Експериментално автобусна линия до летището в София се разделя на две

По линията до летището се движат два автобуса на ток.

© Георги Пауновски

По линията до летището се движат два автобуса на ток.



Експериментално от днес, в продължение на половин година, автобусна линия 84, която е основна за летището, се разделя на две, съобщиха от Столична община. Целта е да се подобри връзката с обществен транспорт между Терминал 1 и Терминал 2 на аеропорта.


Автобусите ще се движат по един и същ маршрут до спирка "Нова телевизия". След това тези от линия 84 продължават в посока летището, като преминават първоначално през Терминал 2, а след това през Терминал1.


Автобусите по линия 184 в посока летището пък първо ще спират на Терминал 1, а след това през Терминал 2.


Разписанията на двете линии ще са синхронизирани двупосочно в общия участък от спирка "Ул. Ген. Гурко" до спирка "Нова телевизия", като така ще се запази интервалът на сега действащата автобусна линия № 84 по общия маршрут, уточняват от общината.

Ключови думи към статията:

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 865 Неутрално

    Как как? Поредактирайте малко статията. Две линии ли ще има - 84 и 184? Или прекачване някъде ще има според терминалите?

  2. 2 Профил на Yavor Trampov
    Yavor Trampov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "Федоp Венедиктович Езеpский":

    Ще има две почти индентични линии, единствената разлика са последните няколко спирки: линия 84 ще минава първо през Т2, после през Т1, линия 184 ще минава първо през Т1, после през Т2. Така ще може да се стигне от единия теминал до другия с автобус. В същото време на която и да е линия да се качи човек ще може да стигне до терминала, който му е необходим - макар че ако не попадне на "правилната" линия пътя му ще се удължи с няколко спирки. Това, че ще бъдат "синхронизирани разписанията" значи, че ще се редуват автобусите по двете линии. Накратко - осигурява се двупосочна връзка между двата терминала без да има нужда от закупуване на нови автобуси.
    Може би щеше да е добре да бъде споменато, че промените се правят по предложение на граждански организации.

  3. 3 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Малка стъпка напред в полза на пътниците от Т1 до метрото на Т2. Кофтито е че между 10;00 и 16;00 184 пътува през 20 мин до 1/2 час, в другите часове е ОК. Иначе беше ад това придвижване. Шътъл'а (теоретически през 1/2 час, и почва от 07;30) е малък, с 20тина места. И няма място за по голям багаж.

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  4. 4 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 267 Неутрално

    До коментар [#2] от "Yavor Trampov":

    Факт.

    Впрочем, г-н Тръмпов, да не би да сте далечен или дори близък роднина на г-н Тръмп в Щатите, а? ;-) Не бих се учудил, ако е така.

  5. 5 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Вече за втори път общината пуска съобщение, което не обяснява целта на промяната, а медии като Дневник не питат за целта на промяната! Добре че са коментарите за да се обясни, че целта е двупосочното свързване с градски транспорт на терминалите!

  6. 6 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    Добре изглежда, да не повярваш!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  7. 7 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 713 Неутрално
  8. 8 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Смислено решение.
    —цитат от коментар 7 на niakoi_si


    Смислено решение дошло като предложение от организацията Спаси София. Хубаво е, че общината се е вслушала в тях, но защо се излага в комуникацията?

  9. 9 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 922 Неутрално

    Това е едно от предложенията на Спаси София за подобряване на транспортната услуга без никакви инвестиции в инфраструктурата. Такива обаче трудно ще минават пред общинарите - няма келепир.

  10. 10 Профил на лизард
    лизард
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Идеята е добра. Остава да измислят и как да се оправят с колосалното задръстване около мястото на разделяне на 84 и 184. Миналата седмица в петък на 384 му отне 8 минути да направи ляв завой там.

  11. 11 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3773 Весело

    Разделянето на линиите леко напомня на телевизионната реклама на Twix!

    I Want To Believe
  12. 12 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3609 Весело

    Не виждам какво му е по-доброто на това решение.
    Според мен то само ще донесе повече объркваме у пътуващите.

    п.п. Тези от градския транспорт са големи майтапчии!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  13. 13 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3609 Любопитно

    ....Миналата седмица в петък на 384 му отне 8 минути да направи ляв завой там.
    —цитат от коментар 10 на лизард


    Това ми напомня да попитам, а 384 към кой терминал ще се отправи?
    Към трета градска или направо ще към софийските г.....?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  14. 14 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Не виждам какво му е по-доброто на това решение. Според мен то само ще донесе повече объркваме у пътуващите. п.п. Тези от градския транспорт са големи майтапчии!
    —цитат от коментар 12 на Храбър


    Ако прочетеш коментарите ще разбереш, че целта е да можеш с градски транспорт да се придвижиш от Терминал 1 до метрото и обратно. До сега можеше само еднопосочно да минаваш между двата терминала с градски транспорт.

  15. 15 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3609 Неутрално

    До коментар [#14] от "Ал Бънди":

    Както изобщо не слагат табелки или са само отзад, каквито са им мърляви табелките, ще видиш колко бързо ще се ориентират хората.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  16. 16 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1653 Весело

    Разделянето на линиите леко напомня на телевизионната реклама на Twix!
    —цитат от коментар 11 на 2.5


    Левия Туикс към терминал 1, десния към терминал 2, а Сникерс - висиш в задръстването на кръстовището докато най-сетне направят обхода отстрани.

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  17. 17 Профил на Yavor Trampov
    Yavor Trampov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#15] от "Храбър":

    Няма никакво значение табелката. Ако хванеш единият автобус минаваш през Т1 и после отиваш до Т2, ако се качиш на другата линия - в обратен ред. Т.е. и с двата автобуса можеш да стигнеш до двата терминала. В предвид интервала им на движение заобиколния маршрут вероятно ще е по-бърз от изчакването на директния рейс.

  18. 18 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3609 Неутрално

    До коментар [#15] от "Храбър":Няма никакво значение табелката. Ако хванеш единият автобус минаваш през Т1 и после отиваш до Т2, ако се качиш на другата линия - в обратен ред. Т.е. и с двата автобуса можеш да стигнеш до двата терминала...
    —цитат от коментар 17 на Yavor Trampov


    Ако е така, тогава защо въвеждат два автобуса?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  19. 19 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 982 Неутрално

    [quote#18:"Храбър"][/quote]

    Защото 84 минаваше през Т2 до Т1, но не и в обратнатаа посока: от Т1 до Т2. А метрото стига САМО до Т2.

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  20. 20 Профил на Yavor Trampov
    Yavor Trampov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#18] от "Храбър":

    Вариант 1: от центъра до Т1 > С автобус 184 стигаш директно, с автобус 84 имаш няколко спирки повече (минаваш през Т2 първо)
    Вариант 2: от центъра до Т2 > С автобус 84 стигаш директно, с автобус 184 имаш няколко спирки повече (минаваш през Т1 първо)
    Вариант 3: пътуване от Т1 до Т2 > Използваш автобус 184
    Вариант 4: пътуване от Т2 до Т1 > Използваш автобус 84

    До момента не беше възможно от Т1 да се стигне до Т2 освен със специален автобус. На Т2 има метро, което прави връзката важна. Варианта е много добър, защото реално не се налагат нови автобуси - просто интервалите на двете линии ще са 2 пъти по-големи спрямо тези на 84 и ще се разминават. Например ако преди 84 в минавал на 15 минути, сега ще са 84 > 15 мин > 184 > 15 мин > 84 и т.н.

  21. 21 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 865 Неутрално

    Ясно- решението е добро

  22. 22 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 6612 Неутрално

    Стига да е в угода на гражданите и пътуващите по тази линия.

  23. 23 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2871 Неутрално
  24. 24 Профил на sarunka
    sarunka
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    това е безумие. връзката между двата терминала на едно и също летище трябва да е БЕЗПЛАТНА. така е в нормалния свят

    Политиката на Дневник за администриране на форума е най-грозното лице на цензурата. Към съфоромците с най много плюсове. Кефи ли ви , че лоената топка ви ги блъска?




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK