Дунав замръзна при Русе (видео)

Снимката е от Фейсбук страницата на гражданското общество на гр. Русе

© facebook.com/BgRousse/

Снимката е от Фейсбук страницата на гражданското общество на гр. Русе



Дунав при Русе замръзна, показва справка на сайта на Агенцията за поддържане на реката.


По информация на Би Ти Ви ситуацията се е влошила само за ден и водата е замръзнала, като в леда са попаднали и части от знаците, които обозначават плавателния път. Няма бедстващи кораби в района.


Директорът на "Речен надзор" - Русе, Иван Жеков обясни, че от две седмици надолу по течението на реката - при Тутракан, се наблюдава запор на леда, заради който ледените късове се събират и натрупват, като вече са достигнали над Русе. "Друга причина е продължителният период с ниски температури. Тази сутрин термометрите са отчели минус 11.6 градуса", добави той.


От 10 януари насам движението на кораби по Дунав е преустановено заради тежкия ледоход. От средата на миналия месец реката е напълно замръзнала при Силистра.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 6379 Любопитно

    Хайде сега, докато гледаме замръзнала най-голямата южна река в Европа, учените пак да обяснят, колко пари трябва да им дадем, за да ни спасяват от глобалното затопляне!?

    karabastun1@abv.bg
  2. 2 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 1708 Неутрално

    [quote#1:"karabastun"] учените пак да обяснят, колко пари трябва да им дадем, за да ни спасяват от глобалното затопляне!?[/quote]

    https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8_%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_%D0%BD%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0

  3. 3 Профил на Mda
    Mda
    Рейтинг: 757 Неутрално

    До коментар [#1] от "karabastun":

    Хайде сега отиди и прочети разликата между метеорологично време и климат и какво точно означава термина "глобално затопляне".

  4. 4 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    [quote#3:"Mda"]...разликата между метеорологично време и климат...[/quote]
    Разликата е като снимката по-горе и анонсираното, но липсващо видео.

  5. 5 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#3] от "Mda":

    Глобално затопляне?!? Нали вече са климатични промени?

  6. 6 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1073 Любопитно

    До коментар [#4] от "yavooor":
    Клинкаш на картинката и О ЧУДО - тръгва видео.
    Изненада

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  7. 7 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2330 Неутрално

    До коментар [#1] от "karabastun":
    Ами то затова затоплянето се нарича "глобално", а не "локално".
    Само виж размера на полярните шапки откакто съществува Гугъл мапс...
    А бе дядо ми беше казал да не споря с бастуни!

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  8. 8 Профил на reduta
    reduta
    Рейтинг: 274 Весело

    Не минаваха ли хъшовете по замръзналата Дунав през 19в.?
    Препратки към глобалното затопляне не са уместни тука. А че има глоблно замърсяване е ясно и на Тръмпчетата, но те обичат да си живеят в кочина

  9. 9 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 6379 Весело

    До коментар [#8] от "reduta":


    [quote#8:"reduta"]Не минаваха ли хъшовете по замръзналата Дунав[/quote]
    Време е и мигрантите да използват това - отваряйте Харманли и другите лагери!!!

    karabastun1@abv.bg
  10. 10 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1231 Неутрално

    "учените пак да обяснят, колко пари трябва да им дадем, за да ни спасяват от глобалното затопляне!? "

    Нема какво да ти обясняват учЕните. Парите където раздава ЕС за борба с Тоя Дето Клати Гората са:

    - по 2 милярда евро годишно грантове за африканци
    - през 2014 са раздадени вече 14 милярда
    - в бюджет 2014 - 2020 са предвидени 180 милярда ево за затоплизъм
    - целта е през 2020 да се харчат по 100 милярда $$$ годишно за затоплизъм

    http://ec.europa.eu/clima/policies/international/finance_en

    Туй са харчове за европейския матрял only. Англичаните се спасиха, а Тръмп е на път да бастиса затоплистите.

  11. 11 Профил на dgr16312359
    dgr16312359
    Рейтинг: 226 Неутрално

    До коментар [#1] от "karabastun":

    Не ти е лесно...

  12. 12 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    [quote#6:"pariah"]Изненада[/quote]
    Изненада, но на Модзила не тръгва.

  13. 13 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 6379 Весело

    До коментар [#11] от "dgr16312359":

    Ми ич не ми е лесно, като ми е студено, да се плаша, че ще ми стане топло!

    karabastun1@abv.bg
  14. 14 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2378 Неутрално

    тази сутрин на Дунав мост беше минус 13 , очакват се още по ниски температури

  15. 15 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 462 Весело

    До коментар [#1] от "karabastun":

    Някакъв "зелен" даде коментар по темата.
    Застудяването е резултат от глобалното затопляне.
    Но затоплянето не било глобално, а локално - около Антарктика.
    И тъй като там се затоплило, в Европа застудяло.

    Абе, каквото и да става, те са прави.
    Впрочем, те твърдяха че и засушаване щяло да има.
    Пък, поне в БГ, в последните години се издавихме, буквално.
    А и в други части на Европа.

  16. 16 Профил на Mia San Bayern
    Mia San Bayern
    Рейтинг: 3113 Неутрално

    То в този кучи студ как няма да замрьзне...

  17. 17 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#7] от "Депутат 241":

    А дядо ти казвал ли ти е преди да твърдиш нещо да провериш дали е вярно? Щото по данни на НАСА в последните години има повишаване на леда в Антарктида.

  18. 18 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#10] от "dosetliv":

    Леле. Знаех че става въпрос за голяма далавера, ама тези данни надминават и най-лошите прогнози.Отделно и САЩ колко пари наливат на затоплистите.

  19. 19 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Весело

    До коментар [#15] от "fras":
    Преди това пък,преди около 30-40 години,са вдигали шумотевица,че се задавало опасно захлаждане...Става дума за 70-те години..
    Бе шоу да става,шум да се вдига и пари да се усвояват...

  20. 20 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 622 Весело

    До коментар [#18] от "mushashi":

    Към момента почти няма спор, че а) средната температура на Земята се повишава, и б) това е свързано с дейността на човечеството. Под "почти" се има предвид, че около 99% от учените, занимаващи се с това, са го доказали.

    Конспиративна теория е много невероятна, но ти можеш да вярваш. Вярата не се оборва с факти - примерно, 1000 години църквата вярвала, че паяците имат 6 крака, въпреки че съвсем очевидно било, че имат 8.

  21. 21 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 622 Неутрално

    До коментар [#15] от "fras":

    Според някои, климатичните промени предизвикват по-резки промени в климата - по-студени зими и по-горещи лета.

    Доказано е, че затопляне има. Какви ще са дългосрочните ефекти обаче - не е много ясно. Може да доведе и до нов ледников период.

  22. 22 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 297 Неутрално

    До № 1 Карабастун - От глобалното затопляне ще се спасим сами , обаче от твоя примитивен ентусиазъм никой не може да ни спаси !

  23. 23 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Весело

    До коментар [#20] от "peaspiring":
    Да де да де,през 70-те пък е било доказано,че работите отиват на зле и се задава опасно захлаждане...

  24. 24 Профил на the_axel
    the_axel
    Рейтинг: 297 Неутрално

    № 17 - Има повишаване на калциеви натрупвания в главата ти !

  25. 25 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 622 Весело

    До коментар [#10] от "dosetliv":

    Англичаните първи прокараха тезата за климатичните промени и икономическите ефекти от тях. en.wikipedia.org/wiki/Stern_Review

    Пълното име енергийното им министерство е Департамент по Енергетика и Климатични Промени https://www.gov.uk/government/organisations/department-of-energy-climate-change

    Съответно, прокараха и търговията със зелените сертификати, субсидиите за ВЕИ-тата и т.н. Така че, тях можеш да обвиняваш, ако мислиш, че климатичните промени са една голяма измама

  26. 26 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 622 Любопитно

    До коментар [#23] от "eurogi":

    Би ли дал връзка към тази информация?

  27. 27 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#18] от "mushashi":

    Ае бръмбър, каква им е далаверата на САЩ. Или плямпаш, да не заспиш!!!

    chavo64
  28. 28 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 622 Весело

    До коментар [#17] от "mushashi":

    А по данни на приятел, който е механик в круизни кораби до Антарктика от десетина година, само идиот не би видял, че с всеки следващ път, ледът е по-малко и се топи.

  29. 29 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#20] от "peaspiring":

    Хахаха.И каква конспиративна теория-стотици милиарди потъват от парите на данъкоплатците всяка година по нечии джобове.И кой ти каза, че няма спор? Има учени, които се противопоставят на тази теория, че глобалното затопляне се причинява от човешка дейност. А и доколко има глобално затопляне е друг въпрос.Затоплистите вземат годината с най-ниски температури, сравняват я със последните няколко, които наистина бяха с високи температури, и хоп ето ти страшни числа.Ама като се сравнят с температурите от 40-е години излиза, че сегашните са незначително по-високи.Първо не е ясно докога ще продължи покачването на температурите/има данни на НАСА, че леда в Антарктида се повишава/и второ, че това изобщо е свързано с човешка дейност.

  30. 30 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#26] от "peaspiring":
    Е пиши global cooling в гугъла,ще ти излезе..

  31. 31 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#27] от "chavo64":

    Ами нямат далавера САЩ.Имат определени корпорации и частни лица.Начело с Ал Гор.Затова и Тръмп иска да им спре хранилката.А и да развива нефтодобива и въгледобива-основните противници на затоплистите.
    Виждаш и в България се рева за фотоволтаици.И им се дават милиони от бюджета всяка година.А в момента произвеждат нула ток.Ще произвеждат лятото, когато така или иначе ще има излишък.

  32. 32 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 622 Весело

    До коментар [#30] от "eurogi":

    https://en.wikipedia.org/wiki/Global_cooling

    Global cooling was a conjecture during the 1970s of imminent cooling of the Earth's surface and atmosphere culminating in a period of extensive glaciation. This hypothesis had little support in the scientific community

    Мдааа....

  33. 33 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#28] от "peaspiring":

    Викаш щом приятеля ти е казал , НАСА няма думата.Хахаха.

  34. 34 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Спор няма,че има климатични промени.Но определено има спор доколко е замесен човека в цялата работа,дали напълно е негова вината,дали наполовина ,дали по-малко.
    Напоследък някои учени повдигнаха и следният въпрос,който общо взето доскоро слабо или изобщо не се коментираше-дали тези промени са към лошо?Да повярваме ли,че човечеството е уцелило преди 100-150 години точно оптималният климат на планетата?Малко фантастично не звучи ли?
    Кой може да каже кой е оптималният климат?Може да е с два градуса по ниско отсега,може да е с два градуса в повече...
    Засега всичките черни прогнози са базирани на компютърни модели,а променливите в тия модели все пак се вкарват от хора и се програмират от хора.

  35. 35 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#32] от "peaspiring":
    Пак от същия материал:
    On January 11, 1970, the Washington Post reported that "Colder Winters Held Dawn of New Ice Age
    Мдааа..все същите апологети...

  36. 36 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#31] от "mushashi":

    Викаш фотоволтиците произвеждат само лятото а?! Упс!!!

    chavo64
  37. 37 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 622 Весело

    До коментар [#29] от "mushashi":

    Да, има учени, които не са съгласни, но са примерно около 1%.

    Но ти естествено, критично си прочел всички академични материали, и си си съставил собствено мнение. Някоя академична база данни дали можеш да споменеш?

  38. 38 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 622 Неутрално

    До коментар [#35] от "eurogi":

    By 1971, studies indicated that human caused air pollution was spreading, but there was uncertainty as to whether aerosols would cause warming or cooling, and whether or not they were more significant than rising CO2 levels. J. Murray Mitchell still viewed humans as "innocent bystanders" in the cooling from the 1940s to 1970, but in 1971 his calculations suggested that rising emissions could cause significant cooling after 2000, though he also argued that emissions could cause warming depending on circumstances. Calculations were too basic at this time to be trusted to give reliable results.[

  39. 39 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 622 Неутрално

    До коментар [#33] от "mushashi":

    Пусни един линк към това инфо от НАСА.

  40. 40 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Весело

    До коментар [#38] от "peaspiring":
    И сега е същата работа.И сега са несигурни данните,базирани на компютърни модели с безкрайно много променливи,заложени в тях от хора с пряк интерес от поддържането на системата...По-критично гледай на тия неща...
    И между другото-някъде около 1870 година приключва един климатичен период в историята на планетата,известен като Little Ice Age.
    Не изглежда ли логично,след преиключването на един хладен период в историята,да започне затопляне?
    Една муха,от нейна перспектива,сигурно ей тъй си вика в два следобяд,бреее,как се затопли тоз климат,кво студено беше в седем сутринта,работата мноу на зле отива...

  41. 41 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#21] от "peaspiring":

    Доказано е, че средната температура в последните години е по-висока от тази преди 100 г.
    Но дали това е постоянен тренд или е цикличен процес - не знаем.
    Не знаем и дали и доколко човешката дейност влияе на това.
    Например преди години тръбяха, че озоновия слой около полюсите изтънява и изчезва и това е причина за затоплянето и топенето на ледените шапки. Виновни бяха фреоните.
    Ама сега снимките показват, че озоновите дупки намаляват. Пък леда продължава да се топи. Сега вината е на въглеродния диоксид. И т.н.
    Мисълта ми е, че не е ясно нито дали затоплянето е трайна тенденция или цикличен процес, нито от какво се предизвиква, ако е тенденция, нито колко бързо и дали се развива, нито до какво ще доведе.
    Защото ако видити писанията по въпроса преди 25 г, то те са точно същите като сега - апокалипсиса ще настъпи след 20 г.
    Ама като не енастъпил след като са минали тези 20 г, сега пишат почти същото и пак - Апокалипсис след 20 г.

  42. 42 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 622 Неутрално

    До коментар [#29] от "mushashi":

    "В епохата на интернет и на социалните мрежи все повече хора се интересуват не от истината, а от онова, което те самите смятат за истина. От онова, което "чувстват" като истина. И така престават да виждат границата между реалността в света и квази-реалността в собствените им глави."

  43. 43 Профил на komutator
    komutator
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#15] от "fras":

    Първо говорим за глобални промени. И в този ред на мисли виж какво става в момента в Чили. Прочети за сушавите и горещи години през последните 15 години е Южна Гърция, Калифорния, Австралия и на много други места. Светът не започва и завършва с изгледа от балкона на гарсониерата...
    Между другото, в България имаше ужасно лято през 2000 г. Сушаво и с много високи температури. Периода 1994-1995 беше пък незапомнена суша от столетия като в някои села от Сандански и Петрич не валя в продължение на 15 месеца.
    Прочети какво стана на 19 май 2001 година на Витоша. Явление което не се е случвало в този мащаб от столетия в България.
    Това че този и миналия януари имаше малко нормален студ за тези географски ширини, не означава че тенденцията за все повече екстремални събития в климата ни се е променила.
    Единствената нормална зима която помня беше през 2012 година и то тогава избухна вулкан който свали с няколко градуса температурата в северното полукълбо.
    Мога да спомена и 2005 година, когато пък нямаше лято и специално в София непрекъснато валеше.
    Имам и някакви спомени за 2002 г. ноември и декември когато беше необичайно топло и през цялото време валеше проливен дъжд с гръмотевици и светкавици. които пък от своя страна са много необичайни за коледа например.
    През 2004 декември имаше доста дни с температури около и над 20 гр. Телевизиите тогава се надпреварваха да дават бургазлии които се разхождаха по къс ръкав на плажа и се радваха на необичайното топло и тихо време.
    Мога да давам много примери още тъй като предишната ми работа зависеше от атмосферните условия и имам много ярки спомени за такива събития...

  44. 44 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Ами хак да ни е, като спряха култовите "Сведения за нивото на река Дунав в сантиметри" от 15:00 часа по Хоризонт

  45. 45 Профил на komutator
    komutator
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#41] от "fras":

    Добре нека да погледнем нещата от друг ъгъл. Приемаме че увеличаването на СО2 в атмосферата по никакъв начин не влияе на глобалния климат. Приемаме че палео метеоролозите, чиито изследвания са ключови за много от климатичните модели до един грешат и решаваме да увеличим използването на твърди и течни горива за отопление и транспорт и се слага кръст на всякакви фотоволтаични разработки.
    Имаш ли идея какво ще стане в гр. София ако продължим по този начин?
    Не си ли съгласен че наличието на климатици и слънчеви инсталации по къщите, поне малко намаляват токсичния пушек които денонощно дишаме. Или и вредата от ФПЧ в градовете ни не е доказана?
    Нали прилагането на зелени технологии поне в градовете може да направи малко по-добър нашия живот.
    И последно да си чувал за Хъбърт пик и последствията от него. И кривата подобна на камбана която той публикува още през 60-години и всички му се подиграват тогава? И последствията от това когато се случи, ако нямаме алтернатива?

  46. 46 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#39] от "peaspiring":
    Ето ти линк към изследването.
    https://dariknews.bg/novini/tehnologii/ledyt-na-antarktida-se-uvelichava-1525406
    Ето ти и мнението на учени,които застават с имената си.
    http://www.dnevnik.bg/zelen/2012/01/30/1755981_ucheni_sprete_panikata_s_globalnoto_zatopliane/

  47. 47 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8548 Неутрално

    Откакто почна това глобално затопляне, измръзнахме.

  48. 48 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#37] от "peaspiring":

    И коя е тази академична база данни,която по категоричен начин доказва връзката на човека за повишение на температурите?Дават се данни,че повишеното ниво на СО2 покачвало температурите.И че сегашното ниво било най-високо за последните 600 хиляди години.Само че през тези 600 хиляди години е имало много периоди,когато температурите са били по-високи от сега.И обратно -имало е ледникови периоди с по-високо ниво на СО2 от сегашното.

  49. 49 Профил на komutator
    komutator
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#48] от "mushashi":

    Това което аз знам е че през последните 600 000 години не имало никога период с толкова високо съдържание на СО2 в атмосверния въздух. Като има тенденция за увеличаване на процеса. Мен това ме тревожи. Защото съдържанието на СО2 в атмосверния въздух е много важно за отношението на въздуха към слънчевата радиация. Какво точно ще се случи ще видим. Но по всяка вероятност няма да бъде добре.

  50. 50 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално
  51. 51 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#49] от "komutator":

    Накратко-океаните и зелените площи на планетата усвояват произведеният СО2 в много по-голяма степен,отколкото се е смятало досега.И че СО2 в атмосферата реално не се е повишил драстично.

  52. 52 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 622 Неутрално

    До коментар [#46] от "mushashi":

    Ами вземи го прочети това. Те казват, че не се ангажират с мнение, че общия тренд на топене на ледовете не е верен, а че изследването им, че в определен регион има увеличение.

    Академичните бази данни съдържат научни публикации.

  53. 53 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#52] от "peaspiring":

    Представих ти няколко статии.Ти пак викаш на черното бяло.Аз вярвам само на научни доказателства.А не на може би,какво би станало и така нататък.Данните са,че континенталният лед в Антарктида се увеличава и че това увеличение е по-голямо от загубата на лед в крайбрежните райони.Оттам нататък всичко е спекулация.

  54. 54 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#45] от "komutator":

    Съгласен съм, че трябва да използваме технологичния прогрес и да ограничим използването на изкопаеми горива. Защото и СО2, и ФПЧ, и серните съединения са вредни.
    Главната цел на това усилие обаче е, поне според мен, да се подобри качеството на живот. Както локално, в град, държава, така и глобално - на планетата като цяло.
    Дразнят ме екстремизма на някои зелени.
    Ако изпълним сега и веднага техните щения, то качеството на живот на хората драстично ще се влоши.
    Да, въздухът ще стане по-чист, затоплянето ще обърне тренда и т.н.
    Обаче цената на енергията ще се качи драстично. И много хора ще пострадат, в това число и умрат. От студ и от глад.
    Това, че ще умрат здрави, не е голяма утеха.
    Освен това каква алтернатива предлагат зелените?
    ТЕЦ-овете - заради СО2 и сярата - не щем!
    АЕЦ - опасност от радиация - не щем!
    ВЕЦ - пречели на рибите - не щем!
    Ветрогенераторите - били на пътя на птиците - не щем!

    Какво предлагат? Как да добиваме енергия?

  55. 55 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 622 Неутрално

    До коментар [#53] от "mushashi":

    Представил си три статии, и то не оригиналите, а медийни представяния. По темата вероятно има над 3000.

  56. 56 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#55] от "peaspiring":

    Има.И си правя извод, че няма категорични доказателства, че повишението на температурите е вследствие на повишени нива СО 2 от човешка дейност.И второ че температурите постоянно ще се повишават и че няма да останат на това ниво или дори да се понижат.Интересно ще е колко ще е измерената средногодишна температура за 2017г.При положение, че имаме най-студеният януари от 70 години насам.Говоря за средномесечни температури-иначе в отделни дни е имало и по-ниски температури.

  57. 57 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 622 Неутрално

    До коментар [#56] от "mushashi":

    Ок, направил си си изводите. Но правилната комуникация на това е, че според теб, няма категорични доказателства за тази теза. А не че разни хора били мошеници, и видите ли, нагласяли цифрите (не че не го правят, де. Всеки учен гледа да стъкми доказателствата по неговата си теория).

  58. 58 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    [quote#57:"peaspiring"]А не че разни хора били мошеници, и видите ли, нагласяли цифрите (не че не го правят, де. Всеки учен гледа да стъкми доказателствата по неговата си теория).[/quote]
    Проблемът е че борбата с глобалното затопляне се превърнало в хранилка,в която се изливат стотици милиарди всяка година.Учени правят кариера като постоянно врещят колко страшно ставало,фондации и НПО усвояват пари.Налагат ни да правим ток от фотоволтаици,вятърни перки и други подобни.Като естествено тока се изкупува на преференциални цени.А най-интересното е,че реално нищо не се прави.Така или иначе Китай и Индия не се съобразяват с изискванията,а за планетата няма значение къде е произведен СО2.
    Аз съм последният човек,който е против екологията.Но тези стотици милиарди могат да се дават за действително екологични проекти-например да се субсидират хората да не използват въглища за отопление,залесяване на гори,изграждане на пречиствателни станции и други подобни.А реално тези пари се дават да се врещи ,че има глобално затопляне.

  59. 59 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    [quote#57:"peaspiring"] А не че разни хора били мошеници, и видите ли, нагласяли цифрите (не че не го правят, де. Всеки учен гледа да стъкми доказателствата по неговата си теория).[/quote]
    Виждаш какво правят от НАСА-самите те установяват,че ледът в Антарктида се увеличава.Ама веднага ни внушават,че това нямало значение,а си имало глобално затопляне.Е хайде де-ледът се увеличава пък имало глобално затопляне.Щото и те са на хранилката"борба с глобалното затопляне".





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK