Цветанов: В Германия Радев направи признание за управлението на Борисов

Цветан Цветанов

© Велко Ангелов

Цветан Цветанов



Зам.-председателят на ГЕРБ Цветан Цветанов препоръча на опонентите си от БСП да слушат внимателно изказванията на президента Румен Радев, които определи като различни от тезите от предизборната му кампания и от това, на което социалистите залагат сега. Пред БНТ Цветанов благодари на Радев, който по думите му дал висока оценка за управлението на ГЕРБ. Той имаше предвид изказването на президента при посещението му в Германия вчера, като изтъкна, че той е говорил за България като за стабилна и предвидима държава с икономически ръст и ниски нива на безработицата.


"Мога да кажа, че това е едно признание за управлението на Бойко Борисов", обобщи Цветанов. Зам.-председателят на ГЕРБ изтъкна, че България не бива да е разделена след предсрочните избори, а политическите лидери трябвало да оставят възможността да си говорят. Припомни последната декларация на БСП от трибуната на 43-ото Народно събрание, която нарече "изключително агресивна".


Цветанов определи като постижими обещанията на ГЕРБ за минимална заплата от 650 лева и увеличаване на средната до 1500 лв. "Да, и ние сме допускали грешки в управлението, но сме постигнали икономически възход, който днес да ни дава основания да говорим за увеличаване на заплатите, 8% безработица", изтъкна той. Увери и че за ГЕРБ ще бъде приоритет приемането на законодателни промени, свързани с инициирания от "Шоуто на Слави" референдум.


Очаква се до четвъртък да приключат обсъжданията с местните структури на ГЕРБ за попълването на партийните листи за предсрочния парламентарен вот. "След това следва обсъждане в Изпълнителната комисия и, разбира се, окончателното решение ще бъде на Борисов", каза той.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (110)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1332 Неутрално

    Да го казва това и в Бг президентът

  2. 2 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Цвъки явно още не е разбрал, че има политици, които като отидат навън не бързат да очернят страната си заради вътрешнопартийни дивиденти.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  3. 3 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    "... като изтъкна, че той е говорил за България като за стабилна и предвидима държава с икономически ръст и ниски нива на безработицата."

    Забрави нещо много съществено ... и перфектни магистрали, пред които германските аутобани бледнеят. Да сте виждали затворена българска магистрала? Няма и да видите. Може да сме кочинка, но с магистрали като слънце.

    TAKE THE RED PILL!
  4. 4 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2021 Неутрално

    "Увери и че за ГЕРБ ще бъде приоритет приемането на законодателни промени, свързани с инициирания от "Шоуто на Слави" референдум"

    ТОВА ДОБРЕ!

    УТОЧНЕНИЕ: СТАТИИТЕ ПОД КОИТО ПОСТВАМ ИЗРАЗЯВАТ ИЗЦЯЛО МНЕНИЕТО НА ДНЕВНИК И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЪВПАДАТ С МОЕТО МНЕНИЕ
  5. 5 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Ей, гоУемо фукане с тоя "растеж"..:-) Това че е постигнат единствено чрез "вътрешно потребление" на чужди туристи и откриване на фабрички със заплати по 500 лева май никой не му обръща внимание..:-)

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  6. 6 Профил на Daniboy
    Daniboy
    Рейтинг: 767 Неутрално

    Цветанов какво обяснява?

    Какво е казал един човек пред други по повод на трети?

    И мисли че имаме нужда от преразказ с елементи на "разсъждение"?
    И последно признават ли го Радев за авторитет?
    Или само ако мислят че могат да извлекат някаква файда?

    „Товарете портокалите в бурета. Братя Карамазови”
  7. 7 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 515 Неутрално

    ГЕРБ си е БСП, нищо ново.

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  8. 8 Профил на kalingeorgiev
    kalingeorgiev
    Рейтинг: 294 Неутрално

    [quote#0:"Dnevnik"]Припомни последната декларация на БСП от трибуната на 43-ото Народно събрание, която нарече "изключително агресивна. [/quote]

    Ами за съжаление, това върви на политическия пазар. Тук колкото повече псуваш, наплюваш, викаш високо и се биеш в гърдите, толкова повече гласове можеш да спечелиш.

    Загниваща РУСИЯ: https://youtu.be/LslDx7X3gLE
  9. 9 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Тези пък. Самовлюбения ЦЦ. Всичко е признание Само за ВАС, парите ги дадохте Само ВИЕ, хубавите неща ги сътворихте само ВИЕ, а за лошите неща които някой каже за България е виновен Само мат'ряла или Предишните.
    Какво искаш да каже за България Радев в чужбина бе "нашия"? Да отиде и да я оплюе на публично место ли ?

  10. 10 Профил на exit13
    exit13
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Ако Борисов беше кадърен и отговорен управник щеше да изкара поне един пълен мандат. Не може когато ти скимне да захвърлиш всичко и да избягаш това не ти е селския хоремаг.

  11. 11 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1134 Весело

    [quote#3:"Beyond"]Забрави нещо много съществено ... и перфектни магистрали, пред които германските аутобани бледнеят. Да сте виждали затворена българска магистрала? Няма и да видите. Може да сме кочинка, но с магистрали като слънце.[/quote]

    На Тодор Живков, с помощта на Съветския съюз, не му стигнаха 45 години, за да построи магистралите. Да видим на неговия бодигард Бойко, заедно с Европейския съюз, ще им стигнат ли още 45 години, за да ги довършат.

    TAKE THE RED PILL!
  12. 12 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3422 Неутрално

    "Мога да кажа, че това е едно признание за управлението на Бойко Борисов".Корнелия Нинова ще разясни на президента,че се отклонява от правата линия на Партията.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1330 Весело

    До коментар [#12] от "chicago514":
    [quote#12:"chicago514"]Нинова ще разясни на президента,че се отклонява от правата линия на Партията.[/quote]
    Партията няма крива линия!!!

  15. 15 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 905 Неутрално

    ,,...8% безработица", изтъкна той.''

    -Още може ца спадне, като безработните не ходят да се записват в бюрата по труда и като част от тях емигрират или като някои все пак се докопат до заветната пенсия, макар и в намален размер.

  16. 16 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1669 Весело

    БСП, ДПС, ДСБ, Да България не харесват това...

  17. 17 Профил на Офелия Груева
    Офелия Груева
    Рейтинг: 308 Неутрално

    "8% безработица"
    ----------
    Като стана дума за намалението на безработицата, редно е да погледнем има ли увеличение на заетостта.

    Има ли повече работни места, или доста от хората в работоспособна възраст просто емигрираха?

    1.Този, който ходи на два крака, е враг. 2.Този, който ходи на четири крака или има крила, е приятел.3. ..... 7.Всички животни са равни.
  18. 18 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2671 Неутрално

    До коментар [#3] от "Beyond":

    Както сте забелязали ни сме си кочинка и няма как магистрали строени от местни в кочинката да станат много по различни от цялостната мърлящина. Това че ги имаме ( без да сме ги платили да не забравяме, 80% са ни подарък) и това че все пак стават за ползване си е голямо, голямо постижение.

  19. 19 Профил на tall_ship
    tall_ship
    Рейтинг: 525 Неутрално

    До коментар [#9] от "Калата":

    Цецо си остава на партийното ниво, нито на йота не израства пък и не се и стреми.Растежът, строежите и другите успехи не са на ГЕРБ, направил ги е българския народ, въпреки ГЕРБ. А Радев му показа държавническо поведение. Навън за България трябва да се изтъкват положителни неща, да се представя една тенденция на развитие на страната. Контрапункт на поведението на ГЕРБ в историята с ООН.

    FILII MARIS SUMUS
  20. 20 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Весело

    До коментар [#3] от "Beyond":

    След Борисов , ще останат усмиваните магистрали , а след други "политици" ... само спомена за трибуквие в устата им .

  21. 21 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Да, ЦЦ, такива политици като Радев искаме! А не като вашия предводител, като види зора, хвърля кърпата. И то за втори път. Тогава защо да го избираме, като пак ще направи това?!

  22. 22 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    До коментар [#20] от "aboto":

    Така е, хубаво е че ще останат, за да може и бъдещите поколения да се дивят на качеството на работа на гербавите, ненадминато в Европа, всъщност и по света.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  23. 23 Профил на az22
    az22
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Герпаджийте, искаме радикална съдебна реформа! Без ВНС това няма как да стане!

    Конституцията на една държава се основава на морала на своите граждани
  24. 24 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Ами срещу фактите може да се говори само пред селския необразован електорат на БСП, ама в Германия освен истината, друго не минава А истината е: "стабилна и предвидима държава с икономически ръст".
    Е за ниските нива на безработица не съм съвсем съгласен - ниска е само в големите градове и сред хората с добро образование и квалификиция.

  25. 25 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    “Цветанов определи като постижими обещанията на ГЕРБ за минимална заплата от 650 лева и увеличаване на средната до 1 500 лв.”

    Първият кабинет на Борисов падна заради мизерията!
    През втория си мандат, той в никакъв случай не промени нещата към по-добро, за да очакваме да го направи, ако го изберат отново! Така че, всеки да си прави сметката и да гласува с портфейла си!

    I Want To Believe
  26. 26 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    До коментар [#23] от "az22":

    Другарката Бъчварова каза че съдебната реформа е завършена, а другарят Борисов похвали прокуратурата и съдиите. Кой ви е позволил да искате съдебна реформа па на вас, я бързо на оперативка!

    Обичам да грухтя и плюскам.
  27. 27 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Когато един народ допусне физкултурници да се учат на техен гръб, наистина може да изчезне.

  28. 28 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 686 Неутрално

    Е, има разлика в първите срещи на Радев и посещенията на сикаджията в Берлин и Брюксел през 2008-2009 г., когато заедно с Илиева и Желева изливаха кофите с помия върху България, за да спрат еврофондовете.

    Да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  29. 29 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2941 Любопитно

    "....разбира се, окончателното решение ще бъде на Борисов..."

    Хм...това уточнение може да се разбира и тако (преди изборите) и вако (след изборите)......

  30. 30 Профил на az22
    az22
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Западняците тупат баце по рамото защото им играе по свирката. Ако комунягите покажат, че ще слушкат колкото баце и те ще получат същото потупване по рамото. А ако не слушкат: веднага ще им спретнат едни демострацийки - Румъния е пресен пример. Но като цяло, западняците не им пука как се живее на територията. Даже и като туристическа дестинация сме им безинтересни. Ако им станем интересни, значи сме ги ядосали и тогава ще ни забършат няколко шамарчета. Питайте Орешарски!

    Конституцията на една държава се основава на морала на своите граждани
  31. 31 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2267 Неутрално

    Почнаха с благодарностите и признанията. Очаквано!

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1251 Неутрално

    ГЕРБ са единствената партия, която не се плаши от референдума!

    Това е много показателно!

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  34. 34 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2255 Неутрално

    Тя държавата каквото е подтигнала е въпреки герб,а не благодарение на герб.

    В Русия съм! В Русия съм!
  35. 35 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2494 Неутрално

    Как ще изпълнят обещанието си минималната работна заплата да бъде 650 лв, а средната 1500 като Бойко Борисов се води по свирката на Слави Трифонов, че НС трябвало да се занимава само с промяната на изборния кодекс и да се саморазпусне насрочвайки нови избори. Само на избори ли ще си играем и от къде накъде са сигурни, че ще имат абсолютно мнозинство при следващи избори.

  36. 36 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Весело

    До коментар [#23] от "az22":


    [quote#23:"az22"] искаме [/quote]

    Ами дайте нещичко , знаем , че само искате .

  37. 37 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 519 Неутрално

    [quote#25:"2.5"]Първият кабинет на Борисов падна заради мизерията! [/quote]Ами не - нищо не си разбрал! Първия кабинет на Борисов падна заради това, че си позволи да преразгледа и спре неизгодните енергийни проекти на Русия в България - гьола "АЕЦ Белене" и "Южен поток" по начина, по-който беше съставен - всичко за Русия, а за България каквото ни отпуснат. Спирането на тези проестни не се хареса на Русия и тя плати едни пари на хора като Сидеров, Петното, Бареков и т.н. за да организират "спонтанни" протести. Удобно беше използван момента с високите февруарски сметки за ток и ето - появи професия "протестър".

  38. 38 Профил на az22
    az22
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#33] от "mr.lottalove.":
    Мисля, че се лъжеш, но времето ще покаже кой е прав.

    Конституцията на една държава се основава на морала на своите граждани
  39. 39 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2255 Неутрално

    До коментар [#33] от "mr.lottalove.":

    "ГЕРБ са единствената партия, която не се плаши от референдума! "

    Къде бяхте тогава два месеца?
    Защо не намалихте партийните субсидии?
    За 30 секунди работа е!
    Никога повече ГЕРБ!

    В Русия съм! В Русия съм!
  40. 40 Профил на az22
    az22
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#36] от "aboto":Какво да дадем?

    Конституцията на една държава се основава на морала на своите граждани
  41. 41 Профил на sega_007
    sega_007
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Има ли още някой да вярва, че Цветанов не е идиот !?

  42. 42 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 8139 Неутрално

    Не е необходимо да тръбим по света за нашенските кривици

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  43. 43 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Весело

    До коментар [#22] от "Свинчуга":

    Все пак ще има на какво да се веселят , докато след Радан няма да остане дори една пътека в полето (защото в гората е страшно) .

  44. 44 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2975 Неутрално

    До коментар [#35] от "voyko":

    Хванаха се, като удавници за така наречения референдум...! Просто в него видяха възможност да си купуват местата в парламента! Естествено и дума не казаха, за намаляване на субсидията си...!
    Следващите няколко парламента ще са пълна сбирщина от всякакви утайки и нищо добро не ни чака...!

    Бивш tww09306483.
  45. 45 Профил на martin_penev
    martin_penev
    Рейтинг: 233 Неутрално

    А, господин Цветанов какво казва за Бойко Борисов по света? А и за България? Някой ако знае, да не премълчава.

  46. 46 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1251 Неутрално

    [quote#39:"Веселин Дечев"]Къде бяхте тогава два месеца? [/quote]

    Дечев, всички други са против, а ГЕРБ бяха малцинство в предишния парламент, ако още не си загрял!

    Но народът ще оцени кои застават зад исканията на референдума!

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  47. 47 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6137 Неутрално

    До коментар [#2] от "Зарзават":

    Нали президентът, след като е избран и встъпил в длъжност, вече нито е политик, нито е партиен кадър. Така че, той не е в тази група.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  48. 48 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#40:"az22"]Какво да дадем?

    Това което искате !

    Бъди такъв , какъвто искаш да съм аз !!!

    До коментар [#40] от "az22":

  49. 49 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3521 Неутрално

    Виж тиии.., президент Радев работел за изборната кампания на ГЕРБ. А това че Герджиков даде срок 2 седмици на служебните министри да изкарат кирливите ризи на бишите управляващи, едва ли е работа на Радев? Най-вероятно Герджиков се престарава.

  50. 50 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#39] от "Веселин Дечев":

    Не помня някоя друга парламентарна група да се опита да намали субсидията, а ГЕРБ да й е попречил. А?

  51. 51 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2330 Неутрално

    "Цветанов: В Германия Радев направи признание за управлението на Борисов"


    Признанието на комунистите не ни интересува! Признанието на Европа е най-важно! А оценката на Европа е категорична: България е най-корумпираната и най-бедната страна в ЕС! След 4 години управление на герберската мафия и 10 години на комунистите, това е резултатът! Гласуваме доверие на десницата - Нова Република!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  52. 52 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 627 Гневно

    нагъл. Като всеки гербераст.
    А какво да направи Радев?
    Да каже на германците как крадете и как падат лампи и убиват хора?
    Това ли да каже?

  53. 53 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    До коментар [#43] от "aboto":

    Това ще е голяма веселба, като с гьола и Цанков Камък на другарите Станишев и Доган. Все пак и Б отбора на БКП трябваше да се разпише, няма как.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  54. 54 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 627 Неутрално

    [quote#41:"sega_007"]Има ли още някой да вярва, че Цветанов не е идиот !?[/quote]
    Добър въпрос, но... Изненада! Има.
    и то си личи. По лампите в тунелите.

  55. 55 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#44] от "tww09306483":

    Никой не споменава , как "мажоритарките" ще си избират правителство и КОЙ ще стои зад него , щом като са надпартийни ?

  56. 56 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2975 Неутрално

    До коментар [#55] от "aboto":

    Тъй де...! Как всъщност абсолютно и мажоритарно избраните ще излъчат правителство? На коя партия ще се връчва мандата? Какво значение има, че ще се симулира мажоритарност, като кандидатите така или иначе ще са партийно издигани?! Отделно предполагам, че както и досега уж избрани мажоритарно ще могат да се отказват в полза на някой друг, което съвсем обезсмисля подобни упражнения. И в последния парламент имаше депутати, които влязоха с чужди гласове от преференциите, ама в ГЕРБ много удобно го забравят! В моя избирателен район има такъв случай...! Тоест някой обира преференциалния вот и после се отказва в полза на партийно определен кандидат! Нещо такова предполагам, ще е бъдещата "мажоритарност"! Изобщо не се знае, какво ще измислят и какво ще гласуват, като закон. Струва ми се, че неизвестните са много повече и крайния резултат ще е калпав изборен закон с непредвидими последици, които следващите няколко парламента ще преправят и нагласяват...!

    Бивш tww09306483.
  57. 57 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#53] от "Свинчуга":

    Не съм чул , някой да е отказал да ползва магистралите - защото ги е построил Бойко - даже обратно , джиткат до морето за два часа , а гьола ще има значение , само ако го зарибят със ... сьомга !

  58. 58 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2975 Неутрално

    До коментар [#33] от "mr.lottalove.":

    Защо тогава ГЕРБ не излъчи работещо правителство с друг министър-председател, примерно...?!
    Значи някъде другаде ги стяга...! В последния момент се сетиха, за оправданието "референдум" и се закачиха за него. Когато реално можеха да работят за него или за други реформи, се дръпнаха по елементарно глупав начин...!

    Бивш tww09306483.
  59. 59 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    [quote#33:"mr.lottalove."]ГЕРБ са единствената партия, която не се плаши от референдума!

    Това е много показателно![/quote]

    Иска ли питане? Как мутризацията ще изплаши герберастията? Та те са си синоними. От друга страна, главния мутрак не е известен с изключителната си смелост. Колкото и да се е налял напоследък, все му липсват ония, мъжките 100 грама. Пак хвърли пешкира по никое време.

  60. 60 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#56] от "tww09306483":

    Има и друго , кои ще бъдат министрите които ще застанат зад "светата троица" Симеонов , Каракачанов и Сидеров , и най-вече зад Марешки - никога няма да им повярвам !

  61. 61 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    До коментар [#57] от "aboto":

    Одеве една жена се отказа завинаги, като става дума за това къде е онази пълничката магистралостроителка и магистралоремонтираща? Нещо ми залипсва в последно време?

    Обичам да грухтя и плюскам.
  62. 62 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 971 Весело

    [quote#17:"Офелия Груева"]редно е да погледнем има ли увеличение на заетостта. [/quote]
    И защо не погледнете? Или сте свикнали да четете само от листчета? Септември 2016 та спрямо септември 2014 та има 60 хил. ръст на заетите. Интересно дали можете да се сетите къде е най-големите ръст. Едва ли. Упътване:Сирия.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  63. 63 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#61:"Свинчуга"]Нещо ми залипсва в последно време?[/quote]

    До коментар [#61] от "Свинчуга":

    Прав си , и още повече ще ти залипсва , но и децата докато не се опарят , не знаят , че работещ котлон не се пипа !

  64. 64 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Весело

    До коментар [#61] от "Свинчуга":

    Човеко , ако телевизията не ти стига ... е къде е Румъния - иди и питай , пари ли котлона!

  65. 65 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 971 Весело

    До коментар [#51] от "Rim":

    Всяко яйце бомба, всяка кокошка летяща крепост срещу агресора!

    Браво еКатеринке! Дръж високо комунистическия морал и комсомолското дръзновение за постигане на пълна победа на предстоящите избори!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  66. 66 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    До коментар [#63] от "aboto":

    Тоя котлон гори тонове банкноти за да може след няколко последователни цикъла на Карно да стопли кафето на Дебелян и Тикван. Ужасно неефективно ако питаш мен, хубаво е че го пенсионираха преждевременно.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  67. 67 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#56] от "tww09306483":

    Сега ми мина през главата мисъл : Трябвали да има партии и лидери на партии , след като ще си избираме "личности" , и друго социолозите как ще мерят рейтинги , или ще фалират ?

  68. 68 Профил на Офелия Груева
    Офелия Груева
    Рейтинг: 308 Неутрално

    До коментар [#62] от "tribiri":

    Къде да погледнем, другарю? Който използва цифрите, той трябва да се обоснове. Защото ние като погледнем около себе си виждаме само роднините и приятелите, които заминаха зад граница. Нови фирми, нови работни места, аз поне не виждам в района, в който живея. Редно е ако ги има - да се похвалят. Какво лошо има в това? С толкова човека са намалели безработните - толкова новорегистрирани работещи. Останалото е ала-бала. Дайте по-конкретни данни, като искате да ви се отчитат и признават успехите. Във ваш интерес е, имахте отрицателен вот. Може пък хората да не ви разбират?

    1.Този, който ходи на два крака, е враг. 2.Този, който ходи на четири крака или има крила, е приятел.3. ..... 7.Всички животни са равни.
  69. 69 Профил на palivec
    palivec
    Рейтинг: 266 Неутрално

    Теоретично е възможно ако стадо маймуни се разлудуват в печатница да се получи страница смислен текст.Другарят Президент хвърля думи в пространството както му падне,а някои хора като Цветанов разсъждават върху тях. Нямат си друга работа.

  70. 70 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 971 Неутрално

    До коментар [#68] от "Офелия Груева":

    Ами има сайт на НСИ другарко! Има меню Пазар на труда. Има краткосрочна статистика и има динамичен ред.

    Предполагам не очаквате да намерите тези данни в наръчникът на партийния агитатор!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  71. 71 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Разстроено

    До коментар [#56] от "tww09306483":

    В тази връзка да Ви разкажа случка с такъв "мажоритарно" избран местен дерибей преди време .
    Та хрумнало му на "Хубавия" човек , да построи язовир над селото , но хората се сетили , че ако се скъса стената , ще удави селото . Тогава ТОЙ им отговорил : Строите , аз отговарям !!!
    Нали е мажоритарно избран !!!

  72. 72 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 814 Неутрално

    "Радев направи признание за управлението на Борисов"

    Едната секция на БКП отдала признание на другата секция на БКП.
    Както едно време се казваше - да живеят всички БеКаПета ...

  73. 73 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2267 Неутрално

    " Цветанов благодари на Радев "
    "Цветанов препоръча на опонентите си от БСП да слушат внимателно изказванията на президента Румен Радев"
    "В Германия Радев направи признание за управлението на Борисов"
    "дал висока оценка за управлението на ГЕРБ"
    КАКВО РАЗБИРАТЕЛСТВО !!!
    Интересно защо нямаше такова разбирателство между ГЕРБ и президента, издигнат от ГЕРБ?

  74. 74 Профил на StanDim
    StanDim
    Рейтинг: 458 Неутрално

    [quote#55:"aboto"]Никой не споменава , как "мажоритарките" ще си избират правителство и КОЙ ще стои зад него , щом като са надпартийни [/quote]
    Вие сте си отговорили на въпроса. "Мажоритарките КОЙ" винаги са стояли над партиите, медиите и разни шоуа. Явно вече им нямат доверие и сега "надпартийните, надмедийните и т.н." искат да се появят в НС, МС и т.н. за да си свършват работата сами. Кинтите за раздаване понамаляха....

  75. 75 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#46] от "mr.lottalove.":

    [quote#46:"mr.lottalove."]Но народът ще оцени кои застават зад исканията на референдума!
    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален![/quote]

    Мокри, мокрииии сънища ...

  76. 76 Профил на Офелия Груева
    Офелия Груева
    Рейтинг: 308 Неутрално

    До коментар [#70] от "tribiri":

    Ясно. Данни и анализ няма да видим. Трябвало сами да проверяваме. Жалко, оставаме си с подозренията. А вие си повтаряйте само наръчници, листчета, флашки. Щом това ви успокоява, а не ви притеснява отрицателния вот. После пак автентичните десни ще са ви виновни.

    1.Този, който ходи на два крака, е враг. 2.Този, който ходи на четири крака или има крила, е приятел.3. ..... 7.Всички животни са равни.
  77. 77 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#44] от "tww09306483":

    [quote#44:"tww09306483"]Хванаха се, като удавници за така наречения референдум...![/quote]

    Не се притеснявай, това си е спукана надуваема лодка.
    Ще си се удавят.

  78. 78 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Не можах да намеря по-нова статистика, но ето от НСИ малко данни:
    ЗАЕТИ ЛИЦА И КОЕФИЦИЕНТИ НА ЗАЕТОСТ НА НАСЕЛЕНИЕТО НА 15 - 64 НАВЪРШЕНИ ГОДИНИ ПРЕЗ 2015 ГОДИНА
    Общо 2 973.5 62.9%
    Или с други думи, 37,1 % от работоспособното население НЕ работи и НЕ се осигурява /освен здравно може би/. Толкова за 8-те процента безработица в България.

  79. 79 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 2267 Неутрално

    Цветанов определи като постижими обещанията на ГЕРБ за минимална заплата от 650 лева и увеличаване на средната до 1500 лв.

    Защо тогава подадоха оставка, а не направиха бюджета за 2017-та година така, че да заложат тези изпълними обещания? И тогава щяха да върнат загубеното доверие на избирателите, заради което уж подадоха оставката. И щяха да спестят доста неразбории – като поставянето на Плевнелиев в ситуация да откаже съставяне на служебно правителство, като недостига на време за въвеждане на машинното гласуване, като оставянето на България без еврокомисар и пр.

  80. 80 Профил на danid
    danid
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Демагогия и популизъм. Всяко негово изказване е такова. Много ми се иска повече да не го виждам в политиката този човек. Докато на изказване на Борисов мога поне да се засмея, на изказване на този се ядосвам. Много нагло използва думите на Радев за актив на ГЕРБ.
    О, и се опитва да спечели гласовете на гласувалите на референдума!

  81. 81 Профил на Косьо Генчев
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 814 Неутрално

    До коментар [#11] от "Beyond":

    [quote#11:"Beyond"]Да видим на неговия бодигард Бойко ...[/quote]

    Ееее, много го въздигна ... чак пък "бодигард". То трябва поне да има някакво "боди" за да го "гардиш", а при др. Живков "боди не беше много останало.
    Пазвантин му беше и му разтриваше ушаците на дъртия правешки разбойник.

  82. 82 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 971 Неутрално

    До коментар [#78] от "primaxm":

    A от тези между 15 и 64 години, колко са между 15 и 23 и в момента учат и колко са между 55 и 64 и са пенсионирани военни, полицаи и миньори? Несериозно е! Има повишение на заетите от 2250 хил души на 3310. Има подобрение и то в голяма степен заради оръжейната индустрия.
    ВМЗ - заети 2014та 2574, 2016 3259
    Арсенал - 5820 на 7923
    Аркус - 1989 на 2193
    Дунарит - 736 на 902
    И т.н.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  83. 83 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 905 Весело

    [quote#49:"Judjuk"]Герджиков даде срок 2 седмици на служебните министри да изкарат кирливите ризи на бишите управляващи, едва ли е работа на Радев? Най-вероятно Герджиков се престарава.[/quote]
    -Хич даже не се престарава. Той само послуша премиера в оставка. Г-н Борисов, като сдаваше се обърна и му каза:,,Проверете ни'', а Герджиков му отговори:, Няма да ви скършим хатъра я, ще ви проверим''. Така че Герджиков изпълнява указанието на Борисов.

  84. 84 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 971 Неутрално

    До коментар [#76] от "Офелия Груева":

    Ами ето ви и линкче! Какво друго да направя за вас?! Не мога да започна от втори клас!
    http://www.nsi.bg/bg/content/3923/национално-ниво

    Изтеглете си Екселското файлче и си го разгледайте.
    А за военната ни промишленост ви трябва достъп до бизнес регистъра.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  85. 85 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1647 Неутрално

    [quote#25:"2.5"]Първият кабинет на Борисов падна заради мизерията![/quote]Първият кабинет падна заради инспирирани от Русия протести. Идеята беше да дойде БСП на власт и да пуснат Южен Поток и Белене.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  86. 86 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#79:"Fiji"]като поставянето на Плевнелиев в ситуация да откаже съставяне на служебно правителство, като недостига на време за въвеждане на машинното гласуване, като оставянето на България без еврокомисар и пр.[/quote]

    Плевнвлиев , не състави правителство , защото е предусещал Костинброд 2 .
    Колкото до машинното гласуване - просто ми е жал за Вас , колко много ще съжаляват постфактум

  87. 87 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1123 Любопитно

    [quote#58:"tww09306483"]Защо тогава ГЕРБ не излъчи работещо правителство с друг министър-председател[/quote]

    По същата причина, заради която не излъчи и силен кандидат за президент - Баце няма да позволи някой да има шанс да го засенчи. Ако някой покаже повече качества от него (което е неизбежно), Боце е история. В крайна сметка всеки човек в тази партия ще предпочете Томислав Дончев пред мутрата и неговите протежета - Лила, Деса, Цецо, Цеца, Московски и пр.

  88. 88 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1647 Неутрално

    [quote#25:"2.5"]Първият кабинет на Борисов падна заради мизерията! През втория си мандат, той в никакъв случай не промени нещата към по-добро[/quote]Сега БГ е в много по-добро състояние от 2013-та. СРЗ е с близо 100 лева по-висока, безработицата падна на 7%, бюджетът е с милиарди излишък. Не твърдя, че всичко това е заслуга на ГЕРБ. Малка икономика като нашата силно се влияе от външната конюнктура, а тя сега е по-благоприятна от 2009-2012-та. Което ще рече, че и трудностите през първия мандат не бяха основно заради ГЕРБ.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  89. 89 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Любопитно

    До коментар [#79] от "Fiji":

    Запитайте се , защо липсва възторг и при Славчо , и при Мартин Димитров , макар "успехите" им ?!

  90. 90 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 960 Гневно

    За да не ми триете коментарите и да са политкоректни;
    На човекът с шестте апартамента мястото му е в затвора от там може да дава оценки, заедно с Вожда на партията носеща име на цвете.

  91. 91 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2392 Неутрално

    Не разбирам каква е логиката на Цветанов, ама май не само аз.

  92. 92 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#87] от "Paolo Di Canio":

    Опитайте се да си представите ГЕРБ без Боце !

    Ако не можете , попитайте Миро Найденов , и БАСТА по въпроса !

  93. 93 Профил на ham
    ham
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#7] от "Никола Георгиев":

    А пък и двете заедно ,или по-единично ОЗНАЧАВАТ ГРОБ!

  94. 94 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 856 Неутрално

    До коментар [#17] от "Офелия Груева":
    Заети лица, национално ниво, 2014-2016:
    2981,4
    3031,9
    3 052.7
    Коефициент на заетост, нац. ниво, 2014-2016:
    48,0
    49,1
    49,9

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." Шопенхауер
  95. 95 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    [quote#37:"cristo_n"]ми не - нищо не си разбрал! Първия кабинет на Борисов падна заради това, че си позволи да преразгледа и спре неизгодните енергийни проекти на Русия в България - гьола "АЕЦ Белене" и "Южен поток" по начина, по-който беше съставен - всичко за Русия, а за България каквото ни отпуснат.[/quote]

    Ъхъ! Имам един въпрос - безплатно ли пишеш това или си пропуснал датата си за преглед?! Самият Борисов няколкократно повтори, вкл. и Дянков, че Южен Поток не е неизгоден, но в ЕС не ни подкрепят по въпроса! Видимо вече е поомекнал и за Беляне! Иначе фактът, че говори за увеличаване на доходи е признание за дивотиите му по въпроса, признание, заради което изгони Дянков...

    I Want To Believe
  96. 96 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Никой вече не взима на сериозно Борисов и Цветанов.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  97. 97 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Ние сме стабилни в огромната Бедност, в космически високата реална Безработица, ниския икономически растеж и в double dip Икономика, която Борисов, забатачи в тежка криза, продължаваща вече 7ма година.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  98. 98 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#97] от "socialen":


    [quote#97:"socialen"]Икономика, която Борисов, забатачи в тежка криза, продължаваща вече 7ма година.[/quote]

    МРЗ 2010 - 240 лв
    МРЗ 2017 - 460 лв

    А и вие сигурно сте благодентствали през 2010 , а сега "мизерствате" всяка седмица в Гърция , но лаф да става .

  99. 99 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2671 Неутрално

    До коментар [#19] от "tall_ship":

    А защо тоя същия народ не успя да направи нито километър магистрала по времето на царя, после по времето на Станишеф ?.

  100. 100 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2671 Неутрално

    До коментар [#95] от "2.5":

    Южен поток, както беше започнат от Първанов не е особенно изгоден за България - за 20 години ще вземем под 50 милиона долара което е нищо. Но поне не беше на загуба като другите мегаломански глупости. Проблема му беше че е напълно незаконен според европейските правила и съответно няма шанс да стане докато сме в ЕС.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK