Борисов заподозря манипулация на изборите и появата на нови "Кой" или "Той"

Бойко Борисов

© Георги Кожухаров

Бойко Борисов



Манипулация на изборите и появата на нови "Кой" или "Той", кадруващи в служебното правителство, заподозря лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов след среща с Камарата на строителите в България.


"Това поголовно подменяне на кадри – пристанища, летища, служби, области, и г-жа Нинова да излезе и да каже, че и тя не знаела. Оказва се, че никой не знае какво става в държавата", коментира Борисов освобождаването на главния секретар на МВР Георги Костов и реакцията на лидера на БСП. "След като най-големите партии не знаят, какво става в държавата, значи някой "Кой", ама тоя "Той" не е той тоя път. И друг "Той" има или "Кой" се надяваме да разберем всички ние", каза Борисов. Той обаче не знаел, кой е новият "Кой", а питал. Според него този път били "повечко хора, повече "Кой". "Удвоиха се, умножиха се "Кой", добави Борисов.


Борисов повтори, че подозира, че се готви смяна на полицейските началници, а дори президентът Радев е казал, че предишните изборите са били прозрачни. "Това е само с една цел – да манипулират изборите, те това могат", каза Борисов и припомни историята от Костинброд ден преди изборите през 2013 г.
да се яви на дебат с лидера на БСП Корнелия Нинова. "Да се явим с екипите, тема по тема. Съберете се на неутрално място, с екипите си по теми и хората си избират", даде напътствия на телевизионните екипи бившият премиер. Да, разбира се, че ще бъдем там, каза Борисов на въпрос дали той ще бъде на дебат срещу Нинова


"Цените на българското строителство на магистрали, пречиствателни станции са най-ниски. Цените на санирането вече са толкова ниски, че не могат да санират", каза Борисов за обвиненията на БСП, че санирането се прави с некачествени материали и на високи цени. Той определи твърденията на БСП като политическа атака, абсолютно несъвместима с логиката, че само големи компании са взимали поръчки. "Много повече са малките и средните компании", каза Борисов.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (110)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1676 Неутрално

    Правителството на др. Радев подготвя изборите.

  2. 2 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 1898 Неутрално

    Комунистите със сигурност ще опитат някоя магария. Фалшификации, Костиндброд 2, купуване, контролиран вот. Всичко накуп.

  3. 3 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    Ясно е . Пак тия. Радев прие с подскок от радост хвърлената ябълка от Доган. Скочи като старозаветна Ева. Доган му даде всичките си гласова и той ги прие. семерджием беше в щаба на Орешарски, Герджиков си е продукт на управлението на дпс. Всичко е постарому, но Бойко да не се прави, че не е танцувал с Пеевски/Доган. Нали не мислим, че Пеевски е ходил десетки пъти в кабинета на тогавашния министър Цветанов да си говорят за живота и футбол.

  4. 4 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 1898 Неутрално

    "Това поголовно подменяне на кадри – пристанища, летища, служби, области и г-жа Нинова да излезе и да каже, че и тя не знаела. Оказва, се че никой не знае какво става в държавата" коментира Борисов

    В Москва знаят.Те и нашите камунячета знаят ама се правят на луди...

  5. 5 Профил на tall_ship
    tall_ship
    Рейтинг: 507 Неутрално

    "Цените на санирането вече са толкова ниски, че не могат да санират", каза Борисов
    Е това, ако наистина го е казал, е бисерът на седмицата. Много ме накефи. Както върви ще задмине Пената по лафове, защото до изборите има бая време още.

  6. 6 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8612 Неутрално

    [quote#1:"spiegel"]

    Правителството на др. Радев подготвя изборите[/quote]
    Правителството се занимава с всичко друго, като гледам, освен с изборите - а пък, колкото повече ги подготвя за БСП - ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ ГЕРБ - ЩЕ СПЕЧЕЛИ!!!

    karabastun1@abv.bg
  7. 7 Профил на lager
    lager
    Рейтинг: 443 Любопитно

    "Кой" на Борисов ли говори, или пак се гледаме в огледалото?

  8. 8 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 636 Неутрално

    ... това: „... заподозря“ е само за „благозвучие! Всеки от върхушката, управлявал от години насам знае и прави това ... ама сега - заподозрял, кое - това дето е сигурно! Само дето сега няма да е той, а другите .. и накрая - същото котило ще е във вертепа, всички от статуквото ще се борят със зъби и нокти, народа да не избере истински човеци да пооправят държавата.
    Дано бъда опроверган!!

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  9. 9 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 3064 Неутрално

    Борисов след като ползваше облагите на модела #Кой, е добре да усети и вредите му. Но това едва ли ще се случи.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  10. 10 Профил на lager
    lager
    Рейтинг: 443 Весело

    "Много повече са малките и средните компании", каза Борисов."

    Останаха ли такива изобщо, г-н Борисов.

    Борисов - Бащата на средната класа в България.

  11. 11 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 527 Любопитно

    Нека да си спомним" Кой "докара комунистите на власт.
    А че те ще направят всичко възможно за да фалират държавата за пореден път е ясно на всички непредубедени.
    Интересното е защо Борисов иска пак властта , за да я даде за отново на комунистите.
    Или плана на "Кой" е такъв , Борисов даваш властта комунистите и отново Борисов и пак комунистите докато не остане и един българин в тази държава.

  12. 12 Профил на lager
    lager
    Рейтинг: 443 Любопитно

    До коментар [#8] от "Georgi Yordanov":

    По тази причина се надявам "Нова Република" все пак да влезе в парламента. Не виждам друго спасение от блатото!

  13. 13 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 3096 Неутрално

    Правителството играе, както му свири виолончелиста.

  14. 14 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2440 Неутрално

    Този път Костинброд ще ни се види като невинна закачка.

  15. 15 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    “Това е само с една цел – да манипулират изборите, те това могат”, каза Борисов и припомни историята от Костинброд ден преди изборите през 2013 г."

    Ами Те му “нашокаха канчето” на президентските избори, които организира ТОЙ! Понеже това не му хареса, ТОЙ хвърли оставка... Така че, тарикат мъж не писка! Каквото сам си направиш и господ не може да ти направи!

    I Want To Believe
  16. 16 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1631 Неутрално

    Баце приключи.
    А можеше, имаше цялата власт и всички възможности да направи смислени и необратими реформи. Не поиска или не можа, все едно. Резултатът е плачевен - държавата е в тотален разпад, институциите не работят, България е превърната в Територия, завладяна от реваншисти, путлеристи и откровенни престъпници.

    Жалка история.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  17. 17 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    Демокрация, Борисов, (НЕ)честни частни медии, които тиражитар безспирния политически спам на "любимецът на народа" от Банкя!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  18. 18 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8289 Неутрално

    "появата на нови Кой или Той"
    Защо, Борисов и Пеевски напускат България ли?

  19. 19 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 583 Весело

    Коя е тая държава в която след 10 години членство в ЕС и малко повече на НАТО се говори в първия ден на преизборната кампания от председателя на уж най-голямата партия за манипулация на изборите !
    ОТГОВОРЪТ Е ЕДИН И ВСИЧКИ ГО ЗНАЕМ ЗА ЖАЛОСТ !
    Кво беше.........Клета Майка България ( и жителите в нея ) !

  20. 20 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 898 Неутрално

    След като Борисов изтегли еднолично ПП ГЕРБ от властта, защо си мисли че другите ГЕРБаджии трябва да останат по местата си?
    Оставка и завръщане в БСП. Това е пътя към властта в момента.

  21. 21 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1008 Весело

    [quote#2:"Jumbo Jet"]Комунистите със сигурност ще опитат някоя магария. Фалшификации, Костиндброд 2, купуване, контролиран вот. Всичко накуп. [/quote]
    Виждате ли колко хубав е Бойко! Ами гласувайте си направо за него, като прескочите патериците му разни там РъБ-ове, Новорепубликанци или позеленли Христо Ивановци! Вижте колко близък е Бойко до сърцето на всеки дЕсно мислещ ЕНП соросоид!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  22. 22 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4322 Неутрално

    [quote#0:"Борисов"]"...ама тоя Той, не е той, тоя път. И друг Той има или Кой, се надяваме да разберем всички ние" [/quote]

    Същият е Боко.
    Не лъжи!
    Само дето теб вече не желаят да те използват за мрионетка.
    Ти си износен. Заради неизпънението на обещанията си и жестокото отрязване на съдебната реформа, загуби доверието на всички.
    Прехвърлили са се на Радев. Той е нов и още се лъжат по него.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  23. 23 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4322 Весело

    До коментар [#21] от "Антикорупционен блок-Да Корупция!":

    Тъй де!
    Най-добре да гласуваме за червените крадци и мошеници!
    Те лъжат най-мазно.
    Колкото пъти са отивали във властта с големи обещания, все са вкарвали страната в още по-големи и още по-жестоки проблеми.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  24. 24 Профил на kalingeorgiev
    kalingeorgiev
    Рейтинг: 322 Неутрално

    [quote#15:"2.5"]Ами Те му “нашокаха канчето” на президентските избори, които организира ТОЙ! Понеже това не му хареса, ТОЙ хвърли оставка... [/quote]

    Ами това само говори, че е честен човек ... остави изборите да протекат честно, каза, че ще си подаде оставката ако загуби и я подаде... съвсем нормален, европейски жест...
    А Партията "с кръв я е взела тая власт и само с кръв ще я даде..."

    Загниваща РУСИЯ: https://youtu.be/LslDx7X3gLE
  25. 25 Профил на evq15491716
    evq15491716
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#16] от "BG New":

    както обича да казва тук един почитател на герп - жалка история

  26. 26 Профил на Драгомир Дончев
    Драгомир Дончев
    Рейтинг: 8 Гневно

    Не желая да коментирам действия или бездействия на служебния кабинет, но моля някой да ми отговори, ако може честно, на един въпрос: Кое точно ново правителство не е започвало "поголовно подменяне на кадри – пристанища, летища, служби, области" и то като едно от първите неща, още в първите дни на мандата си?
    ЕДНО поне ми посочете от 89-та година насам.

  27. 27 Профил на evq15491716
    evq15491716
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#6] от "karabastun":

    тука не е партийно събрание на герп

  28. 28 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 417 Неутрално

    [quote#2:"Jumbo Jet"]Комунистите със сигурност ще опитат някоя магария. Фалшификации, Костиндброд 2, купуване, контролиран вот. Всичко накуп. [/quote]

    Герберите със сигурност ще опитат някоя магария. Фалшификации, Костиндброд 2, купуване, контролиран вот. Всичко накуп.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  29. 29 Профил на eqy50503529
    eqy50503529
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар /16/Не зная далимисленето само в черни тонове е черта на характера ВИ или е съзнателно изкривяване,плод на политически пристрастия,ама позволете ми да добавя и някой светъл тон:3,6% ръст на БВП,7% безработица,ускорен износ за ЕС,почти удвоен фискален резерв/в сравнение с 2014/,нараснала мун.заплата.

  30. 30 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1106 Неутрално

    Ако Борисов си гледаше работата и не беше подал оставка преждевременно, нямаше да се чуди сега КОЙ е ТОЙ. Писна ни от недомлъвки. Хайде наречете нещата с истинските им имена. Иначе ще излезе, че ви е страх от истината.

  31. 31 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 738 Неутрално

    Защо сега се оплаква? Имаше два мандата и необходимото мнозинство за да направи реформи, да разкара от властта и Кой, и Той. Предпочете да комбинира с тях и нищо от това което се очакваше от него не направи.

  32. 32 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 545 Любопитно

    Скачай СМЕЛО!
    Ясно е че ще загубиш тия избори

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  33. 33 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3006 Неутрално

    Синдрома на огледалото. Колкото повече му се забиш , толкова повече ти отвръща.

    SHADOWS of SOFIA
  34. 34 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1783 Неутрално

    До коментар [#9] от "Gopeто":


    [quote#9:"Gopeто"]Борисов след като ползваше облагите на модела #Кой, е добре да усети и вредите му. Но това едва ли ще се случи.[/quote]

    Нямам и едва ли нкой разумен човек ще има нещо против, но все ми се струва, че за ББ и Ко са предимствата на модела КОЙ, а за нас остават вредите.

  35. 35 Профил на general_patton
    general_patton
    Рейтинг: 269 Неутрално

    Наглия гьонсурат с ежедневната си доза тъпизми....

  36. 36 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 3346 Неутрално

    [quote#31:"koko65bg"]Защо сега се оплаква?[/quote]
    Защото е комедиант.

  37. 37 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До коментар [#28] от "Доналд Радев":

    Няма да е ГЕРБЕРСКО иначе. Всъщност какво точно се случи в Костинброд ? Взеха една държавна поръчка от ГЕРБЕР. Бюлетините се отпечатват в държавната печатница. Все хубави неща. Оставяме настрана , защо някой печата 4 камиона бюлетини ...ей така за брак Прокуратурата каза може да го прави ... ,тоест да си печата бюлетини - ОК !

  38. 38 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2881 Весело

    [quote#3:"grayeagle"]Доган му даде всичките си гласова и той ги прие. [/quote]

    Гад мръсна! Трябваше да му ги върне един по един!



    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  39. 39 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6762 Неутрално

    Един и същи рефрен - магистрали, пречиствателни станции, саниране - до втръсване!

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  40. 40 Профил на kalmuk
    kalmuk
    Рейтинг: 262 Неутрално

    [quote#21:"Антикорупционен блок-Да Корупция!"]Виждате ли колко хубав е Бойко! Ами гласувайте си направо за него[/quote]
    Ще гласуваме, естествено. Да не мислите, че метаморфозите на компартията - ДСБ-та, маскирани сега като някакви нови республики, както и останалите "проекти', могат да заблудят някой друг, освен жълтопаважните комунисти? Нямате грижа, другариадата, ГЕРБ ще е с пълно мнозинство в следващия парламент!

  41. 41 Профил на kalmuk
    kalmuk
    Рейтинг: 262 Неутрално

    [quote#39:"neut"]Един и същи рефрен - магистрали, пречиствателни станции, саниране[/quote]
    Друго са си, викаш, "разнообразните рефрени" на Ръданча - "съдебната реформа" (която никой не знае каква точно е) и "румънският модел". Хората започват да повръщат, само като ги чуят. А виж, за пътища, магистрали и саниране вече всички питат, че и се сърдят даже, че са ги забавили или подминали...

  42. 42 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3006 Неутрално

    До коментар [#40] от "kalmuk":

    Ама това станцията в патрулката ли ти го нашепна?

    SHADOWS of SOFIA
  43. 43 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    постепенно ще се стигне до момента когато отново господин Борисов ще обвини собственото си правителство за нещо си , както направи и предния път

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  44. 44 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    Костинброд, беше обвинение във фалшификация, яка манипулация на медиите.
    Т.е., Баце прави точно това. Отново. И отново с БСП.

    Колкото до подмяната на кадри, не виждам що се сърди - те да не би да не подменяха кадри? Да бяха въвели конкурсното начало, нямаше да ги подменят.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  45. 45 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    [quote#40:"kalmuk"]Ще гласуваме, естествено.[/quote]
    аха да видяхме на президентските че определено гласувате, 300 -400 000 за Радев обаче от гербаджиите що така

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  46. 46 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1889 Неутрално

    За Бойко или добро или... По-добре #КОЙ, отколкото #ТОЙ

    мурзилка
  47. 47 Профил на kalmuk
    kalmuk
    Рейтинг: 262 Неутрално

    [quote#26:"Драгомир Дончев"] Кое точно ново правителство не е започвало "поголовно подменяне на кадри – пристанища, летища, служби, области" и то като едно от първите неща, още в първите дни на мандата си? [/quote]
    Ето, че сам си си отговорил - "МАНДАТА"! Мандат, даден от СУВЕРЕНА на избори! Кой даде мандат на Герджиков и шайката му да сменя поголовно управлението на страната на всички нива? Служебното правителство има за задача да осигури оперативното ръководство на държавата до излъчването на редовно такова от следващия легитимно избран парламент. А не да намърдва през задния вход кадрите на червени и сини комунисти!

  48. 48 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2253 Весело

    "КОЙ вече не е ТОЙ!"
    или КОЙ вече не е само ТОЙ!


    "Боец на Путин и хвалител на Бокова искат гласовете на десните" - из листите на ДаБ и НР
    faktor.bg/smotanyatzi/95967-boetz-na-putin-i-hvalitel-na-bokova-iskat-glasovete-na-desnite.html

  49. 49 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1889 Неутрално

    Каквото #ТОЙ ни сътвори, никой #КОЙ не е в състояние.

    мурзилка
  50. 50 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    До коментар [#26] от "Драгомир Дончев":

    "Кое точно ново правителство не е започвало "поголовно подменяне на кадри – пристанища, летища, служби, области" и то като едно от първите неща, още в първите дни на мандата си?"

    Това 'правителство' не е излъчено след редовни избори, а назначено от някой дето е издигнат от партия, която НЕ Е водеща на предните парламентарни избори.

    България е Парламентарна Република. Тоест в момента върви подмяна на вота на Българите и проруска ЧИСТКА в държавата. На практика това е преврат

    Use your Illusion
  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  52. 52 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1047 Неутрално

    Хайде стига с подозренията на Борисов. Сутрин подозрения, по обяд прозрения, вечер недоразумения. Тъпанар скапан!

  53. 53 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    [quote#23:"Храбър"]Колкото пъти са отивали във властта с големи обещания, все са вкарвали страната в още по-големи и още по-жестоки проблеми. [/quote] като КТБ!
    Считам БОрисов за замесен заедно с КОЙ в източванрето на КТБ след фалита!
    Считам, че е въпрос на политическа хигиена, г-н ЕНП Борисов и ннеговите патерици да се поставят поне за известно време под карантина! Защото има и други банки, които могат да отидат при КТБ!
    Че БСП са крадци-не оспорвам! И няма как да е иначе, щом БСП се оглавява от биваш СДС-арка!
    Те обещават премахване на такса мощност! Аз съм с откачени радиатори, и това за мен е важно!
    БСП поне на думи са против концесиите-добре дошло за мен, защото освен грабежът през обществени поръчки, имаме и узаконеният грабеж през здравна каса, енергетика, концесии.
    Виждам, че на вас, дЕсните, винаги ви е весело, щом стане въпрос за Борисов!
    Ексклузивно: Секретен доклад на ЦРУ разкрива как Пеевски и Борисов фалирали КТБ

    42
    |

    96787
    |26.01.2017
    Ексклузивно: Секретен доклад на ЦРУ разкрива как Пеевски и Борисов фалирали КТБ
    Цветанов и Искров били източници на ЦРУ срещу Борисов и Пеевски

    Топсекретен доклад на Централното разузнавателно управление на САЩ, с който Фрог разполага, разкрива подробности за умишленото фалиране на КТБ, заговора на Делян Пеевски и Бойко Борисов срещу банкера Цветан Василев и схема за контрабанда в особено големи размери с участието на ДПС и висши кадри на партията.

    Докладът на американското разузнаване бе получен като анонимен сигнал в редакцията на Фрог, като медията не гарантира неговата автентичност.

    Иван Искров издал на ЦРУ за тайна среща, подготвила атаката срещу КТБ?

    Първата му част се отнася за парични преводи, контрабанда на оръжия и наркотици към териториите, контролирани от терористичните групировки Хизбула и Ислямска държава. Каналите минавали от България през Турция и към Сирия. Разследването се съсредоточава върху ДПС, като според американските разузнавачи Движението се отличава като етническа криминална организация. От българска страна участниците в схемата били именно ДПС, както и членове на правителството и парламента.

    В турската част се включвали турски наркотрафиканти, висши членове на местното разузнаване, както и членове на терористични организации.

    Сред най-интересните факти, посочени в документа са, че бившият гуверньор на БНБ Иван Искров е бил информатор на американското разузнаване. Тук нещата вече стават наистина интересни. Искров свидетелства за среща в офиса на една от българските партии с висши държавни ръководители и високопоставени политици. Списъкът е потвърден от бившия министър на вътрешните работи Цветлин Йовчев.

    Участниците в срещата са:

    - Делян Пеевски, депутат от ДПС
    - Йордан Цонев, депутат от ДПС
    - Иван Искров, гуверньор на БНБ
    - Ангел Александров, бивш шеф на Националната следствена служба
    - Бисер Лазов – изпълнителен директор на КТБ
    - Борислав Сарафов – зам.-главен прокурор на България



    Според доклада информаторът Иван Искров е присъствал на срещата, но не е осигурил копие от разговорите по време на нея. Той обаче бил категоричен, че по време на нея се е организирала атаката за фалирането на КТБ.



    Пеевски и Доган във връзка с Ислямска държава?

    Втората част на доклада на американското разузнаване обръща специално внимание не само на депутата от ДПС Делян Пеевски, но и на почетния председател на партията Ахмед Доган. Според данните, събрани от ЦРУ, през последните две години двамата са осъществили връзки с членове на ислямски терористични групировки, включително Ислямска държава, Ал Кайда и Хизбула. В документа е записано, че чрез свои компании двамата са създали цяла мрежа за трафик на наркотици и оръжия.

    Следва цял параграф за Пеевски, информацията от който е на турските тайни служби. Той обаче е почти изцяло задраскан.

    Обвинението срещу Василев – умишлени усилия от страна на разследващите?

    Третата част от доклада, с който Фрог разполага, е особено интересна. Тя започва с информация, че бившият мажоритарен собственик на КТБ Цветан Василев е привлечен като обвиняем от българската прокуратура. Данните, с които ЦРУ разполага, свидетелстват за умишлени усилия и атаки от страна на разследващите и заинтересовани групи, за да насочат разследването на фалита на КТБ именно в тази посока и виновен да бъде Василев.

    Мерките, които ЦРУ предприема:

    „Продължават да разследват действията на българските служби по т.нар. „Виенско дело”.

    „Да установи и проведе интервю със Стамен Станчев” Бел. Ред (Български консултант на инвестиционна банка „Креди Сюис фърст Бостън, осъден на затвор в Румъния за шпионаж през 2015 г.)

    В доклада се посочва още, че в момента Василев се намира в Белград. Той бил потърсил контакт с американските служби чрез CDGC във Виена.

    Цветанов разкрива заговора на Борисов и Пеевски?

    Черешката на тортата идва с последната страница от доклада, с който Фрог разполага. В нея е записано, че срещата, на която е организирана атаката срещу КТБ, е потвърдена от няколко източника.

    Най-шокиращото в случая е, че източникът на американското разузнаване от страна на управляващите е не кой да е, а дясната ръка на Бойко Борисов – Цветан Цветанов.

    „Според източника (Цветан Цветанов), ликвидирането на банката е било необходимо за облагодетелстване на политически и бизнес интереси. Източникът свидетелства, че няма причина да се мисли, че мажоритарният собственик е извършил престъпление. Той свидетелства, че премиерът Бойко Борисов и Делян Пеевски са заговорничели срещу Цветан Василев и са изфабрикували доказателства за слаб контрол и организация на банковия мениджмънт, с цел да придобият активи и собствености на банката след нейното затваряне ”, пише в документа.

    Информаторът Иван Искров пък разкрил подробности за участието в този процес на представители на руската ВТБ, като става дума за Симеон Дянков и Милен Велчев. Информацията била потвърдена и от офиса на американците в Лондон.



    Фрогнюз публикува целия доклад, с който разполага. Редакцията подчертава, че не може да гарантира неговата автентичност, поради анонимния характер на получаването му.


    До коментар [#23] от "Храбър":

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  54. 54 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2507 Весело

    До коментар [#51] от "Маршалов":

    Нормално е девойко, то затова требе айкю. Поне над педесе.

    Но нека опитам - в момента се извършва чистка на всички нива във властта, само по себе си това е нередно, но в случая е и БЕЗ извършвашите я да са спечелили ПАРЛАМЕНТАРНИ избори. Жокер - написаното с главни букви е важно

    Use your Illusion
  55. 55 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Мръсна комунистическа мафия.

  56. 56 Профил на 4u4o
    4u4o
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Кой, той, мой, свой... само дяволи и таласъми!
    Матряла е толко прост, че пак ще тури пръста на нормалните, работещи и мислещи хора. Матряла си иска БСП, ДПС и ГЕРБ.
    Който от другите се промъкне ще е голям късмет. Като гледам какви хур-капани правят на "Да, България" и ми е ясно какъв водевил ни очаква. Десните се цепят, та се не траят. Патриоти стават ДПС-ари. С тоя акъл, това заслужаваме.
    Подтиснат съм...

  57. 57 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1889 Неутрално

    До коментар [#54] от "evlampi":

    Според теб, като не са спечелили парламентарни избори, трябва няколко месеца от назначаването си до следващото правителство, да седят с ръце в джобовете и да обират на негативите на свой гръб(и на гърба на президента Радев, на който са правителство и който спечели избори, макар и не парламентарни) от това което е оставил в наследство като заложени "минни полета" и падащи осветления и мостови елементи, твоят приятел Бойко Борисов. Не съм съгласен! Тези няколко месеца държавата не е длъжна да умре, само щото Боко не е на власт. Нито пък има как провалените назначени от Боко фигуранти да бъдат ефективно разследвани, ако останат на заеманите позиции. Може много да плачеш за това, че Боковите кримки са в опасност да попаднат зад решетките, където вероятно е мястото на доста от тях. Който каквото си е надробил. Но да наричаш това преврат, си е разбираемо, само ако си в позицията на някой, който лично се страхува, че може да бъде обвинен, защото и самият той е бил в далаверата.

    мурзилка
  58. 58 Профил на Драгомир Дончев
    Драгомир Дончев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#50] от "evlampi

    Аз не исках тълкуване на случващото се - исках да ми бъде посочен пример за обратното поведение. Какво беше различното при правителствата на Близнашки и Марин Райков (пак служебни кабинети)???

  59. 59 Профил на kalmuk
    kalmuk
    Рейтинг: 262 Неутрално

    [quote#53:"Антикорупционен блок-Да Корупция!"]Считам[/quote]
    Вие ако знаете ние какво "считаме" за цялата ви шайка от неграмотни червено-сини комунистически тролове... свЕт ще ви се извие...

  60. 60 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    До коментар [#57] от "Маршалов":

    Това е преврат парекселанс. Има разделение на властите (поне теоретично) и ако някой е стъпвал накриво има механизми за действане по това, независимо дали партията която го е сложила е на власт.

    Иначе мене много ме е страх, да, позна. Всички русороби ли сте толко 'проницателни'?

    Use your Illusion
  61. 61 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    До коментар [#58] от "Драгомир Дончев":

    "Какво беше различното при правителствата на Близнашки и Марин Райков "

    Тези правителства бяха назначени от Президент, който от своя страна беше издигнат от тогава първата Парламентарна сила.

    Учудвам се, че има хора дето 'не разбират' това. По-скоро според мен много добре го разбират, но имат задача да оправдават пълзящия кремълски преврат

    Use your Illusion
  62. 62 Профил на Драгомир Дончев
    Драгомир Дончев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#61] от "evlampi":

    Много Ви моля посочете ми в кой точно от законите действащи на територията на Република България е описана тази взаимовръзка. Благодаря!

  63. 63 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    До коментар [#62] от "Драгомир Дончев":

    Естествено, че не описана. Конституцията и немалка част от законите след формалното Освобождение на България от руско робство умишлено е пълна с вратички осигуряващи, че член първи само формално го няма.

    Да, това 'правителство' формално може да прави почти всичко което може и редовно. Обаче те много неща могат да се случат ако тръгнеме по тая плоскост, нали?

    Use your Illusion
  64. 64 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2881 Неутрално

    [quote#47:"kalmuk"]Ето, че сам си си отговорил - "МАНДАТА"! Мандат, даден от СУВЕРЕНА на избори! Кой даде мандат на Герджиков и шайката му да сменя поголовно управлението на страната на всички нива? [/quote]

    Май помните доста избирателно.

    За 50 работни дни служебният кабинет „Близнашки“ се превърна в правителство на кадруването. Професорът уволни десетки висши чиновници от министерства и агенции, освободи 17 от 28-те областни управители и назначи „експерти“ от редиците на протестиращите, както и партийни кадри, свързани с реформаторите, пише в. "Преса".
    Над 400 промени в ръководните структури на министерствата от встъпването си в длъжност на 6 август до 15 октомври е извършило правителството на конституционалиста Близнашки. Това става ясно от справка на Министерския съвет, с която „Преса“ разполага. Тя била поръчана от премиера Близнашки. С нея той искал да докаже, че не е направил „чистка“ в администрацията, както се твърди.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  65. 65 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 540 Весело

    До коментар [#61] от "evlampi":
    Сега, какво?
    Ще се учим на Конституция, и на законност?
    Или ще приказваме врели - некипели
    Всички Президенти се избират ПРЯКО.
    Всяко правителство решава с кого да работи
    Не е редно да се прави разлика между правителство посочено от Президент, който е номиниран от най-голямата партия, и такова посочен от окйто и да е друг Президент
    Елементарно
    Ако Борисов изпитва завист, че не неговия кандидат /по вашата формулировка - посочен от......./ е избран за Президент, то това е негов проблем.
    но в случчащя този проблем се превръща в проблем на цялата държава. Защото според неговата дребно селска и тарикатска логика излиза, че всички назначения и промени извършени от предните две служебни правителства са били изцяло от кадри на ГЕРБ, т. е. негово послушници? Щото предишния Президент е бил номиниран от лидера на ГЕРБ?!?

  66. 66 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2881 Весело

    До коментар [#61] от "evlampi":

    И освен това фамилията му започваше с Б! А на този му започва с Г! Чудя се и това как не го проумявате!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  67. 67 Профил на kalmuk
    kalmuk
    Рейтинг: 262 Неутрално

    [quote#64:"tribiri"]Май помните доста избирателно.
    [/quote]
    Май вие имате акъл колкото три бири... Или бутилките им.
    Близнашки смени Орешарски, изхвърлен от безпрецедентни национални протести. Хората бяха изразили ясно и недвусмислено, че не желаят кадрите на БСП, ДПС и Атака да продължат да управляват. В този смисъл действията на Близнашки бяха в отговор на очакванията на гражданите, изразени по улиците на българските градове. Правителството на Борисов подаде доброволно оставка, по морални, демократично обусловени съображения. Никой не е искал подмяна на управлението, за да си позволява Герджиков подобна брутална чистка на всички нива.

  68. 68 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2507 Неутрално

    До коментар [#65] от "ПРОРОК ИЛИЯ":

    България е Парламентарна Република. Поне засега, поне формално.

    Иначе може ли поне един случай в който някое от служебните Правителства на Президент Плевнелиев е отстранило някой на властова позиция по начин наподобяващ чистка както сегашните руски партизани?

    Конкретен пример

    Use your Illusion
  69. 69 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2507 Весело

    До коментар [#66] от "tribiri":

    Аххх колко орижинално! Златна пчеличка за гения!!!

    Use your Illusion
  70. 70 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#28] от "Доналд Радев":
    Веерно бе! Прав си! По едно време се обърках, мислех си че Радев е президент на БСП, пък той бил на ГЕРБ. И ББ му наредил да смени всичките областни управители и полицейски шефове, да са му от верни, по верни.
    Добре че има свестни хора като теб, да ни отварят очите.
    Сполай ти, чести човече!

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  71. 71 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1989 Весело

    [quote#10:"lager"]"Много повече са малките и средните компании", каза Борисов."

    Останаха ли такива изобщо, г-н Борисов. [/quote]

    Бай ТОЙ чрез Държавните бухалки като НАП и всякакви " Независими " Регулаторни органи ги обедини доброзорно в Корпорация КОЙ&ТОЙ и КТБ.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  72. 72 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1156 Неутрално

    Да не беше издигал Цецка като не искаш БСП и КОЙ да ти редят служебни правителства. Или пък да не беше подавал оставка. Прави си кампанията и хайде стига плач.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  73. 73 Профил на ige_koyo
    ige_koyo
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#24] от "kalingeorgiev":

    "Честен" и "Борисов" в едно изречение, се нарича ОКСИМОРОН!

  74. 74 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1769 Весело

    ай тоя пак ревнал кат попадия за туй, смеетай... четириесе дни мъки, вместо да се оправят с др. Нинава и да им олекне

  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на ige_koyo
    ige_koyo
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#40] от "kalmuk":

    А бе , калмук, наистина ли всички фенове на ГЕРБ сте толкова прости, колкото ТОй ви каза, или се правите? Не помните ли КОЛКО от членовете на висшия съвет на ГЕРБ са комунета? 75%!!! 75%!!! Повече дори и от БСП! Та, калмук, за комунетата, или по-скоро за второкачествените комунета, гласуват ей такива умници като теб, дето не виждат по-далеч от носа си! И да седне някой от вас да обвинява всички други, че са комунета, е меко казано смешно, да не кажа че граничи с психиатрични отклонения!

  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1889 Неутрално

    [quote#60:"evlampi"]Това е преврат парекселанс.[/quote]

    Явно мидихлорините ти говорят. Аз силата я уважавам, дори да е от тъмната страна.

    мурзилка
  79. 79 Профил на шуменско пиво
    шуменско пиво
    Рейтинг: 445 Неутрално

    [quote#4:"Jumbo Jet"]В Москва знаят.Те и нашите камунячета знаят ама се правят на луди... [/quote]
    Изобщо не се правят на луди, ами карат направо през просото! И ни най-малко не се свенят от това което правят. Толкова нагла и безпардонна я играят вече, та и кьоравите виждат тоталните машинации които се правят!
    А Борисов да спре да се държи сякаш прави избори в Австрия или Англия! Те му скачат директно с бутонките, той разиграва все още етюди на феър плей! Скочи бе, ахмак! Тия трябва да бъдат разобличавани директно и постоянно! С тях честна игра няма! Бой по тиквите и колкото повече, толкмова повече!

    шуменско пиво
  80. 80 Профил на kalmuk
    kalmuk
    Рейтинг: 262 Неутрално

    [quote#76:"ige_koyo"]ОЛКО от членовете на висшия съвет на ГЕРБ са комунета? 75%!!! 75%!!! [/quote]
    Тъй лЕ? Я първо да ни кажеш - какъв ще да е тойзи "висш съвет" на ГЕРБ? Щото по документи партийните органи са:
    Председател
    Заместник-председатели
    Изпълнителна комисия
    Контролна комисия

    Явно се бъркате с управителните органи на вашата партия - някое от БКП-тата - БСП или ДСБ?

  81. 81 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 417 Неутрално

    [quote#47:"kalmuk"]Ето, че сам си си отговорил - "МАНДАТА"! Мандат, даден от СУВЕРЕНА на избори! Кой даде мандат на Герджиков и шайката му да сменя поголовно управлението на страната на всички нива? [/quote]
    На избори се дава мандат на Парламент, а не на Правителство. Щото правителство може и да е на малцинството...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  82. 82 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1889 Неутрално

    [quote#79:"шуменско пиво"] Бой по тиквите [/quote]
    Надали се усещаш как караш твоя идол, да почне да бие сам себе си.

    мурзилка
  83. 83 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 417 Неутрално

    [quote#75:"ПРОРОК ИЛИЯ"]Може - правителството на Близнашки, например [/quote]
    ха, ха... добре е човек да си припомни старите случки:

    Вярно, самият Бойко Борисов дава вид на възмутен, чак разлютен от рокадите: „Те (служебното правителство - бел.ред.) се вгламиха и започнаха масово да правят промени. И навсякъде се обясняват, че едва ли не ГЕРБ го иска - не го искаме, аз не го желая." Фактите обаче го опровергават, пък и неотдавна Борисов открито прие благодарностите на владиката Галактион за връщането на шефа на ВиК - Стара Загора, Румен Райков. Точните му думи бяха: „Нали ти казах в първия ден, първото нещо." Само няколко дни по-рано пак той лично обясни по БНТ и защо е за смяната на областните управители. „Правилно ли е те да са от БСП и ДПС, назначени от Орешарски? А от най-голямата партия да няма областен управител? Нормално ли е за изборите аз да се доверя на областните управители на БСП и ДПС?" - попита Борисов, все едно тъкмо той оглавява служебното правителство...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  84. 84 Профил на шуменско пиво
    шуменско пиво
    Рейтинг: 445 Неутрално

    [quote#65:"ПРОРОК ИЛИЯ"]Всички Президенти се избират ПРЯКО.
    Всяко правителство решава с кого да работи [/quote]
    Ще избира кога го изберат него! Анадъмно? А тия нямат никаква легитиомност за безобразията които правят!
    И не се правете на тапи, щото като се върнат герберите ако почнат да вършеят като вас не знам какви писъци ще са тогава!
    Ама Борисов е винивен, че никога досега не пипна никого. Бие ви на изборите като маче у дирек, ама после пак ви оствя! Затова сте толккова нагли.

    шуменско пиво
  85. 85 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 417 Неутрално

    [quote#70:"UJC4040"]И ББ му наредил да смени всичките областни управители и полицейски шефове, да са му от верни, по верни. [/quote]
    Усмивки от старите ленти:

    Само няколко дни по-рано пак той лично обясни по БНТ и защо е за смяната на областните управители. „Правилно ли е те да са от БСП и ДПС, назначени от Орешарски? А от най-голямата партия да няма областен управител? Нормално ли е за изборите аз да се доверя на областните управители на БСП и ДПС?" - попита Борисов, все едно тъкмо той оглавява служебното правителство...
    http://www.temanews.com/index.php?p=tema&iid=831&aid=18754

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  86. 86 Профил на шуменско пиво
    шуменско пиво
    Рейтинг: 445 Весело

    [quote#82:"Маршалов"]Надали се усещаш как караш твоя идол, да почне да бие сам себе си[/quote]
    Тиквите драги, както и тъпите патки, както и проскубаните червени кокошки се въдят във вашия двор. Там си ги гледате давнъйм давно и си ги развъжадате по свой образ и подобие! Така, че дръжте си ги у вас и не ни ги пробутвайта. А най-добре се натоварете вкупом и вървете при госпдаря си в Масква. В Сибир имало много терени за заселване. Там ще сте баш на мястото си!

    шуменско пиво
  87. 87 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Баце да говори за Кой и Той е малко нелепо, ма карай...И що да няма кадрови промени?Що служебното правителство да работи с калинките на ГЕРБ?!

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  88. 88 Профил на 1Sion1
    1Sion1
    Рейтинг: 690 Неутрално

    До коментар [#67] от "kalmuk":

    Ти верно си „калмук”...Свърши се с мандата, Народното събрание, правителството и олмайти Боцко.Народа свали доверие от него и ГЕРБ и го показа на изборите за Президент, когато ГЕРБ бяха бити ,та пребити..И след като хората не ги искат, що смяташ , че им искат кадрите?!Голямата метла и една герберска калинка да не остане..Това е положението.

    Живота е това, което се случва, докато ние правим планове за бъдещето
  89. 89 Профил на шуменско пиво
    шуменско пиво
    Рейтинг: 445 Неутрално

    [quote#85:"Доналд Радев"]Усмивки от старите ленти: [/quote]
    Е ха потрайте барем да минат изборите! Да няма после хленч и рев?!
    Колкото до началниците сменени от СПЕЧЕЛИЛАТА партия, ами спечелете барем па тогава вадете метлата, щом са ви такива "аргументите". А това което правите сега си е чиста проба държаен преврат! Смяна на властта без избори, чрез измама е точно това! Узурпиране на властта, т.е. преврат!
    Което по всички НК по света си е държавнма измяна! Ерго, всички, барабар с пишман-президента ви сте за затвора!

    шуменско пиво
  90. 90 Профил на шуменско пиво
    шуменско пиво
    Рейтинг: 445 Любопитно

    [quote#87:"1Sion1"]що да няма кадрови промени?Що служебното правителство да работи с калинките на ГЕРБ?! [/quote]
    По същия начин се замисли (ако има с какво): а защо ГЕРБ след изборите ще трябва да работи с гнидите на БКП които пущате да пъплят и олигавят навсякъде?
    Тогава какви "аргументи" ще извадиш?

    шуменско пиво
  91. 91 Профил на шуменско пиво
    шуменско пиво
    Рейтинг: 445 Весело

    [quote#81:"Доналд Радев"]Щото правителство може и да е на малцинството...[/quote]
    О, може естествено!
    Може да е и на нищиожеството!
    Каквото е сегашното, например!

    шуменско пиво
  92. 92 Профил на шуменско пиво
    шуменско пиво
    Рейтинг: 445 Весело

    [quote#64:"tribiri"]За 50 работни дни служебният кабинет „Близнашки“ се превърна в правителство на кадруването. Професорът уволни десетки висши чиновници от министерства и агенции, освободи 17 от 28-те областни управители и назначи „експерти“ от редиците на протестиращите, както и партийни кадри, свързани с реформаторите, пише в. "Преса". [/quote]
    Това във вашите учебници за превратаджии ли го пише?
    Сега разбирам защо действа така професор Запеков! А и вестник Преса разбира се е най-мародавният източник на информация!

    шуменско пиво
  93. 93 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1470 Любопитно

    Явно Тиквата е влязъл в огледална стая и вижда повече от един КОЙ.

  94. 94 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1889 Неутрално

    До коментар [#86] от "шуменско пиво":

    Драги, ако се налага да настаним цяла България в Моксва, ще запълним един цял...квартал.

    Не знам обаче, дали изместването на въпроса, някак ти помага на хипотенузите.

    мурзилка
  95. 95 Профил на tenevski
    tenevski
    Рейтинг: 398 Неутрално

    Изпечения крадач вика #дръжте крадеца#
    Аре , не на нас тия , бе главоч

  96. 96 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1765 Неутрално

    До коментар [#44] от "Darth Plagueis":Да бяха въвели конкурсното начало, нямаше да ги подменят.

    Да де! Ама техните хора ще останат гладни. Не помниш ли как Фидоска пробутвала един за митницата в Лом, па и отговорили, че го скъсали на изпита. Неграмотен бил.

  97. 97 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1765 Неутрално

    До коментар [#67] от "kalmuk":безпрецедентни национални протести.

    Айде да не закачаме преврата наречен "национални протести!"
    Една година соросовите наемници и герберовите статисти се драха по улиците. Групата на Герберите влизаше, излизаше в парламента, саботираше дейността му. "Малко спретнато майданче, Бойко и Цветан отпред"

  98. 98 Профил на kalmuk
    kalmuk
    Рейтинг: 262 Неутрално

    [quote#97:"ahasver"]Айде да не закачаме преврата наречен "национални протести!"[/quote]
    Другарю... вий нещо сте в дълбока погрешност. Да ви напомням ли коя партия имаше най-висок резултат на изборите? Да ви напомням ли, че противно на всякаква демократична, европейска и каквато се сетите логика, партиите с далеч по-ниска подкрепа вкупом обявиха, че няма да преговарят с най-голямата партия за ново управление и практически изолираха над един милион избиратели на ГЕРБ от участие в управлението? А да ви напомням ли КОИ СМЕ избирателите на ГЕРБ и кои СТЕ тези на беззъбата стоклетница? В ГЕРБ сме работещи, образовани, интелигентни и активни граждани, осигуряващи де факто БВП, от който се изхранва електоратът на другите три формации - пенсионерите на БСП, неграмотните радикали на "Атака" и пак от нашите пари се плащат субсидиите на диваците, които гледат тютюн по родопските баири. Как си представяхте, че можем да ви оставим да разполагате с нашите пари за да ги харчите и крадете, както окрадохте КТБ?

  99. 99 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Той трябва да започне да се държи подобаващо и съдържателно според претенциите, който има. Вместо да говори глупости за # Той, #Кой и #Оной да седне и напише програма, идеология, концепция, визия, каквото и да било, но да е смислено.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  100. 100 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Ми след 2 години Борисов па икой не знае кво става в Държавата.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK