Върховният съд окончателно реши, че по-високите цени на винетките са законни

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Dreamep
    Dreamep
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Някой ако е очаквал друго сериозно се е объркал. По-важното е да заработи тол системата и да отпаднат винетките, за всички.

  2. 2 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Невиждам проблем 100лв да е винетката,в крайна сметка не всички се раждаме с права да караме кола по конституция,като иска българина хубави пътища ще трябва да се научи да си плаща,както и държавата трябва да е по-строга с гастарбайтерите.

  3. 3 Профил на ХЪ ХЪ ХЪ
    ХЪ ХЪ ХЪ
    Рейтинг: 595 Неутрално

    До коментар [#1] от "Dreamep":

    С разработването на тол системата винетките няма да отпаднат, а ще станат електронни. То всъщност и тол ситемата не е точно за тол такси ама нейсе.

  4. 4 Профил на shilliew
    shilliew
    Рейтинг: 485 Неутрално

    По ми звучи като прощален подарък на онова гадно и мазно човече Георги Колев за ОПГ ГЕРБ. Целият му мандат във ВАС беше изцяло гнусен.

  5. 5 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 868 Неутрално

    До коментар [#3] от "ХЪ ХЪ ХЪ":
    Пропуснали сте, че е обявена ОП за следващите 4 години за печатане н хартиени винетки - елктронни другия път!

  6. 6 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Възможността на хората да плащат по високи цени е свидетелство за финансов просперитет , което безспорно го дължим на членството си в ЕС и НАТО

    гошо
  7. 7 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#1] от "Dreamep":

    С тол с-мата ще стане толкова скъпо за шофиране че не ми се мисли,изобщо това знаете ли го?

  8. 8 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 506 Неутрално

    В Хърватска едно отиване и връщане от Загреб до Сплит струва 50 евро, а в България цяла година може да караш по пътищата за същите пари.
    100 лева за годишна винетка е супер евтино дори за българския стандарт.

  9. 9 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1280 Разстроено

    "Върховният съд окончателно реши, че по-високите цени на винетките са законни"

    Само някой наивен глупак може да се е надявал на нещо друго. Нали защото "ни опраска" Лилито Павлова бе повишена в длъжност!!!!

  10. 10 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    До коментар [#8] от "Ал Бънди":

    Струва по магистралата, която за разлика от нескопосаната Тракия примерно Е магистрала. Аз нямам нищо против от София до Бургас да се стига за 50 евро - но парите да отиват за подръжка, а не незнайно къде.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  11. 11 Профил на Borislav Jordanov
    Borislav Jordanov
    Рейтинг: 242 Неутрално

    В Хърватска едно отиване и връщане от Загреб до Сплит струва 50 евро, а в България цяла година може да караш по пътищата за същите пари.100 лева за годишна винетка е супер евтино дори за българския стандарт.
    —цитат от коментар 8 на Ал Бънди

    То хубаво, ама въпросът е какво се прави с тези пари след това.

    Щото #ВидимитеРезултати, нали...

    КОГА улиците ще спрат да се кърпят на парче (и през пръсти) и ще бъдат преасфалтирани изцяло? Защото положението е отвъд трагичното.

  12. 12 Профил на Dreamep
    Dreamep
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#3] от "ХЪ ХЪ ХЪ":

    Затова казвам - тол за всички, само така е честно. И да се принудят турците да плащат, тогава 100лв няма да е толкова аргументирана сума. Пък и като има директни наказания при липса на винетки на граница да се плаща веднага. Т. е. вместо постоянно вдигане е добре да се въведе контрол на плащането и да няма милиони изключения. Като с данъците, вместо да ги вдигат да вземат да си ги събират от длъжниците (и критите).

  13. 13 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 277 Неутрално

    До коментар [#10] от "Свинчуга":
    До коментар [#11] от "Borislav Jordanov":

    Така е. Напълно съм съгласен с Вас, колеги.

  14. 14 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#8] от "Ал Бънди":Струва по магистралата, която за разлика от нескопосаната Тракия примерно Е магистрала. Аз нямам нищо против от София до Бургас да се стига за 50 евро - но парите да отиват за подръжка, а не незнайно къде.
    —цитат от коментар 10 на Свинчуга


    Ти може да си готов да платиш толкова пари, но повече българи изобщо не са готови. В България от винети не се събират и 1/3 от харчените за поддръжка на пътищата пари, а от нужните пари не се сибират и 10%. Държавата и ЕС добавят към парите идващи от винетките още два пъти толкова и това далече не е достатъчно.

  15. 15 Профил на noize_le_roc
    noize_le_roc
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#11] от "Borislav Jordanov":

    Винетките са налози за репулбиканската пътна мрежа, няма общо с общински улици и билеварди

  16. 16 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1389 Неутрално

    Май съдът чакаше да види кой ще дойде на власт, за да реши...

  17. 17 Профил на СърПичук
    СърПичук
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#10] от "Свинчуга":

    Освен това, задължително има безплатен обходен маршрут!

    Подпис - електронен ;)
  18. 18 Профил на Петър
    Петър
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#2] от "gembirdkz":

    Случайно да виждаш някакво подобрение на пътищата след увеличението -мина почти година и половина ,като знаем,че годишните винетки се изкупуват вначалото на годината

    nemam nervi
  19. 19 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Изненадани?!
    Някой??!?!
    И аз така си помислих.

  20. 20 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2514 Весело

    До коментар [#2] от "gembirdkz":

    На чужд гръб и 100 сполуки са малко. .....
    Нали тази цена веднага ще влезе като увеличени транспортни разходи навсякъде? Или магазините ще ги зареждат с каручки с конска тяга?

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  21. 21 Профил на v_l
    v_l
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Да сравняваме малко по сравними неща викам аз ... Австрия (цени на горивата 1:1 с нашите):
    10-Tages-Vignette: EUR 8,90
    2-Monats-Vignette: EUR 25,90
    Jahresvignette: EUR 86,40
    годишно 170лв. ... срещу 100 у нас.
    Я да видим колко хора са карали скоро в Австрия да споделят впечатленията си от техните пътища.
    Аз карам често в Алпите и мога да кажа, че дори 2ростепенната пътна мрежа е по добра от нашите магистрали, чисти се адекватно и не става на дупки след всяка зима. Разликата не е 70% а в пъти по читава ифраструктура.

  22. 22 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 308 Неутрално

    Само дето тролетариата рева толкова.

  23. 23 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3779 Неутрално

    До коментар [#16] от "Лео":

    Aбсолютно!

    I Want To Believe
  24. 24 Профил на ige_koyo
    ige_koyo
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Възможността на хората да плащат по високи цени е свидетелство за финансов просперитет , което безспорно го дължим на членството си в ЕС и НАТО
    —цитат от коментар 6 на гошо


    Ъъъъ....Останах безмълвен от голямата глупост, която си написал! А за какво говори НЕвъзможността на много хора да си я купят тази 100левова винетка? Че са тъпи, недорасли, незаслужили? И с какво пътищата оправдават тази висока цена? Или щом от ГЕРБ така са казали, знаì е така, а? Финансов просперитет е на баба ти хвърìлото, и на Бойко магнолиите...

  25. 25 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Машаллах, върховният съд си заработиха още не знам си колко си милиона в личните сметки на "съдиите", за това решение.

    мурзилка
  26. 26 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2957 Неутрално

    До коментар [#2] от "gembirdkz":

    Ооо,не си разбрал добре!Българинът иска да кара евтинка кола на 15 години,да няма данък за нея,да кара безплатно по пътищата,които да са като в Германия.Няма как да стане така.

  27. 27 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Карането на кола в БГ е безумно евтино! Доказателство е трафика. Щом може да ходи до кенефа с колата, значи е на Ганьо му е евтино.

    Аз лично си мечтая за цена на горивото от 3-4 лв. за литър. И 200лв. годишна винетка. И ще се кара по-спокойно и ще се диша по-спокойно.

  28. 28 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 456 Неутрално

    На който му е скъпа винетка да не кара кола! Държавата не е длъжна да строи безплатни пътища на социално слабите за сметка на тия, които плащат данъци!

  29. 29 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Да направя едно резюме на ситуацията, не защото съм гербаджия, а защото не ми харесват откровените лъжи, които напомнят на други, полужълти сайтове:

    1. Винетката 97 лева не е евтина, но е съвсем нормална цена за цяла година, особено като тепърва строим магистрали, а останалите пътища далеч не са идеални.
    2. Тол-системата ще само за КАМИОНИ, останалите ще са с електронни винетки. Камионите все пак от пътищата правят пари, редно е да плащат повече не само заради това, че рушат и вредят повече, а и защото това им е бизнеса. В Германия например, само тежкотоварните плащат такси.
    3. Да, пуснаха поръчката за хартиени винетки, защото не се знае кога ще тръгне електронната система. а поръчката за хартиените винетки може да се прекрати с 1-месечно предизвестие.
    4. Имаше идеи като пуснат ел.винетките, да отпадне всяко плащане за по-ниския клас пътища, не знам дали ще остане, но изглежда справедливо.
    5. Парите от ЕС за магистрали свършват, ще стигат само за Струма, но не и за Хемус, Черно море, скоростни пътища Рила, Пловдив-Смолян, Ботевград-Видин и т.н.

    Добре че от ЕС отпускат и по някое евро за ЖП-инфраструктура, защото там какви са разходи, ще ви се завие свят, ако започнете и там да плащате билети на европейски цени.

  30. 30 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Да сравняваме малко по сравними неща викам аз ... Австрия (цени на горивата 1:1 с нашите):10-Tages-Vignette: EUR 8,902-Monats-Vignette: EUR 25,90Jahresvignette: EUR 86,40годишно 170лв. ... срещу 100 у нас.Я да видим колко хора са карали скоро в Австрия да споделят впечатленията си от техните пътища.Аз карам често в Алпите и мога да кажа, че дори 2ростепенната пътна мрежа е по добра от нашите магистрали, чисти се адекватно и не става на дупки след всяка зима. Разликата не е 70% а в пъти по читава ифраструктура.
    —цитат от коментар 21 на v_l


    Горивата в Австрия са по-скъпи отколкото в БГ и то немалко. Имат добри пътища, но откъде накъде ни сравняваш с Австрия, има ли една логична причина да избереш тая страна, освен близка по размер територия?

  31. 31 Профил на ХЪ ХЪ ХЪ
    ХЪ ХЪ ХЪ
    Рейтинг: 595 Неутрално

    До коментар [#5] от "telqk":

    Хич нищо не съм пропуснал. Поръчката за винетните стикери не изключва успоредното разработване на електронните винетки. Забележете какво са казали от АПИ: "Посочените количества са прогнозни и Възложителят не се задължава да ги заяви в пълен размер. Конкретните количества ще се определят в писмени заявки от Възложителя според потребностите му". Т.е. - може да се поръчат, може обаче и да не се поръчат за отпечатване прогнозните 50 млн. стикера.

    А как ще коментирате, че от миналата година, април месец се опитват да наченат поръчката за проектиране, изграждане и въвеждане на електронна система за събиране на таксите за ползване на републиканската пътна мрежа. Тая система ще бъде изградена срещу скромната сума от 200 млн. лева.

    До коментар [#12] от "Dreamep":

    Това няма посмеят да го направят. Лилето в предния мандат пусна мухата за таксуване на изминат километър по магистралите за всички и после бързо, бързо се оказа, че "нямала това предвид и не било така, ами иначе". За тол такса трябва изряден път.

  32. 32 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 229 Неутрално

    И с какво пътищата оправдават тази висока цена?
    —цитат от коментар 24 на ige_koyo


    А ти с ниска цена на винетката какви пътища очакваш? Или ще водим спора за яйцето и кокошката.
    Истината е, че имаме нисък подоходен данък и ниски осигуровки, за да ни остават повече пари в джобовете, нисък корпоративен данък, за да идват инвеститорите в България. От къде тогава да идват парите за инфраструктура?

  33. 33 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 764 Любопитно

    Невиждам проблем 100лв да е винетката,в крайна сметка не всички се раждаме с права да караме кола по конституция,като иска българина хубави пътища ще трябва да се научи да си плаща,както и държавата трябва да е по-строга с гастарбайтерите.
    —цитат от коментар 2 на gembirdkz


    Ти къде видя пътища у нас?
    А паркинги?
    Аз виждам само къдрави магистрали, пътища с дупки и синя и зелена зона.
    Аааа и и крадци виждам всеки ден по медиите!

  34. 34 Профил на ХЪ ХЪ ХЪ
    ХЪ ХЪ ХЪ
    Рейтинг: 595 Неутрално

    До коментар [#29] от "xax":

    "Да направя едно резюме на ситуацията, не защото съм гербаджия, а защото не ми харесват откровените лъжи, които напомнят на други, полужълти сайтове: 1. Винетката 97 лева не е евтина, но е съвсем нормална цена за цяла година, особено като тепърва строим магистрали, а останалите пътища далеч не са идеални."

    Чакай да ти обясня една работа. Винетната такса е точно такова - проста държавна такса. Не е данък. Разликата иде да е в това, че таксата се плаща за ползването на съществуваща към момента на плащането услуга. Тъй че аз като плащам сега, искам да ползвам сега, защото идеята на таксата е, че срещу нея стои директна възмездна услуга за платеното.

    И ако цената на таксата е нормална, аз искам и услугата, която получавам насреща да е нормална. Щото ми писна да си оправям чаркалъците на колата; да се чудя това тропане заради пътя ли е или от колата и дали няма да скоча в някой кратер.

  35. 35 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2494 Неутрално

    До коментар [#1] от "Dreamep":

    Винетките, няма да отпаднат с ТОЛ таксите искат да събират повече пари от товарните и пътническите превози на база, изминат километър.
    Най-много, след някоя и друга година да ги направят електронни, ама кога..., един Господ знае...!

    Бивш tww09306483.
  36. 36 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2494 Неутрално

    До коментар [#27] от "niakoi_si":

    Да, карането на кола в България е много евтино...! Но, това е крайно глупава и безотговорна политика!
    Карат се всякакви евтини трошляци, докарани от цяла Европа. ГТП се минава абсолютно формално, може и да не отговаряш на никакви технически изисквания! За екологични, да не говорим! За старите коли, данъка е символичен! Можеш да караш кола с много евтина ГО, която не покрива почти нищо при ПТП! Нещо повече..., ГО е на колата, не на шофьора, което гарантира хиляди идиоти по пътищата! Не на последно място... Символичен или почти никакъв контрол от страна на КАТ!

    Бивш tww09306483.
  37. 37 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Чакай да ти обясня една работа. Винетната такса е точно такова - проста държавна такса. Не е данък. Разликата иде да е в това, че таксата се плаща за ползването на съществуваща към момента на плащането услуга. Тъй че аз като плащам сега, искам да ползвам сега, защото идеята на таксата е, че срещу нея стои директна възмездна услуга за платеното.
    —цитат от коментар 34 на ХЪ ХЪ ХЪ


    ОК, но ти се хващаш за подробности. Какъв е проблема да ти сложат един пътен данък и да плащаш без значение дали си ползвал или не, колко точно караш извън града и т.н. Да не говорим за възможността за вдигане на останалите данъци.
    Чрез винетката МРРБ и АПИ могат по-ясно и с цифри да защитят инвестициите в пътища - "имаме ХХХ милиона приходи от продадени винетки и ще ги инвестираме обратно".
    А това колко плащаме и какво получаваме в замяна е много дълга история, която можем да си я развиваме един месец.

  38. 38 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    На който му е скъпа винетка да не кара кола! Държавата не е длъжна да строи безплатни пътища на социално слабите за сметка на тия, които плащат данъци!
    —цитат от коментар 28 на tvr18355030


    Може ли да ти напомня, че сегашната държава, откакто има винетки, едва ли е построила кой знае колко нови пътища. Пътищата са изградени основно по времето, по което една камара колеги плюят колко било лошо. Та не знам с какво основание сегашната държава ще спъва свободата на придвижване на гражданите си и ще иска пари за нещо, за което сегашната държава няма никакви заслуги и след като не е осигурила достатъчно алтернативи.

    мурзилка
  39. 39 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2494 Неутрално

    До коментар [#38] от "Маршалов":

    Сегашната ни държава е, следствие на оная, която пък някои много я хвалят, с носталгични спомени...! Вярно, че повечето пътища са изградени по онова време, и съществуват благодарение на смешните пари, които остават след колосалните кражби в тая обществена дейност!
    Сегашната държава, не ти спира свободата на придвижване, не и в онзи ужасен смисъл от времето, в което имаше открити листи!

    Бивш tww09306483.
  40. 40 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#39] от "tww09306483":

    Да, като няма осигурен редовен и достатъчно чест обществен транспорт до всяко населено място, с необходимите снадени курсове, за да не трябва да чакам с часове след като сляза от влака в някоя междинна гара за автобус и ако се стигне до положение да не мога да си позволя да се придвижвам с автомобила си, заради твърде голямата алчност на държавата, как да се придвижа спешно от точка А до точка Б. Нищо че не ми искат вече разрешителен режим до точка Б, все пак свободата ми на придвижване е спъната, ограничена. Никъде не съм писал "спряна" или "забранена".

    мурзилка
  41. 41 Профил на qqs55312357
    qqs55312357
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Емоционалната цена на винертката стана ясна - безумно скъпа, но да прибавим и някой критерий, който все пак има съпоставим измерител, например, каква част от годишния разход за автомобила предствлява винетка от 100 лв. Всеки може да прецени за себе, аз например имам годишен пробег между 15 и 20 хил. километра, които почти напълно са извънградски, да вземем като пример 15000 км. и разход за гориво около 100 лв/1000 км.=1500 лв, ако приемем, че разхода за гориво е около 50% от общия разход, общо отива на 3000 лв. + винетка 3100 лв. В случая винетката прави 1/31 част от разхода на годишното поддържане на автомобил, пропуснах да включа и около 800 лв. застраховки. Очевидно е, че проблемът ми не винетката от 100 лв, а разходът от 3800 лв. Уточнявам, че не става дума за скъп автомобил, а за една относително евтина марка - Дачия Сандеро.

  42. 42 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 670 Неутрално

    ОЩЕ ЛИ НЯКОЙ СМЯТА ЧЕ ТАЯ ГНУСНА МУТРЕНСКА ТЕРИТОРИЯ Е ДЪРЖАВА , МОЛИХ ВИ СЕ КАТО МАЛКО ДЕТЕ ДА НЕ ГО ВРЪЩАТЕ МУТРАТА НА ВЛАСТ ЧРЕЗ ПРОТЕСТИТЕ СИ , ЧЕРВЕН СЪМ БИЛ ТРОЛ СЪМ БИЛ МРОЛ СЪМ БИЛ , Е ЯЖТЕ МУ МАРКУЧА СЕГА И СИ ТРАЙТЕ

  43. 43 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2024 Неутрално

    До коментар [#2] от "gembirdkz":

    "Невиждам проблем 100лв да е винетката"

    Проблемът не е в цената. Спорът беше за начина на определяне на цената - изсмукана от пръстите, без аргументи. Защото при реални разходи на АПИ (Агенция пътна инфраструктура) от около 600 млн. лв. годишно, приходите от винетни такси (с новата цена) осигуряват само 149 млн. лв., при което винетки за 49 млн. лв. са раздадени безплатно за "социално слаби" (за мерцедесите на НСО).
    Освен това Лилето излъга кат циганка, бройки само леките автомобили (6 млн. винетки), при положение, че през страната преминават над 10 млн. автомобила годишно (само гастарбайтери - отиване и връщане два пъти в годината правят толкова).
    Отделно, че системата на републиканската мрежа (изискваща винетка) е силно сбъркана, особено в провинцията - за да се стигне от точка А (общински съвет/училище) до точка Б (местодомуването на автомобила) в една и съща община трябва да се мине през републиканската мрежа. Ако се приравни за София, това би означавало, че ако искаш от Слатина да отидеш на театър в центъра, трябва да имаш винетка.

  44. 44 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2024 Любопитно

    До коментар [#21] от "v_l":

    "Да сравняваме малко по сравними неща викам аз ... Австрия (цени на горивата 1:1 с нашите)"
    Защо сравнявате несъпоставими неща - цената на горивата нямат никакво отношение към подръжката на пътищата. Друг въпрос е, ако сравнявате акциза - вземането на държавата, от което тя може да задели (и е зъдалжена, мисля че беше 1%) за подръжка на пътищата.
    Акцизът на горивата е най-нисък в България и въпреки скъпотията на "свободната конкуренция" (която повече на картел прилича) от Шел, ОМВ, Еко-петролиум, Ромпетрол, Газпром и Лукойл, крайната цена на горивата става "австрийска".

  45. 45 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2024 Любопитно

    До коментар [#39] от "tww09306483":

    "съществуват благодарение на смешните пари, които остават след колосалните кражби в тая обществена дейност!"

    Сега при демокрацията като няма кражби, защо няма дори и "смешни пари"? Да не сме стигнали комунизЪма, където кражбите, опс услугите (на всекиму според нуждите) ще са надминали тия при социализЪма?

  46. 46 Профил на Dreamep
    Dreamep
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#1] от "Dreamep":Винетките, няма да отпаднат с ТОЛ таксите искат да събират повече пари от товарните и пътническите превози на база, изминат километър.Най-много, след някоя и друга година да ги направят електронни, ама кога..., един Господ знае...!
    —цитат от коментар 35 на tww09306483


    Да, знам, аз принципно говоря. Не знам местните в Сърбия, Словения, Франция и т.н. плащат ли други такси освен магистралните. Ако не значи плащат само за магистрали, а междуселските пътища са безплатни.

    И да са с електронни винетки това пак е достатъчно стига да има контрол над това кой си купил, кой не - и да се събират принудително. Че сега е ясно - без ГО, без винетки, без книжки, с голям процент алкохол в кръвта...

  47. 47 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 7957 Неутрално

    във ВАС Борисов винаги е прав (когато е на власт :) )

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  48. 48 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Да ама го реши когато Боко се върна във властта !!!

  49. 49 Профил на v_l
    v_l
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#21] от "v_l":"Да сравняваме малко по сравними неща викам аз ... Австрия (цени на горивата 1:1 с нашите)"Защо сравнявате несъпоставими неща - цената на горивата нямат никакво отношение към подръжката на пътищата. Друг въпрос е, ако сравнявате акциза - вземането на държавата, от което тя може да задели (и е зъдалжена, мисля че беше 1%) за подръжка на пътищата.Акцизът на горивата е най-нисък в България и въпреки скъпотията на "свободната конкуренция" (която повече на картел прилича) от Шел, ОМВ, Еко-петролиум, Ромпетрол, Газпром и Лукойл, крайната цена на горивата става "австрийска".
    —цитат от коментар 44 на wanderer


    Абе и акцизите са ни сходни ...
    http://www.vladislavnozharov.com/site/wp-content/uploads/2011/07/fuel.jpg
    Разбира се, това което не е сходно е кражбите и ефикасността по цялата система.

  50. 50 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 506 Неутрално

    "Върховният съд окончателно реши, че по-високите цени на винетките са законни"

    Има си хас да е незаконно

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK