Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
И двадесет пъти да падат и двадесет българи да убият властта на ДС КГБ мафията не е интересува нищо освен:да се краде и източва българия!!!! питайте раздавачът на порции големият ромски дръндарски "иганин вечно пияният слуга на Масква Дс агент и на КГБ Сава..оа пардон Ахмет доган
Изключителна безотговорност. Ако няма пари, може да ги свалят поне. Един тунел без осветелние е по-добре от падащи върху колите лампи. Но пък щеше да е по-очевидно колко се поддържа.
"Четири години по-рано е обявена обществена поръчка за ремонт на тунела, която без конкурс е възложена на свързан с ДПС консорциум. През 2007 г. по договора са преведени авансово 2.4 млн. лв., но до ден днешен не са извършени никакви строително-монтажни работи от фирмата. Държавата завежда дело през 2012 г., което приключва на първа инстанция в нейна полза през август 2016 г."
А, ма то някой дал пари (без конкурс) на някой да ги оправя ламБите през далечната 2005 парите ги няма и лампите неоправени?
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
Значи през 2007 г. Тройната дава 2,4 млн на фирма на ДПС, парите изчезват и 10 години държавата не може и не иска да си ги върне. Сигурен съм, че осъдени няма, а въпросната фирма под някаква форма е спечелила след това десетки милиони от търгове. А иначе ГЕРБ били противници на ДПС...
До коментар [#9] от "sdafcef":
Така е! Полицаят е трябвало да напише "движение с несъобразена с пътните условия скорост", а не някакви глупости за падащи лампи. Нали и той и агенцията си вземат парите от едно място...
Надявам се сега да ги подменят всички с LED тела, така че хем няма да има нужда от тежка конструкция, хем с времето ще излезе по-евтино, заради по-ниската консумация и по-рядкото "изгаряне".
"...На 30 ноември 2005г. е сключен договор с единствения кандидат - Консорциум "Техностил 2001-Курортно строителство" с водещ партньор "Техностил 2001", на стойност 8.2 млн. лв. с ДДС. По времето на избора на изпълнител изпълнителен директор на Агенция "Пътища" е Велико Желев, собственик на строителната "Хидрострой" и дъщерните й "Водстрой 98" и "Пътстрой Бургас". Пред "Капитал" Желев обясни, че си спомня, че по време на обявяването на поръчката е имало наводнения и таванът на тунела е протекъл. Той обаче обясни, че договорът е сключен след напускането му и не е запознат с историята на търга.
Към онзи момент в управлението на "Трансстрой" са Иван Мирински (впоследствие собственик на свързаната с Пеевски "Водстрой 98" и Милчо Киряков, който е близък на Йордан Цонев от ДПС. Тогава мажоритарен собственик на компанията е люксембургската компания "Нидор", в чийто управителен орган влиза Милчо Киряков..."
От статията разбрах че Сергей Дмитриевич е дал едни милиони без конкурс на ДПС -то да оправят тунела, но те нищо не са свършили. През 2012 завеждаме дело, което печелим през 2016 и парите естествено не са върнати. Това е положението.
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
[quote#8:"VR|46"]Сигурен съм, че осъдени няма, а въпросната фирма под някаква форма е спечелила след това десетки милиони от търгове. А иначе ГЕРБ били противници на ДПС...[/quote]
Изпълнителната власт ли да ги осъди?
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
Щетата по автомобила е за 4500 лв., но осъдени за 2000 лв!? Като цяло прогнила система като лампите. Да не говорим, какъв е проблемът осветлението да е отстрани и да няма вариант да падне върху колите, но в държава където всеки краде и никога няма виновни, не се налага и някой да мисли. Още повече, че всеки тунел трябва да има отговорник за състоянието му. Изкарахме късмет, че при онази катастрофа с много коли, никоя не се запали и след това отново зимен сън до броене на следващата жертва. Сега чета, трябвало от 200-300 млн.!!!, за да се оправят тунелите и толкова да се откраднат пак ще е същото като не се носи персонална отговорност.
През 2012 г. завеждате дело когато хората откраднали парите вече не са в тази фирма. Междувременно същите хора чрез други фирми печелят от вас десетки търгове и поръчки при управлението на ГЕРБ.
Изпълнителната власт може да вкара въпросните хора и свързаните с тях фирми в забранителен списък и никога повече и лев да не видят от обществени поръчки.
[quote#20:"oporna_to4ka"]Изпълнителната власт ли да ги осъди?[/quote]
Задължение на Изпълнителната власт е да сезира Прокуратурата за нанасяне вреди на държавата!
То пък ако беше стигнало до прокуратурата щеше да има някаква файда.
Но така седят нещата - никой не е искал от ББ да ходи да се разправя със изпълнителите.
АПИ има правомощията да затвори тунела, в случай, че е опасен. Виновни са тези, които не са го затворили, след като е имало инциденти и сигнали че съоръженията се разпадат.
[quote#12:"Darth Plagueis"]Мамка ви комунистическа.... [/quote]
Тия сега отново ни обещават светли бъднини и ни призовават да гласуваме за тях. Българите мазохисти са готови отново да им гласуват доверие. А по това време камъните , пардон лампите падат ли падат.
Да прекръстят тунела на "Елена" в памет на женицата, поне като някаква компенсация, ако се съгласят близките, разбира се. Загинала е нелепо, но със смъртта си успя да повдигне много завеси около тези зловещи тунели. Дано да се разкрият всички нередности, поне да не мрат хората. Че никой няма да влезе в затвора, е ясно от сега...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
от 2007, когато са преведени парите, до 2012, когато завеждат дело има 5 години. КОЙ прибира лихви от тези пари междувременно? - ДПС и техните приятели
Като се замисля 20 години без ремонт, явно някога си ги направили здраво, там такива сталактити и сталагмити се образуваха зимата като че ли си някоя пещера музей, а то тунел на международен път... ама се чудя да плачем или да се смеем, пълна безотговорност! Прегледите се правят през пръсти, или от докато не загине някой! Виновни са всички политици, всички в парламента и техните протежета понеже по същият път когато отиват на предизборни агитация минават по същият път.. няма срам!
След 1-2 години ще се образува досъдебно срещу неизвестен извършител и след около 15 условна за чистачката в министерство. Сега ще сформират КОМИСИЯ и нека протакането започне с пълна сила.
В България съдебните обезщетения са подигравка. За това ще продължават да ни падат лампи по главите, да си трошим ръцете по леда, да ни ядат кучетата, да се бием по светофарите и всякакви такива приятни неща.
"И при двата инцидента пред съда юристите на агенцията твърдят, че протоколът от катастрофата е бил съставен от полицай, който не е присъствал по време на падането на лампата, а е дошъл впоследствие."
Че,на колко инцидента са присъствали полицаи? Бах ти наглото оправдание!
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
В България словосъчетанията "стресирани граждани", "съдебно решение", думата "статистика" - са неразбираеми и не знам защо журналистите от Дневник и Капитал упорстват в употребата им :) :) :)! В скоро време ще е необходим преводач за тях.
Не просто АПИ, а наред с тях и "министър Пиги" трябва да поеме отговорност. 6-7 години ги слушаме с ментора й да се бият в гърдите за достиженията им в "магистралната наука"! Не коментираме трагичното качество на изпълнение и злоупотреби с на практика, нашите пари.
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
[quote#1:"paf"]Важното е някой наистина да понесе отговорност. [/quote]
Не някой, а всички по веригата и то от 2005 насам, включително и прокурори, следователи, съдии. Обаче, няма да стане, защото пак стигаме до смяна на системата, а тя няма да се самосмени и самоосъди.
Престъпниците от правителството Борисов 2 лъгаха 1 година, че са увеличили приходите от контрабанда. Накрая отчетът за изпълнение на бюджета, показа че приходите от мита и акцизи са колкото са бюджетиране, но за сметка на това от капиталови разходи са спестени 600 милиона лева. Така освен лъжци, станаха убийци и рушители на България.
Рушим България - новият слоган на ГЕРБ.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Аз чета, ти си този който чете ама не възприема. Виж кога е започнало делото, кои са хората които тогава са стояли зад въпросната фирма и къде са сега.
2005 - Обявен за опасен и обявена общ. поръчка (Царо или Станишев, не се знае).
2007 - платени 2.4млн. лева (Станишев).
Работа - йок.
2012 - Държавата започва да съди фирмата (Борисов 1).
2016 - Държавата печели на първа инстанция (Борисов 2).
А кажи ми къде точно е виновен ГЕРБ в случая с тая фирма близка до ДПС? След като на първа инстанция печели делото, явно се води прилично добре от обвинителната страна. Засега.
Виж за това, че не са започнати паралелни действия за обезопасяване, вина трябва да се търси и то в тоя, който го е стопанисвал последните години, демек по веригата - Фирмата за подръжка, АПИ, министъра на бла-бла (Лиляна Павлова).
Общ принцип в правото е, че колективизма поражда безотговорност.
Демек "всички виновни" е нон сенс. Един да хванат и да го разчекнат ще е по-добре, от колкото всички да са маскари и никой реално да не понесе отговорността.
[quote#56:"niakoi_si"]Един да хванат и да го разчекнат ще е по-добре, от колкото всички да са маскари и никой реално да не понесе отговорността. [/quote]
И както винаги това да е нещастникът в края на хранителната верига, нали? Който на всичкото отгоре не е взел и подкуп, а е изпълнявал, за да не загуби мизерната си заплата. Не, не съм съгласна. Тук отговорността не е колективна. Навсякъде подписите са индивидуални, не колективни.
Хронологията я имаше в други медии - държавата завежда дело срещу фирмата чак през 2012 г. когато хората които са откраднали парите вече не са в нея. Става дума за един който впоследствие поема фирми на Свинчо и друг който е близък до депутат на ДПС, бивше крупие. Сега схващаш ли тънката разлика в хронологията и защо делото не е заведено през 2010 г. например?
За това незнам. Аз признавам, че други медии не чета много. Само капиталните. Затова гледам тази хронология.
Може и да си прав. Но знам, че завеждане на дело от държава към частна фирма, никога не става бързо. Трябва да се мине през маса бюрокрация и 2 години даже ми се струва оптимистично. Все пак това са хора на държавна службица и не очаквам от тях да действат като частници, които си преследват интереса. Това са хора на заплата, които само чакат да стане 17:00 да си бият камшика. Наивно е да се надяваме на нещо такова.
Та както казах, важното е, че дело е заведено и засега държавата го печели. Реално падането на лампата е нещо паралелно и независимо от делото, фирмата и ДПС, тунела е трябвало да се подържа безопасен или да се затвори. Това и трябва да е предмет на разследването в момента, а не въпросното дело, което си върви както се вижда.
Тази информация я прочетох в Капитал тези дни по повод трагичния случай. А това, че се води дело не е гаранция, че ще бъде с успешен край, все пак е минало само на първа инстанция.
Относно тунела - АПИ е дала въпросния участък за поддръжка на държавната фирма Автомагистрали ЕАД. Те са били длъжни да инспектират и установят проблема. За това им се плаща милиони. Само, че там шефовете са некадърни и не си вършат работата. И като почти всяка държавна фирма се ползва за черна партийна каса. При всяко управление, включително и последното.
За Автомагистрали ЕАД и тунела съм съгласен. Там трябва да се търси вината, проблема е, че според мен има нормативни неуредици и ще е трудно да се персонализира вината, особенно в БГ съд, където буквоядството е над всичко.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
paf
Рейтинг: 583 НеутралноЕфектът "три пъти стомна"..
Важното е някой наистина да понесе отговорност.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4255 ГневноУмишлена престъпна небрежност.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!marks_nazi
Рейтинг: 217 НеутралноИ двадесет пъти да падат и двадесет българи да убият властта на ДС КГБ мафията не е интересува нищо освен:да се краде и източва българия!!!! питайте раздавачът на порции големият ромски дръндарски "иганин вечно пияният слуга на Масква Дс агент и на КГБ Сава..оа пардон Ахмет доган
Долу рушистите и фашиститеhodounski
Рейтинг: 2980 НеутралноКъде са цаците? Не четат ли?
tulup
Рейтинг: 1864 НеутралноИзключителна безотговорност. Ако няма пари, може да ги свалят поне. Един тунел без осветелние е по-добре от падащи върху колите лампи. Но пък щеше да е по-очевидно колко се поддържа.
Не ме търсете преди обядoporna_to4ka
Рейтинг: 426 Неутрално"Четири години по-рано е обявена обществена поръчка за ремонт на тунела, която без конкурс е възложена на свързан с ДПС консорциум. През 2007 г. по договора са преведени авансово 2.4 млн. лв., но до ден днешен не са извършени никакви строително-монтажни работи от фирмата. Държавата завежда дело през 2012 г., което приключва на първа инстанция в нейна полза през август 2016 г."
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаА, ма то някой дал пари (без конкурс) на някой да ги оправя ламБите през далечната 2005 парите ги няма и лампите неоправени?
Големи яйца:)
Рейтинг: 560 НеутралноЗначи през 2007 г. Тройната дава 2,4 млн на фирма на ДПС, парите изчезват и 10 години държавата не може и не иска да си ги върне. Сигурен съм, че осъдени няма, а въпросната фирма под някаква форма е спечелила след това десетки милиони от търгове. А иначе ГЕРБ били противници на ДПС...
sdafcef
Рейтинг: 374 НеутралноВсичко това само по себе си е скандално, но следния текст е нонсенс:
протоколът от катастрофата е бил съставен от полицай, който не е присъствал по време на падането на лампата, а е дошъл впоследствие.
shileto
Рейтинг: 1054 НеутралноНе загиналата жена , а брат и е шофирал. Преди десетина години беше падала лампа в тунелите край Велико Търново, за щастие без пострадали
Vili Jambov
Рейтинг: 1888 Неутрално[quote#10:"shileto"]Не загиналата жена , а брат и е шофирал.[/quote]
Браво. Похвално уточнение. Т.е. брат и е виновен, а не тя нали така?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1349 Неутрално"През 2007 г. по договора са преведени авансово 2.4 млн. лв., но до ден днешен не са извършени никакви строително-монтажни работи от фирмата. "
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМамка ви комунистическа....
lz73
Рейтинг: 1644 НеутралноДо коментар [#9] от "sdafcef":
Така е! Полицаят е трябвало да напише "движение с несъобразена с пътните условия скорост", а не някакви глупости за падащи лампи. Нали и той и агенцията си вземат парите от едно място...
Калник
Рейтинг: 648 НеутралноНадявам се сега да ги подменят всички с LED тела, така че хем няма да има нужда от тежка конструкция, хем с времето ще излезе по-евтино, заради по-ниската консумация и по-рядкото "изгаряне".
Цецо
Рейтинг: 1462 НеутралноМа герберите наистина нищо общо немат. Кой беше премиер септември 2009 и през 2010-та?
Covid live matter. Stop the genocide.extraCACA
Рейтинг: 1377 Неутрално[quote#8:"VR|46"]фирма на ДПС[/quote]
и Милчо Киряков, който е близък на Йордан Цонев от ДПС. Тогава мажоритарен собственик на компанията е люксембургската компания "Нидор", в чийто управителен орган влиза Милчо Киряков..."
a/2017/02/06/2913272_durjavata_oshte_prez_2005_g_o biaviava_tunel_echemishka/?
"...На 30 ноември 2005г. е сключен договор с единствения кандидат - Консорциум "Техностил 2001-Курортно строителство" с водещ партньор "Техностил 2001", на стойност 8.2 млн. лв. с ДДС. По времето на избора на изпълнител изпълнителен директор на Агенция "Пътища" е Велико Желев, собственик на строителната "Хидрострой" и дъщерните й "Водстрой 98" и "Пътстрой Бургас". Пред "Капитал" Желев обясни, че си спомня, че по време на обявяването на поръчката е имало наводнения и таванът на тунела е протекъл. Той обаче обясни, че договорът е сключен след напускането му и не е запознат с историята на търга.
Към онзи момент в управлението на "Трансстрой" са Иван Мирински (впоследствие собственик на свързаната с Пеевски "Водстрой 98"
http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgari
oporna_to4ka
Рейтинг: 426 НеутралноОт статията разбрах че Сергей Дмитриевич е дал едни милиони без конкурс на ДПС -то да оправят тунела, но те нищо не са свършили. През 2012 завеждаме дело, което печелим през 2016 и парите естествено не са върнати. Това е положението.
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаVD
Рейтинг: 304 НеутралноБял ден да не видите, нито на тоя, нито на оня свят....
VDneut
Рейтинг: 479 НеутралноБългарско безхаберие и по български недовършена работа
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restoporna_to4ka
Рейтинг: 426 Неутрално[quote#8:"VR|46"]Сигурен съм, че осъдени няма, а въпросната фирма под някаква форма е спечелила след това десетки милиони от търгове. А иначе ГЕРБ били противници на ДПС...[/quote]
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаИзпълнителната власт ли да ги осъди?
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1259 НеутралноДо коментар [#17] от "oporna_to4ka":
И какво пречеше на Лила и АПИ да направят необходимото през това време?
Сахаров
Рейтинг: 299 НеутралноДо коментар [#17] от "oporna_to4ka":
I shave with Occam's razorПродължи и нататък, трол, защо не са върнати парите? Защо правораздаването в България не работи? Кой саботира съдебната реформа?
stoiank
Рейтинг: 1195 НеутралноЩетата по автомобила е за 4500 лв., но осъдени за 2000 лв!? Като цяло прогнила система като лампите. Да не говорим, какъв е проблемът осветлението да е отстрани и да няма вариант да падне върху колите, но в държава където всеки краде и никога няма виновни, не се налага и някой да мисли. Още повече, че всеки тунел трябва да има отговорник за състоянието му. Изкарахме късмет, че при онази катастрофа с много коли, никоя не се запали и след това отново зимен сън до броене на следващата жертва. Сега чета, трябвало от 200-300 млн.!!!, за да се оправят тунелите и толкова да се откраднат пак ще е същото като не се носи персонална отговорност.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4255 НеутралноДо коментар [#7] от "oporna_to4ka":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!браво - ти освети задкулисието на бойко с ДПС !!! ХВАЛА ТИ !!!
Големи яйца:)
Рейтинг: 560 НеутралноДо коментар [#17] от "oporna_to4ka":
През 2012 г. завеждате дело когато хората откраднали парите вече не са в тази фирма. Междувременно същите хора чрез други фирми печелят от вас десетки търгове и поръчки при управлението на ГЕРБ.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4255 Неутрално[quote#20:"oporna_to4ka"]Изпълнителната власт ли да ги осъди? [/quote]
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ТОЙ си го избра ! забрави ли ?
Големи яйца:)
Рейтинг: 560 НеутралноДо коментар [#20] от "oporna_to4ka":
Изпълнителната власт може да вкара въпросните хора и свързаните с тях фирми в забранителен списък и никога повече и лев да не видят от обществени поръчки.
skara
Рейтинг: 1107 Разстроено[quote#20:"oporna_to4ka"]Изпълнителната власт ли да ги осъди?[/quote]
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Задължение на Изпълнителната власт е да сезира Прокуратурата за нанасяне вреди на държавата!
То пък ако беше стигнало до прокуратурата щеше да има някаква файда.
Но така седят нещата - никой не е искал от ББ да ходи да се разправя със изпълнителите.
Ivan_
Рейтинг: 471 РазстроеноДо коментар [#15] от "Цецо":
Модератора е неадекватен!Вие нормален ли сте?
Какъв премиер?
От това, което е написно в статията от 2009г. този тунел се намира в нещо, което не може да се нарече държава.
Хора как живеете на подобно място?
stanchopansa
Рейтинг: 229 НеутралноАПИ има правомощията да затвори тунела, в случай, че е опасен. Виновни са тези, които не са го затворили, след като е имало инциденти и сигнали че съоръженията се разпадат.
princess_x
Рейтинг: 1211 РазстроеноИ ще продължат да падат...
greenhrast
Рейтинг: 644 ЛюбопитноЕ ся Северна България е съвсем откъсната...
tacheaux
Рейтинг: 4474 Неутрално[quote#12:"Darth Plagueis"]Мамка ви комунистическа.... [/quote]
Тия сега отново ни обещават светли бъднини и ни призовават да гласуваме за тях. Българите мазохисти са готови отново да им гласуват доверие. А по това време камъните , пардон лампите падат ли падат.
tacheaux
Рейтинг: 4474 Неутрално[quote#11:"zg"]Т.е. брат и е виновен, а не тя нали така? [/quote]
Накрая ще изкарат него виновен. Карал е с несъобразена скорост. Ако е карал по-бавно е щял да види , че лампата пада и да спре колата.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5092 РазстроеноДа прекръстят тунела на "Елена" в памет на женицата, поне като някаква компенсация, ако се съгласят близките, разбира се. Загинала е нелепо, но със смъртта си успя да повдигне много завеси около тези зловещи тунели. Дано да се разкрият всички нередности, поне да не мрат хората. Че никой няма да влезе в затвора, е ясно от сега...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевaeiou
Рейтинг: 405 Неутралноот 2007, когато са преведени парите, до 2012, когато завеждат дело има 5 години. КОЙ прибира лихви от тези пари междувременно? - ДПС и техните приятели
Който първи прекрачи границата, губи.viva13
Рейтинг: 479 НеутралноБай Тошо им е виновен на днешните "десни демократи и евроатлантици", че е построил толкова много неща,които те не могат дори да боядисат.
nwj49315903
Рейтинг: 269 РазстроеноПредишните са виновни...опс предишните сме ние. Президента не беше ли министър 2009?
Свинчуга
Рейтинг: 2061 НеутралноЕ как не уцелиха онова голямото пътностроително туловище бе мамицата му
Обичам да грухтя и плюскам.Grizacha ot Razgrad
Рейтинг: 583 Гневно[quote#12:"Darth Plagueis"]Мамка ви комунистическа.... [/quote]
Не, турска малоумна.
Elmo
Рейтинг: 426 НеутралноКато се замисля 20 години без ремонт, явно някога си ги направили здраво, там такива сталактити и сталагмити се образуваха зимата като че ли си някоя пещера музей, а то тунел на международен път... ама се чудя да плачем или да се смеем, пълна безотговорност! Прегледите се правят през пръсти, или от докато не загине някой! Виновни са всички политици, всички в парламента и техните протежета понеже по същият път когато отиват на предизборни агитация минават по същият път.. няма срам!
Elmohahohehi
Рейтинг: 272 НеутралноСлед 1-2 години ще се образува досъдебно срещу неизвестен извършител и след около 15 условна за чистачката в министерство.
Сега ще сформират КОМИСИЯ и нека протакането започне с пълна сила.
Стабилни в мизерията, епизод пореден
Рейтинг: 534 НеутралноВ България съдебните обезщетения са подигравка. За това ще продължават да ни падат лампи по главите, да си трошим ръцете по леда, да ни ядат кучетата, да се бием по светофарите и всякакви такива приятни неща.
Роси
Рейтинг: 7580 НеутралноВ България се вършат велики дела, няма кой да се занимава с такива дреболии.
Без коз
Рейтинг: 845 Разстроено"И при двата инцидента пред съда юристите на агенцията твърдят, че протоколът от катастрофата е бил съставен от полицай, който не е присъствал по време на падането на лампата, а е дошъл впоследствие."
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Че,на колко инцидента са присъствали полицаи? Бах ти наглото оправдание!
Ronald Reagan
Рейтинг: 957 НеутралноВ България словосъчетанията "стресирани граждани", "съдебно решение", думата "статистика" - са неразбираеми и не знам защо журналистите от Дневник и Капитал упорстват в употребата им :) :) :)! В скоро време ще е необходим преводач за тях.
agentПетър Петров
Рейтинг: 500 НеутралноДо коментар [#14] от "Калник":
Горд българин с три години стаж в Испания .Вече в България и занимаващ се с крипто валути .Led лампите светят по тъмно за единица мощност.Тоест за да докарат същата осветеност им е нужна повече мощност.Това с led лампите е една измама.
VeLikoV
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#45] от "Без коз":
Това го прочетох няколко пъти, бавно. Амок!
Ако полицаят беше там в момента на падането, от агенцията щяха да се оправдаят с мотива "не му е работа на полицая да стои под лампата".
Андонов
Рейтинг: 426 НеутралноНе просто АПИ, а наред с тях и "министър Пиги" трябва да поеме отговорност. 6-7 години ги слушаме с ментора й да се бият в гърдите за достиженията им в "магистралната наука"!
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж ОруелНе коментираме трагичното качество на изпълнение и злоупотреби с на практика, нашите пари.
Мондиана
Рейтинг: 1401 Неутрално[quote#1:"paf"]Важното е някой наистина да понесе отговорност. [/quote]
Не някой, а всички по веригата и то от 2005 насам, включително и прокурори, следователи, съдии. Обаче, няма да стане, защото пак стигаме до смяна на системата, а тя няма да се самосмени и самоосъди.
Mariola Ognyanova
Рейтинг: 8 РазстроеноКРАДЦИ И УБИЙЦИ СЪЗДАДЕ ТАЗИ ДЪРЖАВА
ВСЕКИ НА НЯКОЙ Е ЧОВЕК И Е НЕДОСЕГАЕМ ОТ ЗАКОНА
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#8] от "VR|46":
Че ГЕРБ ли да ги осъдят? Не четеш ли, на първа инстанция делото е спечелено от държавата. Що се точи толкова дълго - питай справедливия БГ съд!
tribiri
Рейтинг: 897 НеутралноПрестъпниците от правителството Борисов 2 лъгаха 1 година, че са увеличили приходите от контрабанда. Накрая отчетът за изпълнение на бюджета, показа че приходите от мита и акцизи са колкото са бюджетиране, но за сметка на това от капиталови разходи са спестени 600 милиона лева.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Така освен лъжци, станаха убийци и рушители на България.
Рушим България - новият слоган на ГЕРБ.
Големи яйца:)
Рейтинг: 560 НеутралноДо коментар [#52] от "niakoi_si":
Аз чета, ти си този който чете ама не възприема. Виж кога е започнало делото, кои са хората които тогава са стояли зад въпросната фирма и къде са сега.
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#54] от "VR|46":
Ми дай да видим хронологията де:
2005 - Обявен за опасен и обявена общ. поръчка (Царо или Станишев, не се знае).
2007 - платени 2.4млн. лева (Станишев).
Работа - йок.
2012 - Държавата започва да съди фирмата (Борисов 1).
2016 - Държавата печели на първа инстанция (Борисов 2).
А кажи ми къде точно е виновен ГЕРБ в случая с тая фирма близка до ДПС? След като на първа инстанция печели делото, явно се води прилично добре от обвинителната страна. Засега.
Виж за това, че не са започнати паралелни действия за обезопасяване, вина трябва да се търси и то в тоя, който го е стопанисвал последните години, демек по веригата - Фирмата за подръжка, АПИ, министъра на бла-бла (Лиляна Павлова).
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#50] от "Мондиана":
Общ принцип в правото е, че колективизма поражда безотговорност.
Демек "всички виновни" е нон сенс. Един да хванат и да го разчекнат ще е по-добре, от колкото всички да са маскари и никой реално да не понесе отговорността.
Мондиана
Рейтинг: 1401 Неутрално[quote#56:"niakoi_si"]Един да хванат и да го разчекнат ще е по-добре, от колкото всички да са маскари и никой реално да не понесе отговорността. [/quote]
И както винаги това да е нещастникът в края на хранителната верига, нали? Който на всичкото отгоре не е взел и подкуп, а е изпълнявал, за да не загуби мизерната си заплата. Не, не съм съгласна. Тук отговорността не е колективна. Навсякъде подписите са индивидуални, не колективни.
Големи яйца:)
Рейтинг: 560 НеутралноДо коментар [#55] от "niakoi_si":
Хронологията я имаше в други медии - държавата завежда дело срещу фирмата чак през 2012 г. когато хората които са откраднали парите вече не са в нея. Става дума за един който впоследствие поема фирми на Свинчо и друг който е близък до депутат на ДПС, бивше крупие. Сега схващаш ли тънката разлика в хронологията и защо делото не е заведено през 2010 г. например?
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#58] от "VR|46":
За това незнам. Аз признавам, че други медии не чета много. Само капиталните. Затова гледам тази хронология.
Може и да си прав. Но знам, че завеждане на дело от държава към частна фирма, никога не става бързо. Трябва да се мине през маса бюрокрация и 2 години даже ми се струва оптимистично. Все пак това са хора на държавна службица и не очаквам от тях да действат като частници, които си преследват интереса. Това са хора на заплата, които само чакат да стане 17:00 да си бият камшика. Наивно е да се надяваме на нещо такова.
Та както казах, важното е, че дело е заведено и засега държавата го печели. Реално падането на лампата е нещо паралелно и независимо от делото, фирмата и ДПС, тунела е трябвало да се подържа безопасен или да се затвори. Това и трябва да е предмет на разследването в момента, а не въпросното дело, което си върви както се вижда.
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#57] от "Мондиана":
Ами по презумпция министър не можеш да осъдиш. Шеф на пътна агенция също.
Аз залагам на фирмата за подръжка. Ако въобще се стигне до обвинителни присъди де .
Големи яйца:)
Рейтинг: 560 НеутралноДо коментар [#59] от "niakoi_si":
Тази информация я прочетох в Капитал тези дни по повод трагичния случай. А това, че се води дело не е гаранция, че ще бъде с успешен край, все пак е минало само на първа инстанция.
Относно тунела - АПИ е дала въпросния участък за поддръжка на държавната фирма Автомагистрали ЕАД. Те са били длъжни да инспектират и установят проблема. За това им се плаща милиони. Само, че там шефовете са некадърни и не си вършат работата. И като почти всяка държавна фирма се ползва за черна партийна каса. При всяко управление, включително и последното.
niakoi_si
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#61] от "VR|46":
Ще погледна линка в Капитал.
За Автомагистрали ЕАД и тунела съм съгласен. Там трябва да се търси вината, проблема е, че според мен има нормативни неуредици и ще е трудно да се персонализира вината, особенно в БГ съд, където буквоядството е над всичко.