Мартин Захариев, който искаше да се създаде главна дирекция медии и вероятно да бъде неин председател, не отричаше същото и след като гласува за Пеевски.
Вчера и аз безуспешно търсих първия брой. Отново берем плодовете на корупцията с монополизираните услуги, но Прасчо няма да успее в поредната си "акция"
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
А защо не е онлайн вестник пак с цена 0.99, по евтино ще е за издаване и няма да зависят от никой. Прочетох, че не искали да е онлайн издание ами на хартия, но според мен това е грешка.
До коментар [#2] от "tko42434569":
Хората ти обясниха, че искат да е на хартия. И се видя, че могат да продадат 10 000 тираж без проблем, ако е нормална държавата. И те искат да е нормална държавата. Инак още вчера имаше поне 100 -на доброволци готови да го разпространяват без Пеевски и другите му боклуци.
А намаления тираж на хартиените медии изобщо не е интернет.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
Бай Х и 10-ката ще направят всичко възможно да затруднят Прас прес, особено преди изборите.Следващия брой да се продава на възлови места от екипа.Тъкмо ще ги поздравим лично .Може и автографи...
Не вярвам че са очаквали нещо друго все пак името на вестника и едно от прозвищата ма мамин Дилянчо имат много близко звучене . А и той сам им прави реклама с опита да ограничи продажбите.
А може и да не е нещо съзнателно, просто фирмите дистрибутори са се подсигурили в случай на слаб интерес и са дали съвсем малко бройки за разпространение, при положение че е месечно издание не е късно да допълнят по будките.
да си приберат тиража от разпространението и да го запалят пред общината... тази сутин проверих пак из попътните лафчици, вече не си правеха и труда да отговарят, основно се подхилкваха
Добре, че поне Стършел мога да си купя. Този вестник никъде го няма. Ако са отпечатали нисък тираж и сега си търсят опрадвание, нека не е така. Ако са толкова ощетени, да обявят адрес, от който може всеки да си го купи?
"Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
Моля, който знае къде може да се закупи да каже.
Предвид характера на вестника, не е проблем да си го купи човек и в някой от следващите дни, след излизане.
И още по-добре ако обявят къде и как може да се абонираме.
И аз мисля, че истината е в абонамента. Докато самото отпечатване е лесна работа, разпространението е сериозен проблем. Разчитам на "Невъзпитаните..." да намерят решение, което да е успешен завършек на великолепната им идея за вестника.
"Слабите хора отмъщават. Силните хора прощават. Интелигентните хора игнорират." Алберт Айнщайн
Ми очевидно, след като не могат да го доставят до сергията пред вас и до пощенската ти кутия няма да могат. И вероятно няма и да могат, то не става така, да се базикаш с Прас и да разчиташ на благородството му да ти разпространява бъзикните. А тия хорица не ми приличат на вълци, дето им е дебел врата, щото могат сами да си свършат работата.
*Christo Komarnitski
10 mins ·
За все още неразбралите
Не става дума за някакъв си вестник.
Нито за пари, нито за слава.
Даже борбата не е за свободата на словото.
Става дума за общото публично пространство на българското общество, което е буренясало, блатясало и превърнато в кочина.
А всеки, като примерен селяк, се е свил в уютната си къщурка, и не му пука какво става навън..
Ще ритам тая кочина, докато се разпадне!*
Между вас и Пеевски каква е разликата ? Кой ви финансира вестника ? Що мълчите за Прокопиев ? Да не би да е станал милионер като е пестил от закуските ? Толкова сте елементарни.
[quote#16:"extraCACA"]тази сутин проверих пак из попътните лафчици, вече не си правеха и труда да отговарят, основно се подхилкваха [/quote]
Правилния въпрос е:
— Седем кафета моля, три кутии цигари и четири билета за триене. Ах да, и един вестник Прас прес.
— Вестника не дойде (свърши)...
— Тогава оставете, ще ида дето имат и вестника.
Пробвай така и пиши дали хиленето продължава.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
естествено... то ако ги питаш другарите, накрая и до мятане на позиви ще стигнем... само и само да не им се смущава гледката и социалния мир нали
иначе нонстоп се редят да обясняват как всичко било шест и ахаааа-ха да боядисаме бараката... в държава, в която свободното разпространение на един вестник е драхти проблема хахаха... между другото, покрай тази история забелязах, че (поне на лафките, които обиколих беше така) печатния Капитал е сбутан най-отдолу, под шоковете, само крайчето на опаковката се подава - ако не търсиш, няма и да разбереш че го има изобщо... интересно обаче, що не сме чули и думичка от 'независимата преса" по адрес на търговското позициониране на изданието и... явно смятат, че там му е мястото
[quote#24:"usero"]И вероятно няма и да могат, то не става така, да се базикаш с Прас и да разчиташ на благородството му да ти разпространява бъзикните. А тия хорица не ми приличат на вълци, дето им е дебел врата, щото могат сами да си свършат работата. [/quote]
Това, първото е вид дискриминация, особено ако имат договор или им е отказано. За вълка... я чукни едно търсене какво е това "глутница" и защо вълците са я измислили...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Самия факт,че Комарнитски толкова време работи за в.Сега на С.Дончев сам по себе си говори,че има нещо гнило. А и с какви средства го издават този вестник? Намирисва на комунистическия вестник Стършел, нещо като предпазна клапа при високо налягане с други думи отдушник.
Трябва да намерите доброволци , аз съм свободна , донесете ми 1000 бройки във Варна, ще ги продам , един брой ще задържа за себе си . Ако ме арестуват, все пак ,ще бъда на пейка в парка , все някой ще ме освободи !!! НО ВОЙНАТА - КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА ЗАПОЧВА !!!!
Айде стига сте мрънкали бе! Карикатуристи. Художници! Витаят в облаците, а не могат да се оправят с екементарни неща.
И писалите пи-горе - толкова ви е акъла!
На разпространителите най-вероятно се "киха" 30% комисионна.
10 000 тираж - по 99 стинки - ето ти приходи 10 бона. 30% за разпространение - 3 000 лева. За тези пари ги товаря на един бус и за два дена ги разхвърлям по павилионите в София и големите областни градове.
Това да не ти е ежедневник? Ако сутринта не е в РЕП-а, не ср продава. Това нещо излиза на 2 седмици. И да закъснее някъде доставката с ден-два - няма проблем.
СПИДИ имат услуга "Доставка на палет" до всяка точка в БГ за 65 лв. Целия тираж за Варна може да се качи на един палет и някой на място, пеша, за два дена да го разхвърли по павилионите за 100- тина лева възнаграждение. ЕВРОПЪТ имат дори по-евтина палетна доставка.
Дистрибуторите на дъвки и фафли могат да го доставят по павилионите, за Бога.....
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
Няма по-красноречива илюстрация
на това че България се връща
в годините на Тодор Живков
Хубавото е че вече е поставено началото
Началото на края на жълтите парцали
Дай Боже скоро да се появи
и ПОЛИТИКО-АНАЛИЗАТОРСКИ
ПРАС-ПРЕС
ФЕНОМЕНЪТ ПРАС-ПРЕС
доказва че БЪЛГАРИНЪТ
ИМА НУЖДА ОТ МЕДИИ -
ПЕЧАТНИ И ЕЛЕКТРОННИ
от които да прочете и чуе
ИСТИНАТА
КЪДЕ СА ТЕЗИ МЕДИИ
Само един ПРАС-ПРЕС
НЕ СТИГА
Както се вижда
И ТОЙ НЕ СТИГА ЗА НИКЪДЕ
Има ли учудени?! Дилянчо приема името на вестника като лична обида, нормално е да се опитва да го задуши в зародиш. Прасчо не е известен със своята толерантност.
Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
Г-н Комарницки бой по кратуните с канчето днес пак обиколих централни будки и сергии и го няма и на Централна Гара и Автогара, пл. Славейков входа на Метрото до Булбанк а вчера от Орландовци до Банишора 5 - та гр. б-ца. Продавачите казват, че или не са получили нито една бройка или 2 - 3 бр.
Газ и още повече матр'ял за карикатури и нЕма какво да се сърдят, защото с тези си действия безспорно доказаха, че са такива.
Успех !
=========
Танас
Рейтинг: 4800
Весело
1016:2326 фев, 2017
Успех !
Името е супер !
Дано да мога да си го купя а не истинският ПРАС да го оПРАСКА и изкупи целият тираж какъвто манталитет има.
Всички имаме нужда от присмех от време на време, за да не започнем да се взимаме прекалено сериозно. Дж. Р. Р. Мартин
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
иванчо,нали си имаш *е-вестник*,в който плюеш всеки и всичко - от крайно леви до крайно десни,к,во плачеш сега.Пускате творението си там и няма проблем.
Номера е отработен. Нали помним как започна така нареченото шоу на учиндолския простак почти нелегално,даже се разпространяваше на видеокасети,а после какво излезе, нещо като гласът на мафията,чиито издания са и тези на Пеевски.
Номера е отработен. Нали помним как започна така нареченото шоу на учиндолския простак почти нелегално,даже се разпространяваше на видеокасети,а после какво излезе, нещо като гласът на мафията,чиито издания са и тези на Пеевски.
Извинявайте много, но това, че фирмите на Пеевски не искат да разпространяват "Прас-прес" въобще не ме учудва. Но длъжни ли са да го правят? Какъв договор за разпространяването има редакцията и с кого? Нещо не разбирам....може би защото нещо не зная....
[quote#48:"anty"]Номера е отработен.
Нали помним как започна така нареченото шоу на учиндолския простак почти нелегално,даже се разпространяваше на видеокасети,а после какво излезе, нещо като гласът на мафията,чиито издания са и тези на Пеевски.[/quote]
[quote#48:"anty"]Номера е отработен.
Нали помним как започна така нареченото шоу на учиндолския простак почти нелегално,даже се разпространяваше на видеокасети,а после какво излезе, нещо като гласът на мафията,чиито издания са и тези на Пеевски.
[/quote]
Може и да греша, ала нещо ми се струва че с всичкия този цирк си правят реклама - тиража малък, няма го по РЕП-овете, бързо свършва - абе сложете му цена 3 лева - к'во са на две седмици - и го пускайте.
Надявам се да не е като в-к "Стършел" - бившата удобна опозиция на БКП и един от сегашните й последни бастиони.
А ако се издаде и вестник "Лил' Прас" или "Pork Copy" ще ударят десетката - тъкмо хората на двете мутри медийни магнати ще изкупуват тиража - къде на в-ка осмиващ самата мутра, къде на този, осмиващ конкурента му.
[quote#21:"tsvetko_51"]И още по-добре ако обявят къде и как може да се абонираме.[/quote]
Идеята НЕ Е да се снабдиш по някакъв обиколен начин с хартиен вестник, а да се види, че всъщност НЕ може да се купи никъде по РЕП-овете, т.е. разпространителите НЕ го разпространяват, а го спират/крият. Вършат обратното, на записаното във фирмената им регистрация, но БЕЗ съответното съдебно решение и против всякаква търговска практика. Идеята е такова поведение на уж търговска фирма да бъде изобличено.
Между другото - преди 7-8 години един вестник на научно-популярна тематика беше стопиран по абсолютно същия начини, от същата (или нейни псевдоподи) фирма. Вестникът имаше и онлайн издание, т.е. инфото беше достъпно през нета. Проблемът беше, че хартиеният му вариант беше блокиран. Търгнах да го търся още от пл. Света Неделя - всичките реп-ове. Нямаше го. Вървях пеша, взимах транспорт за по спирка-две и наистина проверих къде го НЯМА! В Младост в един РЕП имало 2-3 броя, но свършили. От отсрещната страна на възловата спирка неочаквано забелязах, че продавачът си е направил "столче" в ламаринения буркан от няколко пачки (май бяха по 500 броя) точно от този вестник. Но с "ококорени честни очи" ми твърдеше, че нищо не е чувал за такъв вестник.
Поздравления към Комарицки и Бакалов за подетата акция! Да, у нас всъщност няма "разпространители" на печатни издания, а има ЧАСТНА ЦЕНЗУРА!
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
До коментар [#54] от "Deaddark":
[quote#54:"Deaddark"]Надявам се да не е като в-к "Стършел" - бившата удобна опозиция на БКП и един от сегашните й последни бастиони. [/quote]
Пълни глупости! В-к "Стършел" няма нищо общо с БКП още от 1991 год. Откогато явно Вие въобще не сте го чели! И вместо да пишете глупости започвайте да го четете редовно! Това е единственият смислен вестник в България. Защото е и единственият антикомунистически. Повтарям - определено единственият и последен антикомунистически!
Отдавна. Още, когато излизаше единствения антикомунистически вестник , седмичника ПроАнти, редактиран от Васил Станилов. Този вестник също трудно се намираше по реповете. Вестникопродавачите са ми обяснявали , че всеки ден им доставят купища вестници като Труд, 24часа и подобни , а на следващия ден непродадените ги вземат обратно за претопяване. Но поръчаните и непродадени вестници ПроАнти остават за сметка на продавачите. Затова те не смеели да поръчват повече бройки. Трудното разпространение на ПроАнти съпътстваше този вестник през цялото време на неговото издаване. И понеже разчиташе изцяло от приходите от продажбата му, накрая фалира и спря да излиза.
До коментар [#63] от "2.5":
[quote#63:"2.5"]Aми Комарницки и сие да се бяха замислили за дистрибуцията по-рано! Целият вой ми прилича по-скоро на смешен плач...[/quote]
Не само са се замислили, но правят много добър опит да покажат, че въпросната "дистрибуция" всъщност я няма. В момента на бг-пазара (действителността) НЯМА фирма, разпространяваща ВСЯКАКВИ печатни издания. Има уж дистрибуторска фирма, която ФИЛТРИРА какво и колко да се появява по сергиите с периодични печатни издания противно на всякаква ПРАВНА И ТЪРГОВСКА логика.
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
До коментар [#64] от "tacheaux":
[quote#64:"tacheaux"]Отдавна. Още, когато излизаше единствения антикомунистически вестник , седмичника ПроАнти, редактиран от Васил Станилов. Този вестник също трудно се намираше по реповете. [/quote]
В същото време го имаше и в онлайн формат. Там пък беше задръстен от "бригадири" (това е по-старата дума за сегашните мурзилки).
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
Аналогична е хавата и с цигаите! - Нали точно това е схемата на Пеевски. Моделът му почива на монопол на точката на продажба и дистрибуцията на своите продукти... Това изобщо не е от вчера!
Имайки предвид каква е съдбата на някои други сатирични издания, според мен трябва да е ясно какво ще се случи.
Да, да - и един мармот... антикомунистически, друг път, в друг свят...
Не мога да се изхвърля като чикия на пясък и да твърдя че единствения в-к, дето съм сметнал за антикомунистически е единствения антиком. в-к - за Луд Труд става въпрос - ала за в-к Стършел само рекламата им (б)е такава - че са антикомунисти, а реално са опозиция на каишка при БКП и днешните й разделения. Някои дЕсиденти не знаят как се пише дисидент, а вече са с по 5-6 тома дисидентска биография - докато още им стоят партийните книжки и картоните на агенти на ДС.
Или поне на офшорните му авери Иво Прокопиев и Бойко Борисов - ала по тази тема да става въпрос - как бившите трима горепосочени комунистически номенклатури се сдобиха с власт и паричен капитал.
Направиха го, на 04.03 си го свалих от интернет. Беше хубаво направено -на бутончето пишеше "Подари на приятел, който не си го е купил". 8 страници интелигентен хумор, карикатури и сатира. Тема на броя-Правосъдната система. Няма да е лошо и втория брой така- на хартия и "он лайн".
Между вас и Пеевски каква е разликата ? Кой ви финансира вестника ? Що мълчите за Прокопиев ? Да не би да е станал милионер като е пестил от закуските ? Толкова сте елементарни.
Ти си елементарния, щом не можеш да видиш разликата!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4517 Неутралноестествено. Служи на аверчето, че то се обижда милото като го изтипосат на карикатури !браво на БХ !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!tko42434569
Рейтинг: 311 НеутралноМисля си, това нещо в онлайн формат, с бутонче Donate ще стигне по-добре до читателите. Дано го направят.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2647 НеутралноМартин Захариев, който искаше да се създаде главна дирекция медии и вероятно да бъде неин председател, не отричаше същото и след като гласува за Пеевски.
neut
Рейтинг: 524 НеутралноВчера и аз безуспешно търсих първия брой. Отново берем плодовете на корупцията с монополизираните услуги, но Прасчо няма да успее в поредната си "акция"
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restЮмжагийн 7-балов
Рейтинг: 352 ВеселоШиши, купувай и закривай!
extraCACA
Рейтинг: 1973 Любопитноа защо в София, а и не само друго освен Лафка нема... и защо цялата дистрибуция минава през Пееф и друг вариант за разпространение нема?
кой ще каже - Боеко или Корнелия?
cristo_n
Рейтинг: 524 НеутралноСтига бе! Нима са очаквали обратното??? И сега какво? Имаме новина! Новина, че очакваното се е случило...
hmmmmm
Рейтинг: 237 НеутралноА защо не е онлайн вестник пак с цена 0.99, по евтино ще е за издаване и няма да зависят от никой. Прочетох, че не искали да е онлайн издание ами на хартия, но според мен това е грешка.
Gopeто
Рейтинг: 1761 НеутралноДо коментар [#2] от "tko42434569":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровХората ти обясниха, че искат да е на хартия. И се видя, че могат да продадат 10 000 тираж без проблем, ако е нормална държавата. И те искат да е нормална държавата. Инак още вчера имаше поне 100 -на доброволци готови да го разпространяват без Пеевски и другите му боклуци.
А намаления тираж на хартиените медии изобщо не е интернет.
hodounski
Рейтинг: 3214 НеутралноБай Х и 10-ката ще направят всичко възможно да затруднят Прас прес, особено преди изборите.Следващия брой да се продава на възлови места от екипа.Тъкмо ще ги поздравим лично .Може и автографи...
Bro
Рейтинг: 604 ВеселоКъде да се абонирам?
"Only a government that is rich and safe can afford to be a democracy" - Mark TwainЦъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
Рейтинг: 696 НеутралноНе вярвам че са очаквали нещо друго все пак името на вестника и едно от прозвищата ма мамин Дилянчо имат много близко звучене
. А и той сам им прави реклама с опита да ограничи продажбите.
АМАН ОТ НЕКАДЪРНИ ОБНОВЛЕНИЯА може и да не е нещо съзнателно, просто фирмите дистрибутори са се подсигурили в случай на слаб интерес и са дали съвсем малко бройки за разпространение, при положение че е месечно издание не е късно да допълнят по будките.
Bro
Рейтинг: 604 Неутрално[quote#8:"hmmrun"]Прочетох, че не искали да е онлайн издание ами на хартия, но според мен това е грешка. [/quote]
"Only a government that is rich and safe can afford to be a democracy" - Mark TwainТо и аз чета е-книги, но друго е да е истинска книга в ръката ти...
Cara Mia
Рейтинг: 352 НеутралноИ слава Богу,че не е на Пеевски!Проблемът е,че му е малък тиража!
свети георги груп от последните дни на герп
Рейтинг: 466 Веселотук само репресирани ве,още се не родил и вече репресе
))
extraCACA
Рейтинг: 1973 Неутралнода си приберат тиража от разпространението и да го запалят пред общината... тази сутин проверих пак из попътните лафчици, вече не си правеха и труда да отговарят, основно се подхилкваха
extraCACA
Рейтинг: 1973 ВеселоДо коментар [#14] от "Cara Mia":
ъхъ... особено като си закъсал още във втори клас
Mark Twain
Рейтинг: 469 ЛюбопитноДобре, че поне Стършел мога да си купя. Този вестник никъде го няма. Ако са отпечатали нисък тираж и сега си търсят опрадвание, нека не е така. Ако са толкова ощетени, да обявят адрес, от който може всеки да си го купи?
"Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри ФордCara Mia
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#17] от "extraCACA":
Какво имаш предвид?
extraCACA
Рейтинг: 1973 Весело[quote#7:"cristo_n"]Имаме новина! Новина, че очакваното се е случило...[/quote]
имаме я... жГерб очаквали случката, представи си само бабо Пено
а малко напън още де... до "затова сервирахме пазара на Пееф" почти не остана
tsvetko_51
Рейтинг: 1517 НеутралноМоля, който знае къде може да се закупи да каже.
Предвид характера на вестника, не е проблем да си го купи човек и в някой от следващите дни, след излизане.
И още по-добре ако обявят къде и как може да се абонираме.
extraCACA
Рейтинг: 1973 Весело[quote#21:"tsvetko_51"]къде и как може да се абонираме.[/quote]
бухаха, драхти апокрифната история... аз пък за нищо няма да се абонирам, искам го на сергията до свинеевските
bramasole
Рейтинг: 3595 НеутралноИ аз мисля, че истината е в абонамента. Докато самото отпечатване е лесна работа, разпространението е сериозен проблем. Разчитам на "Невъзпитаните..." да намерят решение, което да е успешен завършек на великолепната им идея за вестника.
"Слабите хора отмъщават. Силните хора прощават. Интелигентните хора игнорират." Алберт Айнщайнusero
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#21] от "tsvetko_51":
Ми очевидно, след като не могат да го доставят до сергията пред вас и до пощенската ти кутия няма да могат. И вероятно няма и да могат, то не става така, да се базикаш с Прас и да разчиташ на благородството му да ти разпространява бъзикните. А тия хорица не ми приличат на вълци, дето им е дебел врата, щото могат сами да си свършат работата.
extraCACA
Рейтинг: 1973 Неутрално*Christo Komarnitski
10 mins ·
За все още неразбралите
Не става дума за някакъв си вестник.
Нито за пари, нито за слава.
Даже борбата не е за свободата на словото.
Става дума за общото публично пространство на българското общество, което е буренясало, блатясало и превърнато в кочина.
А всеки, като примерен селяк, се е свил в уютната си къщурка, и не му пука какво става навън..
Ще ритам тая кочина, докато се разпадне!*
hodounski
Рейтинг: 3214 НеутралноДо коментар [#22] от "extraCACA":
До коментар [#23] от "Bramasole":
Прав е колегата ЦАЦА. Искам го на сергията. Да седи там до другите и всеки да може да го види, дори и да не го купи.
edmund0
Рейтинг: 409 ВеселоТрябва да е кофти всички да питат в собствените ти обекти защо не могат да видят свинската ти мутра
Jessika
Рейтинг: 1501 НеутралноТе пък, да не са очаквали нещо друго.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Желя им успех!
shileto
Рейтинг: 1154 ВеселоМай се саморекламират, за вдигане на тиража. Да вземат да го издават на тоалетна хартия, може и да има търсене
Ирина Марудина
Рейтинг: 612 НеутралноШипченски проход - доставени 2 бройки според продавачката.
garincha
Рейтинг: 237 НеутралноМежду вас и Пеевски каква е разликата ? Кой ви финансира вестника ? Що мълчите за Прокопиев ? Да не би да е станал милионер като е пестил от закуските ? Толкова сте елементарни.
God bless Russia!gost22
Рейтинг: 1895 Весело[quote#16:"extraCACA"]тази сутин проверих пак из попътните лафчици, вече не си правеха и труда да отговарят, основно се подхилкваха [/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Правилния въпрос е:
— Седем кафета моля, три кутии цигари и четири билета за триене. Ах да, и един вестник Прас прес.
— Вестника не дойде (свърши)...
— Тогава оставете, ще ида дето имат и вестника.
Пробвай така и пиши дали хиленето продължава.
extraCACA
Рейтинг: 1973 НеутралноДо коментар [#26] от "hodounski":
естествено... то ако ги питаш другарите, накрая и до мятане на позиви ще стигнем... само и само да не им се смущава гледката и социалния мир нали
иначе нонстоп се редят да обясняват как всичко било шест и ахаааа-ха да боядисаме бараката... в държава, в която свободното разпространение на един вестник е драхти проблема хахаха... между другото, покрай тази история забелязах, че (поне на лафките, които обиколих беше така) печатния Капитал е сбутан най-отдолу, под шоковете, само крайчето на опаковката се подава - ако не търсиш, няма и да разбереш че го има изобщо... интересно обаче, що не сме чули и думичка от 'независимата преса" по адрес на търговското позициониране на изданието и... явно смятат, че там му е мястото
tikwuniiii
Рейтинг: 437 Неутралноима ли електронно издание и как да се абонирам
extraCACA
Рейтинг: 1973 Весело[quote#32:"gost22"]ще ида дето имат и вестника[/quote]
хъхъхъ... то теоретично добре, само дето ходих на 5 места + Фантастико и нийде го немаше
ай тука една карта, ако ти доскучае да мислиш хватки и чалъми
http://www.razprostranenie.bg/reps
gost22
Рейтинг: 1895 Любопитно[quote#24:"usero"]И вероятно няма и да могат, то не става така, да се базикаш с Прас и да разчиташ на благородството му да ти разпространява бъзикните. А тия хорица не ми приличат на вълци, дето им е дебел врата, щото могат сами да си свършат работата. [/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Това, първото е вид дискриминация, особено ако имат договор или им е отказано. За вълка... я чукни едно търсене какво е това "глутница" и защо вълците са я измислили...
Tademan
Рейтинг: 817 РазстроеноТова ни е "пазарната икономика"!
anty
Рейтинг: 961 НеутралноСамия факт,че Комарнитски толкова време работи за в.Сега на С.Дончев сам по себе си говори,че има нещо гнило.
А и с какви средства го издават този вестник?
Намирисва на комунистическия вестник Стършел, нещо като предпазна клапа при високо налягане с други думи отдушник.
Nina Kercheva
Рейтинг: 524 НеутралноТрябва да намерите доброволци , аз съм свободна , донесете ми 1000 бройки във Варна, ще ги продам , един брой ще задържа за себе си . Ако ме арестуват, все пак ,ще бъда на пейка в парка , все някой ще ме освободи !!! НО ВОЙНАТА - КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА ЗАПОЧВА !!!!
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 1051 НеутралноАйде стига сте мрънкали бе!
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!Карикатуристи.
Художници!
Витаят в облаците, а не могат да се оправят с екементарни неща.
И писалите пи-горе - толкова ви е акъла!
На разпространителите най-вероятно се "киха" 30% комисионна.
10 000 тираж - по 99 стинки - ето ти приходи 10 бона. 30% за разпространение - 3 000 лева.
За тези пари ги товаря на един бус и за два дена ги разхвърлям по павилионите в София и големите областни градове.
Това да не ти е ежедневник? Ако сутринта не е в РЕП-а, не ср продава. Това нещо излиза на 2 седмици. И да закъснее някъде доставката с ден-два - няма проблем.
СПИДИ имат услуга "Доставка на палет" до всяка точка в БГ за 65 лв. Целия тираж за Варна може да се качи на един палет и някой на място, пеша, за два дена да го разхвърли по павилионите за 100- тина лева възнаграждение.
ЕВРОПЪТ имат дори по-евтина палетна доставка.
Дистрибуторите на дъвки и фафли могат да го доставят по павилионите, за Бога.....
zfm52680934
Рейтинг: 524 НеутралноТези си правят безплатна реклама!
sdgHawaii
Рейтинг: 6285 НеутралноНяма по-красноречива илюстрация
на това че България се връща
в годините на Тодор Живков
Хубавото е че вече е поставено началото
Началото на края на жълтите парцали
Дай Боже скоро да се появи
и ПОЛИТИКО-АНАЛИЗАТОРСКИ
ПРАС-ПРЕС
ФЕНОМЕНЪТ ПРАС-ПРЕС
доказва че БЪЛГАРИНЪТ
ИМА НУЖДА ОТ МЕДИИ -
ПЕЧАТНИ И ЕЛЕКТРОННИ
от които да прочете и чуе
ИСТИНАТА
КЪДЕ СА ТЕЗИ МЕДИИ
Само един ПРАС-ПРЕС
НЕ СТИГА
Както се вижда
И ТОЙ НЕ СТИГА ЗА НИКЪДЕ
andreas_hofer
Рейтинг: 811 НеутралноИма ли учудени?! Дилянчо приема името на вестника като лична обида, нормално е да се опитва да го задуши в зародиш. Прасчо не е известен със своята толерантност.
Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна Българияaramissss
Рейтинг: 524 НеутралноТо и Тошо Тошев е един "прасчо".И Венелина Гочева..И Светлана Шаренкова...И ,разбира се Петьо Блъсков...Мноо народ има за тая "титла".
Танас
Рейтинг: 1100 ВеселоГ-н Комарницки бой по кратуните с канчето днес пак обиколих централни будки и сергии и го няма и на Централна Гара и Автогара, пл. Славейков входа на Метрото до Булбанк а вчера от Орландовци до Банишора 5 - та гр. б-ца. Продавачите казват, че или не са получили нито една бройка или 2 - 3 бр.
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.Газ и още повече матр'ял за карикатури и нЕма какво да се сърдят, защото с тези си действия безспорно доказаха, че са такива.
Успех !
=========
Танас
Рейтинг: 4800
Весело
1016:2326 фев, 2017
Успех !
Името е супер !
Дано да мога да си го купя а не истинският ПРАС да го оПРАСКА и изкупи целият тираж какъвто манталитет има.
Всички имаме нужда от присмех от време на време, за да не започнем да се взимаме прекалено сериозно. Дж. Р. Р. Мартин
tedif
Рейтинг: 524 Любопитноиванчо,нали си имаш *е-вестник*,в който плюеш всеки и всичко - от крайно леви до крайно десни,к,во плачеш сега.Пускате творението си там и няма проблем.
anty
Рейтинг: 961 НеутралноНомера е отработен.
Нали помним как започна така нареченото шоу на учиндолския простак почти нелегално,даже се разпространяваше на видеокасети,а после какво излезе, нещо като гласът на мафията,чиито издания са и тези на Пеевски.
anty
Рейтинг: 961 НеутралноНомера е отработен.
Нали помним как започна така нареченото шоу на учиндолския простак почти нелегално,даже се разпространяваше на видеокасети,а после какво излезе, нещо като гласът на мафията,чиито издания са и тези на Пеевски.
Един препатил
Рейтинг: 3439 НеутралноИзвинявайте много, но това, че фирмите на Пеевски не искат да разпространяват "Прас-прес" въобще не ме учудва. Но длъжни ли са да го правят? Какъв договор за разпространяването има редакцията и с кого? Нещо не разбирам....може би защото нещо не зная....
dudo
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноИ сега баба ми откъде ще си го купува?
Дудо ви обича!dudo
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#48:"anty"]Номера е отработен.
Дудо ви обича!Нали помним как започна така нареченото шоу на учиндолския простак почти нелегално,даже се разпространяваше на видеокасети,а после какво излезе, нещо като гласът на мафията,чиито издания са и тези на Пеевски.[/quote]
браво
dudo
Рейтинг: 1441 Весело[quote#48:"anty"]Номера е отработен.
Дудо ви обича!Нали помним как започна така нареченото шоу на учиндолския простак почти нелегално,даже се разпространяваше на видеокасети,а после какво излезе, нещо като гласът на мафията,чиито издания са и тези на Пеевски.
[/quote]
само така
BohrMottelson
Рейтинг: 469 НеутралноДо коментар [#29] от "shileto":
BohrMottelsonБрутално тъп си, както винаги
Deaddark
Рейтинг: 2684 НеутралноМоже и да греша, ала нещо ми се струва че с всичкия този цирк си правят реклама - тиража малък, няма го по РЕП-овете, бързо свършва - абе сложете му цена 3 лева - к'во са на две седмици - и го пускайте.
Надявам се да не е като в-к "Стършел" - бившата удобна опозиция на БКП и един от сегашните й последни бастиони.
А ако се издаде и вестник "Лил' Прас" или "Pork Copy" ще ударят десетката - тъкмо хората на двете мутри медийни магнати ще изкупуват тиража - къде на в-ка осмиващ самата мутра, къде на този, осмиващ конкурента му.
свети георги груп от последните дни на герп
Рейтинг: 466 Веселощо па трябва да се разпространяват от фирмите на пеевски?други мераци нямат ли?
)
Роси
Рейтинг: 8208 НеутралноДва дена го търсих, но по павилионите не знаели, дали ще се продава при тях.
zfm52680934
Рейтинг: 524 НеутралноАма трябва да убият някой терористи,за да си вдигнат тиража както стана в Франция с Шарли Ебдо.
sdgКой ще се жертва?????
mangiafuoco
Рейтинг: 409 НеутралноНе дрънкай глупости.
коментар [#18] от "Mark Twain":
mangiafuoco
Рейтинг: 409 НеутралноПрасян?
До коментар [#57] от "Svetlio":
zfm52680934
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#59] от "mangiafuoco":
sdgА не знам,да решават на зарове или руска рулетка.
Музар
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#21:"tsvetko_51"]И още по-добре ако обявят къде и как може да се абонираме.[/quote]
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдИдеята НЕ Е да се снабдиш по някакъв обиколен начин с хартиен вестник, а да се види, че всъщност НЕ може да се купи никъде по РЕП-овете, т.е. разпространителите НЕ го разпространяват, а го спират/крият. Вършат обратното, на записаното във фирмената им регистрация, но БЕЗ съответното съдебно решение и против всякаква търговска практика. Идеята е такова поведение на уж търговска фирма да бъде изобличено.
Между другото - преди 7-8 години един вестник на научно-популярна тематика беше стопиран по абсолютно същия начини, от същата (или нейни псевдоподи) фирма. Вестникът имаше и онлайн издание, т.е. инфото беше достъпно през нета. Проблемът беше, че хартиеният му вариант беше блокиран. Търгнах да го търся още от пл. Света Неделя - всичките реп-ове. Нямаше го. Вървях пеша, взимах транспорт за по спирка-две и наистина проверих къде го НЯМА! В Младост в един РЕП имало 2-3 броя, но свършили. От отсрещната страна на възловата спирка неочаквано забелязах, че продавачът си е направил "столче" в ламаринения буркан от няколко пачки (май бяха по 500 броя) точно от този вестник. Но с "ококорени честни очи" ми твърдеше, че нищо не е чувал за такъв вестник.
Поздравления към Комарицки и Бакалов за подетата акция! Да, у нас всъщност няма "разпространители" на печатни издания, а има ЧАСТНА ЦЕНЗУРА!
Един препатил
Рейтинг: 3439 ГневноДо коментар [#54] от "Deaddark":
[quote#54:"Deaddark"]Надявам се да не е като в-к "Стършел" - бившата удобна опозиция на БКП и един от сегашните й последни бастиони. [/quote]
Пълни глупости! В-к "Стършел" няма нищо общо с БКП още от 1991 год. Откогато явно Вие въобще не сте го чели! И вместо да пишете глупости започвайте да го четете редовно! Това е единственият смислен вестник в България. Защото е и единственият антикомунистически. Повтарям - определено единственият и последен антикомунистически!
2.5
Рейтинг: 1364 Неутрално[quote#23:"Bramasole"]Докато самото отпечатване е лесна работа, разпространението е сериозен проблем.[/quote]
I Want To BelieveAми Комарницки и сие да се бяха замислили за дистрибуцията по-рано! Целият вой ми прилича по-скоро на смешен плач...
tacheaux
Рейтинг: 4758 Неутрално[quote#47:"anty"]Номера е отработен.[/quote]
Отдавна. Още, когато излизаше единствения антикомунистически вестник , седмичника ПроАнти, редактиран от Васил Станилов. Този вестник също трудно се намираше по реповете. Вестникопродавачите са ми обяснявали , че всеки ден им доставят купища вестници като Труд, 24часа и подобни , а на следващия ден непродадените ги вземат обратно за претопяване. Но поръчаните и непродадени вестници ПроАнти остават за сметка на продавачите. Затова те не смеели да поръчват повече бройки. Трудното разпространение на ПроАнти съпътстваше този вестник през цялото време на неговото издаване. И понеже разчиташе изцяло от приходите от продажбата му, накрая фалира и спря да излиза.
Музар
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#63] от "2.5":
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд[quote#63:"2.5"]Aми Комарницки и сие да се бяха замислили за дистрибуцията по-рано! Целият вой ми прилича по-скоро на смешен плач...[/quote]
Не само са се замислили, но правят много добър опит да покажат, че въпросната "дистрибуция" всъщност я няма. В момента на бг-пазара (действителността) НЯМА фирма, разпространяваща ВСЯКАКВИ печатни издания. Има уж дистрибуторска фирма, която ФИЛТРИРА какво и колко да се появява по сергиите с периодични печатни издания противно на всякаква ПРАВНА И ТЪРГОВСКА логика.
Музар
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#64] от "tacheaux":
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд[quote#64:"tacheaux"]Отдавна. Още, когато излизаше единствения антикомунистически вестник , седмичника ПроАнти, редактиран от Васил Станилов. Този вестник също трудно се намираше по реповете. [/quote]
В същото време го имаше и в онлайн формат. Там пък беше задръстен от "бригадири" (това е по-старата дума за сегашните мурзилки).
Музар
Рейтинг: 1441 ВеселоЕдна идея за "цакане" на лаФка - харесайте фейсбуците на Бакалов и Комарицки. Там Шишитата са гола вода! И Слава Богу!
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд2.5
Рейтинг: 1364 Неутрално[quote#65:"Музар"]НЯМА фирма, разпространяваща ВСЯКАКВИ печатни издания.[/quote]
I Want To BelieveАналогична е хавата и с цигаите! - Нали точно това е схемата на Пеевски. Моделът му почива на монопол на точката на продажба и дистрибуцията на своите продукти... Това изобщо не е от вчера!
Имайки предвид каква е съдбата на някои други сатирични издания, според мен трябва да е ясно какво ще се случи.
mrtosh
Рейтинг: 535 НеутралноНа кой е-майл да изпращаме снимки за момиче на деня?
potrebitelll
Рейтинг: 1163 НеутралноАми не го разпространяват понеже ще стане грешка Трябва да се разграничават вестниците на ПрасПрес от вестник ПрасПрес
не мога да коментирам, без да обиждамmangiafuoco
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#63] от "2.5":
Ти да не си Прасето?
2.5
Рейтинг: 1364 ВеселоДо коментар [#71] от "mangiafuoco":
I Want To BelieveМного ти е кастрирано въображението за такъв, с претенции да се занимава с изкуство! Пардон, откъде да го имаш нали си само един ...интерпретатор!
mangiafuoco
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#72] от "2.5":
Ти не каза дали си Прасето?
Deaddark
Рейтинг: 2684 НеутралноДо коментар [#62] от "Един препатил":
/Plevneliev.jpg
Да, да - и един мармот... антикомунистически, друг път, в друг свят...
Не мога да се изхвърля като чикия на пясък и да твърдя че единствения в-к, дето съм сметнал за антикомунистически е единствения антиком. в-к - за Луд Труд става въпрос - ала за в-к Стършел само рекламата им (б)е такава - че са антикомунисти, а реално са опозиция на каишка при БКП и днешните й разделения. Някои дЕсиденти не знаят как се пише дисидент, а вече са с по 5-6 тома дисидентска биография - докато още им стоят партийните книжки и картоните на агенти на ДС.
Дай един брой на Стършел, дето е осмян следния ДС агент:
http://www.mignews.info/wp-content/uploads/2013/11
Или поне на офшорните му авери Иво Прокопиев и Бойко Борисов - ала по тази тема да става въпрос - как бившите трима горепосочени комунистически номенклатури се сдобиха с власт и паричен капитал.
Peni Nikol
Рейтинг: 4584 НеутралноХа ха, само това и оставаше пеевското момче да го продава по Лапките си.
Peni Nikolpenetrating
Рейтинг: 9374 НеутралноПрав-прес е добре да бъде с менящи се седмично подзаглавия за най-заслужилите
през седмицата...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertnsa17624486
Рейтинг: 352 ВеселоДо коментар [#12] от "Цъкльо": Въпреки че, изданието малко ходи в ляво, им казвам "Браво"!
leslin
Рейтинг: 500 НеутралноКомунисти и Гербери се обединиха срещу вестник "Прас прес". Всяка прилика е случайна.
matematika
Рейтинг: 319 НеутралноДо коментар [#2] от "tko42434569":
Направиха го, на 04.03 си го свалих от интернет. Беше хубаво направено -на бутончето пишеше "Подари на приятел, който не си го е купил". 8 страници интелигентен хумор, карикатури и сатира. Тема на броя-Правосъдната система. Няма да е лошо и втория брой така- на хартия и "он лайн".
tko42434569
Рейтинг: 311 НеутралноДо коментар [#79] от "matematika":
Добре че не беше необходимо много време да ги убеждават как да си продават вестника. Има и нулев брой за 1 евро.
Дръпнах си го и аз вече срещу 2 евра
matematika
Рейтинг: 319 НеутралноДо коментар [#38] от "anty":
А вестника чел ли сте го или просто така си коментирате, тролите сиреч?! На 8 страница е Корнелия, доста талантливо осмяна и окарикатурена!
matematika
Рейтинг: 319 НеутралноДо коментар [#80] от "tko42434569":
Не знаех, че и нулев брой има он лайн, благодаря!
Храбър
Рейтинг: 1494 НеутралноТи си елементарния, щом не можеш да видиш разликата! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"