ша са коалират с БСП, тъй че не са хабете!

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  49. 49 Профил на SHADOWS of SOFIA
    SHADOWS of SOFIA
    Рейтинг: 2847 Неутрално

    До коментар [#36] от "hodounski":

    ...и ти ли имаш такива съмнения?

    SHADOWS of SOFIA
  50. 50 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Неутрално

    До коментар [#46] от "tww09306483":


    [quote#46:"tww09306483"] Сам си...[/quote]
    Не е възможно само аз да имам мозък.
    Значи не съм сам.
    Нямаше работа ДСБ в една коалиция с лъжливия и лукав червен демон пръмовица. Гласувах за ГЕРБ, поради липса на възможност да гласувам за ДСБ, защото все едно да гласувам за пръмовица.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  51. 51 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8128 Неутрално

    До коментар [#13] от "Росен (Путлер капут)":

    Евалла - Кунева си е чиновник, а за никаква партия не става, а Радан - обратното !!!

    karabastun1@abv.bg
  52. 52 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 866 Весело

    Много плямпа Лукарски и все въздух под налягане. Канел той. Къде бе? В колаборацийката, дето щеше кабинет да прави без програма, без идея, без нищо. Само с "Върни се бай Бащице на власт, че изгоряхме". Егати лумпена чорлав. Добре де - сресан.

    Прав е Радан да изчака останалите да излязат с някаква поне позиция и да каже тежката си дума. Както и досега. Каквото е казал - това е ставало. Който не вярва да пита байуй.

    Navigare Necesse Est
  53. 53 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1296 Любопитно

    До коментар [#45] от "Rim":

    Мишето не ти ли е споделял нещо напоследък?

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  54. 54 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Неутрално

    До коментар [#48] от "mr. wonderworld.":

    И какво значение има какво говорят мишките....за котките?
    Това е старата куца, опашата лъжа на комуноидите, че ще управляват с ГЕРБ.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  55. 55 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    До коментар [#27] от "Darth Plagueis":

    Твойте умения да водиш дискусия, са като на средностатистически ултрас. Аз съм ти под нивото, няма да се мъчим взаимно.

  56. 56 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#9] от "karabastun":
    Все Костов ви пречи, май?. На калпавия .... все някой му пречи да свърши работата.

  57. 57 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2218 Весело

    [quote#44:"karabastun"]Работя на изчакване...
    Чакам да паднат снежинки във Варна[/quote]


    Ама ти във Варна сняг ли чакаш бе човек? Аз се чудя защо от сутрин до вечер стоиш в сайта? Добре, добре, действай! Всеки човек в повече е полезен заради рекламите....

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  58. 58 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    До коментар [#47] от "Terra pura":

    Всъщност и двете формации се борят за един и същи електорат. Който е доста малък като проценти. И вероятността Хр. Иванов да обере целия електорат на Радан Кънев е огромно. Поради, което втория ще се натиска яко да се присламчи към Да България

    Друг е въпроса, дали на Хр. Иванов му е необходим воденичен камък като Радан Кънев. Но никой не му пречи да се самоубие политически още на старта де.

  59. 59 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8128 Любопитно

    До коментар [#50] от "Росен (Путлер капут)":

    Още веднъж - евалла!
    Ми и мен постоянно ме правят герберски трол - всички калпави тролове - които им плащат - ИСТИНАТА е, че Борисов държи ключа и към следващото „редовно“ правителство, кой / даже и Радан / каквото и да си въобразява.

    karabastun1@abv.bg
  60. 60 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Неутрално

    До коментар [#6] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Ъм не.
    Това са партиите на демокрацията.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  61. 61 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3862 Неутрално

    До коментар [#55] от "niakoi_si":

    Ти не водиш дискусия, ти изхвърляш идиотизми в пространството. Пак питам - кое е това
    [quote#17:"niakoi_si"]Нали това беше грешно, когато го прави ГЕРБ [/quote]
    Имаш ли поне за себе си отговор?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  62. 62 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2218 Весело

    [quote#29:"Лелка"]ДСБ е етикет за качество [/quote]


    Това ми хареса! ДСБ е "Мерцедесът" в българската политика! Не може всеки да се вози на Мерцедес, но винаги може да се опита...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  63. 63 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3810 Неутрално

    До коментар [#20] от "Росен (Путлер капут)":

    СДС с Меги Кунева под ръка и да отиват, където искат...! Без друго и Настимир си запази марката РБ, да си я ползва със здраве!
    Предполагам, че Ненчев може да остане с тях, ако не се пласира на друго място...!
    НПСД нищо чудно да се прегърнат с ДОСТ, предполагам такъв ще да е фермана откъм Високата порта...!
    Остават разни НДСВ-ейски отпадъци около Борислав Великов, ама тях едва ли ще ги пожелае някой освен Кунева...
    Накратко, РБ приключи с политическия си път. Отива да прави компания на Бареков...!

    Бивш tww09306483.
  64. 64 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8128 Весело

    До коментар [#56] от "ck":

    Ти май не си правиш труда да осмислиш вица - не Костов - Радан е пречкалото - пак ще ти го напиша:
    Атанас Атанасов пита Радан Кънев:
    - Що си толкова омърлушен?
    - Одеве питах Костов коя е най-глупавата политическа грешка, която е правил....
    - И?
    - Само ме погледна тъжно без да каже нищо....
    Последното интервю на Костов беше в този смисъл...

    karabastun1@abv.bg
  65. 65 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Неутрално

    До коментар [#59] от "karabastun":


    [quote#59:"karabastun"]ИСТИНАТА е, че Борисов държи ключа и към следващото „редовно“ правителство[/quote]
    Не е сигурно. При 60 депутати от новата истински дясна коалиция СДС, ДСБ, Христо Иванов ще Фърлят чоп в кого е ключа. Кефа е, че комуноидите никой за нищо няма да ги пита.

    ГЕРБ и те 60 броя.

    И ПФ ще ги държи на къса каишка със златно пръстче .
    А там при Валери е КОЙ?
    Перхидроленият .
    Ей, тоя оцелява при всяко разположение на силите в парламента. Баси "качествата" дето ги има. И сега като спря да пие и да се дрогира може и да забравят хората за изцепките му. То той сега е и в "гратисен" период от съда....присъдите.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  66. 66 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2218 Весело

    [quote#53:"mr. wonderworld."]Мишето не ти ли е споделял нещо напоследък? [/quote]


    На мен ли? Няма как... В ДСБ мишоци няма.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  67. 67 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    [quote#22:"Rim"]52% искат партньорство и с ДСБ..." [/quote]
    Абе това 52% от десет човека на колко се равнява? На 5 чиляка и една ръка, или 5 чиляка и половин гъз?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  68. 68 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Неутрално

    До коментар [#63] от "tww09306483":

    Не може. Там ни престояват едни процент и половина, а от по-стари седесари може и да са 3%.

    След малко по БТВ ще говорят за това точно. Току що чух.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  69. 69 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Весело

    До коментар [#67] от "chichka":


    [quote#67:"chichka"]от десет човека на колко се равнява? На 5 чиляка и една ръка, или 5 чиляка и половин гъз? [/quote]
    Не е гъз.
    Другото е.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  70. 70 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    До коментар [#10] от "Rim":

    кога точно ДСБ е напуснал РБ. Това че приказва нищо не значи.
    Предния ден преди да разпуснат парламента може и да обявят че напускат иначе им спират субсидията

  71. 71 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Неутрално

    До коментар [#66] от "Rim":

    Но важно е внушението МУ. Постоянно опитват да приравнят ДСБ с коя да е измислена партия.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  72. 72 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    [quote#58:"niakoi_si"]Всъщност и двете формации се борят за един и същи електорат. [/quote]
    Правилни разсъждения... но кой ще е вожда? Нито Радан ще отстъпи, нито кукловодите на Христо ще отстъпят. И дори да се съюзят под някаква форма.... на втория месец ще се замерят през медиите! Същата картинка е Каракачанов, качи се на гърба на СКАТ и гледа все да надскочи Валерката....
    Притчата за орел, рак и щука не е чужда за нашата политиканска действителност.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  73. 73 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2706 Весело

    До коментар [#61] от "Darth Plagueis":


    [quote#61:"Darth Plagueis"]Ти не водиш дискусия, ти изхвърляш идиотизми в пространството[/quote]
    Ти пък що си мислиш, че изхвърляш нещо друго...

    П.П. Честит имен ден...

  74. 74 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 321 Неутрално

    До коментар [#2] от "testimone":

    Такива, като теб, никога няма да се усетят, че елементи, като Кунева, Лукарски и Москов искат не промяна, не реформи, а власт и нищо друго, освен лична изгода.
    Стояха до края на министерските си кресла, Кунева даже прие което и да е министерство, само и само да е министър, въпреки, че не се правеха никакви реформи, както бяха обещали на избирателите.Само Христо Иванов показа достойнство и се оттегли, когато го спънаха за пореден път.
    Трикаджията Лукарски, мекерето Москов и кукувицата Пръмова, лъснаха видно, като крепители на статуквото, подкрепили ГЕРБ в невършенето на нищо градивно.

  75. 75 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    [quote#68:"Росен (Путлер капут)"]След малко по БТВ ще говорят за това точно. Току що чух.[/quote]
    Ох, не гледам ермалъкТВ.... ели пък "джуките"... но ще се напъна да изслушам манипулациите.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  76. 76 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    Като гледат как върви десния проект на Радан им става жал и искат да им подадат ръка

  77. 77 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3810 Неутрално

    До коментар [#64] от "karabastun":

    Дай линк, да го прочетем, това последно интервю на черния злодей от Драгалевци...

    Бивш tww09306483.
  78. 78
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  79. 79 Профил на SorryLol
    SorryLol
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#45] от "Rim":

    Какви точно избиратели?! Избирателите не искат "трикове", защо си мислиш, че СДС все още има избиратели?
    Съмнявам се, че и роднините си ще успеят да убедят да гласуват за тях

  80. 80 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    До коментар [#36] от "hodounski":
    Да не искаш да е объркан десебар, въртящ се като загубено дете и чакайки комунистите да му посочат "верния" път към десното

  81. 81 Профил на uox11317050
    uox11317050
    Рейтинг: 213 Разстроено

    Единствената надежда на десните и прогресивно мислещите е общо явяване на ДСБ и Да, България и ако техните ръководства не положат усилия това да се случи, няма да има повече шанс за нормалните в тази държавица.

  82. 82 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4176 Весело

    До коментар [#9] от "karabastun":
    +++++++++++++++++++++++++
    ++++ браво, точно в десетката

  83. 83 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 418 Неутрално

    "Партията на Христо Иванов предстои да се позиционира. Притесняват ме партии, които не се дефинират като леви или десни"
    -----------------------------

    Какво значение има? И едните и другите крадете! Лукарски и Кунева с какво са по-различни от Боце и другите мутри?




  84. 84 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#82] от "сидер":
    Това ли е "десятката" - "karabastun"? Едва ли!

  85. 85 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    [quote#73:"BGman1"]П.П. Честит имен ден...[/quote]

    Верно ве!

    Тончооо, нема ли да черпиш???

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  87. 87 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4176 Весело

    [quote#84:"ck"]Това ли е "десятката" - "karabastun"? Едва ли! [/quote]

    Не вее, ти си десятката

  88. 88 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    Ами изгледах предаването при "джуките". С ръка на сърцето ще кажа браво на Лукарски. Много точно ясно и категорично изложи своята позиция. Признавам, не съм му фен и не съм гледал негови медийни изяви, но тук много ми хареса. Пожелавам му успех.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  89. 89 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4176 Весело

    [quote#81:"uox11317050"]Единствената надежда на десните и прогресивно мислещите е общо явяване на ДСБ и Да, България[/quote]

    Как ша са явят общо, като Ицата открадна проекта на Радан и ся той е бесен. Като видя що негоф народ се юрна при Ицата, още повече побесня. Не чуваш ли кво казва Радан, Ицата требе да подаде ръка. И от тва ква ша е таз ръка зависи какава ша е евентуална коалицията

  90. 90 Профил на Yossarian
    Yossarian
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Резултати не се постигат със съюзяване на партии, зад които реално няма електорат. Ще има две обединения. Едното ще е между СДС, Кунева, Ненчев, Касим Дал, БНД под името РБ-2 а.к.а. Бойкова патерица.
    Второто ще е около ДА България и ДСБ и вероятно ще включва още Зелените, ДЕОС и гражданския съвет на РБ.
    РБ-2 вероятно ще вземе около 2% и се саморазпуска след изборите щото при коалиции под 4% няма субсидии даже.
    Обединението около ДА България ще има не лош резултат и ако проведе добра кампания има вероятност да е трета политическа сила в следващия парламент.
    А Лукарски няма нужда да се изказва относно преговори с ДА България, тъй като никой от там нито го е търсил, нито ще го потърси.

  91. 91 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4176 Весело

    [quote#64:"karabastun"]Ти май не си правиш труда да осмислиш виц[/quote]

    А ве ти не разбираш ли, че умнити чужди вицове не разбират, те си знаят техните

  92. 92 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8128 Любопитно

    До коментар [#65] от "Росен (Путлер капут)":

    Роска, Радан Кънев и Христо и всички...., даже и ти и аверите ми от ВеликоТърново и Стара Загора - не знам защо не смятате Варна !?
    Варна ще вкара поне 20 депутата на Марешки - и останалата България да вкара още 30- 50 + /- тях къде ги слагаш!?

    karabastun1@abv.bg
  93. 93 Профил на sow29372525
    sow29372525
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#11:"Rim"]Абе ...бастун, ти работиш ли някъде... ? [/quote]

    Работи. На амбразурата.

  94. 94 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2218 Гневно

    [quote#59:"karabastun"]ИСТИНАТА е, че Борисов държи [/quote]


    Държи некому ... хайде да не казвам какво, че пак ще ме погнат модераторите...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  95. 95 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    [quote#88:"chichka"]Ами изгледах предаването при "джуките". С ръка на сърцето ще кажа браво на Лукарски.[/quote]
    Какво то хареса? Че оплю Христо Иванов, опита се да забие клин между него и Радан Кънев и накрая заяви, че ГЕРБ е най-естественият им съюзник, с който искат да са в коалиция? Типично за Лукавски!

  96. 96 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#92:"karabastun"]Варна ще вкара поне 20 депутата на Марешки[/quote]

    Този не е ли подсъдим за рекет и нанасяне на побой?

  97. 97 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 734 Весело

    [quote#90:"Yossarian"]Обединението около ДА България ще има не лош резултат и ако проведе добра кампания има вероятност да е трета политическа сила в следващия парламент. [/quote]
    Wishful thinking? Не е лошо, помага против зимна депресия.

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." Шопенхауер
  98. 98 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8128 Любопитно

    До коментар [#91] от "сидер":

    Техните вицове не ги знам - освен ако те самите са вицове!
    Забравиха Недко , за който направиха виц -кампания за кмет на Варна!
    Забравиха Чавдар, за който направиха виц -кампания за кмет на Варна!
    Дойде Радан преди месец и се оказа, че на техните членове на комисии и застъпници - няма да платят !
    Е това са им вицовете!!!!

    karabastun1@abv.bg
  99. 99 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1297 Неутрално

    ДСБ вече даде шанс на РБ.
    Видяхме какво се получи - Лукарски, Кунева се интересуват само от министерски кресла.
    Втори път няма как да стане

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  100. 100 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2495 Весело

    До коментар [#75] от "chichka":


    [quote#75:"chichka"]Ох, не гледам ермалъкТВ[/quote]
    Много съм добър в програмирането.
    Трите НВО-та, Синемакс, Джеографика - самолетни катастрофи и по БНТ...предаването на Димитър Цонев Бог да го прости, а преди това 17,30 БТВ и те ти ТВ без ядове.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK