"Причината - едната страна на платното вече няма да може да се използва за паркиране, което пречи на хората, живеещи в района."
>>> Този манталитет беше посят и развит от последните кметове (на видно място слагам и г-жа Фандъкова), а сега ще му берат плодовете. Улицата, още повече главните булеварди, са пътно-комуникационни съоръжения. Те не са място за паркиране по никакви правила на градоустройствената и пътностроителната наука.
Гледам всеки ден, как дори новоизградени съоръжения за стотици милиони накрая работят с половин капацитет, защото дясна лента е твърд паркинг, а средна е полупаркинг от стотици коли на аварийки. Което повдига въпроса, има ли изобщо полза от такива разходи, когато крайният ефект е съмнителен.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Въпросният терен със сградата е бил част от комплекса към Двореца на Българския Цар( тъй нартечения Ремиз). Тези сгради са били гараж на каретите , по късно на царските автомобили и конюшна за коне. Освен това е имало и пясъчен терен за яздене на коне, на който са тренирали езда царското семейство и гвардейците. Според мен въпросните сгради трябва да се възстановят във вида в който са били и отново да се използват за езда и демонстрации с ездитни коне. За справка - Виена, Конюшните на Липецките коне са притегателен център за туристите и носят добри доходи от входни такси. Мястото е идеално и за музей на стари превозни средства и се връзва със останалите забележителности на София. Проблемът е че властта и парите е селяндури :-) !
А-а-а-а-а...! Няма страшно! Ще има обжалване и след няколко години, когато случката се е позабравила, ще се издигнат нови конюшни на 15 етажа, които идеално ще се вписват в архитектурния облик на столицата...! Лично аз, за една секунда не съм се съмнявал, че областния управител е продал такъв имот на своя глава, без да има нареждане от най-високо ниво. Останалото са пиески...!
"Фандъкова допълни, че предстои последното обсъждане за бъдещето на бул. "Дондуков". Тя разкри, че има много противници на изграждането на велоалея по него. Причината - едната страна на платното вече няма да може да се използва за паркиране, което пречи на хората, живеещи в района." Не съм забелязал велоалеята на Тодор Александров да пречи на синята зона между Ботев и Мария Луиза.
Фандъкова уточни, че целта на общината е да запази стария облик на града и заради това няма да позволи изграждането на толкова високи сгради на това място. Тя добави, че е поискала да се възстанови отнетият статут на две сгради, който е бил отнет заедно с този на Двойната къща, която беше разрушена. По думите ѝ не може да се оставят подобни паметници на културата на произвола на съдбата и заради това общината е готова да им прави ремонти, но при законова ипотека.
Нека напомним на широката публика, че престъпникът продал, ПАРДОН! подарил Конюшните беше назначен по препоръка на борците срещу корупцията от ДСБ и НПСД.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Този областен символизира морала на костовистите! Освен че извъртя далавера за милиони с конюшните, сключи договор с брат си да го вози в джипката си до къщата му в село Мало Бучино.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Няма никакво съмнение, че всяко решение на областни управители, кметове и общински съветници се взима под диктовка от най-високо.... Делата доказват, че няма държава, а чат пат шума в обществото забавя част от инвестиционните намерения Само забавя, но никога прекратява Така и този казус ще отшуми , скандала ще се забрави и ще има нова сграда Се едно Бирената не я заличиха заради блок или стотици знакови постройки само в София, без да се броят градинки и части от парковете
Слава Богу! Дано най-накрая опазването на културното наследство да набере малко сила и в България. Който иска да строи високи и модерни сгради е свободен да го прави - я Младост, я Люлин, я Дружба и т.н. но вън от историчският център. Кратуната "инвеститор" защо не се пробва например да надстрои по такъв начин да речем бившите императорски конюшни във Виена или тези в Мюнхен? Или дасе пробва да прави подобни хубости в стария град на Прага или на Гент. В белият свят опазването на културното наследство и на историческите части на градовете има предимство пред всичко останало.
Велоалея е задължителна на Дондуков. Освен ако не искаме всички да живеем в кочината, която е сега с коли навсякъде и отвсякъде, мръсен въздух и никакви тротоари и зелени площи. А тъпите собственици на бангии, които живеят на Дондуков, да се поинтересуват с колко процента една хубава велоалея увеличава стойността на имота им. Тъпо българско племе.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
cinik
Рейтинг: 2783 Неутрално"Причината - едната страна на платното вече няма да може да се използва за паркиране, което пречи на хората, живеещи в района."
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! ">>> Този манталитет беше посят и развит от последните кметове (на видно място слагам и г-жа Фандъкова), а сега ще му берат плодовете. Улицата, още повече главните булеварди, са пътно-комуникационни съоръжения. Те не са място за паркиране по никакви правила на градоустройствената и пътностроителната наука.
Гледам всеки ден, как дори новоизградени съоръжения за стотици милиони накрая работят с половин капацитет, защото дясна лента е твърд паркинг, а средна е полупаркинг от стотици коли на аварийки. Което повдига въпроса, има ли изобщо полза от такива разходи, когато крайният ефект е съмнителен.
elevation04
Рейтинг: 605 ВеселоВъпросният терен със сградата е бил част от комплекса към Двореца на Българския Цар( тъй нартечения Ремиз). Тези сгради са били гараж на каретите , по късно на царските автомобили и конюшна за коне. Освен това е имало и пясъчен терен за яздене на коне, на който са тренирали езда царското семейство и гвардейците.
Според мен въпросните сгради трябва да се възстановят във вида в който са били и отново да се използват за езда и демонстрации с ездитни коне. За справка - Виена, Конюшните на Липецките коне са притегателен център за туристите и носят добри доходи от входни такси. Мястото е идеално и за музей на стари превозни средства и се връзва със останалите забележителности на София. Проблемът е че властта и парите е селяндури :-) !
Petleshev
Рейтинг: 2891 НеутралноА-а-а-а-а...! Няма страшно! Ще има обжалване и след няколко години, когато случката се е позабравила, ще се издигнат нови конюшни на 15 етажа, които идеално ще се вписват в архитектурния облик на столицата...!
Бивш tww09306483.Лично аз, за една секунда не съм се съмнявал, че областния управител е продал такъв имот на своя глава, без да има нареждане от най-високо ниво. Останалото са пиески...!
J.J.
Рейтинг: 823 НеутралноДа видим до колко месеца конюшните ще бъдат "случайно" запалени, както стана с бившото кино Възраждане (aka "Син Сити").
liubopitkovski
Рейтинг: 225 Неутрално"Фандъкова допълни, че предстои последното обсъждане за бъдещето на бул. "Дондуков". Тя разкри, че има много противници на изграждането на велоалея по него. Причината - едната страна на платното вече няма да може да се използва за паркиране, което пречи на хората, живеещи в района."
Не съм забелязал велоалеята на Тодор Александров да пречи на синята зона между Ботев и Мария Луиза.
marinyotov
Рейтинг: 279 НеутралноТъкмо да напиша, че или ще изгори или лошият съд ще попречи на благородните кметски намерения и гледам че вече е споменато от уважаемите форумци
buran
Рейтинг: 497 НеутралноФандъкова уточни, че целта на общината е да запази стария облик на града и заради това няма да позволи изграждането на толкова високи сгради на това място. Тя добави, че е поискала да се възстанови отнетият статут на две сгради, който е бил отнет заедно с този на Двойната къща, която беше разрушена. По думите ѝ не може да се оставят подобни паметници на културата на произвола на съдбата и заради това общината е готова да им прави ремонти, но при законова ипотека.
Тази подиграва ли ни се?
neut
Рейтинг: 497 НеутралноЩе надстроят "конюшните", когато му дойде времето
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the resttribiri
Рейтинг: 931 НеутралноНека напомним на широката публика, че престъпникът продал, ПАРДОН! подарил Конюшните беше назначен по препоръка на борците срещу корупцията от ДСБ и НПСД.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!tribiri
Рейтинг: 931 НеутралноТози областен символизира морала на костовистите! Освен че извъртя далавера за милиони с конюшните, сключи договор с брат си да го вози в джипката си до къщата му в село Мало Бучино.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!ana_ni
Рейтинг: 497 НеутралноНяма никакво съмнение, че всяко решение на областни управители, кметове и общински съветници се взима под диктовка от най-високо....
Делата доказват, че няма държава, а чат пат шума в обществото забавя част от инвестиционните намерения
Само забавя, но никога прекратява
Така и този казус ще отшуми , скандала ще се забрави и ще има нова сграда
Се едно Бирената не я заличиха заради блок или стотици знакови постройки само в София, без да се броят градинки и части от парковете
Cara Mia
Рейтинг: 334 НеутралноТо да са само конюшните!Ама как избяга за топлото,за обсадата по Дондуков,за паветата......
antikommunist
Рейтинг: 660 НеутралноСлава Богу! Дано най-накрая опазването на културното наследство да набере малко сила и в България. Който иска да строи високи и модерни сгради е свободен да го прави - я Младост, я Люлин, я Дружба и т.н. но вън от историчският център. Кратуната "инвеститор" защо не се пробва например да надстрои по такъв начин да речем бившите императорски конюшни във Виена или тези в Мюнхен? Или дасе пробва да прави подобни хубости в стария град на Прага или на Гент. В белият свят опазването на културното наследство и на историческите части на градовете има предимство пред всичко останало.
Юмрукчал
Рейтинг: 241 НеутралноДанчето е единствемия позтив на ГЕРБ.
gl_avatar
Рейтинг: 1834 НеутралноМад@м се прави на мадмоазел,
Смешки.
А ако БХ изръмжи,
Какви ще ги бъркат?!
dkolov
Рейтинг: 225 НеутралноАз мисля че подписах петиция да има нова и хубава концертна зала на мястото на старите конюшни.
m_todorov
Рейтинг: 551 НеутралноВелоалея е задължителна на Дондуков. Освен ако не искаме всички да живеем в кочината, която е сега с коли навсякъде и отвсякъде, мръсен въздух и никакви тротоари и зелени площи. А тъпите собственици на бангии, които живеят на Дондуков, да се поинтересуват с колко процента една хубава велоалея увеличава стойността на имота им. Тъпо българско племе.
vtl53383951
Рейтинг: 253 НеутралноА защо никой не смее да попита кмета :
Защо не вземат да построят един ПАРКИНГ под дондуков и да забранят паркирането горе??
Защо не построиха един паркинг ПОД ПОПА след като копаха за метрото???
Защо не построиха един паркинг под Патриарха до Витошка???? Където също копаха за метрото???
До коментар [#17] от "m_todorov":
Велоалеята вдига цената на имотите???
И без това никой не използва съществуващите велоалеи, само правят нови и нови и никой не кара по тях :))