Правилникът на Фонда за лечение на деца е против здравия разум, смята Семерджиев

Правилникът на Фонда за лечение на деца е против здравия разум, смята Семерджиев

© Надежда Чипева, Капитал



Правилникът, по който работи Фондът за лечение на деца, е неадекватен. В това е убеден служебният здравен министър Илко Семерджиев. В ефира на БиТиВи той заяви, че сигурно следващото редовно правителство ще го промени.


По думите му правилата на работа във фонда не само противоречат на закона, но и на здравия разум. Според министъра на обществения съвет към фонда, който е консултативен орган, е дадена възможност да взема решения, което означава, че директорът трябва да застава зад тях вместо да следи за това и от медицинска, и от административна гледна точка документацията по отделните случаи да е изрядна.


Той защити напусналия директор Владимир Пилософ, който според него си е вършил работата по правилата.




Оставката на Пилософ дойде след като в медиите се разшумя за случай на дете, на което е отказана трансплантация в чужбина. От разговора със Семерджиев не се разбра защо трансплантацията не е била направена в България след като по случая всички специалисти твърдят, че това е възможно. Той обаче обясни, че документацията на детето два пъти е връщана на фонда - веднъж при кабинета Борисов, и веднъж сега при служебното управление, заради непълноти. Така той защити тезата, че не е спирано лечението на детето в чужбина, а е трябвало документите да са изрядни.


Семерджиев отрече да е проява на реваншизъм смяната на директори на болници, които той направи. Защити решенията си с многото дългове на лечебните заведения. "Заварвам над половин милиард лева болнични дългове, над 190 млн. лв. от тях са просрочени, значи трябваше да се въведе някакъв ред", коментира министърът.


За предшественика си Петър Москов той каза, че прави разлика между личността му и действията му на министър. "Решенията му бяха лоши и на тях отговорих с развързване на възли", обясни той имайки предвид основно казусите с турските ваксини и проблема с взимането на пръстови отпечатъци при влизане в болница. Според Семерджиев с решенията си Москов е "изтърбушил" бюджета за здраве.


В отговор на въпрос след поредния случай на инцидент с дете, при което 11-годишно момиче почина, министърът обясни, че няма да има лекари в училищата както преди години, защото нямало интерес от страна на медиците, а освен това те се деквалифицирали на тези позиции.

Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    А този правилник от енергото, "В и К"-то ли, ЖП-то ли Ви го наложиха ???

  2. 2 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 835 Неутрално

    Ами овластените да изработят нов правилник

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  3. 3 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3529 Неутрално

    Според министъра на обществения съвет към фонда, който е консултативен орган, е дадена възможност да взема решения, което означава, че директорът трябва да застава зад тях вместо да следи за това и от медицинска, и от административна гледна точка документацията по отделните случаи да е изрядна."
    да не посяга към общественият съвет , който единствен донякъде спира точенето .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  4. 4 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3529 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":
    познай кой го изработи в този му вид и борбата (за щастие неуспешна) беше да бъде премахнат/заменен само с лекари общественият съвет

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  5. 5 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5638 Неутрално

    Посяга на прозрачното харчене на пари,
    Колко предсказуемо, а имаше добри идеи...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  6. 6 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    Семерджиев ако беше толкова
    кадърен и можещ да го бяха
    избрали отдавна за министър.
    Добре,че КОЙ предложи "льо
    професьоре"за мин.предател,
    че и той да се появи като"въшка
    на чело"!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА Радев - ОСТАВКА
  7. 7 Профил на ralita68
    ralita68
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Не мога да повярвам, че толкова злоба може да се таи в един човек! И то толкова грешен!
    Кой направи една гилдия /зъболекари/ богаташи, за сметка на останалите медици, натоварени с хиляди регулации и рестрикции! Кой бе, лобист?

  8. 8 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    Общественият съвет към фонда трябва да остане.Когато е изцяло финансиран от м-вото,назначеният директор ще се съобразява с вас.Сега повечето е от дарения.
    А относно лекарите в училище и това,че "нямало интерес от страна на медиците" как да го разбираме?Сключвате договори с
    близките ДКЦ та,доплащате им и ще стане.

  9. 9 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 380 Неутрално

    До коментар [#7] от "ralita68":

    Преди да правиш неверни твърдения, би трябвало да се справиш с документите. А те са: зъболекар-неспециалист получава за прегледа си 6.40 лв., а зъболекар -специалист - 7.30 лв. Говорим за цени по рамков договор със здравната каса.
    Ако ми кажеш, кое в България струва 6.40-7.30, ще ти стисна ръката. Може би техническия преглед на една кола? Или гражданската отговорност? Или какво??

  10. 10 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    Има ли нещо, което да не е оплюл? Не знам дали е прав, но толкова уволнения, таково озлобление ... Това вече е подозрително.

  11. 11 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    До коментар [#9] от "victor_victim":

    А ти мислиш ли, че сега Семерджиев ще даде повече пари на зъболекарите? Нали подписаха рамковия договор - дада ли им повече? Не се грижи за зъболекарите. Като не им стигне това от касата, те си го взимат по друг начин.

  12. 12 Профил на Galin Petrov
    Galin Petrov
    Рейтинг: 229 Гневно

    Семерджиев, Семерджиев
    ах,ти колко си мазен и долен!

  13. 13 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 380 Неутрално

    До коментар [#11] от "evtimvz":

    Да ти приличам на разтревожен? Просто не обичам хвърлените без смисъл приказки. Кой как си изкарва парите си е негова работа и най-вече на този, който му ги дава. Това е двустранен договор, но българинът не е свикнал да дава пари за здраве и затова е склонен да обвини и Господ, когато му се налага.

  14. 14 Профил на stoedin
    stoedin
    Рейтинг: 533 Неутрално

    Колко пациента трябва да има ДЖП-ито, че да печели достатъчно за себе си, семсйството си и за поне една сестра? 1000 души? 1500?
    Защото ако е така в училището където работя има ок.1050 ученика, ок. 80 ученика, ок. 20 персонал. Напълно приемлив брой за един общопрактикуващ лекар и мед. сестра, според мен. А и за един зъболекар и сестра. Просто трябва Касата и МО да се стиковат и за големите училища няма нужда дори да се плаща. За по-малките МО може да доплаща, за да наеме лекари и сестри...

    Демократ за силна България
  15. 15 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    От кога "зъбните шлосери"започнаха да разбират от Фондове ,пък били те и за лечение на деца!
    А това,че поддържа МЕГАЛОМАНА И ЧЕНГЕТО Пилософ ми изглежда "меко казано" - СЪМНИТЕЛНО !

  16. 16 Профил на agile
    agile
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#6] от "АмброзСП":

    "Добре,че КОЙ предложи "льо професьоре"за мин.предател,
    че и той ( Семерджиев) да се появи като"въшка на чело"!

    Ами по твоята логика КОЙ предложи и "льо командире" за мин.председател през 1997, щом като той (Семерджиев) се появи по онова време (1997-2001) последовател като шеф на здравната каса и министър на здравеопазването.
    Така ли е, КОЙ ли назначиха "льо командире" през 1997? Сигурен съм, че веднага ще ми сложиш минус и няма да отговориш на този въпрос. Като всяка средностатистическа чугунена отливка.....

  17. 17 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 373 Любопитно

    До коментар [#14] от "stoedin":

    И кво ще прави лекаря в училището?
    Какво ще лекува?
    Защо да се деквалифицира?

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  18. 18 Профил на agile
    agile
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#12] от "Galin Petrov":

    "Семерджиев, Семерджиев ах,ти колко си мазен и долен!"

    Ей, това комунярите още мразите министрите на Иван Костов!

  19. 19 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 380 Неутрално

    До коментар [#14] от "stoedin":

    Сметката ти може и да не излезе вярна, защото въобще не е сигурно, че всички изброени от теб ученици, учители и персонал ще пожелаят точно ти да си им джи-пи. В момента, когато им накривиш за нещо шапката ще се премесят при друг. Представи си казус: трябва да окажеш помощ /не животоспасяваща/ на дете, което "не ти се води". Длъжен си по съвест, но по документи -не! Защото ти гарантирам, че ще дотичат мама и тати да ти търсят сметка, защо си докоснал детенцето им. Със зъболекарите е горе-долу идентично, с разликата, че при тях не същесвува понятието "личен зъболекар" и не е нужно да се записваш и отписваш.

