Надвиснал парапет от надлез спря движението на влакове край Шумен

Надвиснал парапет от надлез спря движението на влакове край Шумен

© Велко Ангелов



Движението на влакове по линията София - Варна бе временно спряно заради надвиснал парапет от надлез на Околовръстното шосе на Шумен, съобщава "Фокус". Проблемният участък е бил забелязан от машинист, пътуващ към Горна Оряховица. Той е подал сигнал и движението на влакове по линията е било преустановено малко след 9 ч. тази сутрин.


Малка част от парапета е паднала върху контактната мрежа и това е наложило изключването на напрежението по нея в района на Шумен. В момента авариен екип работи по отстраняването на проблема.


Засегнати от инцидента са пътниците от три влака. Те се извозват с автобуси, а другите влакове изчакват на близки гари отстраняването на падналите елементи от парапета.


"След локализирането на проблема забраната за движение на влакове е само за междугарието Шумен – Хан Крум", уточниха от Национална компания "Железопътна инфраструктура", която е собственик на надлеза.

Ключови думи към статията:

Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4392 Неутрално

    "Движението на влакове по линията София-Варна бе временно спряно заради надвиснал парапет..."

    Магистрала "Хемус" от пътен възел "Правец" до пътен възел "Витинска река" и тя затворена.

    Нещастници!?


    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  2. 2 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#1] от "hamiltonf1":

    По-добре да спрат временно движението, от колкото да ти падне лампа на главата нали така ?

  3. 3 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#2] от "sv3tli0":

    По-добре да бяха си свършили работата предварително, а не като ти падне лампата, да бягат от отговорност.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  4. 4 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1671 Неутрално

    Една седмица откакто баце здаде власта(за кой ли път) и държавата почна да се разпада. Нещо много аварии за кратко време, а дали е случайно?

  5. 5 Профил на vucoff
    vucoff
    Рейтинг: 267 Неутрално

    Хубаво е, че са обърнали внимание, преди да е станала някоя беля.

  6. 6 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1127 Весело

    Наследеното от социализЪма се разпада и капитализът и демокрацията се разпадат заедно с него.

    TAKE THE RED PILL!
  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4392 Неутрално

    До коментар [#2] от "sv3tli0":

    От 2005 до сега все е спирано движението, и пак е плачевно. Смисълът е, че за едни прости лампи и парапети - първо, загинаха и бяха ранени хора през годините и второ, още малко и ще бъде блокирана държавата...(в момента хилядите пътуващи към София го усещат най-добре)

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  8. 8 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 5576 Неутрално

    Всяко съоръжение трябва да се поддържа, това означава за него да се отделят пари за поддръжката му и най-вече контрол!

    karabastun1@abv.bg
  9. 9 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    До коментар [#5] от "vucoff":

    Като цяло още по-рано е трябвало да обърнат внимание. В НКЖИ има длъжността кантонер чиято работа е точно такава - да обикаля в района си и да сигнализира за евентуални опасности. Проблемът обаче е, че в повечето случаи става дума за нискоквалифицирани служители, без образование и стимули за работа.

  10. 10 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 5576 Неутрално

    До коментар [#9] от "VR|46":

    Стимулите за работа са - да се изволнят и опандизят Софийските началници, а надолу бързо-бързо ще се задвижат!

    karabastun1@abv.bg
  11. 11 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1671 Неутрално

    До коментар [#9] от "VR|46":

    Каква квалификация ти трябва да видиш провиснал парапет или да установиш разхлабен или липсващ крепежен елемент?
    Има ги сега но са им дали учасъци по стотина километра които няма как да се обходят.

  12. 12 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3693 Неутрално

    Отново ремонт на ремонтите.
    И отново виновни няма. А цените на винетките не се променят.

  13. 13 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    2 милиарда лева публични средства отиват в "санирането" на частни имоти, а публичната инфраструктура е в окаяно състояние.

  14. 14 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    До коментар [#10] от "karabastun":

    Това е един от проблемите. Но има и други - мой познат води курсове в НКЖИ за определени длъжности в компанията. За тях се изисква средно образование, обаче кандидатите все повече са цигани без такова. Нямам нищо против тях в случая, но как може да се поверяват отговорни задачи на хора които не могат да четат и пишат или им е трудно да разпознаят даден сигнал? Заплатите са около минималната и няма хора които да искат да работят в тези условия. И все повече се влошават нещата - хора без нужния ценз следят за сигурността в жп инфраструктурата.

  15. 15 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 873 Неутрално

    [quote#3:"The_Curious"]

    По-добре да бяха си свършили работата предварително, а не като ти падне лампата, да бягат от отговорност.[/quote]
    Ами като не са поддържани от десетилетия тия съоръжения, сега, макар след лампата да се е появило желание да си вършат работата, то може да се изрази най-много в това, когато нещо е зависнало, а не е паднало от раз, да спрат движението под него.

  16. 16 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    До коментар [#11] от "telqk":

    Глупости, един кантонер няма как да отговаря за стотина километра. Квалификацията изисква най-вече това да имаш отговорност към работата си и да си я вършиш.

  17. 17 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 5576 Неутрално

    До коментар [#14] от "VR|46":

    Ми какво да очакваме при фактическата демографска ситуация - навсякъде е така!
    Трябват пари и КОНТРОЛ!

    karabastun1@abv.bg
  18. 18 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#3] от "The_Curious":
    До коментар [#7] от "hamiltonf1":

    Ако трябва да сме изкрени България тъне в разруха прекалено дълго време, че сериозно да очакваме качествено стопанисване.
    (Друго ядче казано, "разпадаме се"..)

    Със сигурност би следвало да има гаранции за ползване, все пак плащаме и винетки и данъци и т.т.

    Но инцидентите/авариите се случват. Така както падна въпросната лампа, всекидневно стават стотици катастрофи по вина на шофьорите, но това се приемама едвали не за нормално..
    Няма смисъл да се демонизират АПИ и т.т., но трябва да се накажат всички виновни. (това което никога не се случва..)

  19. 19 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 594 Весело

    ПОГЛЕДНИ НАГОРЕ И НАСТРАНИ , ОСЛУШАЙ СЕ И СКАНИРАЙ И АКО НЕ ПАДА НИЩО ПРЕМИНИ !
    Такъв ще бъде най-новият пътен знак в Бг-то !

  20. 20 Профил на loy30529393
    loy30529393
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#13] от "мики маус":

    Малко пари ли са отпуснати за инфраструктура? И парите за саниране ли трябва да се насочат към инфраструктурата? Тая инфраструктура се превърна в една бездънна яма. И накрая убити по пътищата.
    Ай мислете като тролите!

  21. 21 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    [quote#20:"el__paco"]Малко пари ли са отпуснати за инфраструктура? [/quote]

    Умнико, очевидно парите са малко! Или не достатъчно добре управлявани, все едно, резултатът е видим навсякъде - паднала лампа в тунел и строшен парапет, изяден от корозия.

    Не желая с моите данъци да бъде опакована твоята панелка, която ползваш само ТИ. Искам с парите ми да се строят пътища и ЖП линии, да има образование и здравеопазване, което да ползваме всички НИЕ и така да се развиваме като държава.
    Утре ще ревнете да ви сменят и асансьорите, понеже не си събирате таксите.

    Знам, че едва ли ще ме разбереш.

  22. 22 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 564 Неутрално

    [quote#9:"VR|46"]В НКЖИ има длъжността кантонер чиято работа е точно такава - да обикаля в района си и да сигнализира за евентуални опасности.[/quote]
    Значи кантонера, дето гледа да линията да се качи на надлеза, че да провери парапета? Отделно поне 20 години няма кантонери, дето всеки ден да обикалят - нито по пътищата, нито по жп линиите.
    Засечено е падането на парапета след като е дал на късо контактната мрежа.

  23. 23 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 564 Неутрално

    [quote#15:"usero"]Ами като не са поддържани от десетилетия тия съоръжения,[/quote]
    А да прочетеш малко кога е казано, че тунела е опасен, кой е спечелил търга и как 10 години вече не могат да започнат ремонта!

  24. 25 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3559 Неутрално

    Вчера писах, че България е една руина и безброй сгради, съоръжение и всякакви конструкции и части от тях, висят със страшна сила, оставяйки все още на място благодарение на случайността и капризите на времето. Още днес потвърждават думите ми, а утри пак......... Не пиша произволно имам маса наблюдения, благодарение на мои професионални обязаности. И всичко това е защото България се управлява от бандитски групировки, които единствено мислят как още да я осмучат. Опомнете си българи, стига сте крепели криминални структури.

  25. 26 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3559 Неутрално

    Президент на РБ, генерал Румен Радев много скоро ще трябва да събере служебното правителство, за да обяснят, кое, какво, как и накъде. Щото ние, които го избрахме това искаме.

  26. 27 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#18] от "sv3tli0":

    [quote#18:"sv3tli0"]Но инцидентите/авариите се случват. Така както падна въпросната лампа, всекидневно стават стотици катастрофи по вина на шофьорите[/quote]

    Ми не, не са виновни шофьорите, а КАТ, че не си върши работата. Шофьорите навсякъде са еднакво нахални, но когато знаят, че наказанието е неизбежно, се смиряват и обратното - когато може да се излъже, стават арогантни. Същата е ситуацията и с АПИ - до като могат да кретат по стария начин, що да работят нормално?
    Та, не демонизираме АПИ, направо си ги обвиняваме, че не са си свършили работата, а са взели пари. Щото би следвало за похарчени от бюджета пари, да има резултат сравнително отговарящ на направените разходи. Ама няма, щото няма на първо място политическа воля за това. И фукнята за отговорност сега е, да хвърлим вината на някой, без да вземем дългосрочни мерки. Простотия, както винаги.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!
  27. 28 Профил на sv3tli0
    sv3tli0
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#27] от "The_Curious":

    По твоята логика всички хора са невинни, че имат възможност да си правят каквото искат. И имаш доста право..
    Така мислят и политиците и полицаите и АПИ и гражданите.

    В тази логика, кой за какво ти е виновен, след като сме един народ, който действа по един и същи начин? От отговорните, до пострадалите и до сеираджиите.

  28. 29 Профил на loy30529393
    loy30529393
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#21] от "мики маус":

    Две думи не можеш да напишеш без да използваш персонални обиди, което е ясен индикатор за начин на общуване и манталитет.
    Явно никога няма да разбереш, че колкото и милиарди да се насочват към пътища и тунели, инфраструктурата няма да бъде на нужното ниво.

  29. 30 Профил на The_Curious
    The_Curious
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#28:"sv3tli0"]кой за какво ти е виновен[/quote]

    Всеки отговаря за собствените си действия т.е. когато има закони, законотворците - ако законите са калпави, съдебната система, ако не отсъжда според законите и изпълнителната власт, ако не изправя нарушителите пред съд.
    В този ред на мисли, ако ти плащат да поддържаш път, но бюджета не стига да го ремонтираш качествено и шефа ти крие докладите за опасност - напускаш, за да не носиш отговорност за катастрофите. А ако не си написал доклад за опасност, следва да полежиш малко, че не си свършил работата, за която си взел пари.

    Nothing else, but more or less the bitter truth!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK