[quote#2:"Правоверен грант-коментатор"]Супер подвеждащо заглавие, типичен пример за най-добрите практики в поръчковата журналистика. Недодялко гледа и цъка с език... [/quote]
Абсолютно, Дневник все повече жълтее. Кажете продажбите на карти увеличени ли са и общите приходи как са сравнени с преди увеличението.
хъхъхъхъхъхъ, забавно - и материала, и коментарите. изводът е, че все повече хора се возят без валиден документ в транспорта. а дори да са се вдигнали приходите на градския, пак няма да го оправят.
До коментар [#2] от "Правоверен грант-коментатор":
Супер подвеждащо заглавие, типичен пример за най-добрите практики в поръчковата журналистика. Недодялко гледа и цъка с език...
-----------------------------
Последния съм , който ще седне да защитава Прокопитудей , ама в случая просто са взели заглавието от Фокус с минимални промени.
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ааааа, това ли било!!! вчера го гледах на живо - качи се младежът, съзря контролата и ловко се метна обратно през все още отворената врата. толкова ловко, че чак се разсмях.
На годишна база едва ли ще са увеличени приходите. 48% ръст на годишния абонамент при база клоняща към нула не е нищо.
----------
А 300 % увеличение на еднодневните карти пак ли клони към нищо? :
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
Всеки инцидентен пътник да използва личният, а не общественият транспорт.. това "постигнаха" май..май.. То си личи по улиците..:-) Освен ако не ди за центъра няма никакъв икономически смисъл да пътуваш с общественият транспорт дори да си сам в колата..ако са двама-трима да не говорим..
There is no way to happiness, happiness is the way!
спори със статистика, която идва от СО
---------------
Абе мунче, що пак се обаждаш по теми (финанси/математика в конкретния случай....) от които нищо не разбираш?
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
"Продажбата на карти за 10 пътувания също е намаляла заради по-скъпите цени. "
Дами и господа "журналисти", умолявам ви, запоменте, че няма скъпи или евтини цени.
Цените биват ниски, високи, ужасно високи, безбожни, но те само отразяват стоийността.
Скъпи и евтини са стоките, услучгите или каквото и там да е.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Нормално кой е тоз луд който ще плаща 80 цента за миризливи бавни преобладаващо счупени препълнени автобуси
само метрото е ОК (спестявам дребните забележки) но то покрива малка територия
в държава в която ако на ден изминаваш около 30 км (колкото да отидеш и да се върнеш от работа не колата да ти е работата) пътуването с автомобил ти струва около 2 лв (изчисленията показват че стар автомобил с всички данъци и такси струва на година около и дори под 700 лв с газта) няма смисъл да ползваш грАДСКИ транспорт
[quote#40:"bj_int"]30 км ... пътуването с автомобил ти струва около 2 лв [/quote]
Какъв е този автомобил, дето харчи 3 на сто? И колко време работиш - 0 минути или 10 минути (това време не се брояло за паркиране)? Щото осем часа паркинг струват 16 лева, ако е с месечен абонамен, на ден излиза по 6-8 лв.
Да не си с автомобила на Флинстоун!? Щото само данък-автомобил на "качествен евро-атлантически автомобил" е два лева дневно. Отделно са застраховките - един лев за гражданска и минимум два лева за автокаско.
1. Дааа картите са с увеличен ръст благодарение на работодателите които започнаха масово да купуват карти за цялата градска мрежа за по 3 или 6 месеца и съответно се пише в социални графа разходи с което се намалява данъчната тежест. И Работодател и Работник доволни.
2. На Държавните служители парите са от единият джоб на държавата в другият.
3. Етносът пък пътува със светлоотразителни жилетки с логото на сметосъбиращи фирми.
4. Много пътуват с инвалидни карти като придружители.
и т.н.т та общо взето Център за Гратис Мобилност са на загуба.
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
Всеки инцидентен пътник да използва личният, а не общественият транспорт.. това "постигнаха" май..май.. То си личи по улиците.. Освен ако не ди за центъра няма никакъв икономически смисъл да пътуваш с общественият транспорт дори да си сам в колата..ако са двама-трима да не говорим..[/quote]
А, дори и на центъра се ходи масово с кола, от личен опит го казвам - докато още работих по центъра преди известно време редовно си спирах на паркинга на стадиона, както и стотици други наши автосъграждани. Винаги е фраш, но и винаги се намират 1-2 свободни места
Да си купуваш билет за 1.60 е най-голямата набьтвация. пътувам изключително рядко в градски транспорт и въпреки това предпочитам талоните за 10 пътувания, с които излиза 1.20. Затова ми е смешно като почне да се реве за цените от 1.60... Аз в европейска столица с по-евтин билет не съм се возил.
[quote#25:"Страхливия Стиви от Толбухин"]Пътувам рядко с градския транспорт. Единственото което промених е че си купувам комплект 10 билета. [/quote]
Аз пък и тях спрях да си купувам, а да следя за контрола дали има на спирките, защото за 7-8 спирки, да плащам 2,50 лв на ден, ми е доста множко!
Да бяха решили билетът да зависи и от дължината на пътуване, нямаше да е така!
[quote#48:"hahohehi"]Аз в европейска столица с по-евтин билет не съм се возил.[/quote]
Има ли европейски град в който билета да не важи за определена посока или време и да дава право на прехвърляне в друго превозно средство без допълнително заплащане ако се явява продължение на пътуването?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Да напомним, че "десните" от ДСБ-то гласуваха против увеличението. Те са за развит социализъм, цена на билетчето от 6 стотинки и безплатно пътуване за "активните борци срещу корупцията".
#КОЙ опраска биволския Костинброд? Или кои са простите?
[quote#55:"Darth Plagueis"]Всъщност, елементарна логика говори ясно, че увеличаването на билета е силно комунистическа, лява мярка. [/quote]
Без съмнение. "Дясна" мярка е билетчетата на софиянци да са по 6 стотинки, а остатъка до 1,60 да го плаща пролетариата от Долно Уйно през данъците си. И другарката Корнелия така смята. Тя също е "дясна" като вас, затова и се разбирате...
#КОЙ опраска биволския Костинброд? Или кои са простите?
3 злоти е билетчето във Варшава. Това е около 1.40 лева. Така че има европейска столица с по-евтини билети. Освен това там може да си купиш дневна карта, но тя важи от часа на маркиране в превозното средство за 24 часа. Дневната карта в София се нуждае от подобна промяна, а не да важи само до полунощ в деня на покупката
За всеки ценови шок в Б. има установена пактика да се обяснява колко много щяло да се подобри съотвентото обслужване(разбирай обиране). Този път дори не си направиха труда да обясняват причините, освен, че били "политически"(бла-бла, дрън-дрън). А за какво отиват повечето пари, не се знае. Някъде построиха едни ненужни като конструкция, нито за лято, нито за зима, заслони на спирки, както и информационни колонки, което е плюс, но има райони, където нищо подобно няма, сякаш са друго населено място - само една табела. А за подобрено обслужване - нищо подобно няма!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
lordcris
Рейтинг: 625 НеутралноВ крайна сметка има ли повишени на приходите или няма?
Грант мотивиран, правоверен либерал
Рейтинг: 479 НеутралноСупер подвеждащо заглавие, типичен пример за най-добрите практики в поръчковата журналистика. Недодялко гледа и цъка с език...
Дневник - рупор на демократичната цензура. "Правилата" на форума - СПОРЕД ФИНАНСОВИЯ ИНТЕРЕС НА СОБСТВЕНИКА :)1001
Рейтинг: 2165 Веселото е защото вече пътуват с годишни карти
kapitalcho
Рейтинг: 428 НеутралноТези цифри нищо не говорят-дайте приходите.
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 302 Неутрално[quote#2:"Правоверен грант-коментатор"]Супер подвеждащо заглавие, типичен пример за най-добрите практики в поръчковата журналистика. Недодялко гледа и цъка с език... [/quote]
Абсолютно, Дневник все повече жълтее. Кажете продажбите на карти увеличени ли са и общите приходи как са сравнени с преди увеличението.
nemeria
Рейтинг: 539 НеутралноПриемам, че няма увеличение на приходите, иначе щяхте да го напишете ясно, а не да шикалкавите колко еднодневни карти били продадени.
telqk
Рейтинг: 429 НеутралноДо коментар [#3] от "1001":
Или се автомобилизираха и с това допринесоха за чиста и приветлива околна среда!
graham
Рейтинг: 487 Веселохъхъхъхъхъхъ, забавно - и материала, и коментарите. изводът е, че все повече хора се возят без валиден документ в транспорта. а дори да са се вдигнали приходите на градския, пак няма да го оправят.
znaya
Рейтинг: 426 НеутралноНа годишна база едва ли ще са увеличени приходите. 48% ръст на годишния абонамент при база клоняща към нула не е нищо.
telqk
Рейтинг: 429 НеутралноДо коментар [#8] от "graham":
Към превозните тескерета трябва да добавите и пътуване с повишено фнимание!
Fоtеdасоd
Рейтинг: 217 Неутрално[quote#3:"1001"]то е защото вече пътуват с годишни карти [/quote]
Не-е!
Продават се фалшиви билети.
До коментар [#3] от "1001":
morf
Рейтинг: 689 ВеселоСледното заглави също би било вярно:
"Продажбата на абонаментни карти за градския транспорт в София се е увеличила почти двойно след поскъпването на билетите."
Разбира се, то нямаше да доведе до толкова посещения и коментари, нали Дневник?
graham
Рейтинг: 487 ВеселоДо коментар [#10] от "telqk":
ъм, с каква цел? обичайната - предпазване да не ти свият чанта/портфейл или някаква друга?
lz2
Рейтинг: 2037 НеутралноНа всяко действие има равно по големина и обратно по посока противодействие.
ПравописА е поле за изява на неграмотните!telqk
Рейтинг: 429 НеутралноДо коментар [#13] от "graham":
Да фиксираш шайката контрольори, преди те да те фиксират!
ret
Рейтинг: 740 Весело[quote#2:"Правоверен грант-коментатор"]Супер подвеждащо заглавие[/quote]
Забравили са в началото да сложат "ШОК!"
.....Давай,Гришо!
qwertqwert
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#2] от "Правоверен грант-коментатор":
, ама в случая просто са взели заглавието от Фокус с минимални промени.
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Супер подвеждащо заглавие, типичен пример за най-добрите практики в поръчковата журналистика. Недодялко гледа и цъка с език...
-----------------------------
Последния съм , който ще седне да защитава Прокопитудей
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
graham
Рейтинг: 487 ВеселоДо коментар [#15] от "telqk":
ааааа, това ли било!!! вчера го гледах на живо - качи се младежът, съзря контролата и ловко се метна обратно през все още отворената врата. толкова ловко, че чак се разсмях.
tvr18355030
Рейтинг: 426 НеутралноОсновната цел на повишаването на цената беше точно да се намали използването на билети и да се продават повече карти!
qwertqwert
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#9] от "znaya":
:
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?На годишна база едва ли ще са увеличени приходите. 48% ръст на годишния абонамент при база клоняща към нула не е нищо.
----------
А 300 % увеличение на еднодневните карти пак ли клони към нищо?
ostin22
Рейтинг: 636 НеутралноВсеки инцидентен пътник да използва личният, а не общественият транспорт.. това "постигнаха" май..май.. То си личи по улиците..:-) Освен ако не ди за центъра няма никакъв икономически смисъл да пътуваш с общественият транспорт дори да си сам в колата..ако са двама-трима да не говорим..
There is no way to happiness, happiness is the way!Жълтопаветник
Рейтинг: 262 НеутралноДневник, дайте сравнения на приходите преди и сега. Не се излагайте.
qwertqwert
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#18] от "Darth Plagueis":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?спори със статистика, която идва от СО
---------------
Абе мунче, що пак се обаждаш по теми (финанси/математика в конкретния случай....) от които нищо не разбираш?
MORTAR
Рейтинг: 217 НеутралноПътувам рядко с градския транспорт. Единственото което промених е че си купувам комплект 10 билета.
Свободен архитект, урбанист и еколог!Judjuk
Рейтинг: 2383 НеутралноЕ ми софиянците, като се фукат с висок стандарт, нека плащат повече. Проблемът е, че май не щат да плащат. Пинтии!
JudjukMartim
Рейтинг: 246 Неутрално"Продажбата на карти за 10 пътувания също е намаляла заради по-скъпите цени. "
Дами и господа "журналисти", умолявам ви, запоменте, че няма скъпи или евтини цени.
Цените биват ниски, високи, ужасно високи, безбожни, но те само отразяват стоийността.
Скъпи и евтини са стоките, услучгите или каквото и там да е.
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 636 НеутралноПодвеждащо заглавие и статия, която го опровергава.
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειКвалитетна джурналистичка
хм
Рейтинг: 1767 Неутралноголяма глупост беше това увеличение, сумата не е кръгла, апаратите за продажба не връщат ресто, а дневни карти се продават на ограничени места.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3806 НеутралноИ не забравяйте пак да си изберете Фандъкова и ГЕРБ!
В Русия съм! В Русия съм!Настроение: ехидно.
ern16512825
Рейтинг: 217 НеутралноЗаглавието подвежда, че е нарастнал единствено гратиса. Реалността е, че много хора са сменили единичния билет с карта ...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Kir4oKirov
Рейтинг: 434 НеутралноА с колко намаляха гратисчиите от арменския, еврейския и гагаузкия етноси?
trolП.п. Не споменавам ромския етнос-там гратисчии няма!
ern16512825
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#12] от "morf":
Недей така ще излезе че хвалиш Фандъкова 😁
ПТН ПНХ
Рейтинг: 533 Неутрално[quote#11:"Rоауth"]Не-е!
ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192Продават се фалшиви билети. [/quote]
Пазарна икономика.Няма празно.Както продават фалшиви винетки и какво ли още не.
Роси
Рейтинг: 7580 НеутралноУвеличава се едно , за сметка на друго. Какъв е проблема.
bj_int
Рейтинг: 224 НеутралноДо коментар [#1] от "lordcris":
ами това го пита журналистът по време на пресконференцията или по телефона/мейл ПР, който е пратил прес-релийза.
bj_int
Рейтинг: 224 НеутралноНормално кой е тоз луд който ще плаща 80 цента за миризливи бавни преобладаващо счупени препълнени автобуси
само метрото е ОК (спестявам дребните забележки) но то покрива малка територия
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 636 ЛюбопитноДо коментар [#30] от "Веселин Дечев":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειАко се кандидатира, ще я изберем, бъди убеден.
Настроение - каквото си искам.
bj_int
Рейтинг: 224 Неутралнов държава в която ако на ден изминаваш около 30 км (колкото да отидеш и да се върнеш от работа не колата да ти е работата) пътуването с автомобил ти струва около 2 лв (изчисленията показват че стар автомобил с всички данъци и такси струва на година около и дори под 700 лв с газта) няма смисъл да ползваш грАДСКИ транспорт
znaya
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#21] от "qwertqwert":
Триста процента върху 1 и 3, тъй че пак зависи от базата.
daam
Рейтинг: 1061 Неутрално"Според Петров тенденцията пътуването без билет да намалява е все по-голяма"
В това много се съмнявам
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4255 НеутралноЗащо някой не попита колко контроли са бити по време на проверка и за етноса как се вози ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!wanderer
Рейтинг: 2292 Любопитно[quote#40:"bj_int"]30 км ... пътуването с автомобил ти струва около 2 лв [/quote]
Какъв е този автомобил, дето харчи 3 на сто? И колко време работиш - 0 минути или 10 минути (това време не се брояло за паркиране)? Щото осем часа паркинг струват 16 лева, ако е с месечен абонамен, на ден излиза по 6-8 лв.
Да не си с автомобила на Флинстоун!? Щото само данък-автомобил на "качествен евро-атлантически автомобил" е два лева дневно. Отделно са застраховките - един лев за гражданска и минимум два лева за автокаско.
mmiu
Рейтинг: 426 ВеселоДо коментар [#2] от "Правоверен грант-коментатор":
Подвеждащо е предимно каквото са дали от Центъра за градска мобилност - където им изнася числа, където не им изнасят числа - само проценти.
Танас
Рейтинг: 914 Весело1. Дааа картите са с увеличен ръст благодарение на работодателите които започнаха масово да купуват карти за цялата градска мрежа за по 3 или 6 месеца и съответно се пише в социални графа разходи с което се намалява данъчната тежест. И Работодател и Работник доволни.
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.2. На Държавните служители парите са от единият джоб на държавата в другият.
3. Етносът пък пътува със светлоотразителни жилетки с логото на сметосъбиращи фирми.
4. Много пътуват с инвалидни карти като придружители.
и т.н.т та общо взето Център за Гратис Мобилност са на загуба.
dum_spiro_spero
Рейтинг: 269 Неутрално[quote#22:"ostin22"]
Освен ако не ди за центъра няма никакъв икономически смисъл да пътуваш с общественият транспорт дори да си сам в колата..ако са двама-трима да не говорим..[/quote]
Всеки инцидентен пътник да използва личният, а не общественият транспорт.. това "постигнаха" май..май.. То си личи по улиците..
А, дори и на центъра се ходи масово с кола, от личен опит го казвам - докато още работих по центъра преди известно време редовно си спирах на паркинга на стадиона, както и стотици други наши автосъграждани. Винаги е фраш, но и винаги се намират 1-2 свободни места
hahohehi
Рейтинг: 272 НеутралноДа си купуваш билет за 1.60 е най-голямата набьтвация. пътувам изключително рядко в градски транспорт и въпреки това предпочитам талоните за 10 пътувания, с които излиза 1.20.
Затова ми е смешно като почне да се реве за цените от 1.60...
Аз в европейска столица с по-евтин билет не съм се возил.
chinaski
Рейтинг: 367 Неутрално[quote#25:"Страхливия Стиви от Толбухин"]Пътувам рядко с градския транспорт. Единственото което промених е че си купувам комплект 10 билета. [/quote]
Аз пък и тях спрях да си купувам, а да следя за контрола дали има на спирките, защото за 7-8 спирки, да плащам 2,50 лв на ден, ми е доста множко!
Да бяха решили билетът да зависи и от дължината на пътуване, нямаше да е така!
raylight
Рейтинг: 903 НеутралноВъпросът е, че увеличението на билета не е увеличило общите приходи, това е достатъчна загуба
Истината е висша ценностХрабър
Рейтинг: 1493 Неутрално[quote#48:"hahohehi"]Аз в европейска столица с по-евтин билет не съм се возил.[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Има ли европейски град в който билета да не важи за определена посока или време и да дава право на прехвърляне в друго превозно средство без допълнително заплащане ако се явява продължение на пътуването?
evpetra
Рейтинг: 1253 НеутралноИ аз съм от тези, които започнаха по-често да си пътуват с колата.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1349 НеутралноДо коментар [#24] от "qwertqwert":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНаправо ме разби с аргумент. Нещо можеш ли да кажеш по темата или ти плащат само да дращиш?
Антипухмалин
Рейтинг: 224 НеутралноДа напомним, че "десните" от ДСБ-то гласуваха против увеличението. Те са за развит социализъм, цена на билетчето от 6 стотинки и безплатно пътуване за "активните борци срещу корупцията".
#КОЙ опраска биволския Костинброд? Или кои са простите?Darth Plagueis
Рейтинг: 1349 НеутралноДо коментар [#54] от "Антипухмалин":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВсъщност, елементарна логика говори ясно, че увеличаването на билета е силно комунистическа, лява мярка.
Но редовият тъп гербераст дори няма идея кое е ляво и кое - дясно, и са отправна точка счита решенията на Баце и селската учителка.
Антипухмалин
Рейтинг: 224 Неутрално[quote#55:"Darth Plagueis"]Всъщност, елементарна логика говори ясно, че увеличаването на билета е силно комунистическа, лява мярка. [/quote]
#КОЙ опраска биволския Костинброд? Или кои са простите?Без съмнение. "Дясна" мярка е билетчетата на софиянци да са по 6 стотинки, а остатъка до 1,60 да го плаща пролетариата от Долно Уйно през данъците си. И другарката Корнелия така смята. Тя също е "дясна" като вас, затова и се разбирате...
olimpipanov
Рейтинг: 766 НеутралноВече с кола би ми било по-изгодно да ходя на работа, особено както не ползвам градски траспорт всекидневно.
Вечер ако окъснея по центъра и сме пийнали семейному с приятели прибирането с такси, на не малко разстояние, ми е съпоставимо на прибирането с ГТ.
Браво фънди, че накара хората да ползват коли и таксита, а не ГТ.
antropos
Рейтинг: 529 ЛюбопитноДо коментар [#27] от "Martim":
Sic transit..Интересно кой ви е праснал минуси?
malart
Рейтинг: 598 Неутрално3 злоти е билетчето във Варшава. Това е около 1.40 лева. Така че има европейска столица с по-евтини билети. Освен това там може да си купиш дневна карта, но тя важи от часа на маркиране в превозното средство за 24 часа. Дневната карта в София се нуждае от подобна промяна, а не да важи само до полунощ в деня на покупката
malart.blog.bg2.5
Рейтинг: 1159 НеутралноСпомням си облата муцунка на Прошко Прошков, който ни разясняваше как това ще е за добро!
I Want To Believe3.14
Рейтинг: 437 НеутралноЗа всеки ценови шок в Б. има установена пактика да се обяснява колко много щяло да се подобри съотвентото обслужване(разбирай обиране). Този път дори не си направиха труда да обясняват причините, освен, че били "политически"(бла-бла, дрън-дрън). А за какво отиват повечето пари, не се знае. Някъде построиха едни ненужни като конструкция, нито за лято, нито за зима, заслони на спирки, както и информационни колонки, което е плюс, но има райони, където нищо подобно няма, сякаш са друго населено място - само една табела. А за подобрено обслужване - нищо подобно няма!
21 ВЕК - ВЕК НА ПРОСВЕТЕНО ВАРВАРСТВО!