  20. 20 Профил на stoedin
    stoedin
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#17] от "b_52_strato":

    Педиатъра какво прави? Лекува деца
    Сега когато се разболее дете го водим при личния лекар, нали? Разликата ще е в мястото на лекарския кабинет, нищо повече...

    Демократ за силна България
  21. 21 Профил на Galin Petrov
    Galin Petrov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#14] от "stoedin":
    Остави тази работа с училищните зъболекари. Аз съм си патил от тях и никога няма да допусна децата ми да бъдат лекувани от учлилищен зъболекар. Тези които ще се навият да практикуват в училище по здравна каса познай колко ще са кадърни.
    Трябва задължително да има постоянна сестра и може да се измисли някава схема различни лекари да дават по един или два пъти дежурство в училище на месец.

  22. 22 Профил на stoedin
    stoedin
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#19] от "victor_victim":

    Сменяш лекаря и училището. Има вероятно и други варианти. Например медицинска практика с 5-6 доктора, които дават дежурства, все някой ще ти допадне, нали?

    Демократ за силна България
  23. 23 Профил на Galin Petrov
    Galin Petrov
    Рейтинг: 229 Весело

    До коментар [#18] от "agile":
    Повярвай ми много съм далеч от комуняга, но то прибързаната ти преценка ми ясно колко ти е акъла.

  24. 24 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4321 Неутрално

    Ако г-н Илко Семерджиев е прав ,то тогава се пита в задачата кой или кои малоумници са го писали този правилник?!

  25. 25 Профил на zul11696397
    zul11696397
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#6] от "АмброзСП":

    Малеййй , в България министрите ги избирали по кадърност. Ти драги да не си сръбнал препаратче за вана ?

    Мразим Гоце и Любо Гоцев
  26. 26 Профил на stoedin
    stoedin
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#21] от "Galin Petrov":

    Прав си донякъде, но въпрос на организация и стимули е...

    Демократ за силна България
  27. 27 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4321 Неутрално

    До коментар [#2] от "neut":

    Не се знае какво ново л..но ще сътворят ?!У нас се кара масово "през просото" и като неписано правило никой не взема присърце добрите практики които са се наложили по света.

  28. 28 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3727 Любопитно

    Този къде беше по времето на Москов?
    Защо не му чухме гласеца тогава?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  29. 29 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3727 Неутрално

    [quote#14:"stoedin"]Защото ако е така в училището където работя има ок.1050 ученика, ок. 80 ученика, ок. 20 персонал. Напълно приемлив брой за един общопрактикуващ лекар и мед. сестра, според мен. А и за един зъболекар и сестра. Просто трябва Касата и МО да се стиковат и за големите училища няма нужда дори да се плаща. За по-малките МО може да доплаща, за да наеме лекари и сестри...[/quote]

    Ти що не поемеш техните заплати?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  30. 30 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 373 Неутрално

    До коментар [#20] от "stoedin"


    [quote#20:"stoedin"] Разликата ще е в мястото на лекарския кабинет, нищо повече...[/quote]

    По комунистическо беше така - бекапето те турга за лекар във фабрика "Съпричук" и ти харизва всички работещи там.

    Или те въдворява в кварталната поликлиника, като десета част от преживяващите в квартала стават твои, лични пациенти.
    Дали ти ги искаш или те теб - няма никакво значение! За никого!
    Така е заповядала Партията, а тя, както денонощно се внушаваше, никога не греши.

    Дали пък няма да е по-добре човек да не коментира обилно неща които не познава?

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  31. 31 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 373 Неутрално

    До коментар [#28] от "Храбър":


    [quote#28:"Храбър"]Защо не му чухме гласеца тогава?[/quote]

    Не си го чувал ти, защото - може би - не си искал да го чуеш.

    Ако имаш свободно врече постни името му в която и да е търсачка - ще разбереш какво си пропуснал.

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  32. 32 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 380 Неутрално

    До коментар [#21] от "Galin Petrov":

    Абсолютно прав си. Обикновените хора не знаят по каква схема работят днес училищните зъболекари, където ги има. Ето я: Директорът обявява дадено помещение под наем. Явява се местен феодал-зъболекар, който го обзавежда, възможно най-мизерно и купува най-евтиното, като медикаменти. След това наема шерпи-най-често зъболекари, останали без работа или новозавълшили и ги пуска на заплата. На родителите се дава да подпишат деклариации, че са съгласни. А пък тях това много ги устройва, защото махат едно от най-досадните си задължения. И започва едно "лечение", едно писане на книжки, не ти трябва да знаеш повече.

  33. 33 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1935 Неутрално

    Семррджив не е луд .Луди сме ние които тотърпим.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  34. 34 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 373 Неутрално

    А един по-горе предлага да се командироват доктори по за някой ден из училищата.

    И такова имаше по комунистическо - пращаха цели болнични отделения(а дори и цели клиники!) - да събират цвеклото или памука по къра.

    Заповядват им една седмица да идват с работно облекло и две филии хляб в джоба, автобусът ги чака пред входа на болницата - и на блока.
    Като се смрачи ги връщат обратно.
    И на другата сутрин отново.

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  35. 35 Профил на zfm52680934
    zfm52680934
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Напълно достатъчно е да има квалифицирана медицинска сестра,която да прецени дали детето трябва да отде на лекар спешно,или да се прибере в тях и да отиде с родителите си при личния лекар.
    А тоя ни обяснява някаква идиот.ка свързаност между дълговете на болниците и пръстовия идентификатор,сякаш ако го е нямало този идентификатор,по някакво чудо болниците щяха да имат по малки дългове.ПЪЛНА ГЛУПОСТ,НА КОЯТО ЕЛЕМЕНТАРНИТЕ ХОРА СЕ ХВАЩАТ!
    И чета че този идентификатор,нямало да бъде внедрен при личните лекари до 2019 год.Чакай бе,нали ще го махате,как така го отлагате за внедряване тогава?

    sdg
  36. 36 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1935 Неутрално

    Правилникът на Фонда за лечение на деца е против здравия разум, смята Семерджиев.

    От снимката личи че е прав.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  37. 37 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    [quote#16:"agile"] Като всяка средностатистическа чугунена отливка....[/quote]

    Далеч си от истината!
    Простено-прости.

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА Радев - ОСТАВКА
  38. 38 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    [quote#25:"rex"]Малеййй , в България министрите ги избирали по кадърност. Ти драги да не си сръбнал препаратче за вана ?[/quote]

    А ти замезвай,като смучеш,
    че не ти понася.

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА Радев - ОСТАВКА
  39. 39 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 380 Неутрално

    До коментар [#35] от "Svetlio":

    "квалифицирана медицинска сестра"??Ти добре ли си? Няма сестри, нито квалифицирани, нито неквалифицирани. Цели курсове от медицинските колежи са "изкупени" на зелено. Квалифицираните си знаят цената и работят в престижни отделения с високо заплащане.

  40. 40 Профил на Galin Petrov
    Galin Petrov
    Рейтинг: 229 Весело

    До коментар [#39] от "victor_victim":
    Тази седмица присъствах на разговор между една бивша сестра и нейна позната. Сестрата разказваше как след като дъщеря и влязла в университета, тя решила да се върне на работа, но никъде не я вземали, защото не била работила от 20 години. Сега обмисляла като краен вариант да пробва да се уреди в някое учлище

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3529 Неутрално

    [quote#9:"victor_victim"]Ако ми кажеш, кое в България струва 6.40-7.30, ще ти стисна ръката.[/quote]
    килограм месо което според статистиката много български семейства си позволяват не повече от веднъж месечно ...

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  43. 43 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    Не е имало по-неадекватен министър от сегашния. Всичките му действия са мотивирани от една дива омраза към Москов на личностна основа и съответно реваншизъм. Нито грам мисъл за пациентите и лекарите. Което не е за учудване при положение, че Семерджиев отдавна не е практикуващ зъболекар, а се изхранва от фондацията си.

  44. 44 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    [quote#42:"дерибеев"]килограм месо което според статистиката много български семейства си позволяват не повече от веднъж месечно ... [/quote]

    Глупости на търкалета.

  45. 45 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    [quote#34:"b_52_strato"]И такова имаше по комунистическо - пращаха цели болнични отделения(а дори и цели клиники!) - да събират цвеклото или памука по къра. [/quote]

    Да, това е митът за 'успешното' селско стопанство при социализъма. Моделът на текезесетата претърпя пълен провал много скоро след образуването им. Текезесетата се крепяха на ангарията на лекари, учители, работници, чиновници, студенти, войници, ученици на така наречените 'бригади'.

  46. 46 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 1844 Неутрално

    Какви напъни да разтуря всичко направено с години само за два месеца...

  47. 47 Профил на aeiou
    aeiou
    Рейтинг: 450 Неутрално

    интересно как случаите с фонда за лечение на дежа вече се решават чрез медиите, а не в самия фонд. И каква е точно ситуацията с извършване на операцията в България - това никой не коментира. Допускам, че може да е свикан международен екип, което в крайна сметка ще е от полза както за детето, така и за самите лекари, които ще усвоят тези практики, а и за всички останали които чакат да си поделят средствата от фонда за лечение на децата си. Реалността винаги може да се гледа от много точки, а как така ние съвокупно винаги приемаме гледната точка на един, на една медия, на един лекар..? Какво мнение имат другите чакащи родители на такива деца? Сигурно всички се надяват да отидат в чужбина, а дали ще ни стигнат парите за всички? И по-точно как да направим така, че да стигнат навреме парите за всички? Ето това е въпрос (достоен и за медиите да потърсят отговор)

    Който първи прекрачи границата, губи.
  48. 48 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Правилникът на Фонда за лечение на деца е против здравия разум, смята Семерджиев-
    1)Парите НЕ стигат! Както в семейния бюджет на българина, така в държавата и касата
    Трябват приоритети в разходите, или затягането им!
    Ако искате да стига за лечение на деца в чужбина, затегнете пробойните!
    А системата е такава, че никой не ог е грижа за пробойните! Болните са СТОКА! А касата плаща всичко, коеот и се заяви! От над 500 болници само на 1 малка болница в Разград е отнет лиценза! БОлниците са много! СБ казава-на Б-я 50 болници стигат! Министърът цитира СБ, като твърди,че 200 болници стигали на България! А те са 500! Мнозина от тях собственост на поУтици, придобили парите за тях от КОРУПЦИЯ!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  49. 49 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    До коментар [#8] от "xmm":лекарите в училище

    Се деквалифицират. Нямат работа. Дремят в кабинетите. Понякога някой се ожулил, друг се ударил.

  50. 50 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    До коментар [#8] от "xmm":лекарите в училище

    Се деквалифицират. Нямат работа. Дремят в кабинетите. Понякога някой се ожулил, друг се ударил.

  51. 51 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 561 Неутрално

    В училище е бил със сигурност зубрач и в учкома, в университета във ФК на ДКМС, а сега е просто един нагъл, злобен ко.....кариерист. Ако трябва да работиш с такъв... по-добре се мащай, пък ако ти е и началник, бой и тогава се мащай.

    Перекенде.

  52. 52 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2763 Неутрално

    [quote#8:"xmm"]Сега повечето е от дарения. [/quote]
    Хм, дарения значи!? Да видим:
    "Приходите на Ц "ФЛД" за 2016 г. са в размер на 11 121 хил. лв., (фиг. №2) от които:
    1. Субсидия от Републиканския бюджет в размер на 10 907 хил. лв;
    2. Дарения в размер на 188 хил. лв.
    3. Глоби, санкции и наказателни лихви, наложени по чл. 45а от Закона за закрила на детето и други неданъчни приходи - общо в размер на 26 хил. лв."
    http://cfld-bg.com/wp-content/uploads/2017/02/Otchet_2016.pdf
    От отчетите става ясно, че фондът е вземал решение за лечения на стойност 21 475 169.51 лв., но няма отчет колко деца се излекувани от всичките 1275 (326 деца в чужбина и 1049 в България).

  53. 53 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2763 Любопитно

    [quote#13:"victor_victim"]Това е двустранен договор[/quote]
    Между кого и кого? И за какво? Дали не става дума за едни чужди пари, ония пари, които НАП ги събира със заплахата от затвор на осигуряващ и/или осигуряван?

  54. 54 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2763 Неутрално

    [quote#24:"bat_plamen"]то тогава се пита в задачата кой или кои малоумници са го писали този правилник?! [/quote]
    Царят! Конкретните имена са тук:
    http://dv.parliament.bg/DVWeb/showMaterialDV.jsp?idMat=18472
    http://dv.parliament.bg/DVWeb/showMaterialDV.jsp?idMat=18411
    С пет милиона лева "дадени" от Царя, бръквайки в джоба на данъкоплатците; Баце додаде още 5 милиона, бръквайки в същия джоб.

  55. 55 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2763 Весело

    [quote#28:"Храбър"]Защо не му чухме гласеца тогава?[/quote]
    Ушите на мат'ряла винаги са настъпени от някой слон. Въпреки че специалистът по здравен мениджмънт Семерджиев да беше зает с преобразуването на осигурителното си дружество в застрахователно (европейско изискване от 2014 г.), беше един първите, които уличи контрабандата Москова с ваксините. Като либертаст акцентира върху "загубата" от пропуснати ползи на фирмите с издадено разрешение за употреба. От либертаска гледна точка се изказа за "пръстовия отпечатък" като нарушаване на "човешките права" и "свободата на избор". В този случай нямаше категоричност поради известния конфликт на интереси - "пръстовия отпечатък" не се вписва в здравните застрахователни дружества - сиреч трябваше да си платят на НЗОК за да получат "пръстовия отпечатък" за клиентите си. Иначе по закон (и застрахователен договор) плащат по фактури, а не по отпечатъци.

  56. 56 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2763 Неутрално

    [quote#47:"aeiou"]Какво мнение имат другите чакащи родители на такива деца? [/quote]
    Същото мнение като на свестния им личен лекар. Другите, които нямат свестен личен лекар, не чакат, а погребват децата си.

  57. 57 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 893 Неутрално

    [quote#52:"wanderer"]Хм, дарения значи!? Да видим:
    "Приходите на Ц "ФЛД" за 2016 г. са в размер на 11 121 хил. лв., (фиг. №2) от които:
    1. Субсидия от Републиканския бюджет в размер на 10 907 хил. лв;
    2. Дарения в размер на 188 хил. лв. [/quote]
    И както обикновено, тия с общо 1-2% /те са 5-6 организации/ искат да УПРАВЛЯВАТ !!!

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  58. 58 Профил на zfm52680934
    zfm52680934
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#39] от "victor_victim":

    Ами да им вдигнат заплатите.А не забравяй че не всички сестри са на 20-30 години,има много на средна възраст които биха отишли да работят там.Пък и не виждам как ще накарат някой лекар да отиде да работи в училище и да си клати краката цял ден.Мястото е само и единствено за сестра.

    sdg
  59. 59 Профил на Иван Арнаудов
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 503 Весело

    До коментар [#21] от "Galin Petrov":
    Значи при училищен зъболекар не щеш децата да си лекуват зъбите, ама за училищен лекар и училищна медицинска сестра няма проблем. Да ти имам гениалната логика!!

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
  60. 60 Профил на Galin Petrov
    Galin Petrov
    Рейтинг: 229 Весело

    До коментар [#59] от "Иван Арнаудов":
    Ти пък от де се пръкна така от нищото. Чел,чел ама недочел.
    Кой ти говори за лекуване.
    Нали се сещате какви са функциите на училищната сестра и евентуално лекар. Те са за оказване на първа помощ. Даже не мисля , че е чак толкова необходимо да има и лекар.
    И да , аз няма да позволя децата ми да бъдат лекувани от хора, които не съм избрал аз. Ако на вас не ви пука,кой лекува децата ви, си е ваш проблем..





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK