Бойко, с парите на матряла оправи работата. Фирмата продължава да си превозва, без да се притеснява, че все пак ТЯ, като ФИРМА трябваше да понесе основната част от тежестта. Ама тука е така, като си цакаш, целият ресурс на държавицата е зад теб.
Пролетариатът желае да е виновен собственикът, който по това време спял редовния си 4-часов сън. Собственикът в пролетарската глава е най-висшето зло, щото няма как с честен труд да се изкарат много пари. Пролетарият е пробвал и е видял, че само кражбата води до печалба.
И със Сто км/ч да се обърне такъв взрив от такава цистерна с такъв обявен товар не може така да гръмне и опърли. Покриха истината поне за сега но Видов ден иде.
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
"Мисля, че няколко седмици преди това имат указания, че на тази гара трябва да спрат и да изчакат пътническия влак. Не им е за пръв път това минаване, но просто най-вероятно, пак казвам, поради рутината, която са имали отпреди, са решили да преминат" Аз тука нещо не разбирам, нещо дълбоко нередно има или в изказването, или в съдържанието на изказването.
Явно постоянно това е правено. Фирмата защо не е проверявала самописците и не е контролирала спазването на процедурите. Началниците във фирмата са еднакво витбновни с машинистите.
Машинистите са виновни, разбира се. След като ограничението е 40 км/ч за вход в отклонение трябвало е да го спазят. Сигнализацията е била изправна и е показвала адекватно показание на предупредителния и входния сигнали. Това ми е професията, така че имам добра представа кой за какво е отговорен и кой не си е изпълнил задълженията.
[quote#4:"hamiltonf1"]До коментар [#3] от "slan777":Със 100 км./ч ли ще влезе в европейските и американски гари Влакова композиция с опасни товари!? ---------------------------------- Отправна точка за следствието,има ли специални ограничения за композиции превозващи опасни товари?...машинистите знаели ли са какво превозват,инструктирани ли са за превоз на опасни товари...въпросите са много...
И със Сто км/ч да се обърне такъв взрив от такава цистерна с такъв обявен товар не може така да гръмне и опърли.Покриха истината поне за сега но Видов ден иде.
Не само цистерната не може да се пръсне но и няма как да се получи взрив ако не е било задействано взривно устройство за взривяване на изтеклият газ. Същата история както с влака който бе запален до Червен бряг и изкараха кондуктора виновен.
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Държавата направи всичко възможно да се скрие истината за влаковата композиция и ровара и. Избра и най-лесното да обвини машинистите. Въпросите покрай трагедията остават много и отговор няма да им се даде.
И със Сто км/ч да се обърне такъв взрив от такава цистерна с такъв обявен товар не може така да гръмне и опърли.Покриха истината поне за сега но Видов ден иде.
aTaнаско- доста амбициозно изказване. Звучиш като експерт, като в последното не влагам ирония- може наистина да си такъв.
В този ред на мисли- сигурно имаш своя версия за взрива. Ще ти бъда много благодарен, ако я споделиш с мен- лаика...
Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...
[quote#16:"hamiltonf1"]До коментар [#12] от "Tod":Според теб - няма ли специални ограничения, и машинистите не са запознати какво карат!? ----------------------------------- Ако да,трябва да има документ подписан от машинистите преди тръгване от начална точка,има ли?...
Задай си въпросът как може да се загазова атмосферата в открито пространство и дали може да се получи такъв взрив от пропен който казват, че е превозван но никъде не се видя кемлерова табела с неговият УН код.
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
Да. Съгласен. Получил се е термобаричен взрив и за това пожарникарят Пръв се материализира там за да отцепят района и никой да не види явно явни доказателства. Пораженията са като на такъв а не на взривила се цистерна както ни го представиха. Какво забранено вещество от международните конвенции са превозвали и за къде ? Това е въпросът.
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
[quote#16:"hamiltonf1"]До коментар [#12] от "Tod":Според теб - няма ли специални ограничения, и машинистите не са запознати какво карат!?-----------------------------------Ако да,трябва да има документ подписан от машинистите преди тръгване от начална точка,има ли?...
Задължително трябва да знаят какво карат и по какъв маршрут и предпазните мерки като всичко това се вписва в Трем карта от Консултантът по АДР изпращач. Кой е той? Някъде да прочетохте, чухте или видяхте по медийте?
Ма много ясно, че машинистите са виновни! Президента пише закони, чиновника е виновен, кмета бърка в кацата с меда, разсилния е виновен! Такива са неписаните закони!
Ма много ясно, че машинистите са виновни! Президента пише закони, чиновника е виновен, кмета бърка в кацата с меда, разсилния е виновен! Такива са неписаните закони!
Пълно безобразие! За подобен инцидент в Италия , Тоскана, Виареджо осъдиха шефовете на фирмата-превозвач и италианските железници на големи срокове затвор, а тук го отнасят машинистите! Абсурд! Кой е отговорен за възможността инцидент с такъв опасен товар изобщо да се случи в населено място? Машинистите ли? Чета и не вярвам на очите си! В Италия го отнесоха шефовете със затвор над десет години. А тук ще е до следващия път, когато пак ще са виновни машиностите!
Значи следствието приема, че при всяко делайрилане на влак, е нормално цистерните да гръмнат и да затрият половин село? Очевидно е така, при положение че се търси отговорност само за високата скорост.
Всъщност не съм запознат с разследванията на влкакови катастрофи, но от толкова гледане на самолетни разследвания става ясно че катастрофите се предизвикват от свързването на няколко събития в критичен момент. Тоест самите цистерни не са могли да издържат дори леко дерайлиране и това е нормално? Защото ако не е нормално, тогава някой друг също е виновен (без да оневинявам машинистите)
Безобразие. Ще обвинят най-невинните в тази катастрофа. Машинистите дори са по-скоро потърпевши отколкото виновни , защото щастлива случайност ги спасява от смърт вследствие на взрива. Ама защо вагоните са дерайлирали, какво е състоянието на релсовия път, какво е състоянието на цистерните и защо изтича газ след като цистерните дори не са се преобърнала при дерайлирането. На тези въпроси няма отговор. Истинските виновници са прикрити. Ще бъдат осъдени невинните. Такова е правосъдието на мафиотската държава България.
Поредното прикриване и замазване на очи. Машинистите наистина са виновни, но къде са мерките да не се повтори отново. Все пак има жертви, щети за над 20 милиона и не чух един извод, не чух за колко се застраховат такива превози като гражданска отговорност на дейноста, не чух защо все ние плащаме щетите, а главните виновници прибират само печалбите. За сведение един тъжен пример от днес, в Пловдив загина полицай в опита да спре автомобил!? Жалко за горкия човек, но няма нищо случайно. Шофьор преди време уби човек на пешеходна пътека, полицията го покри, дори закара шофьора в къщи да не му вземат кръвна проба и даже някой го наградиха с поста министър за това, после друг утрепа трима души и цялото районно се чудеше как да го нагласи за да е по-малко виновен. Естествено пак няма проба за алкохол и наркотици в момента, всичко това създава усещането за пълна безнаказаност на тъпаците с пари. Все ще намеря начин да се оправя и резултата го видяхме днес, две деца са сирачета, защото човекът се опитва да си върши работата и да въведе елементарен ред! Направете си извода, скоро някоя композиция да не затрие половин град и пак да викаме "божа работа и лош късмет"...
Ето доказателство, че следователят Страхил Каменички наистина е имал "заешко сърце" и не е повдигнал обвинението още преди месеци, а Сарафов го е ругал с пълно право.
Демек нашите от Герб не са виновни. Доста си прозрачен .
Машинистите са последните виновни. Било е практика от години която ще продължи понеже само машинистите са виновни. До следващата трагедия хитрецо хамилтън
Много интересни коментари.. тичпишно комунистическо-пролетарски.... Машинистите са невинни, защото една жена е казала, че някакваи тъмни невидими сили, световната конспирация и лично 2 ма преки съветници на Путин и Тръмп са били зад сделката, и те са истинските виновници , а не машинистоте-пролетарии...
Интерсно когато на магистрала или пътищата, някой камион катастрофира и то заради каране с превишена скорост - пак ли собственика на камиона е виновен, а не шофьора, който ТОВА МУ Е РАБОТАТА ДА КАРА СЪОБРАЗНО ЗНАЦИТЕ..
Машинистите са виновни да се обърне цистерната. Добре. Но какво е пробило , разцепило, разрушило целостта на цистерната. Някой знае ли? В какво се е ударила цистерната за да се разхерметизира. Дали за изтичането на газа (разхерметизирането) няма и други виновни, които са оставили нещо около релсовия път?
Има един прост експеримент. Тръгва кмпозиция по същия маршрут и се опитва да спази всичски, ама настина всички ограничения. Ще стигне сигурно два пъти по-бавно от обичайното. И ще разстрои цялото движение по това направление. Аналогичен експеримент може да направи всеки. Тръгнете с кола от дома си и стигнете например до центъра на Пловдив. Колко часа ви отне? Спазихте ли всички ограничения? Например това, че магистралата според знаците не започва при караулката, а някъде към Пазарджик. В България знаците и законите са направени и поради глупост, и нарочно така че да НЕ могат да бъдат спазвани. И когато трябва, се избира Виновен. Който се Нарочи.
По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
hamiltonf
Рейтинг: 4504 НеутралноПри превишена скорост, кой друг да е виновен?
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA442
Рейтинг: 1411 НеутралноБойко, с парите на матряла оправи работата. Фирмата продължава да си превозва, без да се притеснява, че все пак ТЯ, като ФИРМА трябваше да понесе основната част от тежестта. Ама тука е така, като си цакаш, целият ресурс на държавицата е зад теб.
slan777
Рейтинг: 497 Весело"в гарата да се влиза с 40 километра, а не с 80" /час
Es muß Geld fließen!Да се влиза в гара с 40 км/час. Ще се спукам от смях. В кой век е железницата на България???
hamiltonf
Рейтинг: 4504 НеутралноДо коментар [#3] от "slan777":
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAСъс 100 км./ч ли ще влезе в европейските и американски гари Влакова композиция с опасни товари!?
michael
Рейтинг: 823 Неутралномного е нагло това решение
Cogito ergo sum :)yordanovmg
Рейтинг: 453 НеутралноДо коментар [#1] от "hamiltonf1":
Пролетариатът желае да е виновен собственикът, който по това време спял редовния си 4-часов сън. Собственикът в пролетарската глава е най-висшето зло, щото няма как с честен труд да се изкарат много пари. Пролетарият е пробвал и е видял, че само кражбата води до печалба.
yavooor
Рейтинг: 1209 НеутралноА можеше само локомотивите да са виновни...
Все пак е българска прокуратура.
Танас
Рейтинг: 1117 НеутралноИ със Сто км/ч да се обърне такъв взрив от такава цистерна с такъв обявен товар не може така да гръмне и опърли.
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.Покриха истината поне за сега но Видов ден иде.
Приказки под шипковия храст
Рейтинг: 279 Любопитно"Мисля, че няколко седмици преди това имат указания, че на тази гара трябва да спрат и да изчакат пътническия влак. Не им е за пръв път това минаване, но просто най-вероятно, пак казвам, поради рутината, която са имали отпреди, са решили да преминат"
Аз тука нещо не разбирам, нещо дълбоко нередно има или в изказването, или в съдържанието на изказването.
Chavo64
Рейтинг: 388 НеутралноЯвно постоянно това е правено. Фирмата защо не е проверявала самописците и не е контролирала спазването на процедурите. Началниците във фирмата са еднакво витбновни с машинистите.
chavo64Ciaran Gavin
Рейтинг: 461 НеутралноМашинистите са виновни, разбира се. След като ограничението е 40 км/ч за вход в отклонение трябвало е да го спазят.
CiaranСигнализацията е била изправна и е показвала адекватно показание на предупредителния и входния сигнали.
Това ми е професията, така че имам добра представа кой за какво е отговорен и кой не си е изпълнил задълженията.
Tod
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#4:"hamiltonf1"]До коментар [#3] от "slan777":Със 100 км./ч ли ще влезе в европейските и американски гари Влакова композиция с опасни товари!?
Истината няма пресечна точка с популизма на БСП----------------------------------
Отправна точка за следствието,има ли специални ограничения за композиции превозващи опасни товари?...машинистите знаели ли са какво превозват,инструктирани ли са за превоз на опасни товари...въпросите са много...
Julian Mall
Рейтинг: 3348 НеутралноНе само цистерната не може да се пръсне но и няма как да се получи взрив ако не е било задействано взривно устройство за взривяване на изтеклият газ. Същата история както с влака който бе запален до Червен бряг и изкараха кондуктора виновен. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
pet fire
Рейтинг: 3553 НеутралноДържавата направи всичко възможно да се скрие истината за влаковата композиция и ровара и. Избра и най-лесното да обвини машинистите. Въпросите покрай трагедията остават много и отговор няма да им се даде.
952
Рейтинг: 605 НеутралноaTaнаско- доста амбициозно изказване. Звучиш като експерт, като в последното не влагам ирония- може наистина да си такъв.
В този ред на мисли- сигурно имаш своя версия за взрива. Ще ти бъда много благодарен, ако я споделиш с мен- лаика... Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...
hamiltonf
Рейтинг: 4504 НеутралноДо коментар [#12] от "Tod":
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAСпоред теб - няма ли специални ограничения, и машинистите не са запознати какво карат!?
Роси
Рейтинг: 7232 НеутралноОчакваше се. Другите са недосегаеми.
Tod
Рейтинг: 1366 Любопитно[quote#16:"hamiltonf1"]До коментар [#12] от "Tod":Според теб - няма ли специални ограничения, и машинистите не са запознати какво карат!?
Истината няма пресечна точка с популизма на БСП-----------------------------------
Ако да,трябва да има документ подписан от машинистите преди тръгване от начална точка,има ли?...
Танас
Рейтинг: 1117 Неутрално[quote#15:"952"][/quote]
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.Задай си въпросът как може да се загазова атмосферата в открито пространство и дали може да се получи такъв взрив от пропен който казват, че е превозван но никъде не се видя кемлерова табела с неговият УН код.
Танас
Рейтинг: 1117 Неутрално[quote#13:"Julian Mall"][/quote]
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.Да. Съгласен.
Получил се е термобаричен взрив и за това пожарникарят Пръв се материализира там за да отцепят района и никой да не види явно явни доказателства.
Пораженията са като на такъв а не на взривила се цистерна както ни го представиха.
Какво забранено вещество от международните конвенции са превозвали и за къде ?
Това е въпросът.
Танас
Рейтинг: 1117 НеутралноЗадължително трябва да знаят какво карат и по какъв маршрут и предпазните мерки като всичко това се вписва в Трем карта от Консултантът по АДР изпращач.
Кой е той?
Някъде да прочетохте, чухте или видяхте по медийте?
https://rta.government.bg/images/Image/izpiti_adr/izpitni_vuprosi/izpitni-vyprosi-adr-svidetelstvo.pdf
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
lz2
Рейтинг: 2370 НеутралноМа много ясно, че машинистите са виновни! Президента пише закони, чиновника е виновен, кмета бърка в кацата с меда, разсилния е виновен! Такива са неписаните закони!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!extraCACA
Рейтинг: 1418 Веселопък Диков ще влезе в следващия ВСС от квотата на Цацаров и с тезите на Герб хахах... такива са неписаните закони на групировката на червените теляци
султана глаушева
Рейтинг: 334 НеутралноПълно безобразие! За подобен инцидент в Италия , Тоскана, Виареджо осъдиха шефовете на фирмата-превозвач и италианските железници на големи срокове затвор, а тук го отнасят машинистите! Абсурд! Кой е отговорен за възможността инцидент с такъв опасен товар изобщо да се случи в населено място? Машинистите ли? Чета и не вярвам на очите си! В Италия го отнесоха шефовете със затвор над десет години. А тук ще е до следващия път, когато пак ще са виновни машиностите!
Мърфи е оптимист!neut
Рейтинг: 497 НеутралноТова не е новина - веднага след събитието общественото мнение беше настроено към тези виновници
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restenterfornone
Рейтинг: 696 НеутралноЗначи следствието приема, че при всяко делайрилане на влак, е нормално цистерните да гръмнат и да затрият половин село?
Очевидно е така, при положение че се търси отговорност само за високата скорост.
Всъщност не съм запознат с разследванията на влкакови катастрофи, но от толкова гледане на самолетни разследвания става ясно че катастрофите се предизвикват от свързването на няколко събития в критичен момент.
Тоест самите цистерни не са могли да издържат дори леко дерайлиране и това е нормално? Защото ако не е нормално, тогава някой друг също е виновен (без да оневинявам машинистите)
tacheaux
Рейтинг: 4715 НеутралноБезобразие. Ще обвинят най-невинните в тази катастрофа. Машинистите дори са по-скоро потърпевши отколкото виновни , защото щастлива случайност ги спасява от смърт вследствие на взрива. Ама защо вагоните са дерайлирали, какво е състоянието на релсовия път, какво е състоянието на цистерните и защо изтича газ след като цистерните дори не са се преобърнала при дерайлирането. На тези въпроси няма отговор. Истинските виновници са прикрити. Ще бъдат осъдени невинните. Такова е правосъдието на мафиотската държава България.
valtoro
Рейтинг: 947 НеутралноКакто винаги при такива трагедии го отнасят най низшестоящите,
а големите играчи се измъкват без последствия !!!
stoiank
Рейтинг: 1401 НеутралноПоредното прикриване и замазване на очи. Машинистите наистина са виновни, но къде са мерките да не се повтори отново. Все пак има жертви, щети за над 20 милиона и не чух един извод, не чух за колко се застраховат такива превози като гражданска отговорност на дейноста, не чух защо все ние плащаме щетите, а главните виновници прибират само печалбите.
За сведение един тъжен пример от днес, в Пловдив загина полицай в опита да спре автомобил!? Жалко за горкия човек, но няма нищо случайно. Шофьор преди време уби човек на пешеходна пътека, полицията го покри, дори закара шофьора в къщи да не му вземат кръвна проба и даже някой го наградиха с поста министър за това, после друг утрепа трима души и цялото районно се чудеше как да го нагласи за да е по-малко виновен. Естествено пак няма проба за алкохол и наркотици в момента, всичко това създава усещането за пълна безнаказаност на тъпаците с пари. Все ще намеря начин да се оправя и резултата го видяхме днес, две деца са сирачета, защото човекът се опитва да си върши работата и да въведе елементарен ред!
Направете си извода, скоро някоя композиция да не затрие половин град и пак да викаме "божа работа и лош късмет"...
Lemmy
Рейтинг: 1614 НеутралноЕто доказателство, че следователят Страхил Каменички наистина е имал "заешко сърце" и не е повдигнал обвинението още преди месеци, а Сарафов го е ругал с пълно право.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Миньора
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#1] от "hamiltonf1":
Демек нашите от Герб не са виновни. Доста си прозрачен .
Машинистите са последните виновни. Било е практика от години която ще продължи понеже само машинистите са виновни. До следващата трагедия хитрецо хамилтън
Лягам си само с големи книги
Рейтинг: 279 НеутралноНякоя медия дали ще се сети да интервюира машинистите?
hamiltonf
Рейтинг: 4504 НеутралноДо коментар [#32] от "Миньора":
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAПерник, "+" съм ти сложил, защото няма нищо вярно в това, което си написал....
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 714 НеутралноМного интересни коментари.. тичпишно комунистическо-пролетарски.... Машинистите са невинни, защото една жена е казала, че някакваи тъмни невидими сили, световната конспирация и лично 2 ма преки съветници на Путин и Тръмп са били зад сделката, и те са истинските виновници , а не машинистоте-пролетарии...
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 714 НеутралноИнтерсно когато на магистрала или пътищата, някой камион катастрофира и то заради каране с превишена скорост - пак ли собственика на камиона е виновен, а не шофьора, който ТОВА МУ Е РАБОТАТА ДА КАРА СЪОБРАЗНО ЗНАЦИТЕ..
Софианец
Рейтинг: 614 НеутралноМашинистите са виновни да се обърне цистерната. Добре. Но какво е пробило , разцепило, разрушило целостта на цистерната. Някой знае ли? В какво се е ударила цистерната за да се разхерметизира. Дали за изтичането на газа (разхерметизирането) няма и други виновни, които са оставили нещо около релсовия път?
UJC4040
Рейтинг: 451 НеутралноИма един прост експеримент. Тръгва кмпозиция по същия маршрут и се опитва да спази всичски, ама настина всички ограничения. Ще стигне сигурно два пъти по-бавно от обичайното. И ще разстрои цялото движение по това направление.
По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.Аналогичен експеримент може да направи всеки. Тръгнете с кола от дома си и стигнете например до центъра на Пловдив. Колко часа ви отне? Спазихте ли всички ограничения? Например това, че магистралата според знаците не започва при караулката, а някъде към Пазарджик.
В България знаците и законите са направени и поради глупост, и нарочно така че да НЕ могат да бъдат спазвани. И когато трябва, се избира Виновен. Който се Нарочи.