Продажбата на билети за градския транспорт в София е спаднала почти двойно след поскъпването им

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (61)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 625 Неутрално

    В крайна сметка има ли повишени на приходите или няма?

  2. 2 Профил на Грант мотивиран, правоверен либерал
    Грант мотивиран, правоверен либерал
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Супер подвеждащо заглавие, типичен пример за най-добрите практики в поръчковата журналистика. Недодялко гледа и цъка с език...

    Дневник - рупор на демократичната цензура. "Правилата" на форума - СПОРЕД ФИНАНСОВИЯ ИНТЕРЕС НА СОБСТВЕНИКА :)
  3. 3 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2165 Весело

    то е защото вече пътуват с годишни карти

  4. 4 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 428 Неутрално

    Тези цифри нищо не говорят-дайте приходите.

  5. 5 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 302 Неутрално

    [quote#2:"Правоверен грант-коментатор"]Супер подвеждащо заглавие, типичен пример за най-добрите практики в поръчковата журналистика. Недодялко гледа и цъка с език... [/quote]

    Абсолютно, Дневник все повече жълтее. Кажете продажбите на карти увеличени ли са и общите приходи как са сравнени с преди увеличението.

  6. 6 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Приемам, че няма увеличение на приходите, иначе щяхте да го напишете ясно, а не да шикалкавите колко еднодневни карти били продадени.

  7. 7 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#3] от "1001":
    Или се автомобилизираха и с това допринесоха за чиста и приветлива околна среда!

  8. 8 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 487 Весело

    хъхъхъхъхъхъ, забавно - и материала, и коментарите. изводът е, че все повече хора се возят без валиден документ в транспорта. а дори да са се вдигнали приходите на градския, пак няма да го оправят.

  9. 9 Профил на znaya
    znaya
    Рейтинг: 426 Неутрално

    На годишна база едва ли ще са увеличени приходите. 48% ръст на годишния абонамент при база клоняща към нула не е нищо.

  10. 10 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#8] от "graham":
    Към превозните тескерета трябва да добавите и пътуване с повишено фнимание!

  11. 11 Профил на Fоtеdасоd
    Fоtеdасоd
    Рейтинг: 217 Неутрално

    [quote#3:"1001"]то е защото вече пътуват с годишни карти [/quote]
    Не-е!
    Продават се фалшиви билети.

    До коментар [#3] от "1001":

  12. 12 Профил на morf
    morf
    Рейтинг: 689 Весело

    Следното заглави също би било вярно:

    "Продажбата на абонаментни карти за градския транспорт в София се е увеличила почти двойно след поскъпването на билетите."

    Разбира се, то нямаше да доведе до толкова посещения и коментари, нали Дневник?

  13. 13 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 487 Весело

    До коментар [#10] от "telqk":

    ъм, с каква цел? обичайната - предпазване да не ти свият чанта/портфейл или някаква друга?

  14. 14 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2037 Неутрално

    На всяко действие има равно по големина и обратно по посока противодействие.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  15. 15 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#13] от "graham":

    Да фиксираш шайката контрольори, преди те да те фиксират!

  16. 16 Профил на ret
    ret
    Рейтинг: 740 Весело

    [quote#2:"Правоверен грант-коментатор"]Супер подвеждащо заглавие[/quote]

    Забравили са в началото да сложат "ШОК!"


    .....Давай,Гришо!

  17. 17 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#2] от "Правоверен грант-коментатор":
    Супер подвеждащо заглавие, типичен пример за най-добрите практики в поръчковата журналистика. Недодялко гледа и цъка с език...
    -----------------------------
    Последния съм , който ще седне да защитава Прокопитудей , ама в случая просто са взели заглавието от Фокус с минимални промени.

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 487 Весело

    До коментар [#15] от "telqk":

    ааааа, това ли било!!! вчера го гледах на живо - качи се младежът, съзря контролата и ловко се метна обратно през все още отворената врата. толкова ловко, че чак се разсмях.

  20. 20 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Основната цел на повишаването на цената беше точно да се намали използването на билети и да се продават повече карти!

  21. 21 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#9] от "znaya":

    На годишна база едва ли ще са увеличени приходите. 48% ръст на годишния абонамент при база клоняща към нула не е нищо.
    ----------

    А 300 % увеличение на еднодневните карти пак ли клони към нищо?
    :

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  22. 22 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Всеки инцидентен пътник да използва личният, а не общественият транспорт.. това "постигнаха" май..май.. То си личи по улиците..:-) Освен ако не ди за центъра няма никакъв икономически смисъл да пътуваш с общественият транспорт дори да си сам в колата..ако са двама-трима да не говорим..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  23. 23 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Дневник, дайте сравнения на приходите преди и сега. Не се излагайте.

  24. 24 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#18] от "Darth Plagueis":

    спори със статистика, която идва от СО
    ---------------

    Абе мунче, що пак се обаждаш по теми (финанси/математика в конкретния случай....) от които нищо не разбираш?

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  25. 25 Профил на MORTAR
    MORTAR
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Пътувам рядко с градския транспорт. Единственото което промених е че си купувам комплект 10 билета.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  26. 26 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    Е ми софиянците, като се фукат с висок стандарт, нека плащат повече. Проблемът е, че май не щат да плащат. Пинтии!

    Judjuk
  27. 27 Профил на Martim
    Martim
    Рейтинг: 246 Неутрално

    "Продажбата на карти за 10 пътувания също е намаляла заради по-скъпите цени. "

    Дами и господа "журналисти", умолявам ви, запоменте, че няма скъпи или евтини цени.
    Цените биват ниски, високи, ужасно високи, безбожни, но те само отразяват стоийността.
    Скъпи и евтини са стоките, услучгите или каквото и там да е.

  28. 28 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Подвеждащо заглавие и статия, която го опровергава.
    Квалитетна джурналистичка

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  29. 29 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1767 Неутрално

    голяма глупост беше това увеличение, сумата не е кръгла, апаратите за продажба не връщат ресто, а дневни карти се продават на ограничени места.

  30. 30 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3806 Неутрално

    И не забравяйте пак да си изберете Фандъкова и ГЕРБ!
    Настроение: ехидно.

    В Русия съм! В Русия съм!
  31. 31 Профил на ern16512825
    ern16512825
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Заглавието подвежда, че е нарастнал единствено гратиса. Реалността е, че много хора са сменили единичния билет с карта ...

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на Kir4oKirov
    Kir4oKirov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    А с колко намаляха гратисчиите от арменския, еврейския и гагаузкия етноси?
    П.п. Не споменавам ромския етнос-там гратисчии няма!

    trol
  34. 34 Профил на ern16512825
    ern16512825
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#12] от "morf":

    Недей така ще излезе че хвалиш Фандъкова 😁

  35. 35 Профил на ПТН ПНХ
    ПТН ПНХ
    Рейтинг: 533 Неутрално

    [quote#11:"Rоауth"]Не-е!
    Продават се фалшиви билети. [/quote]

    Пазарна икономика.Няма празно.Както продават фалшиви винетки и какво ли още не.

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  36. 36 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7580 Неутрално

    Увеличава се едно , за сметка на друго. Какъв е проблема.

  37. 37 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 224 Неутрално

    До коментар [#1] от "lordcris":

    ами това го пита журналистът по време на пресконференцията или по телефона/мейл ПР, който е пратил прес-релийза.

  38. 38 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 224 Неутрално

    Нормално кой е тоз луд който ще плаща 80 цента за миризливи бавни преобладаващо счупени препълнени автобуси
    само метрото е ОК (спестявам дребните забележки) но то покрива малка територия

  39. 39 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 636 Любопитно

    До коментар [#30] от "Веселин Дечев":
    Ако се кандидатира, ще я изберем, бъди убеден.
    Настроение - каквото си искам.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  40. 40 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 224 Неутрално

    в държава в която ако на ден изминаваш около 30 км (колкото да отидеш и да се върнеш от работа не колата да ти е работата) пътуването с автомобил ти струва около 2 лв (изчисленията показват че стар автомобил с всички данъци и такси струва на година около и дори под 700 лв с газта) няма смисъл да ползваш грАДСКИ транспорт

  41. 41 Профил на znaya
    znaya
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#21] от "qwertqwert":

    Триста процента върху 1 и 3, тъй че пак зависи от базата.

  42. 42 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    "Според Петров тенденцията пътуването без билет да намалява е все по-голяма"

    В това много се съмнявам

  43. 43 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4255 Неутрално

    Защо някой не попита колко контроли са бити по време на проверка и за етноса как се вози ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  44. 44 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2292 Любопитно

    [quote#40:"bj_int"]30 км ... пътуването с автомобил ти струва около 2 лв [/quote]
    Какъв е този автомобил, дето харчи 3 на сто? И колко време работиш - 0 минути или 10 минути (това време не се брояло за паркиране)? Щото осем часа паркинг струват 16 лева, ако е с месечен абонамен, на ден излиза по 6-8 лв.
    Да не си с автомобила на Флинстоун!? Щото само данък-автомобил на "качествен евро-атлантически автомобил" е два лева дневно. Отделно са застраховките - един лев за гражданска и минимум два лева за автокаско.

  45. 45 Профил на mmiu
    mmiu
    Рейтинг: 426 Весело

    До коментар [#2] от "Правоверен грант-коментатор":

    Подвеждащо е предимно каквото са дали от Центъра за градска мобилност - където им изнася числа, където не им изнасят числа - само проценти.

  46. 46 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 914 Весело

    1. Дааа картите са с увеличен ръст благодарение на работодателите които започнаха масово да купуват карти за цялата градска мрежа за по 3 или 6 месеца и съответно се пише в социални графа разходи с което се намалява данъчната тежест. И Работодател и Работник доволни.
    2. На Държавните служители парите са от единият джоб на държавата в другият.
    3. Етносът пък пътува със светлоотразителни жилетки с логото на сметосъбиращи фирми.
    4. Много пътуват с инвалидни карти като придружители.
    и т.н.т та общо взето Център за Гратис Мобилност са на загуба.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  47. 47 Профил на dum_spiro_spero
    dum_spiro_spero
    Рейтинг: 269 Неутрално

    [quote#22:"ostin22"]

    Всеки инцидентен пътник да използва личният, а не общественият транспорт.. това "постигнаха" май..май.. То си личи по улиците.. Освен ако не ди за центъра няма никакъв икономически смисъл да пътуваш с общественият транспорт дори да си сам в колата..ако са двама-трима да не говорим..[/quote]
    А, дори и на центъра се ходи масово с кола, от личен опит го казвам - докато още работих по центъра преди известно време редовно си спирах на паркинга на стадиона, както и стотици други наши автосъграждани. Винаги е фраш, но и винаги се намират 1-2 свободни места

  48. 48 Профил на hahohehi
    hahohehi
    Рейтинг: 272 Неутрално

    Да си купуваш билет за 1.60 е най-голямата набьтвация. пътувам изключително рядко в градски транспорт и въпреки това предпочитам талоните за 10 пътувания, с които излиза 1.20.
    Затова ми е смешно като почне да се реве за цените от 1.60...
    Аз в европейска столица с по-евтин билет не съм се возил.

  49. 49 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#25:"Страхливия Стиви от Толбухин"]Пътувам рядко с градския транспорт. Единственото което промених е че си купувам комплект 10 билета. [/quote]

    Аз пък и тях спрях да си купувам, а да следя за контрола дали има на спирките, защото за 7-8 спирки, да плащам 2,50 лв на ден, ми е доста множко!
    Да бяха решили билетът да зависи и от дължината на пътуване, нямаше да е така!

  50. 50 Профил на raylight
    raylight
    Рейтинг: 903 Неутрално

    Въпросът е, че увеличението на билета не е увеличило общите приходи, това е достатъчна загуба

    Истината е висша ценност
  51. 51 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    [quote#48:"hahohehi"]Аз в европейска столица с по-евтин билет не съм се возил.[/quote]
    Има ли европейски град в който билета да не важи за определена посока или време и да дава право на прехвърляне в друго превозно средство без допълнително заплащане ако се явява продължение на пътуването?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  52. 52 Профил на evpetra
    evpetra
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    И аз съм от тези, които започнаха по-често да си пътуват с колата.

  53. 53 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1349 Неутрално

    До коментар [#24] от "qwertqwert":

    Направо ме разби с аргумент. Нещо можеш ли да кажеш по темата или ти плащат само да дращиш?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  54. 54 Профил на Антипухмалин
    Антипухмалин
    Рейтинг: 224 Неутрално

    Да напомним, че "десните" от ДСБ-то гласуваха против увеличението. Те са за развит социализъм, цена на билетчето от 6 стотинки и безплатно пътуване за "активните борци срещу корупцията".

    #КОЙ опраска биволския Костинброд? Или кои са простите?
  55. 55 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1349 Неутрално

    До коментар [#54] от "Антипухмалин":

    Всъщност, елементарна логика говори ясно, че увеличаването на билета е силно комунистическа, лява мярка.

    Но редовият тъп гербераст дори няма идея кое е ляво и кое - дясно, и са отправна точка счита решенията на Баце и селската учителка.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  56. 56 Профил на Антипухмалин
    Антипухмалин
    Рейтинг: 224 Неутрално

    [quote#55:"Darth Plagueis"]Всъщност, елементарна логика говори ясно, че увеличаването на билета е силно комунистическа, лява мярка. [/quote]
    Без съмнение. "Дясна" мярка е билетчетата на софиянци да са по 6 стотинки, а остатъка до 1,60 да го плаща пролетариата от Долно Уйно през данъците си. И другарката Корнелия така смята. Тя също е "дясна" като вас, затова и се разбирате...

    #КОЙ опраска биволския Костинброд? Или кои са простите?
  57. 57 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Вече с кола би ми било по-изгодно да ходя на работа, особено както не ползвам градски траспорт всекидневно.

    Вечер ако окъснея по центъра и сме пийнали семейному с приятели прибирането с такси, на не малко разстояние, ми е съпоставимо на прибирането с ГТ.

    Браво фънди, че накара хората да ползват коли и таксита, а не ГТ.

  58. 58 Профил на antropos
    antropos
    Рейтинг: 529 Любопитно

    До коментар [#27] от "Martim":

    Интересно кой ви е праснал минуси?

    Sic transit..
  59. 59 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 598 Неутрално

    3 злоти е билетчето във Варшава. Това е около 1.40 лева. Така че има европейска столица с по-евтини билети. Освен това там може да си купиш дневна карта, но тя важи от часа на маркиране в превозното средство за 24 часа. Дневната карта в София се нуждае от подобна промяна, а не да важи само до полунощ в деня на покупката

    malart.blog.bg
  60. 60 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    Спомням си облата муцунка на Прошко Прошков, който ни разясняваше как това ще е за добро!

    I Want To Believe
  61. 61 Профил на 3.14
    3.14
    Рейтинг: 437 Неутрално

    За всеки ценови шок в Б. има установена пактика да се обяснява колко много щяло да се подобри съотвентото обслужване(разбирай обиране). Този път дори не си направиха труда да обясняват причините, освен, че били "политически"(бла-бла, дрън-дрън). А за какво отиват повечето пари, не се знае. Някъде построиха едни ненужни като конструкция, нито за лято, нито за зима, заслони на спирки, както и информационни колонки, което е плюс, но има райони, където нищо подобно няма, сякаш са друго населено място - само една табела. А за подобрено обслужване - нищо подобно няма!

    21 ВЕК - ВЕК НА ПРОСВЕТЕНО ВАРВАРСТВО!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK