Топлоподаването към "Люлин" и "Надежда" е възстановено, твърди "Топлофикация София"

Топлоподаването към "Люлин" и "Надежда" е възстановено, твърди "Топлофикация София"

© Красимир Юскеселиев



През изминалата нощ топлоподаването към столичните квартали "Люлин" и "Надежда" е възстановено. Това обявиха от "Топлофикация София" на сайта си.


Още вчера следобед проблемът е бил отстранен в "Люлин" 3 и 6 част, а късно снощи в 4 и 5 част. Топлоподаването към "Надежда" 3, 4, 5 и 6 част също работи в нормален режим.


След приключване на операциите по смяната на авариралата част от магистралния топлопровод на бул. "Цариградски шосе" днес ще започне запълването на топлопреносната мрежа към кварталите "Младост"-1, 1А, 2, 3 и 4, "Студентски град", "Витоша", "Дървеница", "Мусагеница" и "Малинова долина".




Това е технологичната операция, която е с най-дългото времетраене при възстановяването на топлоснабдяването към потребителите, предупредиха от "Топлофикация София". Все още са възможни временни колебания в топлоподаването към високите части на кв. "Гео Милев", но се работи за нормализирането на отоплението.


Столичният кмет Йорданка Фандъкова обяви, че след края на аварията ще започнат проверки на какво се дължи тя. По думите ѝ подобен проблем не е имало в последните 20 години и заради това трябва да се направи обстойна експертиза.

Коментари (78)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2635 Весело

    Топлоподаването към "Люлин" и "Надежда" е възстановено, твърди "Топлофикация София".Докъде са се докарали тези от - Топлофикация-хората да вярват повече на радиатора си отколкото на това какво казва администрацията на топлофикацията.

  2. 2 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 497 Неутрално

    В Гео Милев вече 5-ти ден няма парно.
    Топла вода нямаше 3 дни.

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  3. 3 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4424 Неутрално

    Не разбирам защо се говори само за една авария, като ремонт има/имаше на няколко места!
    Почти цяла София беше без топлоподаване.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  4. 4 Профил на DJTrump
    DJTrump
    Рейтинг: 275 Неутрално

    Хванах им номера, пускат го за малко навсякъде, където има проблем, за не минат пълни 48 часа от повредата и после пак го спират. За да не можеш да искаш неустойка. Да ви имам законите, аман от лобисти. Просто продажници!

  5. 5 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 278 Разстроено

    ПИТАНЕ ???
    КОЙ ЛЪЖЕ???
    ГОСПОЖА ФЪНДЪКОВА ИЛИ ТОПЛОФИКАЦИЯ ???
    ГОСПОЖА ФЪНДЪКОВА ТВЪРДИ ЧЕ ЗАПЪЛВАНЕТО НА ТРЪБИТЕ С ВОДА Е ЗАПОЧНАЛО, А ТОПЛОФИКАЦИЯ ЧЕ ЩЕ ЗАПОЧНЕ ???

  6. 6 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5103 Любопитно

    Аха а дано ама надали!!от неделя чакаме...

    До истината се достига с познание!
  7. 7 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 278 Любопитно

    До коментар [#4] от "DJTrump":

    ДАЛИ ТОПЛОПОДАВАНЕТО Е ВЪСТАНОВЕНО НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА УСТАНОВИ !!!
    НО ПО ДОКУМЕНТИ ИЗГОТВЕНИ ОТ ТОПЛОФИКАЦИЯ ТО Е ВЪСТАНОВЕНО И СЛЕД ТОВА ОТНОВО Е СПРЯНО ЗАРАДИ НОВА АВАРИЯ МАКАР И НА СЪЩОТО МЯСТО !!!

  8. 8 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 942 Неутрално

    Защо е тази драма, като повечето абонати на Топлофикация имат възможност за алтернативно отопление?
    На село.

  9. 9 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1523 Неутрално

    Пак ли е възстановено? За кой ли път!
    Звучи банално и нахално!

  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    До коментар [#3] от "Храбър":

    елементарно ни лъжат. Авариите се в няколко ТЕЦ-а. Вчера Григор Лилов даде една доста вероятна теза за поредна нагла манипулация за наша сметка и за сметка на студуващите болни и деца.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Разстроено

    До коментар [#8] от "yavooor":

    не всеки е като теб и като кметицата.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 669 Неутрално

    Фандъкова щяла да провери защо има авария по тръбопровод, който никой не поддържа...Тъпо, по-тъпо, гербав, Фандъкова

    "We're not gonna take it! Anymore."
  13. 13 Профил на futurama
    futurama
    Рейтинг: 265 Неутрално

    Топлата вода е за женички.

  14. 14 Профил на monarchist
    monarchist
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Само за справна на Топлофикация - към момента в Слатина няма нито парно, нито топла вода. Вчера имаше, днес няма. Нед-пон-втор. също нямаше.
    Кой мога да държа отговорен при това положение?

    "Всеки ден се радвай на слънцето и на това, че си жив" --- Стоян Венев
  15. 15 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    Е права е кметицата, такава голяма авария на топлопреносната мрежа на "източна" София не е имало от 20 години .... Така че просто й е дошло времето, така че може и да не се хаби с "проверки на какво се дължи тя".
    Дължи се на "времето" което тече. 20 години м/у големи аварии с продължителност на отстраняване 48-96 часа е добра сигурност на топлоснабдяването.
    Но ако иска да ги "разреди" големите аварии, например един път на 30 години, да наблегне на планово-предупредителните ремонти.
    Опропо пред 20 години 1996-97 зимата беше също много яка!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  16. 16 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#14] от "monarchist":


    [quote#14:"monarchist"]Кой мога да държа отговорен при това положение?[/quote]
    Мога да ти отговоря ама ще ме баннат!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    До коментар [#15] от "boby1945":

    чувал ли си думичката профилактика ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 660 Неутрално

    "По думите ѝ подобен проблем не е имало в последните 20 години" - явно предния ремонт е бил преди 20 години...

    Birds of a feather flock together.
  19. 19 Профил на zahariy
    zahariy
    Рейтинг: 284 Неутрално

    В очакване на събитието сме.......

  20. 20 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#17] от "КМЕТ В СЯНКА":

    "Профилактика" на съоръженията в Топлофикация София се прави и сега, но явно не стига!
    Трябват яки и скъпи Планово-Предупредителни Ремонти (ППР), иначе тръбата ще те изненада по никое време насред Зимата на принципа "здраво копче да се скъса"!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  21. 21 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5010 Неутрално

    В порното с парното няма горещи сцени. То буквално е смразяващо. И зрителите са "натаковани"...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  22. 22 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#18] от "Xumpomo name":

    Неточно казано, предната голяма авария, за която кметицата знае, се е случила преди 20 години...

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  23. 23 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    До коментар [#20] от "boby1945":

    Явно не знаете как се прави - има специална техника и е доста евтино.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  24. 24 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#23] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не се изказвай неподготвен!
    Знам по добре от тебе драги, пък и дължината на главните стебла на топлопреносната мрежа на Топлофикация София е таман към 840 км, няма да
    [quote#23:"КМЕТ В СЯНКА"] е доста евтино.[/quote]
    Апропо, да се запознаеш заначало с Топлофикация София и топлопреносната й мрежа (кое кога е построено) можеш тук http://toplo.bg/about-us/history/

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  25. 25 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Весело

    До коментар [#24] от "boby1945":

    тогава кажи защо се уволниха хора от аварийните групи. Вчера кметицата и Паунов казаха , че мрежата била 3000 км. Кой ЛЪЖЕ - ти или те ??

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    До коментар [#24] от "boby1945":

    кажи защо не се ползват чугунени тръби където е възможно?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  27. 27 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4270 Весело

    При мене парното и топлата вода дойде вчера вечерта.
    Нямахме 3 дена и парно и топла вода.

    Много кофти като нямаш топла вода, сигурно по-кофти е само това да нямаш никаква вода...

    П.П.
    Дано, скоро от Топлофикация отстранят всички проблемни места и всички софиянци да могат спокойно да се изкъпят без да топлят вода като от едни отминали времена.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  28. 28 Профил на Mia san Bayern!
    Mia san Bayern!
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    Не вярвам аз да е вьзстановено!!

    DANKE JUPP,DANKE BAYERN!
  29. 29 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3830 Неутрално

    [quote#2:"Никола Георгиев"]В Гео Милев вече 5-ти ден няма парно.
    Топла вода нямаше 3 дни. [/quote]
    Щом нямате инвеститори клас А, нормално е да не сте приоритетни!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  30. 30 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2785 Гневно

    Твърд бойкот за Топлофикация. Искам да фалират. Това е реанимация на мъртвец. 200 лева сметка!!!

  31. 31 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2527 Неутрално

    Какво е това парно? Само богатите и онова непоправимо изродено същество наречено "държавен чиновник",си топлят мизерната душица с парно! Ега ви приседне...

  32. 32 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4424 Весело

    [quote#31:"deaf"]Какво е това парно? Само богатите и онова непоправимо изродено същество наречено "държавен чиновник",си топлят мизерната душица с парно![/quote]
    Е да ама нали всички плащат!
    Какво толкова ти пречи тогава!?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  33. 33 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Любопитно

    До коментар [#4] от "DJTrump":

    Как пускате за малко вода?

    Ако сте отрязали една тръба, как успявате да пуснете малко вода по нея?

    Модератора е неадекватен!
  34. 34 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    До коментар [#30] от "arcanum":

    за каква отопляема кубатура ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  35. 35 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#25] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Много си нефелен, а и неграмотен по темата, а и не можеш да четеш и да схващаш прочетеното,
    840 км са "главните стъбла" (голями диаметри 1500 мм до къде 150-300 мм) на топреносната мрежа, които могат да предизвикат по-голяма авария, която ще разлае медиите (като авариите тези дето стават тези дни) и ще остави на хладно много хора..
    3000 км е цялата продълженост на топлопреносната мрежа ( заедно с дворната мрежа диаметър 50 мм)

    А въпросът ти
    [quote#26:"КМЕТ В СЯНКА"]кажи защо не се ползват чугунени тръби[/quote]
    от техническа гледна точка, напров е тъповат, та вдлъбнат, щом не правиш разлика м/у стомана и чугун..
    Апропо, чугунът е крехък, руши се на големи парчета и при подобна авария ще отнесе цяла улица (налягането на водата в "топлата" тръба достига 16 ата и 110 оС температура) прави му сметката... стоманата е ерастично и аварията остава "на място" (нищо от това че изглежда на фотките много ефектна 16 ата )
    Сега остава да попиташ защо много от радиаторите са от чугун!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  36. 36 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#30] от "arcanum":

    Няма как да стане, Топлофикация София, само, има за клиенти над 410 000 домакинства...!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  37. 37 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#1] от "chicago514":

    Ами техническо невежество, както обекновено сред "нацията техническа", от момента на
    [quote#1:"chicago514"]Топлоподаването към .... е възстановено, [/quote] при "голяма", впечатляваща СМИ, авария, до момента когато

    [quote#1:"chicago514"]радиатора[/quote] в стаята на клиента се загрее на поне 40-45оС, така че да "пари леко" могат да минат до 10-12 часа като нищо ....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  38. 38 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    До коментар [#36] от "boby1945":

    сега кажи и за уволненията .

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  39. 39 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    [quote#35:"boby1945"]840 км са "главните стъбла" (голями диаметри 1500 мм до къде 150-300 мм)[/quote]
    предполагам, че цените на различните ви тръби не са еднакви ?
    както и цената на подмяната им.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  40. 40 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#39] от "КМЕТ В СЯНКА":

    В тази област въобще не се бутай, много е сложно, остани си на ниво уволнения на
    [quote#25:"КМЕТ В СЯНКА"] хора от аварийните групи.[/quote]
    там е къде по-лесно, клиентите, софиянци, бедни, пари няма, действайте и те действат!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  41. 41 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Любопитно

    До коментар [#35] от "boby1945":

    Терминологията Ви е под всякаква критика!

    Модератора е неадекватен!
  42. 42 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#26] от "КМЕТ В СЯНКА":

    За подобни мрежи чугун не се използва, използват се различни марки стомана. Причината е качествата на материала.

    Модератора е неадекватен!
  43. 43 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#37] от "boby1945":

    Аз за подобни аварии под 24 часа за възстановяване не съм чул.

    Модератора е неадекватен!
  44. 44 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#38] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Когато се извършва технологичен преход е възможно оптимизиране на обслужващият персонал.

    От изказванията на представители на Топлофикация София смятам, че те за технологичен преход относно топлопреносната мрежа не са и сънували.
    Най-вероятно са на ниво късните 70 години на 20 век.
    Ако са съкратили екипи за подръжка (не за ремонт, за планова подръжка) на мрежата сами са си докарали сегашното положение.

    Модератора е неадекватен!
  45. 45 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#39] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Правилно предположение!
    Освен това определението тръби за съвремените мрежи не е коректно.
    Това е система за пренос/транспорт.
    Продава се със съответните елементи и комплектовки за управление и контрол.

    Модератора е неадекватен!
  46. 46 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#43] от "ivan_":

    Не си чул щото нямаш опит в топлофикацията. Постоянно стават аварии, но на тръби с диаметър до 100-200 мм, например, ефектът в/у СМИ е нищожен и не се разшумяват в обществото...
    Отстраняването на авария на тръба до 200 мм не трябва да надвишава 5 часа работа, на тръба 1400 мм, каквато бе "източната" авария в София, доброто възпитание определя ремонт за 38-51 часа... и пак споде зависи...

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  47. 47 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#46] от "boby1945":

    Я ми кажете за подобни аварии (на магистрален топлопровод) как го правите под 24 часа?

    Постоянно стават аварии при Вас във България, защото мрежите Ви са скапани технологично и систематично неподържани.

    Вече Ви обърнах внимание относно използваната от Вас терминология, която е некоректна. Може би това е "Топлофикация София" терминология.

    Опита Ви в топлопреносните мрежи е на ниво технология от преди 40 години, възможно е да сте по-подготвени от мен в този аспект.

    Модератора е неадекватен!
  48. 48 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Весело

    До коментар [#46] от "boby1945":

    май човекът е по в час от теб и от работодателя ти !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  49. 49 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#47] от "ivan_":

    каквито са топлопреносните мрежи у нас, такива се.
    В София обслужват таман 410 000 домакинства.
    Вярно на над 28 години са (най новата 1988 V-та градска магистрала, захранвана от ТЕЦ ”София”) щото са строени от Народната власт.
    Ако се надяваме на строителство на магистрали за отопление от рИформаторите, най много някоя лампа да ни падне на главите.

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  50. 50 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Весело

    До коментар [#49] от "boby1945":

    нещо си изпускаш нервите ? защо така дребнаво ? Човекът дискутира съвсем възпитано и добронамерено. Вдигни нивото на изказ - ще ти е от полза.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  51. 51 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Весело

    [quote#49:"boby1945"]строени от Народната власт[/quote]
    от вас се иска само една нормална поддръжка и ако може да не крадете.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  52. 52 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#50] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Първо се светни по същността на проблемите описани в статията, под която пишеш, после се пробвай на "изказ". намери си друга дъвка "воденичке" от детството... не се пробвай в топлофикацията....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  53. 53 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#49] от "boby1945":

    Имал съм удоволствието да работя по различни проекти в областта.
    Топлофикация София е третата по големина топлофикационна мрежа в света, след Варшава (2-ра) и Санкт Петербург (1-ва).
    Нямам представа за ситуацията в Санкт Петербург, но Варшавската няма Вашите проблеми, а е по-голяма.

    Така че едва ли проблемите Ви идват от размера!

    Не искам въобще да омаловаважам работата, която вършите!

    Имайки в предвид управлението и собствеността на дружеството мога да заявя, че се справяте учудващо добре.
    За съжаление това не е достатъчно за положителен краен резултат.
    Предполагам случилото се през този сезон доказва правотата ми.

    Най-вероятно нежеланието на софиянци да заплатят коректната цена за качествена услуга води до заплащане на висока цена за некачествена.

    Модератора е неадекватен!
  54. 54 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Весело

    До коментар [#52] от "boby1945":

    Аз проблемите ги виждам Виждат ги и всички софиянци - бъди рахат. И корупцията и кражбите и липсата на адекватна поддръжка на системата и калинките -директори и лъжите за токовите удари.
    Всичко виждаме.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  55. 55 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#52] от "boby1945":

    Смятам, че Ви дължа извинение за строгоста си към Вас по отношение на използваната терминология.

    Току що се запознах с казаното от Изпълнителния директор на Топлофикация София пред СОС и от използваната от него "терминология" си давам сметка, че явно стандартите в дружеството са на ниско ниво.

    Модератора е неадекватен!
  56. 56 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11438 Неутрално

    Ако хората могат да се топлят с обещания, досега да са се сварили от жегата на обещанията на Топлофикация

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  57. 57 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#53] от "ivan_":

    Не знам къде сте имали "удоволствие", но данните ви за големината на топлофикациите са неточни. Първо най голяма по дължина на главните стъбла на мрежата и по продажби е тази в Москва 10300 км и 361 PJ продажби година. Топлофикация София е далече назад (15-на места) 850 км и 19 PJ , продажби година (климатът е различен трябвят повече два пъти по малко топлина на сезон от Москва)
    Второ, след такива неточности, какво да говорим за "оценките" които давате на клиентите, собствениците и работещите в Топлофикация София ЕАД?

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  58. 58 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#54] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ти специално нямам как да твърдиш
    [quote#54:"КМЕТ В СЯНКА"]проблемите ги виждам[/quote]
    най малкото защото си "сляп" за това какво представлява топлофикацията въобще и тази в София в частност.
    Със същият успе можеш да твърдиш аз
    [quote#54:"КМЕТ В СЯНКА"]проблемите ги виждам[/quote] по темата третичен цементит в металната обшивка на Титаник (една от хипотезите за бързото разрушаване на кораба)
    Сори, ама факт!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  59. 59 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Любопитно

    До коментар [#57] от "boby1945":

    защо се оказа че нямате кран ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  60. 60 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    До коментар [#58] от "boby1945":

    понеже виждам колко си учен ще ти задам един въпрос по темата като за служител на Топлофикация( виждам не отричаш) . Готов ли си да отговориш тук пред всички в рамките на 1 мин. ( да не търсиш подсказки ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  61. 61 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Любопитно

    До коментар [#57] от "boby1945":

    Така, така, как да не сте прав!

    По "главни стъбла" на мрежата и по "PJ продажби" сигурно е така.

    И двата термина са ми непознати, така, че както го кажете така е!

    Общата дължина на инсталираните и действащи топлопреносни мрежи в Москва е 9546 км. въпреки, че е възможно и посочената от Вас цифра да е вярна, защото става въпрос за Москва (там мрежите нарастват сумарно с около 200км всяка година)...

    Ако обърнете внимание ще видите, че става въпрос за мрежИ, в множествено число.

    Както и в Санкт Петербург операторите са повече от един.

    Във Вършава е 3040 км. и се управлява от една компания.

    В София е 1000 км. и се управлява от една компания.

    Относно пробажбите от доста години се използва измерване в МВт. (MWt.). Освен това, тази стойност няма отношение относно топлопреносната мрежа, за нея са измерва по дължини.

    Ако ще сравнявате продажби следва да намесите и "денградуси" за сравнимост на данните. Опасявам се, че с оглед на демонстрираното до момента от Вас няма да издържа подобен "разговор".

    Модератора е неадекватен!
  62. 62 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#61] от "ivan_":

    Наистина не ставаш за разговор по темата топлофикация щом пишеш
    [quote#61:"ivan_"]пробажбите от доста години се използва измерване в МВт. (MWt.).[/quote] МВт е мощност и няма как да се продаде освен като инсталирана или виртуално като разполагаемост за определен период от време,
    Виж продават се МВтч, продава се "енергия". ПДж е напълно легитимна единица за енергия в СИ и се използва за големи количества топлина, макар и по редко. 1 ПДж=279 МВтч
    Така че намери си друга дъвка извън топлоенергетиката ...

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  63. 63 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#61] от "ivan_":

    Неточно, в Москва операторът на мрежите е само един, ПАО «МОЭК» собственост на ООО «Газпром энергохолдинг»

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  64. 64 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    До коментар [#63] от "boby1945":

    та какво каза за крана ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  65. 65 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#62] от "boby1945":

    Да прав сте пропуснал съм ч. h

    До коментар [#63] от "boby1945":

    Виждам, че Ви е весело с данните от интернет.
    И имате желание да защитите някаква теза.
    Да, юридически по политически причини в Москва поставиха всички топлопреносни оператори под една холдингова "шапка".

    Така беше и във България преди години.
    Образува се енергийна "шапка" с името "Български Енергиен Холдинг" ЕАД който включи в себе си:
    "Национална електрическа компания" ЕАД, "АЕЦ Козлодуй" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД и "Мини Марица изток" ЕАД.

    На Вас оставам с весело настроение да се сетите това един оператор/компания ли е?



    Модератора е неадекватен!
  66. 66 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#65] от "ivan_":

    не си смучи измишльотини от палците! за никакви шапки и холдинги не става дума, топлопреносната мрежа на Москва има един оператор
    [quote#63:"boby1945"]ПАО «МОЭК»[/quote] ПАО значи публично акционерно общество

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  67. 67 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#57] от "boby1945":

    Относно "оценките" които давам, мога да си го позволя, защото това ми е работата.
    Икономист съм (нямам техническо образование) и се занимавам с обследване, анализ и ОЦЕНКА на компании от енергийния сектор.



    Модератора е неадекватен!
  68. 68 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#66] от "boby1945":

    Щом казвате сте прав (както винаги)!

    "ПАО «МОЭК» собственост на ООО «Газпром энергохолдинг»"

    За най-големия самостоятелен оператор на топлопреносни мрежи в света "Газпром" ли ставало дума?

    Върнете се към техническата част на темата - там имате някакъв шанс. Оставете регулаторно, правните рамки за други хора.

    Модератора е неадекватен!
  69. 69 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар [#67] от "ivan_":


    [quote#67:"ivan_"]Икономист съм (нямам техническо образование) и се занимавам с обследване, анализ и ОЦЕНКА на компании от енергийния сектор. [/quote]
    Бог да пази компаниите! какво друго да кажем?😛

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  70. 70 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#69] от "boby1945":

    Бог компании не пази!

    Такива като мен го правят!

    Вие ако сте служител на Топлофикация София, защо не можете две коректни технически неща да изложите?

    Като сте толкова компетентни как успяхте да си аварирате и трите магистрални топлопровода едновременно?

    Сега защо се чудите как да замажете ситуацията, избълвайки безмислици като тези дето ги говори Изпълнителният Ви Директор?

    Модератора е неадекватен!
  71. 71 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8649 Неутрално

    Пускайте го най-сетне това парно, че цяла България разтревожихте.

  72. 72 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Весело

    До коментар [#70] от "ivan_":

    Вие не разбрахте ли , че те нямат кран към аварийната група и са уволнили голяма част от техниците. Неслучайно другарят бяга от отговор. За сметка на това се краде с всички възможни части на тялото.
    Доколкото ми е известно чугунът не подлежи на увиране.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  73. 73 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#72] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Заради хранилката дружеството се "подържа" в клинична смърт защото снабдяването с лекарства и медицинска апаратура си е бизнес.

    Обаче в момента им се появиха три прави линии на техниката дето показва състоянието на пациента и не знаят какво да правят.

    За софиянци най-добре е да се фалира и продадат/приватизират активите на някой, който може да ги управлява.
    Има и желаещи, има и варианти. Достатъчно е голямо дружеството, реално могат да дадат производството на едни, а трите отделни топлопреносни мрежи на три различни оператора.

    Модератора е неадекватен!
  74. 74 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    До коментар [#73] от "ivan_":

    едва ли това е най-доброто за софиянци с оглед на досегашните практики на монополистите. Иначе апетитите са големи. Много играчи натрупаха сериозни капитали и са готови да купуват. Винаги ще се намерят и продажни корумпета да продават за без пари. В България е така.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  75. 75 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#74] от "КМЕТ В СЯНКА":

    По голямо раздробяване на този монопол не може. 4 парчета максимум.

    Модератора е неадекватен!
  76. 76 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5910 Неутрално

    и да го раздробят ще си направят картелно споразумение както почти всички останали в бизнеса.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  77. 77 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4308 Неутрално

    Важното е какво твърдят потребителите на "Топлофикация-София"

  78. 78 Профил на Tzvetina Zoyn
    Tzvetina Zoyn
    Рейтинг: 8 Гневно

    В България явно трябва да платиш с живота си за правото си да живееш!
    Има един крадец и престъпник - името му е НИКОЛАЙ КЮВЛИЕВ - който яко краде чрез различни корупционни
    схеми ОЦ "Земляне" - обградил се е с "послушковци" на които дава също от откраднатите държавни пари!
    ДОКОГА ТОВА ЩЕ Е ПРОДЪЛЖАВА????
    ПИТАМ ЗАЩОТО СЕ ОПИТВАМ ВЕЧЕ 5 МЕСЕЦА ДА НАМЕРЯ ТРИБУНА ЧРЕЗ КОЯТО ДА ПОКАЖА НА ОСТАНАЛИТЕ ХОРА В БЪЛГАРИЯ КАК ЕДИН ФИНАНСИСТ, КОЙТО НЕЩО НЕ РАЗБИРА ОТ ЕНЕРГЕТИКА
    "ДОИ" ДАРЖАВАТА И ОСТАВА БЕЗ НИКАКВО НАКАЗАНИЕ!
    ТОВА АКО БЕШЕ В НЯКОЯ ЕВРОПЕЙСКА НОРМАЛНА ДЪРЖАВА ТОЙ ВЕЧЕ ДА Е ОСЪДЕН И ДА Е ДО ЖИВОТ!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK